Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 409 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 20 kedd, 12:37 
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18 csüt., 17:37
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Edelény
jitay írta:
Adamex írta:
Én személyszerint a patch alatt a játék frissítéseit értettem, és ebből ha jól tudom (????) a 3.58f a legújabb(erre gondoltam). A magyarosítás alatt pedig ennek a patch-nek a magyarosítására gondoltam.


A legfrisebb WoG (legjobb tudomásom szerint) a 3.58f (majd Doom3d kijavít ha tévednék). Viszont magyarítása nincs, bár valamikor nekiláttunk, de az aztán úgy hamvába halt. Ha esetleg majd kijön a 3.59-es akkor majd az lesz inkább lefordítva (talán :? ).


De miért fejeztétek be?? :? Nekem sajnos az angol tudásom elég csekély.:D
Tudom hogy nem ide való, de: ha letöltök egy hadjáratot akkor azt hova kell másolni, hogy benne legyen a játékba?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 20 kedd, 17:27 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
A fordítás behalásának több oka is volt, többek között az, hogy nem találtunk segítőket/támogatókat, rengeteg száraz szöveg fordítani, a H5 megjelenése, aminek leírásait is vállaltam (mea culpa), és többek között egy dolog, amit az internetes szlengben RL-ként találhatsz meg (real life = valódi élet) :wink: . De a remény nem veszett el, még mindig megvannak a fájlok a merevlemezeinken, csak elő kellene kotorni őket. Sajnos erre most nincsenek jelentkezők.

Üdv: zolirobi

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 20 kedd, 17:36 
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18 csüt., 17:37
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Edelény
zolirobi írta:
A fordítás behalásának több oka is volt, többek között az, hogy nem találtunk segítőket/támogatókat, rengeteg száraz szöveg fordítani, a H5 megjelenése, aminek leírásait is vállaltam (mea culpa), és többek között egy dolog, amit az internetes szlengben RL-ként találhatsz meg (real life = valódi élet) :wink: . De a remény nem veszett el, még mindig megvannak a fájlok a merevlemezeinken, csak elő kellene kotorni őket. Sajnos erre most nincsenek jelentkezők.

Üdv: zolirobi


Értem, akkor azt mondod, hogy inkább tanuljak meg angolul. :) De egyszer majd hátha...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 20 kedd, 21:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Adamex írta:
Értem, akkor azt mondod, hogy inkább tanuljak meg angolul. :) De egyszer majd hátha...


Ha minden jól megy, legalább a WoG mod varázslatok kétnyelvűek lesznek, játék közben változtatható beállítással.. és talán a 3.59 le lesz fordítva.
Nemsokkal a 2009-es(?) megjelenése után.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 22 csüt., 17:35 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Angol és orosz? :lol: :lol:

(Bocsi, ezt nem lehetett kihagyni :lol: ).

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 24 szomb., 13:51 
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 01 pén., 15:23
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Fortress
Sziasztok Heroes 3 rajongók! :?:
Lenne egy kérdésem, mégpedig: Mikor lesz teljesen magyarosítva aWOG?(mint például a SOD kiegészítő)
Másik kérdésem: Ebben a módban (WOG-ban), akár én is hozzá tehetek(szerkeszthetek) új épületeket, új egységeket, új lényeket?
Válaszotok előre is köszönöm!
TZMOD


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 24 szomb., 15:08 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
tzmod írta:
Lenne egy kérdésem, mégpedig: Mikor lesz teljesen magyarosítva aWOG?(mint például a SOD kiegészítő)
Másik kérdésem: Ebben a módban (WOG-ban), akár én is hozzá tehetek(szerkeszthetek) új épületeket, új egységeket, új lényeket?
Válaszotok előre is köszönöm!
TZMOD


- A WoG akkor lesz teljesen magyarosítva, amikor összeáll itt egy csapat, és megcsinálja. Ha akad jelentkező, akkor keressétek Jitay-t.
A WoGmod előbb-utóbb kétnyelvű lesz.
- Új épületeket, egységeket lehet hozzáadni, de ez elég macerás.
Van néhány használaton kívüli új épület, ezek lecserélése viszonylag egyszerű a defmaker-rel. (letöltések rovat, WoG Utils+Tools)
Új játék opciókat az ERM editorral hozhatsz létre.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG mod build10 előzetes ...
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 06 kedd, 21:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
-Elkészült a táltosfutás 2.6-os verziója. Újítások:
- mozgáspontért mana (csaták előtt hasznos)
- új felület
- alacsony szintű lovagoknál 5x táposabb, mint eddig (az artik nélküli össz. primary-től függ, erősebb lovagnál rosszabb hatásfok)
/ a könnyített márciusi WoG versenypályán kipróbálható /

Kész a kétnyelvű szkript támogatás: Az adventure option-re jobb gombbal kattintva választható a kétnyelvű szkriptek nyelve. Egyenlőre a táltosfutást érinti.

Jelenleg az ERM debuggeren dolgozok(kicsit macerásabb, mint gondoltam), utána a Karaván jön. A március végi build10-ben valószínűleg még nem lesz benne.

UPDATE (03.22): Most már biztosan kimarad a Karaván ebből a körből.
Még mindig küzdök az ERM Debugger-rel.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 06 pén., 21:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Megjelent egy új WoG kiegészítő.. Acid Dragon-tól a New Upgrades 2.0

http://www.wog.acidcave.com/upgrades_eng.php

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 07 szomb., 15:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Ez a 3 új lénykülső lene az? Vagy az már régebbi? :|

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 07 szomb., 17:43 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Balee írta:
Ez a 3 új lénykülső lene az? Vagy az már régebbi? :|


Minden várban 2 upgrade 1 helyett..
Például Fire->Energy->Electricity elemental.
Sajnos, nem kompatibilis a hivatalos verzióval.

UPDATE: Ezért késik a WoGmod build10 a versenymentésekkel..
Kép

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 07 szomb., 20:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
doom3d írta:
Minden várban 2 upgrade 1 helyett..
Például Fire->Energy->Electricity elemental.


De ez a funkció már bennevolt az előző verzióban is nem? Vagy rosszul emlékszem? :?

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 07 szomb., 22:26 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Balee írta:
doom3d írta:
Minden várban 2 upgrade 1 helyett..
Például Fire->Energy->Electricity elemental.


De ez a funkció már bennevolt az előző verzióban is nem? Vagy rosszul emlékszem? :?


Soha nem próbáltam ki.. Viszont valahol mintha láttam volna, hogy 8 üres artihoz írtak szkriptet, és sok lénynél kicserélték az animációkat..

BTW, az Enhanced Commanders javításom kész, viszont az új Summon elementals még mindig fagy, és az unlimited skills Commanderes kiegje sem ok.. Viszont tesztelés közben láttam 1185-ös szintű parancsnokot, 13-as szintű (GM+8)) speed-del.. ez vigasztal. :D

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 08 vas., 11:42 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Igen, valóban ez a krícsörös cucc nemszerette a te mododat. Én ezt részesítettem előnyben :oops: - De aztán lehet, hogy le fogom cserélni, van benne pár elég nagy logikátlanság, meg csúnya animáció. - Pl. az Ancient Basilisk egy vicc ahogy kinéz :lol:

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 08 vas., 18:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Balee írta:
Igen, valóban ez a krícsörös cucc nemszerette a te mododat. Én ezt részesítettem előnyben :oops: - De aztán lehet, hogy le fogom cserélni, van benne pár elég nagy logikátlanság, meg csúnya animáció. - Pl. az Ancient Basilisk egy vicc ahogy kinéz :lol:

Ha jól emlékszem, mindkét csomagban volt 99-es script.. Most az enyém 92-nél megáll, az Updates2.0 meg 94-nél kezdi.. Akár még kompatibilis is lehet a kettő.
Bár ezt azért nem hiszem.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: kerdes
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 12 csüt., 13:10 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 12 csüt., 12:58
Hozzászólások: 1
Hi mindenkinek!
Lenne egy kerdesem a WOG-al kapcsolatban:
Hogy lehetseges ha a szamitogep ellen jatszok, es osszefutok egy relative gyenge hero-val (primary skill-jei max mindegyik kb. 5), a harcosai mar tele vannak tapasztalattal (csillag,kard) es igy rohadtul erosek(olyanokat varazsolnak h a fulem kette all egy egyszeru pikeman-tol is) :D .
Van erre vmi csel h nekem is magas rangu harcosaim legyenek?
Koszike


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 12 csüt., 20:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
1.) a gép csal...
2.) ... de nagyon
3.) a saját harcosaidat vezesd sok csatába, és akkor neked is lesz sok-sok tapasztalatod
4.) a gáz az, hogy ha új, csirke egységeket adsz a harcosaidhoz (azaz veszel még pár új egységet), akkor a tapasztalatuk a létszám függvényáben átlagolódnak (azaz 5 db 10. szintű és 5 db 1. szintű harcosból 10 db 5. szintű lesz)... vagy ilyesmi
5.) a gép itt is csal...
6.) de legalább pofátlanul... :))))))))))

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 12 csüt., 22:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A stack experience opciónál állíthatod a TP szerzés gyorsaságát.
Normál fokozaton az AI 200%-ot kap. :D

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20 pén., 21:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Gyors körkérdések:

Csatában körönként hány varázslatot éreztek optimálisnak?
Ha a lovag szintjétől is függhet, akkor mennyi varázslat legyen 1,10,20,50-es szintű lovagnál?
Ha a varázslatokhoz idézési időt rendelünk, hogyan függjön a varázslatok szintjétől, legyenek-e lassabbak a mass spellek, legyen-e lassítva néhány brutálisabb varázslat, pl. Berserk?

A táltosfutás varázslatnál mennyi legyen a konverziós faktor egy 1-es, 10-es, 20-as, 50-es szintű lovagnál?
Mennyi legyen visszafelé, amikor mozgáspontért kapunk manát?

A cél egyensúly might és magic között. A válaszaitoktól is függ, mennyire sikerül felborítani.. ;)

www.kepfeltolto.hu/?img=het

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30 hétf., 20:34 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Bárki bármit tud ERRŐL :?:

http://s80.photobucket.com/albums/j196/OlegR

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 409 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség