Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 65 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 0:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Élvezettel olvasom az eszmecseréteket, nyújtanám a végső megoldást, virágot az öltözőmbe kérem.

Ha feltételezzük, hogy
- egyforma esélyek az elvártak,
- elnézhetők az apróságok,
- játékismeret/tudás döntsön
- stb...

akkor az 1vs1 ne úgy nézzen ki, hogy ketten egy pályán egyszerre. Hanem egymással párhuzamosan (2 gépen) ugyanabból a mentésből induljanak. Pl. az nyer, aki rövidebb idő (játékon belül, vagy kívül) foglal el egy várat, vagy foglal el dwellingeket.
Fentieken kívül egyéb előnyök:
- rövidül a játékidő,
- nem kell balanszolni a pályákat,
- bármilyen pályát fel lehet használni,
- stb...

Persze pár dologra így is oda kell figyelni (pl. ezesetben talán a teljes térképet láthatóvá kell tenni), de még így is több problémát old meg, mint amennyit támaszt.

Na ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 2:13 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Én is hozzáteszem a kis véleményemet. Én a bbken eddig mindig a nyamvadt earth elementalok miatt kaptam ki illetve estem ki. Úgy hogy jobban álltam lényekben és értékekben. Teki ellen pl elödöntő 1 cylopsza maradt nekem meg szinte minden:D talán pár griff elhulott aztán jött 288 elementál és csomagolhattam. Az előző bbna l(egelső bbmen) is tovább léphetem volna ssth után csak hát hzsolt annzi elementált idézett amennyit akkoriban még sohasem láttam értékeim kb 3szor annyivolt spell powert kivéve. Hiába készültem elég sokat semmit nem ért. Itt nem arról van szó, hogy nem szeretek veszíteni, de úgy kapjak ki valakitől hogy gyorsabb volt joban taktikázott, kihasználta a hibáimat.
Szertintem refugee nem kéne a mapokra, mert hát nem m1 archangelt kap valaki első héten a másik meg pár pikást. A utópia vagy ne legyen vagy verseny legyen érte.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 3:03 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Nimbus írta:
Csizu: Azért remélem nem gondolod, hogy kötözködni akartam volna... Őszintén minden tiszteletem a szervezőknek, ill. segítőknek.


Dehogy cimbi, szó sincs róla. Csupán reagáltam :)

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 12:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
üdv
lassan, de biztosan alakul a kép, mit is hogyan kéne megprobálni a következő versenyen, versenyeken.
szvsz megpróbálnám összeszedni
:shock:

- no earth elemental, a többi maradhat, majd meglátjuk.
- relicek gondosan kiválogatva, ugy, hogy mindkét félnek egyenlően legyen, azaz ugyanaz,
closed mappon lehet valami random relic is középen vagy bármi más - pénz, spell scroll - amiért érdemes offenzivan játszani
- csak fix mappok legyenek, nem baj, ha ismertek, olyan nem lesz mégegy, mint Conan aki ennyit foglalkozzon a randomos javitgatásokkal.
- 3rd, 4th lvl herok vissza, főhős nem lehet - bár szinesitené a játkot, de Thant papa tulzó állat - bár ez lehet már megtörtént.
- 130%, de a kompenzáció nem kell
- diplós artik és haszontalan relicek - kapitány kalapja, pénzeszsák, vizenjárás, spellbinder hat, meg a fly téma és a bookok - legyenek tiltva, a többi mind jöhet.
- 2 perc/kör

Lebonyolitás:
első 2 tovább jut, majd sorsolás, annyi feltételel, hogy az egy csoportban lévők nem kerülhetnek ujra össze, s igy tovább, de a következő körökben már játszhatnak egymás ellen is a csoporttársak, s ez az út az elődöntőig, onnan meg egyértelmű.

Várválasztás, itt a tábori módszer a követendő, előre vagy a helyszinen bediktálva, persze ugy, hogy nem ismerjük az ellenfelekét, természetesen, egy vár csak aztán választható ujra, ha a többit kilőtte a játékos.
Hero random.

Én igy csinálnám:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 12:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Adler elképzelési jók. Kivéve a 2perc/kör mert az nevetséges. Ha 6perc/kör lenne akkor harmadik héten csatázni lehetne. Így hogy 4perc/kör van negyedik héten lehet csatázni a legtöbb esetben, ha 2perc/kör lenne akkor ez mégjobban kitolódna. Ezzel nem rövidítenénk a versenyen semmit csak idegbajt okoznánk.

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 13:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ezzel nem értek egyet, talán az idegbajjal kicsit tulzás, tény, hogy bámészkodni nem nagyon fér bele.
3. héten, miért is?
A BB - számomra - legkeményebb mapja a Bound by Earth volt, nemhiszem, hogy a 3. héten érdemes lett volna megkockáztatni a Titán blokkot - jelzem ezért a blokkért volt érdemes játszani, kemény kihivást jelentett mindenkinek - nem állitom, hogy nem lehet leverni, csak, hogy megéri e, nem nagyon, még resuval is bukik az ember némi unitot, s középen sem ténykedik vidáman, mert kockázatos, hogy hiába nyomul, a végelszámoláskor több kára származik belőle, mint haszna, ti. annyi lényt bukik, hogy elvesziti a döntő ütközetet.

A 2 perces versenyeken nem volt gond, az időlimit, 1x csak meg kell szokni, én ugy érzem a versenyzők felnőttek a feladathoz :idea:

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 13:47 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
ssth írta:
Adler elképzelési jók. Kivéve a 2perc/kör mert az nevetséges. Ha 6perc/kör lenne akkor harmadik héten csatázni lehetne. Így hogy 4perc/kör van negyedik héten lehet csatázni a legtöbb esetben, ha 2perc/kör lenne akkor ez mégjobban kitolódna. Ezzel nem rövidítenénk a versenyen semmit csak idegbajt okoznánk.


Th-Th... ugyanmár ne sírj, hiszen a számológépedet már úgyis kivágtad az ablakon. Nekem pl. mind1, h 2 vagy 4 percem van, map függő mikor megyek át. A 6 perces örűltségre már nem is gondolok, fix map esetében teljességgel felesleges (mit akarsz csinálni 6 percig fix mapon?? 6 percbe még első nap is belefér egy kellemes nyugodt reggeli, még ha 8 esetleg 9 hőssel indulok, akkor is :P ). A 2 percbe is belefért símán, hogy 6 hős mellett, még "8" Cuthberth-et is fotóztassak (télleg ne legyen 1 perc? :twisted: :lol: ). A 2 perces köridő már több BB-n is bizonyított, ezen már nem kell filózni, h vajon rövidíti-e vagy sem a játékidőt. :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 18:16 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Így van! A 2perces köridő bebizonyította, hogy használhatatlan. Nem értem miért jön fel megint ez a marhaság. Ha klikk háborút akartok vívni starcraftozzunk vagy valami hasonlóval játszunk. Kár lenne ezt a heroesra is bevezetni (visszavezetni).
Nimbi nem tudom te mit csinálsz első nap, de én körülbelül 5-6 hősig jutok el maximum, 4perc alatt. Vagy te fogod magad megveszed a főhősöd, csatázol, a többivel meg szeded a nyersanyagot? Hát játszhatunk lebutítva is. Engem se érdekel már annyira a játék, de azért nem kell visszaereszkedni ennyire amatőr szintre...

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 19:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
mindenki másképpen játszik...........nyilvánvaló, hogy nem a köridő a legfontosabb kérdés, de jobban belegondolva, 4 perc alatt többet lehet klikkelni, mint 2 perc alatt :roll:
ez is csak egy ötlet volt, mint a többi, én mondjuk - most kötekszem :oops: - nem emlékszem, hogy mikor és miért is bizonyitotta volna, hogy használhatatlan.

Sokkal fontosabb, hogy legyen e utopia illetve jó ötlet e, hogy az utopia helyét átveszi bizonyos számú dragon, ami artifactot nem, de pénzt ad.

A mappok részéről én csak fix mappokban gondolkozom, az open tipusu map sajnos kevesebb, mint a closed, pedig egy versenyen az lenne az igazi, ha 50-50% ban szerepelnének.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 19:28 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Ugyanmár Th... használhatatlan... :roll: valóban 4 ismeretlenes egyenletek megoldására nincs idő, mintsem tökörészésére sem, azonban szerintem csak az első napon, valamint a hősláncokon való seregmozgatáskor szoros picinykét az idő... és azt sem mondtam, h ez az ideális (nem véletlen jáccunk nagyrészt 4 percen), de valamit valamiért.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07 pén., 19:35 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Nemistudom,kivel tesztelhettem volna a fix mapokat BB előtt?
Amikor ráértem,megkerestem pár embert,de közülük az esetek nagy részében csak Bozso,illetve alkalmas időpontban Mastino ért rá.
Bozsoval izgalmas random meccseket vívtam,Mastinóval is,függetlenül attól hogy kikaptam vagy vesztettem.
Egy idő után megunja az ember,hogy mindig megkérdezze ugyanazokat az embereket,hogy ráérnek-e ugyan egy hereos partira,mert jön a kevésidőmvanésaztsemerrehasználomfel szintű megnyilatkozás illetve ennek verziói,erre ellenpélda az előbb említett két játékos.
A több napos BB-t én is támogatnám,fogalmam sincs hogy lett volna e kedvem egyáltalán lejátszani az összes támadásmeccsemet,miután Lacát leverem 1v1ben,de ez nem sikerült,Karesznek is mennie kellett,ebből következettt hogy nekem is
Nekem tetszettek a random mapok,mivel minden alkalommal jó terepet kaptam,viszont,ha ilyen probléma van,hogy sok időt emészt fel ezeknek a mapoknak az átnézése,akkor valakivel meg kellett volna osztani a feladatot...
Én jelentkeztem hogy segítenék valamiben,de nem kaptam semminemű visszajelzést.
Várom a következő BB-t,remélem elrendeződnek a problémák,és megpróbálom rávenni az Energy HZsolt párost hogy jöjjenek el velem :lol:
U.i: Grat Bozsonak,megérdemelte,és csak így tovább...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08 szomb., 3:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Alap kikötés volt hogy csak az nézhesse át aki nem játszik rajta. Egyik oldalról megértem másik oldalról nem, de ez van. Szerintem a pályák nagyjából úgy nézzenek ki hogy saját részen fix relic ha van és no utópia. Középen lehet random relic pénz vagy utópia de erős blokkal, középre is. Ugyanúgy mákolhat az ellen csak kisebb eséllyel ér sokat egy erős spell vagy ilyesmi. Szerintem az nem jó egy pályában ha mindenki feltápolja magát fullra mert ugye minek menjen át vagy középre, aztán aki jobb spellt vagy artikat kapott az nyer. Lény tömeg veszteség jó játékosnál nem nagyon van.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09 vas., 23:25 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Nem tudom, hogy lesz e (csak remélem!) VIII. és IX. HBB 2008-ban, de azt hiszem az egyetlen időpont a megrendezésre a következő lehetne (figyelembe véve a 4 napos ötletet):

VIII. HBB: 2008. 05.01-05.04 (csütörtök-vasárnap)
IX. HBB: 2008. 10.23-10.27 (csütörtök-vasárnap)

Amennyiben egyetértenek a szervezők az időponttal, talán nem ártana januárban lefoglalni a Csilit (feltéve, ha nincs más hely ötlet) a májusi versenyre, ugyanis ezen kívül a 2 időponton kívül nem lesz más 4 napos ünnep. És 3 napos sem sok marad, nem kellene lemaradni... Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09 vas., 23:37 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Egyet kell értenem Vologya Maestroval, számomra is a négy napos verseny ötlete így lehetne kivitelezhető, mivel 2 hétvégére nem tudok "vidékről" elmenni. Tehát mindenképpen egyetértek Vologyával, ha ez lesz, ezt ebben a két időpontban kell megoldani, így többen ráérünk szerintem 4 napra! :)

További jó játékot!
Dragon

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 10 hétf., 17:12 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Üdv!
Bevallom lusta voltam mindent átolvasni, ha már döntöttetek vmivel kapcsolatban sry.
Szal
Köridő... a 4 perc az esetek 70%ban szokott elég lenni, bár fix mapon első nap szinte soha. Szóval a 2 perces köridő elég reméyntelenné tenné a játékot az biztos.
Fix mapokkal kapcsolatban én egyrészt a nyílt mapokat javasolnám, ahol jóval kisebb a jelentősége a lvl4-5 spelleknek, másrészt pedig az oylan pályákat ahol scrollokban le vannak téve a spellek, így mindenki egyforma esélyel indulvagy pl lehetnének középen is erős blokkokkal, az talán mégjobb lenne.
A random mapok még dwellekkel együtt is sokkal balancebbek mint a fixek, ez szerény véleményem, de wclen se véletlenül játszáák 99%ban a fixeket.
UPDATE világért se kötözködnék, de sztem a víz tökértelmetlen volt, az ug meg erőteljes hátrány annak aki lent kezd

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 10 hétf., 19:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
Poénból kipróbáltuk haverommal a 2perces köröket egy fix mapon...

Ahhoz képest nem volt rossz, nagyjából mindent meg lehet csinálni (max 6 hőssel!!!), amit akar az ember, más kérdés hogy nagyon kell pörögni, ami egyébként nem rossz dolog, élvezetessé teszi a game-t!
Emiatt persze gyorsabb is a meccs, tehát szvsz hamarabb lemennének a párharcok, más kérdés hogy én sem örülnék neki ha ezt bevezetnénk...

A nyílt mapokkal nekem az a gondom, hogy ha random beállításnál maradunk a várak terén, akkor nagyban mázli-függő a dolog...
Gondolok arra hogy egyes várakkal jól lehet rush-olni, míg más váraknak idő kell...

Természetesen a szervezők döntenek és akárhogyan is teszik tiszteletben kell tartani, mert ők és csak ők dolgoznak ezzel!!!

Köszönet érte utólag és előre is!

Bozso


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 10 hétf., 22:00 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Dreegar írta:
de wclen se véletlenül játszáák 99%ban a fixeket.


Randomot akartál mondani :)

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 11 kedd, 14:17 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Szerintem azt a két dolgot, hogy ma randomon, vagy fixen jáccanak többet, valamint, hogy mi nyújt kiegyenlítettebb játékmenetet, nem szabad összekeverni. :!: Ugyanis egész egyszerű a magyarázat arra, h miért jáccanak ma már inkább randomon: változatosabb, ezzel együtt talán élvezetesebb játékélményt nyújt. Ez azonban nem változtat azon a tényen, hogy amíg a fix mapon TELJESEN AZONOS FELTÉTELEK mellett folyhat a küzdelem (a feltételek alatt azt értsd, hogy mindkét félnek megvan a lehetősége ugyanannyi rosszra és jóra!!), addig randomon ezt még csak hírből sem ismerik. Ezzel az állítással lehet vitatkozni, de attól még TÉNY marad.

Engem soha nem az zavart, hogy valaki kannát kapott én meg csak pénzeszsákot, ha nekem is megvolt a lehetőségem arra, h kannám legyen. Ellenben a randomon az marhára tud zavarni, hogy már a lehetőségeket sem adja meg egyik vagy másik félnek...

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 11 kedd, 15:04 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Nimbus írta:
Szerintem azt a két dolgot, hogy ma randomon, vagy fixen jáccanak többet, valamint, hogy mi nyújt kiegyenlítettebb játékmenetet, nem szabad összekeverni. :!: Ugyanis egész egyszerű a magyarázat arra, h miért jáccanak ma már inkább randomon: változatosabb, ezzel együtt talán élvezetesebb játékélményt nyújt. Ez azonban nem változtat azon a tényen, hogy amíg a fix mapon TELJESEN AZONOS FELTÉTELEK mellett folyhat a küzdelem (a feltételek alatt azt értsd, hogy mindkét félnek megvan a lehetősége ugyanannyi rosszra és jóra!!), addig randomon ezt még csak hírből sem ismerik. Ezzel az állítással lehet vitatkozni, de attól még TÉNY marad.

Engem soha nem az zavart, hogy valaki kannát kapott én meg csak pénzeszsákot, ha nekem is megvolt a lehetőségem arra, h kannám legyen. Ellenben a randomon az marhára tud zavarni, hogy már a lehetőségeket sem adja meg egyik vagy másik félnek...


AZ első részben teljesen igazad van. Kiegészítésül annyival toldanám meg a hsz-ed második részét, hogy ott is lehetséges, csak beállítás kérdése. A random map több újdonságot és "skillt" igényel, de több időt is (map elkészítésére vonatkozik). És jelen pillanatban ez a fő probléma.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 11 kedd, 18:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 13 vas., 16:26
Hozzászólások: 27
Idézet:
TELJESEN AZONOS FELTÉTELEK mellett folyhat a küzdelem (a feltételek alatt azt értsd, hogy mindkét félnek megvan a lehetősége ugyanannyi rosszra és jóra!!), addig randomon ezt még csak hírből sem ismerik

Ezért szoktam "kihipozni". Nem kell litániát írni, minden tiltva... Végcsatában max +4skillpontod lehet azt kész. (pl. lvl10 -- summa 15) De ez már nem heroes :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 65 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség