Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 107 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20 hétf., 9:20 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
Kristóf írta:
Dougel: Vámpírok nem léteznek!! Meglehet vannak olyan hibbantak akik szívják a vérüket meg másért (pl emósok) de attól még nem lesznek tőle halhatatlanok csak fosnak!


Nos...

Tudom bizonyírani a vámpírok létezését,

1. Bizonyíték: a tudósok egy csontvázat találtak a sivatagban. A csontváznak agyon kemények voltak a csontjai és a koponyán vámpírfogak voltak.

2. Bizonyíték: A vámpíroknak nagyon is sok a valóságalapja: kanibálok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20 hétf., 10:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
OFF:
És te ilyenek alapján hiszel a vámpírok létezésében!? Jujjj! :shock: Inkább olvasd el azt, amit az Általános csevelyfarm--->Természetfölötti, túlvilági és misztikus dolgok c. topikba írtam, na az már sokkal inkább tükrözi a dolgok valóság alapját, bár én mégis kételkedem benne.
Egyébként nem egy embernek vannak az átlagosnál kicsit hosszabb szemfogai, és mégse vámpírok!
OFF VÉGE!

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 06 pén., 8:47 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
A topik címéhez szeretnék hozzászólni - a nekromanták legyőzése kapcsán.

Én nem állítanám, hogy egyik meg másik vár a legerősebb, a játékoson /és sok esetben a szerencsén/ sokkal több múlik, mint azon, hogy milyen várat választunk. Természtesen a nekromanták tele vannak igen kellemetlen dolgokkal, de mindennek van ellenszere. Ha kimondottan a nekromanták ellen kell kitalálni valamit, akkor én egyszerűen az élet várra voksolnék, a hős harci, taktikai és élet mágia képzettségeire építkezve. Több olyan egysége van, amely kimondottan jó a halál egységek ellen, a szerzetes és a templomos egyaránt, valamint az angyal. Számtalan eset történt, hogy tapasztalt ismerőseim némelyike ebben a felállásban, általam választva az életet, igen csúfos vereséget szenvedett.

Amire figyelni érdemes:
A kellemetlen halál mágia a legkönnyebben az élet mágiával ellensúlyozható.
A vámpír és a méregivadék azt gondolom önmagukban minden kétséget kizárhatóan a legerősebbek a saját szintükön.
Taktikailag ha a csontsárkányt választja az ellen, akkor számolni kell a speckós képzettségeivel /gondoljuk meg mivel ütjük a körben elsőként/.
Ha az ördögöt választja, akkor a teleporttal bárhová azonnal képes eljutni.
Az angyalt érdemes választani ezen vár ellen leginkább.
Mivel az ellenség egységei igen kemények a közelharcban, a szerzetes helyett én a templomost javasolnám, igen kemény egység a halál ellen.
Ha az ellenség méregivadékot választ, akkor is érdemes meghagyni a templomost, válasszuk helyette a ballisztát.
Az ördögfiókák manalopásával számolni kell /manaital/.
Az ellenség taktika, halál mágia hőseit lehetőségekhez mérten veszteséget felvállalva le kell szedni. Kisebb létszám is simán elég ha nincsenek ők.
Egységeket külső tényezők nélkül összehasonlítva:
1. szinten teljesen egál, az ember vár kicsit minőségibb
2. szinten talán kicsivel az ember erősebb
3. szinten a halál épphogy erősebb ugyanis ezen a szinten az ember a halál elleni egységekkel rendelkezik
4. szinten az angyalt egyértelműen egyedül a fekete sárkány képes legyőzni. De tudjuk, hogy az nem halál egység.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 06 pén., 10:03 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Garvey írta:
Viszont az Élet vár mégkeményebb a durva támogató spellek miatt és ezért elégé használható nekró ellen. Fölleg a death ward a mass excorsim és a prayer miatt. Meg azért is hogy egy normálisan összerakot(leglábis szerintem) élet seregben figyel egy varázsló és egy harcos heró is ami magasabb sziten garantálja a +7 morál bonuszt ami szinte biztos kezdés


Bizony-bizony, nem kell egyből megijedni attól ami fekete és csúnya.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Necromanta ellen
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 06 pén., 10:35 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Haw írta:
Hát akkor csak nyomjad necro necro ellen.Hát ha legyőzöd de egy biztos a Halál várban mindig a szellemet és a vámpirt vegyed meg mert a szellem öregit a vámpir életet sziv.Tuti velük játszani és szerintem elég BÉNA!!! a scont sárkány az ördög sokkal jobb.Mindig az első lépésem az ördöggel hogy jégdémonokat teremtek.Ja és el nem tudod hinni mennyire utálom a hogy is hivják most nem jut eszembe a varázstalan várt.Hogy lehet a heroes-ban megélni varázslat nélkül? Én nem tudom. :?


Ezt egy kicsit elfogultnak tartom így. Teljesen körülményfüggő, hogy mikor melyik egység bizonyul jobb választásnak. Van ami ellen a szellem alig jó valamire és ráadásul a sebzőmágiák finoman szólva is brutálisak ellene... ezzel szemben a palotapincsik akár csupán egy hasteval vagy mégdurvább esetben vámpírizmussal igencsak kellemetlenné válhatnak. De csak ellenpéldákat kívántam írni. A méregivadék igen sok esetben jó választás a vámpírral szemben - márcsak a nekromancia képzettség miatt is /onnan magas fokon eleve kapunk nem kevés vámpírt/. Természetesen sok esetben valóban jobb a vámpír, az esetek kb. 50%-ában. Az ördög népszerűbb nálam is, mint a csontsárkány, még se tartom egyértelműen jobbnak. Körülményfüggő. A sárkánynak sokan vissza sem üthetnek...kezdjük itt, az íjászok nyílt ütközetben gyatrán muzsikálnak ellene, bár nem teleportál de repül ő is, magas az életereje és csomó dolog nem hat rá, mivel az ördöggel ellentétben halott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 06 pén., 10:39 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
credo írta:
nem is tudom, mire jó ez a topic, ELEVE halálra volt ítélve. Nekro ellen győzni? pff...:D


Nekem a halál vár a kedvencem. Nagyon sokat játszottam vele és tisztában vagyok az erősségeivel, gyengéivel. Mindkettőből van, és verhető éppúgy, mint a többi. Bármelyik várral lehet bármelyik vár ellen nyerni, a megfelelő taktikával. Akkor is, ha mindkét oldalon jó játékosok vannak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 06 pén., 11:06 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Teklah írta:
Hát öömmm...Szerintem nem nagyon igazság h a lich erősebb a vámpírnál...A vámpírnak wan bizonyítékja a létezésre, a lich pedig tsak egy gondolkodó csontwáz...Már bocs...De ez a wéleményem...De wégülis cejetem a nekromantákat tök erősek velük mindig nyereck =)


Ez finoman szólva is butaság. Egy részt a rád reagáló személy nyilatkozata okán../, másrészt röviden leírom, amit megtettem már anno egy másik topikban ezen az oldalon. A lich és a vámpír is élőholtak, ne bizonygassuk melyik létezik és melyik nem. Azt viszonyítsuk melyik mi és mit tud. A vámpírt mindenki ismeri, emberfeletti erő és gyorsaság, természetes fegyverek, vérszomj, életelszívó érintés, dolgoktól való iszonyat és rettegés /feszület, szent dolgok stb./, napfényérzékenység /kivéve ősi erejű vámpírok/, sok esetben alakváltás és magas intelligencia. A lichek olyan élőhalottak, akik előző életükben rendkívüli varázshatalommal rendelkező élők voltak /nem holmi közönséges harcimágusok, hanem nagyon hatalmas varázslók/. Életükről lemondván már nincsenek élő jellegű szükségleteik, és kortalanná válnak, azaz nem öregszenek, miközben hatalmukat továbbra is maradéktalanul gyarapítják /tehát képzeljünk el egy hatalmas mágust, aki liché változik és még él cirka nagyon sok-sok évet és őslich lesz/. A lichek képesek felruházni magukat vámpíri jellegű képességekkel, amikor pedig friss liché válnak, még nem csontvázak - a hús lassan bomlik le róluk. Igen nagy hatalmú lichek már puszta megjelenésükkel is ártanak, pl. halált, maradandó bánatot-rettegést okozó aura, vagy bármi. Továbbá vannak az ún. dracolichek /sárkányokból lesznek lichek/, akiket ne hasonlítsunk össze semmilyen vámpírral, mert finoman fogalmazva sem egy súlycsoport. Szóval csak művelődjél a dolgon;) A heroesban meg máshol is csupán valahogy ábrázolták a lichet és bekategorizálták egy fix szintre, de ne ez alapján és a küllemén ítéld meg.

Tehát alapokat tekintve egy lich sokkal, de sokkal erősebb mint egy vámpír, akivel szemben a vámpír ráadásul a különleges képességeit kamatoztatni se tudja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 06 pén., 11:21 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Utrkij Yuzsulaw írta:
Én azért csendben megjegyezném, hogy szvsz nincs balansz a várak közt a H5-ben, de azért egy Dungeon-nal a nekrók ellen van bőven esély. Sőt még pont fordítva igaz, amit leírtál és talán a nekróknak van kevesebb esélyük. :wink:


A Dungeon várral kapcsolatban megjegyezném, igazad van. Komoly esélye van a nekromanta ellen. Ha nyersen hasonlítgatunk egységeket, akkor talán a csontiszaporulat okán erősebb az orvgyilkosnál. Azonban a zombi egy csoszogós ganajkupac a fúriákhoz képest, mégpedig szó szerint. A szellem nagyon jó egység, de a minotaur ott is állja a sarat. A vámpír minden részben nagyon erős, itt is, de azt gondolom a gyíklovasoknak nincs okuk a szégyenkezésre, hatalmasat sebeznek és 4. szinthez képest rendkívül magas az életerejük. A lich nagyon jó egység, végülis jobb a hidránál, de mindent egybevéve a hidra az erősebb akkor is. A lidércek kemény ellenfelek, erősebbnek tartom a matriarchánál, viszont utóbbi íjász-mágus egység és közelharcban se gyenge. A sárkány kontra halott sárkányban az utóbbi másfélszeres létszámelőnyben se sokat ér.

A többi a hősökön múlik. De sokkal inkább a játékosokon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 29 vas., 11:02 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jún. 29 vas., 10:54
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: van
Anduran írta:
Üdv.

Nos Barátom, ha az ellenfeled necromatával van, az nem túl jó számodra. De ha még játszani is tud vele akkor tényleg nagy a baj.

Taktikák?

A legjobb ha te is necromatával vagy.
Esetleg lehetsz még orderrel, ha ügyesen tudsz wizarddal játszani.

Szerintem a H4 VITATHATATLANUL legerősebb faja a necro. Ha ezt bárki kétségbe vonja szívesen bebizonyítom neki mekkorát téved! :twisted:


Hát, igen-igen. Én mióta csak ismerem a játékot, mindig a nekromantákkal vagyok. Nem csak azért, mert azok a legerősebbek, hanem azért, mert szerintem tök jók, amugy meg nagyon nincs titka a legyőzésüknek.

_________________
"Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit!"

Kép :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 25 hétf., 16:07 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jún. 29 vas., 10:54
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: van
liok írta:
Utrkij Yuzsulaw írta:
Én azért csendben megjegyezném, hogy szvsz nincs balansz a várak közt a H5-ben, de azért egy Dungeon-nal a nekrók ellen van bőven esély. Sőt még pont fordítva igaz, amit leírtál és talán a nekróknak van kevesebb esélyük. :wink:


A Dungeon várral kapcsolatban megjegyezném, igazad van. Komoly esélye van a nekromanta ellen. Ha nyersen hasonlítgatunk egységeket, akkor talán a csontiszaporulat okán erősebb az orvgyilkosnál. Azonban a zombi egy csoszogós ganajkupac a fúriákhoz képest, mégpedig szó szerint. A szellem nagyon jó egység, de a minotaur ott is állja a sarat. A vámpír minden részben nagyon erős, itt is, de azt gondolom a gyíklovasoknak nincs okuk a szégyenkezésre, hatalmasat sebeznek és 4. szinthez képest rendkívül magas az életerejük. A lich nagyon jó egység, végülis jobb a hidránál, de mindent egybevéve a hidra az erősebb akkor is. A lidércek kemény ellenfelek, erősebbnek tartom a matriarchánál, viszont utóbbi íjász-mágus egység és közelharcban se gyenge. A sárkány kontra halott sárkányban az utóbbi másfélszeres létszámelőnyben se sokat ér.

A többi a hősökön múlik. De sokkal inkább a játékosokon.


Nekem a Doungen is az egyik kedvencem, de a necrot jobban szeretem.
Hát, nagyobb részben a doungen az erősebb, de a lények számával a necro dicsekedhet. Mellesleg lemértem az erejüket és ez az eredmény jött ki:
erősebb: csontíjász
erősebb: fúria
erősebb: szellem
erősebb: védekezésben a vámpír, támadásban a lovag
erősebb: öslich
erősebb: hát, itt nagy gond van, ha a lidércnek kevés élete van, akkor ő, ha a matriarchnak sok van, akkor meg ő.
erősebb: ez nagyon de nagyon egyértelmű, de a szellemsárkánynak több élete van, és így előnyben lehet (de csak lehet)

szóval, én nem tudom, de a lények számát is filgyelembe kell veni. :wink:

_________________
"Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit!"

Kép :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 27 szer., 11:17 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Szia Detti!:) Szeretek kicsit vitatkozni tét nélkül, ezért mivel van időm kicsit reagálok;) A lények heti számát figyelembe vettem, ha visszaolvasod amit írtam láthatod is. Pl. heti csontszaporulat, ill. a sárkányok összehasonlításánál.

EZT ÍRTAD TE, AMIRE REAGÁLOK MOST;)
"erősebb: csontíjász
erősebb: fúria
erősebb: szellem
erősebb: védekezésben a vámpír, támadásban a lovag
erősebb: öslich
erősebb: hát, itt nagy gond van, ha a lidércnek kevés élete van, akkor ő, ha a matriarchnak sok van, akkor meg ő.
erősebb: ez nagyon de nagyon egyértelmű, de a szellemsárkánynak több élete van, és így előnyben lehet (de csak lehet) "

Tehát akkor nézzük a konkrét statisztikákat úgy, hogy nem vesszük számításba a haderő mögötti hősöket, a nekromanciát, az elementális látást és a pusztító mágiát.

Csonti vs Kóborló/közelharcos/: A csontiból több mint kétszer annyit kapunk, viszont a kóborló támadóereje több mint a duplája az előbbi kettőének /íjász és közelharcos csonti/ és láthatatlanná is tud válni /íjász ellenében ciki/, ezentúl az életereje is 3-szor annyi és gyakrabban is támad ráadásul. Szaporulat ide vagy oda, ez még az én állításomat is cáfolja, miszerint a csontit hoztam erősebbnek. Tehát itt simán nyert a dungeon.

Vérnővér vs bármelyik zombi: Fele szaporulata van a zombihoz képest. Csakhogy: Level 3 szintet megszégyenítő sebzése van /a zombi max. sebzése nem súrolja a nővér minimumát/, gigantikus kezdeményezése, nem lehet neki visszaütni, magas a sebessége, és picivel életerősebb is a zombinál, valamint a harcértékei is sokkalta magasabbak. Azt hiszem no komment. A dungeon nyert.

Eddig 2-0

Minokapitány vs Kopogó szellem: Ez nagyon kiélezett lett. Hangsúlyozom, konkrétan viszonyítottam az értékeket. A szellemből kicsivel több van, mint a minóból:) /miért is ne/ A harcértékeik egyeznek. És nagyjából a mozgásuk is. A minónak dupla viszont az életereje és lényegesen nagyobbat üt. A minó mindig bátor, viszont a szellem 50%-ban nem üthető meg, ami ellensúlyozza az életerő és ütőerő hátrányt. Nagyjából egyenlőek mindent egybevéve, de szeretnék neked is igazat adni, és talán kicsit jogosan is a szellem nyert itt:) De ez elsősorban csupán a mennyiségi fölénynek köszönhető. A minotaur jobb minőséget mutat.

Vámpírok vs lovag: A vámpírból egy picivel több van ismét. A lovas erősebben támad és állítosad cáfolva a vámpír egyáltalán nem védekezik jobban, teljesen egyenlőek. A lovas nagyobbat sebez és az életereje sokkal magasabb. A vámpír nem kicsi előnye az életerőszívás, a ties1upgrade lovag viszont leredukálja a védelmét, 5-ös távolságból a vámpír védelme=0. Nem tudnám megmondani melyik a jobb sem elfogultan, sem elfogulatlanul. Fél pont-fél pont tehát.

Mélységi hidra vs általad írt őslich: itt már egyenlő a létszám. Az őslich jobb harcértékekkel bír, ám ne feledjük közelharcban a harci képessége feleződik. Az őslichnek a kezdemény értéke is jobb és nagyobb a sebzése, valamint mágiát használ, nem is akármilyet. A hidra életereje több mint kétszerese a lichhez képest, ráadásul regenerálódik. Ezentúl nem lehet visszaütni se neki és mindenkit üt maga körül. Közelharcba érve a lich nem tudja érvényesíteni az előnyét, mivel íjászként hátrányok sújtják. Jóindulattal adjuk ezt is a nekróknak. De egyenlő szagú volt ez is, mint a minónál.

2fél-2fél

Árnyhölgy - Lidércek: direkt az árnyhölgyet választanám, mivel a nekró ellen ő a hatékonyabb. Az árnyhölgynek van egy orbitális előnye: a láthatatlanság miatt mindenképpen ő üt elsőként és vissza akkor nem üthetnek neki. Ezzel szemben a lidérc egyszerűen keményebb. Lényegesen jobb harcértékek, nagyobb sebzés. Az úrnő ezt redukálja az átkozó jellegű korbácsával nem kis mértékben. Szerintem ez az első, ahol a nekró egyértelműen kicsit erősebb a dungeon lényeinél.

2fél-3fél

Lássuk hát: Fekete Sárkány - Halott sárkány. Nos azonos harcértékek. Azonban a szellemsárkányból 1-gyel többet kaphatunk. Viszont mivel azonosak a harcértékek, ezért a fekete sárkány életereje 2x240/hét=480, míg a szellemsárkányé 3x160/hét=480. Tehát eddig minden egyenlő, mert a fekete sárkány sokkal magasabb életereje ezt ellensúlyozza /hiába itt is a minőség/. Azért azt ne feledjük hogy a fekete sárkány fog alaphelyzetből elsőként ütni /a szellemsárkány nem tudja megközelíteni őt az alacsonyabb mozgásszáma miatt anélkül hogy ne kapjon tőle sebzést/, rohadtul nem egyenlő mégsem. Na de itt jön még csupán a java: a szellemsárkány max sebzése el sem éri a feketesárkány minimumát :shock: , valamint hidegen hagyja mindenféle negatív érintés is, lévén mágiaimmunis. az átfújó tűzlehelletet meg se merem említeni már. Teljesen esélytelen a szellemsárkány a létszámfölényében is. A vörös sárkány is bőven veri egyébként a szellemet, az elhamvasztó lehellete egyenesen brutális /talán még a fekete sárkánynál is veszedelmesebbé teszi/, és ráadásul ekkor vissza se üthet neki a szellemsárkány. Ez a szint éppúgy mint a zominál, ciki.

A végeredmény tehát döntetlen, de ne feledjük, hogy jóindulattal, mert ahol a dungeon nyert, ott jobbára nagyon fölényesen, ahol nem, ott leginkább épphogy nem. Tehát igaz amit lereagáltam anno Utkrijnak és amit ő fogalmazott meg: A Dungeon várnak van esélye, sőt, majdnemhogy azt a kérdést kell feltenni, hogy a nekrónak van-e esélye egyáltalán.

Másik: a nekró egységei a mennyiséget képviselik, a dungeon egységei a minőséget. Ez teljesen egyértelműen látszik a létszámokból.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 28 csüt., 16:43 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Ez a szintenkénti összehasonlítás érdekes dolog, mert szerintem pl. az árnyhölggyel sose a lidércek ellen fogjuk mérni a csapást, legalábbis én biztos nem. Én kicsit másképp szoktam méregetni a várakat egymáshoz képest. Pl. az átlagos kezdeményezést szoktam nézegetni igaz szintenként is, de inkább összeségében. Mert ami megvan a dungeon-nál (pl. erősebb sebző varik, elemi látás, magas támadó érték, és MAGASABB összkezdeményezés. A nekró fel tudja "mutatni" azt hogy egységei élőhalottak (immunisak az elme hatású varikra ugye), és a nekró szkill okos használatával zsák számra "termeli" a lícseket meg a vámpírokat (többnyire). Azt hiszem aki ezzel a két várral játszott már néhány meccset(akár egymás elleni játékról is szó eshet). az biztos hogy érzi azt a lényeges különbséget ami miatt a dungeon adott körülmények közt úgy játszadozik a nekró ellen, ahogy akar. Magam is tapasztalom, mikor érzem hogy most aztán combos vagyok, sok-sok lícs meg vámpír birtokában, szinte az összes jó sötét vari megvan, és még akad 1-2 sebző vari is (talán van pont olyan tárgy is, ami az egyiknek 50%-al megnöveli a sebzését), és mire eljutok odáig, hogy a lícsem nincs blokkolva, a vámpír úgy tud előbb ütni, hogy az ő hőse még nem armortizálta le, addigra a többi egységem javarészt felélesztésre szorul és hacsak nincs vagy 150-200 manám, akkor ott egy jó dungeon játékos ellen írhatom is a GG-t, többnyire.
De ez függ az ő moráljától és szó szerint, vagy nem szó szerint, de a szerencséjétől is 8)

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 28 csüt., 18:03 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Nagy Dungeon fan vagyok, rengeteget toltam már vele, és elsőkezes tapasztalat hogy a nekrót veri. Hmm miért is? Nézzük csak mint liok elemzése megmutatta, a lények elég egyenlőek, na de kérem a nekró csak mennyiség miatt veszi fel a versenyt! :) Mivel nem vagyunk 1. osztályú játékosok elbukunk ezt-azt a hosszú meccs alatt, a Dungeonos is bukik, de ő nem túlzottan sokat (gondoljatok csak arra, hogy tactics skillel és kb. 40 blood furyval mi nem verhető széjjel egy pályán lvl 6-7 kivételével...), tehát a necro bizonyos mennyiséget bukik, és ugyanennyit vissza is hozz, de több nem lesz neki! :) Pláne ha a csúnnya Dark Pontos rendszert nézzük... :wink: NADE a lényeg! Míg a nekró mágiája idézésre és dark mágiákra szakosodik, addig a dungeon empowered destruktív spellekkel 2-3k-s implóval (sry lehet több is...). Azért ha belegondoltok 2-3k-s impló a levegőbe röpít párszáz csontit. Azt hiszem ezzel a vita lezárható, a Dungeon veri a necrot minőségileg, mennyiség meg lehet csak a Dungeon ellen de itt nem számít! :)

Üdv! Dragon

Ui: Aki akar az nyugodtan beleköthet a dolgokba, aztán én jövök! :P

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29 pén., 9:05 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Utrkij Yuzsulaw írta:
Ez a szintenkénti összehasonlítás érdekes dolog, mert szerintem pl. az árnyhölggyel sose a lidércek ellen fogjuk mérni a csapást, legalábbis én biztos nem. Én kicsit másképp szoktam méregetni a várakat egymáshoz képest. Pl. az átlagos kezdeményezést szoktam nézegetni igaz szintenként is, de inkább összeségében. Mert ami megvan a dungeon-nál (pl. erősebb sebző varik, elemi látás, magas támadó érték, és MAGASABB összkezdeményezés. A nekró fel tudja "mutatni" azt hogy egységei élőhalottak (immunisak az elme hatású varikra ugye), és a nekró szkill okos használatával zsák számra "termeli" a lícseket meg a vámpírokat (többnyire). Azt hiszem aki ezzel a két várral játszott már néhány meccset(akár egymás elleni játékról is szó eshet). az biztos hogy érzi azt a lényeges különbséget ami miatt a dungeon adott körülmények közt úgy játszadozik a nekró ellen, ahogy akar. Magam is tapasztalom, mikor érzem hogy most aztán combos vagyok, sok-sok lícs meg vámpír birtokában, szinte az összes jó sötét vari megvan, és még akad 1-2 sebző vari is (talán van pont olyan tárgy is, ami az egyiknek 50%-al megnöveli a sebzését), és mire eljutok odáig, hogy a lícsem nincs blokkolva, a vámpír úgy tud előbb ütni, hogy az ő hőse még nem armortizálta le, addigra a többi egységem javarészt felélesztésre szorul és hacsak nincs vagy 150-200 manám, akkor ott egy jó dungeon játékos ellen írhatom is a GG-t, többnyire.
De ez függ az ő moráljától és szó szerint, vagy nem szó szerint, de a szerencséjétől is 8)



Nagyon jó a meglátásod. Egyébiránt az összehasonlításom csupán az egységek egymáshoz viszonyítását célozza, amelyből sokat lehet azért lekövetkeztetetni ha belegondolunk, márcsak azért is, mert öreg róka vagyok a heroes világában:). Igazából önmagában arra igyekeztem rámutatni, hogy a nekromanta vár igenis verhető, hisz az egységeik sebezhetőek és a szint függvényében nem annyira erősek. Semmiképpen sem arra, hogy egy level kettes szörnyet level 2-es szörny ellen kellene vezérelni;) Az ok pedig az volt, hogy igen sok nekromanta fan van, akik elfogultan túlértékelik a várukat. Ott is és itt megvannak az erősségek és a gyengeségek. Az adott szituáció, szkillek, csapat elhelyezkedése határozza meg, hogy melyik egységgel mit támadunk, esetleg hogyan védekezünk és taktikázunk, milyen varálzsatokat választunk ki. Az egységek nyers erejét azonban mindig érdemes összehasonlítani, mert előrevetíthet, hogy milyen taktikával készüljünk fel. Jómagam mint fentebb sugalltam, a dungeon várat tartom sanszosabbnak, de semmi sem olyan egyszerű:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29 pén., 9:41 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Dragon írta:
Sziasztok!

Nagy Dungeon fan vagyok, rengeteget toltam már vele, és elsőkezes tapasztalat hogy a nekrót veri. Hmm miért is? Nézzük csak mint liok elemzése megmutatta, a lények elég egyenlőek, na de kérem a nekró csak mennyiség miatt veszi fel a versenyt! :) Mivel nem vagyunk 1. osztályú játékosok elbukunk ezt-azt a hosszú meccs alatt, a Dungeonos is bukik, de ő nem túlzottan sokat (gondoljatok csak arra, hogy tactics skillel és kb. 40 blood furyval mi nem verhető széjjel egy pályán lvl 6-7 kivételével...), tehát a necro bizonyos mennyiséget bukik, és ugyanennyit vissza is hozz, de több nem lesz neki! :) Pláne ha a csúnnya Dark Pontos rendszert nézzük... :wink: NADE a lényeg! Míg a nekró mágiája idézésre és dark mágiákra szakosodik, addig a dungeon empowered destruktív spellekkel 2-3k-s implóval (sry lehet több is...). Azért ha belegondoltok 2-3k-s impló a levegőbe röpít párszáz csontit. Azt hiszem ezzel a vita lezárható, a Dungeon veri a necrot minőségileg, mennyiség meg lehet csak a Dungeon ellen de itt nem számít! :)

Üdv! Dragon

Ui: Aki akar az nyugodtan beleköthet a dolgokba, aztán én jövök! :P


Szia:)

A mondanivalóm lényegét láttad, szóval köszönet+respekt. Hajrá Dungeon:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29 pén., 9:49 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
liok írta:
Dragon írta:
Sziasztok!

Nagy Dungeon fan vagyok, rengeteget toltam már vele, és elsőkezes tapasztalat hogy a nekrót veri. Hmm miért is? Nézzük csak mint liok elemzése megmutatta, a lények elég egyenlőek, na de kérem a nekró csak mennyiség miatt veszi fel a versenyt! :) Mivel nem vagyunk 1. osztályú játékosok elbukunk ezt-azt a hosszú meccs alatt, a Dungeonos is bukik, de ő nem túlzottan sokat (gondoljatok csak arra, hogy tactics skillel és kb. 40 blood furyval mi nem verhető széjjel egy pályán lvl 6-7 kivételével...), tehát a necro bizonyos mennyiséget bukik, és ugyanennyit vissza is hozz, de több nem lesz neki! :) Pláne ha a csúnnya Dark Pontos rendszert nézzük... :wink: NADE a lényeg! Míg a nekró mágiája idézésre és dark mágiákra szakosodik, addig a dungeon empowered destruktív spellekkel 2-3k-s implóval (sry lehet több is...). Azért ha belegondoltok 2-3k-s impló a levegőbe röpít párszáz csontit. Azt hiszem ezzel a vita lezárható, a Dungeon veri a necrot minőségileg, mennyiség meg lehet csak a Dungeon ellen de itt nem számít! :)

Üdv! Dragon

Ui: Aki akar az nyugodtan beleköthet a dolgokba, aztán én jövök! :P


Szia :)

A mondanivalóm lényegét láttad, szóval köszönet+respekt. Hajrá Dungeon:)
Egyébként kikérem magamnak, hogy nem vagyok első osztályú játékos :D Nagyon is az vagyok annak ellenére, hogy saját netem nem lévén versenyen ezt még nem volt lehetőségem bizonyítani, de hamarosan eljön az ideje ennek;) nos nagyképű leszek: ritka jó játékos vagyok 8), ezt sokan tudják és majd látni fogják. A képességet aktiválni kell.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára liok 2008 szept. 03 szer., 11:52-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29 pén., 10:42 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jún. 29 vas., 10:54
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: van
ezekre én csak azt tudom válaszolni, hogy egy fél napot ezek olvasásával töltöttem el :D :P
én még azt fűzném hozzá, hogy próbáljuk meg belegondolni abba is, hogy ki hogyan játszik azzal a bizonyos várral! Ha az ellen jól kezeli a Havent, az is megverheti a Dungeont. Mellesleg tanultam a dolgokból, és levezettem egy mottót: Inkább kevés oroszlán, mint sok nyúl. Heroes nyelvén: inkább kevés sötét elf, mint sok necromanta.

De amit minden áldott lélek jegyezzen meg:

ÉN MÉG SOHA ÉLETEMBEN NEM JÁTSZOTTAM NECRO VS. DUNGEON VERSENYT! TEHÁT: NEM TUDOM, HOGY MOST EZ HOGY VAN. DE AMIT TUDOK, HOGY ENGEM EDDIG BÁRMIVEL VOLTAM, MINDIG LEVERT A GÉP, AMIKOR Ő A NECROVAL VOLT! KIVÉVE A DUNGEONT, MIVEL OLYAN MECCSET MÉG ÉN NEM JÁTSZOTTAM LE. A GÉPNECROPOLIS LEVERTE AZ ÖSSZES GÉPEN TARTÓZKODÓ VÁRAT! ENNYI!

pÁpÁ!

_________________
"Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit!"

Kép :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29 pén., 17:04 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Detti írta:
ezekre én csak azt tudom válaszolni, hogy egy fél napot ezek olvasásával töltöttem el :D :P
én még azt fűzném hozzá, hogy próbáljuk meg belegondolni abba is, hogy ki hogyan játszik azzal a bizonyos várral! Ha az ellen jól kezeli a Havent, az is megverheti a Dungeont. Mellesleg tanultam a dolgokból, és levezettem egy mottót: Inkább kevés oroszlán, mint sok nyúl. Heroes nyelvén: inkább kevés sötét elf, mint sok necromanta.

De amit minden áldott lélek jegyezzen meg:

ÉN MÉG SOHA ÉLETEMBEN NEM JÁTSZOTTAM NECRO VS. DUNGEON VERSENYT! TEHÁT: NEM TUDOM, HOGY MOST EZ HOGY VAN. DE AMIT TUDOK, HOGY ENGEM EDDIG BÁRMIVEL VOLTAM, MINDIG LEVERT A GÉP, AMIKOR Ő A NECROVAL VOLT! KIVÉVE A DUNGEONT, MIVEL OLYAN MECCSET MÉG ÉN NEM JÁTSZOTTAM LE. A GÉPNECROPOLIS LEVERTE AZ ÖSSZES GÉPEN TARTÓZKODÓ VÁRAT! ENNYI!

pÁpÁ!


Szia! :wink:

Nos engem a gép még anno akkor tudott megverni kétszer kb. egymás utánban, amikor elkezdtem a heroes 3-at és azt se tudtam, hogy ez a játék mi fán terem, de az nagyon régen volt tényleg :) A gépnek a mesterséges intelligenciája nagyon rossz, és ún. gyors harcjátékmódban számol /vagyis kivonogatja a létszámokat, életerőket egymásból és kész, nem pedig taktikusan vezeti le a harcot mint te vagy én/, tehát nem csoda hogy a népes nekró ott mindig nyer :wink: Egy dologban biztos lehetsz, az pedig az, hogy aki elég jól játszik, annak több gép sem ellenfél akkor se ha azok egymás szövetségesei azonos faj mellett, legyen az akár nekró, akár dungeon. Én speciál 4-5 egymással szövetséges nekrót akármelyik várral beledöngölök a földbe rövidkének mondható idő alatt, viszont 2 olyan játékost, aki tényleg jól játszik, egymásnak nem szövetségese, csupán mindketten nekem ugranak valamilyen okból, nos ellenük aligha tudok nyerni :wink: De fogalmazhatok úgy is hogy egyáltalán nem :( :) Habár van ellenpélda, de a kivétel erősíti a szabályt :roll: Nos Detti ettől függetlenül értékelem a véleményedet :wink: És ahogy írtad, a Haven várral is le lehet győzni az ellent, de megsúgom neked: bármelyikkel le lehet győzni bármelyiket /ez bizony megalapozott tapasztalat/ :wink: Kellemes hétvégét neked!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29 pén., 18:59 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Nemtudom mi a vita tárgya itt, ölik egymást az emberek, hogy mi az erősebb, vagy mi nem?? Kezdjük ott hogy a pálya alapvetően meghatároz minden problémát...
Nekró vs Dungeon összehasonlításhoz meg 1 példa:
Mivel látom a ToE verzió is bevan kavarva úgy írom:)

lvl1: Itt nincs mit vitatkozni, a Stalker 100x übereli bármelyik lvl1 lényt, a nekró sem kivétel...

lvl2: Itt se nagyon van mit vitatkozni a Nővérkék megint a leghasználhatóbb kategória, a zombika meg lassú mint a hátramenet...

lvl3: Szegény minotaurok táp híjján nemsokat érnek, szegénykék értékei és ütései sokat nem hoznak soxor, viszont a Szellemek nagy riválisok, én sok MISS-et éltem már át... Szal itt azért a nekró előnyösebb...

lvl4: Na a híres gyíkok... Ha megmozdulnak jók, viszont ha beszorítod mehet is a levesbe... A vámpírok meg elég tuti lények, akármelyik fejlesztést nézem 1 pályán taktikusabban lehet vele mozogni, mint a lovasokkal... a Toport ne is említsük a V.Prince-nél...

lvl5: Hidra-Hidra de döglassú lény, mire megmozdul rája tör a fény... Szóval regeneráció és nagy HP ide vagy oda, csórikám nemigazán üt, és mire szóhoz jut addigra elhal a fél sereg... Ellenben a Lichek hamarabb sütögetnek, és ha az lő, akkor baj van... Felhőkről ne beszéljünk, + a használható spellekről (Archlich)...

lvl6: Nos igen, itt már nagy a dilemma, a lidérc jól üt, a spec. képessége még 1 Db esetén is halálos... Az Ostoroscsajszik se lazák nagyon, itt szerintem nincs nagy különbség, használattól függ...

lvl7: azonkívül, hogy a Blöki a H5 1ik legbrutállisabb teremtménye, nemtudok mit felhozni... a nekró sárkányai nekifutásól sincsenek eggyensúlyban a Blökivel, csak jóindulattal lehet rájukfogni hogy lvl7ek...
Mellesleg vki elmagyarázhatná mit tud az a elhamvasztó lehellet a pirossarinál mert nekem nem esett le hogy az mit tud...

Szóval az értékek emideát vannak, viszont a nekró lényeinek van 1 nagy hátránya: Elme hatású spellekre immunis, míg a dungeon 95%ban nem...
Egy pupettelt Stalkerral nem szívesen néznék szembe, ami 1kor a sajátom volt... netán hátbavág a pirossari... Ezek kellemetlenek tudnak lenni azért... + A nekró is alkalmas Destructivitásra akárcsak a Warlock, szóval ittse kell kacérkodni, a +50% sebzés nembiztos hogy megéri 2x manaköltségért :) A Warlock's Luck ami különbséget adhat csak...

szal ennyit erről a kettőről minden szituációfüggő dolog:)

Egyébként meg Sylvan rulez! :P

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 aug. 29 pén., 21:57 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jún. 29 vas., 10:54
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: van
Végre egy ember aki értékeli a dolgokat. Illetve kettő.
Mindegy. Én már csak arra az egyetlenegy dologra lennék kíváncsi ebben a "ki az erősebb vitában", hogy melyik vár a gyengébb?
Tehát acadamy, inferno, dungeon, necropolis, sylvan, haven. Najó, szóba jöhet a fortress, valamint a stronghold is.
Ez az egy dolog ami érdekel.
Bár ha egybevesszük, akkor minden várban van előnyös és hátrányos lény is.
Pl.: (szerintem! nyugodtan beleköphettek, eddig is azt tettétek. nem mintha zavarna, inkább tanulok belőle)
Acadamy: titán és a raksasza. a djinn nem nagy szám meg a mágus sem...
Infenro: az ördög és a succubus. a veremtöltelék nem ér semmit, mivel nagyon kevés lépése van. Csak kaput tud nyitni...
dungeon: ezt hanyagoljuk. már megbeszéltük.
necropolis: ezt is. (mellesleg mégegyszer is megbeszélhetjük)
Sylvan: druida, az egyszarvú vmint treant. Mostanában a sárkány az úgy nálam hátrányban van...
Haven: mindegyik lénye a földön fexik... gyenge az egész társasáág. Talán a griff, a lovag és az ark.
Fortressről és strongiról semmit nem tudok.

Pápá. :D :D

_________________
"Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit!"

Kép :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 107 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség