Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 65 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 14:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Na akkor amíg frissek az élmények szeretnék egy ilyen topicot nyitni és megbeszélni mi az ami jó volt és mi az ami nem a BB-n.

Akkor kezdeném is a részemről.
1vs1:
A fix mappokon legyen egységesen átnézve és kivéve a dolgok, remélem tudjátok mire gondolok. Amikor magices hős ellen voltam gyúrtam az anti magic artikra de kiderült hogy kivannak véve, de persze a diplós artik nem voltak.... és sorolhatnám a hibákat.
Csak a csoportmérkőzéseken lehessen mage guild 5 vagy ott sem. Indok pedig hogy egyenes kiesésnél nem számít mivel nyersz szóval ha nincs resud akkor is továbbjut az illető, ezért hoztuk be a 2-1 pontos szisztémát de ez megbukott ezen a téren. Szóval köv BB-n no lvl5 spell. Kevesebb mák faktor, sztem.

Támadás: Red Orb kivétele a játékból, Recantert pedig bent hagyni. Indok a red orb tönkre teszi a játékot, rengeteg olyan meccs volt, hogy mond milyen sereged van ok nyertél dolog, holott szerintem nem ez lenne a lényege, talán ezért nem jöttek el bizonyos emberek. Van más módszere is a magic megölésére, ami nem ennyire durva.
Varázslatokat nem ártana kicsit csökkenteni, nem sokat láttam BB-n és ha volt is akkor nem végeztek valami fényesen, pedig nem kéne ekkore előny a mightnak.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 15:10 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
A topic szerintem jó ötlet. A következő BB-ig beérkező véleményekből és tapasztalatokból javíthatjuk a színvonalat. Ezzel önkritikát is végzünk, de ez fontos, ha azt akarjuk, hogy legyen még BB, és az minél jobb legyen.

Tulajdonképpen amit Teki leírt, azzal maximálisan egyet értek - 1v1 részével. Dehát több szem többet lát alapon nem egy embernek kell átnéznie a fix mapokat, hanem többnek. Csakhát hiába volt kitéve a fórumra, senki sem jelezte, hogy ez meg ez nem jó.
A mapok átnézése kijavítása mellett, talán fontos lenne azok tesztelése is, hogy "rejtett" hibákra bukkanjunk.

Támadás terén a red orb kivételét én személy szerint túlzottnak érzem. Meg kell emelni az árát, hogy kevesebben vegyék. Dehát árlistát belőni úgy nem lehet, hogy a might v magic javára ne billenjen el a mérleg.
Várjuk javaslataitokat!

Üdv

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 15:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
A random mappokról jutott még eszembe, hogy mostmár Csizu és ssth is megérezte milyen az unbalance random map, és a legtöbb sajna ilyen volt. Persze volt jópár érdekes és szoros meccs, főleg a mirror meccsek. Ergo ezekre kellenek kikötések nagyon, Víz szerintem hülyeség, csak a másik felfedezését javítja esetleg plusz arany felvételét de nem sokat. Underground, elég érdekesen kreálja ezeket a részeket, nem feltétlen előnyös.

Red orb árának megnövelésével csak csökkented azoknak a számát, mert amíg bent van az árlistában mindig lesz 1-2 ember aki megveszi "poénból" és ezzel sok csapatnak elrontják a játékát, hiába tudja hogy a might és a lövősök ellen semmi esélye mégis megveszi.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 15:41 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
1vs1:
szerintem maradjon a lvl 5 spell, igyis kevesen tolják magic heroval, ugy meg mégkevesebben, talán ugy lenne a helyes középút, hogy csak egy várban - fővár - lehessen huzni lvl 5 ig, bár ezzel a fortress, stronghold, castle brigád esélyei csökkennek.
Diplós artik valóban kerüljenek ki :shock:

A fix mappok legyenek kint előre, s minden jelentkező adja meg, hogy milyen várral szeretne lenni, elég ha ott megmondja, amikor az adott mapra sor kerül, természetesen egy vár csak egyszer használható, hero maradhat random.

random map, jo volt igy, hogy vegyesen voltak, de maradjuk, a no water, no underground nál, valamint a 2 vár egyforma legyen, elkerülve a keserű tapasztalatokat, különösen ügyelve, hogy dwelling vagy ne legyen vagy egyformák legyenek, illetve trading posttal is ez legyen a helyzet.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 16:07 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Adler írta:
A fix mappok legyenek kint előre, s minden jelentkező adja meg, hogy milyen várral szeretne lenni, elég ha ott megmondja, amikor az adott mapra sor kerül, természetesen egy vár csak egyszer használható, hero maradhat random.


Igen ezt én mondtam Neked a BB-n, szerintem igazságosabb, mint a random town. A Te döntésed, nem a szerencséjé.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 16:15 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
igen tudom, hogy Te mondtad, azért is irtam le, nehogy feledésbe merüljön:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 17:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Adler nem maradtál sajna a döntőig ahol Bozso és Dreegar is csak azért nyert mert nekik beadta az elementált nekem meg ssth-nak nem, hoztunk mind a 4-en lvl 5-öt. Ennyin múlott a meccs és a dobogós helyek sorsa. Így nem teljesen jött ki s különbség a játékosok között bár nincs sok de azért egy pici mindig van, hiába szedtem ki a nyakláncot Bozso elől és gyorsabb voltam, az ő 900 manáját + elementálját nem tudtam überelni, pedig volt implo meteor resu, de képtelenség volt annyit lebontani. Ezért tartom a véleményem hogy vegyük ki. Most engedélyezve volt, egyedül a döntő mappon volt sors döntő az elementálozás. Vagy ha akarjátok hagyjuk bent hogy utópia meg stb.-nél lehessen használni de főcsatában ne.

Várválasztás: Lassan herótom lett a sok Infernotól eddig se szerettem de egyre rosszabb a véleményem róla, persze nyertem de sokkal könnyebb lett volna más várral. Szerencsére a döntőre nem azt kaptam , de ha piros lettem volna akkor megint én kapom. :P

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 19:06 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Nos akkor írok én is:

Fix Map elementál kérdés:
Szerintem az elementálok simán maradhatnának, kivétel a földelementál, amit az elementál meccsek 90%-át teszi ki, erős HP, immunis sokminden vacakra és kész, hiába lassú...
Tűzelementál: nagy HP tömeget nem alkotsz belőle, Firemagic 90% hogy nelesz mellé+ az IceBlast eléggé bebontja
Vízelementál: a Vízmágia is ritka dolog, szal ebből se lesz Hp tömeg annyira...
Légelementál: Előnye hogy gyors, más semmi, villámnyakék és mázli nékül nagyon hamar elfogy...

Randomok: legközelebb télleg nemártana összerendszerezni az esélyegyenlő dolgokat, a füves várak előnyösek a terep gyadagsága miatt+ a Castle Marksmanja über dolog!

Szintúgy a dwelling arányokra, azért 2 szint különbség már vészes lehet, a távolságorkról nem is beszélve...

H3 támadás ötlet:
később nyilatkozom... :P

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 19:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
No ez a topic tényleg jó ötlet, mondanék én is 1-2 dolgot...

Én úgy vagyok vele, és szerintem ezt be is bizonyítottam a BB során, hogy bármilyen fajjal lehet nyerni bármi ellen...

Tény hogy az adott terep nem mindegy, de az én 3 random meccsemen ilyen problémának nyomát sem láttam, abszolút balance volt, jól lehetett haladni, és mindegyik esetben különböző fajokkal voltam (Inferno, Forterss, Necro).
Szóval szerintem a random mapok teljesen jók voltak, legalábbis azok amikkel én találkoztam...

Ami a Fix mapokat illeti:
Nagyon jó 5letnek tartottam, hogy a +4/5/6 All és a red orb mind kikerültek (ne a mázli döntsön).
Ami a varázslatokat illeti, én azt is elfogadhatónak tartanám hogy a csoport meccsek során se legyen lvl5 magic. Pont eleget lehet alkotni lvl4 mágiákkal is, szerintem ettől nem lesz kevesebb magices hős.
Mindazonáltal annyit hozzátennék a döntőhöz, hogy OK hogy csak az elementállal tudtam nyerni, de ha Tekinek nincs 2200-as Implosion, akkor sosem bontja le a 75 db démont...ugyanis a meteorja csak 700 körülit ütött...
Ergo ha nincs lvl5 magic, akkor is nyerek, ha pedig nekem is jön implosion, akkor meg azért nyerek...
Tény hogy Teki kiszedte előlem a nyakéket, de nem jött tovább, hanem visszafordult, én viszont áttörtem és bementem a Library-ébe, amivel kompenzáltam a nyaklánc hiányát.

De szerintem jó ötlet a lvl5 magic kivétele!

Ja és a random várbeállítás szerintem tök jó! Az OB arról szól hogy előre tudod mivel vagy, tudsz rá készülni. Itt viszont helyben kell alkalmazkodni a körülményekhez. Szerintem ez pozitiv és kár lenne ha ez megváltozna...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 22:17 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Akkor én is beleszólnék! :)

1vs1: A random várak fix mappokon érdekesek voltak, erről nemtok mit mondani, szerintem jó ötlet volt! :wink: Viszont! Egyáltalán nem gondolom úgy, hogy a lvl 5 mágiákat tiltani kellene! Sehol sem. A Towerrel és a mágus várakkal ez egyszerűen kicseszés, az ellenfélnél is ott az esély egy jó varira, ha nem kapsz egy jót, hát ez van, lehet ő sem! Szvsz egy Sacrificenak is van akkora súllya mint egy implónak, csak nem árt, ha az ember jól tudja használni. Ez a lvl 5 spellek kivétele már a hipósítás csúcsa, ilyen azelőtt fel sem merült, nem tudom, hogy értünk ide... :?

Az elementálok ellen pedig feltalálták a piros gömböt, amit szintén kivettetek, csökkentve ennek a hárításnak az esélyét, a recanter se lesz sokáig bent, ahogy a fejlődésből látom... :? Másrészt lehet az ellennek is elementálja, fizikálisan elég esélye, bár nem feltétlenül ezt aláírom :!: Az elementál ellen ott a 2-1, az hogy ez a szisztéma már nem működik az az új rendszer miatt van, amiről egyenlőre nincs még véleményem, jó is, de van rossz oldala is. Titi ellen például ez mindenképpen kicseszés volt...


Tehát véleményem szerint jó volt ez a BB, de a mostani szisztémán nem kéne változtatni, nekem nagyon bejött a pontozást és az elementál vitát kivéve. Random mappokat illetően nem vagyok illetékes, szóval ahhoz semmiképpen nem szóllok hozzá, nem tudom ott mi a jó...

Támadás: H3: A gömbös armyk nem voltak rosszak, de mégse lettek túlságosan erősek, hiszen sok a pénzügyi mínusz ezt illetően, mégis úgy érzem a drágítás nem fog rájuk ártani!

H5: Itt véleményem szerint kiderült, hogy a Furyk még mindig nem elég drágák, de valójában mindent a hellyénvalónak találtam, ez egy nagyon izgalmas és változatos versenyfajta volt a jelenlegi formájában! :wink:

További jó játékot!
Dragon

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 03 hétf., 23:42 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 18 kedd, 16:25
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Budapest, XX. kerület
szerintem se legyen level 5-ös varázslat a verseny teljes ideje alatt, pont Bozsoval játszunk már vagy fél éve így :P

és a véletlenszerű várakat is akceptálom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 0:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Én ugyan nem voltam ott a mostani BB-n, de egy-két gondolatot engedjetek meg a fix mapokkal kapcsolatban:

Aki régebb óta fórumlakó, az tudja, hogy mennyi vita volt már a fix mapos szabályokról. Szinte minden verseny előtt vagy után kirobbant egy-egy szegmensnek a tiltása vagy engedélyezése. Patrick: Hidd el, hogy a lvl5 spell mizéria nem újkeletű, de nem tartom véletlennek, hogy épp Teki vetette fel, hiszen őt érintette most rosszul ez a fajta varázslat.
A Jou féle változatot (hogy csak a földet vegyük ki, mert földmágiára mindenki gyúr, meg amúgy is erős) jómagam is hangoztattam többször.
Továbbá én nem tartom jónak ezt a kiveszem a +4+5+6 allt dolgot. Egyszerűen nem érterttem mikor Laca az online OB-re előállt ezzel a számomra marhaság szabállyal. Ezektől függetlenül is lehet skillelőnyt szerezni a megmaradt artikból. Hiszen ezek között is van kevésbé használható. Az én meglátásom az, hogy fix relic és random relic vegyesen, valamint utópia olyan helyen, ahová mindkét félnek hasonéó esélye van eljutni.
Mindig lesz döntő tényező. A refugee-k is nagy előnyt tudnak adni és még lehetne sorolni a különböző dolgokat. lvl5 hiányában majd dönt a lvl4, mikor majd az egyik fél azért nyer, mert chain+resu párosa volt az ellenfélnek meg fire shield+sorrow. De döntő lehet akár a hős is, mint pl, mikor Lacának bejött Neela az OB-s Crazy Quest nevű mapon, már akkor nyilvánvaló lett, hogy semmi esélyem sincs ellene egy olyan pályán, ahol simán lvl23-25 lesz és 100+ Iron gülemet sose bontok le NO lvl5 spell mellett. Onnantól kezdve el is ment az egásztől a kedvem, azt inkább feladtam idő előtt. Ilyen esetben simán döntött a hős is.
Szvsz legjobb szabályok + mapok a mostani táborba és az előző OB-n voltak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 14:51 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Egyetértek Pistával, nem kötelező tiltani artikat vagy spelleket, hanem ha mást nem fixen be kell tenni, hogy mindkét félnek legyen esélye megszerezni. Ez akár vonatkozhat hősökre is, de lehet, hogy ez már extrém. Vannak módszerek, amikkel lehet a lvl 5 MG ellen tenni (pl. nyersanyagban szegény pálya, csak az tudja felhúzni, aki ügyesen és megfontoltan játszik, stb) de a kitiltás nem biztos, hogy a legjobb megoldás. lvl 4 spell nem feltétlen döntő, mint az elementál, mert resisttel lehet ellene védekezni, vagy unicornok, törpék is ellenállhatnak. Elementál ellen (főleg earth) ha főcsata van és több manája az ellenfélnek, majdnem reménytelen.
A +6,+5,+4 all-hoz én másképp viszonyulok, nem egyszer fordult elő, hogy ebből a 3 artiből 1 embernek adott be az utópia többet is. Mostani BB-n több mapon be volt editálva fixen a +6, +5 , +4, +3 all, persze nem egyszerre. A nagyon szegény mapokon (hajótöröttek pl.) kivettem, ne a tomb adja be, mert az ott végzetes. Vagy máshol a tenger.
De ahhoz, hogy Pista által javasolt dolgok megvalósuljanak (amiket én támogatok) sok idő és vállalkozó szellemű ember kell, aki(k) kezelésbe veszik a mapokat. Számtalan más dolgot is érdemes figyelembe venni, amiből most csak egyet említenék, aki tud játszani, érti mire gondolok: volt olyan map a mostani BBn (Át a sivatagon) ahol a +5 to all fixen benn volt. Az utopia meg beadta a Titan's Gladiust, amit senki sem használ, ha már van Sword of Judgement. Extrém eset persze lehet, de ilyenkor a gyakrabban előforuló eseteket kell nézni. Ha pedig azt nézzük, akkor ez így nincs rendjén.

Üdv

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 17:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Hi!

Az "all-os " cuccokhoz annyit tennék hozzá, hogy sok mapon be van editálva fixen a +5 vagy a +6. Ha van sentinel shieldem is, én akkor nagyon ritkán hagyom fent a +4allt, nekem ezért is furcsa ennek a tiltása. A +3 all-al meg az a baj, hogy van mikor érdemesebb helyette egy villámhárítót feltenni, vagy egy pendant of courage is kiválthatja. A kanna az egyedüli szerintem, amit vagy kiszedel, vagy mint több mapon is van, fixen pályatartozékként elhelyezed lehetőleg questartiként.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 18:32 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
sokszor van ugy, hogy a játékos utolsó mentsvára egy jó lvl 5 spell, ez lehet az utolsó reménye..........itt is igaz, hogy minden nézőpont kérdése, fullra gyurt Castle unitok ellen a Necronak csak spellel van esélye - ha eltekintünk a nagyon sok csontváztól - szóval nehéz, sőt lehetetlen olyan szabályokat létrehozni, hogy mindnekinek jó legyen.
A verség mindig keserű a győzelem meg édes, de 1x nyersz, 1x vesztesz, ilyen játék ez.
Lehet probálkozni fix artikkal egységesen minden félnek, az utopiát kiválthatja, ha a játékos lever egy adott számú dragon sereget, s azért csak pénz a jutalma.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 19:57 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
Én úgy gondolom hogy azért van értelme néhány arti (+4/+5/+6 All, piros gömb) és talán majd később a lvl5 magic tiltásának, hogy egy 1 vs 1 meccsen ne a szerencse döntsön, hanem a tudás!!!

Ezek nélkül is sokat lehet mákolni (random artik, hősök, várak, egyéb spellek, stb...) de azok nem döntik el rögtön a meccset!!!

Gondoljatok bele, valaki utopiája maxos, megkapja a +4/+5/+6 All-t, a másiké minimumos, és kap resist csizmát, meg pénzes zsákot...

Tudom hogy a játék a mázliról is szól, persze, ez rendben is van...De ne ez döntös véglegesen...Lehessen ellene valamit tenni, védekezni!

Én ezért tartom jó ötletnek, hogy erre a BB-re kikerültek ezek az artik és úgy gondolom, szorosabb meccsek is voltak!
És pont igy kerül előtérbe a tudás...
Más kérdés ha ugyanugy fixen be vannak rakva és cska ki kell szedni, de ott ugye nincs szó mázliról!

Nem osztom azt a nézetet hogy néha csak lvl5 spellel lehet nyerni...Meglehet, de akkor a játékos már eleve sok hibát elkövetett, vagy lassú volt, vagy rosszul használta a várát, vagy sok sereget bukott a meccs során, míg ellenfele valószinűleg jobban játszott.
Ilyen helyzetben én nem tartanám korrektnek hogy csak azért mert jött egy lvl5 spell (ami nagy valószinűséggel valamilyen elementál), az győz, aki rosszabb teljesitményt nyujtott...

Minden várral lehet nyerni!
Pl. sokan utálják az Infernot, holott az egyik legerősebb faj...A démongyártás olyan előnyt ad ennek a várnak, mint a Necronak, azzal a különbséggel hogy a démon klasszisokkal jobb a csontinál...Emellett minden lénye agresszív!

Lehetne sorolni az érveket minden faj mellett, de hisz ti is tudjátok!

Szóval szerintem jó irányba haladnak a mapok...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 21:25 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
A resu és meteor, chain is nyerhet meccset nem csak az elementál vagy implo. A relicekről az a véleményem, lehet bent akár mind, de saját terülteten csak FIX relic legyen és középen lehessen utópia vagy random relic, indok: ha jó játékos akkor gyorsan be tud menni középre ahol harcolhat ezekért a relicekért. Ezzel elkerülve azt hogy szépen lassan feltápoljuk magunkat kiveszünk mindent, megépítünk mindent aztán a két sereg összecsap majd egyszer. Legyen egy kis versenyhelyzet mint ahogy az általam szeretett Szívbirodalom pályán. Ott is a relicért van harc. Bár ugye ott másvolt de Csizu megcserélte nemtom milyen okból, mert így tényleg nem sok értelme van ellenfél Library-jével kompenzálható.
A másik ha ki van véve a red orb, recanternek az esélye meg elég kis százalék akkor hogyan védekezz elementál ellen? Akinek jó vára van és be is jön, az mondja be és nyert is? Ezt kellene elkerülni továbbra is, mert akár a mostani BB-n is lehetett volna ilyen, nem is 1x. Ne legyen szimultán meccsek. Ha Bozso mondja hogy van elementálja akkor már gratuláltam is volna neki mivel nekem nem jött be, lebontani meg nem tudtam volna.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 22:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
A meteor és a chain is eldönthet meccset, ez tény...de sokkal kisebbet ütnek ugyanakkora spell powernél mint egy implo...
Nem beszélve arról hogy mekkora elementál hordákat lehet megidézni!

Szóval persze, ütős lvl4 magicek vannak de én azokat mindenképp bent hagynám! A lvl5-t viszont sztem vegyük ki!

Teki...én megértem hogy rossz dolog volt igy bukni a döntőt...Akik körülöttem ültek, látták hogy a végsőkig megpróbáltam kerülni az elementál használatát.
De mégegyszer mondom, ha nincs lvl5 magic a pályán, akkor neked nincs 2200-as Implod és akkor sosem bontod le a démonokat!!!
75 démonom volt a 3. héten, amihez 4szer kellet volna elsütnöd a showert...akkor pedig nem használsz resurrectet és a csata véget ér a 3. körre...
Sajna rövid távon az Inferno erősebb a Towernél! Én ezt használtam ki és ezért buktál...ha lett volna még egy heted, valószínű Te nyersz...De a Tower ellen nem szabad várni...menni kell, és mielőbb csatára kényszeriteni...

De én is úgy vagyok vele hogy szedjük ki a lvl5 magicet!
Lgalábbis az egyenes kieséses résznél mindenképp!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 22:29 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Lvl 4-es magicek mellett vok és próbáltam mellette érvelni hogy igenis jók azok, nincs szükség lvl 5-re. Bozso a döntő az más a múlt, megtörtént ami és nem azon rágódok hogy akkor mi történt és hogyan hanem ha lehet akkor legközelebb ne legyen ilyen senkivel sem nem csak velem. th is így kapott ki mellesleg.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 23:18 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
Na hát akkor ugyanazt mondjuk mind a ketten!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 65 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség