Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Heroes 3 Vs Heroes 4 http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=514 |
Oldal: 1 / 14 |
Szerző: | zolirobi [ 2005 okt. 17 hétf., 19:57 ] |
Hozzászólás témája: | Heroes 3 Vs Heroes 4 |
Helló. Remélem ilyen téma még nem volt, mert már egyszer sikerült 1 duplikát témát létrehoznom. ![]() Szóval, a kérdés: H3 vagy H4? Melyik milyen szempontból jobb, és melyikkel töltesz el több időt? Grafika szempontjából egyértelműen a H4 a nyerő, de a H3-ban sokkal több a vár és az egység. Én mégis a H4-gyel töltök több időt, nem tudom, miért. ![]() |
Szerző: | Bazsee [ 2005 okt. 23 vas., 14:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hali! szerintem a H3 sokkal jobb, mert jóval gyorsabb a játékmenete, és valóban több vár van + én szeretem az upgrade-et ![]() |
Szerző: | warlock [ 2005 okt. 24 hétf., 9:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Helló! Még ilyen téma nem volt, de a többi témában sokszor felmerült ez a dolog. Én csak nagyon rövid időt töltöttem a H4-el, mert nem tetszettek a lények mozgásai, a mágiarendszer, és hogy egy váron belül ugyanolyanok a hősök, valamint az sem tetszett, hogy meghalhat a hős a csatában. Ezeket nagyjából 3-4 óra alatt leszürtem, és nem volt kedvem többet játszani vele, így maradtam a H3-nál, főleg miután lemértem, hogy a többiekhez képest sehol sem vagyok játéktudásban. |
Szerző: | Hellblood [ 2005 okt. 24 hétf., 14:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egyértelmű: Heroes 3. H4: túl csicsás, bugos, hősök harcolnak, béna lényanimációk, régi világ helyett új... |
Szerző: | bogpista [ 2005 okt. 24 hétf., 15:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Heroes 3 Vs Heroes 4 |
zolirobi írta: Helló. Remélem ilyen téma még nem volt, mert már egyszer sikerült 1 duplikát témát létrehoznom.
![]() Sikerült ismét ![]() |
Szerző: | zolirobi [ 2005 okt. 24 hétf., 15:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
Király! ![]() |
Szerző: | bakker [ 2005 dec. 29 csüt., 21:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
sztem nem gáz, hogy a hős is meghal6, csak fel kell rá készülni itallal ![]() sokkal realisztikusabb, meg jobb is... (több hős egy csatában!) ez alapján a disciples egy rakás sz..r lenne, holott az is great game. egyszerűen túl sok idő telt el a H3 és H4 között, és sokan nagyon hozzászoktak a H3-hoz... én pl. max. 1 évet nyomtam a H3-mal, aztán utána nem volt nagy megrendülsé a H4 - sztem a többségre igaz az, hogy ha hozzászokott vmihez, abból nehezen "enged"... sztem meg jóbból is megárt a sok(k) ![]() |
Szerző: | Balee [ 2005 dec. 30 pén., 12:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
H3 egyértelműen. Hogy mi nem tetszik a H4-ben annak a nagy részét már előttem leírták, újat nem nagyon tudok írni, de kár volt megváltoztatni egy olyan dolgot, ami előtte jól sikerült... hellblood írta: H4: túl csicsás, bugos, hősök harcolnak, béna lényanimációk, régi világ helyett új...
Ami még nem tetszik azon kívül, amit már előttem is említettek, hogy az íjászok visszalőnek, és még a már gyakorlatilag "halott" egységek is visszaütnek, így kevesebb esély van a taktikázásra. Ami az elején nagyon tetszett benne, hogy a hős életben marad vár nélkül is, de ez már a H3-ba is bekerült a WoG-gal. |
Szerző: | fifi [ 2006 jan. 05 csüt., 19:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
bakker írta: sztem nem gáz, hogy a hős is meghal6, csak fel kell rá készülni itallal Igazad van bakker ha a homm3-mal kezditek a homm4 megszokhatatlan és nehezebb is a menühasználat!Az jó hogy a mapon a lények mozognak de az nem tetszett hogy a Necropolis és az inferno össze lett vonva!Meg a többi hiba de egy biztos a homm3 a legjobb!
![]() sokkal realisztikusabb, meg jobb is... (több hős egy csatában!) ez alapján a disciples egy rakás sz..r lenne, holott az is great game. egyszerűen túl sok idő telt el a H3 és H4 között, és sokan nagyon hozzászoktak a H3-hoz... én pl. max. 1 évet nyomtam a H3-mal, aztán utána nem volt nagy megrendülsé a H4 - sztem a többségre igaz az, hogy ha hozzászokott vmihez, abból nehezen "enged"... sztem meg jóbból is megárt a sok(k) ![]() |
Szerző: | Dani86 [ 2006 ápr. 16 vas., 12:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nálam mindenképpen a Heroes IV a nyerő. A csatában részt vevő hősök, a hős nélküli lények/lény nélküli hősök, több hős egyszerre, a karaván, az új mágiarendszer, a választható épületek/de nem fejleszthető lények és nem utolsósorban az "egyszerre visszatámadás" szerintem fontos előrelépés a Heroes 3-tól. A 3-ban minden lényt fel kellett fejleszteni, hogy érjenek valamit, a 4-ben el kell dönteni, hogy pl. a lövős ballisztát, vagy a messzire nyúló pikást veszed meg, a távolralövő titánt vagy az extragyors gólemsárkányt. A csata ugyan nem a legszebb a 4-ben, de a térkép és a várak nagyon szépek. Az meg szerintem nagyon jó, hogy az Inferno és a Necropolis egyben van, így a sokkal klasszikusabb barbár meg tudott maradni (sajnos az 5-ben eltűntek). |
Szerző: | doom3d [ 2006 ápr. 16 vas., 19:53 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nálam a H3 a nyerő. A H4-ben össze-vissza pakolgatták az egységeket, a grafika túl csicsás, a harcrendszer félkész, a "választható lények upgrade helyett" meg elég nagy felfordulást csinált. Van három order váram és nem férnek el a csapataik egy seregben.. A másodlagos képzettségek kidolgozatlanok, pl. minden elemi mágiánál 1 skill, ami manát ad.. A lovagok kasztja a legutoljára felvett skill-ektől függ.. volt olyan lovagom, ami vagy tízszer váltott kasztot.. pedig nem akartam. A semleges seregek túl táposak. Lények mászkálhatnak lovag nélkül, de max. 8 lehet belőlük.. Félkész termék, a H3-mal szemben. A H5 esetleg meg tudja előzni. A H5 kiegészítőkkel együtt. In WoG we script. |
Szerző: | Senki Sam [ 2006 ápr. 16 vas., 20:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
Csatlakozom, a H3-asokhoz! Régebben H4et nyomtam, de azt meguntam egy két hét játék után, valahogy nem érzem benne a harmóniát, mondjuk most kezdtem el intenzíven a H3at(talán csak azér mer nem volt nálam a Rome:TW cdim), pedig már vagy 5éve meg van, ugyhogy itt elég kezdő vagyok még, de már két kampány magam mögött tudhatok és folyamatosan csinálom őket és nagyon leköt és élvezem. Ez az ami a játéknál a legfontosabb. |
Szerző: | gezsa [ 2006 ápr. 25 kedd, 9:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
Most hogy végre eredetiben is megszereztem a H4-et, újra nyilatkozom a témában. " Grafika terén a H4 a nyerő ". Na, ezen van mit vitatni. Szépnek szép a grafikája, de helyenként túlcicomázott. Na és az animációkról ne is beszéljünk, mert azok egyszerűen borzalmasak. Elég ha csak a lándzsás mozgását említem, úgy megy mint akinek tele van az alsónadrágja... Aztán a csata. Be lehet ugyan kacsolni a négyzetrácsozást, a gond mindössze annyi, hogy nem lesz tőle igazán sokkal átláthatóbb az egész, én például képtelen vagyok úgy helyezkedni a lényeimmel, hogy egy másik, lassabb sajátnak ne 3 körig tartson kikerülnie, ha ütni akarok vele. ![]() ![]() Hangok, zene: elég felemásra sikeredett. Az Élet várban az opera-betétdal egyszerűen botrányos, csata közben egész tűrhető, a terepen kifejezetten jó, a kelta beütésű gyors ritmusos részlet kifejezettem illik a játék hangulatához. A lények hangjaival nincs gond, csak egy-két apróságot lehetne kifogásolni. Kampányok: eddig az elsőt vittem végig, a rend kampányban a vége felé tartok, de az elsőben elég röhejes, hogy amikor a végső harcra kerül a sor, a főhős szórakozottan előkapja az igazi kardot, amit addig senki nem vett észre ugyebár, meg akkor már az sem tűnik fel senkinek, hogy ilyenformán az egész kampány tök értelmetlen, hiszen ha végig tudta, hogy ő a jogos örökös... na hagyjuk ![]() ![]() ![]() Lények, hősök: a lényeknél nagyon hiányzik a fejlesztés lehetősége, ennek ellenére nagy panasz nem lehet rájuk, rövid idő alatt kedvencemmé lett a dzsinn és a mágus. A hősöknél kezdetben nem igazán értettem a fejlődés mikéntjét és skilek védekezést növelőre/támadást növelőre való szétbontását is fölösleges ragozásnak tartom, tetszett viszont a nemesség, de nuku logisztika!!. A hősöknél nagyon hiányzott a stat pontok növekedése szintlépésenként, jó nagy baromság, hogy a varázslataink ereje a szintünktől függ!! És még egy nagyon nagy fekete pont ebben a tekintetben: minden hős egy kaptafára készült, változatosságot csak az arcképük jelent, brrrrrrr...... ![]() ![]() ![]() Várak és mágia: na ezt jól összekutyulták, ráadásul az egyensúly is igencsak felborul a barbárok tenyésztő akoljával és a természet vár teremtés kapujával(egy más vár sem termelhet kétféle 4-es szintű lényt egyszerre, ugyebár) A mágiával van a legtöbb a bajom: a rendet agyontápolták és azt sem igazán értem, hogy mi köze van hozzá az őrületnek(anti-rend=rendetlenség) ![]() ![]() Összegzés: helyenként a játék nagyon is jó, de nem fogok átpártolni a H3-tól. Kis odafigyeléssel lehetett volna sokkal jobb is. |
Szerző: | Hellblood [ 2006 ápr. 25 kedd, 10:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv! Egy ilyen, egy olyan. Váltogatják egymást az érzelmek. ![]() Nos. Bár régebben nem kifejezetten rajongtam a H4 iránt, főleg hogy irtó bénán játszottam benne, de mostanság egy év kihagyása után újra játszom vele, igaz csak a versenypályákon. Van olyan része, ami miatt jobban lehetne szeretni, mint a H3at. De a H3ban sokkal több dolog van, ami miatt azt lehet jobban szeretni. 1. H3 letisztult, szép grafika vs. H4 elsőre túlságosan csicsás, összevisszaság (néha nem tudom hogy meglátogatható helyet, vagy természeti elemet látok e) 2. H3 bőséges lényválasztéka vs. H4 kicsit szerényebb 3. H3 csata vs. H4 csata (egyszerre ütés reálisabb, de talán nehezebb a csata) 4. H4ben a hős részvétele a csatában jó móka, de csak elég nagy szinten, amikor már életképesnek számít, illetve a játék elején káoszmágussal (Mayweda ![]() 5. tárgyak terén szerintem mindkettő azonos 6. zene tetszik mindkettőben 7. lények animációja a H4ben néhol pocsék (behemót, agyament szatír, majom ugrálású troll, gizda kobold...) 8. H4ben town portallal trükközni kell 9. viszont jó hogy a lények tudnak egyedül sétálni (tökéletesek nyersanyag felszedésére) 10. H3ban lényegesen kevesebb a bug 11. ja és H4nek totál elcseszték a memóriakezelését Szerintem a H3 sokkal jobb. Én azzal többet is játszok, persze szeretem a H4et is. Csak nem rajongásig. Pá |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2006 ápr. 25 kedd, 14:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hellblood írta: 5. tárgyak terén szerintem mindkettő azonos
Nono! H4-ben csupa egykaptafa tárgy van csak. Az egyik kard +10-et ad a támadásra, a másik +20-at. Slusssz! Semmi speciális képesség (vagy legalább is olyan szinten nem, mint a H3-ban), semmi összerakható artifact, semmi! Tucat, jellegtelen, értelmetlen varázstárgyak. Amikor H3-ban az ember a kezébe vesz egy Angyali Szövetség Pengéjét, azért az már jelent valamit... H4-ben meg a legtáposabb kard ad +40 támadást. Hurrá. A 260-as hős alaptámadás melllé. De jó. |
Szerző: | jitay [ 2006 ápr. 25 kedd, 14:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Azt azért nem mondanám, hogy egykaptafa tárgyak! A nagyrészük tényleg hasznavehetetlen vacak (legalábbis annyira nem nyomnak a latba mint a H3-ban), de van pár igen kitűnő darab is. A lángoló nyílvesszőt én személy szerint nagyon kedvelem. És ott az első 3 támadást visszaverő palást is. |
Szerző: | Hellblood [ 2006 ápr. 26 szer., 9:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
Oké pontosítok a H4ben több vacak tárgy akad, mint a H3ban. Van még a summonált lények duplázója (?), a palást az tényleg dúrva, a lénysebzés növelő is táposak, minden hősnek adsz egyet, s máris hatalmasat ütnek a lények. |
Szerző: | Zardoz [ 2006 ápr. 26 szer., 11:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv ! Már sok helyen leírtam anno, hogy mind a két játéknak vannak előnyei és hátrányai: Csak szemszög kérdése: H3: DimDoor, Fly, TownPortal H4: Hypnotize, egysíkú lények, a pontszámítás, az AI (a tolvaj azért nekem nagyon szimpatikus) Az alap probléma szerintem az, hogy a 3DO teljesen újragondolta a játékot, viszont anyagi nehézségei miatt nem tudta olyan színvonalban megvalósítani, ahogy a közönség elvárta volna (az első verzió katasztrofális volt). A másik probléma, hogy ki mit vár el a játéktól (szépség, 3D, zenei hangzás), hát itt a szubjektív vélemények nagyon megoszlanak. Volt alkalmam a H5 demóval játszani, hát egyelőre szkeptikus vagyok. Bár szerintem a hangsúlyt a mutiplayer-re helyezték, így az AI passzivitása nem tűnik vészesnek. Szerintem úgy kell kezelni a játékokat, mint ha egymástól teljesen független játékok lennének, így már sokkal élvezhetőbbek ![]() |
Szerző: | Bögöly [ 2006 máj. 08 hétf., 17:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Énis 3 párti vagyok. Mindettöl függelenül a 4ben nagyon teccik h a hös is csatázik, és nagyon jó a fejlödési rendszere. Pocséknak tartom h nicns UPG nomeg választani kell a lények közül... |
Szerző: | The Cold Empire [ 2006 máj. 09 kedd, 14:50 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok! Hehe a vegyes érzelmek váltogatják egymást ![]() A H4-ről a véleményem: Hátrányok: túlcsicsás, nincs upgrade lehetőség a várakban, buta AI, a harctér totális megváltoztatása, 6 vár van csak, meghalhatnak a hősök, visszalőnek az íjjászok (bár ez így reálisabb), nem túl jó mapeditor, a várakban a 3., 4. és 5. lény között választanod kell (két lehetőség) ![]() Előnyök: jó zenék, néhány spell jobban működik, mint a H3-ban (pl. confusion), jólnéznek a varázslatok elsütésekor látható jelek (milyen állat már amikor pl. természet ellenállást varázsolok és kettétörik 1 természetkép ![]() A H3-ról a véleményem: Hátrányok: néhány zene lehetne jobb, van 1-2 spell aminek nem mindig van értelme (pl: hypnotizét nem tudsz varázsolni túl sok lényre). Előnyök: a kiadási évhez képest még ma is remek grafikával bír (szerintem), jó gépigény (:D), upgrade a várakban, az összes lényt kiveheted, egész jó AI, jó harc és mágiarendszer, 8 (AB-vel 9 ![]() Összeségében tehát nekem a H3 a favoritom, de azt már döntse el mindenki maga melyik részt szereti jobban. Hisz ebben mi a H3-hoz hűek (:P) nem dönthetünk. További jó játékot! Patrick |
Oldal: 1 / 14 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |