Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 463 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14 pén., 9:40 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Ööö. Nem néztem. Figy. Ma nem is tudom, mert otthon van a hozzá szükséges kódom. Köv. hét.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 19 pén., 7:56 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Semmi hír erről játékról? Demó mégsem lett belőle?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 01 szomb., 10:07 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
http://youtube.com/watch?v=ar8YvfPjGaw&feature=related

már szívesen kipróbálnám ezt a játékot :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 10 csüt., 19:17 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Valaki valamit erről az apróságról? Mintha csend lenne körülötte...

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 ápr. 17 csüt., 10:17 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Szép lassan készülget. Már volt néhány megjelenési dátum (pl tavaly karácsony is),de még csak képáradat és egy-két videó jött ki belőle.
Különben én is nagyon várom. De inkább üljenek rajta még, csak jó legyen a végén.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 08 hétf., 16:47 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Most találtam egy elég új videót erről a játékról. Elég bíztatóan néz ki.
http://pc.gamespy.com/dor/objects/82629 ... 82008.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16 kedd, 16:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 22 csüt., 22:49
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Szeged
King's Bounty: The Legend - Demo

_________________
Webes Felületű Online Heroes, Lords of War & Money


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 17 szer., 7:38 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Megelőztél :)
Már nálam is csorog lefelé. Délután ki is próbálom...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 17 szer., 17:21 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Jónéhány órát szórakoztam már a játékkal és eddig nagyon-nagyon bejön. A grafika fantasztikus, a játémenet, a hangulat szintén bejön. Alig bírtam abbahagyni :). Egyedül az irányítás, amivel még barátkozok. Jobban örültem volna, ha billentyűzetről is lehetne a kamerát mozgatni.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy nézze meg. Aki meg emlékszik még mindenhíróz ősatyjára, az biztos, hogy még szívesebben fog vele játszani. Van néhány dolog, amit abból ültettek át (pl sereg szervezése). De sok minden a heroes-ból megszokottak szerint működik. Ami egyáltalán nem baj.
Eddig semmi bugot nem találtam benne, minden kilépés nélkül, teljesen jól fut a gépen (amin a H5 beszaggat-pedig nem kéne, mert atomerőmű van a dobozban- azon egy szaggatás nélkül elfut)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 17 szer., 19:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 22 csüt., 22:49
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Szeged
Én még csak a tutoriallal játszottam, kicsit többet kell még vele játszanom, hogy kiderüljön mennyire jó vagy éppen rossz, eddig semlegesek az élményeim.
A grafika az viszont nagyon tetszetős :)

_________________
Webes Felületű Online Heroes, Lords of War & Money


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 18 csüt., 21:33 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Na gyerekek én is elkezdtem tolni! :) A mostani nem túlzottan nagy horderejű masinámon is elfut, aminek eléggé örültem, csak a teljes verzió is legyen ilyen! :D Amit eddig a játékból láttam az nagyon jó, rendkívűl elégedett vagyok a projekttel, nagyszerű a kalandtérkép, a csatákra szavam se lehet, a varázslatok jól néznek ki. A leadership érdekes megoldás a seregvételre, van tálentum rendesen a gammában! :)

Eddig egy dolog nem tetszett összesen (harcost kezdtem), éspedig az, hogy ezek a bizonyos varitekercsek "elfogynak". Nem mondom, hogy rossz annyira, elvégre ha belegondolunk egy dobókockás társasági szerepjátékozásban is ez van, csak olyan furcsa! :) Nyilván varázslóval más a helyzet, gondolom ott a tekercsek mellett vannak állandósult spellek is... :wink:

Egyenlőre ennyi, üdv! :)
Dragon

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 19 pén., 7:22 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Tegnap tovább gyúrtam a játékot. Egyre jobban tetszik. A paladinnal már végigvittem a demót, most a varázslóval megye.
A varázstekercsek elfogyása ellen lehet tenni. Ha fejleszted a megfelelő skillt, akkor a tekercseket meg lehet tanulni, ami ezáltal bekerül a varázskönyvbe. Szóval ha van egy durva varázstekercsed amiből csak egy van és nem lehet venni sehol, azt érdemes addig tartogatni, míg meg nem tudod tanulni.
Jó ötletek a rage-pontok, varázslatok és a fajokhoz tartozó különböző skillek. Ezekkel jól lehet taktikázni harc közben.
Találtam egy dolgot ami zavaró. A térképen nem írja ki, hogy ki merre található. Ez ezen a kis pályán még nem zavaró, de a teljesen már jó memória kell, hogy mindenkit fejben tartsak. Remélem erre lesz valami megoldás majd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 28 vas., 12:56 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Üdv!

Akkor én is idepötyögtetném a saját véleményem, mert nekem is nagyon bejött a game. Aki szereti a Heroes-sorozatot, annak feltétlenül ajánlom kipróbálásra.


1.) grafika

A grafika nagyon pofás, aranyos, tetszetős, színes. Lehet, hogy valakinek túl csiricsárénak fog tűnni, de hát ez már csak olyan „oroszos” feeling. Jah, és az sem utolsó, hogy ebben a gamében 1600×1200-ben minden grafikai tuningot maxra húzva futott a játék a gépemen, tehát a gépigény is egész barátságos (mely jó pár friss játékról nem mondható el). Egyébként az árnyékolás elhagyásával (mely olyan sokat nem ront az élményen), egész sokat lehet gyorsítani rajta gyengébb gépeken.


2.) A pálya felépítése

Mivel egyenlőre (hétfőig) csak a demó verziót birtoklom, az alapján tudok csak nyilatkozni. Tetszik! A kezdő terület nem túl nagy, de rettentő mennyiségű küldetést, felderíteni való helyet, eldugott kis bizgentyűt sikerült már ide is elrejteniük a készítőknek. Nagy monitor előnyben, hogy az ember kiszúrjon mindent. :)


3.) Játékmenet

Igazi, hagyományos, hőstápolós stratégia, mely más, mint a Heroes, valamiben jobb, és valamiben kicsit rosszabb. Egyébként aki játszott anno az őskorban az eredeti King’s Bounty játékkal, annak ismerős lesz egy csomó minden.

Az RPG szál: A hős a nála lévő sereggel járja a vadont, kaszabolja az ellent, és gyűjti a trezsört (XP, arany, varázstárgyak, varázstekercsek, manakristályok, stb.). Ellenséges várak nincsenek, mint a Heroes-ban, azaz pontosabban vannak, csak nem egészen az a szerepük, mint ott, tehát nem kell félni, hogy az induló városunkat egy csicska első szintű enemy hero elfoglalja, míg mi egy világ végi déndzsön mélyén kószálunk. :) Léteznek tulajdonság növelő obeliszkek, és hasonló jók, amikkel már a Heroes sorozatban megismerkedhettünk. Ha hősünk eléri a szinthatárt, szintet lép, amikor is rúnákat kap (lásd alább), és választhat a két felkínált lehetőség közül (tulajdonságnövelés vagy varázspontnövelés pl.).

A hősöknek 3 alaptulajdonsága van: támadás / védekezés / intelligencia (mely utóbbi a Heroes spell power tulajdonságának felel meg), illetve bizonyos számú manaponttal rendelkezik. Ez utóbbi menet közben is töltődhet, ha felvesszük a megfelelő képességet hozzá.

A hősök legfőbb alaptulajdonsága a leadership érték. Ez adja meg, hogy adott egységből mennyi lehet a hősnél (így egy 1. szintű, alacsony vezetési csicska hős, ha megfeszül, akkor sem tudja mind a 90 kezdetben rendelkezésre álló gyalogost feltoborozni).

A hős ugye különböző rúnákat gyűjtöget (többek közt), amiket egyrészt a szintlépés során kap, másrészt a pályán elszórva lelhet fel. Ezen rúnákból vásárolhat magának a három képességfába rendezett különleges képességek közül. A képességek mindegyike 2-3 szintig fejleszthetők, és vannak közöttük eléggé durvák is, amiknek persze a rúna igényük is jó magas. Ezek között találunk viszonylag egyszerű, és olcsó képességeket is (pl. scouting, ami megmutatja az ellenfél lényeinek számát), de vannak közöttük amolyan nagyágyúk is, pl. ami +25% sebzést ad a varázslatainknak (első szinten :) ). A képességeknek követelménye az előttük lévő képességek elsajátítása (a’la old Diablo :) ).

A három alaphős (harcos / lovag / varázsló) a szintlépéskor kapott rúnák elosztásában (a harcos értelem szerűen a harci rúnákból kap a legtöbbet), néhány egyedi, speciális, csak általuk használható skill, a választható két dolog mikéntje (Heroes-hoz hasonlóan általában a harcos egyik választása az attack növelése), és a kezdeti skillek, a leadership mennyisége (harcosnak a legtöbb, varázslónak a legkevesebb), meg még pár apróság.

Számtalan különböző lény áll a rendelkezésünkre, itt visszaköszön az eredeti game. A cuki kis tüncibüncitől kezdve a gigantikus sárkányokig széles a paletta. A szörnyek a számtalan statisztikán túl (támadás, védekezés, sebesség, életpont...) egy, vagy több speciális képességgel is rendelkeznek, amik vagy automatikusak, vagy mi választhatjuk, hogy mikor aktiválják őket. Egy pap például lövöldözik, de adott esetben gyógyítani, vagy dispelelni is tud (ha jól emlékszem).

A taktikus harcmenet hexás táblán zajlik, amit külön feldob a random bedobált csapdatárgy (ami elpusztítható), ami az ellenfelünket is sebezheti, illetve extra kincsesláda, amit ha megkaparintunk ellenfeleink előtt (és azok eliminálása előtt), akkor extra jóságokat tudhatunk magunknak. Itt is vannak akadályok (sziklák, kidőlt fák, stb.), ami némi taktikázásra ad lehetőséget. Jópofa például, hogy az íjász egységek elléphetnek egyet, és utána lőhetnek még. Úgyhogy az mondható el, hogy minden meg van a csatákban, ami a Heroes-ban, csak még jó pár extra cuccal feldobták a készítők, hogy még élvezetes legyen.

Ilyenkor vethetők be a varázslatok széles tárháza. A feltámasztás (lovag) és tűzgolyó (varázsló) már a játék kezdetén a rendelkezésre áll, de a későbbiekben magasabb szintű tömegpusztító termékeket is magunkhoz ölelhetünk. A tekercsek varázskristályokért cserébe (egyszerűbb spell 1-2, táposabb spell 10 kristályért) a könyvünkbe írható, ha ismerjük a megfelelő mágiaformát, melyeket a mágia képességfán lehet fellelni. Innentől meg akárhányszor lehet ellőni őket, és manapontot fogyasztanak (a spell nem kerül manába, csak eltűnik).


4.) Végső értékelés

Nekem nagyon bejött a játék. Meg van benne minden, ami a hajnali fél négyes „csak még egy kört!” életérzéshez kell, annak ellenére, hogy itt játékkörök nincsenek, szabadon mászkálható a pálya. :) Mindenkinek javaslom a demó kipróbálását, és a teljes játék beszerzését (ami sajnos kis hazánkban nem kapható egyenlőre). Jah, és a varázsló messze táposabb, mint a másik két hős. :)

Úgyhogy: köszönjük, Emese :lol:, köszönjük 1C és Katauri!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Beorn the Shapeshifter 2008 szept. 28 vas., 13:06-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 28 vas., 12:57 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
felho írta:
Találtam egy dolgot ami zavaró. A térképen nem írja ki, hogy ki merre található. Ez ezen a kis pályán még nem zavaró, de a teljesen már jó memória kell, hogy mindenkit fejben tartsak. Remélem erre lesz valami megoldás majd.


Erre szolgálnak a térképre pakolható megjegyzések. :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 28 vas., 19:02 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Üdv!

Beorn mindent remekül leírt, teljes mértékben egyetértek vele, nagyon jóra sikerült a régóta várt King's Bounty! :) Beorn csak 1 dolgot hagyott ki: A harcban aktiválható szellemeket! :D :lol: Számomra messze ők a legnagyobb feelingek, a föld elemental nagyon tetszik, ahogy egy iszonyatos nagy karddá változik, majd a levegőbe emelkedik és az ellent átszúrva fúrja át a földet! :D Ugyanígy remek a mocsári szellem piranja idéző képessége is! :lol: 8)

Összességében nagyon jó játékról beszélünk, egyszerűen kötelező darab lesz! :lol: :wink: :)

Üdv! Dragon

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 29 hétf., 7:33 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Beorn the Shapeshifter írta:
felho írta:
Találtam egy dolgot ami zavaró. A térképen nem írja ki, hogy ki merre található. Ez ezen a kis pályán még nem zavaró, de a teljesen már jó memória kell, hogy mindenkit fejben tartsak. Remélem erre lesz valami megoldás majd.


Erre szolgálnak a térképre pakolható megjegyzések. :lol:


Még friss a játék. Van mit kitapasztalni benne :)
A griff-, pók-, kígyótojásokból, növénygumókból (vagy mik), a use paranccsal kikelthetünk a hozzá tartozó lényeket. sikerült így több százas növénysereget létrehoznom. Ami persze a kicsi leader pontjaim miatt a harc elején önállósította magát. Ez nem is lett volna baj, mert a gépet is verte szépen, de addig nem lett volna vége a csatának, míg le nem verem -ez már nem sikerült. Érdekes dolog, hogy néhány varázstárgyat lehet fejleszteni. Bár ez a játékban elérhető szinten nagyon lehetetlen küldetésnek tűnik.

Mindent összevetve nekem nagyon-nagyon bejön a játék. Megjelenhetne már.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 29 hétf., 9:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Dragon!

No ez az egy dolog, amire még nem sikerült rájönnöm.
Hogy a bánatban lehet ezeket a szelelmeket előhívni?
Mik a követelményei?
Meg úgy egyáltalán? :)
A rage rendszer számomra még kissé homályos.
Egy kis fényt, pls... :lol: Tudnál róla írni valamit?

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 29 hétf., 11:01 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
A szellemeket az első quest jutalmául kapod a királytól (az elrabolt plungerekért, rabló kinyírásáért). Utána már tudod használni. Harc közben az "R" gomb lenyomására jön fel az ablaka.
A rage pontok harc folyamán nőnek. Hogy mitől, az még nekem sem tiszta. Van hogy akkor is nő ha engem ütnek, van hogy akkor sem, amikor én kaszabolok. Harc után szép lassan fogy a rage pont. Szóval minél sűrűbben harcolsz, annál jobban jársz. Ezt a fogyást lehet lassítani, megfelelő képzetséggel.
Ezek a szellemek külön fejlődnek magukban (gondolom, hogy hányszor használod). Lehet erősíteni a meglévőeket, vagy néha újat tanulni.
Nekem a mocsárlény (vagy mi a fene) piranás varázslata nagyon bejött. Egy idő után szinta elég volt csak azt elengedni, és vége is a harcnak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 29 hétf., 12:04 
Avatar
ISTEN

Csatlakozott: 2005 aug. 08 hétf., 9:30
Hozzászólások: 1096
Tartózkodási hely: Pécs
sziasztok!

kosz beorn a reszletes leirast, ezek alapjan nagyon kivancsi lettem.
a javasolt 3GHz proci tenyleg szukseges?, mert ha igen, gondban leszek...
remelem, a KB kis hazankban is kaphato lesz!

kik

update: kiprobaltam, az uj jatek elinditasanal lefagy. vga: ati radeon 9550, ram: 512, proci 1.7Ghz. egy grafikaval kapcsolatos hibauzenettel all le...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 02 csüt., 7:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv, emberek!

Én is elszórakoztam a demóval, tetszett, olyan kis aranyos... Viszont felmerült néhány kérdés.

1. Van néhány küldetés (elveszett tekercsek, adomány a templomnak, lezuhant léghajó fekete doboza, beholderek nemi élete) , amelyeket fel lehet venni, de nem lehet elvégezni, mert a demóban bejárható területen kívül található a helyszínük. Ezek valóban felejtősek? Azért nem teljesen egyértelmű számomra, mert pl. ha az első feladat teljesítése után (plugenek visszaszerzése) visszamész a királyhoz, akkor közli, hogy sajnos nincs újabb feladata számodra, mivel "demóváltozatban vagyunk, és úgysem tudnál eljutni a helyszínre"... :) Tehát erre gondoltak a fejlesztők. Az említett küldetéseket meg mégis el lehetett vállalni... Itt érzek némi ellentmondást.

2. Mi van akkor, ha "elfogynak" a toborozható lények? Egyáltalán nem teremnek újra a toborzóhelyen? Vagy csak a demóban nem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 463 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség