Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 15:59 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Hát én is csak júliusban leszek 16, de én a H3-mal, H4-gyel és H5-tel is egyaránt jól elszórakozom. :)

Egyébként ezen sztem is teljesen felesleges vitázni, mert mindegyik részben vannak olyan dolgok amit a többiből hiányol az ember. Igazán jó Heroest az előző részek jellegzetességének egy játékba suvasztásával lehetne csinálni. :) (pl. rendesen csatáznak a hősök is, vannak külön mágiaiskolák, de vannak lényfejlesztések is és sokfajta szörny stb.).

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 23:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én decemberben leszek 20 és akár hiszitek, akár nem de még most is szívesebben játszom olyan játékokkal, mint az Eye of the beholder sorozat, a celtic legends, The chaos engine vagy akár a teljes heroes sorozattal.
Sőt, míg pl az öcsém egész nap Counter Strike-zik, addig én Baldur's gate 2-zöm más huszonévesekkel :wink:
Nem döbbenetes ez, csak a legtöbbször a szülők vesznek meg valam olyat, amit a tv-ben láttak és hallották, hogy Amerikában ez a menő. Sok fiatal van a világon, akik a heroes3-mat tartják kedvencnek. Nem csak itt a Heroes.hardwired-en, hanem pl a Heroes community-n is. :wink:

MEGJ: lehet, hogy ez már másik topikba menne? :roll:

Eléggé a határon van, de most nincs kedvem áttenni (Trunks)

MEGJ2: Bocsi Trunks, csak próbáltam rá világítani arra, hogy, a fiatalok nemcsak a 3d-s mindenfélével játszanak :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára T-Rex 2011 jún. 10 pén., 17:46-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 10:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 10:25
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Budapest-Balatonberény
Nekem az az alapvető bajom a Heroes 4 állandó kritizálásával, h olyan dolgokat varrnak a nyakába, ami egyáltalán nem igaz. Meg lehet azzal jönni, h a 3-hoz készült a Wog, de ha a 4-hez is készült volna egy fejlesztői kiegészítés, akkor az is yoo játék lenne? Szerintem összehasonlításnak csak az alapjátékokat szabad venni.

Hogy a Heroes 4 fakó lenne, szerintem ez nevetséges... a kaland térkép inkább túl csicsás, mindenhol ilyen kritikákat olvastam vele kapcsolatban. Máshol se nem fakó, se nem rikító, szerintem teljesen rendben van a színvilága. A skillrendszere sokkal yobb, sokkal több specializációra ad lehetőséget. Heroes 4-ben h nézett ki? Ha yool akartál felépíteni egy hőst, szinte mindig ugyanazokat tanultad meg. A csaták a bányáknál szinte mindig ugyanazon a séma szerint zajlottak a biztos győzelem tudatában. A 4-ben sokkal többet kell taktikázni mind a csatában mind a várépítésben, mind a hős fejlesztésében. A 3 ehhez képest borzasztóan egysíkú volt, mindig ugyanazt az egy taktikát kellett alkalmazni.

A Heroes 3-ban elragadó lenne a történet? Hát a Heroes 4-é sokkal érdekesebb, összetettebb, yobban bele tudod élni magad, nem annyira egyszerű yoo-rossz karakterek vannak. Ha meg vkinek túl hosszú a sztori, az valszeg eleve nem is kiváncsi rá, hiszen ha yoo a sztori, akkor azt akár hosszasan is elolvasom, nemde?

A Heroes 3 attól nem yobb, m most is készítenek hozzá újításokat, kiegészítéseket. Ez éppen azt jelenti, h egy csomó minden hiányzik belőle, amitől yobbá lehetne tenni! A topic címe nem Wog vs Heroes 4, hanem HoMM 3 vs HoMM 4, és a 4-hez is lehetne készíteni kiegészítőket még...

Szerintem nem az a lényeg, 10 v 3 sárkány van-e a Heroesban, nem ettől lesz yoo egy játék....

Választani a sorozható egységek közül szinte mindegyik stratégiai játékban lehet! Lehet, h nem egymást kizáróan, de akkor is. Van amire szükség van, van amire nincs, miért nehéz ezt eldönteni? Nem tetszik h dönteni kell? Yobb lineálisan, 1000szer begyakorolt sémákhoz ragaszkodni 1001edszerre is? :S nem értem..

Egyébként, bár ugye nem érdemes a kiegészítőket összehasonlítani, de mivel játékmenetében nem tér el a 3-tól egyáltalán, érdemes megemlíteni, h rengeteg küldetéslemez készült a HoMM3-hoz. Én még ennyi sablonos, buta, hótkönnyű hadjáratot, amit kiegészítésnek hozzácsaptak ehhez a gammához, életemben nem láttam...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 11:27 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
rolandinnyu írta:
Hogy a Heroes 4 fakó lenne, szerintem ez nevetséges... a kaland térkép inkább túl csicsás, mindenhol ilyen kritikákat olvastam vele kapcsolatban. Máshol se nem fakó, se nem rikító, szerintem teljesen rendben van a színvilága.


Érdemes összehasonlítani a kettőt:
http://portable.bg/images/stories/games/heroes_3_wake_of_gods_3.jpg

http://lanchalon.free.fr/heroes4.jpg

Artifactok szerinted jól meg vannak rajzolva a 4 ben? Szerintem nagyon gagyin néznek ki, és igenis fakóak, halvány színűek, túl sok bennük a világos szín. Kidolgozottságuk is hagy kivetni valót maga után.

Az, hogy melyik skillek néznek ki jobban szintén nem kérdés.
Nekem maga a hős elrendezése is jobban tetszik, mind artifact mind backpack részről.

Szerintem a térképbe marha sok a valótlan, sőt GAGYI szín, alak forma. Nehogymár az legyen a hűdejó, mint ahogy mondod. Vagy a szavaiddal élve yoo (omg..).

Az meg kész hülyeség amit írsz, hogy :
rolandinnyu írta:
A Heroes 3 attól nem yobb, m most is készítenek hozzá újításokat, kiegészítéseket. Ez éppen azt jelenti, h egy csomó minden hiányzik belőle, amitől yobbá lehetne tenni!


A Wogot azért nem a 4 hez készítik, mert egyrészt a 4 népszerűsége korántsem érte el a 3-ét, de a fő ok, hogy a 3 hoz hozzá tudtak programozás szinten nyúlni, tudták módosítani, mind a pályát mind a lényeket.
HA (?) játszottál a woggal akkor rájöhettél, hogy új ötleteket, lényeket, artifactokat tettek bele. De nem azért, mert hiányoztak belőle, hanem minden programozó a saját ötleteit beletette, saját lényeit megkreálta.

A 4 hez jobb hozzá se nyúlni annyi minden hiányzik belőle, vagy alapból gagyi.

Most őszintén: hasonlítsd csak hogy csakazértis a sárkányoknál maradjunk a fekete sárkányt a 3 ban és a 4 ben.
Szerinted tényleg a csámpás görbenyakú irtó idiótán repülő 4-ben szereplő sárkány a jobb, a méltóságteljesebb és félelmetkeltőbb (mint ahogy egy sárkánynak illene ugye..). Még a 2-ben is jobban nézett ki szegény sárkány mint a 4-ben.

De ez csak egyetlen példa a lények közül, ami szánalmas új külsőt kapott, ha szegény egyáltalán bejutott a 4-be.

A választhatóságokról írt mondatodban pont ott a lényeg: NEM kizárólagosan. Ha warcraft 3 ban az összes lényből akarok egyet, akkor csinálok. Nehogymár választani kelljen, hogy melyik legyen. Ha meg egyik várba ilyened van a másikban meg tegyük fel az ellenfél az összes lénykészítőből a másikat építette meg, akkor mit csinálsz? malmozol?

Arról nem is beszélve, hogy azt mondod a H3 egysíkű,. egy taktika és kész. Akkor ha eldöntheted a 4-ben hogy melyik lényt válasszad, és tudod, hogy a 2 közül az a jobb, akkor nem ugyanúgy egysíkű lesz? Mert mindig azt választod mert a másik gyengébb. Azt meg ne mondd, hogy a pálya elején már úgy taktikázol, hogy tudod hogy pl egy szárnyas légy (Thunderbird) vagy egy gyalogos főlény kell e ( Behemoth).

Mindegy, ha neked ez így YOO (még leírni is szörnyű így..), akkor ámen, de maradjunk annyiban, hogy nem véletlenül lett X verseny H3 ból és X/100 H4 ből, és a "rajongótábor aránya is hasonlóképpen alakul.

De ez csak egy vélemény, nem tuti hogy YOO!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 11:37 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Na YOO! Ennyi marhaság nekem kicsit sok volt... :roll:

Mugger most nagyon szépen megkérne, hogy ezt a "yoo"-t valahol máshol használd, pláne ennyiszer, jó? Le ne írd, hogy honnan a szöszből szedted, mert a "dombon ülő vadászkutyát" sem érdekli, ellenben maradjunk a magyarnyelv használatánál, jó? :wink:

H3 csatában nincs taktikai mélység?? :lol: Ez olyan nagy blődség, hogy megnéztem nem-e repedezik még nálam is a plafon. Javaslom gyere el egy H3 támadás versenyre, vagy nézd meg hogy csatázik pl. Ssth vagy Dreegar az elején a bánya foglalások közben. Garantáltan meg fogsz lepődni! 8)

No és a legszebb: H4-ben taktikai lehetőségek a csata közben?? Maradjunk annyiban, hogy valóban változatosabbnak tűnik elsőre mint a H3, azonban bármiféle stratégiát egészen egyszerűen lehetetlen tisztességesen lejátszani, mert jómagam még egyetlen embert sem találtam a földön, aki precízen megmondta volna nekem, hogy az adott csatában melyik lény fog legközelebb lépni... :lol: Ennek hiányában pedig csak idétlenkedni lehet... szvsz. :roll:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 14:33 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Látom eléggé kettéoszlik a bagázs. :roll: Pedig még mindig felesleges ezen vitázni, mindegyik egyformán jó játék, nem véletlenül a kedvenc játéksorozatom a HoMM. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 14:42 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
HUNLorcs írta:
mindegyik egyformán jó játék


NEM! :oops: No és jól látod ezen felesleges vitázni. :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 15:05 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Szerintem az ilyen velemenyek mindig par ora jatek (vagy annyi sem) alapjan keszulnek. H4-hez en sem ertek tulzottan, de az, hogy sose tudtam hova megy a leny a palyan, elegge elvette a kedvem tole, azt hiszem egyszer se tudtam kiszamolni hova megy a kreatura, es azt sem, hogy mikor tudom elkerulni a "baratsagos tuzet". (Vagy leteznek erre megoldasok?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 15:26 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
noname írta:
Szerintem az ilyen velemenyek mindig par ora jatek (vagy annyi sem) alapjan keszulnek. H4-hez en sem ertek tulzottan, de az, hogy sose tudtam hova megy a leny a palyan, elegge elvette a kedvem tole, azt hiszem egyszer se tudtam kiszamolni hova megy a kreatura, es azt sem, hogy mikor tudom elkerulni a "baratsagos tuzet". (Vagy leteznek erre megoldasok?)


Ezt úgy érted, hogy szerinted Nimbus vagy én össz-vissz pár órát H4-eztünk?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 15:53 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Szerintem Noname cimbora arra gondol, hogy a "H4 imádók" egy része játszott keveset (az nekem nem érv, hogy végig toltál pár kampányt) a H3-al és nincs igazán alapjuk az összehasonlításra (tisztelet a kivételnek).

Egyébként bármilyen meglepő én pár száz órát (nettó játék idöben ez nem kevés szerintem) öltem a H4-be, hogy megpróbáljam befogadni azt a sok baromságot, ami abba a játékba belement. Pusztán azért mert Heroesnak hívják, és biztos én gondolok valamit rosszul. Igaz a H3-al eltöltött időhöz képest ez töredék.

A legfőbb problémám pedig ugyanaz maradt vele, ami Nonamenek is. Semmit nem lehet kiszámolni a csaták alatt, és ez bizony óriási probléma...

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 15:58 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Így már világos. Csak nem idézett senkit, így nem volt tiszta "melyik oldalon áll", illetve hogy kinek a pár órás játéka után ez a véleménye
:wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 16:07 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Rolandinnyu,szerintem menj és ásd el magad jó mélyre,mielőtt mi tesszük meg.Hihetetlen hogy mennyire utálom amikor valaki anélkül szidja a h3-mat,hogy néhány óránál többet játszott volna vele...Vagy akár nem is játszott vele...

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 17:50 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én azt mondom, hogy akár így, akár úgy a Heroes 4 mégis csak az egyike a testvéreknek, még a hibáival.

A h3-ban is találnánk hibát, például a szörnyen "ostoba" ai-t (ugye?).
A h4-ben, legalább a sétáló szörnyek veszik a fáradtságot és megtámadják az utánpótlást.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 18:37 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
T-Rex írta:
Én azt mondom, hogy akár így, akár úgy a Heroes 4 mégis csak az egyike a testvéreknek, még a hibáival.

A h3-ban is találnánk hibát, például a szörnyen "ostoba" ai-t (ugye?).
A h4-ben, legalább a sétáló szörnyek veszik a fáradtságot és megtámadják az utánpótlást.


Ezt éppen ne hozzuk szerintem példának, mert szerintem se a H4-ben, sem a H5-ben nem javítottak lényegesen az MI teljesítményén. Ha be lenne programozva, a H3as szörnyike éppen úgy megtámadná az utánpótlást, mint a H4-es.

Név nélkül csak egy nyitó hozzáfűzés: aki emlékszik rá, hogy milyen, ha flémet kap az arcába, az tegye meg azt a szívességet, hogy értelmesen szól hozzá, és ne akarjon azonnal csatabárdot vagy hasonlót ragadni.

Hogy ne prédikáljak vizet:
A H3 véleményem szerint néhány dologban kimagaslik az összes többi utódja közül. Most csak két fontos jut eszembe.

1, Ugyan a balansz nem tökéletes, főleg a képességek között van olyan, amihez bottal se szabad nyúlni, de még mindig a legközelebb áll a jó játékegyensúlyhoz.

2, A Nimbus által folyamatosan felhozott kiszámíthatóság. A random szerepe (főleg semleges lények ellen) nagyjából kimerül abban, hogy mikor morálozik be valaki. Pont. Legalábbis csata közben, ezen túl még a felajánlott képességeknél van szerepe, de az végig megvan a sorozatban, ha minden igaz, a H6tal ennek vége lesz. A 2 utódban igyekeztek növelni a random szerepét, és ez sok ellentmondást hozó döntés. Mit ne mondjak, engem is idegesít, amikor mondjuk H5ben épp az übertáp warlock hős előtt jön egy horda mustárvadász és lekapja a fél sereget. Frusztráló. Ellenben ha ezt nem húzzák meg, akkor megvan az esély, hogy sokak számára ellaposodik a játék (nekem személy szerint sokszor ez az érzésem, amikor a H3ra gondolok), mivel a bevált taktikák elég nagy eséllyel működni fognak újra. Nem véletlen szerintem ezért sem, hogy nagyon sokan fordulnak a folyamatos újításokkal teli WoG-hoz.

3, Felhasználóbarátság. Főleg térképszerkesztőknek fontos, de maga a játék felülete is áttekinthető és nagyon könnyen megtanulható (én például magamtól talán rá se jöttem volna, hogyan kell a H5ben stackekre bontani egy addig egy darabban levő sereget).

A grafika elég szubjektív dolog, úgyhogy erről szerintem nem érdemes nagy vitát nyitni. Nekem speciel a H4-é nem nagyon jön be, akár a lényekről, akár a pálya designjáról beszélünk. A H5-é is furcsa helyenként, főleg a magas fák és a barlangok, amikkel jól el lehet tévedni, meg nyersanyagokat otthagyni, de alapvetően kevés bajom van vele.

Ugyanakkor, és szerintem ezt érdemes megérteni, mindegyik játékban vannak nagyon díjazandó és szerethető ötletek.
Szerintem tipikusan ilyen a csatatérre pakolt hős, mert egészen új hangulatot ad a játéknak, viszont egyensúly szempontjából borzalmas a kivitelezés, legalábbis ebben a formájában biztosan. Az advanced kasztok, a képzettségek kialakítása (a combat túlereje) pontosan ugyanez a történet. Lehet, hogy megcsinálhatták volna jobban, ha több időt/energiát/pénzt ölnek bele, de ugyebár ha az nincs ilyen kérdésekben. A napi lényszaporulat sokkal realisztikusabb, minthogy hétfőnként megérkezik az erősítés, a hét végén már előfordul a szenvedés, új héten meg indul izomból a rush. A lényválasztásnál is csak a balansz az, ami zavaró, de az borzasztóan, nem véletlenül hozták vissza a H5be, és nem véletlenül vannak hasonló kísérletek a WoGban.

Egy szó mint száz: multiplayer játékra valószínűleg még mindig a 3. rész, ami a legalkalmasabb. De azért ettől ne mondjuk azt az utána következő két részre, hogy automatikus kuka.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 19:18 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Valaki jatszott par, vagy akar egy meccset H4 multiban? Csak erdekelne milyen is, ha valaki tolt, irjon mar par beszamolot online meccset topikba vagy akar ide is legyen szives!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 11 szomb., 0:15 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Én szívesen írok itt is: BORZALMAS! :? Hogy miért, azt fentebb már leírták, csak még egyett hozzáteszek: hiába a jó ötletek egész sora, hiába a csicsás graf, meg az ütős skill és mágia rendszer, meg a "jó" artifact-ok, ha pl. nekróval csak legyalulsz 50-60-70 lénycsoportot és csatánként kapsz 2-3-4 vámpírt, plusz ami még a várban jön 2-3 naponta...vagy order magic-es hőssel kb. 8-9 szintet lépve megtanulod a hipno-berserk-blind hármas közül akármelyiket, vagy csak illúziózol... szóval a legfontosabb:KIEGYENSÚLYOZATLAN! :wink:

H5-ben is ez a legnagyobb gondok egyike nekróknál: szerencsés 3-4 szintlépés és ott az expert dark, master of mind spec.-el, újabb kisebb szerencse és van sorcery és enlightement is, ami hozza a sok spell power-t és manát... ez is a no comment kategória. :?

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13 hétf., 22:35 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Egész pontosan ez a csata-kiszámíthatatlanság nem teljesen igaz... Elég a morálra ránézni, H4-ben a csata az alapján megy, hogy a magas morálúak jönnek előbb, az alacsonyabbak később, nincs ebben semmi bonyolult...

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13 hétf., 22:48 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
És a sebesség is ugyanaz. A gyorsabb kezd, a lassabb fejezi be :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 15 szer., 23:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Eddig a legnagyobb baj minden Heroes játékkal (3, 4, 5 egyaránt) a kiszámíthatatlanság, legalábbis szerintem. Az, hogy szintlépéskor milyen képességek jönnek elő, hosszú távon tehetik tönkre a játszmát: pl. H3-ban egyik játékos végig olyan skilleket kap, hogy necromancy (amivel Necropolis hősön kívül nem sokat lehet kezdeni, a plusz párszáz skeleton a játék vége felé amikor már 7-es szintű lényekből is 40-50 van az ember seregében nem éri meg a -2 morált), navigation (ha nincs víz, használhatatlan), first aid (mivel az elsősegélysátor egy ütéssel iktatható), a másik meg armorer, wisdom, luck, tactics, ilyeneket kap akkor az esetlegesen 20-30 szinten keresztül fejlesztett hős tulajdonképpen mehet a szemétbe. A H5-ben meg ott vannak az ultimate skillek: ha nem azokat a képességeket kapod szintlépéskor, ami kell, máris hátrányban vagy. A H6 ezt próbálja megoldani, remélem sikerül.

Ami a grafikát illeti, a H4 szerintem összedobott, a lények és a hősök csapnivalóan néznek ki szerintem, az animáció mérföldekkel a H3-é alatt van. Az 5-ben ezt még aránylag jól megcsinálták.

Ahol a 4 viszont jobb a többinél, az a fejlődés: viszonylag könnyű elkerülni azokat a skilleket, amiket nem akarsz, egyszerű begyűjtő-felderítő sereget létrehozni és könnyebb az erőket koncentrálni (pl. 2 hős seregét egy az egyben össze lehet vonni és az 1. szintű lények helyett egy varázslót használni, miközben a másik hős mondjuk taktika vagy közelharc képességekkel a lényeket erősíti).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 15 szer., 23:40 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hunlorcs, T-Rex nektek halvány lila gőzötök sincs miről beszélek, legalábbis ezekszerint... :) Tényleg azt gondoljátok, h ha H4 valóban ilyen egyszerűen kiszámítható lenne akkor az kifogna rajtam??? Tudjátok ti mennyi variációt végigszámolok én egy H3 meccs végcsatájában?? :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség