Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: H4 vártípusok
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07 hétf., 23:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 09 vas., 16:46
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Szulok
H4 vártípusok versenyszám indításával próbálkoznék, azonban ehhez kikérem a Ti segítségeteket és véleményeteket is.

Jelenlegi elképzelés szerint a vártípusok lényei, lévén hogy 8-an vannak a 7 férőhelyre, külön vannak szedve, aszerint, hogy a felső, vagy az alsó dwelling-sorban vannak-e. Így Vártípusonként 2-2 támadó lenne, ők pedig összesen 4fajta lénnyel lennének felszerelve.
-Pl az Academy vártípusnál lenne "Academy1" és "Academy2" nevű támadó, azaz játékos

Az eddigi számításos eredmények alapján a védők, vagyis az ellen, a gép, akit a támadó játékosnak le kell győznie, a vár teljes seregéből kap egységeket. Jelenleg 5 védős elképzelés él, mindegyik védő 4fajta lénnyel rendelkezik, minél későbbiről van szó, annál magasabb szintűekkel.
-Pl az Academy vártípus védői a "vs Academy"

->Így Academys mapok így néznek ki: Academy1 vs Academy; Academy2 vs Academy; Asylum1 vs Academy; Asylum2 vs Academy stb

Így összesen 6*6*2=72db pálya lenne a H4 Vártípusokban.

Ehhez az elképzeléshez készült már xls táblázat, ami a támadók és védők összeállítását tartalmazza, a H4 Támadás versenytípus archívumából (egyelőre)

Mind a 6 vártípusnak gyártottam már le mapot (styling). Bár az Asylum elég gyér még :S

Az Academy-hez és a Haven-hez mesét is írtam :P

És az Academy-re el lettek már készítve a pályák az alapelgondolás szerint, ezeket lehet tesztelni

Kérek minden vállalkozó szellemű Heroes-ost, akit érdekel a versenytípus létrehozása, szóljon hozzá a topikhoz. Lehet a mapokat stylingolni, történetet kitalálni, tesztelni; és lehet tanácskozni a támadó és védők alapfelállásairól...

Minden hozzászólást szívesen olvasok!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Felvetődött kérdések
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07 hétf., 23:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 09 vas., 16:46
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Szulok
IseCream-mel folytatott e-mail-ezésem során felmerült kérdéseket osztom most meg veletek. Kérlek, foglaljatok állást a kérdésekben


IseCream
Hős nem kell a csapatba? (ahogy a szabályzatban olvastam, a játék
lényege a vár lényeinek megismerése, tehát ez lehet válasz is a
kérdésemre, de a varázslatok megismerése is fontos lehet..)

Shan
Én azért nem tettem bele hőst, mert bizonytalan vagyok a kimenetelében. Ha túl erős, hatalmas károkat okozhat az ellennek, amik (én úgy gondoltam), túl nagyok is lehetnek. Ha túl gyenge, rögtön meghal. Merthogy az AI a H4-ben szereti gyorsan eltenni láb alól a hőst. Hülyén jönne ki sztem, ha a 2. csatát már csak a lényekkel kéne megvívni, mert meghalt a hős. Mindenesetre a felvetésed átgondolandó!
---
IseCream
A nyolc csapat megoldására én először arra gondoltam, h a támadás
versenyekhez hasonlóan, a játékos választhatna sereget az adott
várból, akár meghatározva azt h mennyi lényt kell az egyes szintekből
venni.. (Tehát ha pl. a te sereged öszz. került 50.000 aranyba, akkor
a játékos kapjon 50.000 aranyat egy lényekkel teli várat [de pl. level
4. szintű lényekből csak 6-6-ot lehessen venni és így tovább..] és egy
napot a csaták lejátszására, így mindenki maga döntheti el, milyen
lényeket részesítene előnyben, de a teljes összeget nem tudná
maradéktalanul csak 1 vagy 2 lényre költeni, min. 4 lényből kellene a
seregét összeállítani..

Shan
Hát, nem is tudom. Úgy sztem eléggé Támadás verseny szagú lenne a dolog. Az eddigi Vártípusok mind adott sereget adtak, és végülis, ha hivatalosan a vártípusok megismerésére szolgál a versenytípus, akkor a játékosnak nem kötelező ismernie a lényeket, alaptudás nélkül pedig nem biztos, h a legjobb csapatot állítaná össze. Vagyis, ha így hivatalos, akkor a versenyszámnak a kezdő játékosokat kéne tolerálnia. Speciel én, mikor ki lett írva a fórumon a H1 Támadás, nekiálltam H1 Vártípusokat játszani, mert nem ismertem őket :)

---

Ti hogy gondoljátok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Aant üzenete
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 10 csüt., 7:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 09 vas., 16:46
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Szulok
Hali

Aant írt e-mailt, hogy mindig visszadobja a rendszer, mikor hozzá akar szólni, ezért megkért, hogy csatoljam:

Aant írta:
Üdv,

Megnéztem párat a vártipus pályákból. Én hős nélkül roppant frusztráló a játék, nem sok köze van a valódi pályákhoz. :) Mindenesetre erös hőst tényeg nem szabad betenni, mert akkor meg arról szólna a játék. Lehetne pl. olyan, hogy a saját vártipusának az 1es 2es szintü varázslatait ismeri, és közepes mennyiségü varázspontal indul. lAz, hogy a gép megpróbálja megölni, nem feltétlenül probléma, mivel a statégia része lehet, hogy megvédem, vagy netán beáldozom azért, hogy kevesebb vesztessségem legyen. A védőcsapatok közül némelyikben, pl. az utolsó kettöben is lehetne hős, ha másért nem a taktikáért.

Ha változatosabbá akarjuk tenni, akkor azt is lehetne, hogy a hös egy börtönben van, és a pálya felénél lehet kiszabaditani. Vagy kezdetben csak 1 es varázslatokat tud, és utána tudja megtanulni a 2es szintüeket.

Az első pályák, amiket láttam, talán a legérdekesebb dolgokat hozzák elö, mivel igy a gép tud varázsolgatni. Csak persze az is frusztráló, hogy te semmit nem tudsz varázsolni, a gép meg lelassit és megmérgez. A támadás verseny szépségéböl is levont, hogy az AI hülyesége miatt sok visszatöltéssel még teljességgel lehetetlen helyzetböl is ki lehetett kerülni gyöztesként. Itt is ez lesz, ha a varázsló túl hamar mérgez, akkor visszatöltés. :(

Az alsó felsö-soros feolsztás pl. az angyalos vár esetén azt eredményezi, hogy az egyik csapatban angyalok, meg 3 féle lövös egység van. Ezzel a csapattal nem túl nehéz vesztesség nélkül végégsöpörni. Van viszont, hogy semmilyen egység nincs a csapatban, amiben egy kis fantázia is lenne. Ha igy maradnak a csapatkiosztások, akkor a lényeg számával lehet esetleg kicsit kiegyensúlyozni. Hacsak nem az a cél, hogy legyenek nagyon könnyü pályák és olyanok, amit alig lehet megcsinálni.

Extra lények megismerése nem cél ? Pl. az egyik csapatban megjelenhetne egy gonosz boszi az érdekesség kedvéért.

Vagy mondjuk két külön extra lény pálya, ahol föld meg vizlények lennének, aztán csalándarázs + sáska lenne, végül pedig goblin lovag, sötét lovag meg boszi. Van még megasárkány is, katapult, fogcsikorgató, meg jópár lény.

AAnt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 10 csüt., 13:39 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 9:06
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Szolnok
Ez a börtönös hőshöz jutás tetszik! Valamint ahogy Shannak jeleztem a varázslatok megismerése is fontos lenne, tehát én is pártolom az ötletet, hogy a győzelmek után, varázslathoz juthasson a hős, ha pedig nem varázsló akkor esetleg artihoz.. Bár minél ütősebb varázslatokat, artikat kapunk, annál könnyebb dolgunk lesz, mert ahogy AAnt is írta az AI legnehezebb fokozaton is sokszor könnyen alázható..

_________________
Icescream


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség