Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Might and Magic http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=21 |
Oldal: 10 / 11 |
Szerző: | T-Rex [ 2014 feb. 02 vas., 17:25 ] |
Hozzászólás témája: | |
Pipa mind. |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 02 vas., 18:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
A kastély 2-dik szintjén van egy ajtó az nincsen kulcsom hozzá. http://www.youtube.com/watch?v=PBo8ou1I ... e=youtu.be |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 02 vas., 22:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
A szellemeket hogy lehet kinyírni? |
Szerző: | T-Rex [ 2014 feb. 03 hétf., 1:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Én sok mana és hp potival irtottam le. Nehéz csata volt, még jó, hogy volt regeneráció varim is ellenük |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 9:02 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem is van de én nem birok el velük azok közbejátszanak a továbbhaladáshoz? |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 03 hétf., 12:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szellemek sima acéllal verhetők. Mágiát inkább gyógyításra közben. Az ajtó egy titkos ajtó mögül összeszedhető kulccsal nyitható. A hibáról akkor nem tudok nyilatkozni. Eredeti a program amúgy? No, leírom a legutóbbi partimat, amivel jól lehet haladni: 1.) ork barbár képességek: balta + hadvezetés + buzogány + kétkezes fegyver + íj nála első két szinten a hadvezetést nyomtam fel tapasztaltig, amit gyorsan meg is vettem neki, hogy megkapja a kivédhetetlen csapást értelem szerűen az erőt kell nála felnyomni, és az érzékelést, hogy találjon is olyan 6-7. szintig életerőt nem is növeltem, csak utána a kapott legendás cuccokkal nagyon brutál állat lesz, érdemes a fejszét preferálni inkább, olyat lehet találni viszonylag hamar, illetve a 30 UBI pontért vett csomagban is van egy vadállat kétkezes bárd 2.) elf pengetáncos képességek: kard + tőr + kétfegyveres harc + hadvezetés + íj fejlesztés ugyan az, mint a barbáré lehet nagyon fain kardot venni a második városban (területre sebez), de tőrökben is van igen jó, és legendásokat is lehet találni 3.) törpe rúnapap képességek: tűzmágia + földmágia + dárda + számszeríj + miszticizmus elsőnek a tűzmágiát nyomtam fel tapasztaltra, hogy kapjon tűzbogyót, utána a földmágiát, hogy tudjon frankón gyógyítani 16. szintre fel lehet nyomni nagymester szintre a tűzmágiáját, onnan elég viccesen sebez vettem neki fénymágiát is (mester), hogy tudjon feltámasztani nála a mágia + szellem, és időnként az életerő fejlődik 4.) ember mage képességek: elsődleges + tűz + föld + sötét + misztikus tanok + számszeríj nála első két szinten az elsődleges mágiát nyomtam fel tapasztaltra, hogy megvegye az azonosítás spellt, utána a misztikus tanokat, hogy tudjon kétkezes botokat használni (az UBI csomagban van egy frankó legendás), utána a tüzet és a földet a sötét mágia jó úgy, ahogy van, de nulladik szinten kell a titkosajtó keresés spell miatt, amit állandóan be kell kapcsolni a labirintusokban! fejlesztése mint törpe minden védelmet adó hordót ő ivott ki, mert neki van a legkevesebb hp-ja Tipp: Osszuk el értelmesen a valami ellen védő varázstárgyakat. Pl. a bénulástól védőt az a mágusunk kapja, aki tud bénulást feloldani, a gyengítéstől védőt a harcosunk, stb. Nagyon jó spell a mágiatörés (elsődleges mágia), ami ugyan mindent leszed (pozitív buffokat is), de megszüntet minden negatív állapotot. Ha abban a sorrendben csináljátok a küldiket, ahogy fent leírtam, akkor már nem okozhat gondot az a pár szellem a várban. Rettentő táposak azok a gyűrűk / láncok, amelyik valamilyen skillt növelnek. Nálam a barbárom már +11 balta képességet kap, ami ugye +55% sebzés még akkor is, ha csak mester szintig van kifejlesztve. Ez kombinálva az ork +20% kritikusával és az 50 közeli erejével... jujjj |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 14:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Amit mutattam vidiben annak a kulcsa hol van lehet az a baj? |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 03 hétf., 15:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Második mondatban írtam. Nem, az biztos nem. Csak egy láda van benn, mérsékelt loot-tal. |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 17:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ja igen most már látom és az a titkos ajtó hol van?, végigjártam azt a szintet és nem láttam jelzést amivel kinyithatnám. |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 03 hétf., 17:30 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ha jól emlékszem azon folyosó sarkában, ahol menet közben, a folyosó közepén járva, elölről és hátulról egy-egy mage+elit milicista duó ugrott rád a semmiből. Sötét mágia varázslattal felfedezhető, szól a karakter, hogy valamit lát. |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 18:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ott csak egy hordós sarok van meg ablak. Egy teknős figura van itt. |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 03 hétf., 18:33 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tényleg nem tudom fejből, bocsi. Nézz rá a szint teljes térképére, ahol feltűnően nagy a "lyuk", ott lesd körbe az összes falat. Egy wallpapers: http://www.gamewallpapers.com/viewwallp ... &nummer=01 És egy angol nyelvű, egyre bővülő gaming guide: http://www.dtgre.com/2014/02/might-magi ... -main.html |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 20:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igen azt a szobát is látom csak azt az ajtót se tudom kinyitni hiába megyek oda. |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 04 kedd, 9:21 ] |
Hozzászólás témája: | |
No, utánaolvastam magyar oldalakon: a repülés nem megadása a warez verzióknál fordul csak elő tessék szépen megvenni az eredetit |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 04 kedd, 9:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
:D Csak ismeretlenül nem akarom megvenni nehogy csalódni kelljen benne hogy hiba volt, és nincs rá valami tapasz vagy valami? |
Szerző: | T-Rex [ 2014 feb. 04 kedd, 14:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jelen pillanat keret nincs rá. Ha minden igaz, akkor csak ennyi kell a teljes MM sorozathoz ^^ |
Szerző: | Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 04 kedd, 14:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
ebből a fájlból: StreamingAssets/Dialog/LevDialog.xml töröljétek ki ezeket a sorokat: condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" négyszer szerepel benne (biztonsági másolat előtte!) állítólag előfordulhat, hogy ezek után sem enged a hídon álló őr tovább, de ha megoldottad a kohó első feladatát, az első városból kocsival már át lehet menni a másodikba, hiába áll ott az őr a warez verzió miatt... de nem én mondtam... |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 04 kedd, 15:21 ] |
Hozzászólás témája: | |
És ha kitöröljük a kohósra írt fájlokat is akkor a kohóba is el lehet menni? |
Szerző: | Vologya [ 2014 feb. 04 kedd, 16:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Bátor Harcosok! Szóval... Ez a Might and Magic és a Might and Magic Heroes játékok hivatalos magyar oldala illetve fóruma, kéretik a warez verzió tökéletlenségeit máshol (pl. privát üzenetben) kitárgyalni... Vagy tiszteljük meg a kiadót azzal, hogy ha már napok/hetek óta nyüstöljük a játékot és TETSZIK is, akkor megvesszük EREDETIBEN!!! (Akinek nem inge ne vegye magára!) Köszönöm a figyelmet és a fentiek betartását. Baráti üdv! |
Szerző: | Vass Gábor [ 2014 feb. 04 kedd, 23:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igen is értettük. |
Oldal: 10 / 11 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |