Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 489 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 27 hétf., 21:45 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Igen. nálam a wincmd 653,649,635 méreteket közli (kbyte os mércével), de ahhogy elnéztem, talán műkszik minden, legalábbis egy dolog, ami nem ment, s elmaradt az error is! Majd hétvégéig még megnézem jobban!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 28 kedd, 9:50 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Ahogy én elnéztem nem sok esély van rá, hogy valamelyiket meg tudnám csinálni. Kicsit dúrvák. Egy versenyhez túlságosan is. :cry:

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 28 kedd, 14:38 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 01 kedd, 12:06
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Fehérvár
domm3d:
Köszi, valahogy elkerülte a figyelmemet, hogy itt is fent vannak a pályák. :)
Viszont szeretnék egy kis segítséget kérni. 3.58 van fenn. Rátettem a cuccokat abban a sorrendben, ahogy a wogmodv2b7p_hu állományban le van írva. Tehát először build7, aztán a Jitay magyarosítás, aztán ennek a patch-e. Ennek ellenére bármelyik pályát töltötm be, az első homokóránál mindenféle erm script hibákat ír ki, és ezeknek nem is lesz vége. Mit bénázok el?
Feltételeztem, hogy a verseny.dat állományt kell betölteni a pályákhoz, de ugye ezt csak úgy lehet, hogy new game-nél betöltöd, aztán azt a wog úgy is megőrzi, és utána jöhet a versenypálya betöltés. Nincs ötletem, mi a gond. :(

üdv,
Raon


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 28 kedd, 18:00 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Hellblood írta:
Ahogy én elnéztem nem sok esély van rá, hogy valamelyiket meg tudnám csinálni. Kicsit dúrvák. Egy versenyhez túlságosan is. :cry:


Mondd azt hogy viccelsz... :?

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 28 kedd, 19:03 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Üdv !
Raon, a problémád valszeg, hogy nem lett teljesen letöltve a mentés fájl (sokunknak ez szintén problémás volt)
Ajánlanám, hogy a verseny leírások közé kerüljön be ezen hiba orvoslása is, mert úgy tűnik sokan szenvedtek már e miatt.

A pálya (csak az elsőt néztem) így első ránézetre, annyira nem olyan vészes (bár én részemről kifejezetten utálom az ilyen sok térkapuval, ugrókapuval :D teleszórt pályát. Lassabban, kényelmesebben szeretem gyepálni az ellent, ha tudom :wink: )

Meg néhány wog opció engem kifejezetten idegesít (itt elsősorban az egységek kettéosztására gondolok a csatatéren, a gép, ha kell-ha nem, alkalmazza) A többi beállítást nézve meg pár darab hiányzik (nekem, személy szerint), de azok nem igazán valóak versenypályákra.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 28 kedd, 20:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Hellblood írta:
Ahogy én elnéztem nem sok esély van rá, hogy valamelyiket meg tudnám csinálni. Kicsit dúrvák. Egy versenyhez túlságosan is. :cry:

Próbáld meg úgy, hogy elolvasod a WoG 3.58f kézikönyvet, a mod új szkriptjeinek a leírását, átszaladsz a tutorialon, és utána állsz neki játszani. :?:
A pályák nem sokkal nehezebbek egy Impossible fokozatú random SoD pályánál, nem hiszem, hogy gondot okoznának..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 28 kedd, 20:46 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Raon- szerintem hibás volt a letöltés. Az uw.hu kb. 250 KB után elkezdi dobálni a vonalat. Ezzel próbálják elejét venni az ftp jellegű felhasználásnak, pl. állásmentések letöltögetése. Próbáld újra leszedni a hardwired-ról, vagy használj letöltésvezérlőt.. http://www.freedownloadmanager.org/

Jou- byteokban adtam meg a méreteket. KB-ra átváltáskor 1024 az osztó, a jó méretek KB-ban 653.7K, 649.6K, 635.2K. Remélem, nálad is annyi. ;)

Jitay (és mindenki): A WoG versenybeállításokkal kapcsolatban 2 hónapon át lehetett szavazni.. A következő kör beállításaihoz (mi legyen bekapcsolva, mennyire legyenek nehezek a pályák a mostaniakhoz képest) természetesen várom a hozzászólásokat. Van rá három hónap.

A pályákról:
Április- kiátlagoltam a beérkező szavazatokat, ennek megfelelően fél fokozattal impossible felett van.

Május- A fortress-es kezdés miatt esetleg letörő harci morált igyekeztem az artival feljavítani. nagyon picivel impossible fokozat felett van..

Június- Grálkiásás utáni örömfoci, kifejezetten gyorsasági pálya.. Kersessétek a grált! A csítelésről tudni kell, hogy a gép megjegyzi a csalást a loadgame után is, csak a heroes újraindítása után érdemes a tiszta állásból folytatni. Véletlenül felrakattam a WoG cheatkódok listáját a hardwired-ra.. Rendkívül könnyű pálya, a kitörő vizsgaidőszakra, ill. nyári szünetre való tekintettel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 28 kedd, 21:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Én már csak egy valamit nem értek!Hogy az életbe csinálja azt a gép, hogy egy frissen kivett popos emberei egyből 1,5-2 kardos szintre fejlődnek fel? Nekem meg évmilliók míg összeszedek ennyit 40 lvl1-esnek!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 29 szer., 12:11 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Na látod, ez az egyik dolog, ami miatt nem vicceltem. Esélytelen az egész, főleg 8 játékosnál.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 29 szer., 17:40 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Hellblood írta:
Na látod, ez az egyik dolog, ami miatt nem vicceltem. Esélytelen az egész, főleg 8 játékosnál.


Na de az lemaradt, hogy már 2 hete rohangászom 50 centaurral, és még nem nyomott le semelyik! Persze költözés is volt!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 29 szer., 18:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Hellblood írta:
Na látod, ez az egyik dolog, ami miatt nem vicceltem. Esélytelen az egész, főleg 8 játékosnál.


NEM esélytelen. Csak nem lehet lenyomni 23 kör alatt..
Annyi könnyítés van benne, hogy az AI seregek egymást is gyapálják, nem állítottam be szövetségeket. Az lett volna túl durva.

A következő WoG mod verzió kicsit durvább AI tuningot fog tartalmazni, ezért előre láthatólag lejjebb fogom venni a pályák nehézségi szintjét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 29 szer., 18:05 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
doom3d írta:
Hellblood írta:
Na látod, ez az egyik dolog, ami miatt nem vicceltem. Esélytelen az egész, főleg 8 játékosnál.


NEM esélytelen. Csak nem lehet lenyomni 23 kör alatt..
Annyi könnyítés van benne, hogy az AI seregek egymást is gyapálják, nem állítottam be szövetségeket. Az lett volna túl durva.

A következő WoG mod verzió kicsit durvább AI tuningot fog tartalmazni, ezért előre láthatólag lejjebb fogom venni a pályák nehézségi szintjét.


Na meg ha lehet az esetleges félreértések elkerülése végett az ellenektől szedd ki azt hogy human is lehet, mert ekkor hot seatba bármikor benyomható multis módba!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 30 csüt., 8:15 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Én összesen egy várat tudtam elfoglalni eddig. Egy Towert. Sir Mullich gyekőc túl erős volt (sorceress is volt), szal a castle már nem sikerült. Tovább éltem mint 3 hét. :D De majd újból kezdem. Legfeljebb csalok egy kicsit. :twisted: Bár nem tudom, hogy lehetne. :evil:

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: +info
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 30 csüt., 19:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Jou: A következő körben már benne lesz. Köszönöm az infót.

És most kapaszkodjatok! Szabálykiegészítés a WoG verseny pontozásához: Aki nem tudta a pályát megnyerni, de van 22. körből vagy későbbről mentése, az azt is beküldheti!
Az ilyen mentések besorolása: Heroes pontok: 0, napok száma (negatívnak véve), legtapasztaltabb hero XP.

Ez a szabálykiegészítés nem befolyásolja azok pontozását, helyezését, toplista pontjait, presztízsét akik meg tudják nyerni a mapot, ráadásul még a hivatalos kezdési dátum előtt vagyunk, ezért a szabálykiegészítést azonnali hatállyal bevezetem! (Vologya áldásával)
Nemsokára fent lesz a módosítás a HW verseny menüben is. (Szombaton megírom.)

A WoG versenyt a jövőben is szeretném megtartani olyan Extrém Heroes Versenynek, ami a legjobbaknak is kihívást jelent, de mindenki esélyes a pontszerzésre. Az is szép teljesítmény, ha valaki mindegyik pályán túléli az első három hetet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 30 csüt., 19:44 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Akkor én most meg se szólaljak? Ugyanis befejeztem az áprilisi pályát! Össz-vissz lenne egy-két kérdésem:
-Az extended creatur upg. vagy mi le van tiltva, hogy nem lehet lvl. 8 creaturt és a néhány wogos újjítást kifejleszteni elődjéből?
- A coomander mi a halálért nem akarja megtanulni a Death Star-t? Mert elmo meg van neki, combat közbe meg nem jelzi hogy meg van, s nem is használja! Na meg vagy 4. szerre kellett neki bepakolni, mig adventur nézetbe is megtartotta 3 napnál tovább!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 30 csüt., 19:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Jou írta:
Akkor én most meg se szólaljak? Ugyanis befejeztem az áprilisi pályát! Össz-vissz lenne egy-két kérdésem:
-Az extended creatur upg. vagy mi le van tiltva, hogy nem lehet lvl. 8 creaturt és a néhány wogos újjítást kifejleszteni elődjéből?

* Engedélyezve van. Az Universal creature upgrade viszont NEM. Így aztán csak hill fortban tudsz upgradelgetni.

Jou írta:
- A coomander mi a halálért nem akarja megtanulni a Death Star-t? Mert elmo meg van neki, combat közbe meg nem jelzi hogy meg van, s nem is használja! Na meg vagy 4. szerre kellett neki bepakolni, mig adventur nézetbe is megtartotta 3 napnál tovább!

Az enhanced commanders szkript az én átírásomban is lecseréli a death stare-t csata közben poisoning-ra. A kijelzett képzettséget a Commander screen-en meg az eredeti változatban sem tudták átvarázsolni az újra.
Remélem, a méregsebzés működött. :?:

UPDATE: Várom a mentésed.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 30 csüt., 20:24 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
A méreg működött néha, de miért kellett lecserélni? Talán túl erős volt ?:roll: :lol:

A mentés meg majd megy! Hisz még el se kezdődött a verseny :!: :lol:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 30 csüt., 21:02 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Tényleg. És még úgyis javítgatod a köridődet.. A fentiek szerint még nem sikerült 8 kör alá menned. :D
UPDATE: A Death stare kicsit durva lett volna. Túl erős lenne a Fortress!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 30 csüt., 21:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Kell a magyarítás a versenyhez, vagy nem kötelező feltenni a magyarítást ? Tisztelem ám a magyarítók munkáját, de azért én inkább kerülném, ha lehet....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 31 pén., 15:48 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
doom3d írta:
Tényleg. És még úgyis javítgatod a köridődet.. A fentiek szerint még nem sikerült 8 kör alá menned. :D
UPDATE: A Death stare kicsit durva lett volna. Túl erős lenne a Fortress!!


Legfeljebb 1-szer megyek még neki, de nem fogom túlságosan erőltetni, mert kb 1. hónap alatt kellene lenyomnom a 3 kört, mert máj.-júni. időszakban vizsgáim vannak!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 489 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség