Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 15 szer., 14:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
ryry írta:
Szerintem a H5-ben a kaszásnak egyáltalán nem kellene lenni mert 1. nekem nem tetszik 2. nagyon felkapták a H3 óta mivel ott a csak hármasszintű szellem volt.


Naa, őt ne bántsd, nekem ő a kedvencem :lol: :P

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 24 pén., 10:55 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 18:14
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Vecsés
Beorn the Shapeshifter írta:
- rejtvényt feladó szfinx (ami sajnos kimaradt az utóbbi részekből :( )


A szinfx bekerült a H5-be.

_________________
http://s5.bitefight.hu/c.php?uid=36721
http://www.travian.hu/?uc=hux_17511


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 16 csüt., 17:39 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
http://www.jatekok.hu/hirek.php?tabla=h ... 907&id=181[url][/url]

Ezt feltétlen meg kell néznetek. :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 16 csüt., 20:14 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
a link helyesen:


http://www.jatekok.hu/hirek.php?tabla=h ... 907&id=181


mondjuk annyira sokat ez nem jelent, a "feltétlen" szó elég erős túlzás volt G. részéről :)

a dizájner pl. a concept art-okért felelős, ha jól tudom, amik még a kezdeti fázisban készülnek... szóval majd valamikor 2011-ben lesz H6 :(
az meg, hogY LESZ folyt. nem újdonság, mert tudtommal a h5 elég nagy siker volt, már csak a kiegyensúlyozott várak miatt is, vagyis hogy mindegyik várnak megvannak a maga erősségei, és még az inferno sem annyira durván erős relatíve, mint mondjuk a castle volt anno (simán veri a h5 mondjuk a h3-t sztem)
bár a puppet master sőt úgy en bloc a dark magic túl erős lett, főleg egy arcane omniscience kombós wizarddal :) (de annak is megvan az ellenszere egy tápos élőholt sereg és a terror howl kombóval)
nem is tudom, mivel lehetne überelni a h5-öt... legfeljebb valami MÁS-t alkotni, ami másképp jó... valami olyasmit, amivel orrba-szájba lehet szo..atni jó taktikával az ellent, mint mondjuk a h4-ben. abban is eszméletlen túlerőt lehetett megfi...atni még akkor is, ha jól taktikázott a másik, csak épp egy jól diverzifikált varázslóval szemben nem sokat tud tenni...

uhh, most néztem csak: hogy el lett felejtve ez a topik...

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 16 csüt., 22:19 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Ja értem, hát én is nagyon remélem, hogy visszajön a 4-dik része ebben az újban, és mindent visszahoznak ami volt, plusz még randomot is raknak bele, és a hősökkel szét lehet verni eszméletlen seregeket is újra. :D :D
Ami a topikot illeti az tényleg el lett hanyagolva egy kicsit, két évet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 16 csüt., 23:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
igen, a h4 vonalon lehetne még valami nagyot alkotni, de a h3 / h5 vonalon már nem nagyon van hová fejlődni... (le a kalappal azok előtt, akik a h5-öt tudják überelni)
RPG-beütése volt ugyan a h4-nek, de attól még vérbeli stratégia volt az, csak a "sereget" is lehetett ellátni mindenféle artifact-okkal, jobban mondva a hősökből álló sereget :)
az sem igaz amúgy, hogy nem volt érdemes lényeket vinni: sok lény rendelkezett alapból 29 sőt 30 mozgásponttal (MP), míg a hős csak 22-el. De ha adtál neki egy 29 MP-s lényt, akkor felment 29-re, ami csak +7 MP ugyan, de így is kb. +33% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha pár MP-növelő dolog is volt, akkor 50 MP-ig is fel lehetett tornászni. Na meg a GM stealth :) se volt semmi... sztem a h6 akkor lenne a legjobb, ha a h4/h5 arány egészségesen a h4 felé mutatna benne: ami mindenkinek tetszett a h5-ben, azt mindenképp tartsák meg, hiszen rengeteg ötletes dolgot találtak ki, amit kár volna sutba dobni, de legyen ott a csatamezőn a hős, meg lehessen ölni, stb. ha jól emlékszem, a h4-ben elég volt bemenni a halott hős seregével (már ha a többiek túlélték) egy saját várba, és ott ingyen feltámasztották. szóval nem volt akkora cumi, hogy kinyírták. viszont sokkalta igazságosabb, hogy ha ő tud ártani az ellenséges seregnek, akkor neki is tudjanak ártani, megsebezni, stb. ez az aszimmetria volt az igazi isten-lét, nem az, hogy egy körben lekap 10 fekete sárkányt egy jobb mágus (egy harcos meg többet is). zehir is olyan főnixet idézett a h5-ben, ha kemény volt a csata, aminek a HP-ja 1000 felett volt, a sebzése meg többszáz. arantir avatar spelljéről nem is beszélve... nagy seregek ellen úgy sem ér túl sokat. 30 csontsárkány a h4-ben elpáhol egy übertáp hőst is, ha nem jól taktikázol. no meg az is jó ötlet volt, hogy a hős a sérüléseit "magával vitte" csatáról csatára. elég bunyik dolog is lenne, ha jól megtápolod a hőst italokkal, aztán lekaszálod, akit érsz, és a csaták közt max. HP-ra gyógyul... a harci szerkezetek persze hiányoztak belőle, azt érdemes továbbvinni. na nem ábrándozok tovább, mert belelóg a bilibe a kezem :)

a "randomot is raknak bele" mit jelent? random event-et?

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 16 csüt., 23:33 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
bakker írta:
a már csak a kiegyensúlyozott várak miatt is, vagyis hogy mindegyik várnak megvannak a maga erősségei, és még az inferno sem annyira durván erős relatíve, mint mondjuk a castle volt anno


ííkszdéé, ezt így effektíve nemmertem volna kijelenteni, a várak lehet kiegyensúlyozottak, a csaták már feleannyira sem, elég csak a luk+morál kombót bedobni, és olyan 50-75% os eséllyel szíjjelversz mindent, ami az utadba kerül. H5 ToE epizódot megse engedem, ott aztán elvan engedve a gyeplő, főleg mikor lesel pl. hogy 500 tápos gyalogossal mértnem vettél le 1 küklopszot se luckos ütéssel... 8) A többi csítet nem is emlegetem... sőt, ki se merem próbálni...

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 17 pén., 0:07 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
a blood rage előnyeire nem is gondoltam, csak az alapra

de ha már itt tartunk: ugyan egész jó warcry-ok is vannak, de azért dispellelni egyikkel sem lehet egy jó kis puppet mastert :)
(ill. berserk-et vagy minek nevezik, mert azért expert shatter dark-ja még lehet. más kérdés, hogy a többi mágiaosztály ellen is kellene shatter magic, az meg már luxus)

szóval talán inkább a törpék az igazi aduász a rúnamágia miatt, de a gating is ér kb. annyit, vagy az elven luck.
szóval nem csak azt kell nézni, hogy aránytalanul keveset ütnek az orkokra, hanem azt is, hogy nekik ez a kompenzáció azért, mert nem tudnak vakítani, feltámasztani, lassítani, stb.
aranir kampány, utolsó előtti pálya, ork vár k..ra megerősítve. hősöm: ornella, messze még a level cap, hát nosza vadásszuk le lich master + vampire lord + skela archer kombóval a büdös orkokat. a brutális túlerő ellenére 0 veszteséggel legyaktam őket, mert már volt pl. PM. OK, a varázstárgyak miatt kicsit jobb hős volt ornella, mint ami bent csücsült, de a szint kb. uaz volt. nem is nagyon használt warcry-t, mert belátta, hogy nincs értelme, úgyhogy csépelte a licheket. persze multiban lehet, hogy merőben más lett volna a szitu, és nem csak akkor kezd kijönni a várból, amikor leszedtem az íjászait :) de a mass slow akkor is csodákat művelt volna :)
annyira azért nem brutális az ork faj sem, ha mindent beteszünk a mérleg serpenyőjébe. egy fecske nem csinál nyarat :)

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 17 pén., 0:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
hoőőá, kimaradt:

"nosza vadásszuk le ...
(a büdös orkokat) ...
lich master ..."

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 17 pén., 0:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
a luck+morál kombóról meg csak annyit, hogy az undead kivételével mindegyiknek van rá lehetősége (ill. luck az undeadnél is lehet)

de az tény, hogy h3, h4 megvolt multiplayerben is, de a h5 nem. azzal még csak ki sem próbáltam, de a hosszú csaták miatt nem is nagyon akarom. legfeljebb úgy, hogy elmentett állásokat küldözgetni, és akkor egy map megvan mondjuk 1 év alatt :)
a flaming arrow-s ballisztát amúgy valóban eltúlozták, de az is csak TotE, az alap game még mindig kiegyensúlyozottnak tekinthető

az meg miért baj, hogy a gépet halálra lehet szívatni? nem rossz amúgy az ai, kicsit néha röhejes, de nem rossz. régebben mindig olyan lényt akart megütni, akit esélye nem volt leszedni (még a h3-ban is volt ilyen tendencia), most meg igyekszik max. veszteségeket okozni, stb.

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 17 pén., 10:25 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
bakker írta:
de ha már itt tartunk: ugyan egész jó warcry-ok is vannak, de azért dispellelni egyikkel sem lehet egy jó kis puppet mastert :)
(ill. berserk-et vagy minek nevezik, mert azért expert shatter dark-ja még lehet. más kérdés, hogy a többi mágiaosztály ellen is kellene shatter magic, az meg már luxus)


Frenzy-nek hívják azt a spellt :)

Nem, dispellelni nem lehet, de amikor a Horde's Anger nevű cuccal odak*rsz 1 4k-s sebzést, nem gyengeség:) Vagy Fear my Roar rulez:) +Empathy mellé :) Shatter?? Minek az?? Attack, Defense, Luck ,Leader ,Logistic és War Machine vagy Shout Training... és Ott a jó kis Migth over Magic skill csak az ellen nincs nagy hatással, akik powerre gyúrnak, de ez 2-3 kaszt :) mire mégy 1 1körös mass Slowwal??:) mást nem tudol tolni... :) Mire mégy a pupettel, blinddel, ha 25-50%kal kevesebb ideig hat??:) Amit írtál példát, meg jó, csak kicsit keves, PM-el mit nemlehet megcsinálni?? A gép meg nemsűrűn használ WarCry-t, főleg ha nincs is,vagy csak alapok :) Az ork faj meg dúrva, bizonyítékom meg van rá jóval több is, ToE küldit ajánlhatok: Battle Cry Freedom, max fokozaton, próbáld ki ha még nemtetted volna...

A MultiGame meg nem 1 év, míg letolod, pálya és ellenfél kérdése a dolog, 1 átlag 3-5 órás H3 térkép, H5 változatban 16 óra volt asszem... 1 nem ismert kisebb pálya meg 12... ToE-ban nem tudom mi a neve, de van olyan mód, amivel 1idejűleg lehet tolni a játékosoknak a mecset, amíg érdekszféra fedés nincsen...

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 17 pén., 16:58 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
A random mappot úgy értem, hogy magam állíthattam be a pálya nagyságát meg a nehézségét, egyszóval mindent. :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 04 kedd, 17:24 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Én most találtam ezt a topikot és azon elmélkedtem, hogy ha márt itt a H6-os tovább vihetnénk a fejlődést. Mi fejlődött és mi fejlődött vissza....

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 04 kedd, 17:45 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Szerintem ez a fejlődés főleg grafikailag érte el a heroes sorozatot, mert hogy játékélményben szerintem nem igazán fejlődött a 3 óta. Mert a 90-es évek végén olyat alkottak, ami még ma is megállja a helyét. Mert a játék történetben sokat, játékmenetben is változott valamit, de a játékÉLMÉNY még mindig ugyanolyan jó! Csak nézzünk meg pár játéksorozatot amiknek hiába olyan a grafikája hogy a Heroes sorozat elbújhat mögöttük.... de a játék élménye olyan mint egy rakás "lócitrom". Nem tudnak újat alkotni ezért eladják más "csomagolásban". Persze van kivétel de legtöbbször én ezt tapasztalom. Persze a mai fiatal korosztály ( gondolok itt a tizenévesekre, mint jómagam ), mivel játszik? "mész-mész-lősz-lősz"-el meg társai. Holott ha eggyel játszottál akkor ( vagyis szerintem ) az összessel. Bár mit ne mondjak én is játszottam A Call of Duty-val, először a 2-vel, ami szerintem tényleg nagyon jó... a többit pedig elég volt látni ahogy mások csinálják, mert tiszta ugyanaz ( lehet nem eggyet érteni, de szerintem tényleg tiszta ugyanolyanok...). Holott a Heroes-okra ezt már nem tudod elmondani ( és megjegyzem nem is dobnak ki évente 2 Heroes-t ). Nézzük csak meg mekkora a külömbség pl.: a 3 és a 4, vagy a 4 és az 5 között. Lehet mondani hogy fejlődött, pedig a 2őt is olyan szívesen vesszük elő mint az 5-öt. Vagyis én inkább azt mondanám hogy mindig tudnak újat mutatni, ami olyan jó mint volt. és ezért fogunk még 80 vagy hény évesen is heroes-ozni, mint T-Rex barátunk írta! :wink: Mert ha nem rontják el, akkor leglább még 6 részben tudnak majd újat alkotni, amivel tényleg élmény lesz játszani

_________________
Üdv, Zsee


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zsee 2012 jún. 28 csüt., 18:22-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 04 kedd, 19:50 
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 09 hétf., 14:59
Hozzászólások: 457
Tartózkodási hely: Krewlod
Szerintem fejlődésről nem igazán beszélhetünk a H3 óta, inkább számos jó ötlet felvetődéséről, melyek azonban elvesznek a főként kiegyensúlyozatlanságból és a ténylegesen alkalmazható taktikai lehetőségek szűkösségéből fakadó hibák mellett. Sajnos ez az érzésem a H6-al kapcsolatban is, bár itt azért tényleg van lényeges fejlődés a H5-höz képest, de igazi evolúció a H2 és a H3 között van (lehet, hogy a H1 is idetartozik, de azzal nem játszottam), ahol az előző játék szinte összes elemét beépítették az azt követőbe (kivéve a szfinxeket :evil: ) Azért a H6-ban mindenképp óriási örömmel töltött el, hogy ereklyeként meg lehet szerezni a jó öreg Crag Hack sisakját :D még ha ez önmagában még semmiféle fejlődést nem is jelent.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 06 pén., 19:39 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Lehet őrültségnek hangzik, de mit szólnátok, ha a stratégia játék, mely egy RPG alapján született, életet adna egy RPG-nek, amit a stratégiai játék ihletett? :D Akár sima RPG akkor MMO. Lehetne a neve Might And Magic: New Adventure vagy Might and Magic: Resurection.

A karakter építés pedig nem a szokásos kaszt rendszerben működne, hanem lehetne választani, hogy hősünk might, magic vagy hybrid beállítottságú. Minden hősnek 8 felvehető tulajdonsága lenne. Ha might a hős, mind a 8 might tulajdonság lenne, ha magic, akkor mind a 8 magic tudás és ha hybrid akkor 4 ilyen, 4 olyan (az arány nem változttható meg). Választható fajok terén pedig minden elérhető lehetne, ami értelmesebb, mint egy répa és képes tárgyak és varázslatok használatara :D
E kép játszható faj lenne a minotaurusz, a dzsinn,lich, a gnoll, az ork, ogre, wanizame stb.
A küldetés adók között pedig a játékból megismert hősök lennének, mint Sandro, Maximus, Ector, Atlas, Yog, Anastazia, Sandor, Shiva, Tawni Balfour illetve bármelyik epizód bármelyik szereplője. Persze a világ nem konkrétan az egyik epizód eseményeit dolgozná fel, csupán a Heroes alapján készülne el a világ. Mit gondoltok?

_________________
mokusfeszek.blog.hu - Saját zenéim és írásom a Dinka Villa lakhelye (valóságshow "paródia")


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 07 szomb., 18:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ha már MMO, akkor ötvözni kéne az eddigi M&M (nem a csokigolyó) kasztjait, elsősorban az első pár részét, amiben még volt némi változatosság: barbár, knight, paladin, ninja, ranger, druida, cleric, wizard, meg még mittudoménmi... Plusz ha az ember gonosz jellemmel indul, akkor lehetne ugye a lich, vámpír, sötételf, minotaurusz, troll, nekromanta, stb. Minden más ki van dolgozva az M&M 1-9 részekben (tulajdonságok, mágia, szintlépés, fejlődés, stb.) Csiszolgatni kellene, és mehet... :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség