Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Heroes LAN versenyek (BB,Tábor,OB) http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=2&t=1623 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | Teki1986 [ 2010 nov. 09 kedd, 13:19 ] |
Hozzászólás témája: | Heroes LAN versenyek (BB,Tábor,OB) |
Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy ha más nem akkor majd én megnyitom a topicot. Szép lassan be fogom írni a TE és WT újításait, és itt lehetne megbeszélni hogy szükségünk van-e rá vagy sem. Heroes TE: Wog-ra kell feltelepíteni, amellyel nagyon sok javítás és új opció adódik. 2009-ben abbahagyták a fejlesztését. Heroes WT: A TE továbbfejlesztése, a multiplayerhez szükséges beállításokat átvették és tovább finomították, főleg random mappokon használják. 2010-ben volt az utolsó frissítés jelenleg a legnagyobb külföldi tornákon ezt a verziót használják. |
Szerző: | Teki1986 [ 2010 nov. 09 kedd, 13:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
TE újítások: -Kaphatnak az egységeid xp-t minden csata után amiben részt vesznek, Minden szint növelheti az attack,defense,damage,hp és lövések számát. -A hősök kirakhatnak a pályára náluk lévő artifactot. -A lövős egységekkel üthetsz akkor is ha nem blokkolja az ellenfél. -A hárpiákat lehet irányítani hogy ne repüljenek vissza a helyükre. -Arkangyal és Pit Lord mostmár képes olyan négyzetre lépni ahol elesett szövetséges lény van. (Eddig kötelezően használta rajta az élesztését) -Az altar of sacrifice ezentúl minden hős számára használható, lényt és artifactot beválthat. -Next Hero gomb kikapcsolása megszünteti a bugot amivel az ellenfél heroját megnézhetted. -A Skeleton transformer az unicornist és a cavalryt Black Knight-ra alakítja. -Artifact Merchant bug javítva. -Minden lény növekedés a hét első napján kikapcsolva, plague hétnek 30% esélye van a hónap fordulónál. -A kezdő hős és az egyik saját hős mindig 3 stackkel jön, a többiek 1 1db-al. A ballista és sátoros hősök mindig hozzák magukkal az eszközt. -Néhány épület megváltozott: Cloud Castle(Giant) építéséhez nem kellenek a Geniek. A Pit Fiendek építéséhez nem kell a Mage Guild. A Wolf Raiderek fejlesztéséhez nem kell a Goblin fejlesztés. Gorgon fejlesztéshez nem kell Marketplace és Resource Silo. Pixiek fejlesztéséhez Resource Silo kell. -Conflux vár lvl 7 lénye forttal 1, citadellel 2, castleval 3 jön hetente. -Egy gombbal cserélhetsz teljes sereget két hős között. -Egy gombbal átadhatod az összes artifactot két hős között. -CTRL+egység kiválasztása esetén az üres slotokat feltölti 1-1 db-al a kiválasztott egységből. -ALT+egység esetén összevonja a hősnél lévő azonos egységeket. -CTRL+SHIFT használata esetén dismisselhetünk hőst vagy egységet. -CTRL+ALT+egység esetén átrakja a másik hősre az egységet vagy a városban be vagy ki rakja a garrisonból. -Sleep/Wake Hero gomb megnyomásánál látható lesz hogy következő nap mennyit tud lépni a hős. -CTRL+város iconja megveszi az összes lényt a városban, ha nincs elég pénz akkor a legerősebbtől kezdi. -Minden hős és város átnevezhető játék közben. -Quick combat esetén kikapcsolható a mana használat. -Random map esetén minden cartographer át változik cover of darkness épületté. -Bizonyos varázslatok játék szintjén tilthatók -Bizonyos artifactok játék szintjén tilthatók -A lény nélküli hősök (ghost hero) alaplépése 1300 lett (a hős 1 törpével 1500 pontot kap) -Admiral hat bug javítva -Halott és dismisselt herokat mindig lenullázza tavernbe kerülés előtt. Nem veheted meg így az ellenfél hősét ha bebukta. -Ha a hős varázsolt a körben akkor csak a következő körben menekülhet el. -Witch Hut megkérdezi hogy megakarod-e tanulni a skillt, 500 aranyba kerül. -Sok tereptárgy nem dob fel speciális ablakot ha használod, pl. Stables,Kilátó,Campfire,Mystical Garden stb. -Kezdő nyersanyag állítható a fokozattól függetnlenül. -Első nap a társadnak küldhetsz goldot vagy el vehetsz tőle. -Sakk szerű óra, ha csata közben jár le az időd akkor a csata végén egyből átadod a kört. X idővel indulsz és minden kör ütán Y időt kapsz pluszba, X és Y állítható. -A Spell scrollokat lecseréli arany kupacra és a varázslat szintjétől függő mennyiséget ad. -Minden semleges lény Savage lesz, soha nem csatlakozik -Hill fortokat lecseréli Faerie Dragon dwellingre -Egy ládában artifact lenne, ezentúl fixen 1000 xp/1500 aranyat ad. -Ha relic jönne tombból vagy a vízről akkor Endless Sack of Gold-ot kap a játékos -Kölcsön Bank: a játékos kölcsönt vehet fel, aminek törlesztése minden következő körben levonásra kerül. Maximalizálva van a felvehető mennyiség, a lejátszott napok számával arányos és 30% a kamat -Változtattak a lények szintjén pl. a marksmen level 3-as lett -Néhány lény heti populációja változott valamint néhány lény ára szintén -A hősök mostantól bármelyik skillt megkaphatják kivéve a Necro hős a Leadershipet és a többiek a Necromancy skillt. -Bizonyos artifactok szintje megváltozott pl. Boots of Speed Major lett valamint bizonyos itemek ára (Black Market,Artifact Merchant) -Mage Towerhez ezentúl csak 4 kell minden nyersanyagból -Cloud Castle 7500 arany lett, de a fejlesztése csak 22500 arany -Cyclops Cave építéséhez 20 kristály helyett 5 gem+5 higany+5 kén kell -Gnoll fejlesztéshez nem kell ezentúl 10 fa -Naga bank kén helyett gemet ad -A csaták sebessége felgyorsítva -Varázslatok is változtak: (Air Magic) Precision lvl 1 varázslat lett, Haste 7 mana pontba kerül magic nélkül, Air shield lvl 1 varázslat lett, Hypnotize 2x erősebb lett, Disrupting Ray (5,7,10) defense-t csökkent,Counterstrike lvl 3-as spell lett, Air Elemental (2,4,5) elementált idéz -(Earth Magic) Slow lvl 2-es varázslat lett és 7 mana pontba kerül, Quicksand lvl 1-es varázslat lett, Sorrow level 3-as varázslat lett és erősebb, Earthquake 12 mana pontba kerül, Animate Dead lvl 4-es varázslat lett, Resurrection nem jöhet Necro várban, Implosion sebzése változott -(Fire Magic) Land Mines lvl 2-es varázslat lett, Frenzy lvl 3-as varázslat lett, Fireball és Inferno sebzése változott, Slayer lvl 3-as lett és nem jelenik meg a Mage Guildben, Armageddon lvl 5-ös varázslat lett és a Tower és Rampart várakban jöhet -(Water Magic) Weakness lvl 1-es varázslat lett, Cure lvl 2-es varázslat lett és 10 mana pontba kerül de többet gyógyít, Remove Obstacle lvl 1-es varázslat lett, Frost Ring sebzése változott és 15 mana pontba kerül, Water Elemental (2,4,5) elementált idéz A hősök kezdő skilljei változtak: Knights: Lord Haart - B.Estates + B.Leadership -> A.Estates Sir Mullich – nem választható Clerics: Loynis (spec. Prayer) – Bless varázslat kezdésnek Sanya (spec. Eagle Eye) – specialitása a Cure varázslat lett, Dispel -> Cure Rangers: Ryland - B.Diplomacy + B.Leadership -> A.Diplomacy Druids: Gem - Summon Boat helyett Cure varázslattal indul Uland - A.Wisdom Coronius (spec. Slayer) - Bloodlust kezdő varázslat, Slayer -> Bloodlust Malcom (spec. Eagle Eye) - Prayer specialitás Melodia (spec. Fortune) - specialitása Bless varázslat lett, Fortune -> Bless Alchemists: Torosar - B.Tactics -> B.Artillery Iona (spec. Genies) - specialitása Archery skill lett, B.Intelligence -> B.Archery Wizards: Solmyr (spec. Ch. Lightning) - Magic Arrow varázslattal indul Theodorus (spec. Magi) - B.Ballistics -> B.Archery Daremyth (spec. Fortune) - specialitása Precision varázslat lett, Fortune -> Precision Serena (spec. Eagle Eye) - specialitása Land Mines varázslat lett, Dispel -> Land Mines Demoniacs: Xeron - nem elérhető Heretics: Ayden - View Earth helyett Disrupting Ray-el indul Xyron (spec. Inferno) - Fire Wall varázslattal indul Death Knights: Moandor (spec. Liches) - Slow helyett Precision varázslattal indul Isra - A.Necromancy -> B.Necromancy + B.Pathfinding Necromancers: Aislinn (spec. M.Shower) - FireBall varázslattal indul Sandro - Slow helyett Magic Arrow varázslattal indul Thant (spec. Animate Dead) - Shield varázslattal indul Vidomina - A.Necromancy -> B.Necromancy + B.Diplomacy Nimbus (spec. Eagle Eye) - specialitása a Resistance skill lett, B.Eagle Eye -> B.Resistance Warlocks: Alamar (spec. Resurrection) - Blind varázslattal indul Jeddite (spec. Resurrection) - Cure varázslattal indul Deemer (spec. M.Shower) - Magic Arrow varázslattal kezd, A. Scouting -> B. Scouting Geon (spec. Eagle Eye) - specialitása a Lighting varázslat lett és Magic Arrow varázslattal kezd Barbarians: Crag Hack - A.Offense -> B.Offense Battle Mages: Oris (spec. Eagle Eye) - specialitása +2 kő lett Vey (spec. Ogres) - specialitása +350 arany lett Zubin (spec. Precision) - B.Artillery -> B.Archery Gundula - Slow helyett Bloodlust varázslattal indul Beastmasters: Tazar - A.Armorer -> B.Armorer Witches: Voy - Slow helyett Quicksand varázslattal indul Tiva (spec. Eagle Eye) - specialitása +2 fa lett Planeswalkers: Mostantól mindegyik speciális skill függ a hős szintjétől Elementalists: Grindan - Slow helyett Shield varázslattal kezd Bizonyos skillek változtak: - Learning – (20, 40, 60)%; - Sorcery, Resistance – (10, 20, 30)%; - Armored – (5, 10, 20)%; - Scouting – +(1, 3, 5) a látótávolsághoz. Expert Scouting esetén csata nélkül elmenekülhet a tavernba, lvl 7 után megkapja a hős a Vision varázslatot - Eagle Eye – lvl 7 után a hős megkapja a View Earth és View Air varázslatokat - Mysticism – (3, 6, 10) mana pontot vagy (5, 10, 20) %-a maximum mana pontnak megfelelőt kap - Navigation – Hajóba ki-beszállás esetén csak a lépés (75,50,25)%-át használja fel, lvl 7 után Scuttle Boat varázslatot kap - Diplomacy (20, 40, 60) % csökkenti bizonyos termékek árát Specialitások: -Logistic 5% bónuszt kap szinttől függetlenül -Lény specialitások +25% hp-t kap az adott lény, lvl 7 után növeli a várban a populációját -First Aid növeli a sátor hp-ját is -Artillery növeli a balliszta hp-ját is -Nyersanyag szintenként 0.25-el több nyersanyagot adnak Kasztok és születtek, amelyek az adott skillek meglétét követelik és mindegyik skill legkisebb azonos szintje számít: Warrior - Armored + Offense + Archery + Resistance +(1,3,6) attack, defense a hős értékéhez Sage - Wisdom + Intelligence + Scholar + Sorcery +(1,3,6) knowledge, spell power a hős értékéhez Explorer - Scouting + Navigation +(200,400,600) mozgáspont földön és vízen valamint csökkenti a Terraformer mozgáspont költségét Speedy - Pathfinding + Scouting A hős mozgáspontja nem a nála levő leglassabb lénytől függ hanem B.,A.,E. szinten a leggyorsabb lény sebessége befolyásolja Sniper - Archery + Ballistics +(10,20,30)% sebzés a távoli támadás sebzéséhez Marauder - Estates + (Leadership vagy Necromancy) (25,50,100)%-át az xp-nek megkapja goldban is a hős Healer - Wisdom + First Aid + Mysticism+ lvl 7 hős (Cure, Animate Dead, Resurrect) varázslatokat kapja meg a varázskönyvébe a mappon nincs tiltva Merchant - First Aid + Estates Vehet naponta 1x mana pontot (5, 10, 20)% és mozgás pontot (200, 400, 600) Governor - Diplomacy + Leadership + Luck + lvl 7 hős Növeli a bevételt (10,20,30)%-al valamint a lvl (2,4,6) lények növekedését minden várban, ha több hős van ilyen kaszttal akkor a legmagasabb érvényesül Leprechaun - Estates + Luck +(1,2,3) nyersanyag vagy arany véletlenszerűen minden nap Terraformer - Pathfinding + Ballistics Megváltoztathatja a talaj típusát mozgás pontot és goldot felhasználva, valamint expert szinten a körülötte lévő talajt is Artificer - Eagle Eye + Luck + lvl 7 hős Az artifact áráért lecserélhetjük meglévő artifactjainkat más azonos szintűre, a skillek szintje a tárgy szintjét befolyásolja |
Szerző: | Nimbus [ 2010 nov. 09 kedd, 14:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem a TE-t nyugodtan skippelhetjük, nekünk a WT kell. ![]() |
Szerző: | Teki1986 [ 2010 nov. 09 kedd, 14:33 ] |
Hozzászólás témája: | |
A WT átvette a TE újítások nagy részét, amennyiben változtattak a WT-ben az is be fog ide kerülni. |
Szerző: | noname [ 2010 nov. 09 kedd, 15:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez mar egy uj jatek. ![]() Valakinek vannak jatektapasztalatai az emlitetett modifikaciokkal? |
Szerző: | titi [ 2010 nov. 09 kedd, 21:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
A WT-ben annyi az újdonság, hogy ki lehet kapcsolni amit nem akarsz használni. Nekem jobban bejött sokkal. Érdemes lehetne egy kisebb online tornát csinálni a BB előtt, nehogy ott legyen először élesben. Titi |
Szerző: | Süni [ 2010 nov. 09 kedd, 21:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
titi írta: A WT-ben annyi az újdonság, hogy ki lehet kapcsolni amit nem akarsz használni. Nekem jobban bejött sokkal.
Érdemes lehetne egy kisebb online tornát csinálni a BB előtt, nehogy ott legyen először élesben. Titi Nekem is pont ez járt a fejemben. Akiknek abszolút nem lesz világos mit takar a WT, azok legalább belerázódhatnak az újdonságokba. A következő év elején akár az Online Kupát is ennek keretén belül lehetne megrendezni. |
Szerző: | Teki1986 [ 2010 nov. 09 kedd, 23:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
A TE-ben is ki lehet kapcsolni, sőt a beállításokat el lehet menteni, és mindenki számára betölthetőek a beállítások. WT-ben is van jó pár újítás, majd ha lesz időm azt is összegzem. |
Szerző: | Teki1986 [ 2010 nov. 19 pén., 13:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
Dreegar-al teszteltük a szimultán lépés módot. Lényege hogy a beállított időpontig egyszerre léptek az ellenféllel. Sajnos több bug is előjött, Dreegar várának a skinje megváltozott pl. Marius-a ott ragadt a vár előtt és lehetett sereget teleportálni stb. Persze ez csak beta szóval nem vártunk csodát. Az ötlet jó a kivitelezés még hibás. |
Szerző: | Teki1986 [ 2010 nov. 19 pén., 13:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
WT változások a TE-hez képest: - Paraszt dwelling kikapcsolva ![]() - Néhány hős kezdeti lényei javítva - Kiírja hogy milyen területen áll az adott lény, valamint hogy mennyi lehet pl. (pack 10-19) , nem kell kérdezgetni hogy mennyi az annyi. -Támadó hős nem menekülhet el az első körben ha varázsol - CTRL+Print Screen gombra elkészíti a képet automatikusan - Quick Combat: a gép lejátsza helyetted a csatát, manát nem használ, és a végeredmény kiírja, ha nem fogadod el az eredményt akkor lejátszod a csatát -Learning skill 20/50/100%-al több xp-t ad és expert szinten bármikor elfelejthető a skill - Archery skill +1/3/6 lövést ad a lényeknek, expert szinten ammo cartot vehetsz - Artillery skill növeli a távolsági lények sebzését 5/10/15%-al, expert szinten vehetsz Balliszta-t - Ballistics skill növeli a távolsági lények range-t 1/2/4 kockával, valamint nincs falon át büntetés expert szinten - Sniper osztály letiltották - A telepítés során külön mappába rakja és a sodos játék bizonyos file-jaira hivatkozik - Több random template megtalálható benne - Minden beállítást a host-ol vesz - minden körben ment és nem csak az utolsó mentés az elérhető - Road script, amely az utat egységessé teszi a mappon - Egy irányú kapukat lehet mind2 irányban használni - Artifact-ra kattintva a mapon kiírja a nevét és a képét is - Armorer skill lecsökkentve 15%-ra a 20% helyett - Vámpírok hetente 4-re lettek csökkentve - 32 bites asztalon is működik az ablak mód - A mapon a lényekre kattintva megmondja hogy van-e benne fejlesztett lény - Dwellingben megnézheted hogy mennyi lény van benne (tehát kivetted-e a héten vagy nem) |
Szerző: | Süni [ 2010 nov. 19 pén., 14:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
Teki1986 írta: WT változások a TE-hez képest:
Paraszt dwelling kikapcsolva ez volt a legfontosabb infó, emeld ki, hogy mindenkinek feltűnjön... ![]() a közeljövőben kipróbálnám a WT-t ![]() |
Szerző: | Teki1986 [ 2011 jan. 17 hétf., 16:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
Topic up a kupa miatt. |
Szerző: | T-Rex [ 2011 feb. 03 csüt., 14:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Honnan lehet letölteni? |
Szerző: | Teki1986 [ 2011 feb. 03 csüt., 14:40 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://www.heroeswt.net/download.php |
Szerző: | T-Rex [ 2011 feb. 03 csüt., 14:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi ![]() Annyit kérdeznék vele kapcsolatban, hogy mennyire van ez hatással az alap kampányokra? Mint a WoG-nál, ugyanúgy van egy .exe és külön az alap játék? |
Szerző: | Teki1986 [ 2011 feb. 05 szomb., 23:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
SOD-os játékra telepíti magát, vagy complete kinek melyik van. Külön mappába rakja magát és csak belinkeli magához a szükséges file-okat. Amikor elindítod egy chat ablak jön be, ahol játszhatsz akár másokkal is. Guest-ként nyugodtan be lehet lépni. Itt lehet chatelni az aktuális ellenféllel. Game configban template-et választasz és a sakk óra idejét állíthatod. Start Game-el indul a játék a kiválasztott random template-el betöltve, innentől kezdve minden olyan mint a régi. Van egy külön options menü, ehhez szükséges file-t közzé teszem. Feljebb olvasható hogy mi változott és mik is azok a beállítások magyarul. |
Szerző: | noname [ 2011 feb. 06 vas., 14:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
Itt egy direkt link is: http://www.heroeswt.net/download/h3wtsetup.exe Szerintem ma ki is probalom hot seatben, vagy neten, es irok majd valami velemeny felet. Update: Gyorsban kiprobaltam fix mapon a WT-t. Tetszett: - jelzi, hogy ha upgradelt stack is van (hell houndok kozott cerberus) - minden kor vegen automatikus mentest csinal - stacket ctrl+klikk-el lehet osztani, varbol kivenni ctrl+ - beepitett cranim (gyors leny animaciok) - konnyebb atszkoni erre, mint leszokni a cigirol Nem tetszett: - minden csatanal kikapcsolja a cursor shadow-t - a hasznalt betutipus elegge zavart - terep objektumokba torteno belepeskor/ralepeskor nem irja jobb also sarokban, illetve kozepen klikkelheto kepernyon, hogy mit kaptunk, hanem irasban jelzi log szeruen. ha primary skill / szerencse / moral-rol volt szo, akkor viszont sehol nem jelezi, csak jobb klikk lenyomasaval az adott tereptargyra. lehet, hogy gyorsit a folyamat 2 masodpercet, viszont ezt el is veszitjuk, mert ugyis ra kell nezni az eredmenyre, vagy ugyis kell jobb klikket nyomni. ha egyszeru forrast veszunk fel, megjelenik ugyan a jobb also sarokban, de megint nem lehet raklikkelni, hogy eltunjon, csak magatol tunik el. - a witch hut-bol ha nem vetted meg a skillt, akkor csak jobb klikkre jelzi, hogy mit ad (nem irja a csikon mint regebb) - nem mukodik sem a next hero gomb, sem a hotkeye - csak sajat varbeli hos hoz katonat (es abbol is csak 1) Is-is - tetszett az ujra dolgozott secondary skill rendszer egy resze, konkretabban: learning (20, 40, 60% exp. utan felejtheto), resistance (10, 20, 30%), mysticism (3, 6, 10 mana pontot vagy 5, 10, 20 %-a maximum mana pontnak) - a sorcery ellenben tul eros lett szerintem (10, 20, 30%) - tetszett, hogy lehet valasztani szeretnenk-e tanulni Witch hut-bol, az nem, hogy fizetni is kell erte 500-at, es azt sem jelzi, hogy paptol mit lehet tanulni - tetszett, hogy van benne gomb, amivel lehet cserelni lenyeket egyszerre, de Lighter program meg mindig kellett artikat pakolni Ezeket hogy lehet hasznali? -A lövős egységekkel üthetsz akkor is ha nem blokkolja az ellenfél. -A hárpiákat lehet irányítani hogy ne repüljenek vissza a helyükre. -Arkangyal és Pit Lord mostmár képes olyan négyzetre lépni ahol elesett szövetséges lény van. (Eddig kötelezően használta rajta az élesztését) Ami az elso kommentben TE újítások neven szerepel, azokkal tobbnyire egyetertek es jogosak, az atmasitott hos kezdo skillek, speckok utjan minden hero hasznalhatoval valik multira is, es balanszolt is picit, ezekkel is tobbnyire egyetertek. Eleg kevesett jatszottam, hogy iteletet mondjak a WT felett jot vagy rosszat, vannak nyilvanvalo elonyei, vannak hatranyai (tobbnyire kozmetikai hibak, aprosagok, nem jol fogadott valtoztatasok), a fo tenyezo az lesz, mennyire hajlando a magyar h3 jatekoskozosseg elfogadni a rengeteg valtoztatast, amit tartalmaz. |
Szerző: | Teki1986 [ 2011 feb. 08 kedd, 0:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
noname írta: Nem tetszett: - minden csatanal kikapcsolja a cursor shadow-t - a hasznalt betutipus elegge zavart - terep objektumokba torteno belepeskor/ralepeskor nem irja jobb also sarokban, illetve kozepen klikkelheto kepernyon, hogy mit kaptunk, hanem irasban jelzi log szeruen. ha primary skill / szerencse / moral-rol volt szo, akkor viszont sehol nem jelezi, csak jobb klikk lenyomasaval az adott tereptargyra. lehet, hogy gyorsit a folyamat 2 masodpercet, viszont ezt el is veszitjuk, mert ugyis ra kell nezni az eredmenyre, vagy ugyis kell jobb klikket nyomni. ha egyszeru forrast veszunk fel, megjelenik ugyan a jobb also sarokban, de megint nem lehet raklikkelni, hogy eltunjon, csak magatol tunik el. - a witch hut-bol ha nem vetted meg a skillt, akkor csak jobb klikkre jelzi, hogy mit ad (nem irja a csikon mint regebb) - nem mukodik sem a next hero gomb, sem a hotkeye - csak sajat varbeli hos hoz katonat (es abbol is csak 1) Is-is - tetszett az ujra dolgozott secondary skill rendszer egy resze, konkretabban: learning (20, 40, 60% exp. utan felejtheto), resistance (10, 20, 30%), mysticism (3, 6, 10 mana pontot vagy 5, 10, 20 %-a maximum mana pontnak) - a sorcery ellenben tul eros lett szerintem (10, 20, 30%) - tetszett, hogy lehet valasztani szeretnenk-e tanulni Witch hut-bol, az nem, hogy fizetni is kell erte 500-at, es azt sem jelzi, hogy paptol mit lehet tanulni - tetszett, hogy van benne gomb, amivel lehet cserelni lenyeket egyszerre, de Lighter program meg mindig kellett artikat pakolni Ezeket hogy lehet hasznali? -A lövős egységekkel üthetsz akkor is ha nem blokkolja az ellenfél. -A hárpiákat lehet irányítani hogy ne repüljenek vissza a helyükre. -Arkangyal és Pit Lord mostmár képes olyan négyzetre lépni ahol elesett szövetséges lény van. (Eddig kötelezően használta rajta az élesztését) Utolsó kérdésekre a válasz jobb klikk a defend gombon és kiválaszthatod hogy mit szeretnél. Artikat is át lehet rakni, mégpedig a change army alatti nyílra kattintva. Next Hero gomb ki lett kapcsolva, ugyanis létezik egy bug amivel megnézheted az ellenfél hősét. Betűtípus nem sok helyen változott. Csak saját várbeli hős hoz lényt, de az fixen megvan ki milyet és mennyit hozhat. Ergo nem lesz ebbol senkinek hátránya hogy milyen hőst kapott. Aki tud angolul, ennek a nagyrészét fordítottam le: http://heroes-iii.com/TE103q_manual_eng.doc |
Szerző: | noname [ 2011 feb. 08 kedd, 17:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
Fix valtoztatasok -A hősök kirakhatnak a pályára náluk lévő artifactot. -A lövős egységekkel üthetsz akkor is ha nem blokkolja az ellenfél. -A hárpiákat lehet irányítani hogy ne repüljenek vissza a helyükre. -Arkangyal és Pit Lord mostmár képes olyan négyzetre lépni ahol elesett szövetséges lény van. (Eddig kötelezően használta rajta az élesztését) -Az altar of sacrifice ezentúl minden hős számára használható, lényt és artifactot beválthat. -Next Hero gomb kikapcsolása megszünteti a bugot amivel az ellenfél heroját megnézhetted. -A Skeleton transformer az unicornist és a cavalryt Black Knight-ra alakítja. -Artifact Merchant bug javítva. -Minden lény növekedés a hét első napján kikapcsolva, plague hétnek 30% esélye van a hónap fordulónál. -A kezdő hős és az egyik saját hős mindig 3 stackkel jön, a többiek 1 1db-al. A ballista és sátoros hősök mindig hozzák magukkal az eszközt. -Néhány épület megváltozott: Cloud Castle(Giant) építéséhez nem kellenek a Geniek. A Pit Fiendek építéséhez nem kell a Mage Guild. A Wolf Raiderek fejlesztéséhez nem kell a Goblin fejlesztés. Gorgon fejlesztéshez nem kell Marketplace és Resource Silo. Pixiek fejlesztéséhez Resource Silo kell. -Conflux vár lvl 7 lénye forttal 1, citadellel 2, castleval 3 jön hetente. -Egy gombbal cserélhetsz teljes sereget két hős között. -Egy gombbal átadhatod az összes artifactot két hős között. -CTRL+egység kiválasztása esetén az üres slotokat feltölti 1-1 db-al a kiválasztott egységből. -ALT+egység esetén összevonja a hősnél lévő azonos egységeket. -CTRL+SHIFT használata esetén dismisselhetünk hőst vagy egységet. -CTRL+ALT+egység esetén átrakja a másik hősre az egységet vagy a városban be vagy ki rakja a garrisonból. -Sleep/Wake Hero gomb megnyomásánál látható lesz hogy következő nap mennyit tud lépni a hős. -CTRL+város iconja megveszi az összes lényt a városban, ha nincs elég pénz akkor a legerősebbtől kezdi. -Minden hős és város átnevezhető játék közben. -Random map esetén minden cartographer át változik cover of darkness épületté. -A lény nélküli hősök (ghost hero) alaplépése 1300 lett (a hős 1 törpével 1500 pontot kap) -Admiral hat bug javítva -Halott és dismisselt herokat mindig lenullázza tavernbe kerülés előtt. Nem veheted meg így az ellenfél hősét ha bebukta. -Ha a hős varázsolt a körben akkor csak a következő körben menekülhet el. -Witch Hut megkérdezi hogy megakarod-e tanulni a skillt, 500 aranyba kerül. -Sok tereptárgy nem dob fel speciális ablakot ha használod, pl. Stables,Kilátó,Campfire,Mystical Garden stb. -Kezdő nyersanyag állítható a fokozattól függetnlenül. -Minden semleges lény Savage lesz, soha nem csatlakozik -Hill fortokat lecseréli Faerie Dragon dwellingre -Egy ládában artifact lenne, ezentúl fixen 1000 xp/1500 aranyat ad. -Ha relic jönne tombból vagy a vízről akkor Endless Sack of Gold-ot kap a játékos -Néhány lény heti populációja változott valamint néhány lény ára szintén -A hősök mostantól bármelyik skillt megkaphatják kivéve a Necro hős a Leadershipet és a többiek a Necromancy skillt. -Bizonyos artifactok szintje megváltozott pl. Boots of Speed Major lett valamint bizonyos itemek ára (Black Market,Artifact Merchant) -Mage Towerhez ezentúl csak 4 kell minden nyersanyagból -Cloud Castle 7500 arany lett, de a fejlesztése csak 22500 arany -Cyclops Cave építéséhez 20 kristály helyett 5 gem+5 higany+5 kén kell -Gnoll fejlesztéshez nem kell ezentúl 10 fa -Naga bank kén helyett gemet ad -A csaták sebessége felgyorsítva -Varázslatok is változtak: (Air Magic) Precision lvl 1 varázslat lett, Haste 7 mana pontba kerül magic nélkül, Air shield lvl 1 varázslat lett, Hypnotize 2x erősebb lett, Disrupting Ray (5,7,10) defense-t csökkent,Counterstrike lvl 3-as spell lett, Air Elemental (2,4,5) elementált idéz -(Earth Magic) Slow lvl 2-es varázslat lett és 7 mana pontba kerül, Quicksand lvl 1-es varázslat lett, Sorrow level 3-as varázslat lett és erősebb, Earthquake 12 mana pontba kerül, Animate Dead lvl 4-es varázslat lett, Resurrection nem jöhet Necro várban, Implosion sebzése változott -(Fire Magic) Land Mines lvl 2-es varázslat lett, Frenzy lvl 3-as varázslat lett, Fireball és Inferno sebzése változott, Slayer lvl 3-as lett és nem jelenik meg a Mage Guildben, Armageddon lvl 5-ös varázslat lett és a Tower és Rampart várakban jöhet -(Water Magic) Weakness lvl 1-es varázslat lett, Cure lvl 2-es varázslat lett és 10 mana pontba kerül de többet gyógyít, Remove Obstacle lvl 1-es varázslat lett, Frost Ring sebzése változott és 15 mana pontba kerül, Water Elemental (2,4,5) elementált idéz WT változások a TE-hez képest: - Paraszt dwelling kikapcsolva - Néhány hős kezdeti lényei javítva - Kiírja hogy milyen területen áll az adott lény, valamint hogy mennyi lehet pl. (pack 10-19) , nem kell kérdezgetni hogy mennyi az annyi. -Támadó hős nem menekülhet el az első körben ha varázsol - CTRL+Print Screen gombra elkészíti a képet automatikusan - Quick Combat: a gép lejátsza helyetted a csatát, manát nem használ, és a végeredmény kiírja, ha nem fogadod el az eredményt akkor lejátszod a csatát -Learning skill 20/50/100%-al több xp-t ad és expert szinten bármikor elfelejthető a skill - Archery skill +1/3/6 lövést ad a lényeknek, expert szinten ammo cartot vehetsz - Artillery skill növeli a távolsági lények sebzését 5/10/15%-al, expert szinten vehetsz Balliszta-t - Ballistics skill növeli a távolsági lények range-t 1/2/4 kockával, valamint nincs falon át büntetés expert szinten - Sniper osztály letiltották - A telepítés során külön mappába rakja és a sodos játék bizonyos file-jaira hivatkozik - Több random template megtalálható benne - Minden beállítást a host-ol vesz - minden körben ment és nem csak az utolsó mentés az elérhető - Artifact-ra kattintva a mapon kiírja a nevét és a képét is - Armorer skill lecsökkentve 15%-ra a 20% helyett - Vámpírok hetente 4-re lettek csökkentve - 32 bites asztalon is működik az ablak mód - A mapon a lényekre kattintva megmondja hogy van-e benne fejlesztett lény - Dwellingben megnézheted hogy mennyi lény van benne (tehát kivetted-e a héten vagy nem) A hősök kezdő skilljei változtak: Knights: Lord Haart - B.Estates + B.Leadership -> A.Estates Sir Mullich – nem választható Clerics: Loynis (spec. Prayer) – Bless varázslat kezdésnek Sanya (spec. Eagle Eye) – specialitása a Cure varázslat lett, Dispel -> Cure Rangers: Ryland - B.Diplomacy + B.Leadership -> A.Diplomacy Druids: Gem - Summon Boat helyett Cure varázslattal indul Uland - A.Wisdom Coronius (spec. Slayer) - Bloodlust kezdő varázslat, Slayer -> Bloodlust Malcom (spec. Eagle Eye) - Prayer specialitás Melodia (spec. Fortune) - specialitása Bless varázslat lett, Fortune -> Bless Alchemists: Torosar - B.Tactics -> B.Artillery Iona (spec. Genies) - specialitása Archery skill lett, B.Intelligence -> B.Archery Wizards: Solmyr (spec. Ch. Lightning) - Magic Arrow varázslattal indul Theodorus (spec. Magi) - B.Ballistics -> B.Archery Daremyth (spec. Fortune) - specialitása Precision varázslat lett, Fortune -> Precision Serena (spec. Eagle Eye) - specialitása Land Mines varázslat lett, Dispel -> Land Mines Demoniacs: Xeron - nem elérhető Heretics: Ayden - View Earth helyett Disrupting Ray-el indul Xyron (spec. Inferno) - Fire Wall varázslattal indul Death Knights: Moandor (spec. Liches) - Slow helyett Precision varázslattal indul Isra - A.Necromancy -> B.Necromancy + B.Pathfinding Necromancers: Aislinn (spec. M.Shower) - FireBall varázslattal indul Sandro - Slow helyett Magic Arrow varázslattal indul Thant (spec. Animate Dead) - Shield varázslattal indul Vidomina - A.Necromancy -> B.Necromancy + B.Diplomacy Nimbus (spec. Eagle Eye) - specialitása a Resistance skill lett, B.Eagle Eye -> B.Resistance Warlocks: Alamar (spec. Resurrection) - Blind varázslattal indul Jeddite (spec. Resurrection) - Cure varázslattal indul Deemer (spec. M.Shower) - Magic Arrow varázslattal kezd, A. Scouting -> B. Scouting Geon (spec. Eagle Eye) - specialitása a Lighting varázslat lett és Magic Arrow varázslattal kezd Barbarians: Crag Hack - A.Offense -> B.Offense Battle Mages: Oris (spec. Eagle Eye) - specialitása +2 kő lett Vey (spec. Ogres) - specialitása +350 arany lett Zubin (spec. Precision) - B.Artillery -> B.Archery Gundula - Slow helyett Bloodlust varázslattal indul Beastmasters: Tazar - A.Armorer -> B.Armorer Witches: Voy - Slow helyett Quicksand varázslattal indul Tiva (spec. Eagle Eye) - specialitása +2 fa lett Planeswalkers: Mostantól mindegyik speciális skill függ a hős szintjétől Elementalists: Grindan - Slow helyett Shield varázslattal kezd Bizonyos skillek változtak: - Learning – (20, 40, 60)%; - Sorcery, Resistance – (10, 20, 30)%; - Armored – (5, 10, 15)%; - Scouting – +(1, 3, 5) a látótávolsághoz. Expert Scouting esetén csata nélkül elmenekülhet a tavernba, lvl 7 után megkapja a hős a Vision varázslatot - Eagle Eye – lvl 7 után a hős megkapja a View Earth és View Air varázslatokat - Mysticism – (3, 6, 10) mana pontot vagy (5, 10, 20) %-a maximum mana pontnak megfelelőt kap - Navigation – Hajóba ki-beszállás esetén csak a lépés (75,50,25)%-át használja fel, lvl 7 után Scuttle Boat varázslatot kap - Diplomacy (20, 40, 60) % csökkenti bizonyos termékek árát Specialitások: -Logistic 5% bónuszt kap szinttől függetlenül -Lény specialitások +25% hp-t kap az adott lény, lvl 7 után növeli a várban a populációját -First Aid növeli a sátor hp-ját is -Artillery növeli a balliszta hp-ját is -Nyersanyag szintenként 0.25-el több nyersanyagot adnak Opcionalis-A Spell scrollokat lecseréli arany kupacra és a varázslat szintjétől függő mennyiséget ad. -Kaphatnak az egységeid xp-t minden csata után amiben részt vesznek, Minden szint növelheti az attack,defense,damage,hp és lövések számát. -Bizonyos varázslatok játék szintjén tilthatók -Bizonyos artifactok játék szintjén tilthatók -Sakk szerű óra, ha csata közben jár le az időd akkor a csata végén egyből átadod a kört. X idővel indulsz és minden kör ütán Y időt kapsz pluszba, X és Y állítható. -Kölcsön Bank: a játékos kölcsönt vehet fel, aminek törlesztése minden következő körben levonásra kerül. Maximalizálva van a felvehető mennyiség, a lejátszott napok számával arányos és 30% a kamat -Első nap a társadnak küldhetsz goldot vagy el vehetsz tőle. - Road script, amely az utat egységessé teszi a mappon - Egy irányú kapukat lehet mind2 irányban használni - Kasztok is születtek, amelyek az adott skillek meglétét követelik és mindegyik skill legkisebb azonos szintje számít: Warrior - Armored + Offense + Archery + Resistance +(1,3,6) attack, defense a hős értékéhez Sage - Wisdom + Intelligence + Scholar + Sorcery +(1,3,6) knowledge, spell power a hős értékéhez Explorer - Scouting + Navigation +(200,400,600) mozgáspont földön és vízen valamint csökkenti a Terraformer mozgáspont költségét Speedy - Pathfinding + Scouting A hős mozgáspontja nem a nála levő leglassabb lénytől függ hanem B.,A.,E. szinten a leggyorsabb lény sebessége befolyásolja Sniper - Archery + Ballistics +(10,20,30)% sebzés a távoli támadás sebzéséhez Marauder - Estates + (Leadership vagy Necromancy) (25,50,100)%-át az xp-nek megkapja goldban is a hős Healer - Wisdom + First Aid + Mysticism+ lvl 7 hős (Cure, Animate Dead, Resurrect) varázslatokat kapja meg a varázskönyvébe a mappon nincs tiltva Merchant - First Aid + Estates Vehet naponta 1x mana pontot (5, 10, 20)% és mozgás pontot (200, 400, 600) Governor - Diplomacy + Leadership + Luck + lvl 7 hős Növeli a bevételt (10,20,30)%-al valamint a lvl (2,4,6) lények növekedését minden várban, ha több hős van ilyen kaszttal akkor a legmagasabb érvényesül Leprechaun - Estates + Luck +(1,2,3) nyersanyag vagy arany véletlenszerűen minden nap Terraformer - Pathfinding + Ballistics Megváltoztathatja a talaj típusát mozgás pontot és goldot felhasználva, valamint expert szinten a körülötte lévő talajt is Artificer - Eagle Eye + Luck + lvl 7 hős Az artifact áráért lecserélhetjük meglévő artifactjainkat más azonos szintűre, a skillek szintje a tárgy szintjét befolyásolja |
Szerző: | Nimbus [ 2014 szept. 29 hétf., 16:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Heroes LAN versenyek (BB,Tábor,OB) |
Mivel rengeteg info van benne és még mindig aktuális, ezért a témát ezennel kiemelem, hogy könnyebb legyen megtalálni. ![]() |
Oldal: 1 / 2 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |