Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 215 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 10:02 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Vass Gábor:

nem lehet az, hogy nincs meg a megfelelő rendszerkövetelmény?
Vagy van valamilyen hiba kiírás? vagy ki dob téged a windows-ba?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 10:15 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Hali mindenki!

Új vagyok még a fórumon, de már régről ismerem a Might and magic játékokat.

Szerintetek megéri megvenni a Might and Magic X Legacy-t?
Milyen hosszú a játékidő és mekkora az újrajátszhatóság?

Valaki kipróbálta már a pályaszerkesztőt hozzá?

Köszi előre is!

Amúgy minden dobozos verzióhoz járnak az extrák (térkép, M&M VI stb) vagy csak azok kaptak akik előrendelték?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jani91 2014 jan. 28 kedd, 11:11-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 10:30 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
T-Rex írta:
Vass Gábor:

nem lehet az, hogy nincs meg a megfelelő rendszerkövetelmény?
Vagy van valamilyen hiba kiírás? vagy ki dob téged a windows-ba?


A gépigénye éppenhogy megvan minimumon rendesen fut bár van mikor akadozik rendesen de közben megy az internet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 11:28 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Jani: ha tetszettek a régi részek, érdemes megvenni szerintem, elég jó kis játék. És a II résztől már vannak benne epikus csaták is... :) A hossza nem tudom mekkora, mert még csak a II epizódban járok, de szerintem sok mai új csili-vili játéknál biztos hosszabb.

A hátránya a kötött pályák (csak arra mehetsz, amerre "út" van). Én pl. most gondolkozom egy sokadik partival való újrakezdésen... :)

Jah, a 4 embernél (1 pala + 3 mage) nincs jobb és brutálisabb kombó! :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 11:29 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
A zenei fájlok azok hol vannak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 12:37 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nekem adtak egy külön cd-t???

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 21:21 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Nekem másodjára sikerült kinyírni a nágát és hogy gyújtom meg a tüzet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 21:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Vass Gábor írta:
Rendszerkövetelménye:
Minimum CPU: Intel Core 2 Duo E7300 @ 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 5200+ @ 2.7 GHz

Reméltem, hogy egy MMX-es proci elég lesz.. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 28 kedd, 21:32 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Beorn the Shapeshifter írta:
Jani: ha tetszettek a régi részek, érdemes megvenni szerintem, elég jó kis játék. És a II résztől már vannak benne epikus csaták is... :) A hossza nem tudom mekkora, mert még csak a II epizódban járok, de szerintem sok mai új csili-vili játéknál biztos hosszabb.

A hátránya a kötött pályák (csak arra mehetsz, amerre "út" van). Én pl. most gondolkozom egy sokadik partival való újrakezdésen... :)

Jah, a 4 embernél (1 pala + 3 mage) nincs jobb és brutálisabb kombó! :)


No és a 4 Törpbulldózer harcos? Rúnapap meg Defender? :DD

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 29 szer., 0:59 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Vass Gábor írta:
Nekem másodjára sikerült kinyírni a nágát és hogy gyújtom meg a tüzet?


A négy szobor előtt van 4 nyomólap, azokkal kell babrálni

TANÁCS: nézd meg a versikét, abban van a megoldás :)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 29 szer., 10:07 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
T-Rex írta:
Vass Gábor írta:
Nekem másodjára sikerült kinyírni a nágát és hogy gyújtom meg a tüzet?


A négy szobor előtt van 4 nyomólap, azokkal kell babrálni

TANÁCS: nézd meg a versikét, abban van a megoldás :)


Közben sikerült megoldanom, de ezt a kivágásos dolgot nem néha kiír hibaüzenetet is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 29 szer., 11:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nos, pár jó tanács a csapatépítéshez kezdőknek M&M X vonalon:

Én kipróbáltam jó pár formációt, mindig újra-és-újra kezdve a gammát, és a következőre jutottam.

A játék első két fejezetében a minél több mágus a gyors haladás alapkövetelménye. Amíg egy közelharcos illető többnyire csak egy ellenfelet püfölhet, és azok is sokszor hárítják az ütését, vagy simán mellé üt, addig egy varázstudó varázslata jó eséllyel betalál, területre is hathat, nagyobbat sebez mint egy azonos szintű harcos, és csak kevesen képesek ellenállni.

Lehet, hogy később lesznek mágiára immunis, vagy jobban ellenálló ellenfelek, de addigra feltehetőleg az egy szem harcosunk annyira kigyúrt lesz, hogy mágikus védelmekkel, tápokkal megtámogatva le tudja őket majd gyűrni. Emlékeim szerint az M&M sorozat egyik előző részében sem volt hátrány a sok mage és pap alkalmazása. :)

Kipróbáltam az inhumán (értsd: törpe, elf, ork) fajok varázstudóit, akik közül a törpe rúnapap a legéletképesebb a tűz és fény spellek kimaxolhatóságával, de mivel még a második városban sem leltem olyan oktatókat, akik bármilyen új képzettséget (szakértelmet) tanítanának, így egyből látszik, hogy hiába a fincsi faji bonuszok, az emberek +4 képességét semmi nem tudja űberelni!

Legyen tehát 3 szabadmágusunk! A kapott szabad képességpontokból mindenkinél válasszuk a miszticizmust (plusz mana), és a tűzmágiát (a második labirintusra már kifejleszthető a tapasztalt tűzmágia, amivel tűzgolyókat lődözhetünk). Két mage kapjon földmágiát e mellé (gyógyító, méregtelenítő spellek), egy meg sötétmágiát (már kezdő szinten igen hasznos spellek: sötétlátás, titkosajtó keresés !!!, és az egyik legjobb védő spell az árnyékköpeny, amit használjunk sokszor!). A maradék pont elosztása szabadon választható, én - hogy minden mágiatípust ismerjünk - egynek víz-, egynek levegő, egynek meg fény mágiáét adtam (ez utóbbit annak, aki nem kapott föld mágiát, hogy mindenki tudjon gyógyítani alkalom adtán).

A fejlesztést a tűzmágia - miszticizmus - földmágia - és a harmadiknál az elsődleges mágia vonalon érdemes elkezdeni (legyen tárgyazonosításunk, ne kelljen ezért egy csomó aranyat elszórni). Miszticizmus fejlesztésére csak a második városban lesz lehetőség. Azután pedig kinek-kinek érzéssel. A tulajdonságpontokból elsőként a kitartást és a szellemet növeltem (legyen sok életpontjuk és manájuk), azután a mágiát is kezdtem felnyomogatni. Másra nem kell pontot tenni, és 10. szint után 1 pontnál nem érdemes többet a kitartásra pakolni.

A negyedik kalandozónak elviekben bármilyen harcost berakhatunk. Én rövid filózás után a paladin mellett döntöttem, aki a fénymágiája mellé pajzs, nehézpáncél, kitartás és taktika (vagy mi a manó) képességet kapott. Ez utóbbival - ha már ő a bádogember a csapatban - magára tudja rántani az ellenfeleket, hogy őt üssék, ne a nyikhaj mágusainkat. :) Pajzs képességet fejleszteni csak a második városban tudunk majd, így ez legyen a legutolsó, amit kifejlesztesz neki szerintem. Érdemes viszont a fénymágiára gyúrni, és olykor-olykor egy páncélt, gyógyítást, később felélesztést el lehet vele tolni.

Tulajdonságpontokból értelem-szerűen az erőt és a kitartást kell fejleszteni leginkább, de nem árt, ha már a tolvajcéhhez menet 16-ra felnyomjuk a precizitását, mert így ki tudja nyitni az „ügyes” (fogaskerekes) titkos ajtókat is, nem csak az „erő”-ket (repedés). A későbbiekben én az erőre egyre kevesebb pontot pakoltam (főként a második, erőt adó legendás csizma megtalálása után), inkább a kitartást, a precizitást, és néha a mágiát és szellemet nyomtam fel nála. Nem kell aggódni, ha sokáig nem találunk értelmes kardot neki, a második városban dolgozó elf kardkovács hölgyeménynél biztos lesz, csak győzzük kifizetni. :)

És akkor pár apróság még:
- a kezdő várost úgy derítsük fel, hogy az ork városkapitány és a templomban lakó hölgyike már velünk van
- a nagypók leölése után érdemes visszamenni a kocsmába, és a távozó ork helyére felfogadni a kis gobbó szakácsot, aki a pihenést boostolja, és így folytatni a pókos labirintus felfedezését
- páncélokra ne költs egy vasat sem, fegyverekre is csak akkor, ha tényleg egy sokkal jobb kardot tudsz venni a palának! az aranyadat inkább fejlesztésre, és spellekre szórd el
- az azonosítás varázs gyors megtanulásával igen sok pénzt spórolhatsz
- minden labirintusban legyen bekapcsolva a titkos ajtó kereső varázslat (árnyék spell, nem tudom, mi a neve), és ha szól valamelyik karakter, nézd át a környező falakat! igen sok táphoz lehet így hozzájutni…
- ahogy átjutsz a következő területre, azonnal térj be a második városba, és vedd fel az asztrológust (ingyenes, egy küldetés erejéig marad veled, de ugye te döntöd el, mikor teljesíted azt… :), aki +10% TP-t ad
- miután körbe jártad a második várost, és elszórtad a pénzed fejlesztésekre :) érdemes az úton menni tovább addig, amíg meg nem leled a második misztikus barlangot (pár manticore leölése után), ahol az erőt adó csizmát lehet megtalálni sok-sok teleport után
- az erőt és precizitást adó hordókat értelem szerűen a palád kortyolja ki, az összes többit (mágiavédelem) az a mágusod, akit legfőbb gyógyítónak fogsz kiképezni
- ha valahol találsz egy olyan oktatót, akit csak nagysoká fogsz meglátogatni (pl. nagymesteri szintet ad valamiből), azt írd fel, mert a program nem tartja számon (vagy csak én nem találtam meg, hol :) ).
- inkább pihenj, mint az italokból kortyolj, mert egy mindent kimaxoló kaja csak pár arany, míg a legkisebb itóka is 50-be kerül :), jók lesznek azok az itókák arra, amikor többen ugranak a nyakadba :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 29 szer., 16:25 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nekem eddig ez jött be:

Ember nő - Paladin
Tünde nő - íjász
Ember nő - Mágus
Tünde nő - Druida

A régi MM6-os csapatomra emlékeztet, csak itt nem volt kedvem a paphoz.

A pala (minő meglepő :D ) a tank, ő véd ki mindent. Elsődleges képességei a fény mágia, kitérés, nehéz páncél és a kitartás. tulajdonságok: Erő és kitartás (+szellem a védő varik miatt)

Az íjász jó kis segítség a távharc esetén. Ő levegő mágia szakos, mint régen az MM6-ban, mellette földet a lefogásért. A dupla fegyver képzettség jól jöhet akkor, ha mágia védett ellenfelek ellen normál fegyver kell, így két féléből üt (mágia és rendes - Baldur's Gate 2-ben bejött).
Képességek: Íjászat, kitérés, levegő, föld
Tulajdonságok: Végzet, szellem, ügyesség (táv harc), kitartás

Mágus. No comment. Tűzlabda és sok jó spell ^^
Képességek: az elemek, kitérés és kitartás
Tulajdonságok: szellem, végzet, kitartás

Druida. sok spell és gyógyítás. kb ugyan az, mint a mágus esetében.

Eddig csak a nagy naga, a kükinél és a sarinál haltam meg :_D


MEGJ: nem tudom még fejből, hogy minek mi a neve. Így a kitartás a tulajdonságoknál hp-t ad.

MEGJ2: a 3 varázsló és az egy palát én is ki akarom próbálni :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 29 szer., 19:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
A távharc jó móka lehet, ha van egy erős víz / föld mágusunk, aki lekötözi, lefagyasztja a messzeségben a közelharcos egységeket. Már ha bejön.

Én ezt inkább az egyszerű "helló! ki is vagy? durr a pofátokba 3 tűzgolyó! na, most beszélgessünk!" módszerrel oldom meg inkább... :D :D :D

A levegőmágia (és a víz is) ebben a játékban sokkal gyengébb, mint az előző részekben. Amúgy a többi is. Nincs meteorzápor, csillaghullás, sárkánylehelet, armageddon, stb... :(

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 29 szer., 20:33 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Beorn the Shapeshifter írta:
A távharc jó móka lehet, ha van egy erős víz / föld mágusunk, aki lekötözi, lefagyasztja a messzeségben a közelharcos egységeket. Már ha bejön.

Én ezt inkább az egyszerű "helló! ki is vagy? durr a pofátokba 3 tűzgolyó! na, most beszélgessünk!" módszerrel oldom meg inkább... :D :D :D

A levegőmágia (és a víz is) ebben a játékban sokkal gyengébb, mint az előző részekben. Amúgy a többi is. Nincs meteorzápor, csillaghullás, sárkánylehelet, armageddon, stb... :(


Ahogy olvasom ezeket, az jön le, hogy a végletekig lebutították ezt is, mint a heroes 6-ot, kb. feleannyi jóságot lehet benne csinálni, mint az MM6-7-ben Gondolom a kötött pályás hülye mozgás miatt repülést is kivették belőle, obeliszk sincs...
Mégis valami olyat kommunikálnak, hogy sokkal összetettebb, több a stratégia, az ellenfél, a varázslat... Közben egyszerű, mint a faék... :lol: :lol:

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 29 szer., 22:41 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Az ellenfelek és karakterek mind a Heros VI-ból vannak ? Esetleg van törp, Academy, Elf npc vagy ellenfél is?

Olcsóbban meg tudták így csinálni hogy szinte mindent copyztak ma H VI-ból.

Viszont amiket írtok róla az nagyon jól hangzik! Gondolom azért nem ér fel a régi részekhez, de élvezetes játék!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 30 csüt., 1:21 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
hahakocka írta:
Az ellenfelek és karakterek mind a Heros VI-ból vannak ? Esetleg van törp, Academy, Elf npc vagy ellenfél is?

Olcsóbban meg tudták így csinálni hogy szinte mindent copyztak ma H VI-ból.

Viszont amiket írtok róla az nagyon jól hangzik! Gondolom azért nem ér fel a régi részekhez, de élvezetes játék!


Az tény és való, hogy eddig a 6 a legjobb (mint a H3 :_D )

Az ellenfelek legtöbbje a H6 világán alapul.



Sajnos, nincs repülés, se arma, se börtön :(
Se végeláthatatlan, felfogadható npc sereg és félek, hogy a griff lovas nálam bebugolt, mert szürke a gomb :/

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 30 csüt., 8:58 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Most pont ott vagyok és a 3-dik szintjén van valami küldetés azt hogy tudom megcsinálni mert végigjártam a 3-dik szintjét de semmi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 30 csüt., 9:05 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
ElderOne írta:
Beorn the Shapeshifter írta:
A távharc jó móka lehet, ha van egy erős víz / föld mágusunk, aki lekötözi, lefagyasztja a messzeségben a közelharcos egységeket. Már ha bejön.

Én ezt inkább az egyszerű "helló! ki is vagy? durr a pofátokba 3 tűzgolyó! na, most beszélgessünk!" módszerrel oldom meg inkább... :D :D :D

A levegőmágia (és a víz is) ebben a játékban sokkal gyengébb, mint az előző részekben. Amúgy a többi is. Nincs meteorzápor, csillaghullás, sárkánylehelet, armageddon, stb... :(


Ahogy olvasom ezeket, az jön le, hogy a végletekig lebutították ezt is, mint a heroes 6-ot, kb. feleannyi jóságot lehet benne csinálni, mint az MM6-7-ben Gondolom a kötött pályás hülye mozgás miatt repülést is kivették belőle, obeliszk sincs...
Mégis valami olyat kommunikálnak, hogy sokkal összetettebb, több a stratégia, az ellenfél, a varázslat... Közben egyszerű, mint a faék... :lol: :lol:


Az lehet, hogy nincs benne annyi RP, mint a M&M6-ban, viszont a harcrendszer sokkal letisztultabb és élvezetesebb (legalább is számomra). Meg hát a dobozos verzióhoz hozzácsapták a 6. részt is, úgyhogy nincs itt probléma.

Csak úgy mellékesen: megjött a dobozos változatom :D Szinte már a kiegészítőkért( zene cd, Térkép!! M&M6!!!) megérte azt a pár ezer forintot. Plusz, a doboz is jól néz ki :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 30 csüt., 9:59 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
No, tegnap összefutottam az első mágiaimmunis lénnyel: a beholderrel, akit - számomra teljesen érthetetlen módon - "arctámadó"-nak fordítottak. Biztos sok Alyen filmet nézett az illető. :) Kicsit vicces volt vele a harc, mert minden védelem dacára leszívta a manánkat, megőrjítette olykor a karaktereket. :) Mindenesetre levertem, mint vak a poharat.

Tanulság: a varázslóknál nem szabad elhanyagolni a misztikus tanok (vagy mi) képesség fejlesztését sem, hogy tapasztalt szinten tudjanak mágusbotot forgatni. Azok között is van pár igen brutál... :) És a másik: jó ötlet volt a kigyúrt harcost foglalkoztatni... :) Bár így utólag belegondolva... 4 szabadmágus, akik varázsbottal harcolnak, lehet még viccesebb party, mint az 1 pala + 3 mage. :) 4 lángvihar egy körben... nyammi...

Amúgy engem nem zavar, hogy a 10-ben nem lehet repülve armageddonnal kipucolni minden pályát. Szerintem sokkal jobban kell kombinálni a harcok alatt, nagyon nem mindegy, hogy ki éppen mit csinál a körében, főként, mikor minden irányból ütik a csapatot. :)

SPOILER !
Azért vicces volt, hogy mire nagy nehezen bekommandóztam a 3. városba a csatornán át (volt ott néhány nagyon durbincs pók és beholder hegyek), a kijáratnál fogadott az első városbeli "kísérő" arc, hogy "hali, de jó, hogy jöttél, ép most nyitották meg a városkaput...". Kár, hogy nem volt olyan opció, hogy "pofán rúgom". :D
SPOILER END

A játék továbbra is nagyon tetszik, sokkal jobban beleillik az M&M sorozatba, mint az elcseszett Heroes VI a Heroes-ek közé. Szvsz.
Amúgy a Wikipédián érdemes elolvasni a korábbi M&M és Heroes sorozatok történetét is. Nem egy nagy kaland, de azért sok minden érthető lesz... :D

Jah, és az előző hozzászóláshoz kapcsolódva: azért nem hátrány, hogy az M&M 6 játékhoz az aktiválás után nem kell cd, és simán fut Win7 alatt is 4 magos procival. Ránéztem. A grafika egy hányadék, de elfogott a nosztalgia... :D Lehet, kijátszom megint, ha végeztem a 10-zel. :D

ui.: aki azt hiszi, hogy milyen fain csapata van, mert kipucolta a Halott Város 2. szintjét, leverte a több irányból támadó ellent, az menjen le a trónterem mögött található ajtón a 4.-re. :D De mentsen előtte... :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 215 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség