Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 15 szer., 23:42 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Szerintem ha aragorn hsz-ét nem olvastad még el,ne tedd,rosszabb :lol:

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 0:10 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Aragorn88: Hidd el, az a néhány száz csonti is eldöntheti a csata kimenetelét :wink:. Pláne, mire összegyűlik 40-50 hetedik szintű lényed, addigra mellettük a csontik is növekednek és akkor nem (legrosszabb esetben) pár száz rohangászik a csapatban, hanem legalább 2-3 ezer.

Akár hiszed Nimbus, akár nem, de elég sokat játszok a H4-el és a legtöbbször kiszámítható volt (legalábbis nekem ment :wink: ). Akár multiztam, akár singleben játszottam. Mindig számoltam mindennel és komolyabb meglepetést nem igazán tudott okozni. Tudtam azt is, hogy a túléléshez szükséges egy hősnek a combat skill, még ha varázsló is. Azt is kitudtam következtetni nagyjából, hogy egy lény meddig ér el (annak idején be is tudtam kapcsolni egy kék mezőt, ami megmutatta a lény mozgását) vagy hogyan álljak a csapattal, hogy ne hassanak rá a területi támadások például.

Jó, azt én is elismerem, hogy akad benne kiszámíthatatlan, mint például a szerencse faktor.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 0:45 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Egy multimeccsen szerintem nem elég "nagyjából" tudni a lépéseket :p
Főleg hogy buktam már el azon multimeccset hogy 1 hexával elnéztem a lépést és mellényomtam...Pedig nem vagyok öreg :lol:

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 6:45 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Nimbus: ezen ne húzd fel magad, én elolvastam a véleményeket, nyilván meglátszik ezeken , ki mennyire tapasztalt az egyes heroes részekben.
Nem mindegy,hogy valaki néhány órát látta a játékot,vagy egy picit többet :lol:

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 7:58 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
T-Rex írta:
Aragorn88: Hidd el, az a néhány száz csonti is eldöntheti a csata kimenetelét :wink:. Pláne, mire összegyűlik 40-50 hetedik szintű lényed, addigra mellettük a csontik is növekednek és akkor nem (legrosszabb esetben) pár száz rohangászik a csapatban, hanem legalább 2-3 ezer.

Akár hiszed Nimbus, akár nem, de elég sokat játszok a H4-el és a legtöbbször kiszámítható volt (legalábbis nekem ment :wink: ). Akár multiztam, akár singleben játszottam. Mindig számoltam mindennel és komolyabb meglepetést nem igazán tudott okozni. Tudtam azt is, hogy a túléléshez szükséges egy hősnek a combat skill, még ha varázsló is. Azt is kitudtam következtetni nagyjából, hogy egy lény meddig ér el (annak idején be is tudtam kapcsolni egy kék mezőt, ami megmutatta a lény mozgását) vagy hogyan álljak a csapattal, hogy ne hassanak rá a területi támadások például.

Jó, azt én is elismerem, hogy akad benne kiszámíthatatlan, mint például a szerencse faktor.


Kb. leírhatnám ugyanezt, teljesen egyetértek.

Egyébként pont erről van szó, hogy azok fi*ázzák hogy így meg úgy kiszámíthatatlan az egész, akik nem játszottak vele túl sokat... :roll:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 9:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Kb. ezer órát játszottam a H3-mal (1999 óta megvan), de a necromancyra visszatérve míg összegyűlik akkora csontvázsereg hogy használható legyen, addig egyrészt a semleges lények folyamatosan csökkentik a létszámot, másrészt pedig folyamatosan 2-vel csökkentik a morált (1 mivel élőhalottak és 1 mert különböző várból valók), ami leadership nélkül (itt jön be megint a skillek véletlenszerű sorsolása) vagy különféle térképobjektumok (rally flag, temple) folyamatos használata nélkül nagyon veszélyes lehet (-2es morállal elvileg 20% eséllyel marad ki a lény az adott körből, mondanom sem kell pl. íjászoknál ez elég is arra hogy gyorsabb lényekkel blokkolják vagy akár le is szedjék). Necropolis hősöknek tényleg jó a necromancy, de a többinek igazából felesleges. Ez az én véleményem, mindenkinek megvan a maga játékstílusa.

Nem fikázni akartam a játékot, csupán azt a véleményemet fejtettem ki, hogy a skillek véletlenszerű sorsolása egyenlőtlenné teheti a játszmát. Ez vélemény és szerintem nincs köze ahhoz, hogy ki mennyit játszott melyik játékkal. Igaz mondjuk az is, hogy vannak épületek, amik kifejezetten ezt célozzák be: pl. confluxban a fire/water/earth/air magicet tanító épület, a University mint térképtárgy vagy a witch hut (igaz ott is véletlenszerű skillt lehet kapni). Én személy szerint jobbnak tartom, ha egy RPG-jellegű játékban mi magunk tudjuk kiválasztani, mit tanuljon meg a hős. Ami meg a szerencse véletlenszerűségét illeti, az azért szerencse, hogy véletlenszerű legyen :)

A H4 ilyen szempontból azért jobb, mert 9 képzettségből kell 5-öt választani és azután már egyértelmű, hogy mit fog a hős a továbbiakban megtanulni. A H5-ben pedig már 4-féle képességből lehet választani, de az ultimate skill-hez eljutni legtöbbször szerencse kérdése is (főleg hogy ahhoz kb. 25-ös szint kell, amit már önmagában is elég nehéz elérni, ha még töltelékképességeket is felvesz a hős, mert a gép nem a megfelelő skillt sorsolta, még magasabb szint kell).

Elnézést ha valakit esetleg megbántottam az előző hozzászólással, azt akartam mondani, hogy a képességek sorsolásában jobb a H4, mint a H3, de kb. ennyiben az előnye ki is merül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 9:33 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Igazad van Süni, nem húzom fel magam. Pláne, hogy a nézeteltérést leginkább fogalmi eltérések okozzák. Egészen más léptékben lehet játszani a H3-at mint a H4-et. Ebből nyilván adódhatnak nézetbeli különbségek, amikor megpróbálunk ugyanazokkal a szavakkal megmagyarázni valamit H3, ill. H4 esetében, miközben közel sem jelenti ugyanazt egyik vagy másik játék esetében. Amikor pl. kiszámíthatóságra gondolok a H3 esetében, az egészen mást jelent mint amit Aragornék a H4 esetéről gondolnak, hiába játszottak éveket a H3-al korábban.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 12:49 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
én nem akarom megtudni mennyi időt öltem a h3-ba eddig :lol:
necromancy skill multiban nyilván csak necro hősnek legyen, előfordul igen ritkán érthető kivétel is
offline pályákon talán kicsit több az esély arra, hogy jól járjon az ember ezzel a skillel

Aragorn, a witch hutot akkor nem egyből a főhőssel látogasd meg,aztán a scholarokat se vedd fel a mainnel... én így szoktam :P

hogy melyik tipusú hős milyen skillt kaphat,és azt mekkora eséllyel a h3ban,na erre is van egy táblázat,ezért értelemszerűen ennek hasznát is tudom venni

olyan evidens dolgokat írtál le ide, egyszer gyere el a táborba,aztán ragad még rád más is :)

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 13:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Igen el kell jonni es tanulni tolunk. :)

Suni te pedig gyorsan tuntesd el a kerdojelet es tessek lejonni egy kicsit funnolni. Semmi dolgod nem lesz csak elvezni a jatekot. :)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 14:13 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Így van,gyere csak el,már úgy is meg akartalak ismerni közelebbről :P

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 16 csüt., 22:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Aragorn88: Ezzel egyet is értek, hogy a H4 szabadabb fejlődési lehetőségeket ajánl fel, mint a H3.

Morálra visszatérve. Vegyünk egy példát...

Van egy csonti a csapatban, mellette egy gonosz szem.
Ebben az esetben csak -1 morál a büntetés.
Itt csak az "undead in group"-ról beszélünk.

Ha, egy csonti, egy gonosz szem és egy griff van a csapatban, akkor már -2 a morál büntetés.
Itt már "undead in group" és "Troops of 3 aligments" is van.

Ezt te is letudod ellenőrizni, ha veszel egy nekro hőst és mellé egy castle hőst és beteszed a csontit vagy a lándzsást a másik csapatba :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 15 csüt., 1:28 

Csatlakozott: 2009 júl. 15 szer., 11:52
Hozzászólások: 6
A H4-nek rengeteg hibája és rengeteg minden nem tetszik benne:
-a morált teljesen elrontották, az nem akkora nagy büntetés ha valaki a kör végén jön, kivéve ha hős és mágus
-a csataképernyő nagyon zavaró, hogy nem tudni hogy állj meg hogy az ellenséges íjász ne lőhessen mellőled
-nagyon idegesítő, hogy egy 35-ös hős megindul és egy kör alatt megöl 10 fekete sárkányt vagy 400 tolvajt. Ha már mindenben realisztikusságra törekedtek akkor ezt minek?!
-engem nagyon fusztrált hogy az ördög az egész pályát betudta teleportálni és megölte az összes íjászomat
-taktika képesség hiánya
-a várportált nem csak a havennek kellett volna megadni
-hatalmas kiegyensúlyozatlanságok mindenben;lényekben(teremtés kapuja elfeknek inkább az erő várnak dukált volna egy ilyen), varázslatokban(élet mágia kicsit elmarad a rendétől, hacsak nem adunk az élet várnak 10 kört hogy minden varázslatot felpakoljon tömegesen), az őrtoronyból támadás is túl sokat sebez, de ami számomra a legidegesítőbb hogy mik vannak a kasztkeveréseknél; természet és káosz ad 10 varázspontot, mások meg megadják a tűz aurát, vagy akár a vámpirizmust 50%-on :shock:

De nagyon sok minden tetszik benne(karaván, mágiaiskolák, az egyszerre támadás, és íjászvisszalövés, szerencse, napi növekedés megszokható) és összességében bármilyen hibás is de nekem sokkal jobban tetszik, mint a H3, ami nekem túl steril és a hősökben sem látok akkora fejlődési lehetőséget némely képességnél.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség