Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 177 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 07 szer., 18:49 

Csatlakozott: 2013 jan. 21 hétf., 20:16
Hozzászólások: 4
Glacius: Nem vagyok nete grammar naci, de ezt ne! Ha kerhetem. Koszi.

"6áridő"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 07 szer., 22:53 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://mmh7.ubi.com/us/blog/post/view/ ... eport-bugs

na jövő héten jön egy 120 bugot javító nagy patch! Jelenteni pedig lehet mindenféle bugot amit találunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 08 csüt., 10:10 

Csatlakozott: 2004 dec. 29 szer., 21:29
Hozzászólások: 22
Na, adtam még egy esélyt hahakocka tapasztalatai szerint. Én annyira nem másztam bele / olvasgattam, hogy lássam, hogy pont a két elfes kampány van totál szétcseszve én meg sorra kezdtem a dolgot játszani.

Orkos kampánnyal tényleg semmi probléma és jelenleg a Varázslókkal is ment az első kampány eddig gond nélkül. Hahakockának meg a Haven, ha jól láttam. Akkor ezekkel lehet próbálkozni.

Kidobálás nekem sem volt, max csak lerakott a tálcára, de vissza is engedett egyből.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 08 csüt., 14:47 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Healbacsi írta:
Glacius: Nem vagyok nete grammar naci, de ezt ne! Ha kerhetem. Koszi.

"6áridő"

Valamiről lemaradtam? A rövidített írás miért probléma?

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 08 csüt., 15:50 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Ja ha majd végzünk a kampánnyal majd néha duelezhetnénk vagy 1v1 esetleg 2v2-hetnénk a H7-el is (1-2 patch után :D ) azokkal akik már a h5-h6 versenyeken is voltak, meg persze újoncokkal is. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 08 csüt., 17:42 

Csatlakozott: 2013 jan. 21 hétf., 20:16
Hozzászólások: 4
Glacius Van Thomas írta:
Healbacsi írta:
Glacius: Nem vagyok nete grammar naci, de ezt ne! Ha kerhetem. Koszi.

"6áridő"

Valamiről lemaradtam? A rövidített írás miért probléma?


Eszembe jutott 1 5let, amelyben +6ároznánk mi számít praktikusnak. Sokx a leg1xűbb dolgok tűnnek a legjobbnak, de ez sajnos nincs mindig így. 1xűen borzalmas őket olvasni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 08 csüt., 17:43 

Csatlakozott: 2011 feb. 20 vas., 22:03
Hozzászólások: 5
hahakocka írta:
https://mmh7.ubi.com/us/blog/post/view/important-how-to-report-bugs

na jövő héten jön egy 120 bugot javító nagy patch! Jelenteni pedig lehet mindenféle bugot amit találunk.


A patch frissül az u-playen magától mikor elindítom vagy nekem kell majd külön frissíteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 08 csüt., 17:45 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Próbálgatta már valaki a szerkesztőt? Nálam rendszeresen fordulnak elő minifagyások: festem a terepet a kiválasztott területtémával és közben kis idő múlva 4-5 másodpercekre lefagy az egész, aztán megint megy, majd megint lefagy és így tovább...Baromi idegesítő.

Mellesleg, aki készített mapokat, az nyugodtan megoszthatna néhányat :D.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 09 pén., 7:57 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Uplayen lehet automatikusa patch én úgy tudom. Vagy felajánlja max.

Én próbáltam a szerkesztőt annó, egy 10 perc után kb kifagyott nálam is.

Ma talán végre befejezem a Haven kampányt az utolsó pálya nagy és hosszú és nehéz főleg amikor egyszerre 5-6 25-30 as szintű hős támad, de kifogtam rajtuk. :D Nem nem csaltam. Főleg a 30-as Sergei erős, de megholt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 09 pén., 11:22 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Tényleg elég sok bug van. Nálam most olyan volt, hogy pl a grandmaster skillt középen hiába nyomtam be akkor is villogott utána hogy még mindig van egy skill pontom, próbáltam újra benyomtam és újra nem lett jó és nem tudtam benyomni a Haven 4. pályáján... Nem v ette észre hogy benyomtam és le okéztam hiába.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 10 szomb., 22:30 

Csatlakozott: 2008 aug. 14 csüt., 16:13
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Bjuv
hahakocka írta:
Uplayen lehet automatikusa patch én úgy tudom. Vagy felajánlja max.

Én próbáltam a szerkesztőt annó, egy 10 perc után kb kifagyott nálam is.

Ma talán végre befejezem a Haven kampányt az utolsó pálya nagy és hosszú és nehéz főleg amikor egyszerre 5-6 25-30 as szintű hős támad, de kifogtam rajtuk. :D Nem nem csaltam. Főleg a 30-as Sergei erős, de megholt.


Nekem is kész a Haven,egy óriási bug ot találtam benne(lehet mert normálon toltam) de nálam Sergei totál gyp az utolsó pályán,meg se támad :shock: elszaladgál, meg mellette egy raklap kisebb sereg plusz 25 sereg nélküli hös oszt csók..ebben minden volt csak kihívás nem :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 11 vas., 9:25 

Csatlakozott: 2004 dec. 29 szer., 21:29
Hozzászólások: 22
Egy kis help, hogy más ne járjon pórul:

Haven 2. kampányában sorra kell csinálni a küldetéseket, azaz 3 bánya elfoglal (ezt nem is lehet máshogy); 2 erődítmény elfoglalása / újraépítése; csajt kormányzónak; majd felfedezni a felszínt - na itt lehet eltolni, mert tovább lehet menni és felfedezni az egész térképet mielőtt elfoglalnád és újraépítenéd a két erődöt. Ha így teszel akkor megtudod csinálni a többi küldit még, csak majd egy csapdában találod magad, hogy bezárul mögötted egy ajtó, és sehol semmit sem tudsz csinálni. Újratölteni meg nem engedi nekem közvetlenül mielőtt becsapdáztak volna, mert kidobál a játék, hogy végzetes hiba... Külföldi fórumon is írták, hogy csak sorrendben lehet ezt, mert bugos.

A másik a wizard 3. küldetése: ott is érdemes megcsinálni minél hamarabb a főküldiket, mert időkorlátos, mert utána adogat még párat (mellékküldit is, de főküldetést is, és az a lényeg), melynek a végén el kell még vágtázni a halál f... ( a többit kitaláljátok), én meg olyan ****** jól kiszámoltam, mert szeretem felderíteni az egész mapot, csatázgatni, összeszedni a végleges bónuszokat stb., hogy kb. 1-2 nap híja volt hogy elérjek az adott helyre, de sehogy sem ment. Volt egy korábbi mentésem a map közepén, amivel így is buktam volna pár óra játékot, hogy elölről kezdjem, de még az sem jött össze, mert load crash. Hahaha, annyira sírtam és nevettem egyszerre.

Apropó, load crash. Wizard 3. pályán is, ahogy fentebb írtam, Nekromaták 2. pályáján is, és a Haven 2. pályáján nem a szokásos load crash, hanem a bug miatt összeomló játék. Igazi kókány munka, ezek után én azt mondom, hogy aki kevésbé türelmes típus, az ne vegye meg a játékot, amíg nem orvosolják ezeket, vagy ha meg veszi / vette, akkor készüljön ezekre mielőtt játszani kezd. Én is azt mondtam, hogy jegelem, de még mindig próbálkozom valamiért, ami szép és jó, mert játszok is vele, meg nem is. Főleg, amikor egy többórás játékidőt b*sz szét egy bug vagy egy load crash.

És végül egy apró spoiler-féleség, úgy írtam, hogy a háttérbe olvadjon nagyjából (jelöld ki az olvasáshoz), mert nem találtam spoiler taget; akiknek nem menne a wizard 2 küldetésének a vége, amikor a szellemvilágban van egy kis fejtörő:

Szimmetrikusan van felépítve a két oldal, azaz egymás tükörképe. Mindig ugyanabba a körbe kell mozogni a két hőssel, hogy aktiválják a hidakat. A sorrendre már nem emlékszem, de lehet, hogy megy sorba is a dolog. Nekem először csak az azonos körítések tűntek fel a két oldalon és először azokat nézegettem párban, amiket kiszúrtam egyből (egy-egy őrző szobor az adott köröknél, stb.), de aztán leesett a tükörképes dolog is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 11 vas., 10:51 
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 23 szomb., 17:30
Hozzászólások: 29
Most, hogy próbálgattam a H7-et, a Skirmish része egész tűrhető a játéknak, hogy nem rakom bele soha a Dungeon-t, meg az erdei elfeket, mondjuk annyira nem is hiányoznak nekem.
Végre leesett, hogy hol kell beállítanom a gépi ellenfél nehézségét, úgyhogy talán nem is olyan rossz az Ai-je, mint gondoltam.
Ami furcsa még benne, hogy a videókártyámat nagyon is igénybeveszi, ha felrakom teljes max felbontásra, akkor olyan 72 fokra is felmegy a kártyám hőmérséklete. Ezt kiküszöbölve kicsit alacsonyabb felbontást
választottam, és nem lett sokkal rosszabb a kép.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 11 vas., 23:11 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Jaj... hát ezt le kell írnom annyira vidám. :)
Azon a kampány pályán történt az érdekesség, ahol Hamerfall-t be akarja venni vmi Sergei nevű krapek és nekem Tomassal és a csajszival le kell rombolgatni a hidat, amíg Konrád feltartja a griff erőket. Nos Tomasék tették a dolgukat, közben Konráddal szépen visszavertem minden nap a támadásokat, mígnem Sergei támadott végül, de őt is levertem Konráddal és pont. :D :D Hát nem gyönyörű :) Azért persze a küldik mennek tovább és készülnöm kell az ostromra. :lol: :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 12 hétf., 11:16 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Kipróbálgattam én is a játékot, és sajnálattal kell közölnöm, hogy a nekromanciát ISMÉT jól elcseszték... :(
Olyan szintű OP képesség lett belőle, hogy egy sima skirmish pályán 3 hónap játékidő után összeharácsoltam 1600 csonti hoplitát és valami 300 bensííít. Innentől kezdve nincs ellenfél, ami meg tudna állítani, és unalomba fulladt az egész.
Ami még dühítő, hogy a nekromancia skill valami össz HP-ból kivont százalékos osztással dobálja a csontikat, mert 57 db Rúdtáncos (vagy harci táncos, vagy mi :D) legyőzése után kinyertem belőlük valami 150 db csontvázat és 40 db Banshee-t.
4 db Küklopszból 35 Csontit... és így tovább.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 12 hétf., 12:57 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!
Hagy vitatkozzak picit! A H5 és H6 kapcsán nagyon nagy volt a nyomás a fejlesztőkön, hogy elszúrták a necromanciát, mivel gyakorlatilag használhatatlan egy rövidebb mapon, mint pl. egy multimap. Éppen ezért a H7-ben visszanyúltak a H3-hoz és csakúgy mint ott volt nagyon erőssé tették a Necromanciát. A balanszon mindig lehet vitatkozni, de a H3-ban is úgy volt, hogy leginkább map függő az, hogy melyik mapon melyik vár tűnik a legerősebbnek. Ráadásul a H3-ban is eltelt jó néhány hónap míg eljutottunk az 1.4-es patch-ig ami gyarkolatilag egy etalon volt, ami a várak kiegyensúlyozottságát jelenti és hosszú évekig, sőt több mint egy évtizedig tartott míg jött olyan kiegészítés (ha nem is gyári), amit már jobbnak tartunk picit (Heroes 3 WT).
Ráadásul magad is elismered, hogy egy skirmish mapon, az AI ellen játszottál és így nem volt kihívás... Nos szerintem elég nagy baj lenne, ha egy H3-ban sok-sok évet edződött játékosnak kihívást jelentene az AI elleni játék a H7-ben. Szal emiatt ne temessen senki semmit pls! :)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 12 hétf., 13:28 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Nálam Sergei szorgosan támadott. De nem sokáig! :D

Academy 1. pályájának az eleje nehéz a kevéske emberrel, utána már könnyű lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 12 hétf., 16:25 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Nimbus írta:
Hali!
Hagy vitatkozzak picit! A H5 és H6 kapcsán nagyon nagy volt a nyomás a fejlesztőkön, hogy elszúrták a necromanciát, mivel gyakorlatilag használhatatlan egy rövidebb mapon, mint pl. egy multimap. Éppen ezért a H7-ben visszanyúltak a H3-hoz és csakúgy mint ott volt nagyon erőssé tették a Necromanciát. A balanszon mindig lehet vitatkozni, de a H3-ban is úgy volt, hogy leginkább map függő az, hogy melyik mapon melyik vár tűnik a legerősebbnek. Ráadásul a H3-ban is eltelt jó néhány hónap míg eljutottunk az 1.4-es patch-ig ami gyarkolatilag egy etalon volt, ami a várak kiegyensúlyozottságát jelenti és hosszú évekig, sőt több mint egy évtizedig tartott míg jött olyan kiegészítés (ha nem is gyári), amit már jobbnak tartunk picit (Heroes 3 WT).
Ráadásul magad is elismered, hogy egy skirmish mapon, az AI ellen játszottál és így nem volt kihívás... Nos szerintem elég nagy baj lenne, ha egy H3-ban sok-sok évet edződött játékosnak kihívást jelentene az AI elleni játék a H7-ben. Szal emiatt ne temessen senki semmit pls! :)

Temetni még nem temetem, mert a 6 várból csak 2-t láttam eddig, de kicsit vicces, hogy 4 db Kükiből hogyan lehet 35 Csontit kinyerni? :D Oké, rendben, hoyg nagy, meg tele van csonttal, de akkor is... 4 Kükiből max. 4 csontvázat! :))))

Egyébként: 7 db Landsknecht-el lekaszaboltam 750 db Csontvázat. Csak 2 hullott el. Ez normális? :D
Mindenesetre tetszik az a nagy drabális állat!

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 12 hétf., 22:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Megszakadt a kapcsolat van nálam egy ideje. Nem tudok bemenni. S elején javítócsomagot keres csak nem jön már a patch hét elején?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 13 kedd, 17:26 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
az Otherworld kritikája a játékról:
https://www.youtube.com/watch?v=Gm6xevlxvsc


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 177 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség