Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 03 vas., 20:47 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 15 szomb., 10:13
Hozzászólások: 23
bakker írta:
H3 és H5 esetén inkább hajlik az ellenség a menekülésre - így hirtelen nem is ugrik be, volt-e nyuszi ellenfél a H4-ben. A H5-ben extrém nyúlbélák néha a hősök, és még alig tudok legyakni pár lényt, máris menekül, pedig még tudna veszteségeket okozni. Ennek nincs sok értelme. Szerintem a H4 azért (is) lesz sokaknál változatlanul is nagy kedvenc, mert a hősök csatába állításával hihetelenül megnő a kombinációs lehetőség - ez mind varázslatokra, mind artifactokra (és egyéb bónuszokra) vonatkozik. Ráadásul a 8 hősös korlát sem él, pl. a H5-ben nagyon bosszantó ez a korlát. Ha sok váram van, szívesen beraknék egy-egy hőst a garrisonba, hogy újakat vehessek fel, akiket szintén kiképzek, stb. Az is igaz persze, hogy a hexagonos megoldás volt a leginkább felhasználóbarát a H3-ból. Igazán visszahozhatnák a H6-ba!


Régen írtam már ide a fórumba.
H5-ben tényleg bosszantó, amikor az ellenfél kezdi a csatát, kinyír jópár egységemet, és amikor én következnék, aztmondja menekülés.
H4-ben azért nem adta fel ilyen könnyen az ellen.
A 8 hős korlát valóban nem él, viszont kint a terepen 8-nál több csapat nem lehet. Mindegy hogy hős vagy hősnélküli. Ja, igen, ez is hiányzik a H5-ből, hogy pl. egységeket küldjek a hős után, vagy pl. játék elején 1-1 lényemmel összeszedjem a cuccokat, felderítsem a terepet.

_________________
Heroes IV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 14 csüt., 22:00 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
Szerintem a H4-ben vannak a legjobb hősök..

Azt nem mondom hogy a H1-3 és a H5 nem igazi Heroes.. de állítólag Hősök vannak, nem? És az iazi Hősök a csatákban halnak meg, mint a H4-ben!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 14 csüt., 22:05 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Ehh Dougal ne kezdd megint... :?

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 28 csüt., 11:14 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Nálam a H3 a kekdvenc. A gép menekülése néha elég idegesítő tud lenni, de jó kihívás is egyben. Pl jónéhányszor vissza szoktam tölteni a csatát és addig taktikázok, míg azelőtt elverem, hogy le tudna lépni. Bár ha úgy hozza, én is megfutamodok. Sokat lehet vele nyerni, nem véletlenül alkalmazza a gép is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 28 csüt., 20:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A H3-nak jobb a grafikája, mint a H4-nek. Majdnem olyan hangulatos, mint a H2-nek. És a nehezen megszerzett tápos lovagok nem ölhetők meg.
WoG/TE nélkül is a H3 a jobb, azzal együtt meg lemossa a pályáról a H4-et.
" A folytatásoknak nem újabb hősökre, hanem újabb kalandokra van szükségük." :?:

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 06 szomb., 23:47 
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 22 pén., 14:55
Hozzászólások: 6
Nekem szentségtörő módon mindkét játék tetszik, bár a 3 jobban.
Vannak azért a 4ben jó dolgok :D (nekem legalábbis jók)

pl:
- skillrendszer bejövős
- mágia felosztás tetszik
- nem lehet egységet fejleszteni (a 3ban nem tetszik, hogy szinte kötelező felfejleszteni, ez a 3ban visszalépés a 2höz képest.)
- kinyírható hős



Ami mondjuk nem tetszik...

- nincs hős specialitás
- felesleges 'bónusz' kasztokból (+10% summon wolf...)
- a combat hősök túl erősek
- nincs külön inferno vár
- nincs külön fortress vár
- a thief kaszt túl erős (nagy térképen ez még inkább kijön)
- nem nagyon van egyensúly a várak között (így multira kevésbé alkalmas mint a H3)
- a várakon belül, az épületek közti választás jó ötlet, de sok helyen nem jól megvalósított. Tipikus példa a venom spawn - vampire :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 09 pén., 22:26 
Avatar

Csatlakozott: 2009 jún. 22 hétf., 21:45
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
"Próbáljatok meg végigvinni egy Draconicos pályát vagy egyszerűen a 'realm of chaos' átdolgozást 4-ben!"

Hogyan lehet hozzájutni a Heroes 4 'realm of chaos' átdolgozásához?

Előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 30 pén., 20:28 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
A Heroes of Might and Magic 4-et nehéz jellemezni. Ha azt mondanám unikum az se igaz, ha azt mondanám feketebárány, megint hülyeséget mondok. Azt mondanám a kakukktojás.
Nagyon érdekes volt a barbár és a kalóz kampány, nekem tetszett. A fő sztori is jó volt.

Hősök:
Jó volt végre látni, hogy a hősök aktív részt vevők, és sokkal jobban számít a kaszt, mint eddig bármikor, nem egy mellék információ. Eddig csak a nekrók voltak különlegesek a nekromancia ismeretével, most azonban minden kaszt kinyithatta a csipáját. A skill rendszer is működő képes, nekem tetszett, bár a 3 helyett 5 egy kicsit erőltetett volt (tudjátok, grandmaster és ezek). Az is tetszett, hogy minden hősről megtudtunk valami érdekeset, pl. megtudtuk Yog bőre miért kék (tudjátok ő a félig dzsinn, félig ork lény a barbároknál, aki a háromban is szerepelt), vagy hogy Jessica hogy lett Lich. Ez sokat dobott a hangulaton, a hősök végre éltek. A várak elosztása is tetszett. A Heroes-ban az a jó (illetve volt jó az ötig), hogy nem fajok hanem elvek és kasztok alapján csoportosultak a lények. Ez a varázslatok alapján való felosztás nekem tetszett, ahogy az is, hogy volt logikai szűrő a kocsmában, hogy milyen hősöket tudunk toborozni. És nem csak két ember közül választhatunk. Illetve nagyon jó szerintem, hogy egy csapatban lehet több hős is (én általában 2-3 hőssel dolgozok 1 csapatban)
Ami nem tetszett viszont, hogy sok kaszt mondvacsinált volt. Tűzpap, Tűztestőr… ennyi erővel lehetett volna Tűzoltó is (igen a fejemben viccesebbnek tűnt). Illetve a logikai sorrend. A nekromanta egy alap kaszt, míg a bérgyilkos egy fejlett kaszt. De mért? Miféle fantasy világ az, ahol a nekró kevésbé veszélyes, mint az orvgyilkos? Illetve a kasztok között kicsi a különbség. Van minden kasztnak egy specifik tulajdonsága és kész. Pl. tök jó lenne ha a ninja kapna távol keleti epic fegyvereket amiket csak ő tud kezelni, vagy láthatatlan lenne mindenki számára. A skill rendszer, mint mondtam nagyon jó lett, de sajnos még a mage, nekró és druida számára is a Harcot akarja erőltetni. Ha létre akarok hozni egy természetmágia+ élet mágia kombót vagy egy Taktika+nemesség kombót akkor szenvednem kell egy csomót érte. Vagy lehet, én vagyok ennyire balszerencsés?
Összességében a hősökkel maximálisan elégedett voltam, még ha a hibákat is felsoroltam :)

A lények
Nincs fejlesztés, ez még nem annyira gáz, hisz így még költséget is spórolhatunk. De ez a „válassz melyik lény legyen” nem tetszett. Már csak azért se mert nincs jó döntés. Illetve valami csoda folytán ez nem vonatkozik a gépre. Imádom, amikor neki valamiért medúzája és minotaurusza is van. Olyankor imádom a gépet. (nem olyan esetekre gondolok amikor két vára van, vagy van lénytermelő a közelben, nem a teljesen átlag natúr szitukra gondolok). Szóval ez csak a játékosra vonatkozik. A lények beosztása tetszett, a legtöbben odakerültek ahová valóak, az Inferno és Nec. Összevonás eleinte idegesített aztán megszoktam. A legtöbb lény nagyon jól sikerült, habár a várak között már nincs meg az a régi egyensúly. Ugyancsak érdekes megoldás, hogy most már minden lény (még a várban nem toborozhatóak is) rendelkezik típussal, így az öt mágia egyikét vagy az erőt képviseli.
De a legfontosabb pozitívum: minden lény rendelkezik képességekkel, így még akár a parasztnak is haszna van. Nincs használhatatlan lény!
Amit nagyon sajnálok, hogy csak a természet tudja az összes lényét termelni, az is a teremtés kapuja felépítése után. Nagyon szerettem volna kalózokat, vagy múmiákat toborozni. Túl sok a várban nem toborozható lény, ennyi erővel felépíthettek volna egy hetedik várat, vagy lehetett volna több lehetőségünk a várakban, nem csak kettő, mikor döntünk melyik lényt választjuk.
A lény struktúra egyébként igen hasonló minden várban. (noha ezt nem az erőviszonyokra értem) Van egy új lény, aki eddig nem szerepelt a játékban, van egy olyan lény aki szerepelt a háromban-kettőben már, de eddig semleges volt, a többiek veteránok (az, hogy régen is abban a várban voltak, vagy máshol az változó, valahol 1 valahol 2 ilyen vendég karakter van).
Ó igen, a napi szaporulatot majdnem elfelejtettem. Jó, hogy ezt is beújították, ezzel is lehet taktikázni, sokat dob a játékon, hogy naponta lehet újoncokat toborozni.
A hős nélküli seregnek viszont nincs sok értelme (hozzá teszem a sereg nélküli hősöknek sincs sok) maximum annyi, hogy ha a hős a közelben van, akkor nem az ő mozgáspontját kell pazarolni az erősítéshez. A semleges lények külön idegesítettek, már csak azért is mert általában összedolgoztak az ellenfelemmel. A másik okát kicsit később.
Tetszett pár egység, mint a fehértigris, a dühöngő és a kalóz, ezek jó tletek voltak. De van egy-két furcsaság: a barbárok ellenzik a mágiát, ehhez képest nem sima Ogre vagy ogre lordjuk van (H2 ugye) hanem ogre mágusuk. Jó csak 1 varázslatot tud, de akkor is ellentmondásos. Vagy ott az aranygólem. Háborús korszakban, amikor mindenre kell a pénz, szerintetek a mindenhol fellelhető kő vagy acél helyett az értékes aranyat fogják gólem gyártásra használni. Na jó ez csak szőrszálhasogatás, de akkor is.
Szóval míg a hősök a hibáik ellenére is 5/5 szereplést nyújtottak, addig a lények inkább 5/4 vagy 5/3.5 de lehetne százszor rosszabb is, így nem panaszkodom.

Városok
Talán mivel nem is kell annyira fejleszteni a dolgokat ez nálam teljesen kimaradt. Vannak körök amikor csak a lények és a hősök fejlesztésével babrálok. Azt kell mondjam a városok építése háttérbe szorult nálam. Azért itt is vannak lehetőségeink, ott az akadémia és a teremtés kapuja, vagy a birkózó gödör, de akkor is valahogy a vár „másodlagos” lett valamiért. A Grál keresés se hoz már lázba.
Azért 5/4 a jó ötletek miatt.

Zene
Jó és hangulatos, de a Heroes 3-é jobb. Ez egy olyan pont amit összelehet bátran hasonlítani, nekem a három jobban tetszett de a négyben is találtam jó zenéket. A hangok pedig kb. egy szinten mozognak nálam.
5/4

És végül az újítások:
Jók az újítások de jóból is megárt a sok. Három oka is van, hogy ezt mondom.
Az első:
Ez némileg egyben off is lesz. Az én elméletem szerint minden játék (helyesbítek, sorozat) átesik a negyedik rész szindrómán. Ennek is két változata van. Hogy mik is azok? Rögtön elmondom: az egyik a Tomb Raider szindróma. Ez az, amikor a játékfejlesztők nagyon kevés újítást tesznek a játékba, melyeket csak nagyítóval lehet észrevenni, éppen ezért a játék laposodik. Ilyen a Tomb Raider és a Hitman (bár én imádom a Hitman négyet). A másik pedig a Heroes IV szindróma, a másik véglet, amikor a játék alkotói pont a szorgalmuknak köszönhetően teljesen átvariálják a játékot. Ebbe a hibába esett a Tekken, a Mortal Kombat és persze a Heroes. Álltalában hiába jók a játékok a rajongók és a kritikusok is fikázzák őket. Mert könnyebben kiszűrik a hibákat. Az MK 4 hangulatos volt, de mindenki szidta a grafikát, a Tekken 4 is jó volt de más és ez sokakat zavart. A Heroes IV is ilyen. Hogy mért reagálunk így a túl sok újításra? Ennek nagyon egyszerű oka van. Gondolj arra, hogy a kedvenc ételed a spagetti (vagy ami tényleg a kedvenced ez csak egy példa) és egész pénteken- szombaton azt hallgatod, hogy spagettit fogsz enni vasárnap. Eljön a vasárnap, felkészültél a spagettire. Jön-jön- Jön-JÖN ÉÉÉÉÉSSSS…. A tányérodon borsos tokány van. Imádod a borsos tokányt, de egész hétvégén spagettire gondoltál. Naná, hogy rosszabb szájízzel eszed. A filmek és játékok esetén is ez játszódik le az emberben. Az első rész (játékok esetében az első három rész) tetszik, mert „nincsenek” elvárásaid, leülsz megnézed, tetszik. A folytatásnál azonban elvárásaink születnek. Sok folytatás valójában egyáltalán nem rossz csak már van egy kiépült elvárás rendszerünk egy névvel kapcsolatban és ezért látjuk rossznak őket.

Második:
Ez némileg egybe folyik az elsővel. Ha sok az újítás, akkor a veteránok esetében is újra kell kezdeni a tanulást. Alkalmazkodni az új látványhoz, az új felállásokhoz. Ez elégé nehéz. De az egy dolog, hogy nehéz, mert nem is ez a gond vele, de idegesíti az embereket. Újabb példa: felépítesz egy kártyavárat nagy nehezen jön a barátnőd/pasid, bevágja az ajtót és ettől összedől a kártyavárad. Az amire ráment az időd nagy része. Ez játszódik le az emberben a heroes-ban is. Persze ha megszokod az új dolgokat, ez már nem okoz problémát.

Harmadik ok:
Igazából ez is az elején okoz problémát. Vannak olyan tökfejek mint pl. én, akik folyton elfelejtenek ezt-azt. Itt az újításokra gondolok még mindig. Pl. a múltkor a felderítő csapatom elhaladt egy hidra közelében. Gondoltam nincs baj, mert nem fog minket megtámadni. És mikor elindult a felderítő (és ebben az esetben a gyenge semmilyen) seregem felé a hidra, akkor esett le, hogy már a semleges dögök is tudnak mozogni. Na és ez a baj még az újításokkal, mivel sok van, ezért ezt-vagy azt elfelejt az ember, aminek köszönhetően rossz döntéseket hoz. Pl. elfelejti, hogy a parasztok adóznak így hasznosak és kidobja őket, utólag meg leesik neki, hogy ezt nem kellett volna.

Zárószóként annyit: a Heroes IV annyira más testvérkéihez képest, hogy nincs értelme összehasonlítani. Egy Heroes 3 vs heroes 5-nek van értelme, de ez az epizód annyira különleges, hogy se jobbnak se rosszabbnak nem tudom titulálni.
Én azt mondom, hogy jó játék, próbálja ki mindenki aki Heroes fan, de készüljön föl rá, hogy egy teljesen más megközelítéssel fog találkozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 13 csüt., 3:50 

Csatlakozott: 2010 nov. 26 pén., 19:38
Hozzászólások: 11
a H4
a hösök pont azzal hogy részt vesznek a csatába sokkal nagyon szerepet kapnak a játékba, kedvenceim a rend és a barbár hösök, itt 1 hössel legyözhettünk 1 hadsereget, és akkor sokkal hálásabnak tünt hogy a sok ládába, a tapasztalatot választottuk és nem a pénzt, hiába nem volt nálunk semmi:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 11:38 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 10:25
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Budapest-Balatonberény
Tök egyetértek Cervantessel, szerintem is nagyrészt csak megszokás kérdése a heroes-részekhez való hozzáállás.
a heroes 4 egyjátékos nagy pályákon mutatja meg az igazi arcát, amikor a tápoláson és a gigászi nagy csatákon van a hangsúly, a heroes 3 pedig multiplayerben erős igazán. mivel minden játékot előbb-utóbb végigjáccanak, ezért az utólagos ítélet a szavatosság miatt a heroes 3 felé hajlik.
ennek ellenére szerintem mindkét játék kiváló, hangulattól függ, mikor melyiket szeretem yobban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 14:37 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én is egyetértek Cervantessel. Simán egyensúlyba lehetett volna hozni a játékot. Pl: véges inventory, egyszerre csak 5 potion of immortality, lény választása, stb...

Én a H4-ben a hős csatákat szeretem, amikor 7 hős végig gyalogol a pályán :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 15:17 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
T-Rex írta:
Én a H4-ben a hős csatákat szeretem, amikor 7 hős végig gyalogol a pályán :D


Baj csak annyi vele, hogy ez így már nem HoMM, hanem valami furcsa torzszülött körökreosztott RPG... :roll:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 19:56 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Miért ne lenne attól HoMM? :roll: Éppen az, hogy ez a játék elvégre hősökről szól, H4-ben legalább a hősöknek is van rendes szerepe, míg a H3-ban csak ülnek a lovon és nem csinálnak jóformán semmit (csak időnként közbeszólnak egy-egy varázslattal). :roll: :lol:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 23:18 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Pontosan. Ez is Heroes.Viszont, ha a H4-ben nem jött volna létre a hős, mint küzdő harcos, akkor a H5-ben a hős ugyanazt csinálná, mint a H3-ban. Ülne a lovon és néha felemelné a kezét vagy fogná az arcát szégyenében :P

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 7:28 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Nem nyitok vitát... nincs értelme... :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 8:18 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Ez a 4.rész olyan mintha az 5 gyerekedből pont a 4.lenne satnya,elég kevés dologhoz értő , fantáziátlan(nyomokban sem tartalmazza a minden téren sikereket elérő 3.tulajdonságait:P) és ahhoz képest külsőleg mégis próbál ellavírozni a világban. :)

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 9:09 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Hát szerintem elég rossz volt a 4. Grafikailag visszalépés. Gusztustalan sárkányok, idióta repüléssel.
Nekem az alapból nem tetszett, hogy választani kell hogy A vagy B lény. Ha a legfejletteb lény lenne választható, az még csak hagyján, de hogy mind...Na szóval az nem tetszett. (az sem).

Volt pár idióta lény, ami szintén katasztrófa volt.
Sorolom:
Halflings (hogy néz ki...meg micsoda összetett mozgás. H2-ben jobb volt 100 szor)
Squires: szegény azzal a cséphadaróval...
Ballistae: Kezelőszemélyzet luxus? Még jó hogy nem volt ilyen a törököknek ;)
Phoenix: Égő sültcsirke?
Medusa:Hát. Ez nem sikerült srácok grafikailag sem. H3 pöttyet jobb volt.
Hydra: te uristen...lábasgyík vagy mi ez a ...valami?
Black Dragon: EZzel a befelé csámpázó lábával és nyaknyújtogatós repülésével meglehetősen félelmetes.
Cerberi: szegény eléggé gebére sikerült.
Vampire: A h3 óta hiányolom mindegyik részben a repülést. Miért gyalogol egy vámpír?
Bone Dragon: Black Dragon kifakítva..
Harpia: H3 hoz képest elég nagy visszalépés-

Megmondom őszintén, hogy a varázstárgyak grafikája sem tetszett. Maga a színvilága az egész H4 nek olyan..fakó..vagy életlen. Más is észrevette ezt ? Vagy csak én gondolom így ?

A skillekről nem is beszélve. Most nem tudom azokat is sorra venni mert nincs fent itt a honlapon a leírásuk, fejből meg nemtudom, de ott is volt rengeteg felesleges, értelmetlen, túlkomplikált.

Egyetlen pozitív a H4-ben, hogy volt benne pár jó lény, amit megvehettél, pl Mantissa.

Röviden ennyi a H4.

A H3 nekem letisztult, átlátható, következetes, szép grafikájú.

A történetekről, háttérsztorikről, campaignekről nem beszélek, mert abban nem tudnék összehasonlítást mondani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 10:09 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Amúgy igaz. Ezen veszekedhetnénk, hogy melyik a jobb.
A h4 azért jobb a H3-nál, mert itt végre a hős harcolt.
A H4 azért jobb a H3-nál, mert van egy-két ötletes lény. Jó, ez lehet, hogy nem igaz... Bár, én hiányolom a mantist, a csalándarazsat és a szatírt a H3-ból.

A H3 azért jobb, mert (tényleg) szebb grafika.
..., mert a történet elragadó.
..., mert még most is készítenek hozzá kiegészítéseket.

Ez az egész vita a végtelenségig el tudna tartani :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 10:27 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
T-Rex írta:
Bár, én hiányolom a mantist, a csalándarazsat és a szatírt a H3-ból.


Hú hát lenne mit hiányolni a 4 ből ami viszont jó volt a 3 ban. Elég csak a sárkányokra gondolni.
De a végtelenségig lehetne erről beszélni való igaz :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 11:30 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Mai metroban (BP), a "Mit szól hozzá?" rovatban számítógépes játékokkal kapcsolatban kérdezték az embereket. Egy 15 éves srác válaszának utolsó mondata:
"A kedvencem most a Heroes 3." 8)
Durva, hogy egy szinte vele egykorú játékot nevezett meg... ez egészen egyszerűen döbbenetes a mai csillivilli 3D-s csodák korában, szerintem... :)

Érdekes továbbá, hogy nem a H4-et mondta... talán azért mert a hősök a H3-ban tudják hol a helyük, és a szatírok meg szerintem jobb, ha max. a rendőrségi hírekben szerepeltek. :wink: :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség