Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 452 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 06 szer., 14:42 
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 03 vas., 13:03
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Berény
hja meg elfek szerencséjével ugye .... :D + még az egyszarvúsazrv íj :D amugymeg aztem azt nem lehet a Hot-Seat ben megszerezni de az is ke volt nekem rakva és ugy aztéán télleg erős a vár:D

_________________
Ijászok forever!!!!!!! ^_^


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 06 szer., 15:35 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Sylvan-nal sztem a counter spell-re érdemes menni. Lesz ugye tűzellenállás, megerősített tűzelementálok, az enlightement miatt gyorsabban szeded az xp-t, a sorcery-vel gyorsabban varázsolsz..., de maga a védő varázslat a legszupib, csak az a bibi, hogy gyorsan elfogy így a mana és akkor jaj nekünk! :roll: Főleg inferno ellen jó ez. :D

Inferno-val a legszebb taktika meg az lehet, hogy a pokoltűzre mindent összeválogatunk(pokoli bosszú, perzselő tüzek), így elég durva sebzéseket lehet produkálni. Meg az sztem eszméletlenül jó, hogy a sorcery-ben van olyan, hogy soul fire és ha nincs manád akkor is tudsz a holtetstek zabálásakor varázsolni, ehhez persze az ellen több egységenek is ott kell lennie! :D

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 06 szer., 23:07 

Csatlakozott: 2006 dec. 06 szer., 22:40
Hozzászólások: 3
Hello!

Csak egy kérdésem lenne. Miért van az, hogy inferno várnál a 6.lvl lénnyel ha mondjuk 2 vel varázsolok meteor showert az 90 sebzés, de ha 30-al az csak 380? Ezt direkt csinálták igy?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 06 szer., 23:33 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Rastachyr írta:
Hello!

Csak egy kérdésem lenne. Miért van az, hogy inferno várnál a 6.lvl lénnyel ha mondjuk 2 vel varázsolok meteor showert az 90 sebzés, de ha 30-al az csak 380? Ezt direkt csinálták igy?


Lehet, hogy hülyeséget írok, de...

1. ...minél több pit lord-ot van, annál nagyobb bónusz kap a támadó varázslataira(%-osan), nem összeadódik pit lord-onként, vagy

2.a hős varázsereje határozza meg (tápoló vagy átkozó varázslatoknál a lény mennyisége határozza meg a varázslat erejét),

3.az ellen hőse is befolyásolja a te hősöd és egységeid támadó varázslatainak erejét! :D

Egyébként meg elég durva lenne ha 30 pit lord kb. 900-at ütne a meteor shower-rel, nem?

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 07 csüt., 0:26 

Csatlakozott: 2006 dec. 06 szer., 22:40
Hozzászólások: 3
Csövi!

Köszi, hogy válaszoltál.

Én is ugy látom, hogy a lények számának növelésével nő a sebzés is de nem arányosan, ami szerintem azért nem biztos,hogy jó , mert mi a logikus abban,hogy ha 2-é szedem őket, akkor mondjuk 250-et 250-et sebeznek, ami ugye 500, ha meg egyszerre sütik el , akkor csak 360.
Direkt kipróbáltam, 1 45-őt, 2 90-et, de 4 már csak 150-et(180 helyett) sebez.
És ugye ezzel az abaj, hogy nagyobb seregek találkozása esetén igy nem olyan egyszerű szembeszállni az elfekkel, mert igy a scubbus+pit lord nem igazán versenyképes a druida+elf ijász kombóval

UI: Bocs ha nem jó topikba írom, de még sehol nem láttam leírva és nagyobb h3-pályákon nekem nagyon sokat segített az expert earth magic+town portal kombó amikor is abba a várba teleportálhatsz amit kiválasztasz, szal egy nap alatt bejárhatod mind a 10 várad vagy átjuthatsz a térkép másik felére ami azért szerintem nem rossz, sőt ha ugy vesszük egy hőssel tudod védeni a váraidat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 07 csüt., 1:56 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Rastachyr írta:
És ugye ezzel az abaj, hogy nagyobb seregek találkozása esetén igy nem olyan egyszerű szembeszállni az elfekkel, mert igy a scubbus+pit lord nem igazán versenyképes a druida+elf ijász kombóval


Hát nem akarok kekeckedni, de szerintem a probléma megoldható, ha vázoljuk bővebben a helyzetet.

Ugye sylvan vs. inferno harc folyik. A démonok otthon hagyásával szedjük ketté a famulus csapatainkat, hogy szívják a manát (persze a harcok során ne veszítsünk belőlük túl sokat) gating-geljük a famulusokat, és a harc előtt rakjuk be eléjük valami erős lényt(nagy méretűt). Tapasztalataim szerint gyorsan elfogy az ellen manája (főleg, hogy vándor az illető), s mivel nem lesz manája az ellen hősének és druidájának sem, nehezen tud velük aratni. A hunter könnyen megölhető, a druida mana nélkül nem igazi ellenfél, a többi lény meg sztem nem igazán veszélyes (azé a treantokat mielőbb iktassuk ki). Sylvan ellen (még ha gép is) így szoktam menni és akkor mindig győzök. 8)

Egyébként infernoval semmi dolgod sincs csak gating, gating, gating... oszt jó van. :lol: :lol: :lol:

_________________
GL HF! :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Utrkij Yuzsulaw 2006 dec. 07 csüt., 2:08-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 07 csüt., 2:06 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
OFF: Ami meg a H3-as town portal-ozást illeti gép ellen nem nagy kihívás, versenyeken meg, ha jól olvastam valahol nem is lehet használni.
A H5-ös változat a lehető legjobb, mert az a legközelebbi váradba visz vissza, így téve nehezebbé a játékot (néha qrvára idegesítő, de ez van)! :D

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 07 csüt., 8:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
A lényeknek külön Powerszámítási képletük van, s ezért van az , hogy minnél több, arányaiban annál kevesebbet sebeznek a DirektDmg speljeik! Ugyanis van adva 1 populációs érték, ami a léynek szintjétől függ , majd ezzel osztva a mennyiséget, és egy bizonyos számot, így jön ki a power értéke! TEhát minnél több van belőle, annál aránytalanabb ez a power érték!
A pit pedig 15+15*power értékkel nyomja a meteort, ugyhogy így kel nézni! :) 1 pit Lordnak 2-es a pow, 2-nek 5, 3-nak 7, 4-nek 9, 5-nek 10, 6-nak 11....

A manualba elméletileg benne van! ( Az 50 megás collectoréban asszem, mert a magyaré az semmmi!)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 07 csüt., 11:45 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Egyébként a támadó varázslatokat használó lényekkel olyanokat érdemes ütni akiknek ellentétes a mágikus elemük. Csak hasraütés szerűen pl. pit lord víz az ellen egyik egysége meg tűz elemű és akkor nagyobbat sebez. Warlock-kal könnyebb mert az "látja" az elemeket, de ha tudjuk, hogy kinek mi az eleme akkor könnyebb ellenük játszani is. Persze a fejletebb lényeknél két elem is van így ilyenkor ez szerencse kérése is. :cry:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 07 csüt., 13:15 
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 27 hétf., 14:42
Hozzászólások: 14
Arszi írta:
Én a Sylvan várral dolgoztam ki egy jó taktikot, de csak akkor működik, ha az ellennek nincs területre ható támadása/varázslata, valamint szükség lesz a Tactic képességre is: bal alsó sarokba a huntereket, mellé a druidát, eléjük az entek, és mellé az unikornisok. így a driud és a hunter nyugodtan lövöldözhet, senki sem fog eléjük állni :-) a druidákból kiszedünk külön csoporta 1 darabot, de ha van még helyünk, akkor még egyet. A lényeg, hogy druidból a nagy csoport, és két 1 es. A két kis egyessel előszőr az entekre és az unikornisukra nyomjuk a páncél növelő varázst, majd a következő körben a nagy csoport druidra és a hunterekre. Kell még az offense és defense skill. Ha belefér, akkor esetleg még a Leadership is. Na, én 1.0 ás verzió alatt így szopattam meg Gilraelt ;-)

Hello Arszi!
Ez a szopatás a pálya kezdetétől számítva mikor következett be, én ugyanis pont itt vagyok megakadva és Gilraennek már irgalmatlanul nagy serege van (50 sárkány, 800 pengetáncos stb.). Nekem meg kb. a tizede... szerinted kezdjem elölről? :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 07 csüt., 13:20 

Csatlakozott: 2006 dec. 06 szer., 22:40
Hozzászólások: 3
Köszönöm a válaszokat sokat okosodtam :)

Most jövök csak rá,hogy az impeket nem is használtam, pedig a speckójuk tényleg elég jól használható, hát hiába nah sosem késő tanulni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 08 pén., 14:01 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Lenne 1 kérdésem: miért van az, hogyha olyan hősőm van aki lényspeckós, hogy annak a lénynek nem csak az A,D értéke növekszik szintről szintre, ha nem a kezdemény, sőt úgy tapasztaltam hogy gyakrabban van morálja, azok a lények nagyobb eséllyel csatiznak hozzám meg ilyenek. Csak azért gondolom ezt mert hát ugye az olvassuk, hogy pl. +1 A és +1 D minden x-dik szint útán a lénynek és mást nem ír. Ha valaki erre válszolna nekem az jó lenne! :roll:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 08 pén., 19:22 
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 03 vas., 13:03
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Berény
Utrkij Yuzsulaw írta:
Lenne 1 kérdésem: miért van az, hogyha olyan hősőm van aki lényspeckós, hogy annak a lénynek nem csak az A,D értéke növekszik szintről szintre, ha nem a kezdemény, sőt úgy tapasztaltam hogy gyakrabban van morálja, azok a lények nagyobb eséllyel csatiznak hozzám meg ilyenek. Csak azért gondolom ezt mert hát ugye az olvassuk, hogy pl. +1 A és +1 D minden x-dik szint útán a lénynek és mást nem ír. Ha valaki erre válszolna nekem az jó lenne! :roll:



Hát nyilván hogyha az adott szörnye van spec.-va akkor annak mindene nő kiv. sebzés és életpont :wink:


Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

_________________
Ijászok forever!!!!!!! ^_^


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 10 vas., 16:50 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Beneee lehet, tényleg ilyen egyszerű az egész és csak én próbálok itt okoskodni. Ezentúl lehet többet fogok lényspeckós hősökkel nyomni (álá Heroes 3).

Más. A vándorral kipróbáltam azt, hogy pusztító és sötét mágiákat választottam neki. Ezeken belül is megszereztem a manakitörés és megrontott föld képességeket. Ugye ezek olyanok hogy a hős szintjével megegyező nagyságú sebzéseket visznek be az ellenfél katonáinak.
Az eredmény nem rossz, sőt időnként nagyon jól jön a nagy csatákban, de mire ezeket összehozzuk addigra vége a játéknak. :cry:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 10 vas., 18:57 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
Nekem van saját taktikám, amit a törpéknél használok a HoF-ban.

Nos szükséges ablitik:

Offense Formation
Defense Formation
Preperation
Tactic

Ajánlott hős:
Wulfstan

Ajánlott lények:
Defender, Skrimisher, Berserker, Wolf, Mantacore

Lényeg: A Skrimishereket és Spearwildlereket a Defenderekkel védjük, a Berserkereket, Wolfokat, Mantacore-kat arra használjuk hogy megtámadjuk az ellenséget közelharcban. A Skrimisherekt és Spearwildlereket arra használjuk hogy Wound-ozzuk az ellenségeket, így a Shieldguardokat és a Defendereket már odaküldhetjük megtámadni az ellenségeket. Első lépésként mindig öljük meg a léveszeit az ellenségnek. Ha a várat védjük mindig első lépésként rombojuk le az ellenséges Catapultot, az Amo Cartot, First Aiud Tentet, Balistát, és öljk meg az ellenséges lövészeket és repülő lényeket. Ha a falak épek és az ellenségnek nincs mivel a faljainkat lőni, és csak közelharci egységeik vannak, idő kérdése és a Balistáink és a lövészeink legyőzik őket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 10 vas., 19:21 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Nos ez azért JÓ általános taktika, mert mindegyik népnél be lehet ezt vetni, már ami minden népnél ugyanzaz. Ami meg a catapultot illeti sok sikert és türelmet a szétlövésével(kb. 1000-es hp). :D

Tényleg annyira jók ezek a törpék mint ahogy állítják? Nos nekem még nincs meg a HOF, de amennyit tudok róla (mármint a törpékröl) kevés a repülő lénye (1 db az is teleportál), és a lövészei sem tünnek valami ásznak. Persze ez lehet hogy csak az én hülyeségem. A rúnamágia konkrétan micsoda és hogy lehet ezt a gyakorlatban bevetni? Mennyire hatásos a megfelelő körülmények között?

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 10 vas., 21:10 
Avatar

Csatlakozott: 2006 nov. 16 csüt., 11:43
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Pécs
A Rúnamágia jó! :) Működése: amilyen varázslatokat ismer a hős, azok megjelennek akciógombokként a törp egységeidnél, amikor azok jönnek. Mindegyik használhatja őket, és nem manát, hanem különböző nyersanyagokat fogyasztanak. Jelentősen növelik a harcipotenciáljukat. Egyik kedvencem: Rune of Charge - 1 fáért +100% SPEED! Így egy magas initiativ-vel rendelkező lénnel (pl. berserker) rögtön az első körben le lehet foglalni az ellenfél íjászait. Táp... :wink:
Van egy olyan egyedi hősképesség, ami 50% eséllyel 0-ra redukálja a rúnák nyersanyagfogyasztását. Szóval így már nem is annyira költséges a dolog.
A törp egységek pedig nem a legjobbak "izomerőben" (kivéve a Magma Sárkányt, mert az BRUTÁLIS a 280-as HP-vel :twisted: ), de van egy-két fincsi bónuszuk. Szóval szerezd meg és jó játékot! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 11 hétf., 0:19 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
primessor írta:
A Rúnamágia jó! :) Működése: amilyen varázslatokat ismer a hős, azok megjelennek akciógombokként a törp egységeidnél, amikor azok jönnek. Mindegyik használhatja őket, és nem manát, hanem különböző nyersanyagokat fogyasztanak. Jelentősen növelik a harcipotenciáljukat. Egyik kedvencem: Rune of Charge - 1 fáért +100% SPEED! Így egy magas initiativ-vel rendelkező lénnel (pl. berserker) rögtön az első körben le lehet foglalni az ellenfél íjászait. Táp... :wink:
Van egy olyan egyedi hősképesség, ami 50% eséllyel 0-ra redukálja a rúnák nyersanyagfogyasztását. Szóval így már nem is annyira költséges a dolog.
A törp egységek pedig nem a legjobbak "izomerőben" (kivéve a Magma Sárkányt, mert az BRUTÁLIS a 280-as HP-vel :twisted: ), de van egy-két fincsi bónuszuk. Szóval szerezd meg és jó játékot! :)


Húha, asszem ezek a törpök leszenk a kedvenceim. :) Ilyen tápos képességek az egységeknél! Nem erősek így egy kicsit? Mert nekem nagyon úgy tűnnik hogy ez a rúnamágia túlzottan táp lehet magasabb szinten. Remélem nem lesz igazam (vagy nincs is). Még a harci stílusommal is klapol ez. Ez lesz, ez lesz az a nép amivel sokat fogok éjszakázni! :D Bár az a tény hogy ezek nyersanyagot "fogyasztanak", lehet ez lesz a gátja a "táposságnak", legalább is rövid távon!

ui: bocs az OFF-ért mindenkinek, de ez nagyon megvágott! :oops:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 11 hétf., 20:33 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Üdv

Szerintem rendkívül hatékonyan lehet semlegesíteni a sok lövő egységgel rendelkező várakat, mint a Sylvan, Nekro esetleg a Haven. Ha tudom, hogy ezekkel állok szemben, akkor én rágyúrok a fénymágiára, azon belül pedig arra, ami lehetővé teszi a lövedékek eltérítése varázslat tömeges használatát. Egy expert szintű lövedékek eltérítése varázslat, 70%-os védelmet ad a nyilak ellen. Ha még mellé rakjátok a defense ágban található kitérés képességet, ami +20%, akkor megnézem azt a mestervadászt vagy hordányi csontváz íjászt, ami komolyan tudna sebezni...

Másik tipp, ha az ellenfél képes feltámasztani (Haven, Nekropolis) vagy van olyan egysége, ami tudja ezt (Inferno), akkor ha lehetőségünk van arra, lépjünk rá az elhullott egységük hullájára, így az nem támasztható fel. Rendkívül bosszantott engem, mikor a gép ezzel szivatott, de igaza van, mindig beválik! Nyilván nem lehet minden hullára, de azért van olyan egység, amit soha nem szeretnék feltámadni látni, mint pl. a paladin...
:D

Nekem is lenne pár kérdésem. A Katona szerencséje képességnél miért nem működik az egyszarvú vakítása? Ez nem eshetőleges képesség?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 11 hétf., 21:17 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Nabunaid írta:
Üdv

Szerintem rendkívül hatékonyan lehet semlegesíteni a sok lövő egységgel rendelkező várakat, mint a Sylvan, Nekro esetleg a Haven. Ha tudom, hogy ezekkel állok szemben, akkor én rágyúrok a fénymágiára, azon belül pedig arra, ami lehetővé teszi a lövedékek eltérítése varázslat tömeges használatát. Egy expert szintű lövedékek eltérítése varázslat, 70%-os védelmet ad a nyilak ellen. Ha még mellé rakjátok a defense ágban található kitérés képességet, ami +20%, akkor megnézem azt a mestervadászt vagy hordányi csontváz íjászt, ami komolyan tudna sebezni...

Nekem is lenne pár kérdésem. A Katona szerencséje képességnél miért nem működik az egyszarvú vakítása? Ez nem eshetőleges képesség?


Én 1,1k csontvázíjjászt láttam lövedékeltérités + kitérés után csodásan sebezni (430 Dmg :lol: ) És volt 1 tápos hős mögöttük, s egy kicsit táposabb ellene!:p

A vakítás pedig nem éppen olyan eshetőleges képesség, mint a pajzscsapás, meg a skill sem tökéletes szeintem, mint néhány képesség ( pl. Whrait,Ártó érintés :arrow: 3 db nem szedett be 1 titánt, pedig 1 et mindenféleképp meg kellene ölnie! :shock: )

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 452 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség