Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 812 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 18:35 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Hello,

Ssth, Bogpista: Nem olvastátok végig figyelmesen a szabályzatot vagy nem értettétek meg ami le van írva. Idézem:

"Egy Lord egyszerre csak egy dolgot csinálhat tehát vagy véd vagy megszáll egy területet." Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy nem játszhatsz 2 fronton: támadsz és védekezel is egyszerre (azaz van egy save és elkezdesz még egy gamet). Időrendben lejátszod a partikat. Én addig nem játszhatok Titivel, amíg az ellentámadásomnak nincs vége KTibsza ellen (ha ragaszkodom az ellentámadáshoz) és Sorcy-ék dűlőre nem jutnak a saját 1 v 2 mérkőzésükkel (amit már korábban leírt Sorcy is).

A magyar fordítás kicsit pontatlan, itt az eredeti:

"A Lord in the process of an invasion or defence of a land cannot play another until completed current one."

A Lord tartomány védekezésének vagy inváziójának ideje alatt nem játszhat másik partit, amíg azt be nem fejezte. Tehát ha Titi és jómagam végeztünk a meccseinkkel, akkor játszhatunk egymással. Ezzel az előző Lords-okban sem volt fennakadás, nem értem a mostani kifakadás okát.

Idézném önmagam: "Ha egy Lord felé több támadási szándék érkezik, akkor jelentkezési sorrendben kell elfogadnia őket (vagy amennyit le tud játszani). A Lord vagy támad, vagy védekezik, kettőt egyszerre nem lehet..." Titi felé érkezett több kihívás, a saját privát idejétől teszi függővé, hogy mennyit fogad el. De lehetőség van a lejátszásra, nincs sehol megszabva hányszor védekezhetsz egy körben. A támadás van fixálva egyszeri alkalomra.

Több, mint egy hét van hátra ebből a körből, de nem szeretném, hogy a támadásom bent maradjon, így bejelentettem egyet Titi irányába. Nem várom meg, amíg lejátszák Sorcyval, mert lehet akkor már késő. Inkább korábban jeleztem a támadási szándékot (ami szintén nincs tiltva), mintsem később.

Üdv

Csizu

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 18:40 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Adler írta:
"Egy Lord egyszerre csak egy dolgot csinálhat tehát vagy véd vagy megszáll egy területet."
igen ez egy fontos pont a szabályzatban, miután Süni mindig beirja,hogy ki kit hivott ki és hol, igy lehet látni, hogy melyik terület nem támadható.


Nem támadható, de kihívható a terület. A támadási szándék jelzésére nincs időkorlát (bár gondolkodtunk rajta), bármikor, ismétlem bármikor bejelentheted. Ha mindenki foglalt és páratlanul vagyunk, akkor mit csinálsz? Megvárod amíg vége egy partinak, hogy kihívhasd az illetőt, de lehet, hogy őt nem tudod elérni, mert messze van. Így hát bejelented a támadást és ha minden partinak vége van és a kör még nem ért véget, akkor játszhatsz.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 18:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Csizu írta:
Ssth, Bogpista: Nem olvastátok végig figyelmesen a szabályzatot vagy nem értettétek meg ami le van írva.


Mi az hogy nem olvastuk el figyelmesen végig? :D Egy mondat szól erről és azt be is vágtam. :)

Angolul már érthető a dolog és valóban olyan megvilágításba helyezi a dolgokat, ahogy leírtad. Köszönjük a kiegészítést, mert így egy mondat alapján eléggé kétértelmű volt a dolog. Szerintem ezt ki kéne egészíteni, mert aki később kapcsolódik majd be, az is könnyen máshogy fogja értelmezni.

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 18:43 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
bogpista írta:
...Csizu csak akkor hívhatná ki Titit ebben a körben Crustacean, ha már lezajlott az adott területről indított támadás/ellentámadás.


Tehát kihívható, de kihívást lehet intézni bármikor, ahogy írtam már. Felszabadul Titi, mert lejátssza a meccseit és egyszerre ráugranak 3an? Ezt is lehet, de akkor ki kell kötni, szabályba foglalni. Tehát nem támadhatod meg, de kihívhatod.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 18:47 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
ssth írta:
Csizu írta:
Ssth, Bogpista: Nem olvastátok végig figyelmesen a szabályzatot vagy nem értettétek meg ami le van írva.


Mi az hogy nem olvastuk el figyelmesen végig? :D Egy mondat szól erről és azt be is vágtam. :)

Angolul már érthető a dolog és valóban olyan megvilágításba helyezi a dolgokat, ahogy leírtad. Köszönjük a kiegészítést, mert így egy mondat alapján eléggé kétértelmű volt a dolog. Szerintem ezt ki kéne egészíteni, mert aki később kapcsolódik majd be, az is könnyen máshogy fogja értelmezni.


Csabi, ha végigolvasod az EGÉSZET és nem egy mondatot ragadsz ki, akkor értened kell, hogy miért van úgy, ahogy írtam. A "Támadás" címszó alatt még ragoztam a témát külön, hogy elkerüljük a félreértéseket. Nem sikerült, átírom és kiegészítem következő körre.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 19:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Csizu írta:
Csabi, ha végigolvasod az EGÉSZET és nem egy mondatot ragadsz ki, akkor értened kell, hogy miért van úgy, ahogy írtam. A "Támadás" címszó alatt még ragoztam a témát külön, hogy elkerüljük a félreértéseket. Nem sikerült, átírom és kiegészítem következő körre.


Ne aggódj azt is elolvastam.
Nekem egyértelműnek tűnt, hogy az egy körre vonatkozik, hisz a támadás alatt is ez van odaírva: " Lényeg, hogy támadni és védekezni ugyanazon a területen vagy területről nem lehet egy időben." Nekem ez egyértelműen egy kört jelentett. Arra nem gondoltam, hogy van aki elmenti a gamét vagy szimultán tolja pl egy gépen a kettőt, mert ekkor sztem eléggé triviális a helyzet. A példa ami fel van hozva, az meg a későbbiekben nagyon is jó arra az esetre mikor már lankad a figyelem és két körben egyszer támad csak valaki az időhiány miatt. Ez esetben a korábbi kihívót (az előző körbenit) kell előnyben részesíteni.

Mégegyszer mondom bocs ha félreértettem, de nekem azért tűnt ez logikusabbnak, mert így talán jobban elkerülhető lett volna az, hogy ha valakinek rengeteg ideje van, akkor egy rakás pénzt összegyűjtsön, mint annó Conan pl ....

_________________
Ssth


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ssth 2009 szept. 16 szer., 20:01-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 19:47 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Sorry, de amikor 3-an beírnak ugyanazon témával kapcsolatban, ahelyett, hogy picit gondolkodnátok, akkor felmegy bennem a pumpa. Mielőtt én valakinek felróvom, hogy butaságot (ez még nyomdafestéket bír) csinált, meggyőződöm róla, hogy tényleg így van-e (azzal, hogy elolvasom újra a szabályt és megpróbálom értelmezni, hátha igaza van a balféknek (nekem).
A többit nem kommentálom és nem OFF-olom szét a fórumot, megbeszéljük egymás közt.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csizu 2009 szept. 16 szer., 20:13-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 20:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Csizu írta:
Nem támadható, de kihívható a terület. A támadási szándék jelzésére nincs időkorlát (bár gondolkodtunk rajta), bármikor, ismétlem bármikor bejelentheted. Ha mindenki foglalt és páratlanul vagyunk, akkor mit csinálsz?


Támadási szándékot a fórumon kell jelezni feltüntetve a támadás kiinduló pontját. Ha egy Lord felé több támadási szándék érkezik, akkor jelentkezési sorrendben kell elfogadnia őket (vagy amennyit le tud játszani). A Lord vagy támad, vagy védekezik, kettőt egyszerre nem lehet. A támadás bejelentésének időpontja határozza meg a mérkőzések lejátszásának sorrendjét! Pl.: "A" játékos bejelnti, hogy megtámadja "B" játékost. "B" játékos időben később jelenti be, hogy megtámadná "C" játékost. "B" játékosnak így előbb "A" játékossal kell játszania. A mérkőzést követi az esetleges ellentámadás. Mivel "B" játékos "A"-val játszik, "C" gamer szabaddá vált, kihívhatja más. "A" és "B" játékos másik (vagy többi) területeiről indíthat támadást vagy védekezhet rajtuk. Lényeg, hogy támadni és védekezni ugyanazon a területen vagy területről nem lehet egy időben. Támadás a mérkőzés elkezdése előtt visszavonható.

Csizu az az igazság, hogy nem sikerült elég jól megfogalmaznod mit is akartál. Keverted a támadás és a kihívás fogalmát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 20:20 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Előző oldalon olvasható hsz-emből tudjátok, hogy értettem, leírtam részletesen. A weboldalon lévő szabály nem teljesen érthető (maradjunk ennyiben). Ez azért van, mert vettem a korábbi verziót, amit kiegészítettem és a kettő más nyelvezet.

Nem vagyok nyelvész (hál istennek), de az effektíve kihívás az csak "felkérés egy keringőre", míg a támadás kvázi megtámadlak "fizikailag". Nem tettem mást, mint előre jeleztem, hogy meg kívánom támadni Titit, ha befejeztük a meccseinket. Ez pedig azt jelenti, hogy ő csak védekezik ekkor én pedig csak támadok és a fenti idézet megállja a helyét.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 20:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Akkor ezek szerint Titi csak akkor játszhat Csizu ellen, ha véget ér a Sorcy elleni támadás/ellentámadás ÉS az Ssth elleni meccse (támadás/ellentámadás), hiszen Ssth hamarabb hívta ki mint Csizu.

Másik kérdés: Titi visszautasíthatja-e Ssth kihívását úgy, hogy közben Csizuét elfogadja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 20:41 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 15:43
Hozzászólások: 584
Szerintem olyat nem csinálhatok hogy Th ellen nem állok ki, Csizu ellen meg igen. Vagy egyiket sem fogadom el, vagy az időrendben korábbival kell játszanom. Legalábbis én így fogok tenni. Th ellen mindenképpen játszom mert nagyon kíváncsi vagyok a pályámra :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 20:58 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
bogpista írta:
Akkor ezek szerint Titi csak akkor játszhat Csizu ellen, ha véget ér a Sorcy elleni támadás/ellentámadás ÉS az Ssth elleni meccse (támadás/ellentámadás), hiszen Ssth hamarabb hívta ki mint Csizu.

Másik kérdés: Titi visszautasíthatja-e Ssth kihívását úgy, hogy közben Csizuét elfogadja?


1.kérdés
Pontosan, ahogy írtad, a sorrend betartása alapelv.

2.kérdés
Elolvastam többször a szabályzatot, szerintem ilyet nem lehet csinálni alapesetben, viszont first aid skill esetén már más a leányzó fekvése :)


1. kör eseményei:

Bozso kihívta Jout Icelandián
Bogpista kihívta Sstht Vermillion Borderen
Adler kihívta Merlint Harmondalen
Titi kihívta Sorceresst Land of the Gianten
KTibsza kihívta Csizut Thunder Mountainsen SIKERTELEN
Csizu ellentámadása KTibsza ellen Monolith Barronson
Dreegar kihívta Merlint Deylán
Ssth kihívta Titit Draconis Wastelandon
Jou kihívta Lordshabát Eelcoaston
Süni kihívta Botit Elven Passon

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Süni 2009 szept. 16 szer., 21:13-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 21:09 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Úúú még Th is kihívta Titit, akkor ezúton visszavonom a támadási szándékomat, keresek mást.

A szabály pontosításán már dolgozunk, következő körre kristálytiszta lesz. Addig ha van még valami, ami félreérthető, gyűjtsük össze.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 21:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Süni írta:
bogpista írta:
Akkor ezek szerint Titi csak akkor játszhat Csizu ellen, ha véget ér a Sorcy elleni támadás/ellentámadás ÉS az Ssth elleni meccse (támadás/ellentámadás), hiszen Ssth hamarabb hívta ki mint Csizu.


Pontosan, ahogy írtad, a sorrend betartása alapelv.


Idézek a szabályzatból:

"A" játékos bejelenti, hogy megtámadja "B" játékost. "B" játékos időben később jelenti be, hogy megtámadná "C" játékost. "B" játékosnak így előbb "A" játékossal kell játszania. A mérkőzést követi az esetleges ellentámadás. Mivel "B" játékos "A"-val játszik, "C" gamer szabaddá vált, kihívhatja más.
Példa:

Titi (A) kihívja Sorcyt (B)
Ezután Sorcy (B) kihívja Bogpistát (C)
Ezután Csizu (D) kihívja Bogpistát (C)

A vastagon kiemelt szerint Csizu lejátszhatná velem a meccsét, amíg a Titi-Sorcy meccs nem fejeződik be, hiszen addig szabad vagyok. De mivel a kihívási sorrend alapelv, így számomra ez ellentmondásos. Magyarázatot kérnék. Köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 21:52 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Erre az esetre azt mondom, amit Sorcy-nak és Süninak emailben már elmondtam. Egy ugyanazon területen nem lehet támadni és védekezni is egy időben. Kétfrontos háborút lehet vívni, például:

Sorcy Land of the Giantsen háborúzik, de Tidewateren nincs küzdelem, ahogy Tatalian sem. Így ennek a két tartománynak az Ura összecsaphat. Szóval egy tartományon vagy védekezel vagy innen indítasz támadást. Ez tartományonként igaz. Ez csak részben van a szabályban megfogalmazva:

"Mivel "B" játékos "A"-val játszik, "C" gamer szabaddá vált, kihívhatja más. "A" és "B" játékos másik (vagy többi) területeiről indíthat támadást vagy védekezhet rajtuk. Lényeg, hogy támadni és védekezni ugyanazon a területen vagy területről nem lehet egy időben. Támadás a mérkőzés elkezdése előtt visszavonható."

A kulcs, hogy másik területről lehet támadást indítani VAGY rajta védekezni. Ez rugalmasabbá teszi a játékot, mert nem függ Sorcy annyira Titi elleni meccsétől, játszhat másik partit a másik tartományon vagy onnan támadhat. Ha csak köv. héten nyomják le, akkor addig malmozik Sorcy, mert Titi egyéb okok miatt nem tud kiállni. Így viszont tolhatja Veled a gamet, miközben Titivel függőben van a meccse.

Én ezt javaslom, ami részben benne foglaltatik a szabályzatban. Az, hogy egy lord egyszerre csak védekezhet vagy csak támadhat, 1 tartományra vonatkoztatva igaz. Egy tartományon tehát nem lehet egyidejűleg több meccset játszani. De ha van 5 földed, akkor azokat egymástól függetlennek kell tekinteni abban az értelemben, hogy akár mindegyiken játszhatsz.

A játékos (Titi) Land of the Giantsen játszik B játékossal (Sorcy)
B játékos (Sorcy) Tatalian játszik C játékossal (Bogpista)
D játékos (Csizu) megvárja B és C játékos partijának a végét és az esetleges ellentámadást. Vagy visszavonja a kihívást és más ellen játszik.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 22:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Igen, ez lenne a célravezető én így is értetelmeztem az elejétől fogva is, ezért nem támadta meg (hívta ki) Ssth azt akit szeretett volna, mert az a terület már foglalt volt.

De Sorcy jogosan panaszkodhatna abban az esetben, ha amíg Titivel játszik, addig Bogpista Csizu ellen lejátsza a meccsét, de Bogpistának már nem maradna ideje a Sorceress elleni meccs lejátszására. Holott ő hívta ki hamarabb...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 23:01 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 21 szer., 16:10
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Mátészalka
Süni elfogadom a kihívást. Mikor érsz rá?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 23:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:35
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: Budapest
Pistát azért hívtam ki amúgy, mert ki kell hívjak vkit, hogy 5 aranyat kapjak (Leadership).
Land of giantsről nem indíthattam csatát, mert támadták.
Minden szomszédom, akit támadhattam (Tidewater szomszédai) csatában állt, így csak sorbaállni tudtam énis.
Pista pedig csak 1 felé háborúzott, a 2 frontos Jou-t nem akartam támadni.

A sorállás miatt ha nem jutok sorra, akkor tudomásul veszem. + bezsebelem az 5 aranyat a leadershippért, ugye? :wink:

_________________
saludo hombre de combatiente:
Sorceress


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 23:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 21 szer., 16:10
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Mátészalka
Még annyi kérdésem lenne hogy a játék közben milyen szabályok érvényesek?
Mint az OB vagy Kupa esetében? Ezt nem láttam leírva még sehova.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 16 szer., 23:37 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
No Rules van, vagy amiben a felek közösen megegyeznek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 812 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség