Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 65 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 04 kedd, 23:50 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Bozso84 írta:
Én úgy gondolom hogy azért van értelme néhány arti (+4/+5/+6 All, piros gömb) és talán majd később a lvl5 magic tiltásának, hogy egy 1 vs 1 meccsen ne a szerencse döntsön, hanem a tudás!!!

Ezek nélkül is sokat lehet mákolni (random artik, hősök, várak, egyéb spellek, stb...) de azok nem döntik el rögtön a meccset!!!

Gondoljatok bele, valaki utopiája maxos, megkapja a +4/+5/+6 All-t, a másiké minimumos, és kap resist csizmát, meg pénzes zsákot...


Mutass nekem egy olyan mapot, a legutóbbi táboros, vagy az előtte lévő OB-s mapok közül, ahol ez elő tud fordulni. Olyat, ahol nincs fixen berakva egyik relic sem (+5,+6) és azon múlik, hogy te milyen utópiát kapsz. A pénzes zsák sem nagyon fordul elő. De mondok mást. Az egyik fél utópiája: +12A, +12D, +4A+4D, +3all, a másiké fekete orb + resist csizma. Mekkora skillfölénye is lesz? Na ugye. De ilyen szélsőséges eset ritkán van, általában mindkét félnek jut valami, éppen ezért lett szorgalmazva, annak idején, hogy kerüljön vissza a feketegömb, resist cipő, red orb a játékba, hogy nagyobb legyen a szórás. A redorb visszahozatala az én ötletem volt, pont a túlzott elementálozás elkerülése érdekében. Szerintem be is vált, de egyesek izlését nem nyerte el és folyamatosan ágálltak ellene.
Az én véleményem az, hogy legyen minden pályafüggő. Legyen megnézve, hogy mit hol érdemes tiltani. Volt a tábori mapok között olyan map, ahol No lvl5 spell volt, volt ahol nem. Szerintem ez a járható út, meg a pályák nehezítése. A kevesebb nyersanyag, erősebb őrzők.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 3:05 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
Ha jól emlékszem épp a legutóbbi táborban történt meg hogy Süni úgy verte el Th-t hogy Süni maxos utopiát kapott, Th meg minimumosat...
Úgy rémlik hogy Th gyorsabb volt, áttört, de az utopia miatti skillfölény állítólag elég brutális volt...

Én igy hallottam, és asszem ezt a forumon is leirták, de az érintettek gondolom jobban emlékeznek rá...

Amúgy meg a pénzes zsák és a resist csizma csak példa volt, mert egyik sem fogja nagy valószínűséggel megnyerni a meccset az illetőnek, de mondhattam volna helyette bármi mást, ami nincs egy súlycsoportban az általam korábban emlitettek +All-os artikkal.

Mellékesen pedig éppen HZsolti elleni OB meccsemen (L-es pálya) én 3 Utopiát szedtem ki a pályán lévő 4ből és 1 értelmes artifakt (Titan's Gladius) jött össze nekem, mivel mind3 minimumos volt és bizony ezek mellett volt minden más, pénzes zsáktól kezdve, +1 higanyt és sulfurt adó cuccon át minden kacat. A területemen lévő random artik pedig: +4 Att/Def és resist köpeny.

Ezzel szemben HZsolti területén a lerakott random artifaktok igy néztek ki: +3All, +4 All, Recanter...Az utopiája pedig SS-t adott...
Ja és a Titán kard az ő utopiájában volt, szoval ha nem szedem ki az övét tuti bukok...

Úgyhogy bőven elképzelhető olyan helyzet hogy valaki gyenge utopiákat kap és ezért bukik...Ellenben ha kivesszük azokat az artikat amik kritikusan befolyásolhatják a végeredményt akkor nem biztos hogy a szerencsén fog mulni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 10:34 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Amíg friss az élmény leírnám én is a tapasztalataimat, gondolataimat a
támadásokkal kapcsolatban, mert hamar elfelejtem. :)

H3: Én biztos nem venném ki a Red orb -ot - jelzem semmi más a játékhoz
tartozó elemet sem -, szerintem aki sakkozni akar tegye, de ennek a
játéknak szerves része minden egyes artifact/varázslat/lény stb. stb.
sőt a luck és a morál is! Akkor is, ha esetleg emiatt veszít az ember.
Amennyiben mégis kivétetik, az csak azt jelentené, hogy az eddigi hármas
- eddig egymást szerintem jól kiegészítő tagozódás (magic/might/orb)
csak az első kettőre degradálódna, ami nem hinném, hogy előrelépést
jelentene! Az árát persze mindenképp emelni kell - pont, hogy ne 5
játékos gondolja úgy a 17 -ből, hogy ezzel lesz sikeres. Szerintem a
mostani árviszonyok mellett az elfogadható összeg 7k körül van - max.
7.5k - efölött én nem hiszem, hogy bárki is megvenné, egyszerűen nem
érné meg.
Gondolom a jól szereplő csapatok lényei ismételten megkapják jól
megérdemelt 10-15% -os növekményüket, de ezen felül én a Titánokat is
- szép magyarosan - "megslotbüntizném".
Az elementálokat is vissza kellene csempészni a játékba, annyira nem
változtak az árak a 6. BB -óta, hogy az ott éppenhogygyőztes Hzsolt féle
földesek az akkori ár 20% -nyi emelésével (ami persze nem szentírás)
ne lennének használhatók, de jelenlegi állapotukban nem azok!

Nem értem azt sem, miért nincs a varik között a Remove Obstacle, én
betenném - lehet, hogy senki se venné - de akkor is. Visszatenném a
Force Field-et is és az Armageddont is, persze "jóárasítva"!!!

Loynis és a Prayer árán is emelnék finoman - bár most csak Titi
garázdálkodott velük s végül nem került dobogóra, de ha kicsit is
jobban jön ki a lépés Neki, simán a 2. helyre evickélhetett volna,
Orbos túltengés ide, vagy oda!!!

H5: ez a játék annyira initiatív és luck/morál specifikus, hogy
talán érdemes lenne, az utóbbit negáló artik árát csökkenteni, az
initiatív növelő cuccok emelése mellett. Gondolom itt szintén lesz a
jól szereplő csapatoknak 10-15% malus, ezt én mindenképp kiterjeszteném a sárkányokra is!!!

Általánosságban:


Még véletlenül sem szeretném ha a következőkben leírtakat kötözködésnek
vagy froclizásnak vennétek, nem az - tudom jómagam is, mennyire nehéz dolog
versenyt szervezni - de inkább jelzem az általam látott gondokat,
hátha van rá megoldás.
Én úgy vettem észre, a legutóbbi BB -re krónikussá váltak a gépproblémák.
Sok sosem volt, mindig akadt emberke, aki a meccsei végeztével felállt és
hazavitte a gépét (mindenféle megbeszélés nélkül) de olyat, hogy valaki
a verseny KÖZBEN adja el a gépét, még én se pipáltam! :) :) :) Gondolom
ezek eredményezhették azt a visszás helyzetet, hogy a vasárnap délre
meghirdetett támadásra MINDÖSSZESEN 1 db. utólag odavitt gép legyen
használható! Emiatt aztán, hosszú órákon keresztül néztük egymást
játék helyett, azzal megspékelve, hogy nagyjából hajnali 1 -ig tartottak a
versenyek.

Megoldásként én a következőkben a támadástornák külön napra tételét javaslom
(persze ezzel 4 naposra nőne a verseny - a költségek is növekednének -, de
mind a gép, mind az idő problémák megszűnnének! Ráadásul az 1 vs. 1 -ben
közép elő és döntőt vívó ÉS támadó játékosok is 100% -ig komolyan
tudnák venni a versenyeiket. Azért is szólok előre, hogy esetleg tavaszra
lehessen időpontot keresgélni, átgondolni, ilyesmi! Szerintem ez még a verseny
drágulása ellenére is mindenképp megérné!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 12:46 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Mugger: Már most is külön napra akartuk tenni a támadásokat, részben emiatt is lett csak ilyen későn a BB. Most sajnos nem jött össze a dolog, de rögtön a verseny után az első amiben megállapodtunk, hogy a támadás vagy külön napon lesz vagy sehogy, mert így amint mondtad nem nagyon van értelme. Persze igyekezünk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy legyen. Gondoltunk a 2hétvégés versenyre, az lenne a legjobb a támadás szempontjából.

1v1: Szerintem nem kell kivenni minden lvl5 magicet. Első próbálkozásra ki lehetne próbálni hogy csak az earth elemet tiltjuk. Mivel ez a legtöbb hp és earth magicet alapból igyekszik beválasztani az ember. Míg mondjuk water-fire magicet alig. Air elemmel meg nem sokra megy az illető az előző 3 hoz képest a kevés hp miatt. Így esély lenne akár nagyobb horderejű elementálok lebontására is.

H3 támadás: Nem kell tiltani az orbot, csak emelni az árát. És itt szintén egyetértek muggerral, hogy vissza kellenne tenni mindent csak drágítottan. Arma, elemental simán jöhetne. Remove obstacle számomra máig érthetetlen miért nincs a játékban. Ellenben a force fieldet nem támogatom. Mivel egy ügyes játékos elérheti, hogy órákos csatákat vívjon vele veszteség nélkül...

H5 támadás: Ehhez nem értek :)

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 13:25 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

A Force Field visszatételét azért is javallottam, mert lassúságban nem hiszem, hogy az elementálozást verni lehetne, ráadásul messze nem ultimate varázslat, az íjászok s visszatett mass wateres Remove Obstacle, de asszem a mass dispel is hatásos ellene, ráadásul ezek mostanra (Boti 2004 -es Deviles/Force -os hatékony kombója óta) sokkal szélesebb körben ismertek. Így még egy dolog lenne, amit csapatösszeállításkor esetleg figyelni lehet/kell és mégis különleges és ritkán használt!
Ráadásul esetleg javítana a halmozottan hátrányos helyzetű íjászok nemzetközi megítélésén! :) :) :)

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 15:43 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Teki: a Heartlands elég balance map ahhoz, hogy +4 to all legyen középen - megítélésem szerint. Két azonos tudású játékos között az már nagyobb különbséget szülhet. + aki kiveszi a +4 to allt, általában azzal a lendülettel át is megy, és ott a library is (ez már +6 to all). Tudom, Te visszafordultál :) De nem a +1 to all-on múlt. És nem is azon, h Bozso felvette a library-dat.

H3 támadás ügyében jöhetnek a tanácsok, kb 1 hét múlva kezdünk nekiállni a listának. Addig mondjátok el mi legyen és mi ne szerintetek :)

Pista: Ssth úgy verte Nimbust, hogy az utopiája +6 +5 +4 +3 +2 allt adott. Talán OB meccs volt előző idényben.

Üdv

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 17:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Csizu: Azért nem teljesen, a +5 és a +3 volt a két random relikem és csak a +6 +4 +2 jött a tópiából :)

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 17:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
off
Karesz volt aki eladta a gépet, de azt azért is hozta magával, még a játék sem volt rajta..........
én nemcsak azért nem támadok, mert holt hülye vagyok hozzá, hanem mert optimista modon azt gondolom, hogy 1vs1 ben minél többet tudok játszani.............s akkor nem fér bele a támadás, sokan ezért is mondták le a csatáikat.

on

Jó ötlet, hogy aki gyorsabb, s hamarabb áttör, annak legyen valami plusz, szóval legyen verseny, különben minek áttörni?
A Bound by Earth map erre volt jó példa, csak egy relic, egy utopia, aki hamarabb bemegy, az nyerhet némi pluszt, szvsz aggódtam azért, hogy betörök, s leamortizálom a seregem, majd a végcsatában az ellenfél simán lever, de szerencsére nem ez lett, s az orb miatt meg is nyertem a meccset.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 19:30 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
ssth írta:
Csizu: Azért nem teljesen, a +5 és a +3 volt a két random relikem és csak a +6 +4 +2 jött a tópiából :)


Ahha, nem sokat tévedtem :D

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 20:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Csizu írta:
Pista: Ssth úgy verte Nimbust, hogy az utopiája +6 +5 +4 +3 +2 allt adott. Talán OB meccs volt előző idényben.


Egy a százból ami így dőlt el. De még ettől nem biztos hogy nyersz, ha megkapod az összes allos cuccot. Vertem már meg úgy playert, hogy nála megvolt az összes allos cucc, nálam meg a fix kannán kívül csak egy Titan gladius volt. Valami Ssth nevű volt az ellenfél :) Nálam Crag Hack 35 attack a többi tizenvalahány, nála Gurnisson minden érték 30 feletti. De volt recanterem meg villámhárítóm és az icebolthoz watergömböm. És én nyertem a végén. Stronghold-Stronghold volt. Szóval ne mondjátok hogy ezeken múlik minden, mert ez nem igaz. De lehet kompenzálni akár lvl5 spellel mondjuk.
Én továbbra is azt támogatom, hogy pályánként legyn változó, hogy miket tiltunk ott. Össze kellene hozni egy nagyobb csokor mapot, amit átnézni megvizsgálni, letesztelni amiket lehet használni BB-ken, táborokon, OB-ken, funmeccseken...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05 szer., 22:20 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Pistánál a pont, tökéletesen egyetértek vele! :wink: Számomra csak egy számít, amit már oly sokszor leírtam mióta játszom: A lényeg az, hogy ne legyen hipózás, vagy ugyebár van amit tiltani kell (pl. diplo artik, tomeok), de igyekezzünk bennthagyni amit lehet! A heroes 50% luck és 50% tudás, ezt bárki is mondja szerintem nem kéne kihipózni, mert az már csak egy butitott Heroes!

Tehát ezzel most nem azt mondom, hogy ne legyenek tiltások, de ne az olyan dolgokat tiltsuk ki, amiket pl. még egy éve nem tiltottunk. Akkor nem volt senkinek ezekkel baja, akkor most miért van? De lehet, hogy én látom komplett rosszul a dolgokat. Amit most látok az az egyre nagyobb hipósítás, de nyugtassatok meg, hogy tévedek! :roll:

További jó játékot!
Dragon

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 0:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
bogpista írta:
Csizu írta:
Pista: Ssth úgy verte Nimbust, hogy az utopiája +6 +5 +4 +3 +2 allt adott. Talán OB meccs volt előző idényben.


Egy a százból ami így dőlt el. De még ettől nem biztos hogy nyersz, ha megkapod az összes allos cuccot. Vertem már meg úgy playert, hogy nála megvolt az összes allos cucc, nálam meg a fix kannán kívül csak egy Titan gladius volt. Valami Ssth nevű volt az ellenfél :) Nálam Crag Hack 35 attack a többi tizenvalahány, nála Gurnisson minden érték 30 feletti. De volt recanterem meg villámhárítóm és az icebolthoz watergömböm. És én nyertem a végén.


Ahogy mondod...egy a százból...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 1:00 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
Dragon írta:
Amit most látok az az egyre nagyobb hipósítás, de nyugtassatok meg, hogy tévedek! :roll:

További jó játékot!
Dragon


Nem hiszem hogy rossz irányba haladnának a dolgok...Sajnos a játék készítői nem arra tervezték a játékot, amire mi használjuk...
Ez a "verseny-heroes", amit mi játszunk, azt követelné meg a játéktól hogy minél inkább azonos feltételeket teremtsünk a versenyző feleknek.
Ez alól persze kivétel hogy ki milyen hőst és várat kap, mert az a sors kezében van...És ez, hogy nem minden ugyanaz mindkét félnél (ellentétben a sakk-kal) ez igenis jó és ez a mázli-faktor a játékban. Ehhez jön még hozzá, hogy mi jön a refuból, mik a lerakott random major artik, stb...
És mindenek felett áll az hogy a játkos hogy dönt, melyik hőst választja, mi az elképzelése, hogyan fejleszti és nem utolsó sorban hogy tud csatázni/építkezni!

Szerintem az a jó ha ezekből tevődik össze az eredmény, nem pedig abból, hogy aki a jobb artifaktokat vagy spelleket kapja, az nyer...

Persze lehet mondani, hogy tudni kell alkalmazkodni a játékhoz és a jó játékos igyis úgyis nyer, csak hogy a jó playerek között szerintem már olyan kicsi a különbség, hogy egy +6 All-os artinál kisebb dolog is döntő lehet...

Én teljesen egyet értettem Csizuékkal amikor kiderült hogy a +4/+5/+6 All artik kikerülnek! Ahogy már korábban is mondtam, eleget lehet mákolni ezek nélkül is, nem kell hogy ez döntsön!
Abban viszont van igazság hogy ezek közül ha valami fixen le van rakva pl középen, és mindekinek ugyanannyi esélye van megszerezni, akkor az jó megoldás, és azt lehet pl a gyorsaság jutalmazásának tekinteni.

És hogy miért tiltanak a szervezők olyat amit egy éve még nem...? Ahogy Mugger is mondotta, a puding próbája az evés...És ahogy Petrus mondta nekem egyszer itt a forumon kb egy éve...
"Nem véletlenül vannak tiltva/kivéve bizonyos dolgok"

Tehát jó ok van arra hogy ami kritikusan felboritja az egyensúlyt azt eltávolitsuk, a jó verseny érdekében...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 17:13 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Pista: lehet, hogy csak egyszer fordult elő, de előfordult, és egy rangadón! A cél, hogy ne forduljon elő, mert akkor egy BB döntője, tábor döntő mérkőzése is eldölhet így, ami elég keserű szájízt kölcsönöz, talán még a győztesnek is.
Itt nem hipózásról van szó kedves Patrik, hanem a pályák versenyzés szempontjából kedvezőbb formába hozására. Ehhez pedig hozzátartozik, hogy változnak a szempontok, kipróbálunk mást is. De ez nagyban függ az éppen szervező(k) személyétől. Nem az a cél, hogy teljesen kivegyük a luck faktort (nem is lehet), hanem hogy egy értelmes szintre levigyük. Ahol pl. az dönt, hogy az ellenfél magkapta a tactics skillt és bevédte az íjászait, én nem kaptam meg, és vesztettem (Ssth vs Csizu 1/4 döntő a BBn).
A spellel meg nehéz kompenzálni a skill hátrányt, ha csak fortress és/vagy stronghold várad van. A várak meg ugyebár randomok, vagy Te választod.

Mindenesetre én úgyhiszem, hogy jó irányba tartunk. Amit sajnálok, hogy néhány "nagy öreg" már kevesebbet játszik...

Pista: van nálam kb 15 map, amik nem voltak még agyonjátszva OB-n, táborban, BBn. Ha van időd velük foglalkozni majd, szólj és elküldöm. Egyre nehezebb új mapokat találni, amit nem ismer a játékosok fele betéve. De az agyonjátszott mapokon is lehet változtatni pár dolgot, hogy legyen benne újdonság.

Üdv

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 18:49 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Rendben Csizu, elhiszem amit mondassz, csak tudod, ízlések és pofonok... :roll: De, itt természetesen nem az én véleményem dönt, azt hiszem csak elmondtam a véleményem. Valóban vannak jó dolgok, amiket megléptetek (pl. a fix mappon random vár nekem tetszett, bár én elég jókat kaptam, panaszra nincs okom! :) ).

Amúgy egy valami nagyon megtetszett az eddig elhangzottakból: Maradjon a lvl 5 és maradjanak az all relicek, csak versenyszerűen legyenek középen! Ez nagyon tetszik és nem csak azért, mert visszakerül pár arti, hanem azért is, mert emeli a térkép élvezeti arányát! Úgy gondolom a mappok itt-ott lévő megváltoztatása nem tesz rosszat, ha jól lett megcsinálva! :wink:

További jó játékot!
Dragon

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 19:33 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Mivel itt a legtöbben Pistához intézik hszüket, nem szívesen lógnék ki a sorból: : "Pifta ifol-e muftot??" :lol: :lol:

Hogy kicsinykét hozzáböfögjek a témához is:
Párszor már téma volt (az elmúlt 6-8 évben legalább 2 alkalommal/év), hogy hipozzunk, vagy sem. Valamiért mindig arra lyukadtunk ki, hogy nem szabad a kötelezőkön túl tiltani semmit, mert nagyon leszűkíti a játékot, mindamellett, hogy az eredményt voltaképpen nem érnénk el, hiszen mindig marad valami ami a megváltozott körülmények között "ultimétté"válhat (akár olyan is amire nem is gondolna az ember). Összességében kilyukadunk mindig arra, hogy ez egy ördögi kör amibe nem szabad belemenni.

Lehet páran megköpködnek, de máig azt tartom, hogy egy "kvázi igazságos" versenyt, csakis kizárólag sokat próbált, tesztelt FIX mapokon lehet megrendezni.
A játék színesítésére a versenyekre is behozott RANDOM valóban kecsegtet olyasmivel, hogy "Itt aztán sokkal jobban számít a TUDÁS!", azonban úgy látom ez nem egészen így van... sőt. Tapasztalatom szerint, és a mostani beszámolókat is olvasgatva azt látom, hogy pl. a RANDOM map olyan alapvető dolgot nem tud megoldani, mint a fajok kiegyensúlyozottságának megtartása, annélkül pedig egy kalap kaksi az egész.

A BB szülőszobájában (Muggerék nappalija :lol: ), még 2 perces körlimittel, szigorúan figyelt időkorláttal (max. 4 óra), nagyon jól szelektált (legalábbis játék időt tekintve bizonyosan) mapokon folyt az öldöklés. Ebből mára mi az amit meghagytunk? 2 perc... nem hiszen ennyi idő alatt nem lehet kiszámolni (még számológéppel sem), mennyi repkedő bikfiszt kell legyilkoltatnom 1 nyamvadt szarvas kutya felostorozásához, szal legyen 4 perc. Figyelünk, hogy gyors mapok legyenek, naná olyannyira, hogy még RANDOM mapot is játszatunk. Időkorlát... Bah símán belefér egy 6 órás map is.
Miért annyira fontos az időfaktor egy BB-n? Gyerekek el kell dönteni, hogy Ti állóképesség versenyt akartok rendezni, vagy heroest... :roll:
Talán elő kellene venni és kicsit leporolni Muggerék pár ötletét, hátha mondtak is valami okosságot is anno... :idea:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 20:36 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Az a baj Nimbus, hogy sokan nem tesznek semmit az ügyért. Egyre inkább csökken a H3 versenyek iránti kedv, többen vonulnak vissza, mint amennyien felbukkannak a semmiből. Jól látható, hogy a mostani BB részvételben rekordot ért el, de sajnos negatív rekordról kell beszélnünk. Többen csak ígérhetik (pl. táborban), hogy majd jönnek stb, de nem jelentkeznek, sőt ami nagyobb baj, hogy egy nyamvad e-maillel sem dobnak meg, hogy értesítsenek, hogy nem jönnek vagy/és a támadás árlistát már nem készítik.
Szóval a hozzáállással van baj. Mindenki tud kritizálni és okosakat mondani, de hogy megnyissa a mapot és átnézze verseny előtt (ezért is lett közzétéve) azt már nem. Tisztelet a kivételnek persze. Amikor egy-egy mapon változtatunk valamit, azt nem ártana letesztelni. Ehhez pedig szükséges lenne, hogy játszanak is rajta. Tudod hány ember játszott a kiadott BB-s mapokon a verseny előtt? Egyedül Jou és én, egyszer. Persze erre azt mondhatnátok, hogy miért nem adtuk ki később. Hát, joggal, de ne csak tőlem kérdezzétek.
Ötletek vannak, hogy lehetne egy versenyt megszervezni úgy, hogy pl. ne nyúljon bele az éjszakába. Erre hoztuk be a mostani lebonyolítási rendszert, megbukott. A másik égető probléma a helyszín kiléte. Pár embernek utaltam rá - és Mugger is említette - hogy több napos verseny lenne az ideálisabb, ami azonban bizonyos nem éppen pozitív következményekkel jár.

Összességében én úgy látom, hogy ahhoz, hogy egy BB jó, vagy jobb legyen - pontosabb és balance-abb mapok értelmében - Rátok is szükség van. Akár résztvevőkre, akár kivülállókra.

És pont a fent említettek megvalósítása érdekében hozta létre Teki a topicot :)

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 20:39 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Jou írta:
Randomok: legközelebb télleg nemártana összerendszerezni az esélyegyenlő dolgokat, a füves várak előnyösek a terep gyadagsága miatt+ a Castle Marksmanja über dolog!

Szintúgy a dwelling arányokra, azért 2 szint különbség már vészes lehet, a távolságorkról nem is beszélve...


Látom megint osztják az eszet a nagy okosok, hogy mit hogyan kellett volna. Bár ha előtte bevállalta volna valaki is közülük a random pályák átnézését, az most mélyen hallgatna. Akkor leírom mikre kellett odafigyelni:

- summon boat kitiltása az alapvárakból
- slow, haste, view earth varázslatok biztosítása az alapzónában egy shrine-ban
- dwellingek: kb 2:1 arány legyen a maximális különbség, volt ahol egyiknek 3 volt, másiknak 1 sem, nyilván nem fogom patika mérlegre kicentizni, hogy az 1 kentaur vagy az 2 gremlin-e a jobb. Ha a közelben van dungeon vár, akkor még a PoS-re is figyelni kell(ett volna). Dungeon várnál a szomszéd zónákban lévő dwellingekre is odafigyelni
- minden fa és kő bánya előtt legyen 3-3 pile, a bánya ne legyen blokkolva
- utak a 2. várhoz, szomszédos zónákhoz ne legyenek blokkolva. szomszédos zónákban ne legyen például olyan hogy egy alvilági lejáró után rögtön egy másik misplaced zoneguard áll.
- minden pályáról a tiltott hősöket kiszedni, ha már börtönben van, akkor kicserélni egy másikra
- badge of courage-t kiszedni, ha már van eleve, akkor kicserélni egy másik artira és a seert hutot is átírni, ami keresi
- minden várban: fort, taverna, lvl1 és lvl2 dwelling biztosítása
- scrollokból kicserélni az összes dd, fly, arma tekercset (pályánként 10-15db papír van átlagban)
- a szigetekre tenni valamit: ládákat, obelisket, lighthouse-t, redwood observatory-t stb
- a hajógyárak ne legyen blokkolva, a hajót ne egy elzárt öbölbe rakja ki
- cartographert kiszedni (ez nem mindig sikerült, mert a vízre sokszor rakott, bár a patch elvileg tiljta)
- a várakból kiszedni a dd, fly, arma, magic mirror varázslatokat (na erre már végképp nem maradt energiám, a patch elvileg a dd,fly-t kiszedi).

Szóval a szájtépés helyett először is keressetek valakit, aki a következőre ezt INGYEN, funból bevállalja és csinál nektek gyakorlatilag 20 új pályát. Különben nem lesz, aki ezt a sok 'jobbnál-jobb' ötletet végrehajtsa! Javasolnám, hogy aki jobbat akar, az kezdjen hozzá egy tetszőleges random pályán ezen változtatások végrehajtásához és utána szorozza be 20-szal.

Ja és a legenerálás sem egyszerű. Két géppel hálózatban oda-vissza járkálni a 2 gép között és ami ránézésre rossz azt eleve újra generálni. Legeneráltam 40 jót és kb 10-15 rosszat.

Vártípusoknál nincs jó párosítás. A füves várak előnyben vannak és ez így is marad. Ahol gyorsan lehet lövészhez jutni, (pláne olyanhoz amelyik 2x lő!), az előnyben van és ez így is marad. Ezen semmilyen jajveszékelés nem segít. Ezért a játékot kell hibáztatni nem engem.

Ezt a mostanit is kizárólag a Csizu iránti barátság miatt vállaltam el, mert tudom, hogy mennyi munkája volt neki a szervezéssel, 90%-át a munkának ő vitte. Viszont Mastinohoz hasonlóan nekem is elegem volt a hozzá nem értők folyamatos zúgolódásából úgyhogy szabad a terep, lehet jelentkezni a random pályak átnézésére! Különben nem lesz min legközelebb játszani és nem lehet majd okoskodni, hogy mit kellett volna másképpen csinálni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 20:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Így pályán kívülről okoskodva: Ha annyira kiegyensúlyozott pályákat akartok, akkor mi a fenének raktok középre Utópiát? Aki 1 körrel gyorsabb, nyer.
Felborítja az egészet.

Elementálozás és hasonlók kitiltása előtt szerintem Utópia mentes térképek kellenének. :shock:

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06 csüt., 21:16 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Csizu: Azért remélem nem gondolod, hogy kötözködni akartam volna... Őszintén minden tiszteletem a szervezőknek, ill. segítőknek.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 65 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség