Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 201 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 07 szer., 20:08 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Akkor én most láma vok, vagy pedig rossz a WoGom, hogy az a bizonyos ellenfelek legyőzéséért járó pontot nem kapom meg, hiába 16vár+Grálllal látok neki a kinyírásának ugye? :roll:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 07 szer., 20:21 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Jou írta:
Akkor én most láma vok, vagy pedig rossz a WoGom, hogy az a bizonyos ellenfelek legyőzéséért járó pontot nem kapom meg, hiába 16vár+Grálllal látok neki a kinyírásának ugye? :roll:

Szerintem SoD bug. Váron kívül kell a kijelölt hero-t legyőzni.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 07 szer., 21:00 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
doom3d írta:
Szerintem SoD bug. Váron kívül kell a kijelölt hero-t legyőzni.


Ha SoD bug, akkor mit keres a WoG-ban? Ugyanis énis arról a januári pályáról beszélek, mint a fent említett példa! :) :shock:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 07 szer., 22:12 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Jou írta:
doom3d írta:
Szerintem SoD bug. Váron kívül kell a kijelölt hero-t legyőzni.


Ha SoD bug, akkor mit keres a WoG-ban? Ugyanis énis arról a januári pályáról beszélek, mint a fent említett példa! :) :shock:


Minden SoD bug (ami a complete-ben nem lett javítva), automatikusan WoG bug is (már ami a WoG-ban nem lett javítva).
Ezt a hibát Complete-re rakott WoG alatt sikerült produkálnom.
Szerintem előjön Complete/SoD alatt is, lehet tesztelni.
(hotseat deathmatch S-es tesztpályán)

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 08 csüt., 12:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
De attól még minden mentésnek azonos eredményűnek kell lennie nállad, mikor a mentéseked betöltöd, szal mindegy! :) VAgy nem? :roll:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 08 csüt., 20:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Jou írta:
De attól még minden mentésnek azonos eredményűnek kell lennie nállad, mikor a mentéseked betöltöd, szal mindegy! :) VAgy nem? :roll:


Ezt most nem egészen értem. Felhomályosítanál kicsit bővebben?
pü? :?

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 25 pén., 19:01 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Ha a támadó attack-ja kisebb, mint a megtámadott lény defense-e, akkor a defense-attack különbség pontonként+2.5%-kal csökkenti a sebzést 28 pont különbségig (30%). Ellentétben a kézikönyv állításával. (2% pontonként)

A minimum sebzés 1HP, ez az armorer speckós hősök lényeire is érvényes.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27 hétf., 23:43 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 22 szer., 14:17
Hozzászólások: 15
Üdv,

Kíváncsi volnék, hogy el lehet-e tüntetni a játékból a mágiát?
(Gyíkok kedvéért: szóval hogy ne lehessen vaázsolni, minden ehhez kapcsolódó épület, tárgy és egyéb dolog be legyen tiltva.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28 kedd, 8:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Solamh írta:
Üdv,

Kíváncsi volnék, hogy el lehet-e tüntetni a játékból a mágiát?
(Gyíkok kedvéért: szóval hogy ne lehessen vaázsolni, minden ehhez kapcsolódó épület, tárgy és egyéb dolog be legyen tiltva.)


A SoD-ban meg lehet oldani. Tools/Map specifications menüben a Spells fülön belül kiveszed az összes pipát, vagy egy nem biztos hogy hosszabb művelettel, nem engedélyezed a mage guildokat, bár ez nem szerencsésebb megoldás. :) De ami ezt helyettesíthetné, hogy kiveszed a váron belül a spelleknél a pipát, RoE és AB-ben csak így lehet megoldani. De csak a várakban lehet e 2 verziónál megoldani.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28 kedd, 17:29 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
WoG-ban ezt meg lehet oldani. Bár a szkriptelés eltart egy darabig..

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 29 szer., 11:54 

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 15:28
Hozzászólások: 21
Én a SoD-hoz töltöttem le egy magyarosítást de nem tudom hova kell bemásolni hogy működjön. Valaki tudna segíteni? Előre is kösz.


u.i:ja és amúgy nekem Completem van


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 29 szomb., 8:35 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
csocsi0 írta:
Van-e Heroes2 magyarosítás? Vagy inkább tanuljak meg angolul? :lol:


Szerintem létezik, de én a helyedben inkább megtanulok angolul... :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 19 csüt., 22:31 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Mi az a szkript???

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 22 vas., 10:32 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
kisdacide írta:
Mi az a szkript???

Szöveges formában megjelenített program modul. A WoG esetén a H3 SoD köré épülő héjprogram által kezelt külső dll fileként is felfogható.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 22 vas., 11:09 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 04 szomb., 1:31
Hozzászólások: 33
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet használni a Heroes IV face Kit-et úgy, hogy a játék utána működjön is? A programnak elvileg kreálnia kellene egy UPDATE.HR4 file-t, és így elvileg működne.
Nos gyakorlatilag az van, hogy a progi nem kreál ilyen file-t, és az első mentett szerkesztés után behal a játék, és telepíthetem újra.:? Kérlek segítsetek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 30 hétf., 12:27 

Csatlakozott: 2008 feb. 19 kedd, 12:45
Hozzászólások: 2
a h5-BEN HOGY LEHET LÉNYEKET SZÉTVÁLASZTANI A HARC ELEJÉN ELŐRE IS KÖSZ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 30 hétf., 14:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
gert4 írta:
a h5-BEN HOGY LEHET LÉNYEKET SZÉTVÁLASZTANI A HARC ELEJÉN ELŐRE IS KÖSZ


A "Shift" gombot kell közbe nyomvatartani. De ha mind a 7 slotba van lényed, azt már nem tudod tovább osztani még ha lenne is helyed.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 11 pén., 12:00 

Csatlakozott: 2008 júl. 10 csüt., 18:55
Hozzászólások: 1
Sziasztok , lehet hogy már volt , biztos elkerülte a figyelmem de H3-ban pontosan hogy számolható ki a bevitt sebzés? Egyszerű példának :

Támadó : 20as Attack, 10 sebzés , 50 darab
Védő : 15ös Defense, 40 darab


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 júl. 11 pén., 18:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
projectelf írta:
Sziasztok , lehet hogy már volt , biztos elkerülte a figyelmem de H3-ban pontosan hogy számolható ki a bevitt sebzés? Egyszerű példának :

Támadó : 20as Attack, 10 sebzés , 50 darab
Védő : 15ös Defense, 40 darab


Mivel az attack nagyobb, mint a defense - a hero-k skilljeit nem írtad, tehát egyforma primary skill-ekkel számolok és nincs másodlagos képzettség/varázslat- :

INT((100%+5%*(20-15))*10*50)

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 feb. 08 vas., 10:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Néhány kiegészítés a sebzéssel kapcsolatban: http://heroescommunity.com/viewthread.p ... genumber=1
A 18. oldal szerint 10 támadóig a sebzéspontokat minden egyes támadóra kiszámolja a gép. 10-nél több lénynél tíz véletlen számot ad össze, és ezek átlagát szorozza fel a támadók létszámával.
Angol nyelvű kézikönyv, aki ráér nekiállhat fordítani.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 201 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség