Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Might & Magic Heroes VII
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 15 pén., 22:52 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Most hogy hivatalosan is bejelentették a folytatást, a kívánságos-ötletes téma mellé szerintem jó ha van egy infós, véleményes, mégis csak témájában más a kettő.

Might & Magic Heroes VII - Gamescom 2014 (Announcement trailer)

Hivatalos honlap

És amit pio linkelt, a gameplay a gamescomról.

Azt már tudni hogy 6 vár lesz (az alapjátékban) amiből 4 már biztos : Haven, Academy, Stronghold és Necropolis. A maradék kettőről még lehet szavazni :wink:

Úgy tűnik hogy egy várban 8 egység lesz : 3 Core, 3 Elite és 2 Champion unit, de a gameplay alapján úgy látom a hősnél csak 7 hely van, talán új taktikai lehetőség? :P

A hősöknek négy osztálya lesz a hivatalos oldal alapján leírtaknak, valószínűleg 2 might és 2 magic orientáltságú fejlődési lehetőség lesz.

Ami a gameplayből kiderült :

- Lényegében még csak a H6 van átültetve az új motorba, később ez még rengeteget változhat.
- A látvány valami eszméletlen, gyönyörű grafikát kapunk.
- A H6-hoz képest 3 új nyersanyag lesz.
- A játékmenet egyenlőre borzalmasan lassúnak tűnik, remélhetőleg később jobb lesz. Meg ha már szeretnék multi-baráttá tenni a játékot, nem ártana ha pörgősebb és zsúfoltabb lenne a dolog...

De jövő tavaszig még sok idő van. Remélhetőleg felhasználóbarát játékot kapunk, amivel akár online bajnokságot, akár támadás formátumú versenyt is tudunk rendezni :wink:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 13:03 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Kezelőfelület király,végre megint 6 nyersanyag.Változatos ötletesek a csaták helyszínei. Egység kártyák okék és a Titán valami állat és a várak meseszépek belülről és kívülről is egyedül a Haven vár szerintem kívülről **** e nagyon és ugyan úgy a Haven terület komor, rossz egyszerűen nem tetszik, de a Varázslók területe mesészép ahogy meg van csinálva külön pont az ostromnál hogy teleportkapu van icon_smile.gif Grafika látvány egy kicsit Age of Wonders 3 de szerintem lehetne egy kicsit meseszerűbb .
Negatív így amin kéne változtatni: Ivan külsején remélem lesznek változtatások. Ne legyen már minden népnek lovas hőse......találjunk ki mindegyiknek egyedi hátast hogy a fajok még jobban külön legyenek.
Varázslók lényeinél az a gyík fura de még azon várok hát ha lesznek jók.
Térjenek vissza a hősök faji speckói.

Lényegében eddig bizakodó vagyok mert nem rossz de kell még rajta dolgozni. Csapat nemrosz.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 14:38 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
A gameplay alapján nekem baromira tetszik. A látványvilág kifogástalan, és a városképek is nagyon jók lettek.

Ami nekem mondjuk nem jött le így a videó alapján, hogy a terület alapú rendszer, ami a 6-ban volt az itt is megmaradt?

A játék sebessége, egy kicsit lassú, de szerintem ezt majd lehet állítani, mint ahogyan a többi résznél is lehetett.

Viszont a bemutatott pálya alapján én úgy hiszem, hogy baromira bonyolult lesz hozzá saját pályákat készíteni (már ha egyáltalán lehet majd).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 14:51 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
jani91 írta:
Viszont a bemutatott pálya alapján én úgy hiszem, hogy baromira bonyolult lesz hozzá saját pályákat készíteni (már ha egyáltalán lehet majd).


A kampány pályák gondolom mind ilyenek lesznek, de a térképszerkesztőt felhasználóbaráttá szeretnék csinálni. Egy multiplayer térképnek meg nem kell brutálisan kinéznie, annak játszhatónak kell lenni :wink:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 17 vas., 20:26 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://www.youtube.com/watch?v=HyjBp9pmiUI&app=desktop

KING-ROMERO: HEROES:M&M VII recording w. KARIN MUSHEGAIN

Egy kis zenei making of videó a rutinos zeneszerzőtől Mr. Romerotól aki szeret szivárogtatni! :)

Elvileg megmarad a területrendszer és mint látható a 3 lény szint is alap-elit-bajnok.
De úgy látszik sok elemet átvesznek az 5. részből is!
Meglepő látni hogy ilyen szépen átültették az FPS-TPS játékokban használt Unreal 3-motort!
Egy bajom van vele eddig igaz ez kampány térkép, hogy nagyon távolinak tűnik nehezen belátható egy multinál pedig ez is fontos! Igaz ez kampány videó volt csak még!
Azt hallottátok a gameplay videóban, hogy nagyon fontos lesz ezúttal hasonlóan a Kings Bountyhoz vagy főleg Age of Wonders 2-3 hoz az, hogy mely oldalról ütjük az ellenfelet, ugyanis ha hátulról vagy oldalról ütjük pl többet sebez az ütésünk értelemszerűen, az is bejött hogy van fedezék rendszer rendesebben megoldva, az időjárás effektek is végre nagyon szépek, DE :) láthatóan még a spell ikonok és varázslatok és nagyon sok dolog a Heroes 6-ból van átemelve. Tetszett hogy +3 féle kristály van még mint új nyersanyag.

Egy kis érdekesség

Úgy tűnik visszatérnek a karavánok és nem lesz azonnali egység átadás egyik várból/erődból a másikba.
A 6. néphez egy Dungeon vs Inferno szavazás lesz.
A viszonylag kevésnek ható frakciószám a kisebb költségvetési okok miatt van ez az Ubi sara. De végülis 6 nép van a 4. rész óta sőt a 6. nál csak 5 volt...
Mindegyik frakciónak 8 egyedi lénye lesz a bajnok lénynél egy alternatív lehetőségként lesz a 8.
Újra lesznek városképek mint régen. Remélem azért pl a Haven-né jobban fog kinézni mint a gameplay demoban. Bár jobb mint a H6 é volt az tény.
Nem lehet majd átkonvertálni a várakat mint a 6-ban a saját népünk fajtájára.
Újra 6 nyersanyag lesz + az arany és lecserélik arégi fajta nyersiket 3 új féle kristályra a 4. kristály úgy tűnik mintha a 6.-ból ismert lenne + lesz fa és kő és arany.




http://www.gamestar.de/spiele/might-mag ... 58798.html

The German PC games magazine GameStar has an article with some additional information direct from Limbic:

1.) The second faction vote (after Fortress and Sylvan) will be between Dungeon and Inferno.

2.) The limitation of faction types is due to budget restraints -- i.e. Ubisoft hasn't given Limbic more money to implement more factions. This is no speculation -- it's the way Stephan Winter, the head of Limbic, himself tells it to GameStar.

3.) Each faction will have 8 unique creatures while there will be two top-tier creatures as alternatives.

4.) Town screens will back as we know them from the good old days.

5.) The game will feature 6 resources plus gold again -- instead of the 3 resources plus gold in Heroes 6. This also means a return of the marketplace. It's interesting to note that there will be 3 new resources replacing gems, mercury, and sulfur.

6.) It will not be possible to convert towns to other town types anymore.

7.) Caravans will be reintroduced as a means of transporting creatures between towns over the course of days. The immediate transportation and global recruitment of Heroes 6 will not exist in Heroes 7.

S nekem úgy tűnt a demoból hogy lesznek újra területek mint a H6-ban mivel az erődök is kb úgy helye3zkedtek el benne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 18 hétf., 19:00 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
A Sylvan & Fortress szavazás jelenleg 67% a 33% ellenében áll, jelenleg egy erdőlakó bagázzsal vagyunk gazdagabbak :wink:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 18 hétf., 21:02 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Újabb infók a német lapból :

7 kampány lesz ezeknek a végén egy epilógus pálya mint a 6. részben.
Balliszta, elsősegély sátor visszatér.
Egy jó térképszerkesztő lesz!
Nem lesz annyira lineáris a játékmenet pl nem lesznek túl magas erejű lények mindenhol blokkolásként egy irányba kényszerítve
A Heroes 3 érzést akarják elérni
-2D-s városképek lesznek de maga a játék egyébként full 3D-s lesz.

There will be 7 campaigns, 1 for each faction and a final campaign/epilogue, like in heroes 6. 4-6 maps per campaign.
Ballista, First Aid Tents etc are back.
There is a map editor.
Less linear gameplay (no high levels monsters to force block paths and force you down a certain route).
Wants to capture a Heroes 3 feel
Towns screens are 2D again but game is 3D.

http://www.joystiq.com/2014/08/14/givin ... c-heroes-7

S úgy néz ki külön lesznek a spellek a skillektől, kérdés még lesznek a mage guildek megint.

Kérdés lesznek a e bossok
újra?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 1:46 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Nekem úgy tűnik, 10 féle nyersanyagunk lesz!!

Arany, fa, kő és HÉTféle kristály!! A demo játékban csak négyféle látszik, de facebook oldalukon kinn van mind a hétféle sárkányvér kristály.

Minden elemi mágia kap egy saját kristályfélét: Tűz, Víz, Levegő, Föld, aztán ott lesz még a Fény és Sötétség, valamint az Ősi mágia kristályok. Érdekes...

Viszont amit nem értek, hogy kerül a Haven várba a Dire wolf??

Az meg csak melléduma, hogy a Limbic nem kapott elég pénzt több nép behelyezésére. Az igazi ok, hogy tartogatni kell dolgokat a későbbi kiegészítőkre is, hogy minél több sarcot leakasszanak rólunk! :)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 6:56 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Haven nép kinézetre mint valami futurisztikus gépesített modern korból jöttek volna. Komolyan az angyal helyett kiválasztaná a másik lényt ?

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 8:14 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
ElderOne írta:
Nekem úgy tűnik, 10 féle nyersanyagunk lesz!!

Arany, fa, kő és HÉTféle kristály!! A demo játékban csak négyféle látszik, de facebook oldalukon kinn van mind a hétféle sárkányvér kristály.

Minden elemi mágia kap egy saját kristályfélét: Tűz, Víz, Levegő, Föld, aztán ott lesz még a Fény és Sötétség, valamint az Ősi mágia kristályok. Érdekes...

Viszont amit nem értek, hogy kerül a Haven várba a Dire wolf??


Hogy eloszlassam a kételyeid:
1. nem kell aggódni, egészen biztosan nem lesz 7 féle sárkányvér-kristály adaptálva. A M&M egyszerűen csak promotálta a facebookon az Ashan Compendium egy olyan fejezetét, amiről még nem esett szó.
2. a rémfarkas logikus lény. A Szent Birodalomban a Griff Hercegségen kívül nem szelidítenek griffeket, mindenhol máshol rémfarkast használnak. Megjegyzem ízlésesebb is a giffnél, de az igaz, hogy a Sylvan soraiban jobban állt volna.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 8:40 
Avatar

Csatlakozott: 2013 szept. 11 szer., 14:25
Hozzászólások: 72
Üdv, osztom Glace véleményét..de ne általánosítsuk a farkasokat, a rémfarkas valóban a kastélyhoz kötődik a frakció történelme miatt, de létezik erdei farkas is, ami viszont az elfek erdei világába illik...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 9:03 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
De ha jövőt nézzük a Griff egy eléggé szent állat lesz Ivan miatt :)
Gondolom a történet arról fog szólni Griffék hogyan fognak hatalomra jutni a birodalomban.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség