Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 01 csüt., 20:03 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Ez valami nagyon jó lett :) És meg lehetne csinálni a castle gifjeit egyenlőre, vagy a programmal én is meg tudnám ezt tenni? Csak a. bmp fájlokkal dolgozik?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 01 csüt., 20:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Reggel elküldtem neked a linket az összeshez privát üziben, le is tudod tölteni :) De publikussá tenni nem biztos, hogy jó ötlet lenne :/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 01 csüt., 20:47 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Hoppá azt nem láttam, most már megvan. Amint hazaértem megpróbálom összedobni, köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 01 csüt., 21:25 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Nincs mit, ha kell még valami más, akkor nyugodtan szólj, megnézem, hogy mit tehetek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 02 pén., 0:46 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A varitárgyak bármelyik rész tárgyai lehetnek vagy csak a H3?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 02 pén., 5:10 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
szerintem bőven jó így úsztatva mintha sakkoznánk, nem fontos animálni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 02 pén., 11:42 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
T-Rex írta:
A varitárgyak bármelyik rész tárgyai lehetnek vagy csak a H3?

Inkább csak h3, azokból is csak amiknek a harcban is van hatása.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 07 szer., 22:54 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Tesztből beraktam a mozgás és egy helyben álldogálás animációt. A maradék rózaszín zöld színt kb. sikerült kiszűrnöm, viszont a honlapon sokkal később jönnek az animációk (kb. harmad másodperc eltérés) mintha a saját gépemen tesztelném. Ezt majd megpróbálom úgy orvosolni, hogy pl. a képeket egy külön szolgátatónál tárolom.
Link a mostani állapothoz: http://h3battle.tk/combat.php?id=1


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 08 csüt., 22:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Tök jó lett! Szerintem azért az animációk bizonyos szinten fontosak. Nem mondom, hogy kihagyhatatlanok, de azért csak jó látni azt, hogy épp melyik lényt támadják, meg hasonlók :) Zöld-rózsaszín melyik egységeknél maradt még benne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 08 csüt., 22:54 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Soknál :) Pl. troglodytnál, de nem probléma, csináltam rá egy scriptet ami kiszűri.
Kód:
mogrify -path "C:\xampp\htdocs\h3\images\anims2" -fuzz 25000 -transparent rgb(179,1,254) -transparent rgb(6,249,20) anims\castle_animations\*.gif

Most rakom fel a képeket egy másik tárhelyre, ott kb. 2x gyorsabban tölti be őket. Jelenleg még csak a castle lényeit csináltam meg, a többit majd később. Inkább most az az elsődleges, hogy a harc működjön :)

Szerk: Így már kicsit gyorsabbak, bár azt még mindig nem értem élesben miért játsza le néha 2x az animációt ha ráviszem az egeret. Az alap sebzést most már kiszámolja a program, egyenlőre csak A-D értékek alapján (ki lehet próbálni, bal felső sarokban van az eredmény).
Most pedig egy újabb hétre elvonulok...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 24 szomb., 7:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Egyébként ha az AI írásában kell valami segítség, akkor beszélhetünk róla :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 24 szomb., 23:01 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Fizban írta:
Egyébként ha az AI írásában kell valami segítség, akkor beszélhetünk róla :)


AI terén lesz egy kis segítségem, mert ahogy látom a VCMI-ben megtalálható a forrás: https://github.com/vcmi/vcmi/blob/maste ... ttleAI.cpp


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 26 csüt., 20:04 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Kicsit elgondolkoztam, hogyan lehetne a kalandtérképet is megcsinálni.
1. Arra jutottam, hogy a terrain megrajzolása túl sok munka lenne, mert maximum úgy lehetne megcsinálni, ha minden egyes lehetőséget számba veszünk (pl. homok/fű jobb átló), és elmentjük egy képkockaként, majd a térképet eszerint építené fel a program. Ha azt nézzük, hogy 8 féle terep van (víz+underground kivételével), akkor legalább 192 féle képet kéne megcsinálni.
2. Szerintem úgy lenne megvalósítható, ha a térképet egyszerűen megcsináljuk editorban, leprintscreenlejük, majd berakjuk ahogyan itt látható:
http://h3battle.tk/index.php
(felhasználó: teszt, password: teszt)
Kép
A nyersanyagokat, objektumokat, bányákat pedig utána rárajzolja a program, aszerint, hogy mit láthat a felhasználó.
De ekkor ugye a felfedezést egy kicsit meg lehetne kerülni, mert az oldal betöltésekor már amúgyis megkapja az egész térkép terepmintázatát, szóval körülbelül kitalálható mi merre van.
3. Erre megoldás maximum az lehetne, ha a lementett képet feldaraboljuk, és azokból rakja össze a térképet a program, de ez túl macerás lenne...

Szóval a fentiek szerint a 2. megoldás tűnik nekem megoldhatónak, ahogy a linkben láthatjátok. Vélemény?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség