Egy kis help, hogy más ne járjon pórul:
Haven 2. kampányában sorra kell csinálni a küldetéseket, azaz 3 bánya elfoglal (ezt nem is lehet máshogy); 2 erődítmény elfoglalása / újraépítése; csajt kormányzónak; majd felfedezni a felszínt - na itt lehet eltolni, mert tovább lehet menni és felfedezni az egész térképet mielőtt elfoglalnád és újraépítenéd a két erődöt. Ha így teszel akkor megtudod csinálni a többi küldit még, csak majd egy csapdában találod magad, hogy bezárul mögötted egy ajtó, és sehol semmit sem tudsz csinálni. Újratölteni meg nem engedi nekem közvetlenül mielőtt becsapdáztak volna, mert kidobál a játék, hogy végzetes hiba... Külföldi fórumon is írták, hogy csak sorrendben lehet ezt, mert bugos.
A másik a wizard 3. küldetése: ott is érdemes megcsinálni minél hamarabb a főküldiket, mert időkorlátos, mert utána adogat még párat (mellékküldit is, de főküldetést is, és az a lényeg), melynek a végén el kell még vágtázni a halál f... ( a többit kitaláljátok), én meg olyan ****** jól kiszámoltam, mert szeretem felderíteni az egész mapot, csatázgatni, összeszedni a végleges bónuszokat stb., hogy kb. 1-2 nap híja volt hogy elérjek az adott helyre, de sehogy sem ment. Volt egy korábbi mentésem a map közepén, amivel így is buktam volna pár óra játékot, hogy elölről kezdjem, de még az sem jött össze, mert load crash. Hahaha, annyira sírtam és nevettem egyszerre.
Apropó, load crash. Wizard 3. pályán is, ahogy fentebb írtam, Nekromaták 2. pályáján is, és a Haven 2. pályáján nem a szokásos load crash, hanem a bug miatt összeomló játék. Igazi kókány munka, ezek után én azt mondom, hogy aki kevésbé türelmes típus, az ne vegye meg a játékot, amíg nem orvosolják ezeket, vagy ha meg veszi / vette, akkor készüljön ezekre mielőtt játszani kezd. Én is azt mondtam, hogy jegelem, de még mindig próbálkozom valamiért, ami szép és jó, mert játszok is vele, meg nem is. Főleg, amikor egy többórás játékidőt b*sz szét egy bug vagy egy load crash.
És végül egy apró spoiler-féleség, úgy írtam, hogy a háttérbe olvadjon nagyjából (jelöld ki az olvasáshoz), mert nem találtam spoiler taget; akiknek nem menne a wizard 2 küldetésének a vége, amikor a szellemvilágban van egy kis fejtörő:
Szimmetrikusan van felépítve a két oldal, azaz egymás tükörképe. Mindig ugyanabba a körbe kell mozogni a két hőssel, hogy aktiválják a hidakat. A sorrendre már nem emlékszem, de lehet, hogy megy sorba is a dolog. Nekem először csak az azonos körítések tűntek fel a két oldalon és először azokat nézegettem párban, amiket kiszúrtam egyből (egy-egy őrző szobor az adott köröknél, stb.), de aztán leesett a tükörképes dolog is.
|