Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1257 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 63  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 02 szer., 8:12 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Üdv !

Stendhal:

Judicator biztos, hogy egy fél napot is rászánt arra (vagy elsőre sikerült), hogy bejöjjön a morál (vagy még valamit kitalált), mert különben jött a kasza, s a küklopszok feje a porba hullt. A Teleport miatt nem lehetett elég messzire vinni őket, én a veszteséget nem tudtam 4 alá vinni, ami viszont 1 % körüli eredmény (ha jól számoltam). Biztos a te csapatod okozta a legtöbb fejtörést. :P

A többieken szinte átgyalogolhatott, ami az ő választását dicséri. :!:

Mugger csapatát nem próbáltam ki, de ha lesz időm megnézem, hogy mire jutok az ő csapatával is.

Az mindenképpen Mugger tudását dicséri, hogy mindkét versenyben a TOP-on volt, hiába csapatot (meg mást is) választani is tudni kell. :lol:

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 03 csüt., 13:08 

Csatlakozott: 2004 feb. 09 hétf., 16:12
Hozzászólások: 12
Sziasztok !


H4 offline tamadas vitainditonak szanom ezt a levelet.

Nehany javaslatot irnek le, ami bennem merult fel a verseny alapjan.


HP szamitas: Az en figyelmemet elkerulte, de igazat megvallva nem is gondoltam ra, hogy a hos HP-ja nem
szamit bele az ossz HP-ba igy a szazalekos vesztesegbe sem. Ez ugye nem h3, a hos aktivan reszt vesz a csataban es
a legrosszabb dolog ami tortenhet a hos elvesztese. Ezek szerint hasznalhattam volna a host pajzskent, hogy
vedjem az impeket :(

Combat Skillek: Combat tipusu skillt lehessen ingyen, kezdeti zseton megfizetese nelkul is kifejleszteni.
Szintfejlodes alatt ugyanis egyatalan nem kell mazli, hogy combat skillt fejlesszunk, ezt mindig felajanlja a gep.
Szerintem ez nagy hatassal lenne, arra, hogy varazslo tipusu hosok is nagyobb esellyel szalljanak harcba,
szinesebbe teve igy a csatakat.

Nature-Demonology Combo: Az automatikusan megkapott idezo varazslatokert ugyanugy kelljen fizetni, mint a normal
hasonlo szintu summoning varazslatokert. A kerdes persze, hogy mennyit, hiszen kb. 2x annyi lenyt tud varazsolni
egy 15-os szintu demonologus, mint egy hasonlo szintu Summoningos hos, es a magasabb szintu hos megkapja
az alacsonyabb szintu idezeseket is ...???????


Stendhal


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 04 pén., 9:39 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Üdv !

1./ Szerintem a H4-ben a hősnek illene megmaradni.

2./ A színesebb csatákhoz több pénz és fejlődési pont (?) kellene,
(a min. 12500 egysége meg kellene duplázni ?)


Érdekes lenne egy olyan forduló is, amikor egy kijelölt csapattal kellene játszani (mint ha még egy versenyző lenne), így mindenki azonos alapról indulna.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 04 pén., 12:36 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Az azonos alapról indulást én is jó ötletnek tartom..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 04 pén., 13:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Zardoz írta:
Érdekes lenne egy olyan forduló is, amikor egy kijelölt csapattal kellene játszani (mint ha még egy versenyző lenne), így mindenki azonos alapról indulna.


Úgy gondolod, hogy nem egymás csapatai ellen játszanánk, hanem megadott formációk ellen? Ha jól értelmeztem mondandód. Én is támogatnám, ha erről van szó. Egy jó erős ellent elénkrakva, hogy minél nehezebb legyen a dolog :lol: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 04 pén., 13:33 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hi!

Na álljon meg a gyászmenet! :!: :evil: :!:
Miről beszéltek??!! Ez Támadás Torna! Amiről ti beszéltek arra ott van pl. a vártípusok...

ui.: Ebben a tornában is mindenki egyenlő eséllyel indul, ua. a pénzmennyiség, ua. az árlista...

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 04 pén., 13:38 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Üdv !

Kicsit másra gondoltam.

1. Mint most zajlott.

2. Egy kiválasztott (a verseny szervezői, vagy valaki más által összeállított)
csapattal is le kellene játszani minden (a versenyzők által összeállított) meccset. Gyakorlatilag mindenki ugyanazzal a csapattal tenné próbára a tudását (eltérés csak a tapasztali pontok felhasználásában és a csata menetében lenne !)

Bogpista:
Persze lehetne olyann forduló is amire te gondolsz, de ez szerintem sokkal több munkát kíván, mert a verseny szervezőinek kellene kitalálni a csapatokat, ami valójában nem térne el a jelenlegi versenytől.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 04 pén., 13:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Zardoz írta:
Üdv !

Kicsit másra gondoltam.

1. Mint most zajlott.

2. Egy kiválasztott (a verseny szervezői, vagy valaki más által összeállított)
csapattal is le kellene játszani minden (a versenyzők által összeállított) meccset. Gyakorlatilag mindenki ugyanazzal a csapattal tenné próbára a tudását (eltérés csak a tapasztali pontok felhasználásában és a csata menetében lenne !)

Bogpista:
Persze lehetne olyann forduló is amire te gondolsz, de ez szerintem sokkal több munkát kíván, mert a verseny szervezőinek kellene kitalálni a csapatokat, ami valójában nem térne el a jelenlegi versenytől.


Na én most vesztettem el a fonalat... :) De azért megpróbálkozok vele :) Úgy érted, hogy a mostani támadással szinte teljesen azonos struktúrájú verseny lenne, azzal a kitétellel, hogy lennének benne olyan előre gyártott csapatok, melyek csak AI viszonylatban működnek (nincs gazdájuk?) Ha ez, akkor tulajdonképpen olyan, mintha több versenyző ellen kellene csatáznod, csak mondjuk az AI-s ember nem küldte be a végeredményt (ami ugye most is volt). Vagy azok a csapatok erősebbek lennének? Vagy mi lenne a különbség?
Ha nem ez a koncepció, akkor mi? Ha mindenki azonos hőssel megy, arra valóban ott a vártípusos verseny amit Nimbus kolléga is említett.
Amit én mondtam, azt nem a támadá tornán belül képzeltem el, hanem külön. Pár erős ellenfél ellen kellene ugyanúgy mint a támadásnál adott keretek között csapatot összeállítani. Ez szerkesztésileg, összeállításában nem olyan megterhelő (csak a csapatok megfelelő kitalálása, a nehézség helyes eltalálása). Itt nem kellene több 100 pályát legyártani, hanem csak indulóként mondjuk 5-öt (ha 5 ellenfél lenne).
Zardoz mester kérünk szépen fejtsd ki részletesebben mire gondoltál, mert mi egyszerű halandók nem látunk a dolgok mélyére :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 04 pén., 14:41 

Csatlakozott: 2004 feb. 09 hétf., 16:12
Hozzászólások: 12
Sziasztok !


Szerintem ennek a tamadas tipusu versenynek az alapjain nem kellene valtoztatni. Az azonos alaprol indulas pont ezt a sokszinuseget olne ki a versenybol, hogy mindenki mas tipusu csapattal tud jobban jatszani es mas mas szempontok alapjan allitja ossze a csapatat. Egy a versenyszervezok altal osszeallitott csapat akaratlanul is kedvezne a jatekosok egy reszenek a tobbinek meg nem.

Zardoz: A hosnek illene megmaradni.... Igen, de a jelen szabalyok alapjan semmi hatrany nem er ha elveszted, amit mindenkeppen meg kell oldani es a legegyszerubb, ha a hos HP-je is beleszamit.

Azzal, hogy az elkoltheto keretet H4-ben megemeljuk en is egyetertek, pontos szamot nehez leirni, aki mar tobb ilyen versenyt jatszott valoszinuleg ezt jobban erzi.

Szerintem ezen a forumon ennek a versenynek a szabalyait, arakat, elkoltheto osszeget kellene megbeszelni, mert az ujabb versenyotletek mar messzire vezetnek, vagy egy uj forumot kellene nekik nyitni.

Udv

Stendhal


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 05 szomb., 2:04 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 01 csüt., 1:39
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Bp
Szasztok!

Mint újszülőtt csecsemő a kövképpen látom a dolgot:

- cirka az első 5-6 helyezett értette meg, gondolta át! (by Mugger) , teljesen igaza van! De hozzám hasonlóan, akik kis dolgokon buktak el (úgy érzem, bár kétségtelen, utólag be kell látnom, h. a lényeget nem vettem észre), v. akik 1általán nem látták át (igaz nem is nagy a különbség), a következő roundban mindenki korrigál6ja a tévedéseit, a némiképpen módosított árlisták alapján.

- szerintem a szisztémával semmi probléma (legalábbis H3ban, nincsen szükség gyökeres reformokra), mert a 2. fordulóra a kopaszok (köztük én is :) ) már némi rutinnal megyünk! Remélhetőleg minél hamarabb! (ha őszig is kell várni)

- a fenti új 5letekröl + annyit, ha ott tartanánk, h. a torna a jelentkezők tömkelegére és hosszúra nyúltára való tekintettel annyira lapossá kezdene válni, h. reformokra lenne szükség az életbentartásához, akkor ráérnénk új struktúra kialakításának a javaslatával foglalkozni! (pl. kb. 5. round után már az árlisták átalakításával sem lehetne drasztikus változtatásokat elérni a különböző seregek összetétele között, na akkor küldhetnénk minden mentőövet, h. ne kelljen még1szer újraéleszteni ezt az igazán izgalmas és szórakoztató Versenytipust.)

Addig is elégedjünk + azzal amink van és örüljünk neki! Köszönjük + mindenkinek akinek akár 1 kézmozdulata is van abban a töménytelen munkában, ami a mi szórakozásunkat szolgálta! Javaslattal mindig élhetünk ugyan (hiszen csak így lehet fejlődni), de vmit ne a kezdet-kezdetén kezdjünk + átformálni, amig az még igazi izgalmakat rejt! Konklúzió: mindenki próbáljon + olyan csapatot összerakni, amivel képes dobogós helyekért majd harcbaszállni, és akkor nem kell olyan dolgokon agyalnia, milyen új szabály kreállásával lehetne sikeresebb!

Mégegyszer köszönet mindenkinek! (tanultam a hibáimból :) , és alig várom, h. bizonyít6sam!) További jó munkát!

Tisztelettel: AdS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 05 szomb., 8:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 11:56
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Kecskemét
Zardoz írta:

Judicator biztos, hogy egy fél napot is rászánt arra (vagy elsőre sikerült), hogy bejöjjön a morál (vagy még valamit kitalált), mert különben jött a kasza, s a küklopszok feje a porba hullt.


Halihó

Nos, sajnos az nem volt megoldás, hogy kijöjjön a morál mindkét egységre, mert akkor is legalább 1 küklopsz a veszteség (ez utóbbit különben nem volt nehéz elérni). A megoldás itt abban rejlett, hogy rávettem az AI-t, hogy az ördögökkel a hőst támadja (ez viszont nem volt egyszerű).

judicator


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 07 hétf., 8:18 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Üdv !

Nimbusnak igaza van, ez tényleg nagyon hasonlítana a vártípusos versenyre, így a javaslat törölve.

A javaslatom lényege a következő volt:

Két off-line támadás (külön versenynek számítana):

1. A jelenlegi szabályok szerint zajlik (semmi különbség !)

2. Mindenki ugyanazzal a csapattal játszott volna a játékosok által összeállított csapatokkal szemben.

Judicator: Hogy sikerült rávenned az ördögöket , ha nem titok ?

Szerintem, nagyon jó csapatot, artifact-ot és tolajdonságo(ka)t választottál, GRATULÁLOK !

A 2. csapatod hogy szerepelt ?

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 10 csüt., 9:35 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 13:40
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: Pécs
Ha jól tudom a támadás verseny lezárult, az eredmények megvannak. A kérdés az, mikor fognak toplistapontosodni?

Nem mintha nekem sok lenne de mégis.

_________________
Levko


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 10 csüt., 21:16 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
Kérdés: Várhatóan mikor lessz a következő forduló? Már alig várom, hogy végre kipróbáljam a csapataimat.

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 10 csüt., 22:00 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Gezsa: A következő támadás verseny a IV. Heroes táborban lesz, a következő offline támadás verseny pedig várhatóan ősszel. Baráti üdv,

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 11 pén., 11:25 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
A Heroes táborba nem valószínű, hogy eljutok(tudjátok, pénz a sosem elég épp gépet fejlesztek), legfeljebb benézek egy-két napra, hátha pont akkor megy majd...
De az offline támadáson biztos részt veszek.

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 11 pén., 12:08 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
Az eredmények hétvégén kint lesznek, és a toplista pontok is hamarosan beszámítódnak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 11 pén., 20:08 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 11:56
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Kecskemét
Zardoz írta:

Judicator: Hogy sikerült rávenned az ördögöket , ha nem titok ?

A 2. csapatod hogy szerepelt ?


Halihó

Most már titoktalan, a hős fejlesztésnél a skillekkel kellett variálni, valamint a pozicionálással. A végső verzióban úgy nézett ki, hogy GM Combat, Exp. Melee, GM Archery, Basic Scouting, Basic Stealth és vásárolt skill. A lényeg szerintem, hogy a gép így ijászként azonosította a hírót és amennyiben a küklopszok mellé tettem, akkor "fogni" akarta mind a két egységet és a hőst támadta ilyen skillekkel, utána meg jégdémont idézett... Ennyi. Érdekes, hogy először "varázslós" felállással próbálkoztam, de az nem jött be, pedig az AI szereti eliminálni a vrázslókat.
Kettes csapat 1,28%-ot ért el, legnagyobb veszteség "szintén" Stendhal2 ellen (9 elemnetál). Ha nem adok a hősnek ring of great. of negotiationt, akkor Levko ellen ez a csapat nem nyert volna, viszont Mugger nem tudta volna 100%-ra megcsinálni (szerintem) :D .

judicator


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1257 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 63  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség