Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 409 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30 hétf., 21:30 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
doom3d írta:


Ez roppant érdekes

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30 hétf., 22:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
A várképek valami képszerkesztővel lettek összeollózva, nagyon látszik rajtuk... Szerintem az összes csak terv.

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 03 csüt., 23:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A WoGmod build10-es verziója letölthető. Egyenlőre az oldalamról, és itt a versenyek menüben. Holnap felkerül a letöltések közé is. Magyar menüvel.
JÓ JÁTÉKOT!

EDIT: Ott is fent van.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09 szer., 12:23 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Helló mindenkinek!
Új vagyok itt,lehet sőt biztos hogy hülyeséget kérdezek,meg már előttem megkérdezték párszor,de az lenne a kérdésem,hogy:
A WoG ba,amikor tanulod a képességeket,az ugy fog kinézni,és azok a képeségek lesznek mint a HEroes 4 be?
Erre a képre gondolok:
http://wakeofthegods.strategyplanet.gam ... mander.gif

Mert ezen ugye látszik,hogy ezek a Heroes 4 ből jöttek..Vagy ez a Naga ra vonatkozik vagy hogy van ez?

A másik amit nem értek :
http://wakeofthegods.strategyplanet.gam ... urses3.jpg
Mi ez a sok jel? Oké hogy átok meg ami ott le van zárva azt nem használhatja még 2 körig,de minek van ott pl az aranya kristály a malom stb?

És még valami...Ha ezt felteszem a Complete-ra ,akkor le is tudom unistallni ha nem tetszik ezt külön róla? nem tudom hogy megvan e a telepitője Complete-nak azért kérdem...

Ha valaki válaszol annak előre is köszönet érte!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09 szer., 19:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
1. Nem. A képzettségek és ability-k leírása ott van a képek alatt, angolul.
Magyar verzió csak az Erősebb Parancsnokok opció képzettségeihez stb. van.

Játékon kívül, részletesebb magyar leírást itt, a heroes3 -> leírások -> WoG útvonalon találhatsz.

2. Ezek a lovagot sújtó átkok, ill. segítő áldások. Csak szkripteket tartalmazó WoG-os pályán szokott ilyen előfordulni (pl. Szfinx látogatáskor), wogosított pályákon nem.

3. Nincs hozzá unistall, de az alap játék továbbra is futtatható marad. Még a CD-t is kéri.. (a WoG tartalmaz NO-CD patch-et)
Mivel a WoG kb. 50MB-ot foglal, remélem ez nem gond.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 25 pén., 18:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Emlékeztetőül: Ha directx9 (vagy újabb) van a gépeden, akkor
a multiplayeres WoG játszmákhoz a heroes3 mappában ott kell lennie a directx9.dll-nek: http://wog.celestialheavens.com/en/download/main/
Enélkül nem garantált a multi megfelelő működése.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG 3.59 fejlesztési irányok
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 28 hétf., 19:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Kérdés.. Hozzáadtam 5 új opciót a 87-es szkripthez.
Ennek kapcsán merült fel bennem a következő: Ha körönként több varázslatra van lehetőség, akkor az egyes varázslatok idézési ideje lehetne eltérő is.
Az ütősebb varázslatok lassabbak, a gyengébbek gyorsabbak lehetnének.
A játékosnak így választania kellene, hogy kevesebb, de ütős varázslatot süt el, vagy több kisebbet.
És a kérdés:
- Van-e erre igény?
- Ha igen, akkor szerintetek melyik varázslat mennyi időbe kerüljön?
(alap =1000 )

http://kepfeltoltes.hu/070528/spellspee ... es.hu_.jpg

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 04 hétf., 16:04 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
A közvetlen sebzést okozó varázslatokból szerintem 1 körben mindenképp csak 1 legyen, mert ****** idegesítő amikor megyek, megtámadok egy gyenge hőst, és az 1 körben egy csomószor rámtesz valami erőset, aztán a fele seregem elhal. A klónozásból, meg az ilyen hatásos varázslatokat is erősen korlátozni kellene, mert az megint csak idegesítő amikor az ellen egy csomó klónnal jön, és megöl. A többi varázslat nagyjából okés.
Tipp: Szerintem a tűzgolyó legyen erősebb, mert ritkagyenge!
2.Tipp:Az infernó is legyen erősebb, mert az is marhagyenge.
3.Tipp:Az összeomlás legyen KICSIVEL gyengébb, de ne túl sokkal.
4.Tipp:A varázsnyíl legyen az elején erősebb, mert kezdéskor elég hasznos varázslat, főleg ha a pálya is nehéz. Mondjuk egy alap 60 sebzés spellpower nélkül elég is lenne.
Hirtelen több tipp nem jut eszembe.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06 szer., 22:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Eddig a landmine, firewall, quicksand, magic arrow, fire ball és inferno került fel a tuning listára. A mass spelleket és a berserk-et valószínűleg kicsit belassítom.

Beholder rám testálta a mágia tuning szkriptjét.
Ennek keretében alaposan felforgatta a mana és akciópont igényeket.
Az ő javaslata az, hogy a sebzés ne az SP-vel, hanem SP^1.5-tel legyen arányos.
Így a mágusok sebzése jobban lépést tud tartani a seregnövekedéssel.
Szerintetek?

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Script 00 bugfix
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 09 szomb., 23:43 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Sziasztok,

A 00-ás szkript javított változata elérhető az oldalamon.
Rátelepíthető a WoGmod-ra is. (érdemes)
A WoG team nem vette elég komolyan a tesztelést.. :twisted:

Elérhető a Script Update Lite is. Csökkenti a mentések méretét. :D

Doom3d

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 10 vas., 10:13 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Most rettentő hozzá nem értésről fogok tanubizonyságot tenni, de nincs kedvem igazából utánanézni a varázslatok pontos mikéntjének (még itt oldalt sem), lusta vagyok, mint a dög, így vasárnap, hajnali 10 órakor... :lol:

Tehát: a varázslatokat szerintem olyan szintre kéne feltornázni, mint a H5-ben, azaz egy mass meteor zápor az tényleg nagyot üssön! Ezzel szemben a mágikus hős semmiképp ne varázsolgathasson orrba-szájba (bocs :oops: ), azaz egy spell / kör. Jó lenne valahogy megoldani, nem tudom, lehetséges-e, hogy a hősnek legyen egy saját kezdeményező értéke, és ő csak akkor jöjjön, amikor tényleg sorra kerül (szintén a'la H5), és ne a legelső, leggyorsabb szörnyénél röppenjen el a spell. Persze késleltethet kör végéig, ha akar (pl. feltámasztás miatt).

A kezdeményezés függjön: a hős szintjétől, az elsődleges tulajdonságának értékétől, és attól pl., hogy van-e logistics-je, avagy nincs. Vagy ilyesmi.

Mindenképp meg kell különböztetni masszívan a csicska kezdő varázstudót, az ősmágustól: azaz a varázslat ereje nagyobb mértékben függjön a spellpower-től! Ez mind a sebző, mind az áldó varázslatokra igaz. Egy ősmágus sima kőbőr varázslata legyen ténylegesen nagyon erős védelem, míg a kezdőé csak valami kis "izé".

Már ha sikerült értelmesen kifejeznem magam...

Bocs a belebrummogásért.

+1 ötlet: lehetne valami olyasmin is agyalni, hogy az első lénynél el lehet lőni egy nem sebző, védő, vagy áldó varázslatot (mágiavédelemtől kezdve a prayer-ig bármi), és a hős kezdeményezésénél jöhet a sebző.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 10 vas., 13:29 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Beorn the Shapeshifter írta:
...
Tehát: a varázslatokat szerintem olyan szintre kéne feltornázni, mint a H5-ben, azaz egy mass meteor zápor az tényleg nagyot üssön! Ezzel szemben a mágikus hős semmiképp ne varázsolgathasson orrba-szájba (bocs :oops: ), azaz egy spell / kör.

Nem látok jelentős különbséget 5x 10manás gyenge meteor zápor, és egy 1x50 manás nagy zuhé közt. Kivéve, hogy az utóbbit csak később lehet birtokba venni, a mana igény miatt. Ez a might oldalt tápolná.
Ha az alap sebzést megtízszerezem manaigény növelés nélkül, akkor meg sokan felhördülnek.. én is. :D De van más út is. ld. lentebb.

Beorn the Shapeshifter írta:
...
Jó lenne valahogy megoldani, nem tudom, lehetséges-e, hogy a hősnek legyen egy saját kezdeményező értéke, és ő csak akkor jöjjön, amikor tényleg sorra kerül (szintén a'la H5), és ne a legelső, leggyorsabb szörnyénél röppenjen el a spell. Persze késleltethet kör végéig, ha akar (pl. feltámasztás miatt).

Megoldható. De mi van akkor, ha át akarom vinni a varázslási lehetőséget a következő körre? Ez több kombinációs lehetőséget ad.
A hős "sebessége" lehetne mondjuk 9. Mint a ghost heroknak.
Beorn the Shapeshifter írta:
...
A kezdeményezés függjön: a hős szintjétől, az elsődleges tulajdonságának értékétől, és attól pl., hogy van-e logistics-je, avagy nincs. Vagy ilyesmi.

A logistics-ot kihagynám. Jelenleg két dologra is használom az alap elsődleges tulajdonságok összegének négyzetgyökét. Így nem szkill függőek, nem lehet varázstárgyak pakolgatásával trükközni, és nem kedveznek might-nak vagy magic-nek.
Beorn the Shapeshifter írta:
...
Mindenképp meg kell különböztetni masszívan a csicska kezdő varázstudót, az ősmágustól: azaz a varázslat ereje nagyobb mértékben függjön a spellpower-től! Ez mind a sebző, mind az áldó varázslatokra igaz. Egy ősmágus sima kőbőr varázslata legyen ténylegesen nagyon erős védelem, míg a kezdőé csak valami kis "izé".

Korábban megírtam, hogy Beholder távozásával megöröklöm a szkript ötletét.
Ezek szerint a tényleges sebzés a spellpower 3/2-ik hatványától függne.
Kérdeztem is, hogy mit szólnátok hozzá. Ezek szerint támogatod? :?:
A tuning megoldható az egyéb spellekre is. Egyedül a slow/haste páros nehéz kérdés. Bár a fő probléma a sebző spellekkel van. A többinek az ereje együtt nő a sereggel. Valószínűleg megírom.
További lehetőség, hogy adunk a hősnek egy "karizma" értéket. Ez határozná meg, hogy mekkora sereget tud "vezetni". A korlátnál nagyobb seregnél kisebb attack/defense bónuszt adna, kisebb seregnél meg extra bónuszokat.
Ez alkalmazható lenne a nem sebző spellekre is.
Mindig is furcsállottam, hogy egy lvl1-es hős lazán megáld/levakít 10 Supreme arkangyalt.

Beorn the Shapeshifter írta:
...
Bocs a belebrummogásért.

Végre valaki ismét hozzászólt. Köszönöm.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 11 hétf., 8:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Csak két apróság:
- haste / slow úgy jó, ahogy van, szerintem ahhoz nem kell hozzányúlni
- a "karizma" egyben a szintje nem? tehát ahhoz kéne viszonyítani... esetleg egyedül a Leadership skill befolyásolhatná!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 11 hétf., 19:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Beorn the Shapeshifter írta:
Csak két apróság:
- haste / slow úgy jó, ahogy van, szerintem ahhoz nem kell hozzányúlni
- a "karizma" egyben a szintje nem? tehát ahhoz kéne viszonyítani... esetleg egyedül a Leadership skill befolyásolhatná!

Ismét azt mondom, hogy inkább másodlagos skillek nélkül számoljunk.
pl. egyes lovagok alapból leadership-pel indulnak.
A karizma lehet a szint, vagy az alap elsődleges skillpontok összege, az össz. TP, vagy vmi ezekből összerakott függvény.

Első nekifutásra azt mondanám, hogy pl.
Karizma = (1000+TP)^(3/2)*0.01. A kritikus össz. HP megegyezne a karizmával.

Ehhez kellene egy kis segítség: Szeretném, ha néhányan végigvinnétek úgy egy pályát, hogy minden nap kezdetéről legyen egy mentés. Minden napról kellene a hero össz. TP-je, és a seregének az össz. HP-ja. Vagy minden hetedik napról. Így a kísérleti adatokra tudnám illeszteni a karizma függvényt.
Minél többen tesztelünk, annál pontosabb lesz. ;)
Ennyi lenne a harci feladat.

Belekezdtem egy kétszintes XL-es randomba a III. negyedévi beállításokkal.
Csak Impossible, normál helyett. Naponta mentek. :D

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 12 kedd, 8:26 
Avatar
ISTEN

Csatlakozott: 2005 aug. 08 hétf., 9:30
Hozzászólások: 1096
Tartózkodási hely: Pécs
sziasztok!

doom3d: jelolj ki egy palyat, es arra csinaljuk meg.

kiki


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 12 kedd, 18:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
kiki írta:
sziasztok!

doom3d: jelolj ki egy palyat, es arra csinaljuk meg.

kiki


Szia!

Nekem bármelyik jó. Minél több pályáról van végigjátszás info, annál jobb.
Lehet akár a júniusi versenypálya is. ;)
A pálya nehézségi szintje is teljesen szabad, csak mondjátok meg, melyik volt.

Doom3d

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: H3 TE
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 16 szomb., 11:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Hivatalosan is kint van a H3 Tournament Edition.
Multiplayer-re optimalizált, debuggolt verzió.

http://randommaps.siteburg.com/tefaq.htm

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 17 vas., 0:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
SAG talált egy hibát a WoGmod-ban. Ha valaki összegyűjti a +1,2,3-as managyűjtő combót, akkor a körönkénti 100% manával egész jól tudja gyakorolni a táltosfutást.. :D
Aki talál még ilyet, jelezze.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára doom3d 2007 júl. 11 szer., 17:47-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 11 szer., 10:49 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 11 szer., 9:32
Hozzászólások: 2
Néhány napja raktam fel a wog-ot a Heroes 3 essentialsról
Felraktam
Elindult :)
Játszottam :)
tettzett :D
Másnap :roll:
Berakom a cd-t rákattintok az ikonra ééééés :!:
semmi nincs hibaüzenet nem indul el nincs semmi :evil:
MÉRT VAN EZ???? :?: :?: :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 11 szer., 17:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Nem tudom. CD nélkül próbáltad?

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 409 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség