Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Heroes V tippek, trükkök
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=719
Oldal: 19 / 23

Szerző:  Dave [ 2011 jan. 28 pén., 19:37 ]
Hozzászólás témája: 

Fraps is jó.

Szerző:  Utrkij Yuzsulaw [ 2011 jan. 28 pén., 20:05 ]
Hozzászólás témája: 

Dave és Zozo112 köszönöm a segítséget, megpróbálom! :)

Szerző:  odusszeusz [ 2011 jan. 29 szomb., 15:42 ]
Hozzászólás témája:  HELP!

Sziasztok!

1.,
Az lenne az egyik problémám, hogy feltelepítettem a H5-öt és a Végzet pörölyei kiegészítőt. Eredeti lemezekről. Telepítés után elindult, problémamentesen. De most a kiegészítő csak a monitoron a képernyő egy kisebb méretét fedi be. Nem teljes képernyőnyi. :( Ha az eredeti játékot indítom el (bin), akkor teljes, de ha a kiegészítőt (bin1), akkor van a gond. Próbáltam az újratelepítéssel: leszedtem a kiegészítőt, majd visszatettem, de nem történt változás. A játék beállítási funkciójában, ha a felbontást változtatom, ha növelem, akkor a képernyőn növekszik az ablak mérete, de sose teljes képernyős. A tálca mindig ott marad, és a nagy felbontáskor lassul is a program. Windows 7 alatt fut.

2., Másik problémám, a letöltött pályákat hová másoljam be, szintén win7 alatt, mert sehol nem találom. XP-nél még tudtam, de most nem lelem.

Előre is köszönöm.

Szerző:  T-Rex [ 2011 jan. 29 szomb., 21:42 ]
Hozzászólás témája: 

odusszeusz: Feltehetőleg a Win7 a hiba okozója. A legtöbb játéknak van problémája vele. Javaslat, használd az xp-t, annál biztos nem lesz gond.
Xp-n nincs vele problémám.

Szerző:  Coradiel [ 2011 jan. 30 vas., 11:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: HELP!

odusszeusz írta:
Sziasztok!

1.,
Próbáltam az újratelepítéssel: leszedtem a kiegészítőt, majd visszatettem, de nem történt változás. A játék beállítási funkciójában, ha a felbontást változtatom, ha növelem, akkor a képernyőn növekszik az ablak mérete, de sose teljes képernyős. A tálca mindig ott marad, és a nagy felbontáskor lassul is a program. Windows 7 alatt fut.

2., Másik problémám, a letöltött pályákat hová másoljam be, szintén win7 alatt, mert sehol nem találom. XP-nél még tudtam, de most nem lelem.

Előre is köszönöm.


Szia!

1. Nem emlékszem hirtelen, de nincs egy olyan menüpont a kiegben, hogy futtatás ablakban? Ha igen akkor vedd ki előle a pipát.

2. Elvileg egy maps nevű mappa van a játék mappájában, de ez csak akkor jön létre ha egyszer elindítod a térképszerkesztőt, és elmentesz egy térképet.

Üdv! Coradiel

Szerző:  odusszeusz [ 2011 jan. 31 hétf., 9:06 ]
Hozzászólás témája: 

Köszönöm, minden probléma megoldódott, már csak a föld rengett szombaton. :(

Szerző:  zsebidendron [ 2011 feb. 09 szer., 23:35 ]
Hozzászólás témája:  1ügyű

Sziasztok!
Még csak most kezdtem játszani a heroes 5-tel, de van egy banális problémám.
Nem tudok lényt átadni úgy, hogy mondjak 100-ból csak 20-at. Vagy az egészet tudom csak átadni, vagy egyáltalán nem adom át.
Biztos vagyok benne, hogy csak h...ye vagyok, de egyszerűen sehol nem találom! Segítsen valaki kérem!

Szerző:  Utrkij Yuzsulaw [ 2011 feb. 09 szer., 23:57 ]
Hozzászólás témája: 

Nem vagy az, csak nem annyira magától értetödő. Egyébként meg a shift+klikk-el tudsz csapatot szétválasztani. :)

Szerző:  Braddy_Barr [ 2011 márc. 28 hétf., 20:40 ]
Hozzászólás témája:  Favorit hős

Látom, picit behalt a topic, megpróbálok tenni ellene.
Kedvenc hős kombóm, nagyon ütős, egy hasonlóan jó buildet tudok csak:

Inga nevű Fortress hős (spec: minden lvlupnál kap +1 ismert rúnát).
Skillek:

Destructive magic: M. of Fire, Ignite, sap Magic
Summoning Magic: Exorcism, Earthblood, Runic Armor
Armorer: Vitality, Defensive formation, Preparation
Enlightment Enlightmenten belül mindegy, a lényeg a +Xp, és a 2szintenként +1 primary attribute, ha expert a skill,
Logistics: Pathfinding, Scouting, Snatch
vagy, Logistics helyett
Sorcery: mindegy, a lényeg a +30÷ Initiative.
Így meglesz az absolute protection skill, ami minden ellenséges attackot szerencsétlenné tesz (felezi a sebzést, ha jól tudom:))..

Impossible méretű mappákon szoktam játszani, a hero is arra van tervezve. kb. 15. szintre valszeg az összes rúna megvan neki. Játék elején lehet hogy szívás a hőssel mászkálni, a low level unitokat nem annyira csipázom a várból, de elmegy, főleg az áldott rúnákkal. én mindig a bal oldali fejlesztéseit használom az összes egységének (bár ez lehet hogy csak a ToE kieg.-ben játszik)..
Ha megszerzi a hős az armageddon spellt, szépen kirakjuk az egységeket 1.-4. szintig egy másik hősbe, ugyanis az 5. szintű fasza archer caster unit (Runemage), a 6. szintű Thane, és a Lava(v magma, amelyik a baloldali, annak van fireshieldje is) mind tűzimmumis. sorcery miatt nagyon gyorsan pörköljük egymás után az armageddont egyfolytában, ami a hero build miatt durván is sebez,+ csökkenti az ellen védelmét. emellé a rúnákkal támogatjuk egységeink, és naggyon véresek vagyunk:) Jó esetben még megvan a +50÷ fire spell damage-es artifect (common cucc), az is dob a latba. meg sok spellpower, és defense... Ha nem akarjuk használni az ultimate defense nevű skillt, akkor a summoning helyett befér egy logistics, esetleg egy luck..

Vigyázni vele, az armageddon spell a csatatér közepén nem csak fire, ott earth damage is jön..

Várok véleményeket!


Szerk.:
Még annyit az előzőhöz, h legutóbb impossible mapon, amikor e hero-t gyúrtam, haverom necropolissal gyütt, raise deades heroval, de második heronak Zoltan nevű necromancert vette meg, az lehet megenné a hősöm, ugyanis:
Hero speciality-je: szintenként egyre nagyobb esély, hogy ha castolok 1 spellt, azt többet nem tolhatom ugyanabban a combatban. Ha ez bejön neki 2-3 spellnél, az szívás, utána a seregem egy mínusz 4es morállal mondjuk nem igazán tud mit kezdeni..

1ébként 16os szintű hősöm kevesebb egységgel megverte a 20as szintű hősét..

Szerző:  Farkas Péter [ 2011 ápr. 04 hétf., 15:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Favorit hős

Idézet:
Látom, picit behalt a topic, megpróbálok tenni ellene.
Kedvenc hős kombóm, nagyon ütős, egy hasonlóan jó buildet tudok csak:

Inga nevű Fortress hős (spec: minden lvlupnál kap +1 ismert rúnát).
Skillek:

Destructive magic: M. of Fire, Ignite, sap Magic
Summoning Magic: Exorcism, Earthblood, Runic Armor
Armorer: Vitality, Defensive formation, Preparation
Enlightment Enlightmenten belül mindegy, a lényeg a +Xp, és a 2szintenként +1 primary attribute, ha expert a skill,
Logistics: Pathfinding, Scouting, Snatch
vagy, Logistics helyett
Sorcery: mindegy, a lényeg a +30÷ Initiative.
Így meglesz az absolute protection skill, ami minden ellenséges attackot szerencsétlenné tesz (felezi a sebzést, ha jól tudom:))..

Impossible méretű mappákon szoktam játszani, a hero is arra van tervezve. kb. 15. szintre valszeg az összes rúna megvan neki. Játék elején lehet hogy szívás a hőssel mászkálni, a low level unitokat nem annyira csipázom a várból, de elmegy, főleg az áldott rúnákkal. én mindig a bal oldali fejlesztéseit használom az összes egységének (bár ez lehet hogy csak a ToE kieg.-ben játszik)..
Ha megszerzi a hős az armageddon spellt, szépen kirakjuk az egységeket 1.-4. szintig egy másik hősbe, ugyanis az 5. szintű fasza archer caster unit (Runemage), a 6. szintű Thane, és a Lava(v magma, amelyik a baloldali, annak van fireshieldje is) mind tűzimmumis. sorcery miatt nagyon gyorsan pörköljük egymás után az armageddont egyfolytában, ami a hero build miatt durván is sebez,+ csökkenti az ellen védelmét. emellé a rúnákkal támogatjuk egységeink, és naggyon véresek vagyunk:) Jó esetben még megvan a +50÷ fire spell damage-es artifect (common cucc), az is dob a latba. meg sok spellpower, és defense... Ha nem akarjuk használni az ultimate defense nevű skillt, akkor a summoning helyett befér egy logistics, esetleg egy luck..

Vigyázni vele, az armageddon spell a csatatér közepén nem csak fire, ott earth damage is jön..

Várok véleményeket!


Szerk.:
Még annyit az előzőhöz, h legutóbb impossible mapon, amikor e hero-t gyúrtam, haverom necropolissal gyütt, raise deades heroval, de második heronak Zoltan nevű necromancert vette meg, az lehet megenné a hősöm, ugyanis:
Hero speciality-je: szintenként egyre nagyobb esély, hogy ha castolok 1 spellt, azt többet nem tolhatom ugyanabban a combatban. Ha ez bejön neki 2-3 spellnél, az szívás, utána a seregem egy mínusz 4es morállal mondjuk nem igazán tud mit kezdeni..

1ébként 16os szintű hősöm kevesebb egységgel megverte a 20as szintű hősét..


Na jó, gondolatok minimális flémmel.

1. Inga m*cs*k erős hős (ha kevés vár van a pályán, akkor meg pláne).

2. Játék elején, ha nincs roham rúnád (újabb imba faktor), akkor elég getva dolog a haladás, ha nem akarsz folyamatosan manatöltésért visszajárni a várba (mivel destro mágiára gyúrsz, ezért a sok mana nagyon sokat segít)

3. Ez a build tényleg nagyon táp, de azért ne felejtsük, törpöknek 4%-a van idézésre, 2% sorceryre és 2% logra. Ha ezt a buildet mentor nélkül sikerült összevárnod, akkor hatalmas elismerésem.

Ami úgy általában ehhez még tartozik, és a hsz legértelmesebb része: multi mapon nagyon meg kell gondolni, hogy adott esetben miért akarsz megkerülni 2 képességet:
- log (Magától értetődik. Gyors vagy, többet tudsz harcolni, gyorsabban szerzel XP-t és jobb állapotban kerülsz az ellen közelébe)
- enlightenment (Ahogy Brady említette. A plusz elsődleges pontok nagyon könnyen meccseket dönthetnek el)
A többi képesség választása a stratégián múlik, creepeléshez és rush-hoz idézés/pusztító mágia/sorcy vagy harci gépek a legjobbak, hosszú hadjárathoz fény és sötét mágia valamint might tulajdonságok.

4. Arma. Megint őrületes banveszély, leginkább pont a törpicsekek miatt. Persze tény, ilyenkor jön a tökéletes matchup, Zolika, beblokkolja az Armát és ott áll a rúnamágus fél sereggel, varázslat nélkül egy nekróval szemben, akinek elég jól megoldott a mana (és harcos) utánpótlása.

5. A Rúnamágus elsődleges képesség fejlődése a legkiismerhetetlenebb a játékban, és ha nem nő megfelelően az SP (ami persze enlightenmenttel ritkán fordul elő) akkor szintén nehéz haladni.

6. Igen, alternatív fejlesztések csak ToE-ben vannak és a fekete maci annyival jobb (na jó, tény, hogy Necro ellen nincs értelme a fehéret használni), hogy nem lehet a védelmét csökkenteni, de mondjuk ritkán kezd bárki is Tömeges sebezhetőséggel. Berzerkert is ritkán láttam használni éles helyzetben, a +5 HP és a Bash képesség az Ideges harcosnak sokat jelent.

+1. Az, hogy x szinttel megvertél y szintűt, még feltétlenül mond sokat. A build különbségei és főként a megfelelő játéktudás könnyedén ellensúlyoz egy magasabb hős szintet. Az én meccseim a legjobb példák rá, és el lehet hinni, többnyire én húzom a rövidebbet :) (vö. aláírásom 3. mondata :wink: )

Mára ehhez a topikhoz ennyi voltam, elnézést mindenkitől, ha esetleg kicsit undoknak tűntem, nem szándékom bántani senkit, de

P.S.: Az én véleményem az, hogy az az igazán frankó játékos, aki a saját stratégiáját az ellenfélhez tudja igazítani, és nem mindig ugyanazt a sablont nyomja állandóan. Nincs nagy mintám, de minden, amit eddig láttam (leginkább H5ben), az ezt látszik igazolni.

Szerző:  Braddy_Barr [ 2011 ápr. 04 hétf., 18:28 ]
Hozzászólás témája:  Inga

Tökéletesen igazad van, s köszönöm a véleményt. Azt azért mégegyszer kiemelném, hogy ez Impossible méretű mappára volt build (és mondjuk, hogy alkalomra optimalizált.. Azóta sokszor játszottam törpével, és tényleg gázos összeszedni neki a a logisztikát.
Legközelebb visszaváltok valami régi várra (a többivel is egész sokat játszottam már), és inkább valami kissebb mapra.

Szerző:  oggoldergergely [ 2012 máj. 13 vas., 17:10 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok. Hozzávetőleg 4 éve játszom a heroes v-tel de egy valamit nem tudtam elérni: az ork hősök vértombolást befolyásoló fő képességét(abszolút őrjöngés) mivel még a Heroes Magyarország hivatalos fórumon sincs meg a pontos elérési mód,mert csak a szükséges képességeket írja le (égi útmutatás,kénköves eső,kínzó csapás)és hogy melyik "mesterségi ágazatban"találhatóak de az hogy ezekhez milyen képességek kellenek mondjuk a hadvezetésen belül azt nem.Valaki meg tudná mondani a pontos elérési módot? Ja és a faji képességek 4. legvégső szintjét pl legvégső/ultimate runelore,bloodrage stb.hogy lehet elérni?

Szerző:  Tspawn [ 2012 máj. 14 hétf., 11:26 ]
Hozzászólás témája: 

Az orkos kieghez, ha jól emlékszem van egy képesség kerék valamelyik "fanakármi" mappában. Ott elég jól le van vezetve hogy mihez mi kell. A legvégső képességet meg akkor dobja a játék ha már minden egyéb feltétel megvan(szükséges képességek). Napersze ha szintlépéskor ezt ajánlja fel a játék, mert kitelik tőle, hogy csak neked haszontalan képességeket dob, hogy na nesze válassz.

Szerző:  Heroical [ 2012 máj. 14 hétf., 13:50 ]
Hozzászólás témája: 

oggoldergergely írta:
Sziasztok. Hozzávetőleg 4 éve játszom a heroes v-tel de egy valamit nem tudtam elérni: az ork hősök vértombolást befolyásoló fő képességét(abszolút őrjöngés) mivel még a Heroes Magyarország hivatalos fórumon sincs meg a pontos elérési mód,mert csak a szükséges képességeket írja le (égi útmutatás,kénköves eső,kínzó csapás)és hogy melyik "mesterségi ágazatban"találhatóak de az hogy ezekhez milyen képességek kellenek mondjuk a hadvezetésen belül azt nem.Valaki meg tudná mondani a pontos elérési módot? Ja és a faji képességek 4. legvégső szintjét pl legvégső/ultimate runelore,bloodrage stb.hogy lehet elérni?

Skillwheel nevű program fog segíteni neked, itt tudod online használni, és le is töltheted: http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=520

Szerző:  Utrkij Yuzsulaw [ 2012 jún. 08 pén., 10:16 ]
Hozzászólás témája: 

Nem tudom ki játszik még az 5-össel, én mostanában a sylvan kampány viszem végig, de érdekes hősfejlesztéssel, ToE alatt játszva(ez egy MOD).
Ugyebár adott Findan, ki a támadás-taktika képzettségekkel kezdi a játékot. Nos én felvettem a pusztító mágiát, megvilágosodást (inteligencia és a plusz prim. skill-ek miatt), és a hadvezetést (diplo és empátia). felvittem nyílbűbájra egy varit, ami jól sebez és azzal ritkítottam az elleneket. A magas morál miatt gyakran sorra kerül a hős és az int. miatt meg sokáig tudja szórni a varikat. Szerintem hasznos, a hős egymaga is nagy pusztítást tud véghez vinni, főleg ha kedvel célpontok ellen veti be nyílzáporral a csata közben! :D

Szerző:  Farkas Péter [ 2012 jún. 13 szer., 6:57 ]
Hozzászólás témája: 

Én is elkezdtem mostanában újrajátszani az 5.rész kampányait, Agraellel most szenvedek a harmadik pályán, ami az egyik legnehezebb pályája az egész játéknak, főleg hogy tizenöt szintlépés alatt egyszer nem volt képes defet dobni a gép. Úgyhogy attack, log, gépek, luck kombóval próbálok minél gyorsabban takarítani, földelementálok soron, uhh...

Utrkij, te hol tartasz ezzel a builddel? Az én tapasztalatom az, hogy az utolsó pálya log nélkül egy rémálom, de amúgy nice build, én warlockkal szeretem az ilyet összevárni, mert főleg végjátékban hatékonyabb lehet az empátia, mint a sorcy. Bár imba nyílzápor jó kis osztás első körre :twisted:

Szerző:  Utrkij Yuzsulaw [ 2012 jún. 13 szer., 9:58 ]
Hozzászólás témája: 

Nos 3x is szerencsém volt a witch hut-okkal, mert olyan skill-eket adott, ami kellett is. Így van log, igaz csak fejlett szinten, meg mellé nyomkeresés. A pusztító mágia gyakszin, mellé jég és tűz mesterség, megvilágosodás gyakszin, ott int.+ varázsló jutalama és végzős skill és a hadvezetés is max-on, ott meg van a diplo+empátia( ezt és a pusztító mágiát kétszer is belákkoltam a kunyhókban :D )

Most tartok az uccsó pályán, a dél keleti nekró vár megvan, most jön a földalatti rész, de már vannak seregek szépen(2k+csonti is van az első hősnél), nekem meg sariból van vagy 10... izgi lesz a pálya így is :D

Szerző:  Gelu [ 2012 jún. 20 szer., 20:54 ]
Hozzászólás témája: 

Yo!

A ToE nekró kampányát akarom végigvinni heroicon.(Normálon már végig vittem a teljes játékot.)

Arantirral kapcsolatban szeretnék egy fejlődési tippet kérni.Az Orlando elleni végső harc miatt gyúrjak rá a Terror Sikolya képességre + sorcery + war machines vagy esetleg más képességeket erőltessek?

Szerző:  Heroical [ 2012 jún. 20 szer., 23:06 ]
Hozzászólás témája: 

Az 5. pályán van memória mentor, úgyhogy addig mindegy hogyan fejlesztesz, illetve a végcsatára lényegében teljesen át tudod variálni, amik eddig történtek, szóval úgy érdemes fejlődni, ami korábban segít sokat.

Szerző:  Gelu [ 2012 jún. 23 szomb., 14:27 ]
Hozzászólás témája: 

Szerintetek milyen a következő build?

Hős: Ythlin

Verz: ToE 3.1

Képességek:

Fény mágia: áldások, megkötések és harag mestere
Harci gépezetek: sátor, balliszta, imbue balliszta
Pusztító mágia: tűz mestere, a pusztítás titkai, gyújtás
Megvilágosodás: intelligencia, varázsló jutalma, végzős
Bűbájossság: misztikus képzés, arcane excellence, mana regeneráció

Egységek:

Dryad, Savage Treant,Pristine Unicorn, High Druid, Emerald Dragon, Master Hunter, War Dancer.

Taktika:

Sokoldalú hős, tömeges támogató varázslatok,imbue balliszta+ pusztító mágia kombó.A High Druid + varázserőt ad. Veszteségek minimálon tartása sátor+resurrection+Dryad--Treant Szimbiózis. Igaz semmilyen might képesség nincs a ballisztán kívül.Ha a pályán találunk heaven várat akkor a huntert és a war dancert cseréljük ki paladinra és arkangyalra.(A bűbájosság helyett hadvezetés.)

Oldal: 19 / 23 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/