Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 365 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 11 hétf., 13:55 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Na akkor a válszok a feltevésekre:

Idézet:
Ebben igazad van, de hogy akarod megakadályozni ? Lehetne pl. ezt az egyet tiltani. Mivel 3 választási lehetőséget kinál fel, ezért meg lehetne tiltani azokat a választásokat, amikkel a summon demon nő. Tehát a démonológiát és a természet szintlépést csak akkor választhatja valaki, ha nincs meg a párja. Ez ellenőrizhető a beküldött mentésekből, és diszkvalifikálást vonhat maga után.


Mondjuk először azzal, hogy a hőst megnézem, s nem fogok olyat engedni, hogy pl. 1 szint és máris itt van a summon, meg mégmegnézem a pályyaserkesztő ezen részét is ( ami folyamatban van :) ), hogy mit lehet alkotni!

Idézet:
Szigorubb változata az lenne, ha a mágia szintjét sem lehetne növelni, csak a kiegészitő képességeket. Remélhetőleg nem alakul ki olyan helyzet, amikor minden választást kitiltunk. icon_smile.gif Legfeljebb valaki arra kényszerül, hogy bübájt válasszon. icon_smile.gif))


A DEMONOLOGIA kiegészítő, így nem sok haszna lenne a tiltásnak! na meg ugysincs értelme ezen tiltásoknak, hisz a szintnövekedés nem jár plussz varázslattal! de meg lehet ezt nézni a Natur Magic-nél, a démonozások elkerülése végett!

Idézet:
Elvileg a részleges mágiavédelmet okozó tárgyak árát lehetne csökkenteni, csak elég macerás lenne. Pl. egy nature wardot okozó pajzs a sebzést továbbra is csökkenti, de mivel a darázsrajtól nem (nagyon) véd, ezért túl drága.


De én úgy vettem észre, azok nem csak a Ward miatt lettek olyan árúak, hanem a Védelem növelésük miatt! De egy 300 as csökkenést ezekre lehet még reprodukálni!

Idézet:
A hősök szintjét szerintem legfeljebb kis mértékben kellene emelni. Egy hős felszerelése igy is elég drága. A szint önmagában nem sokat ér, csak a képességekkel varázstárgyakkal együtt.


Ok, lehet az emelkedést is csökkenteni! De nehogy az legyen, mint 1 teszt verziómban, hogy egy lvl40-es hőssel, s a hozzá megvehető artikból egy megfelelő párosítást csinálva legyűrtem egybe 150 Sáskát! :shock:
S semmmi mágia skill, csak Combat és Tactics s hozzávalók maxon!


Idézet:
Az, hogy támadás/védekezés bónusz jobban dráguljon, elvileg jó ötlet. Tehát a kicsi olcsóbb lesz, a nagy meg drágább. De össze kell vetni a kardok/pajzsok árával. Az árlista tervezetben nekem ugy tünik, jobban megéri védekezés bónuszt venni, mint szintet.


Ezt pontosan nem értem! Most az a baj, hogy túl olcsó a védekezés bónusz a cucccokhoz és a szintekhez képest! A védekezés Hp nélkül nem ér semmit, egy jóféle hős, ami kibír vagy 3-4 ütést kb +50 def. és Gmaster Combatnál kezdődik! Na de ekkor már a pénz 1/5-ét elköltötte, s még se sereg, se hp, se szint, se mágia!

Idézet:
Néhány lényre árjavaslat: A csontsárkány szerintem megér legalább 850-et. Bizonyos varázslatokra immunis, és elfutnak tőle. Berserker 15. Angyal 820. Fogcsikorgató 1000. Megasárkány 4000.


Na ezt vártam! Csonti át lesz alakítva, hisz tényleg brutális dolgot lehet vele művelni! Az Angyal 820? Miért? Berserker ok, De a Fogcsikorgató az meg ki? :shock: A Megasari túl drága 4100-ért? Vagy ott lemaradt az áremelés? :lol:

Idézet:
A hőst lehetne esetleg az elszámolásban 50*szint + 100-al számolni. Mi van, ha sebződik ? Ilyenkor vegyük ugy, hogy életben maradt és a teljes HP-je megmarad ? Végülis a lényeknél ez a helyzet.


Mást nem tudsz vele kezdeni, csak úgy venni, mint egy bizonyos életerejű lényt! Ha meg valaki gyógyítással rendelkezik, akkor úgyis felgyógyítja ha számít, s észre se lehet venni!

Idézet:
Még mindig nem teljesen világos számomra a verseny értékelése.

Csak az számit, hogy az én csapatomnak a legkevesebb sebzést okozzák ? Vagy az is, hogy az én általam készitett, de a gép által vezetett csapat mennyi sebzést okoz ? Mert szerintem egész másképp kell csapatott összeállitani a két csatához. Ha csak az egyik számit, akkor ezáltal egysikubbak lesznek a csapatok, ha mindekettő, akkor érdekesebb a kérdés, hogy hogy kell kompromisszumot kötni.


Egysikubbak? Én általában ugy szoktam értelmezni ilyen dolgokat, hogy az én veszteségeim kevesebbek legyenek, de lehetőleg az ellen minnél többet veszítsen! ha mindenki a saját 0%-ra gyúr, akkor semmi éreteleme sincs, vagy lesz egy csapat, amelyik mindig okoz valamilyen veszteséget, aztán ő meg csinál azzal a csapttal 0%- ot, aztán ennyi! Na meg az előseregnek mi a szerepe? Hogy minnél jobban megszedje az elent! an meg aztán akkor a mágusok is elmehetnek kompromissumozni, mert a gép úgyis bénázik a hőseivel, aztán ezekre költötte a pénz szabad részét! Aztán hol lesz itt egyensúly? Sehol. Nem lesz máguscsapat, mert az nem okoz veszteségeket a gép keze alatt! De ha van egy jó ötleted erre, akkor ki vele, mert én jobbat nem tudok! A másik meg az, hogy a javaslatod esetében az előseregnek nincs semmi haszna, mivel pontosan az általad leírt dologra lenne hivatott! Minnél jobban károsítani az ellen sereg és manaállományát! És benne van a pakliban, hogy a hős sem élhet örökké! Ha nem tudod megcsinálni a csatát úgy, hogy a hős ne haljon meg, és ne fogyasszon túl sok manát, akkor mi lesz? Vajon lesz e 100 manával rendelkező sereg, aki 2 csatát is könnyedén lejátszik, anélkül hogy a varázspont elfogyna?

Apropó mana! Azt nem raktam még bele, de a manaital árát a duplájára fogom emelni, hisz igen értékes lesz szerintem!

Várom a véleményeket!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 11 hétf., 17:41 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Jou írta:
Mondjuk először azzal, hogy a hőst megnézem, s nem fogok olyat engedni, hogy pl. 1 szint és máris itt van a summon,


Ez szerintem bonyolult, ha valaki jóindulatuan összerak egy csapatot, nem fogja érteni, hogy mi bajod vele. Mondjuk csak impet akar teremteni, azt ki is fizeti, meg szeretne óriás erőt. A saját javaslatom továbbra is jobban tetszik, hogy tilos olyat választani a szintlépéskor, amitöl a summon demon nő.

Ha jól értem, az enyhébb változatot jobban szereted, azaz mágiaszint növekedés nem tiltott. Ez azt is jelenti egyben, hogyha a sárkány erőt megveszem nagymester természet nélkül, akkor jó eséllyel a második csatában tudom is használni, de az elsőben nem. Vagy azt külön megtiltod, hogy olyan varázslatot vegyen, amihez nem vett képességet ?


A hősök szintjét szerintem legfeljebb kis mértékben kellene emelni. Egy hős felszerelése igy is elég drága. A szint önmagában nem sokat ér, csak a képességekkel varázstárgyakkal együtt.

Idézet:
Ok, lehet az emelkedést is csökkenteni! De nehogy az legyen, mint 1 teszt verziómban, hogy egy lvl40-es hőssel, s a hozzá megvehető artikból egy megfelelő párosítást csinálva legyűrtem egybe 150 Sáskát!


De az a hősöd nem is jött ki 50k aranyból.

Jou írta:
Idézet:
Az, hogy támadás/védekezés bónusz jobban dráguljon, elvileg jó ötlet. Tehát a kicsi olcsóbb lesz, a nagy meg drágább. De össze kell vetni a kardok/pajzsok árával. Az árlista tervezetben nekem ugy tünik, jobban megéri védekezés bónuszt venni, mint szintet.


Ezt pontosan nem értem!


Lehet, hogy jó a támadás/védekezés bónuszod. Csak arra akartam felhivni a figyelmet, hogy az, hogy veszel egy +10-es védekező göncöt, meg +10 védekezés bónuszt, némiképp alternativák. Tehát ha csak az egyiknek változtatod az árát, eltolódik az arány. Ez nem baj, csak remélem átgondoltad.

A manna ital esetében viszont a duplára emelés nem nagyon konzisztens, mivel a varázspontbónusz akkor olcsóbb lesz elég tág határig. Ha azt is emeled, akkor egy csomó varázspontnövelő varázstárgy lesz túl olcsó. Ha azokat is emeled, akkor meg eléggé átalakul a lista, és megint egy jelentős infláció lesz. Tehát egy szolid 20%-os emelkedést javasolnék mannalére.

Fogcsikorgató az a négylábú berserker, amit sehogy sem lehet irányitani, de mágiarezisztens. Angyalnál azért gondoltam szolid emelésre, mert pl. lehet vele hőst támasztani, ha véletlenül behalna az első csatában. Vagy bármit, kicsit javitva ezzel a megmaradt seregünk HP-ját.

A Megasari túl drága 4100-ért?

Hát legalábis soknak hangzik. Lehet, hogy tényleg ér is annyit. :) Mindenesetre offline könnyü megszivatni, hogy visszaütésre leverje a saját sereget is. Még ONLINE is történt ilyesmi.

Üdv
AAnt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 11 hétf., 18:16 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Jou írta:
Egysikubb? Én általában ugy szoktam értelmezni ilyen dolgokat, hogy az én veszteségeim kevesebbek legyenek, de lehetőleg az ellen minnél többet veszítsen! ha mindenki a saját 0%-ra gyúr, akkor semmi éreteleme sincs


Szerintem elég egyszerü játékelméleti feladat. :roll: Nézzük elöbb előőrs nélkül. Tegyük fel, hogy tudok csinálni egy sereget (nevezzük ezt Barbárnak), amelyik mindenkit elver 50% vesztességgel. Ez a sereg mindenkinek 30 % vesztességet okoz, ha a gép irányitja. Tudok egy Máguscsapatot is késziteni, amelyik ugy ver el mindenkit, hogy 30%-ot veszit. Ha a gép irányitja, akkor 10%-ot sebez.

Kézenfekvő, hogy a máguscsapattal indulok. Az, hogy a fő riválisom az egyik csatában +20 %-ot veszit, messze nem kompenzálja azt, hogy én mindegyikben.

Bizhatok abban, hogy lesz olyan balek, aki a barbár csapattal is indul, ezáltal többet sebez a többieknek, a gyözelemre persze semmi esélye. Ha ilyen nem lesz, akkor egysikubb lesz a játék.

Javitható lenne a helyzet azzal az egyszerű módszerrel, hogy a gép által irányitott seregem által okozott HP vesztesség felét jóváirjuk a saját vesztességemből. Vagy akár az egészet.

Ez a H3-ban is nyilván igy lehetett, de a H4-ben sokkal eröteljesebb az effektus, pont azért, mert több lehetőség van. A darázsraj/ confusion/ békedal/ lassitás/ öregités/ futóhomok/ teleportálás/ hipnotizálás stb. világában számtalan lehetőség van, hogy ugy igazán megszivassunk egy csapatot, és erre a gép nem képes, ha néha mégis, akkor azt ugyis visszatöltik. :))

Azt elismerem, hogy az előörs tompitja a helyzetet.

Üdv
AAnt[/i][/b]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 11 hétf., 20:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
AAnt írta:
Fogcsikorgató az a négylábú berserker, amit sehogy sem lehet irányitani, de mágiarezisztens. Angyalnál azért gondoltam szolid emelésre, mert pl. lehet vele hőst támasztani, ha véletlenül behalna az első csatában. Vagy bármit, kicsit javitva ezzel a megmaradt seregünk HP-ját.

A Megasari túl drága 4100-ért?

Hát legalábis soknak hangzik. Lehet, hogy tényleg ér is annyit. icon_smile.gif Mindenesetre offline könnyü megszivatni, hogy visszaütésre leverje a saját sereget is. Még ONLINE is történt ilyesmi.


Ok, a Frenzid Gnasher emelkedik, de az angyal ha 934-ről lemegy 820-ra, az nem szolid áremelés, hanem Drasztikus olcsóbbítás! Szerintem!
Egybesari meg nehezen üt le saját sereget! De az a százas már mindegy! Legyen ám!
A manna
Idézet:
Ha jól értem, az enyhébb változatot jobban szereted, azaz mágiaszint növekedés nem tiltott.


Akkor legyen tiltott a mágianövekedés! A példádban meg jól leírtad, hogy az már fele veszteség, ha 1 csatában nem használhatod a varázslatod!

Idézet:
Lehet, hogy jó a támadás/védekezés bónuszod. Csak arra akartam felhivni a figyelmet, hogy az, hogy veszel egy +10-es védekező göncöt, meg +10 védekezés bónuszt, némiképp alternativák. Tehát ha csak az egyiknek változtatod az árát, eltolódik az arány. Ez nem baj, csak remélem átgondoltad.


Te mit javasolsz? Emeljem az artik árát is? Az alacsonyabb szintű bónuszuok közel azonosak az offline árakkal! Na meg a +10 és +10 az még mindig 20, s az nem éppen elegendő! Egy hőst 100-as def.-fel már problémásabb megölni, 30-50 def-s hőst nem annyira problémás szerintem! De akkor egy áremelést a cuccokra is nyomhatok, de csökkenthetem a bónuszok árát is! Szerintem az emelés nem jó, de egy kompromisszumos ötlet jól jönne most! A mannaital meg akkor egy 20-30% os emelésen átesik!



Idézet:
Szerintem elég egyszerü játékelméleti feladat. icon_rolleyes.gif Nézzük elöbb előőrs nélkül. Tegyük fel, hogy tudok csinálni egy sereget (nevezzük ezt Barbárnak), amelyik mindenkit elver 50% vesztességgel. Ez a sereg mindenkinek 30 % vesztességet okoz, ha a gép irányitja. Tudok egy Máguscsapatot is késziteni, amelyik ugy ver el mindenkit, hogy 30%-ot veszit. Ha a gép irányitja, akkor 10%-ot sebez.

Kézenfekvő, hogy a máguscsapattal indulok. Az, hogy a fő riválisom az egyik csatában +20 %-ot veszit, messze nem kompenzálja azt, hogy én mindegyikben.

Bizhatok abban, hogy lesz olyan balek, aki a barbár csapattal is indul, ezáltal többet sebez a többieknek, a gyözelemre persze semmi esélye. Ha ilyen nem lesz, akkor egysikubb lesz a játék.

Javitható lenne a helyzet azzal az egyszerű módszerrel, hogy a gép által irányitott seregem által okozott HP vesztesség felét jóváirjuk a saját vesztességemből. Vagy akár az egészet.

Ez a H3-ban is nyilván igy lehetett, de a H4-ben sokkal eröteljesebb az effektus, pont azért, mert több lehetőség van. A darázsraj/ confusion/ békedal/ lassitás/ öregités/ futóhomok/ teleportálás/ hipnotizálás stb. világában számtalan lehetőség van, hogy ugy igazán megszivassunk egy csapatot, és erre a gép nem képes, ha néha mégis, akkor azt ugyis visszatöltik. icon_smile.gif)

Azt elismerem, hogy az előörs tompitja a helyzetet.


Na a barbár átlaga akkor 50% és 30%, a te csapatod 30% és 10%! Na de akkor a Barbár ott 10%-osan veri el! Na de a lényeg benne, hogy akkor egy ilyen jóváírást hajtsunk végre, hogy díjazzuk azon csaptokat, akik nagy fejtörést és problémát okoznak! Egy 50%-os jóváírás szóba jöhet, de a 0%- ból nehéz lesz ezt levonni! :)

Egyébként H3-ban nem így van, mert ott a gép ha teheti, akkor értelmesebben gondolodik, illetve varázsolni is jobban szokott, mert ott mást nem tehet a hős!

Ja és egy plussz:
- A Resurection és a Charm skilek tiltottak lesznek mindkét meccs alatt, hisz az előbbi iszonyú előnyt nyújt a Veszteségszámlálós rendszerben, az utóbbi pedig a hősmentes előseregekre lehet veszélyes!

Lassan írok majd egy összefoglalót, hogy mily szabályok vannak, mert lassan már én is belekavarodok!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 12 kedd, 14:47 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Jou írta:
Egy 50%-os jóváírás szóba jöhet, de a 0%- ból nehéz lesz ezt levonni! :)


0 % - 10 % = -10 % :wink:

Az angyalra rosszul emlékeztem, bocsi.

Tehát akkor ha jól értem, szintnövekedés lehet a csata után, de bizonyos választások tiltottak lesznek, azt meg majd leirod pontosan, hogy melyek. :)

Most akkor a fekete sárkány ki lesz tiltva az elöörsből ?

A bübájhoz egyébként többszörös túlerő kell, ugyhogy ugysem állnának be, de azért nyugodtan meg is tilthatjuk a vásárlását. :)

Ja, szép az árlista, amit készitettél, bár kissé gyászos azzal a fekete kerettel. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 12 kedd, 18:29 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
HoMano írta:
Tehát akkor ha jól értem, szintnövekedés lehet a csata után, de bizonyos választások tiltottak lesznek, azt meg majd leirod pontosan, hogy melyek. :)

Most akkor a fekete sárkány ki lesz tiltva az elöörsből ?

A bübájhoz egyébként többszörös túlerő kell, ugyhogy ugysem állnának be, de azért nyugodtan meg is tilthatjuk a vásárlását. :)

Ja, szép az árlista, amit készitettél, bár kissé gyászos azzal a fekete kerettel. :D


Mivel meg lett szavazva, hogy legyen meghagyva egy taktikai lehetőségnek! Csak az általad javasolt esetek lesznek tiltottak, meg a Resu választása!

A Bűbájt meg a biztonság kedvéért nem engedem megvenni! :)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 12 kedd, 21:00 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Egy kis közlemény (a hozzám érkezett rengeteg email címre reagálva, ami = 0) A jelentkezést E-mailban kérem egy nick névvel elátva az illes_v@freemail.hu címre Október 1. este 23:59:59:99':99"-ig! Ha a jelentkezők száma nem éri el a legminimálisabb (6 fő ) határt, akkor kénytelen leszek egy szűk fun próbaGame-é lefokozni! De remélem mind a jelzett 9 főre számíthatok, ha már egyszer elszánták magukat!:D

Idáig 4 fő versenyzőnk van:

AAnt
Patrick
Jou
Sorceress

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Jou 2006 szept. 15 pén., 18:30-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 13 szer., 22:11 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Immáron 5 főre bővült a csapat:
AAnt
Patrick
Jou
Sorceress
Hellblood

Taegen, te pedig felelhetnél, hogy akkor beírhatom-é nevedet, mert az email postacímed meg van, s nem gondoltad meg magad ugye? :wink:

U.I.: Belevezettem az árlistába a javításokat, ha gondolod AAnt újra elküldhetem, szerintem már jó lehet! Illetve kész vannak az adatlapok is! Most majd a szabályok összefoglalója van összegyüjtési és lektorálási fázisban!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 14 csüt., 20:03 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Mostmár 6 fős a delegáció:
AAnt
Patrick
Jou
Sorceress
Hellblood
Icescream (alias Jackasss)

Egy kis problémás feltevés! Az AAnt adta ötlet, miszerint a sereg sebzésének egy része legyenek levonhatóak az adóból :lol: , egy kicsit furcsa kérdést vetett fel nekem! Csak a fősereg sebzése legyen levonható, vagy pedig mind a 2 sereg által elvont Hp-t számítsuk meg! Mert az előző esetben 2 mentés per meccs lesz a visszaküldendő, hogy ki tudjam kalkulálni a dolgokat! :) Így gondoltad AAnt? Melyik verziót akartad ajánlani? :shock:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 11:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Én is jáccok ha beindul sőt segítek is Jou.

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 14:39 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Taegen Eveninfal írta:
Én is jáccok ha beindul sőt segítek is Jou.


Ok, akkor felírtalak!

Szóval 9 fő idáig:
AAnt
Patrick
Jou
Sorceress
Hellblood
Icescream (alias Jackasss)
Süni
Taegen
Laca

S még egy ember van, aki jelezte, lehet hogy jönne! De mások is jöhetnek, lehet nyugodtan gyarapítani a létszámot! :D

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Őöö asszem én is említettem, ha lesz szívesen jáccok. De ha még nem mondtam, akkor most mondom. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 16:17 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Akkor légyszi egy Nicknévvel "teleírt" mailt a feljebb található Címre, vagy privátba is jó, ha elküldöd az E-mail címed!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 17:08 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Jou írta:
Egy kis problémás feltevés! Az AAnt adta ötlet, miszerint a sereg sebzésének egy része legyenek levonhatóak az adóból :lol: , egy kicsit furcsa kérdést vetett fel nekem! Csak a fősereg sebzése legyen levonható, vagy pedig mind a 2 sereg által elvont Hp-t számítsuk meg! Mert az előző esetben 2 mentés per meccs lesz a visszaküldendő, hogy ki tudjam kalkulálni a dolgokat! :) Így gondoltad AAnt? Melyik verziót akartad ajánlani? :shock:


Én ezt egyszerüen képzeltem. Olyan a pálya, hogy elöször az elöörsöt kell lenyomni utána a fősereget. Mindezt az első napon, hogy ne töltödjön semmi. Ha mind a két sereget sikerült legyöznöm, és vesztettem mondjuk 70 % csapatot, akkor nálam ez a vesztesség kerül be a büdzsébe, akinek a csapatával játszottam, annak meg az, hogy a csapata 70%-ot sebzett nekem. Az mindegy, hogy ebböl az elöörs mondjuk csak 16 %-ot, a többit a főcsapat. Elvileg arra is kell vonatkozni szabálynak, ha valaki nem tudja mindkét csapatot legyözni. :) Vagy az 100% és kész ? Lehetne 100 fölé is menni, ha azt számolnák, hogy az ellenfél csapatának hány százaléka maradt meg, és ezt hozzáadnánk a százhoz. Ha az előörs nyer, akkor a megmaradt elöörs százalékot hozzáadnánk 200-hoz. :lol: :D :lol:

Az elöörs által okozott sebzést is össze lehet gyüjteni szorgalmi feladatként és igy ki lehet osztani a legjobb elöörs különdijat. :)))

De végülis ugy tünik, az előörs ötletemet elfogadtátok, tehát ha nem bonyolodik a számolás, abba is bele tudok törödni. :)

AAnt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 18:41 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Na akkor hogy ez is tiszta legyen, akkor a Dolgok állása a Százalékos Dolgokban:

- A veszteségekből levonódó bónusz százalékokat mindkét sereg által sebzett mennyiségek fogják adni! Tehát érdemes lesz az elősereget jól összerakni, hisz az javíthat a veszteségeken! Vereség esetén pedig 100% +az ellenfél megmaradt Hp%-a - a bónusz% fogja adni! (tehát a 2 sereg egyenként 100%-ot fog adni, így ha az előseregnél elbukik valaki, akkor 100+100+x% lesz a veszteség, de remélem ilyen nem lesz! Az ellen bónusza pedig 50% lesz!)

Egyenlőség esetén pedig a gép által okozott sebzés átlaga alapján fog eldőlni a sorrend! Ha így se megy, akkor az egymás elleni eredmények fognak dönteni!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 17 vas., 19:40 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Szóval ha minden igaz, akkor 11 fős verseny lesz! Idáig! :D

Az idáigi résztvevők:
AAnt
Patrick
Jou
Sorceress
Hellblood
Icescream (alias Jackasss)
Süni
Taegen
Laca
Bogpista*
Judicator*


Remélem még jönek mások is, jó lenne, ha még gyarapodna a létszám!

U.i.:*Hiányzik még az illetők mailcíme, legyenek szivesek eljuttatni nekem valamelyik módon! :wink:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 20 szer., 10:15 

Csatlakozott: 2003 júl. 10 csüt., 14:56
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Hi Jou!

Ezennel neveztem.

Udv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 20 szer., 12:24 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
akkor már 12-en vagyunk:
AAnt
Patrick
Jou
Sorceress
Hellblood
Icescream (alias Jackasss)
Süni
Taegen
Laca
Bogpista
Judicator*
DTi

DTi írta:
Ezennel neveztem.


Kérlek akkor egy mailcímet, ha lehet!

Más: Készen van a H4 szabályok összefoglalója, s egy kis javítás után teljesen kész lesz! Haladunk a cél felé! :)

U.i.:*Hiányzik még az illető mailcíme, legyen szives eljuttatni nekem valamelyik módon! :wink:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Jou 2006 szept. 21 csüt., 9:07-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 9:04 

Csatlakozott: 2003 júl. 10 csüt., 14:56
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Jou ment priviben a mail cím.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 21 csüt., 23:05 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
A frissített adatok alapján 14-re bővült a létszám:
AAnt
Patrick
Jou
Sorceress
Hellblood
Icescream (alias Jackasss)
Süni
Taegen
Laca
Bogpista
Judicator
DTi
Vologya
Berger36

Szép létszám, már lassan elérjük a 15 főt is! :)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 365 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség