Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
A Heroes fejlődése avagy Might and Magic evolúció http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=606 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | Tomcsics [ 2006 máj. 10 szer., 8:41 ] |
Hozzászólás témája: | A Heroes fejlődése avagy Might and Magic evolúció |
Vizsgáljuk meg a Heroest kicsit közelebbről! Mennyit fejlődött maga a játék, egy bizonyos, vár vagy lény, hogy fejlődtek a dolgok. Nos vélemények megfigyelések? |
Szerző: | Zargul [ 2006 máj. 10 szer., 12:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem sokkal vagányabbul néz ki a Power Lich a 3-ban mint a kettőben. ![]() |
Szerző: | Tomcsics [ 2006 máj. 10 szer., 13:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
Zargul írta: Szerintem sokkal vagányabbul néz ki a Power Lich a 3-ban mint a kettőben.
![]() Szerintem az egész nekromanta bagáns jobban néz ki mint a 2-ben. Vegyük pl. csak Sandro arc képét. Na jó ez elégé bugyuta példa volt ![]() |
Szerző: | Tomcsics [ 2006 máj. 10 szer., 13:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egyébként amelyik lényt érdemes megfigyelni az pl. a Cerberus A háromban egy zombi kutyának vagy farkasnak tudtam beazonosítani a halálkutya és a cerberus nevü lényeket. A négyben megváltozott a kinézett. A cerberus csak a két plusz fejnek köszönhetően tér el egy átlagos dán dogtól. Az 5-ben pedig újabb érdekes (sőt talán érdekesebb) változás tapasztalható a lényen: itt már csak átvitt értelemben kutya, inkább egy gyík amit tűzaura vesz körül. Érdekes fejlődés nem? |
Szerző: | Freemy [ 2006 máj. 10 szer., 13:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
A várak fejlődése is más, pláne, hogy az inferno és a necropolis összeolvadt. Nehéz ezek fejlődését nézni, de kétségtelen, hogy minden részben szebb lett minden. Ha csak a Heroes 1 sárkányának a színére gondolsz, akkor is feltűnőbb, szebb a többi részben! Nem? ![]() A szépség fejlősének ellenére az ai ugyanannyit romlott, mint amennyivel szebbek lettek a lények és az összkép. Bizonyos funkciók viszont egyre inkább belekerültek a játékba. Gondolok itt azokra az elemekre, gombokra, amikkel egyre inkább átláthatóbb lett a játék. A heroes játék fejlősésvel párhuzamosan lehetne nézni a visszafejlődést is! Hiszen ilyen is akad. Pl. az előbb említett AI, a várak összevonása és ezáltal lények eltűnése, stb. Ha már itt tartunk, erről is beszéljünk! |
Szerző: | Zargul [ 2006 máj. 10 szer., 19:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Lények:a H3-hoz képest(bár ott is nagyon f*szák voltak)a H5-ben nagyon eltalálták a lények, a várhoz passzoló hangulatát.Ez maximális pozítivum!Lásd Inferno vár:Pit Lordnak egyszerűen brutális a kinézete ellentétben a háromban lévő kigyúrt, izmos felsőtestű ostorossal.Valahogy jobban démoni meg hát hatos szintü is.Bár a Horned Demon kissé gorilla szerüen mozog de sebaj, ez legyen a legkevesebb! Haven vár:jobban ki van hangsúlyozva a "szent állapot":) például a Monk/Zealot helyére került Inkvizítor (már a nevében is) a gonosz illetve démoni hordák pusztítására született.A Nekromanta várnál mondjuk a zombi kicsit nyomi lett de ez csak egy lény.A Wraith messzemenően agresszívabbnak hat mint mondjuk a 3-ban. Várak:sztem a korai részektől eltekintve(meg a 4-től)nagyon komoly hangulatok uralkodnak de mondjuk a második részben sem vészes csak a mese jelleg miatt érződik kicsit nem oda illőnek.Szerintem. Térkép:1-ben egyértelmű ![]() Az új epizód megjelenésének megítélése egyértelmű, már aki játszott vele.Én a 3 után kb 10-15 perc játék után teljesen hozzászoktam manapság meg szinte oly gyorsan mozgok rajta mint elődjein(leszámítva persze a tér mozgatásának idejét és a korábbi részeken eltöltött évek "rutinját")A fejlődés mértéke itt is egyértelműen magasan ívelő tendenciát mutat. Zenék:erről csakis szuperlatívuszokban beszélhetek annyira isteniek!Még a 4-nek is ![]() Na egyenlőre ennyi a rövid véleményem, majd valószínü visszatérek még ide késöbb mikor új dolgok jutnak eszembe ![]() |
Szerző: | Tomcsics [ 2006 máj. 11 csüt., 14:50 ] |
Hozzászólás témája: | |
Freemy írta: A várak fejlődése is más, pláne, hogy az inferno és a necropolis összeolvadt. Nehéz ezek fejlődését nézni, de kétségtelen, hogy minden részben szebb lett minden.
Ha csak a Heroes 1 sárkányának a színére gondolsz, akkor is feltűnőbb, szebb a többi részben! Nem? ![]() A szépség fejlősének ellenére az ai ugyanannyit romlott, mint amennyivel szebbek lettek a lények és az összkép. Bizonyos funkciók viszont egyre inkább belekerültek a játékba. Gondolok itt azokra az elemekre, gombokra, amikkel egyre inkább átláthatóbb lett a játék. A heroes játék fejlősésvel párhuzamosan lehetne nézni a visszafejlődést is! Hiszen ilyen is akad. Pl. az előbb említett AI, a várak összevonása és ezáltal lények eltűnése, stb. Ha már itt tartunk, erről is beszéljünk! Nos bevallom a sárkány tényleg szebb lett ![]() Én az Inferno és Necropolis házasságot mindíg is elleneztem. Több összeolvadásról nem tudok, bár a H3-ban mintha bedobtak volna egy bombát a Dungeonbe (bocsi, csak múltkor ezt kihagytam javítok) és szétrepűltek volna a tagok. gondolok itt a majdnem 100%-os lény cserére. Az AI butább? Talán csak azért mert hozzá szokik az ember én még nem tapasztaltam ehez hasonlót. Érdekes megfigyelni azt, hogy a szörnyek várbarendezésse mindíg más ökoszisztémán alapúl! 1-2: Hős alapján (milyen egységeket használna) 3: hasonló érdeklődéssű lények 4: Mágia 5: Faj. zargul: Örülök ennek a szép hosszú véleménysorozatnak, remélem még lesznek ilyenek ebben a topikban. |
Szerző: | Dani86 [ 2006 máj. 13 szomb., 20:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem az visszafejlődés, hogy az 5-ben a 3. rész várait látjuk viszont, szinte egy-az-egyben. Nekem bejött a 4-ben, hogy a halálnál az Inferno lényei is ott voltak, de hamár az élőhalottak "visszafoglalták" az 5-ben a Necropolist, akkor a halállovag miért lett neutral? Annak meg semmi értelme, hogy a Wraith hatos szintű, a csontsárkány meg hetes. A játék szerint az előbbi maga a "Halál", nem lenne logikus, hogy az lenne a legfőbb lény a nekromanták között? ![]() |
Szerző: | Tomcsics [ 2006 máj. 13 szomb., 21:02 ] |
Hozzászólás témája: | |
Dani86 írta: Szerintem az visszafejlődés, hogy az 5-ben a 3. rész várait látjuk viszont, szinte egy-az-egyben. Nekem bejött a 4-ben, hogy a halálnál az Inferno lényei is ott voltak, de hamár az élőhalottak "visszafoglalták" az 5-ben a Necropolist, akkor a halállovag miért lett neutral? Annak meg semmi értelme, hogy a Wraith hatos szintű, a csontsárkány meg hetes. A játék szerint az előbbi maga a "Halál", nem lenne logikus, hogy az lenne a legfőbb lény a nekromanták között?
![]() A Halállovagnak egyszerű magyarázata van: Így is azon az állásponton vagy, hogy túlságosan H3 szerüek a várak. Gondold el, ha még ő is ott csápolna akkor mi lenne. Még nagyobb "dézsa fű". Bár szerény véleményem szerint ez az állítás egyedűl az Academyre vonatkozik, a többi vár nem hasonlít annyira, főleg a Dungeon az aztán biztos nem ![]() ![]() Abban már egyet értek, hogy a kaszás 7-es szintünek kénne lennie nem 6-osnak, ez így értelmetlen. És még egy dobás lehetett volna a Bone Dragon lefokozássa, kis változatosság, hamár a Minotaur is lefokozódott nem értem, hát csak átkellett volna írniuk pár számot... de nem csökönyös banda betette 7-es szintünek. Nam indegy örüljünk a jó oldalának: hogy van kaszás ![]() |
Szerző: | Dani86 [ 2006 máj. 13 szomb., 21:25 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tomcsics írta: A Halállovagnak egyszerű magyarázata van: Így is azon az állásponton vagy, hogy túlságosan H3 szerüek a várak. Gondold el, ha még ő is ott csápolna akkor mi lenne. Még nagyobb "dézsa fű". Bár szerény véleményem szerint ez az állítás egyedűl az Academyre vonatkozik, a többi vár nem hasonlít annyira, főleg a Dungeon az aztán biztos nem
![]() ![]() Igaz, de ha már annyira a 3. rész várait akarták visszahozni, szerintem kár volt pont a halállovagot kihagyni, az egyik legeltaláltabb lény a 3-ban. (Na jó, lehet, hogy akkor meg túl sok lovasegység lett volna. ![]() Nemcsak az Academy, hanem a Haven (mondjuk most lett a legjobb a lovagvár), Inferno és Necropolis is nagyon a 3-ra hajaz 1-1 lény kivételével. Az meg nem baj, hogy a Dungeont elfoglalták a sötételf hölgyek. ![]() |
Szerző: | jitay [ 2006 máj. 15 hétf., 10:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ha már a fejlődésről van szó: Lények Sajnos nem teljes. ![]() ![]() |
Szerző: | boroni [ 2006 máj. 15 hétf., 11:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hmm... egész jó ez a képes összehasonlító lista ![]() ![]() Esetleg beraknál egy vár-belülnézet listát is? A 4 "alap" várnál érdekes lenne a teljes sorozatot végignézni. üdv |
Szerző: | jitay [ 2006 máj. 15 hétf., 15:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
boroni írta: Hmm... egész jó ez a képes összehasonlító lista
![]() ![]() Esetleg beraknál egy vár-belülnézet listát is? A 4 "alap" várnál érdekes lenne a teljes sorozatot végignézni. üdv Ez sajna nem az én listám, csak úgy találtam a neten. |
Szerző: | Tomcsics [ 2006 máj. 15 hétf., 18:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
jitay írta:
Érdekesek a változások. Remekül illusztrálja, hogy egy lényt nem ábrázolnak egyformán két Heroes játék során. Ott van az Ogre az első részben olyan volt mint egy neander völgyi ![]() |
Szerző: | jitay [ 2006 máj. 16 kedd, 8:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egy kissé unatkoztam (így vizsga előtt, ez nem is csoda ![]() ![]() A link: http://homm5.tvn.hu/homm_lenyek/homm.htm Nem biztos, hogy mindenki egyetért majd a listával, mert pár lényt olyan lénnyel hoztam össze, amivel csak kinézetükben és nem a nevükben hasonlítanak (ilyen pl a h1,h2 Trollja és a további részek Küklopsza). (Akinek nagyon nem tetszik, csináljon jobbat ![]() ![]() Illetve megfigyeltem, hogy van pár olyan lény, ami igen stabilan tartja magát a heroes összes verziójában. Nem tudom, hogy ilyen szempontból valaki már végig gondolta-e. Ilyenek pl, a peasent, az archer, kisebb megkötéssel a swordsman illetve a Cavlry/Champion, a sprite-ok is ott vannak minden részben, ugyanúgy mint az elf lövészek. Hasonló a helyzet a druida/monkokkal (bár, csak ha rokonságba hozzuk őket, ahogy én tettem). Stabil lény még az unikornis, a gargoli, a griff, a minotaurusz, a hidra és a Black Dragon. Jelen van még egy átváltozó fenomén, a dzsinn személyében (a H1-beli kinézete rulez ![]() Van pár lény ami csak a H2-ben lépett szintre, de onnantról már stabilan jelen van, ezekből csak pár, a teljesség igénye nélkül: Titán, Csonti, Vámpír, Mágus. Illetve (sajnos ![]() |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2006 máj. 16 kedd, 9:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jitay! Én mindig tudtam, hogy egy állat vagy, de ez nem semmi! ![]() ![]() Egyébként a listát végignézve, akik nem játszottak a korábbi részekkel, azok beláthatják, hogy a H5 lényei után közvetlenül a H1 lényei a legszebbek!!! A nagyméretű, aranyos, szeretnivaló kis lényecskék egyszerűen "kikövetelik", hogy az ember még egy kört játszon velük, meg még egy kört, még még egyet... ![]() |
Szerző: | boroni [ 2006 máj. 16 kedd, 10:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Eh, Jitay, ez nem gyenge ![]() Szerintem jó ötlet volt a druid-monk, lövős troll-küklopsz rokonítás is - bár a dread knight-grim rider féle párhuzam nem annyira ül (nem beszélve arról, hogy a black/dread knight semleges lényként elvileg a H5-ben is benne lesz), akkor már inkább hasonlít a harpy és a blood fury (attack and return) - de ezek csak kekeckedések, nagyon remek a listád. félve kérdem, h esetleg lehetne ilyet csinálni a várak belső nézetéről is (persze csak H1-H4 esetében, ott viszont talán maxra felépítve...) ? ![]() üdv |
Szerző: | jitay [ 2006 máj. 16 kedd, 12:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
Elismerem a H5 rész egy kicsit tényleg zavaros lehet. De amennyiben jól hallottam/olvastam, bizonyos emberkék, már rendelkeznek a H5-tel, így nekik kellene képeket + leírásokat adni. Tudom, hogy volt szó arról, hogy lesznek semleges lények, de nekem még nem volt szerencsém a H5-höz, így ehhez nem tudok érdemlegesen hozzászólni (pl death knight) Idézet: félve kérdem, h esetleg lehetne ilyet csinálni a várak belső nézetéről is (persze csak H1-H4 esetében, ott viszont talán maxra felépítve...) ?
De mitől félsz? ![]() Akkor jöjjenek a várak. Bár már előre magyarázkodom: a képek méretileg eléggé kicsik, ez abból fakad, hogy a netről szedtem össze őket. (ha valaki tud egy jó képlopó alkalmazást, amivel a DOS-os játékokból lehet kimenteni a képet, az dobjon meg egy pm-mel). (Továbbá jelen pillanatban a gépemen csak a H1 és a H3 van fenn.) A H4-es várnézet az kissé kompliált, mivel egymást kizáró épületei is vannak, így csak a képeken csak az egyik "vonulat" lesz látható (amelyikről találtam képet). És még egy dolog: igyekeztem a várakat úgy összehozni, hogy nagyjából hasonlítsanak (pl:Knight-Castle-Life-Haven), de ez persze 100%-osan lehetetlen (pl Deat ![]() Ja, és mielőtt elfelejteném ![]() |
Szerző: | Freemy [ 2006 máj. 16 kedd, 12:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gratulálok Jitay! Ezt azért én sem gondoltam volna rólad! Mennyi ideig tartott? Gondolom, nem 5 perc volt... ![]() A házasítások tetszenek, ehhez már csak annyi hozzáadás kellene, hogy ha az ember rákattint jobb gombbal valamelyik lényre, akkor kiírja az adatait! ![]() |
Szerző: | boroni [ 2006 máj. 16 kedd, 13:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
Uhh.... nagyon köszi Jitay ![]() Olyan jó érzés 10 év után látni a H1 várakat - és ha Beorn azt mondta a lényeknél, h H5 után a H1 a legszebb, akkor számomra váraknál a H1 az első ![]() ![]() üdv |
Oldal: 1 / 3 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |