Fix valtoztatasok
-A hősök kirakhatnak a pályára náluk lévő artifactot.
-A lövős egységekkel üthetsz akkor is ha nem blokkolja az ellenfél.
-A hárpiákat lehet irányítani hogy ne repüljenek vissza a helyükre.
-Arkangyal és Pit Lord mostmár képes olyan négyzetre lépni ahol elesett szövetséges lény van. (Eddig kötelezően használta rajta az élesztését)
-Az altar of sacrifice ezentúl minden hős számára használható, lényt és artifactot beválthat.
-Next Hero gomb kikapcsolása megszünteti a bugot amivel az ellenfél heroját megnézhetted.
-A Skeleton transformer az unicornist és a cavalryt Black Knight-ra alakítja.
-Artifact Merchant bug javítva.
-Minden lény növekedés a hét első napján kikapcsolva, plague hétnek 30% esélye van a hónap fordulónál.
-A kezdő hős és az egyik saját hős mindig 3 stackkel jön, a többiek 1 1db-al. A ballista és sátoros hősök mindig hozzák magukkal az eszközt.
-Néhány épület megváltozott: Cloud Castle(Giant) építéséhez nem kellenek a Geniek. A Pit Fiendek építéséhez nem kell a Mage Guild. A Wolf Raiderek fejlesztéséhez nem kell a Goblin fejlesztés. Gorgon fejlesztéshez nem kell Marketplace és Resource Silo. Pixiek fejlesztéséhez Resource Silo kell.
-Conflux vár lvl 7 lénye forttal 1, citadellel 2, castleval 3 jön hetente.
-Egy gombbal cserélhetsz teljes sereget két hős között.
-Egy gombbal átadhatod az összes artifactot két hős között.
-CTRL+egység kiválasztása esetén az üres slotokat feltölti 1-1 db-al a kiválasztott egységből.
-ALT+egység esetén összevonja a hősnél lévő azonos egységeket.
-CTRL+SHIFT használata esetén dismisselhetünk hőst vagy egységet.
-CTRL+ALT+egység esetén átrakja a másik hősre az egységet vagy a városban be vagy ki rakja a garrisonból.
-Sleep/Wake Hero gomb megnyomásánál látható lesz hogy következő nap mennyit tud lépni a hős.
-CTRL+város iconja megveszi az összes lényt a városban, ha nincs elég pénz akkor a legerősebbtől kezdi.
-Minden hős és város átnevezhető játék közben.
-Random map esetén minden cartographer át változik cover of darkness épületté.
-A lény nélküli hősök (ghost hero) alaplépése 1300 lett (a hős 1 törpével 1500 pontot kap)
-Admiral hat bug javítva
-Halott és dismisselt herokat mindig lenullázza tavernbe kerülés előtt. Nem veheted meg így az ellenfél hősét ha bebukta.
-Ha a hős varázsolt a körben akkor csak a következő körben menekülhet el.
-Witch Hut megkérdezi hogy megakarod-e tanulni a skillt, 500 aranyba kerül.
-Sok tereptárgy nem dob fel speciális ablakot ha használod, pl. Stables,Kilátó,Campfire,Mystical Garden stb.
-Kezdő nyersanyag állítható a fokozattól függetnlenül.
-Minden semleges lény Savage lesz, soha nem csatlakozik
-Hill fortokat lecseréli Faerie Dragon dwellingre
-Egy ládában artifact lenne, ezentúl fixen 1000 xp/1500 aranyat ad.
-Ha relic jönne tombból vagy a vízről akkor Endless Sack of Gold-ot kap a játékos
-Néhány lény heti populációja változott valamint néhány lény ára szintén
-A hősök mostantól bármelyik skillt megkaphatják kivéve a Necro hős a Leadershipet és a többiek a Necromancy skillt.
-Bizonyos artifactok szintje megváltozott pl. Boots of Speed Major lett valamint bizonyos itemek ára (Black Market,Artifact Merchant)
-Mage Towerhez ezentúl csak 4 kell minden nyersanyagból
-Cloud Castle 7500 arany lett, de a fejlesztése csak 22500 arany
-Cyclops Cave építéséhez 20 kristály helyett 5 gem+5 higany+5 kén kell
-Gnoll fejlesztéshez nem kell ezentúl 10 fa
-Naga bank kén helyett gemet ad
-A csaták sebessége felgyorsítva
-Varázslatok is változtak: (Air Magic) Precision lvl 1 varázslat lett, Haste 7 mana pontba kerül magic nélkül, Air shield lvl 1 varázslat lett, Hypnotize 2x erősebb lett, Disrupting Ray (5,7,10) defense-t csökkent,Counterstrike lvl 3-as spell lett, Air Elemental (2,4,5) elementált idéz
-(Earth Magic) Slow lvl 2-es varázslat lett és 7 mana pontba kerül, Quicksand lvl 1-es varázslat lett, Sorrow level 3-as varázslat lett és erősebb, Earthquake 12 mana pontba kerül, Animate Dead lvl 4-es varázslat lett, Resurrection nem jöhet Necro várban, Implosion sebzése változott
-(Fire Magic) Land Mines lvl 2-es varázslat lett, Frenzy lvl 3-as varázslat lett, Fireball és Inferno sebzése változott, Slayer lvl 3-as lett és nem jelenik meg a Mage Guildben, Armageddon lvl 5-ös varázslat lett és a Tower és Rampart várakban jöhet
-(Water Magic) Weakness lvl 1-es varázslat lett, Cure lvl 2-es varázslat lett és 10 mana pontba kerül de többet gyógyít, Remove Obstacle lvl 1-es varázslat lett, Frost Ring sebzése változott és 15 mana pontba kerül, Water Elemental (2,4,5) elementált idéz
WT változások a TE-hez képest:
- Paraszt dwelling kikapcsolva
- Néhány hős kezdeti lényei javítva
- Kiírja hogy milyen területen áll az adott lény, valamint hogy mennyi lehet pl. (pack 10-19) , nem kell kérdezgetni hogy mennyi az annyi.
-Támadó hős nem menekülhet el az első körben ha varázsol
- CTRL+Print Screen gombra elkészíti a képet automatikusan
- Quick Combat: a gép lejátsza helyetted a csatát, manát nem használ, és a végeredmény kiírja, ha nem fogadod el az eredményt akkor lejátszod a csatát
-Learning skill 20/50/100%-al több xp-t ad és expert szinten bármikor elfelejthető a skill
- Archery skill +1/3/6 lövést ad a lényeknek, expert szinten ammo cartot vehetsz
- Artillery skill növeli a távolsági lények sebzését 5/10/15%-al, expert szinten vehetsz Balliszta-t
- Ballistics skill növeli a távolsági lények range-t 1/2/4 kockával, valamint nincs falon át büntetés expert szinten
- Sniper osztály letiltották
- A telepítés során külön mappába rakja és a sodos játék bizonyos file-jaira hivatkozik
- Több random template megtalálható benne
- Minden beállítást a host-ol vesz
- minden körben ment és nem csak az utolsó mentés az elérhető
- Artifact-ra kattintva a mapon kiírja a nevét és a képét is
- Armorer skill lecsökkentve 15%-ra a 20% helyett
- Vámpírok hetente 4-re lettek csökkentve
- 32 bites asztalon is működik az ablak mód
- A mapon a lényekre kattintva megmondja hogy van-e benne fejlesztett lény
- Dwellingben megnézheted hogy mennyi lény van benne (tehát kivetted-e a héten vagy nem)
A hősök kezdő skilljei változtak:
Knights:
Lord Haart - B.Estates + B.Leadership -> A.Estates
Sir Mullich – nem választható
Clerics:
Loynis (spec. Prayer) – Bless varázslat kezdésnek
Sanya (spec. Eagle Eye) – specialitása a Cure varázslat lett, Dispel -> Cure
Rangers:
Ryland - B.Diplomacy + B.Leadership -> A.Diplomacy
Druids:
Gem - Summon Boat helyett Cure varázslattal indul
Uland - A.Wisdom
Coronius (spec. Slayer) - Bloodlust kezdő varázslat, Slayer -> Bloodlust
Malcom (spec. Eagle Eye) - Prayer specialitás
Melodia (spec. Fortune) - specialitása Bless varázslat lett, Fortune -> Bless
Alchemists:
Torosar - B.Tactics -> B.Artillery
Iona (spec. Genies) - specialitása Archery skill lett, B.Intelligence -> B.Archery
Wizards:
Solmyr (spec. Ch. Lightning) - Magic Arrow varázslattal indul
Theodorus (spec. Magi) - B.Ballistics -> B.Archery
Daremyth (spec. Fortune) - specialitása Precision varázslat lett, Fortune -> Precision
Serena (spec. Eagle Eye) - specialitása Land Mines varázslat lett, Dispel -> Land Mines
Demoniacs:
Xeron - nem elérhető
Heretics:
Ayden - View Earth helyett Disrupting Ray-el indul
Xyron (spec. Inferno) - Fire Wall varázslattal indul
Death Knights:
Moandor (spec. Liches) - Slow helyett Precision varázslattal indul
Isra - A.Necromancy -> B.Necromancy + B.Pathfinding
Necromancers:
Aislinn (spec. M.Shower) - FireBall varázslattal indul
Sandro - Slow helyett Magic Arrow varázslattal indul
Thant (spec. Animate Dead) - Shield varázslattal indul
Vidomina - A.Necromancy -> B.Necromancy + B.Diplomacy
Nimbus (spec. Eagle Eye) - specialitása a Resistance skill lett, B.Eagle Eye -> B.Resistance
Warlocks:
Alamar (spec. Resurrection) - Blind varázslattal indul
Jeddite (spec. Resurrection) - Cure varázslattal indul
Deemer (spec. M.Shower) - Magic Arrow varázslattal kezd, A. Scouting -> B. Scouting
Geon (spec. Eagle Eye) - specialitása a Lighting varázslat lett és Magic Arrow varázslattal kezd
Barbarians:
Crag Hack - A.Offense -> B.Offense
Battle Mages:
Oris (spec. Eagle Eye) - specialitása +2 kő lett
Vey (spec. Ogres) - specialitása +350 arany lett
Zubin (spec. Precision) - B.Artillery -> B.Archery
Gundula - Slow helyett Bloodlust varázslattal indul
Beastmasters:
Tazar - A.Armorer -> B.Armorer
Witches:
Voy - Slow helyett Quicksand varázslattal indul
Tiva (spec. Eagle Eye) - specialitása +2 fa lett
Planeswalkers:
Mostantól mindegyik speciális skill függ a hős szintjétől
Elementalists:
Grindan - Slow helyett Shield varázslattal kezd
Bizonyos skillek változtak:
- Learning – (20, 40, 60)%;
- Sorcery, Resistance – (10, 20, 30)%;
- Armored – (5, 10, 15)%;
- Scouting – +(1, 3, 5) a látótávolsághoz. Expert Scouting esetén csata nélkül elmenekülhet a tavernba, lvl 7 után megkapja a hős a Vision varázslatot
- Eagle Eye – lvl 7 után a hős megkapja a View Earth és View Air varázslatokat
- Mysticism – (3, 6, 10) mana pontot vagy (5, 10, 20) %-a maximum mana pontnak megfelelőt kap
- Navigation – Hajóba ki-beszállás esetén csak a lépés (75,50,25)%-át használja fel, lvl 7 után Scuttle Boat varázslatot kap
- Diplomacy (20, 40, 60) % csökkenti bizonyos termékek árát
Specialitások:
-Logistic 5% bónuszt kap szinttől függetlenül
-Lény specialitások +25% hp-t kap az adott lény, lvl 7 után növeli a várban a populációját
-First Aid növeli a sátor hp-ját is
-Artillery növeli a balliszta hp-ját is
-Nyersanyag szintenként 0.25-el több nyersanyagot adnak
Opcionalis-A Spell scrollokat lecseréli arany kupacra és a varázslat szintjétől függő mennyiséget ad.
-Kaphatnak az egységeid xp-t minden csata után amiben részt vesznek, Minden szint növelheti az attack,defense,damage,hp és lövések számát.
-Bizonyos varázslatok játék szintjén tilthatók
-Bizonyos artifactok játék szintjén tilthatók
-Sakk szerű óra, ha csata közben jár le az időd akkor a csata végén egyből átadod a kört. X idővel indulsz és minden kör ütán Y időt kapsz pluszba, X és Y állítható.
-Kölcsön Bank: a játékos kölcsönt vehet fel, aminek törlesztése minden következő körben levonásra kerül. Maximalizálva van a felvehető mennyiség, a lejátszott napok számával arányos és 30% a kamat
-Első nap a társadnak küldhetsz goldot vagy el vehetsz tőle.
- Road script, amely az utat egységessé teszi a mappon
- Egy irányú kapukat lehet mind2 irányban használni
- Kasztok is születtek, amelyek az adott skillek meglétét követelik és mindegyik skill legkisebb azonos szintje számít:
Warrior - Armored + Offense + Archery + Resistance
+(1,3,6) attack, defense a hős értékéhez
Sage - Wisdom + Intelligence + Scholar + Sorcery
+(1,3,6) knowledge, spell power a hős értékéhez
Explorer - Scouting + Navigation
+(200,400,600) mozgáspont földön és vízen valamint csökkenti a Terraformer mozgáspont költségét
Speedy - Pathfinding + Scouting
A hős mozgáspontja nem a nála levő leglassabb lénytől függ hanem B.,A.,E. szinten a leggyorsabb lény sebessége befolyásolja
Sniper - Archery + Ballistics
+(10,20,30)% sebzés a távoli támadás sebzéséhez
Marauder - Estates + (Leadership vagy Necromancy)
(25,50,100)%-át az xp-nek megkapja goldban is a hős
Healer - Wisdom + First Aid + Mysticism+ lvl 7 hős
(Cure, Animate Dead, Resurrect) varázslatokat kapja meg a varázskönyvébe a mappon nincs tiltva
Merchant - First Aid + Estates
Vehet naponta 1x mana pontot (5, 10, 20)% és mozgás pontot (200, 400, 600)
Governor - Diplomacy + Leadership + Luck + lvl 7 hős
Növeli a bevételt (10,20,30)%-al valamint a lvl (2,4,6) lények növekedését minden várban, ha több hős van ilyen kaszttal akkor a legmagasabb érvényesül
Leprechaun - Estates + Luck
+(1,2,3) nyersanyag vagy arany véletlenszerűen minden nap
Terraformer - Pathfinding + Ballistics
Megváltoztathatja a talaj típusát mozgás pontot és goldot felhasználva, valamint expert szinten a körülötte lévő talajt is
Artificer - Eagle Eye + Luck + lvl 7 hős
Az artifact áráért lecserélhetjük meglévő artifactjainkat más azonos szintűre, a skillek szintje a tárgy szintjét befolyásolja
|