Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 299 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 12:47 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A pirosra Vogyi!

Vagy a fórummotor csinálja, vagy a Shadow Council ! Mert mindig e honlapnál szokott felére menni letörni a link fura mód. Ha észreveszem hogy megint letört akkor nincs gond.

https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... m-the-team
Itt egy leírás a 2. bétáról már tölthető 8 GB!
http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/c ... -available
Ezek az újdonságok de mit takar pl az Arcane Knowledge system? Vagy a Battlesites?

We have iterated on the spell acquisition: we have introduced a new Arcane Knowledge system and added new adventure buildings granting spells
We have completely redesigned and rebalanced the Meta Magic skill
Battlesites have been added (not all of them, we keep a couple for release just for you)
Countless changes to the game interface, both big and small. Signs & feedbacks have been greatly improved.
AI overhaul (still a big topic at Limbic)
Sim turns!
Multiple languages support
Adventure Map camera visibility has been improved, with the dreaded atmospheric fog removed.
Astmospheric fog has been adjusted in terms of density, whilst the depth of field has been entirely removed.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 18:05 

Csatlakozott: 2008 aug. 14 csüt., 16:13
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Bjuv
lanyizoli írta:
Sziasztok! Ha valakinek lesz kedve én is tolnék 1v1-et vagy esetleg 2v2őt próbaképp :D


Akkor meg is lennénk,mert felölem is mehet a jöhet ami a csövön kifér(na persze nem hajnalig mert munka is van,mármint hétköznap..hétvégén mehet egy visszavágó :D )
Szóval jelentkeznék a felvetésre 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 19:55 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Mi a uplay nevetek? Multi online nem nagyon működik mondjuk mindig kiírja időtúllépés van a serveren. LAN és Hot seat jobban működne egyelőre.

Nálatok is magyar a játék ? Még ne ma végleges magyarítás van elvileg.

De vannak hibák.
A sivatag engem vakít csak nagyon?
A terület zenéket (a füvest kivéve az Romero asszem) Roc Chen csinálta egyébként meg a Dungeon várzenét. A többit Romeroék mint mindig. A csata zenékben viszont néha van 1-2 Heroes 6 os is... Meg 3-4 új is.

Nálatok is nem írja ki a a lények nevét a tréképen vagy csak a magyar változat nem írja ki. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 20:18 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Remélem csinálnak majd valamit az AI körének hosszával, mert kicsit sokáig tart míg lenyomja. A Heroes 5-ben az AI hozzáképesít fénysebességgel végzett, pedig már az is elég necces volt :D Továbbá egy kicsit hiányolom a lények hátterének leírását, remélem a teljesben már benne lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 20:19 

Csatlakozott: 2008 aug. 14 csüt., 16:13
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Bjuv
hahakocka írta:
Mi a uplay nevetek? Multi online nem nagyon működik mondjuk mindig kiírja időtúllépés van a serveren. LAN és Hot seat jobban működne egyelőre.

Nálatok is magyar a játék ? Még ne ma végleges magyarítás van elvileg.

De vannak hibák.
A sivatag engem vakít csak nagyon?
A terület zenéket (a füvest kivéve az Romero asszem) Roc Chen csinálta egyébként meg a Dungeon várzenét. A többit Romeroék mint mindig. A csata zenékben viszont néha van 1-2 Heroes 6 os is... Meg 3-4 új is.

Nálatok is nem írja ki a a lények nevét a tréképen vagy csak a magyar változat nem írja ki. :D


Zoral vagy én még a kedvenc váram hőseivel ismerkedem..játékra még nem volt időm :lol:
Már azt keresem kivel menjek a 2 v 2 be :lol:
jonasfire..az uplay nevem egyébként :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 20:48 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A magyar változatban még nincs lény név pl kalandtérképen meg egy két artifakt neve :D

Multiplayer egyelőre mindig időtúllépéssel kilép nem tudunk csatlakozni pedig most fent vannak serveren vagy 400 an :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 21:08 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Strider... basszus félórája ezen a lényen röhögök! :lol: :lol: Hát komolyan ezt hogyan sikerült összehozni??? Sírok! :twisted: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 21:09 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Jó kérdés. :D Először horrornak tűnt aztán meg a 3Dben vicces lett. :D

Multiplayer nálad se működik mi? Mindig overloaded time out serverek vannak. :D

LAN és Hot seat működik viszont meg a szimultán körök is állítólag.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 26 szer., 23:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
egy órát toltam valami S méretű mappon, aztán meguntam......én ehhez öreg vagyok, így elsőre ez sem lesz egy világverő game, egy a sok közül.
Valamiért nekem csak magyarul megy, hiába állítom át angolra, mikor újraindítom megint magyar lesz.
Szép dolog, hogy a story magyar, de könyörgöm a unit nevek azok maradjanak meg eredetiben, senki nem kíváncsi a nyomorék megnevezésekre.
Gondolom a következő Táborban esély lesz megnyerni a játékot, bár valószínű, hogy addigra max. 2k ft ért simán lehet kapni, mert 12k nem ér az biztos, ahogy az elődjei sem.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 7:45 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A skill kombinálásokkal szerintem nagyon H5 re hajaz. A mágia ág is spellek, mage guild, a városkép is módja is. Ha ismerted a h5-öt ezt is félig meddig. Igaz sok hős skill és pár spell és lény h6 os meg a lényfelosztás is maradt h6 os alap elit bajnok.
Moddolás, random map generator, HV-VI -nál elvileg jobb térképszerkesztő, szimultán kör is van. Még béta sok hibája van reméljük kijavítják.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 9:55 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Tegnap én is játszottam 1-2 órát magyar nyelven a kis pályán. a Sötétmélye vagy valami hasonló nevű várral.

Nem vagyok jó véleménnyel az egészről. Próbáltam kikapcsolni minden lassító körülményt, de még így is sok animáció felesleges.

Hátul az Arctalan meg a Beholder semmit nem érnek. A hősök még mindig drágák.
Az AI rengeteg ideig lép pedig nem is látom. A gyors csatákat rendre bebukja a sereget, amit én 1-2 lény veszteséggel hozok.
A sereg szétosztása továbbra is körülményes, 5 perc mire leszedem 1-essével a lényeket és ezt minden csata előtt meg kell csinálni.

Lighting bolt sebzése a könyvben 20-120-ig vicc kategória, amikor mágussal vagyok.
Megkérdezi a mage guild építéskor hogy milyen varázsló vagyok, ami szerintem csak arra jó hogy minden szinten kapsz 1 olyan varázslatot.
Baromira bonyolult hogy minden hősnek más talentfája van. Kormányzó feature működését én nem láttam és nem is értettem hogyan kellene.
Lények megvétele ablaknál még egy kis gyerek is összerak jobbat.

Fordítások bugosak és néhol rosszak is.
A mana pont mennyiségét a Szellem határozza meg. Ha megnézed milyen skillt ad az épület azt írja ki, hogy Végleges járulék vagy valami hasonlót.
Több helyen nem fér ki a magyar szöveg vagy szét van csúszva.

Majd még adok neki még egy esélyt, de így elsőre nem tetszik. Csili-vili rengeteg animációval, de nem mindig ez a fontos.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 11:20 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A magyarítás egy régi build elvileg. Legalábbis remélem értitek. :)

Balliszta/gyógyító/katapult lények (Beholder, Arctalan is az elvileg) úgymond akkor jók csak sajnos nem sajnos ha arra toltok a skilleknél nálam én pont olyan hőssel voltam Sylvannál szívatott eléggé elején sokat segített. S lehet kombinálni a Sylvan nép faji skilljével is pl dupla sebzés megjelölt lényeknek. (mint a H5-ben csak itt ne meg gyűlölt ellenség van)
Manánál és mágiasebzés is csak akkor erős igazán ha az az adott mágiaág fel van fejlesztve. Egyébként pont úgy működik a mágia skill ág mint a Heroes 3-nál (Gyorsítás/Lassításnál pl) pl a expert szint területre vagy több lényre ható varázslatot ad míg előtte alap novice szinten csak 1 főre nyomhatsz.
Az AI H6-ban bétában sokat lépett teljes játékban már nem remélem itt is ez lesz és nem hülyül meg sem közben. :D
H5-óta elég drágák a hősök és sok az animáció is, gyakorlatilag a 3D-vel ez jött el. Majd bemásolom mit mondott a játék lead designere erről miért van ennyi animáció miért nincs annyi pénz a gamere ezért is....
Ja animációra elvileg van egy wait for the animations or not opció beállításoknál van vagy 500 féle.. :D
Sereg szétosztására van egy jó gyors gomb egyébként. Nálam nem volt olyan lassú de tény lassabb mint a H3-nál. Gyors gombokat be lehet rakni mondjuk mindenre.

Hát kell még javítás Nekrókra és barbárokra kíváncsi leszek.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hahakocka 2015 aug. 27 csüt., 11:43-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 11:43 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Sajna egyet kell, hogy értsek több mindenben Tekivel... Egyelőre a fanyalgók táborát népesítem én is.
Nagyon erősen az az érzésem, hogy a kevesebb néha több (és szerintem most a H7 esetében is). A skill rendszer nekem már az 5. és a 6. részben is gyakorlatilag egy átláthatatlan túlburjánzó katyvasz volt és ez nem hogy javult volna, hanem úgyérzem romlott. Miközben az effektekből is lehetne kicsit kevesebb... feleslegesen nyúzva a gépet.

No de azért ne feledjük, hogy amikor a H2 után megjelent a H3 az is nagyon csillivilli és szinte zavaróan animált lett. Szal még ne temessük, szokni kell és lehet ez lesz az "új 20 éves játékunk"! :)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 11:48 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Nekem mondjuk jobban tetszik a H5 H/ H7 skil lrendszere, mert szabadabb és nincs az, hogy ezt nem dobta azt nem dobta, és sok a hasznos skill igaz nehezebb megjegyezni. h3 ban kevés a jó skill pl. (sok az olyan amit nem használunk legtöbbször vagy nem lehet diplomacy pl)

Beállításoknál sok grafika i és animációs lépést ki lehet kapcsolni én is lehet ki fogok párat majd. Unreal 3 engine ugye fps-ekhez volt nagyon rámentek az animációkra.....

Legalább van LAN H6-ban nem volt meg modolás, random map generator szimultán körök, és elvileg jó térképszerkesztő. Ezekben bízok ha megoldják jól.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 11:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Ott hibáznak, hogy rossz alapokra helyezik az egészet, h5, h6 nem jó, vagy kell egy teljesen új és egyszerűbb terv vagy vissza a h3 hoz, mindenben.
A skill rendszert egy ideje mindig elkúrják, nem értik meg, hogy felesleges bonyolult dolgokat belevinni vagy túl sok skill t beletenni, mert ez igy nem érdekes, hanem a leszarom kategória.
Játékmenet lassú, nekem a kalandozás sem tetszik, elég könnyen lehet "badclick" mert a csillogó szartól nem látod a lényeget.
Hero meg ne támadjon, toljon spellt s vezesse a sereget, de nekem ne variáljon ott valami fegyverrel, ha tök hülye elmondani egy varázslatot az adott körben.

off.
egyébként minden fronton ez az igénytelenség a tendencia - vagy számomra nehéz jó játékot írni - egyetlen kivétel az utóbbi időben a Witcher 3.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 12:48 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Hát sajnos erre mennek a mai fiatalok (tisztelet a kivételnek) minél szebb minél csili vilibb, a lényeg a játékmenet meg elveszhet mindez alatt. UBisoft mondta hogy az Assassin's Creed-ből 10-szer annyi ment mint Heroes ból. Jó én is kitoltam őket a Unityt még nem, de egy egyszeri 20 órás játékidő 1-2 évente

Witcher 3 tuti jó az 1-2. is tetszett de voltak korlátaik itt alig van. Most lépte át a Witcher 3 a 6 muilliós eladási számot ! Majd beszerzem ha akciós lesz idén..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 13:05 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Pedig muszáj lesz jól sikerülnie, mert ellenkező esetben félek, hogy az ubi parkolópályára küldi a Heroest. Nem tudom, hogy mennyire volt nyereséges a hatodik rész, de nem hiszem, hogy olyan nagyon sokat hozott nekik a konyhára. Ha most a hetedik résszel is beégnek, akkor nem hiszem, hogy tovább erőltetik a dolgot. :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 13:24 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Itt kiderül pár dolog pl a modellek újrahasznosítása kapcsán, az art design a költségvetési bajok, a döntési nehézségek kapcsán, a Heroes eladási számainak csökkenése kapcsán. A hős kezdő bónuszokról is szó esik. S kiderült pl hogy a H6-jól fogyott csak nem lett sokkal nyereségesebb a nullszaldónál. Hisz a játékok költségei 20 év óta megnőttek. H3 sokkal olcsóbb volt és kevesebben vették meg mint H6 ot pl furamód.
Assassins Creed sorozat egyes részei 10-szer jobban fogynak mint a Heroes részek. Így több pénzt adnak is a fejlesztésre (bár ez ne mindig látszik a Unityt még nem játszottam de a többinél is volt pár gyenge rész pl az AC 3.). Pl a Might and Magic X-et is 10-ből 2 ember vette meg.... Állítólag. Ezért folytatása kérdéses.


Stevie said:
Look, you can blame budget to a certain point, after which all there's left to blame is incompetence. And some design decisions just scream of it.

My post was only referring to the art budget. Game design or programming are different topics and a different column in the budget. But in 2015 art is definitely the biggest column, for any game. Which is sad, but we have to deal with it.

The_green_drag said:
If your still around, is there any plans on giving necropolis and dungeon's reused units some more touch ups, like you guys wanted, in an expansion or update?


I'd rather try to add more content to the game to be honest rather than just tweak the existing.

Storm-Giant said:
Why I can't simply understand is investing so many resources into high quality models when in-game they are represented in the tiniest sizes possible


There's basically three reasons for that:
- 3D artists actually work on detailed models in Zbrush or Maya (what we call the hi-poly model) and then downgrade them to use ingame (the low-poly model). So using the detailed versions saves time. That's the simple, practical reason.
- 2D graphics, as great as they are (and trust me, I'd love to do a Heroes game with lovely hand-painted 2D graphics), are actually more expensive than 3D graphics in our HD age (finding good 2D animators is not easy, finding cheap ones is almost impossible). If we need to do 3D models and turn them into 2D sprites (like they did on H3/H4) then it's actually simpler to go full 3D.
- Marketing. It's easier to make cool looking trailers with detailed 3D models. And trailers help the game sell more.

Now I see some people may have misinterpreted my post, or maybe over-interpreted it. Heroes itself is not in any danger, but it needs to find new paths in a challenging PC market. All series that have existed for 20 years have to. Doing some art recycling seemed the best road to take. But maybe we were wrong? Time will tell.

As for Heroes VII, Limbic and us will be working on Heroes VII until the release date, and even beyond that. The map editor is really cool and allows to do great stuff, and I for one intend to use it to the max (more on that in a couple of weeks, but I think many of you will like it). And hopefully we can do expansion packs that add brand new content without having to recycle anything this time around.

Last but not least, I believe in Heroes VII. The road has not been an easy one, we had to make tough choices, but I am confident by September 29th you will see the work and the love Limbic and us have all put in this game.

In the meantime -- we are reading all of your feedback and will keep on improving, balancing, debugging. So keep them coming. Just make sure they are a bit more developed than "they changed it, now it sucks"
Még folyt köv.

Again, I was talking from the point of view of production and budget, not of the gameplay itself.

The truth is, it was much cheaper to make games in the 90s, so you didn't have to sell as many copies as you would have to nowadays to make a benefit. I found an old magazine article from the early 90s where some devs were happy of their game being a best-seller... after selling 3000 copies. Nowadays it's more like 3 million copies

Times have changed, we either have to change Heroes in a fundamental way, which we don't want to do (heck, according to you we already changed it way too much, although I'm pretty sure we'll get criticized in some reviews for not changing enough ), or change our way to produce a game, which is what we tried with H7.

I still consider H7 a "best-of album" of Heroes, but I agree it's "our" best-of album. I believe every fan would make his own best-of album, each of them different from all the others. And they would all claim to speak for the whole fanbase
LizardWarrior said:
Yet, nowadays, making games is a lot easier. There are a lot of indie games out there, unreal makes it easy as hell, don't deny it, Limbic uses it, I use it and it eases the process a lot. You already got physics build in, drag and drop interface, you can separate level design from actual programming. You don't need to make your engine old style in OpenGL or DirectX, you already got one hell of a tool there.


That's exactly why we use it on H7 rather than a proprietary engine like on H5 and H6. Although it still needs a lot of work to make a Heroes game in Unreal. It's not a magic wand.

LizardWarrior said:
also the market is much much bigger, a lot of people got computers and internet now, there is steam, no need to advertise your game God knows where.


These are the good sides, but every coin has a flip side. The Steam market is overcrowded and tough as nails, it's very hard to stand out because so many games are released all the time so marketing and advertising cost more than ever, people pirate PC games with much more ease than before thanks to high-speed connections, and the increase in computer power mean you need to spend much more money on graphics else you get called "outdated", even if your game doesn't rely on eye candy.

@Marzhin or Ubi-Nox

Could you please explain why you make hero-specialization something that doesn't exactly support the hero-class almost in every case?


Keep in mind I'm not one of the game designers, my job revolves around levels and story, but as far as I understand two things happened:

- on one hand, it was a choice from the game designers to make specializations less important than they were in H5 for instance. Because of the class system we have in H7 (with 3 Might classes and 3 Magic classes per faction), the class is actually, in many ways, your hero's true specialization. What we currently call specialization is more of a "quirk", something that sets the hero apart from other heroes of the same class in the early game, but is much less important than the class in the long run. I think part of the issue is the fact we still use the name "specialization" where it should really be called "starting bonus" for instance.

- Specializations were chosen very early on, based on the hero's bio or his past specializations (in the case of returning characters), but the classes and the precise set of skills they would grant were not set in stone yet. When I say "chosen early on" I'm not talking about specific design, just a general direction like "Tyris = Cavaliers".

I agree that a new round of iteration on specializations is much needed now that all ingredients are finally in place. I can't promise it can be done for the release), but I will definitely push the topic. Now it won't change the general philosophy behind specializations, but at least we can try to make them more useful and more fun.

dark-whisperer said:
@Marzhin
When and why did you choose to make unique neutral creatures like Shantiri titan and Gold dragon and leave black dragon untouched?


Work on these units were done before the votes even started. Outsourcers had not yet increased their prices.

dark-whisperer said:
Why is every dev, when giving explanation about reused models, saying they would rather polish the game and add more features when art has completely separate budget as you said?


Not a separate budget, a separate column in the budget. But the total budget remains the same. So increasing the art budget would have meant eating away at the other columns. For the Vampire and Lich we were able to negotiate an extra to redo the models, but that's not something we can pull off every time.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 13:37 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Itt meg egy Heroes 3 rajongó írása érdekes.


Hello I am still new here, but tried to play one map in Beta yesterday and here is what I can comment so far.

Being a firm believer that HOMM3 is the best in series by far, I think this VII Beta is on the right track.

I have played 1 Large map 1v1 on easy mode. Academy, might Hero (the one that specialises in Rakshasa)
Most of my observations will be done from active player's of Heroes 3 standpoint.

- Movement of Heroes, especially when they have exploration movement bonuses should be more, quite a bit. H3 was good cos you could be very mobile later in the game.
- Large map took me roughly 5 hours to finish with 1 opponent, which is way too long. Opponent moves have to be much faster, Heroes need to cover more terrain. Quick combat should be done in a way that it is perfectly viable in Easy and Normal mode against Neutrals and weak enemy Heroes. I really do not want to lose time on clearing mobs.
- Quick combat cannot be used against enemy Heroes no matter how weaker they are, this is nonsense and a clear waste of time. This option should be available, it is the players choice.
- while building creature dwellings in town, it is not possible to see creatures' stats and abilities
- abilities and stats of creatures in Hero's army cannot be seen while in town screen
- Getting more magic power stat, is not increasing the damage of my Hero's spells (played Academy might Hero but this should not make a difference)- more magic power= more magic damage no?
- does this game have Dimension door spell implemented in the highest magic tier?
- opponent AI- a bit too stupid even for easy mode. He didn't pick up all the resources lying around, no resource mines taken after 2 months.
- For easy mode I think resources were adequate, Academy buildings and creatures require quite a bit of gold, I have to see how it is on higher difficulties.
- I am glad the game is not ridiculously difficult on easy, like H6 was.
- Nagas from H3 are much more appealing creatures than Rakshasa.
- Maps in H3 feel a bit more open, in H7 maps feel cramped and claustrophobic.

TL;DR Game tempo is slow, has to be faster, XL map in Heroes 3 needs around 3 hrs to finish, it should be similar here.
But compared to H4-H6 this is done pretty well so far.

Will play more and will write further observations


Szimultán körök felgyorsítják a játékot de BUGOS még!!!!

so i will eventually post a reaaaly long detailed beta feedback post but FIRST i need to tell(or yell) something.

WHY AM I WATCHING OTHER PLAYERS BATTLE? creatures, hero levels, tactics everything is OPEN to enemy player.

at first i thought it was because we went for sim turns.. then in second attempt we saw IT ALSO EXISTS WITH NORMAL TURNS.

this is really ridicilous. sim turns is already great at: incredible fast turn phases and it is really fun.. but this feature ruins the whole experience! im not joking!

Az Outsourcerek pedig dupla fizetést kértek a modellekért valamiért min előre számolták.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Heroes VII Béta
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 27 csüt., 14:22 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Lol sokan meg azt mondják, hogy a H5-6 hoz képest ledegradálták a játékot 10-12 éveseknek. D: Plusz sokan azt írják a balliszták ultra erősek lettek a skilekkel pont hogy útl erősek nem gyengék.. Hmm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 299 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség