Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 16 kedd, 13:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Jahh! A H1 nagyon hangulatos, bár egyes helyeken, pl. a tündibündinél azért a H2 is nagyon tetszetős. (Ennél nem tudok dönteni.) De azt hiszem a H5-nek sem kell szégyenkeznie, az a sötét-elfes megalomán-dungeon feeling nagyon ott van! :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 16 kedd, 13:52 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
De jó lenne egy általános áttekintés arról, hogy mi is fejlődött. Nézzük:

Heroes 1
-4 vár
-4 féle hős
-6. szintű monszták
- összesen 4×6 = 24 féle lény + 4 semleges egység
- néhány lénynél már megjelenik a speciális képesség (unikornis vakít, küklopsz paralizál, griff mindenkinek visszacsap, stb...)

Heroes 2
- 6 vár
- 6 féle hős (megjelenik a necromanta :lol:)
- 6. szintű monszták, de ezek egy jó része fejleszthető (dragon két lépcsőben is, ami a WoG-ot leszámítvam, azóta is kuriózum!)
- megjelennek a szkillek
- XL méretű pályák lehetősége
- nagyobb méretű csatatér
- városok extra védműveket kapnak
- az első (és szerintem minden Heroes-rész legtáposabb) összerakható varázstárgya, a Battle Garb of Anduran (+5 Támadás, +5 Védekezés, +5 Spell Power, maximum morál és maximum szerencse, valamint a hős megkapja a Town Portal varázslatot !!!)
- nyersanyag-termelő artifactok megjelenése
- mass varázslatok megjelenése
- a varázslatok varázspontba kerülnek
- a varázslatszintek elsajátítása Wisdom-függővé válik (ami jó, mert el lehet kerülni az első szintű Rain-ezőket)
- színes sátrak (kódmondattal !) és hozzá való kapuk
- rejtvényt feladó szfinx (ami sajnos kimaradt az utóbbi részekből :( )
- event golyó

Heroes 3
- 9 vár
- 18 (!) féle hős
- 7. szintű monszták, akik mindegyike fejleszthető (sőt, a WoG-os 8. szintűeket is beszámítva :arrow: lénydömping!)
- rengeteg semleges lény, köztük olyan aranyosak is, mint az Azúrsárkány :)
- elég sok lény rendelkezik valami specializációval (kondások előnyben :) )
- a hősök egyedi specializációi, ami miatt végre egyéniségekké válnak, és stratégiákat lehet a hősökre építeni
- öltöztethető hős-baba :)
- kétszintes pályák
- csata során a "várakozás" lehetőségének megjelenése
- balliszta, gyógyító sátor, muníciós szekér
- íjászok távolsági büntetése
- tactics képesség szerepe a sereg felállításában
- összerakható kombi-varázstárgyak dögivel
- varázslatok osztályokba csoportosítása
- újabb szkillek
- megjelennek a timed eventek, a witch hutok, a quest guardok, amik az érdekesebb térképek generálásábn játszanak szerepet

Heroes 4
- 6 vár
- 11 féle hős (ha jól számolom) akik viszont elveszítették egyéniségüket, amolyan 12 egy tucat hőssé váltak
- 4. szintű monszták, váranként 2 + 3×2 féle lénnyel
- egyes lények varázslat-szerű képességeket / varázslatokat alkalmaznak
- még nagyobb csatatér, változtatható kezdőfelállás
- íjászok hatótávolságtól függő fél-, negyed sebzése
- varázstárgyak lebutítása
- szkillek átalakítása (van jó és van rossz oldala is)
- szkriptelés, ami ha nem lenne elrontva, zseniális térképeket lehetne alkotni
- dinamit, mint az egyik legjobb új térkép-elem (eltüntethető objektumok)

Heroes 5
- 3D
- 6 vár
- 6 féle hős
- 7. szintű lények, mindegyik továbbfejleszthető
- szinte mindegyik lény tud valami speckó képességet / varázslatot
- megjelennek a specializációk, és az ultra-specializációk (vagy mik :lol:)
- minden hős alapból ismeri a tactics képességet
- nem kell minden lénynek részt vennie a harc során
- új, izgalmasabb csata-szisztéma
- map editorról még nem tudni mit fog tudni

Remélem nem írtam túl nagy hülyeséget, és nem hagytam ki semmi fontosat. :roll:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Beorn the Shapeshifter 2006 máj. 23 kedd, 9:34-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 16 kedd, 14:40 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Freemy írta:
Gratulálok Jitay!
Ezt azért én sem gondoltam volna rólad!
Mennyi ideig tartott? Gondolom, nem 5 perc volt... :lol:

A házasítások tetszenek, ehhez már csak annyi hozzáadás kellene, hogy ha az ember rákattint jobb gombbal valamelyik lényre, akkor kiírja az adatait! :lol:


Tényleg nem 5 perc volt, hanem 4 perc és 59 másodperc :D :D :D (legalábbis ami a várakat illeti). Csak a képek letöltése tartott sokáig, mert a netem döglődik (és "hála" a felsőbb-vezetésnek, nem is nagyon fog feléledni) Na és a feltöltés, az egy külön szenvedelem, de mindenképp megéri.
Mivel az alap már megvan, bárki nyugodtan továbbfejlesztheti a leírást, mindenféle infókkal kiegészítve. Hajrá!! :wink:

Külön köszönöm Beorn szavait:
Idézet:
Jitay! Én mindig tudtam, hogy egy állat vagy, de ez nem semmi!
Megmelegetik a lelkemet, ahogy a többiek hozzászólásai is. 8)

Jitay, az állat :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 25 csüt., 20:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
Jtay listája jól mutatja, miért hanyagolom a H5-öt. A grafikát egy szóval jellemezném: túlcsicsázott, a sárkányokon kívül nem sok meg az élőholtakon kívül nem sok minden tetszik. Habár ha a japán szamurájdíszbe öltözetett lichre vagy a Jakuza vámpírra godolok.... hát égnek áll a hajam :S :S Ja és átvették a mostanság divatos "radarfülű" elf megjelenítést, szvsz nagyon nagyon nem kellett volna... :? :?
Egyébként szép munka, gratulálni tudok csak én is de egy megjegyzés: a WOG-os lényeket talán nem kellett volna berakni, mert azok nem voltak a hivatalos játékban, mindössze lelkes rajongói munka szüleményei.

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 25 csüt., 22:12 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
No igen, akinek sok ideje van... :D Szép munka Jitay!
A H5-höz sajnos nem volt még szerencsém, ezért fentartom a véleményemet arról, hogy a legszebb vár-belső az összes hiróz részből a H3 Rampartja! :)

Üdv: Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 27 szomb., 10:55 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
gezsa írta:
... a WOG-os lényeket talán nem kellett volna berakni, mert azok nem voltak a hivatalos játékban, mindössze lelkes rajongói munka szüleményei.


Igaz, a WoG csak egy nemhivatalos kieg, de mivel elég sok ember rajong érte (többek között én is :D ), ezért úgy gondoltam, hogy mindenképp érdemes belepakolnom a táblázatba.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 19 szer., 21:13 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Fórumozók!

Én azt nem értem hogy a fajok miért minden részben helyet váltanak!!!!!
Egyszer a griff itt van másodszor meg ott!Ennek mi értelme!!Egy game-ről van szó ami ugye több részből álll!!Ha tudnék normálisan programozni csinálnék egy olyan jó fantasy game-t!!!

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 20 csüt., 7:32 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 26 pén., 7:07
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Fejér megye
A korábbi felsorolásnál a Heroes IV-nél kimaradt egy lényeges elem amely egyikben sem volt az pedig a karaván.

_________________
Ne hagyd, hogy erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedet végrehajtásában. (Isaac Asimov)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 20 csüt., 18:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
viplan írta:
A korábbi felsorolásnál a Heroes IV-nél kimaradt egy lényeges elem amely egyikben sem volt az pedig a karaván.


Nem volt, de lesz. H3 WoG-ban lesz karaván.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 20 csüt., 19:00 
Avatar

Csatlakozott: 2005 máj. 25 szer., 14:49
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Apró ékszeresdoboz egy titkos fiókban
Jitay, tényleg szép a táblázat, régen én is nekiálltam egy hasonlónak, csak nem találtam H1-es anyagokat így lehalt a "project". :D
Nekem - H5-ről nem tudok túl sokat - a Minotaurusz sosem okozott csalódást(talán H5-ben), valamint a Griff az összes részben nagyon bejött(H5-ös fejlesztet verzió annyira nem...), mert pl. az első részben király, ahogy repül/támad. Aki próbálta már, tudja, miért. :D :D Ugyanez áll a Gargoyleokra is, ott is öröm nézni ahogy a H1-es támad :D (H5-ben szintén nem jött be).

Fifi, a Griff a legkirályabb lény, mert minden részben elköltözik, igazi patrióta. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 20 csüt., 20:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Isten vagy Jittay :D ezek a táblázatok nagyon jók :D és ami nagyon tetszik hogy amennyire látom minden kép játékon belüli :) így sokkal jobban látszik a fejlődés mintha a lénykártyákat néznénk :D Köszönet értük :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 06 hétf., 19:05 

Csatlakozott: 2006 nov. 06 hétf., 18:29
Hozzászólások: 5
Ha jól emléxem, volt a H1-nek előzménye. Talán Kings of Bounty? V nem jól emléxem? Tudtok róla vmit?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 10 pén., 22:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Igen, a Kings Bounty már a Heroes bizonyos jegyeit magán viselő játék volt.

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 05 kedd, 20:21 

Csatlakozott: 2006 nov. 06 hétf., 18:29
Hozzászólások: 5
Balee írta:
Igen, a Kings Bounty már a Heroes bizonyos jegyeit magán viselő játék volt.

Vhol le lehetne ezt tölteni? Már csak a nosztalgia miatt is.:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 27 pén., 0:07 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
King's Bounty: The Legend

A legendás játék felújított verziója. Nekem nagyon tetszenek a képek, a régi szép időket idézik. :cry: A főnixmadár káprázatos, meg a szellem is nagyon jó. :D Meg nagyjából az egész. :)

Szerk: Megnéztem a videót is: DURVA :shock: Nekem redkívül tetszett. 8)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 27 pén., 11:58 
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 25 csüt., 3:46
Hozzászólások: 57
Poetice írta:
King's Bounty: The Legend

A legendás játék felújított verziója. Nekem nagyon tetszenek a képek, a régi szép időket idézik. :cry: A főnixmadár káprázatos, meg a szellem is nagyon jó. :D Meg nagyjából az egész. :)

Szerk: Megnéztem a videót is: DURVA :shock: Nekem redkívül tetszett. 8)

már jó ideje várom ezt a játékot, de csak az utóbbi 1-2 hónapban nevezték át king's bounty-ra, korábban a zseniális battle lord néven futott :)
de nem is lesz sok köze az eredeti játékhoz. mint a link-eden is olvasható, real-time rpg-szerű kalandozás, és körökre osztott harc lesz benne.
a névválasztást kicsit szerencsétlennek és félrevezetőnek érzem... de a játékot ettől eltekintve persze továbbra is várom :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Heroes of Might and Magic PS2-n
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30 hétf., 18:09 

Csatlakozott: 2007 ápr. 30 hétf., 17:56
Hozzászólások: 2
Üdv !
Régóta játsszok már a Heroes sorozattal , ezt az oldalt is régóta ismerem de csak most regeltem először :-)
Van otthon Heroes 3-am és kettőm, és volt egy PlayStation 2-re is ami a Quest for the Dragon Bone Staff nevet kapta. Volt mert elégedetlen voltam vele. Vannak akik a King's Bounty reinkarnálódásának vélték, tulajdonképpen annak minden bájával és bajával együtt, ami annyit jelent, hogy a Ghost-ok ultraerős szörnyetegek élő harcosok ellen ugyanis irtó nagy mennyiségben újratermelődtek, pl: parasztoktól.
De nem csak ez az egyetlen gyengéje hanem a pocsék kidolgozatlanság:
nézem: New World Computing, ez pedig minőséget kellene , hogy jelentsen minden téren, de nem sajna nem. A zenék és a várakba belépve gyönyörű hang/kép fogadja a játékost, de a többi eléggé össze lett csapva. Ha valahol hát akkor itt idétlenül mozognak a harcosok és az egész játék egy !!!! pályából áll, a várakban Nem !!! lehet építkezni, csak harcosokat toborozni váron belül és kívül szaporodások után. :-D
Tul képp el lehet vele szórakozni és mivel Heroes fan vagyok elképzelhető, hogy még "fel rakom a polcra" de ajánlani sajna nem merem senkinek.
Azt kérdezném , hogy valakinek van -e tapasztalata már ezzel a játékkal ?
:-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 01 kedd, 18:19 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Heroes revolúció...
Szeretnék egy szkriptet, ami visszahozza a H2 várakat a H3-ba.
kb. ilyesmire gondoltam:

http://kepfeltoltes.hu/view/070501/h2to ... es.hu_.jpg

Mit szóltok hozzá?

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 02 szomb., 18:09 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
Mindeegyik részben (kivéve a 2, 3 és 5) tapsztalható fejlődés és visszafejlődés is. Az 1-et ide ne számítsuk, mert az az első rész, tehát logikus hogy egy játék fejlődése egy 2. rész vagy egy kiegészítő kezdheti.
A H2-ben a lények szebbek, van Necromancer és Wizard is... (az 1-ben meg nem volt! Miféle Heroes az amiben nincs Necromancer, Inferno és Wizard?)
A Heroes 3 egyik legfőbb és legfelttünőb fejlődése az hogy sokkal több vár van és váranként 2 fajta hős van + 7 hely van a seregben (mint a Heroes 4-ben és 5-ben)
A Heros 4-ben tapsztalható fejlődés és visszafejlődés is. A fejlődés a változatos vár, a visszafejlődés az hogy 6-7 helyett 4 szint van (a Heroes 1-2ben 6 lény szint volt, a 3-ban és 4-ben pedig 7!)
A Heroes 5 legfeltünőbbfejlődése az hogy 3d-s, bár ez kevésbé fontos...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 11 szomb., 14:43 

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 15:28
Hozzászólások: 21
Szerintem a H5-ben a kaszásnak egyáltalán nem kellene lenni mert 1. nekem nem tetszik 2. nagyon felkapták a H3 óta mivel ott a csak hármasszintű szellem volt. Amúgy mindegyik vár nagyon sokat fejlődött legjobban a Haven fejlődött amit én nagyon jónak tartok de a Dungeon is jelentősen jobb lett bár azt nem szeretem benne hogy a H3-hoz képest nagyon visszavették a minotaurt meg a hidrát. Az Akadémia szinte teljesen átalakult (persze jó irányba) mivel eddig a hó és a jég jellemezte most az ellentétére fordult mivel a sivatag, a szárazság jellemzi. Én nagyon bírom a ráksaszákat és szerintem sokkal jobb mint a 3-ban a naga. A Necróba az a jó hogy bővült még egy lövésszel és hogy az őslich tud varázsolni. Az Infernóba a legjobb a szkubusz és szkubusz úrnő mivel távolból is visszatámadnak és továbba annak is örülök hogy a veremlakót és urat így átalkították mert szerintem így sokkal jobban néznek ki mint a 3-ban bár azt nagyon sajnálom hogy nincs benne efret mert ők voltak az Infernóból a kedvenceim (ja meg az arkördögök). Az Erdővár is nagyon jó bár nagyon hasonlít 3-ban lévő Rampartra ami szerintem nem rossz vár de legjobban a pegazust hiányolom. A Havenbe az angyalok és arkangyalok változtak kinézetre a legtöbbet. A Havenbe amúgy a legjobb szerintem az Inkvízitor kinézete de a Paplovag és a Mesterlövész valamint a Birodalmi Griff is sokkal jobban néz ki.

Ha még eszembe jut valami akkor írok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség