Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 106 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: HeroesCard
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 10:36 
Avatar
ISTEN

Csatlakozott: 2005 aug. 08 hétf., 9:30
Hozzászólások: 1096
Tartózkodási hely: Pécs
sziasztok!

mugger feltette a honlapjara a h3 kartya kezdemenyt.
jo lenne, ha osszegyurnank egy szabalyrendszert, amellyel elkezdhetne az uj generacio is ismerkedni a heroes jatek alapjaival.
en meg csak az elmelkedes szintjen vagyok, regi kartyasoknak viszont biztos vannak tuti otletei...

kiki apukaja


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 10:58 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali!

Az ötlet jó, Hellbloodot kéne faggatni, ő ismeri a Heroes 4 (hivatalos) kártya szabályait. Hali Hellblood! Írnál valamit ide? :wink:

De ha mégse, majd csak kitalálunk valamit. Majd gondolkozom. > Micimackó gondol, gondol... :lol: :lol: <

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 11:08 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Hos a köv linkekről elérhető az anyag:

Word -ös verzió:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/fo/sa ... kartya.zip
Pdf -es verzió:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/fo/sa ... artyak.zip

Megboldogult ifjú és bohó koromban MAGUS Kiválasztottak kártyajátékkal ürítettem a pénztárcám, annak a szabályrendszerére még emlékszem valamelyest, talán fel lehetne használni belőle elemeket.

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 11:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Sziasztok!

Ez baromira jó lenne, a M.A.G.U.S. tényleg jó ötlet, nekem van még az első kiadások egyikéből szabálykönyvem(kicsit zanzásított változat). Ami viszont megfontolandó, a M.A.G.U.S. jó magyar szokás szerint kicsit túl lett bonyolítva. (Mint a másik kedvencem a DnD szerepjáték is, ebből szinte mindent beszereztem.)
Alapnak nagyon jó mindkettő, hiszen a hősök, lények(szörnyek) között nagy átfedések vannak.
Ha valamire szükségetek van ezekből szívesen segítek!

Üdv

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 12:58 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Taegen!

Te most a Mókus kártyajátékról beszélsz (van olyan egyáltalán?), vagy a szerepjátékról?

Szerintem lehetne belőle amolyan autós kártyát készíteni: amelyiknek nagyobb az életpontja, az viszi a másikat. :lol: Kisfiam biztos élvezné... :lol:

Na jó, komolyra fordítva: kéne ismerni a H4 kártya szabályait, mert pár másikkal én is tisztában vagyok (Magic the Gathering pl.). Az biztos, hogy a lények tulajdonságait kéne valahogy felhasználni hozzá (támadó- és védőérték, életpont esetleg), és kéne a kártya alá még legalább annyi hely, mint a lény képe/értékei, ahová a speciális tulajdonságok írhatók pl.

Röviden, mire gondoltam (szintén Magic-szerű):
- játékosok összeraknak egy-egy - mondjuk 60 lapos - kezdőpaklit, amiből minden körben húznak
- a lények manapontból idézhetők, 1. szintű 1 Mp.-ért, 6. szintű 6-ért
- a manapontok körönként termelődnek újra, de a köv. körre nem lehet átvinni (?)
- a leidézett lény a következő körben támadhat / cselekedhet, ha az ellenfélnek van lénye, akkor egymást ütik, ha nincs, az ellenséges játékos "életponjait" fogyasztja le
- a repülő léyneket csak repülő lények blokkolhatják
- a hősök tápokat adnak (a speciális képességeikhez hasonlókat)
- a varázstárgyak egyszer felhasználható kártyák, amik egy-egy lény képességeit erősítik egy körre
- a varázslatok szintén egyszer ellőhető spellek
- levert lények a temetőbe kerülnek, ahonnan visszaidézhetők esetleg
- az győz, aki előbb leveri az ellenfele "életpontjait"

Ezt lehetne valahogy finomítani.

Ja, és az lenne a jó, hogy nem kéne gyűjtögetni a lapokat, mindenki letöltheti / kinyomtathatja magának az egész készletet, amiből a megfelelő korlátozásokkal (pl. max egy hős, max X varázstárgy...) összerakja a maga pakliját, azután hajrá!

Kezd NAGYON tetszeni a dolog!!!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 13:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Taegen Eveninfal írta:
Sziasztok!

Ez baromira jó lenne, a M.A.G.U.S. tényleg jó ötlet, nekem van még az első kiadások egyikéből szabálykönyvem(kicsit zanzásított változat). Ami viszont megfontolandó, a M.A.G.U.S. jó magyar szokás szerint kicsit túl lett bonyolítva. (Mint a másik kedvencem a DnD szerepjáték is, ebből szinte mindent beszereztem.)
Alapnak nagyon jó mindkettő, hiszen a hősök, lények(szörnyek) között nagy átfedések vannak.
Ha valamire szükségetek van ezekből szívesen segítek!

Üdv


A Miracle Adeptia nem lett túlbonyolítva. Nagyon faszányos lett anno. Nekem a legelső kiadású változat van meg. Annak idején elég nagy újdonság volt a szerepjáték (ma sincs méltó helyen, de ez most más tészta). A kártyajátékot csak a szabályok szintjén ismertem, mert a Rúnában, amit járattam benne volt a szabályrendszer, meg volt 1 kártyám is, ami valami kiadványba volt benne :) Mostanában már nem vagyok képbe az RPG-k terén sajna, élőben is nagyon régen volt az, amikor játszottam. :(
A koncepció megvalósíthatónak tűnik, csak kérdés, hogy érdemes-e.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 13:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Beorn the Shapeshifter írta:
Taegen!

Te most a Mókus kártyajátékról beszélsz (van olyan egyáltalán?), vagy a szerepjátékról?

Szerintem lehetne belőle amolyan autós kártyát készíteni: amelyiknek nagyobb az életpontja, az viszi a másikat. :lol: Kisfiam biztos élvezné... :lol:

Na jó, komolyra fordítva: kéne ismerni a H4 kártya szabályait, mert pár másikkal én is tisztában vagyok (Magic the Gathering pl.). Az biztos, hogy a lények tulajdonságait kéne valahogy felhasználni hozzá (támadó- és védőérték, életpont esetleg), és kéne a kártya alá még legalább annyi hely, mint a lény képe/értékei, ahová a speciális tulajdonságok írhatók pl.

Röviden, mire gondoltam (szintén Magic-szerű):
- játékosok összeraknak egy-egy - mondjuk 60 lapos - kezdőpaklit, amiből minden körben húznak
- a lények manapontból idézhetők, 1. szintű 1 Mp.-ért, 6. szintű 6-ért
- a manapontok körönként termelődnek újra, de a köv. körre nem lehet átvinni (?)
- a leidézett lény a következő körben támadhat / cselekedhet, ha az ellenfélnek van lénye, akkor egymást ütik, ha nincs, az ellenséges játékos "életponjait" fogyasztja le
- a repülő léyneket csak repülő lények blokkolhatják
- a hősök tápokat adnak (a speciális képességeikhez hasonlókat)
- a varázstárgyak egyszer felhasználható kártyák, amik egy-egy lény képességeit erősítik egy körre
- a varázslatok szintén egyszer ellőhető spellek
- levert lények a temetőbe kerülnek, ahonnan visszaidézhetők esetleg
- az győz, aki előbb leveri az ellenfele "életpontjait"

Ezt lehetne valahogy finomítani.

Ja, és az lenne a jó, hogy nem kéne gyűjtögetni a lapokat, mindenki letöltheti / kinyomtathatja magának az egész készletet, amiből a megfelelő korlátozásokkal (pl. max egy hős, max X varázstárgy...) összerakja a maga pakliját, azután hajrá!

Kezd NAGYON tetszeni a dolog!!!


Pontosan én is ezt gondoltam, az egyszerűsítés azt jelenti, hogy valahol a M.A.G.U.S és a Pokemon között legyen a szabályrendszer. A szerepjátkot azért említettem, hiszen a gyűjtögetős kártyajátékok (lásd. feljebb) alapjait is a szerepjátékok képezik.

Mondjuk jól használható módszer a kockadobás, pl.:
Egy olyan hírót támadnak akinek van elleállása:
1. ha alap ellenállása van a támadó dob három kockával, a megtámadott egy kockával dob mentőt (ha a támadóé nagyobb - ez az esélyesebb - akkor a varázslat sikerült, ha nem a kivédte a varázslatot),
2. ha haladó, két kockával dobnak kettő ellen,
3. ha mester ellenállás, a támadó dob eggye, a védekező hárommal.

Persze ez csak nyers példa (és nem is jó, ha az eredeti játék esélyeit nézzük.)

Egyébként egyetértek Veled, nekem is egyre jobban tetszik és hajrá, hajrá, hajrá!!!!

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Taegen Eveninfal 2005 okt. 13 csüt., 13:51-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 13:42 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
:?: :?: :?:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 13:52 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Bocs az első változatról a lényeg lemaradt!!

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 14:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Kockadobás csak azért felejtős, mert pont a pörgős kártya-játékmenetet lassítja le nagyon, szerintem. Bár ha valaki hajlandó öntetni pár(száz) Heroes emblémás spéci dobóidomot... :lol: :lol: :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 15:07 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Lehet, hogy nem pörög annyira, de hírózosabb!!!(Szerintem, másképp nem lehet, vagy nagyon nehéz helyettesíteni a véletlent, ami fontos tényezője a híróznak!)
Különben olyan mintha makaóznánk! :lol: :lol:

Üdv

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 15:27 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ez nem is rossz! Tower viszi a Castle-t, Rampart a Dungeont, az adu meg a Necropolis! :lol: :lol:

Dolgozz ki valami kockás megoldást, aztán tárd elénk. Akkor majd alkotok véleményt. De komolyan!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 15:38 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Azt kellene eldöntenünk, hogy mennyire szeretnénk a híróz vonásokat megőrizni.

Jelenleg úgy gondolom, hogy egy olyan kártyajátékot tudnánk összerakni, ami egy on-line támadástornára, vagy on-line 1vs1-re hasonlítana, tulajdonképp számítógép nélküli H3, egyszerűsített szabályokkal, ami az alapot használja.
Ez viszont biztos nem pörgős, de az on-line versenyek sem mondhatók nagyon pörgősnek, hiszen minden lépést alaposan meg kell gondolni.

A szabályrendszer kidolgozásában szívesen részt veszek, de suliba járok, nincs mindig szabadidőm.

Üdv

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: MtG
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 15:45 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Amit te az előbbiekben bővebben kifejtegettél,Beorn, az 1 az 1ben Magic the Gathering. Ami nem azt jelenti, hogy nem tetszik (imádtam azt a játékot :D ), de nem túl eredeti.
A dobókockás ötlet tényleg nem rossz, hiszen a véletlen teszi a heroes-t azzá, ami. 8)

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nem is mondtam, hogy nem az! Szerintem mindenki dolgozza ki az alapszabályokat (részletezés nélkül), azután feldobjuk ide, és majd eldöntjük, melyik lett a legjobb! Esetleg lehet őket keverni is!


Hellblood! Dugd már ide az orrodat, és írd már le a H4 kártya szabályait röviden!!!
:lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 16:38 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
<lelkesedik>

Nos, az én szabályváltozatom, ami egy az egyben (vagy legalább is nagyrészt) Magic the Gathering koppintás:

Mindkét játékos összeállítja a pakliját, tetszőleges módon, mondjuk 40-60 lapot azzal a megkötésekkel, hogy minden laptípusból csak egy lehet a paklijában, és - majd kitaláljuk hogyan - az egyes speciális lapokra érvényes korlátozásokat betartva:
- maximum egy hős
- maximum egy 4. szintű artifact
- maximum egy 3. szintű artifact
- maximum két-két első és második szintű artifact
- maximum hat varázslat pl.

A játék kezdetén mindenki választ magának egy vártípust, a lehetséges kilencből. Esetleg ezeket külön lapokkal szimbolizálhatjuk, és ki lehet tenni a játékos mellé. Az egyes vártípusok különböző tápokat adnak:
- pl. minden lénynek +1 támadóérték (Stronghold)
- minden lénynek +1 védőérték (Castle)
- minden varázslat egyel kevesebb manába kerül (Tower) ....

Mindkét játékos megkeveri a pakliját, arccal lefelé fordítja, a másik játékos megemeli, és mindketten húznak belőle mondjuk 7 lapot a tetejéről.

A játékosok először is húznak egy lapot (a játékot kezdő nem). A lapok számát esetleg növelheti a pályán lévő artifact: pl. a Bőségszarú +1-el.

Minden játékos a körét azzal kezdi, hogy begyűjti a manáit. Ez az első körben egy, a másodikban kettő, és így tovább, egészen a maximális hétig. A manák számát egyes lények növelhetik: pl. egy letett familláris, vagy archmage +1-el növeli körönként, amíg él.

A manákból lehet varázsolni. Az 1. szintű lények egy manába, a második szintű lények két manába... a 7. szintűek 7 manába kerülnek. A varázslatok manaköltségét be kell lőni (mondjuk a szintjétől és a táposságától függően). Szintén be kell lőni az artifactok költségeit is.

A varázslás annyit tesz, hogy a játékos elkölti az idézési költséget, és kijátssza az asztalra a kezében lévő lapot (lapokat).

A már a pályán lévő lapokat lehet aktiválni: azaz a varázstárgyat működtetni, a lénnyel támadni... A lent lévő összes lényünk támadhat, ha akar (akiket nem ebben a körben idéztünk meg). A támadó kipakolja őket, és a védő eldönti, hogy melyik támadó lényt, melyik védő lényével akarja blokkolni (már ha van neki ilyen). A nem blokkolt lények a játékosba "sebeznek", akinek az életpontja a sebzés mértékével csökken. A blokkolt lények összecsapnak. Általában a támadó üt előbb (kivéve, ha a védő lény rendelkezik az első csapás képességgel, vagy immúnis az adott támadásformára): sebez a védő lényen, aki ha meghal, a temetőbe kerül, ha nem (több életpontja van, mint a támadó lénynek a sebzése -> az értékeket majd be kell lőni, tehát itt módosítani kell az eredeti értékeket!), akkor visszatámad a támadóra.

A sebesült lények a forduló végén meggyógyulnak.

A támadás után (közben, előtt) még az aktuális játékos varázsolhat, ha van varázslata, aminek segítségével pl. elpusztíthat egy sebesült ellenséges lényt, vagy meggyógyíthat egy sajátot. A varázslatokat is lehet kategorizálni: egy teljes fordulóig érvényes (pl. Haste, Bloodlust...), azonnali hatású (pl. Fireball), esetleg a játék teljes idejére érvényes (????).

A támadásban a lények össze is foghatnak (magicben: banding skill), ezt is ki kéne dolgozni, hogy ki kivel, de értelemszerűen csak az egy várba tartozók! Repülő lényt csak repülő lénnyel lehet blokkolni, de repülő lény blokkolhat nem repülő lényt.

A lövöldöző lények speciális segítséget nyújthatnak, ők is mennek a támadóval együtt, de nem kézitusáznak, hanem belelőnek az egyik védelemre kijelölt lénybe, és sebeznek rajtuk. Őket csak varázslattal, vagy egy ellenséges lövöldöző egységgel lehetne megsebezni.

A lényeknek a speciális képességeit úgy kell átalakítani, hogy minél jobban passzoljon az eredetihez, de illeszkedjen a játékszabályhoz.

A hősök amolyan speciális artifactként működnek, ha már lekerültek a pályára, nem lehet őket leszedni az ellenség által (esetleg csak akkor, ha a félnek elfogyott az összes lénye a pályáról), és speciális képességeikkel erősítik a játékost.

A körnek vége, következik az ellenfél játékosa.

Az győz, aki elébb fogyasztja el az ellenfél életpontjait. No, hogy tetszik? Ugyan nincsenek interruptok, és enchantmenek, de szerintem azokat sem nehéz megvalósítani (pl. Dispel, ill. mondjuk a Precision, ami lehet akár végleges hatású is)...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 17:07 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Beorn, szerettem volna már kérdezni, a Nevedet a Babó-ból választottad?
Ha jól emlékszem ő egy medve alakját tudja felvenni.

Üdv

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 17:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ezt már valaki kérdezte: és nyertél! Beorn a legkirályabb Tolkien szereplő szvsz, alakváltó vérmaci, abszolút szimpatikus! :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 17:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Naon király ötlet! :D
Szívesen segítenék is, csak kva kevés időm van! Egy időben naon sokat hkk-ztam, abban nagyon eltalált szabályok vannak! Kicsit hasonlít a magic-hez! Szerintem Beorn túlságosan ne ragaszkodjunk a magic szabályokhoz! Egy-két dolgot kva nehéz lenne a hiróz világába és játékmenetébe beilleszteni! Viszont arra is nagyon vigyázni kéne, hogy kiegyensúlyozott játékot alkossunk! Véleményem, hogy max körönként csak öt manát kapjunk :), de lehet földezni is :) (mint a magicben... :) )
Nem ez nem jó... túl sok féle föld lenne... :(
Szerintem az se túl szerencsés, ha egy lapból csak egyet lehet betenni, és az sem ha megszabod miből álljon a pakli! A hős mint külön lap nem kell, nem h4 ez! :) A hős te vagy, hisz te varázsolsz, te toborzod a lényeket, vagy szerzed a tárgyakat, nem? A hős pusztulásával ér véget a játék!
A banding (magic) képesség pedig lehetne pölö ugyanúgy mint ott, bizonyos lények kapnák meg. (pölö halberdies) A lények idézési költségénél oda kell figyelni a képességeire is, nem csak a szintjére! Rengeteg ötletem van a lapokra, de ezeket össze kéne állítani, kinyomtatni pár példányban és tesztelni vagy két hónapig intenzíven! Igy kiderülnének a hibák és lehetne tökéletesíteni a játékmenetet! Továbbá fény derülne arra, hogy nincsenek-e túl erős lapok, vagy kombók, esetleg használhatatlan lapok!

Üdv: Laca, a zsugás 8)

Ui: ja, és még egy: a magus kártyajátékot én is próbáltam, de nem ment mert túl bonyolult volt a szabályrendszere! :( Sztem ne arra hasonlítson! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 13 csüt., 18:38 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!
Szerintem is jó ötlet, én a tesómmal szoktam néha Magic the Gatheringezni, egy HoMM 3 (vagy 5) kártyának nagyon örülnénk mindketten! Hogy egy kicsit előre is fussak, ha eldöntöttük a játék szabályait, akkor először számítógépre kellene megírni (minden grafika nélkül, minél egyszerűbbet), és úgy jól lehetene tesztelni! A programírásban szívesen részt veszek, csakúgymint a szabályrendszer kialakításában!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 106 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség