Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Might and Magic
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=21
Oldal: 10 / 11

Szerző:  T-Rex [ 2014 feb. 02 vas., 17:25 ]
Hozzászólás témája: 

Pipa mind.

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 02 vas., 18:44 ]
Hozzászólás témája: 

A kastély 2-dik szintjén van egy ajtó az nincsen kulcsom hozzá.

http://www.youtube.com/watch?v=PBo8ou1I ... e=youtu.be

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 02 vas., 22:20 ]
Hozzászólás témája: 

A szellemeket hogy lehet kinyírni?

Szerző:  T-Rex [ 2014 feb. 03 hétf., 1:14 ]
Hozzászólás témája: 

Én sok mana és hp potival irtottam le. Nehéz csata volt, még jó, hogy volt regeneráció varim is ellenük :D

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 9:02 ]
Hozzászólás témája: 

Nekem is van de én nem birok el velük azok közbejátszanak a továbbhaladáshoz?

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 03 hétf., 12:46 ]
Hozzászólás témája: 

Szellemek sima acéllal verhetők. :) Mágiát inkább gyógyításra közben.

Az ajtó egy titkos ajtó mögül összeszedhető kulccsal nyitható.

A hibáról akkor nem tudok nyilatkozni. Eredeti a program amúgy?


No, leírom a legutóbbi partimat, amivel jól lehet haladni:

1.) ork barbár
képességek: balta + hadvezetés + buzogány + kétkezes fegyver + íj
nála első két szinten a hadvezetést nyomtam fel tapasztaltig, amit gyorsan meg is vettem neki, hogy megkapja a kivédhetetlen csapást
értelem szerűen az erőt kell nála felnyomni, és az érzékelést, hogy találjon is
olyan 6-7. szintig életerőt nem is növeltem, csak utána
a kapott legendás cuccokkal nagyon brutál állat lesz, érdemes a fejszét preferálni inkább, olyat lehet találni viszonylag hamar, illetve a 30 UBI pontért vett csomagban is van egy vadállat kétkezes bárd

2.) elf pengetáncos
képességek: kard + tőr + kétfegyveres harc + hadvezetés + íj
fejlesztés ugyan az, mint a barbáré
lehet nagyon fain kardot venni a második városban (területre sebez), de tőrökben is van igen jó, és legendásokat is lehet találni

3.) törpe rúnapap
képességek: tűzmágia + földmágia + dárda + számszeríj + miszticizmus
elsőnek a tűzmágiát nyomtam fel tapasztaltra, hogy kapjon tűzbogyót, utána a földmágiát, hogy tudjon frankón gyógyítani
16. szintre fel lehet nyomni nagymester szintre a tűzmágiáját, onnan elég viccesen sebez
vettem neki fénymágiát is (mester), hogy tudjon feltámasztani
nála a mágia + szellem, és időnként az életerő fejlődik

4.) ember mage
képességek: elsődleges + tűz + föld + sötét + misztikus tanok + számszeríj
nála első két szinten az elsődleges mágiát nyomtam fel tapasztaltra, hogy megvegye az azonosítás spellt, utána a misztikus tanokat, hogy tudjon kétkezes botokat használni (az UBI csomagban van egy frankó legendás), utána a tüzet és a földet
a sötét mágia jó úgy, ahogy van, de nulladik szinten kell a titkosajtó keresés spell miatt, amit állandóan be kell kapcsolni a labirintusokban!
fejlesztése mint törpe
minden védelmet adó hordót ő ivott ki, mert neki van a legkevesebb hp-ja


Tipp:
Osszuk el értelmesen a valami ellen védő varázstárgyakat. Pl. a bénulástól védőt az a mágusunk kapja, aki tud bénulást feloldani, a gyengítéstől védőt a harcosunk, stb.
Nagyon jó spell a mágiatörés (elsődleges mágia), ami ugyan mindent leszed (pozitív buffokat is), de megszüntet minden negatív állapotot.
Ha abban a sorrendben csináljátok a küldiket, ahogy fent leírtam, akkor már nem okozhat gondot az a pár szellem a várban.
Rettentő táposak azok a gyűrűk / láncok, amelyik valamilyen skillt növelnek. Nálam a barbárom már +11 balta képességet kap, ami ugye +55% sebzés még akkor is, ha csak mester szintig van kifejlesztve. Ez kombinálva az ork +20% kritikusával és az 50 közeli erejével... jujjj :)

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 14:34 ]
Hozzászólás témája: 

Amit mutattam vidiben annak a kulcsa hol van lehet az a baj?

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 03 hétf., 15:41 ]
Hozzászólás témája: 

Második mondatban írtam. :)
Nem, az biztos nem. Csak egy láda van benn, mérsékelt loot-tal.

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 17:27 ]
Hozzászólás témája: 

Ja igen most már látom és az a titkos ajtó hol van?, végigjártam azt a szintet és nem láttam jelzést amivel kinyithatnám.

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 03 hétf., 17:30 ]
Hozzászólás témája: 

Ha jól emlékszem azon folyosó sarkában, ahol menet közben, a folyosó közepén járva, elölről és hátulról egy-egy mage+elit milicista duó ugrott rád a semmiből. Sötét mágia varázslattal felfedezhető, szól a karakter, hogy valamit lát.

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 18:20 ]
Hozzászólás témája: 

Ott csak egy hordós sarok van meg ablak.
Egy teknős figura van itt.

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 03 hétf., 18:33 ]
Hozzászólás témája: 

Tényleg nem tudom fejből, bocsi.
Nézz rá a szint teljes térképére, ahol feltűnően nagy a "lyuk", ott lesd körbe az összes falat.

Egy wallpapers:
http://www.gamewallpapers.com/viewwallp ... &nummer=01

És egy angol nyelvű, egyre bővülő gaming guide:
http://www.dtgre.com/2014/02/might-magi ... -main.html

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 03 hétf., 20:14 ]
Hozzászólás témája: 

Igen azt a szobát is látom csak azt az ajtót se tudom kinyitni hiába megyek oda.

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 04 kedd, 9:21 ]
Hozzászólás témája: 

No, utánaolvastam magyar oldalakon:

a repülés nem megadása a warez verzióknál fordul csak elő
tessék szépen megvenni az eredetit :)

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 04 kedd, 9:31 ]
Hozzászólás témája: 

:D:D Csak ismeretlenül nem akarom megvenni nehogy csalódni kelljen benne hogy hiba volt, és nincs rá valami tapasz vagy valami?

Szerző:  T-Rex [ 2014 feb. 04 kedd, 14:12 ]
Hozzászólás témája: 

Jelen pillanat keret nincs rá.
Ha minden igaz, akkor csak ennyi kell a teljes MM sorozathoz ^^

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2014 feb. 04 kedd, 14:23 ]
Hozzászólás témája: 

ebből a fájlból:

StreamingAssets/Dialog/LevDialog.xml

töröljétek ki ezeket a sorokat:

condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED"

négyszer szerepel benne (biztonsági másolat előtte!)


állítólag előfordulhat, hogy ezek után sem enged a hídon álló őr tovább, de ha megoldottad a kohó első feladatát, az első városból kocsival már át lehet menni a másodikba, hiába áll ott az őr a warez verzió miatt...

de nem én mondtam... :D

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 04 kedd, 15:21 ]
Hozzászólás témája: 

És ha kitöröljük a kohósra írt fájlokat is akkor a kohóba is el lehet menni?

Szerző:  Vologya [ 2014 feb. 04 kedd, 16:26 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv Bátor Harcosok!

Szóval... Ez a Might and Magic és a Might and Magic Heroes játékok hivatalos magyar oldala illetve fóruma, kéretik a warez verzió tökéletlenségeit máshol (pl. privát üzenetben) kitárgyalni... Vagy tiszteljük meg a kiadót azzal, hogy ha már napok/hetek óta nyüstöljük a játékot és TETSZIK is, akkor megvesszük EREDETIBEN!!! (Akinek nem inge ne vegye magára!) Köszönöm a figyelmet és a fentiek betartását. Baráti üdv!

Szerző:  Vass Gábor [ 2014 feb. 04 kedd, 23:52 ]
Hozzászólás témája: 

Igen is értettük.

Oldal: 10 / 11 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/