Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 409 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 23 vas., 11:51 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Gyerekek kezdünk elmaradozni a topiktól, egy új Heroes, és elfelejtjük a jó öreg WoG-ot. Pedig igazán tisztelhetnénk, ha már ennyi jót adott nekünk.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 23 vas., 14:43 

Csatlakozott: 2008 ápr. 12 szomb., 16:23
Hozzászólások: 50
Mert várjuk már a VCMI-t, ami elhozza a 3.59-et! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 07 hétf., 18:12 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 12 szer., 14:37
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: T: Budapest H: Moha
reméljük, hogy lesz 3.59. jó pár éve semmit nem tudni róla (én legalábbis nem tudok), de vannak jó kis wog modok, tudok is ajánlani párat. Az Acid Cave szerintem nagyon jó, bár van pár kedvenc beálíltásom amit elrontott, de az új lények királyságosak, és lehet confluxot gyengíteni. Neutral várat lehet belőle csinálni, ami piszkosul gyenge :D
A másik a Grove, ami fortresst cserélte ki egy sötét elf várra. Saját hősök a WoW-ból vett képekkel, saját commanderrel. Nagyon tetszett, de valami béta volt, az sincs teljesen kész. Nagy kár, pedig nagyon ígéretes volt, szerintem a legjobb wog mod.

_________________
A Sluppisten Társaságának tiszteletbeli tagja, felavatott Sluppisten és mókamester


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 07 hétf., 19:16 

Csatlakozott: 2008 ápr. 12 szomb., 16:23
Hozzászólások: 50
Több WoG nem lesz, helyette megcsinálják a VCMI-project nevű dolgot. A lényege az, hogy nem modolni kezdik el a játékot, hanem (C programnyelvvel ha jól tudom,) újra megcsinálják az egészet. Mivel így az egész játékot meg tudják változtatni (lévén ismerik a forráskódot), sokkal nagyobb lehetőségek fognak megnyílni a modderek számára. (Nem lesz pl. olyan határ, hogy hány vár lehet a játékban, stb...). A legújabb verzió (0.86) most szeptemberben jött ki.
Itt egy link, amin megnézhetitek, hogy állnak a dolgok, mondhatni egész jól:

http://forum.vcmi.eu/portal.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 07 hétf., 20:21 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Lehet, majd használni wog-gal együtt?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 08 kedd, 7:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Azt ígérték, hogy lesz hozzá ERM és/vagy LUA támogatás. Viszont nyilvános a forráskód, ezért - ha máshogy nem megy- megírhatjuk bele a WoG szkriptek támogatását.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 13 vas., 12:01 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Valaki meg tudna mondani, hogyan tudnek egy (valamilyen fajta) cranimot betenni WoG ala? Elore is koszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 16 szer., 8:14 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
@noname: A letöltéseknél keresd a WoG utils+tools csomagot. Abban van lod extractor, és egyéb nyalánkságok. Nézegesd a *.lod-ban található konfigurációs fájlokat (*.txt) és def fájlokat. A lény definíciós fájlok formátumában nem tudok segíteni. ( ld. még lényszerkesztő topik, esetleg angolul a HC-n)

Ha simán csak már elkészült lényt akarsz egy már létező helyett a játékkal használni, akkor másold be a heroes3/Data mappába.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 27 vas., 19:19 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Hajjaj, belenezegettem, de, hogy celomat elerjem, sztem nekem az sokba telne/vagy inkabb nem is sikerulne.. :)
Nincs veletlen egy olyan keringo fajl a neten (mert nem talaltam), ami gyorsitja a lenyek sebesseget csataban WoG-hoz is es nem csak SoD-hoz? (par unittal van tobb ugye, gornych commanderek meg ilyesmik, csak kell lennie egy ilyennek - remelem)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 17 szomb., 21:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Stat szerkesztővel egész egyszerűen megy a dolog. Az is van a csomagban. Lehet benne plusszolni a speed értékeket egérrel.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 13 pén., 14:58 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
Melidor

Belépett: 2012 Jan 13
Hozzászólások: 1

Hozzászólás elküldve: 2012 Jan 13 P, 12:28:21
Hozzászólás tárgya: Pontok



Sziasztok! A wogot játszom csak annyi lenne a kérdésem hogy mitől függ a pontszám mikor befejezek egy pályát! Sokakat érdekelne a dolog! Kérdeztem már sok embertől aki játssza a játékot de nem kaptam semmi lényeges választ! Aki tudja pontosan érem íja meg! Béke


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 13 pén., 22:24 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Minél nagyobbra állítod a nehézségi szintet, annál több pontot kapsz. Százalékosan ki is írja, mikor beállítod.

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 16 hétf., 9:49 

Csatlakozott: 2012 jan. 13 pén., 13:23
Hozzászólások: 1
mindig a 200%os nehézségi szinten nyomom!de mégis eltérőek a pontszámok amiket kapok!Arra már rájöttem hogy a grál kiásása is dob rajta párat!Csak men tudom mit néz még a program!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 16 hétf., 13:33 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 05 hétf., 12:47
Hozzászólások: 50
Elvileg még a map méretét is nézi, valamint hogy hány nap alatt sikerült befejezni a mapot.

_________________
say_world pf!
say_team pipulj!
tell_attacker ktb!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17 kedd, 11:19 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
A pontszám a következőkből tevődik össze:
- map mérete
- beállított nehézség
- ellenségek száma
- grál
- befejezés hossza
- pálya készítéskor meghatározott pálya nehézség (ez nem biztos)
- teljesített küldetést adó hubok (ez sem 100%-ig biztos)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17 kedd, 12:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
"- pálya készítéskor meghatározott pálya nehézség (ez nem biztos)" - Helyesebben: biztos nem. A H2-ben (állítólag) számított, és valamiért ez a hiedelem makacsul, kiirthatatlanul tartja magát a H3-ban is több mint tíz éve. Pedig a pályaszerkesztő súgója teljesen világosan közli, hogy a H2-től eltérően itt csak egy AJÁNLÁS a készítő részéről a reménybeli játékosok felé. Sajnos fejből nem tudom idézni az inglés szöveget, de bárki megnézheti otthon.

- Én úgy tudom, hogy azért is jár valamennyi jutalompont, ha a játékos minden ellenfelet legyőz, még ha nem is az volt a beállított nyerési feltétel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17 kedd, 13:41 
Avatar
ISTEN

Csatlakozott: 2005 aug. 08 hétf., 9:30
Hozzászólások: 1096
Tartózkodási hely: Pécs
Idézet:
...
Base Score = 200 - (days+10)/(Towns+5) + 25 (if you defeated all enemies) + 25 (if you got the grail)
Final Score = (Base Score)(Difficulty level map was played on)

In English, it gives us this:
1. Start with a score of 200
2. Add 25 points if you beat all enemies
3. Add another 25 points if you get the grail
4. Subtract an inefficiency penalty: The number of days to complete - 10, divided by the number of towns on the map plus 5 (in other words, the more towns to beat, the more time you can take without being majorly penalized)
This will give you a score up to 250.

Multiply this by the difficulty rating (0.8, 1, 1.3, 1.6 or 2) to get final score. Theoretically, the max score would be 500 (defeat any map in 10 days on impossible while killing all enemies and getting the grail). Map difficulty (easy normal hard, expert) seems to be irrelevant.
...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: @Melidor
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17 kedd, 20:33 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A letöltések között van heroes3 pontszámoló progi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 04 vas., 11:42 

Csatlakozott: 2011 dec. 28 szer., 22:13
Hozzászólások: 7
http://doom3d.uw.hu/

WoGmod(build 10)-hez Magyar menü patch ~50KB

HIBA - 404
A keresett oldal nem található az UltraWEB szerverén!

:evil: :evil: :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 09 pén., 21:43 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
@ Markus52: Így öt év után javítva.. Nem rar, hanem zip volt az állomány.
Köszönöm a visszajelzést.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 409 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség