Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 0:16 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Belekezdtem a heroes 3 harc multiplayer megírásába webes felületen, kb. a 3%-a már megvan :) :
-Harcmező megrajzolása
-Léphető mezők megjelölése
-Kezdetleges mozgás (átrepül a mapon :) )
Persze még rengeteg munka lenne vele, hogy játszható legyen, ha sikerül megvalósítanom a projektet, egy olyan online harcrendszer lesz elérhető, amit menet közben bármikor el lehet menteni, visszajátszani stb.
Ami akadály lesz az a képek animálása, hisz kb. egy szörnyhöz több száz képkocka tartozik, amit nincs kedvem photoshopba egyenként átlátszóvá tenni :S
Akit érdekel, link:
http://h3battle.tk/


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gergely012 2013 júl. 17 szer., 11:20-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 9:43 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Tehát ezt a heroes 3-mat lehet majd neten is játszani azt mondod?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 10:03 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Azért az egész heroes 3-at nem, csak a harcot, de az elég távol van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 10:18 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Az úgy nem jó az egészet meglehet csinálni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 10:45 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Vass Gábor írta:
Az úgy nem jó az egészet meglehet csinálni?

Ha ilyeneket írsz, fogalmad sincs, hogyan és meddig tart egy ilyet megcsinálni. A VCMI-s srácok is legalább 2 éve dolgoznak a játék újra megírásán C++-ban, te meg azt várod el tőlem, hogy egyedül csináljam meg az egészet, ráadásul Javascriptben, + PHP-ban :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 11:05 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Nem feltétlen egyedül csak úgy sokkal jobb lenne és értelme is:D:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 11:39 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Vass Gábor írta:
Nem feltétlen egyedül csak úgy sokkal jobb lenne és értelme is:D:D

Csak megvalósíthatatlan lenne, ezekkel a webes nyelvekkel nem lehet a heroes 3 data fájlaival dolgozni, újraírni az egészet pedig kb. lehetetlen/értelmetlen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 12:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Nem kell animálni, elég ha mozognak ahogy most is. Viszont minden képesség és spell felvitele rengeteg időbe tellene. Biztos megakarod csinálni?

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 17 szer., 13:14 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Teki1986 írta:
Nem kell animálni, elég ha mozognak ahogy most is. Viszont minden képesség és spell felvitele rengeteg időbe tellene. Biztos megakarod csinálni?

Előbb csak azt próbálom megcsinálni, hogy lehessen egymást támadni, majd utána jönnek a bonyolultabb dolgok. Azt nem ígérem, hogy befejezem, de megpróbálom :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 29 hétf., 22:41 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Sokáig nem írtam, kicsit el voltam foglalva. Egy kép, hogy jelenleg hogy néz ki a harc:
Kép
Szerintem kicsit magas, de ennél jobban nem tudtam összezsúfolni.
A támadás mint a képen látszik, egy hexa kijelölésével jön fel, legpraktikusabban így tudtam megcsinálni. Ha van valami ötletetek, írjatok :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 30 kedd, 7:29 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Szia!
Nagyon tetszik a kezdeményezésed, lenne is pár kérdésem ezzel kapcsolatban. De csak nagyon alapvető php-s és javascriptes ismereteim vannak, előre szólok:
-Mit csinálsz pontosan a képekkel photoshopban? Az egységek körüli részt teszed átlátszóvá? Milyen formátumba konvertálod át?
-Csak multis használatra tervezed, vagy AI-t is akarsz írni?

Még lesznek más kérdéseim is, de azokat majd csak később, nehogy elijesszelek :D

Egyébként azért érdeklődöm, mert tavaly elkezdtem egy minecraft-heroes projektet, ahol minecraftban lehet építeni Heroes-os épületeket (vagy igazából akármilyet). De minecrafton belül a heroes csatarendszer kialakítása eléggé halva született ötlet. Arra gondoltam, hogy valami webes felület kellene hozzá, erre itt van a projekted!

Itt van amit tavaly követtem el, de jelenleg romokban áll ez is:
http://www.youtube.com/watch?v=hZX0xnF0jUQ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 30 kedd, 10:32 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!
Csináltam többféle hexagont, amiknek árnyékot photoshopban adtam:
KépKépKép
-Van 2 ciklus, ami sorba rak minden hexagont, és amikor pl. egy olyan koordinátához ért amin egy egység van, akkor az üres hexagont rakja alá, ha meg olyanhoz ami benne van az aktuális egység mozgási területbe, akkor az árnyékosat.
-Van egy oldal ahol nagyon jól megcsinálták a heroes V-t online: http://www.lordswm.com/index.php
Majd lehet, hogy én is ilyenné tervezem, akkor pedig biztos kéne egy kezdetleges AI.

A Minecraftos projekted nagyon jól néz ki, bár a harccal tényleg nagy problémád lenne :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 30 kedd, 19:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
A Lords of war and money-jal szoktam is néha játszani, bár a harcon kívüli dolgokból még nem sikerült mindenről felfognom, hogy pontosan mi értelme van :)

A photoshopos kérdéssel arra akartam kilyukadni, hogy ha elmondod, hogy mi kellene ahhoz, hogy egy-egy szörnyet animálj, akkor lehet, hogy ki tudok találni valami egyszerűsítést hozzá.

Szóval ha kell segítség, akkor jelezd, és megbeszélhetünk valamit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 30 kedd, 19:32 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
gergely012 írta:
A támadás mint a képen látszik, egy hexa kijelölésével jön fel.


És ha egy hexáról több egységet is lehet támadni? :)

Amúgy tetszik az ötlet, lehetne nyomni baráti (vérre és sörre menő :twisted:) H3csatákat tolni :P

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 30 kedd, 21:35 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Photoshopról:
A .lod fájlok kicsomagolása után minden szörnyhöz tartozik egy .def fájl, amibe bele vannak dobálva a képkockák .pcx formátumban. Ezeket el lehet menteni .bmp-formátumba, illetve van hozzá egy segéd .h3l fájl is, ami jelöli, hogy mondjuk a 40-48as képkockák a támadás, a 30-39 a mozgás stb. Ami baj ezekkel van, hogy rengeteg van belőlük, egy szörnyhöz kb. 20 akció tartozik, vagyis egy szörny = 20 gif. Ha úgy számoljuk, hogy pl. elég csak a mozgás, támadás és állás animáció, az is kb. 9 képkocka darabonként.
Ami nehézségem van a képekkel, hogy az átlátszó színt zöldként tárolják, az árnyékot pedig rózsaszínként. Kép róla:
Kép
Én meg nem ismerek olyan módszert, ami automatikusan kicseréli ezeket a megfelelő színekre.


Támadásról:
Itt egy régebbi béta:
http://h3battle.tk/
Kattints bárhova, az összes lehetséges támadási lehetőséget felsorolja :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 31 szer., 15:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Szia!
Volt egy kis időm, körbenéztem a neten, és elkezdtem írni egy programot, ami segíthet. A feldolgozós része megvan, de még így is 1-2 óra lenne, mire az ember az összes lényről elkészít egy ilyen animációt.

Jelenleg annyit csinál a program, hogy a kitömörített bmp fileokat megnyitja sorrendben, a színeket és az átlátszóságot buherálja kicsit, és hozzáadja egy gif-hez, amit a végén elment egyben.
Így egyelőre az összes infó elveszik külön-külön az animációkról, de a különválasztást is meg tudom oldani gyorsan a H3L fileok segítségével.

Szóval ha van kedved animálni, akkor csak szólj, segítek :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 31 szer., 19:35 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Ez az animáció egy az egyben a Scorpicore def fájljából kiszedett bmp fájlokból készült.

Ha megvan mind a 76 kép (kb ennyiből áll egy lény animációja) csak egymás mögé kell dobálni, és elmenteni GIF-be, vagy amibe akarod. Max 1-2 perc szerintem. :)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 31 szer., 20:07 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Igen, ezt a gif-et a def fileból készítettem, azonban nem egy az egyben. Így néz ki, amikor egy az egyben abból készíti az ember. Minden egyes képkockában be kell állítani, hogy a háttérszín és az árnyék átlátszó legyen (vagy ha mást akarsz csinálni az árnyékkal, akkor azt). Emiatt 1-1 lény elkészítése nem 2 perces munka lesz. A programommal 1-1 ilyen gif előállítása kb. 5 mp, és az is könnyen megoldható, hogy a különböző animációkat (állás, mozgás, támadások, stb.) külön-külön gif-be pakolja.

Valamint az is gond, hogy kb. minden lényhez különböző számú képkocka tartozik (de itt-ott még az animációk számában is van eltérés).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 31 szer., 20:08 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Bár egy kicsit zöldes szegény scorpicore foga, ilyen gyorsan nem képzeltem volna, hogy össze lehet dobni egy ilyet :D
Ha el tudod küldeni a megoldásodat, szívesen elszórakozok az animációk megcsinálásával. Most pl. az artifact-okat, hősöket és a lényeket fogom feltölteni az adatbázisba, azzal is sok móka lesz. Illetve még a harc sincs kész (spec. képeségek, spell, támadás), de az is hamarosan meg lesz.
Most egy hétig nem leszek, aki addig akar segíteni pl. artifact-ok feltöltésével, nyugodtan szólhat :)
Link: http://h3battle.tk/artifact.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 01 csüt., 18:06 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Gondoltam itt is megmutatom, hogy sikerült megcsinálni a gif-eket, most már nem zöld a mantikór foga, és külön-külön vannak az animációi, pl.:
repülés, birizgálás, semmittevés, sebződés, védekezés, halál

És ez megvan az összes lényről, váranként szétválogatva. A program kb. 1 óra 10 perc alatt készíti el a 2298 darab gif-et. Ha viszont a zöld fogú mantikór is jó (akkor kb. minden zöld lesz, ami eredetileg fehér volt), akkor viszont 15 perc alatt megvan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség