Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Heroes 4 Tippek-trükkök
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=32
Oldal: 9 / 12

Szerző:  Mugger_ [ 2007 aug. 22 szer., 18:37 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

Dougal 17:15 -kor keltezett hszét NEM moderátor törölte - lehet, hogy arra is szükség lett volna, csak épp nem láttam :lol: -, hanem ő maga, beállítva úgy, mintha moderálva lett volna.

Üdv. Mugger

Szerző:  Utrkij Yuzsulaw [ 2007 aug. 22 szer., 18:50 ]
Hozzászólás témája: 

OFF:
Mugger, ezt nem is kell megmagyarázni, ugyanis elkövette azt a hibát, hogy nincs ott "by XY". :lol: Ez annyira gyerekes viselkedésre utal (mármint Dougal-é), hogy csak sírni lehet rajta. :cry: :cry: :lol:
OFF VÉGE!

Szerző:  Utrkij Yuzsulaw [ 2007 aug. 22 szer., 18:58 ]
Hozzászólás témája: 

Egyébként meg nem tudom, elhangzott-e már az, hogy az Élet várában szerintetek melyik 2. szintű egység éri meg jobban? A balliszta, ami teljes sebzéssel bír "szinte" minden körülmények közt, mechanikus, tehát nem hat rá semmilyen "észre" ható vari és fel sem lehet támasztani, VAGY a pikás, ami ugyan nem lő, de 2 lépés hosszra támad (ezáltal nem ütnek neki vissza). Ugyan ő rá már hat minden vari, de fel is lehet támasztani. Röviden a pikás vagy a balliszta éri meg jobban? :roll:

Szerző:  Dougal [ 2007 aug. 22 szer., 20:25 ]
Hozzászólás témája: 

Utrkij Yuzsulaw írta:
Egyébként meg nem tudom, elhangzott-e már az, hogy az Élet várában szerintetek melyik 2. szintű egység éri meg jobban? A balliszta, ami teljes sebzéssel bír "szinte" minden körülmények közt, mechanikus, tehát nem hat rá semmilyen "észre" ható vari és fel sem lehet támasztani, VAGY a pikás, ami ugyan nem lő, de 2 lépés hosszra támad (ezáltal nem ütnek neki vissza). Ugyan ő rá már hat minden vari, de fel is lehet támasztani. Röviden a pikás vagy a balliszta éri meg jobban? :roll:


Fene tudja.

Szerző:  MGee [ 2007 aug. 22 szer., 21:00 ]
Hozzászólás témája: 

@Utrkij Yuzsulaw: Ha rám hallgatsz azt választod, amelyiket akarod! :P

Komolyra fordítva a szót: én általában a pikást használom az általad felsorolt okok miatt. Ha élet várral indulok akkor általában a pikás-szerzetes-angyal felállásban gangelünk (,bár ha én az Élet várral vagyok az rég rossz :P félreértés ne essék, csupán nem tudok velük tisztességesen játszani...). :P :oops:

Más: Order (Rend) várban ti mivel szoktátok tolni? Én spec a mágus-dzsinn párost nagyon jónak találtam, főleg egy mágus és a halflingek által támogatva, de ti mit használtok 4. szintű lényként? Én a sárkányra szavaznék, csakhogy legyen egy komolyabb verekedő is közelharcra. Ugyanakkor a titán is igen csinos sebzéseket tud produkálni... :P

Szerző:  Dougal [ 2007 aug. 22 szer., 22:09 ]
Hozzászólás témája: 

Én az összes várban a nyers erőre és a lövős lényekre gyúrok.

Élet Vár

1. Balista
2. Crusader
3. Angel

Halál vár

1. Cerberus
2. Vámpír
3. Devil

Káosz Vár

1. Medusa
2. Nightmare
3. Hydra (mert a Sorcerrer-ek legalább képesek az erősítő varázslatokat alkalmazni)

Rend Vár

1. Gold Golem
2. Naga
3. Titan

Természet Vár

1. White Tiger
2. Griffin
3. Faerie Dragon

Erő Vár

1. Nomad
2. Cyclops
3. Behemoth

Szerző:  rafalgar [ 2007 aug. 23 csüt., 11:11 ]
Hozzászólás témája: 

kb én is így szoktam bár nomád helyett hárpiát veszek az jobb és naga helyett dszint a hydra nem rossz de a fekete sárkányt nem todják kiutni pl jágcsapással vagy más erős támadó varázslattal. 8) én nem használok mágust szerintem nem valami jó

Szerző:  Kiszse [ 2009 aug. 11 kedd, 23:30 ]
Hozzászólás témája: 

Dougal! Én szinte teljesen más koncepciókkal ( semelyik se eggyezik ) is tudok nyerni de ez attól is függ h ki hogy játszik és válogatja ellenfeleit.

Szerző:  Kiszse [ 2009 aug. 12 szer., 21:10 ]
Hozzászólás témája: 

Nálam ez így van:
Erő: Hárpia,Küklopsz, Viharmadár

Természet: Elf, Unikornis , Tündérsárkány

Káosz: Meduza, Efreet, Fekete Sárkány

Nekro: Cerbeus, Méregivadék, Ördög

Rend: Arany Gólem, Dzsinn, Titán

Élet: Lándzsás, Szerzetes, Bajnok

Szerző:  Kiszse [ 2009 szept. 04 pén., 18:28 ]
Hozzászólás témája: 

Van egy Hadjárat "trükköm"!

Az élet hadjárat 2. pályáján meg kell szerezni a Szent... botját. Na most ugye azt Egyszarvúk örzik meg még néhány egység, és egy elég erős "őr"ként szolgál ( igaz könnyű legyőzni ). Na most hogy tényleg minimálisan kikerüljük a veszteségeket:
A fák között el lehet menni az egyszarvú és a "kincsei" mögé :D
Onnan pedig anélkül hogy megtámadna ki lehet "lopni" a botot :twisted:

Szerintem egész jó kis dolog kezdők számára!

Bár a tapasztalat pontokat nem kapjuk meg ( az xp-ért a csata érdemes, de ha nem tudjuk megcsinálni ez biztosan segít ) de azért nem rossz.

Szerző:  T-Rex [ 2009 okt. 28 szer., 11:08 ]
Hozzászólás témája: 

Nálam így néz ki:

Erő: Nomád (a gyors támadása miatt)
Ogre mágus (a jó ütő erő miatt)
Viharmadár (a villámcsapás miatt)

Élet: leginkább attól függ, hogy milyen hős típussal vagyok,
-ha lovag,nemes,íjász: balliszta, szerzetes, angyal
-ha pap,mágus, druida: lándzsás,szerzetes, angyal

Halál: Cerberus
méregivadék (a vámpírok úgyis jönnek majd:D)
Ördög

Természet: Tünde
Griff
és igazából az ellenségeim vár típusától függöen Főnix vagy tüncisárki:)

Rend: Mágus
dzsinn
Titán

Káosz: Medúza, de leginkább minotaurusz (mert kitudna védeni egy 100 fős titán csapást is, akár egy darab)
Efreet (a káosz mágia erősítésével jobb a tűzpajzsa)
Fekete Sárkány

Ezt félre téve van egy jó trükköm:)
Például:
5 hős- a hősők szintje 10-18. szintig terjedt
150 íjász
23 farkas
(nekem ez volt az ellenségeimnek meg):

31. szintű hős
56 szerzetes
98 balliszta
356 csatlós
298 íjász
12. szintű hős
+ kastély három bástyával

Könnyen meglehet nyerni egy ilyen csatát. Én még egyetlen egy korty potion of immortality-t sem ittam meg :P

volt egy hősőm, aki ismerte az elmozdítást, egy hős a darázsrajt, míg egy harmadik a békedalt...
két hős pedig a front vonalba ment csatázni.
a három varázshasználó elboldogult velük, míg a harcosok egyesével lecsapkodták...
Na, már most. Ha elmozdítjuk a ballisztát, az mindig visszaakar menni, majd a bástyára, annyi a feladatunk, hogy elfoglaljuk. Én így 5 ilyen lehetlen csatát nyertem meg mindössze 500 életpont elvesztésével
(T-Rex 180 hp+ mennyei pajzs 100Hp/80 hp
Lysander 480 hp+ mennyei pajzs 150hp/150 hp)
S csak ők ketten vesztettek életpontot és ez Champion szinten sikerült:)

Szerző:  CHAMPION1 [ 2009 okt. 31 szomb., 21:41 ]
Hozzászólás témája: 

szerintem az egy jó taktika ha a lényeket és hősöket kombinálod

ha élet,vagy természet vár ellen játszól jol jöhet a halálmágiából az életerő csapolás(asszem ezaz)
ill. a necró/inferno(h4)ellen az élet varázslatból a szent szó

Szerző:  Utrkij Yuzsulaw [ 2010 feb. 16 kedd, 9:07 ]
Hozzászólás témája: 

Van egy hősöm, elnyomom az 'Őrangyal' varit, amit teszem azt épp 8 életet add. Akkor ha hősömre nyomom csak egyszer támad fel ezután? Mert igen csak csúnyán pislogtam két kupac fekete sari után...

Szerző:  HoMano [ 2010 feb. 17 szer., 14:09 ]
Hozzászólás témája: 

Ha lényekre küldöd az örangyal varázslatot, akkor is csak max. annyi támad fel, amennyi van. Pl. 3 titánból max. 3 tud feltámadni. Ez a hős esetén is igy van, de abból mindig csak 1 van. Ha egy lény kétszer üt, az meg feltámadás után üt másodszor.

AAnt

Szerző:  HoMano [ 2010 feb. 17 szer., 15:10 ]
Hozzászólás témája: 

A melyik várban mi a jó kérdéshez: A lassu lények csak a játék elején érdekesek bármilyen vártipusnál. Utána már csak 4-5 hőst szoktam vinni a csapatban, és gyors lényeket. Pl. természettel sáska és főnix, esetleg griff, és a többi hős. Ezért pl. sosem cipelek magammal méregivadékot.

Rendel a egyik kedvenc párosom a dzsin és a sárkánygolem, a dzsinnel főképp a sárkánygolemet illuziózom, és azt nyugodtan lehet elöre küldeni.

Káosz szerintem nem igazán jó ebben a játékban, mert a fekete sárkányra nagyon kell vigyázni a csatákban, a meduzza meg ugyan a kövé dermesztés miatt erös, de lassú, ezért egy idő után már nem szivesen cipelem a csapatban. Arról nem is beszélve, hogy ha főlények ellen csatázik az ember, akkor ritkán van lehetősége lőni vele, addigra már ugyis eléáll mondjuk egy csapat főnix.

Szerző:  zozo112 [ 2010 feb. 23 kedd, 16:16 ]
Hozzászólás témája: 

én ezt a taktikát elsősorban kampány pályákon alkalmazom, ahol az ellenség egy erős hőssel rendelkezik(utolsó két pályákon). Eddigre a hősöm jó erős. Elfoglalom a környező várakat, és az ellenséghez legközelebbibe teszem a lényeket. a karavánt építem ki legelőször. a hősömmel járom a pályát. felszedek egy pár száz egységet 1. szintűekből és nekirontok az ellenfél hősének(tgs Bohb utolsó pálya) Mivel a hősöm minden pályán fejlődik, a végére ez a taktika bevált. Most singleba legtöbbször elején viszek egy hőst, felnyomom Káosz mágiára és természet mágiára. utána a másik 5 mágia, közben egy másik hőst nemességre, felderítésre és harcra főleg. mikor a harcos hősöm megszerzi a nagymester mágia ellenállást, akkor a káosz mágiát adom neki, meg a taktikát. aztán már csak ezzel a két hőssel játszok a pályán. általában bejön, mert az AI nem nagyon támad.

Szerző:  Frostler [ 2010 márc. 04 csüt., 21:30 ]
Hozzászólás témája: 

Kiszse írta:
Nálam ez így van:
Erő: Hárpia,Küklopsz, Viharmadár

Természet: Elf, Unikornis , Tündérsárkány

Élet: Lándzsás, Szerzetes, Bajnok

Káosz: Meduza, Efreet, Fekete Sárkány

Nekro: Cerbeus, Méregivadék, Ördög

Rend: Arany Gólem, Dzsinn, Titán



úristen :D

Szerző:  polo56 [ 2010 márc. 07 vas., 12:26 ]
Hozzászólás témája: 

Igazából szerintem attól is függ, mit választunk, hogy mik az ellenfelek pl.black dragonok ellen nem fog senki dzsinnekkel, vagy rémlovákkal szórakozni, de megjegyzemolvasva az előbbi hozzászólásokat hidrával sem. :wink:

Szerző:  Utrkij Yuzsulaw [ 2010 márc. 07 vas., 16:16 ]
Hozzászólás témája: 

Frostler írta:
Kiszse írta:
Nálam ez így van:
Erő: Hárpia,Küklopsz, Viharmadár

Természet: Elf, Unikornis , Tündérsárkány

Élet: Lándzsás, Szerzetes, Bajnok

Káosz: Meduza, Efreet, Fekete Sárkány

Nekro: Cerbeus, Méregivadék, Ördög

Rend: Arany Gólem, Dzsinn, Titán



úristen :D


Bocsánat, hogy így közbeidézek, de mi ebben annyira "úristen"?

Szerző:  otto500 [ 2010 ápr. 16 pén., 22:16 ]
Hozzászólás témája: 

Holtaknál mindig mindenki a méregivadékot javalja, mondván vámpírból úgy lesz a nekromanták miatt.
De én mindig a vámpírra gyúrok. Pár darabbal is hamar el lehet menni felfedezni a mapot, mert úgy se hullik, és időközben a nekromanták is elér oda, hogy növelje őket.
Én régen mindig így mentem a holtakkal:
csontváz, szellem, vámpír, csontsárkány, szóval csupa élőholt, melléjük három hős, sötét lovag, nekromanta és lord. Első háromból mindig tömve leszünk, csontvázzal, szellemmel a lord meg az átalakító miatt leszünk tele, vámpírt pedig ugye meg még a nekromanták is ad. Csontsárkány meg nem nagyon hullik. De nagy pályákon elég a vámpírt előreküldeni, annyi lesz belőlük, hogy veszteség nélkül lever mindenkit egymaga is :)

Oldal: 9 / 12 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/