Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 10 kedd, 23:13 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Tudom-tudom. A hat is csak nemrég jelent meg és a Heroes ismérve a sok-sok kiegészítő (bár én mai napig, csak az Armageddon blades-et találtam szórakoztatónak). És a magyar kollégák ezerszer jobb munkát végeztek (szerintem), mint orosz kollégáik (bár lehet, csak a magyar érzés beszél belőlem :) ) de vannak olyan fenntartások, olyan igények, amiket biztos nem fog tudni orvosolni egy-két kiegészítő lemez. Legfeljebb egy-két dolgot.

Szóval, szerintem mindenki eressze el a fantáziáját és írja le, mit hiányol, mit tenne vissza, stb.

Amik az én igényeim, ötleteim, vágyaim a várakat és a toborozható egységeket illetően:

- Jöjjön vissza a jó öreg mocsár! Szerintem nem én lennék az egyetlen, aki örülne, ha a gnollok és gyíkemberek visszatérnének!
- Jöjjön vissza a Rampart- Tower- Dungeon hármas! Ez három annyira alap vár szerintem, hogy némileg pofátlanság lenne ha nem lenne alapból benne a játékban.
- Jöjjön vissza a Conflux. Szerintem kifejezetten jót tenne a játék hangulatának egy elementálokra koncentráló vár.
- A Forge ne csak áprilisi tréfa legyen! Nem kell teljesen az eredeti koncepcióhoz ragaszkodni, elég csak pár egység ötletet megtartani, mint a Pyro. Simán elbírom képzelni, hogy gremmlinek, gnómok, goblinok, smurfuk által irányított gőzgépek és léghajók indulnak csatába. Vagy a Heroes 4-ből megismert jó öreg Sárkány gólemek. Sőt, ide elbírom képzelni űrlény sztereotípiák és híres sci-fi lények "paródiáit" heroes inkarnációit is! Vagy akár Impossible Creatures féle, összemixelt állatokat is.
- Legyen egy egyiptomi kultúrára épülő vár! Szerintem sokan örülnének neki.
- Ahogyan mondjuk egy olyan várnak, ami nem feltétlenül magyar de jó lenne néhány magyar jellegű egység bele (Szépasszony, puli, huszártisztek, turul madárkák).
- A szentély egy ZSENIÁLIS vár! Bármi legyen is, ha ugyanez a csapat csinálja a hetedik részt a szentélyt meg kell őrizni! (és bőven elég bele ennyi naga! nem szabad elcseszni azzal, hogy telerakják nagákkal, ez a kettő pont elég bele. Nem azért, mert nem szeretem őket, eggyel lejjebb kifejtem, hogy értem)
- Frakciók legyenek és ne fajok! Bár úgy látom, ez viszonylag a Black Hole hozzáállása is. Engem az első négy részben az fogott meg, hogy nem fajok, hanem "szövetségek" voltak, ezzel minden vár színesebb volt. Az v-ben nekem ez egy kiherélésnek felelt meg. Igen, mindenhol volt egy két üdítő kivétel, de ez az "elf, karddal, elf bottal, elf íjjal" koncepció...így én akár húsz fajt is tudok kreálni a játékba. És itt nem a használhatóságról van szó, hanem a kreativitásról. Ami fontos nálam.
- De ha ez elkerülhetetlen lesz a hetedik részre, akkor könyörgöm, a Dungeont a minotauruszok irányítsák és ne a sötét elfek! Ez esetben utóbbi népség kapjon külön várat és csá! A Dungeon a minotauruszoké! És pont!
- Jó lenne vagy a barbároknál vagy a mocsáriaknál néhány őskori lényt látni (mint a raptor lovas, hogy valami pozitívat is említsek, az ötből). És ugyancsak jó lenne ha a múmia újra várban toborozható lény lenne.
- Jó lenne, ha a Tower vissza költözne a hegyekbe és megőrizné ezt a mitikus téli hangulatot. Viszont nem vagyok az ellen, hogy legyen egy török-arab-indiai kultúrára épülő vár janicsárokkal, varázsszőnyegekkel, dervisekkel, elefánt lovasokkal. Sőt, annak se vagyok ellensége, hogy a dzsinn ide kerüljön ebben az esetben. Csak akkor a mágusok kapjanak kárpótlásul viharmadarat, magmasárkányt, vagy valami egyéb mágikus lényt.

Első hozzászólásnak ennyit szántam, a többi ötletem és vágyam majd leírom legközelebb ;)
- Jó lenne ha a várban toborozható lények száma emelkedne 9-re. Ez esetben viszont nem tartom szükségesnek, hogy a három legerősebbnek legyen fejlesztett változata.

_________________
mokusfeszek.blog.hu - Saját zenéim és írásom a Dinka Villa lakhelye (valóságshow "paródia")


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 10 kedd, 23:47 

Csatlakozott: 2009 ápr. 30 csüt., 13:53
Hozzászólások: 159
Sziasztok!
-Szerintem a várak és lények számával alapvetően nem kell babrálni, a heroes 3 sod-hoz képest kicsivel több lény elfér, de a túl sok lény kuszává tenné a játékot. (Jó tálalással még ez is megoldható, csak multiplayerhez meg kell találni az egyensúlyt a tanulhatóság, és a lények elmélyült ismerete között.)
-A lények fejlesztetlen és fejlesztett változatai között lehetne nagyobb különbség, csak ez anyagiakban is mutatkozzon meg. (Az épület és lény árában is!) Új taktikázást tenne lehetővé, és olyan változatosságot, amilyenre korábban nem volt példa.
-A kalandtérképen a főhős mozgatására a 3-ban volt a legtöbb trükk, valami hasonlót nagyon jó lenne viszontlátni. (Nem úgy, mint az 5-ben és a 6-ban, ahol a lények sebessége nem befolyásolja a hős sebességét, és csak a saját terepükön tudnak veszteség nélkül haladni. A 6-ban külön sérelem, hogy 2-es szinten mindenki nyomulhat logisztikával.) A hősök ára legyen állandó, és a kocsmából csak a már megölt/elfutott hősöket vehessük ki táposan.
-Ne legyen agyonrajzolt, összeeffektelt hipergrafika, az ai végre tanuljon meg csatázni. A heroes játékok legnagyobb problémája az 5-től kezdve a lassúság, a folyamatos várakozás az ai/ellenfél lépésére, a grafika és effektek nehezedő futtatása, így a játék hangulatának rombolása. A heroes játékok legfontosabb eleme az újrajátszaandó harcok, az újratöltések egy-egy kellemetlen meglepetésnél. Ilyen szempontból a 6 autocombat módja hihetetlenül jó, nagy örömöt okozott, hogy megoldották.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 10 kedd, 23:52 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Akkor leírom én is panaszaimat és örömömet.

Elsősorban azon örömök, amit a demoban tapasztaltam :D
Igaz, 2-3 napja van meg a demo (az oldalról), így nem tudom mennyit fejlődött a teljes verzió. De akkor is legalább megy a játék a gépemen :D

Örömök:
-Új lények
-Minden lénynek van képessége
-Sanctuary vár :D
-A játék szépsége
-A Broken Alliance nevű térkép
-Régi hősök új kiadásban
-A kocsmában bárkit megvehetek, nem kell 2 hős közül válogatnom
-Végre a lények újravédekeznek, mint a H3-ban (itt van hátrány is)
-Gyors játék betöltés, illetve telepítés
-Szép betöltő kép
-A hetek leírásai
-A lények animációja
-Képességfa
-A hős skinjének átalakulása, amikor eléri a könny egyik szintjét
-Sok artifact


Panaszok:
-Nincsenek sárkányok
-Nincs mocsár, Dungeon
-Kevés hős választási lehetőség (pálya beállításánál)
-Conflux szerver (mi lesz, ha nem lesz elérhető)
-4 nyersi (fa/kő gyakran volt és kellett az épületekhez, így pénzt ebből nem igen tudtam varázsolni, pláne a kristályból nem :? )
-Nincs mágusiskola
-Ability pontot kell költeni még a varázslatokra is
-Ha ellenséget támadok (pursuit), akkor vér pontot kapok. (ha kell a tp és a könny útját akarom, akkor mit csinálok ilyen esetben? többet ér, ha megölöm őket.)
-Városképernyő
-Épületek nagyon kis számban vannak
-Lényeknek nincs leírása, sem olyan, hogy megmutatja azt, hogy néz ki a lény (H5)
-Némelyik lény túlerős, némelyik gyenge.
Pl: Volt egy csatám 7 upg. Kükivel, hiába csaptam őket 2-3-asával, csak nem akartak dögleni. 4 körön keresztül álltak és röhögtek rajtam, persze ez mellett a bunkóval csaptak ők is.


Hirtelen ennyi lenne.
Mint mondtam, nekem csak a demó van meg.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 11 szer., 14:36 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nagyon egyszerű a dolog: szépen meg kell fogni a H3 complete-t, és minden egyes lényt, hőst, artifactot átvenni belőle a H7-be. :)

Mekkora lenne már, a H6-ban tapasztalt újításokkal, SOKKAL több képességgel játszani a régi, jól bevált szörnyikékkel.

Jah, és Tazart kérjük vissza :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 11 szer., 16:29 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Tazar, Sandro, Yog- mind olyan hősök akik (szerintem) kellenek egy Homm játékba! 8)

A hősökről:
- régi arcokat mindig jó látni. Minél több régi karakter jöjjön vissza a korábbi részekből, ha a történet és helyzet engedi. :D
- Szerintem jó ötlet, hogy lehet választani a könny és vér útja között. Nagyon jók lettek a kasztok, amikbe a hősök tartoznak. Régi vágy volt már a sámán és a szamuráj, öröm volt ezeket a kasztokat a játékban látni.
- talent fa helyett viszont jobban örülnék valami olyannak, ami a Heroes 4-ben volt elérhető.
- Jó lenne ha a hősök között újra lennének aktív karakterek, akik a csatatéren buzgolkodnak. Lehetne mondjuk az, hogy a magic hősök kényelmesen a foteljükből varázsolnak. Ha seregük elpusztul, nekik is good bye! A might hősök azonban legyenek képesek szólózni is és igenis harcoljanak tisztességesen a csatákban. Elvégre might hősök :P

_________________
mokusfeszek.blog.hu - Saját zenéim és írásom a Dinka Villa lakhelye (valóságshow "paródia")


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 11 szer., 17:36 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Cervantes ötletei közül pár darabhoz hozzászólnék :wink:

- A Forge ne csak áprilisi tréfa legyen! Nem kell teljesen az eredeti koncepcióhoz ragaszkodni, elég csak pár egység ötletet megtartani, mint a Pyro. Simán elbírom képzelni, hogy gremmlinek, gnómok, goblinok, smurfuk által irányított gőzgépek és léghajók indulnak csatába. Vagy a Heroes 4-ből megismert jó öreg Sárkány gólemek. Sőt, ide elbírom képzelni űrlény sztereotípiák és híres sci-fi lények "paródiáit" heroes inkarnációit is! Vagy akár Impossible Creatures féle, összemixelt állatokat is.

Szerintem nem kellene ennyire "ekorcsosítani" az egységeket. Szerintem a H5-6 "modernizált" egységei már így is ott vannak hogy éppen elég "modernek" a heroes hangulatához. Kicsit erős ellenpélda, de az íjászokat ne cseréljük le AK47-es, Közel-keleti felkelőkre, ha lehetséges :wink:

- Legyen egy egyiptomi kultúrára épülő vár! Szerintem sokan örülnének neki.
- Ahogyan mondjuk egy olyan várnak, ami nem feltétlenül magyar de jó lenne néhány magyar jellegű egység bele (Szépasszony, puli, huszártisztek, turul madárkák).

Ezt se tartom jó ötletnek. Egy-két kicsit átalakított, eddig is meglévő frakció is elég volna. A túl sok új frakció miatt esetleg kimaradna sok olyan vár, ami nélkül a Heroes nem lenne Heroes :roll:

- De ha ez elkerülhetetlen lesz a hetedik részre, akkor könyörgöm, a Dungeont a minotauruszok irányítsák és ne a sötét elfek! Ez esetben utóbbi népség kapjon külön várat és csá! A Dungeon a minotauruszoké! És pont!

Ezzel felül is írtad az előző javaslatod. Mert ha ők irányítanák, akkor legalább 2-3 féle minótaurusznak kellene lennie, ezért ezt nem értem. Mellesleg ha folytatják az V-VI történetét ( amit nagyon remélek, mert nagyon jó ), akkor maximum semleges lények lennének, mert egy Boszorkánymester egy Meteorzáporral leüti őket, ha rosszat szólnak :D


- Jó lenne ha a várban toborozható lények száma emelkedne 9-re. Ez esetben viszont nem tartom szükségesnek, hogy a három legerősebbnek legyen fejlesztett változata.

Ez szerintem már csak túlbonyolítás lenne, a 7 is bőven elég


Személy szerint úgy gondolom hogy ezek a javaslatok egy inkább bonyolult, mint élvezhetően taktikus játékot eredményeznének. Persze nem azt mondom, hogy nincs szükség ilyen-olyan ötletekre. Bár személy szerint az előző részre építeném a javaslatokat, hogy annyi változás legyen "csak" mint az V és a VI között, persze a történet jó volna, ha maradna, mert van még hová kifejteni :wink: . Úgy gondolom ennek szellemében is gondolkodhatnánk javaslatokon, igaz kicsit meg lenne kötve az "elmélkedő keze", de talán 1-2 javaslat még a készítők fülébe is eljutna :P . Mert gondolom nem egy teljesen új játékot terveznek majd, hanem egy Ashan történelmére, és az V. rész cselekményét folytató VII. részt kapunk majd.

Persze írok én is majd pár javaslatot, hátha tudok 1-2 jó ötlettel szolgálni, csak még kigondolom. :wink:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 11 szer., 22:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
ShurTugal: nem írtam fölül, hanem megfogalmaztam, hogyha ragaszkodnak a faj=vár koncepcióhoz, akkor az a faj legyen a domináns, aki mindig is hű volt ahhoz a frakcióhoz. Arról nem is beszélve, hogy annak idején H3-ban, H4-ben rengeteg minotaurusz hős volt, akik boszorkánymesterként és hadúrként funkcionáltak. Ez a szájkosaras, szolgalélek dolog az oroszok hülyesége, amit egy teljesen másik fantasy alapú játékban nem veszek zokon, de a Heroesban igen, mivel ott mindig is értelmes, civilizált (de gonosz és harcias) lényekként voltak feltüntetve.

Továbbá annak se látom okát, vagy értelmét, hogy ha jönne új frakció azért miért kellene egy régitől megszabadulni és mint a hat és öt példája mutatja, sajnos, a régi frakciók eltávolítása így is - úgy is megtörténik. Szerintem 1-2 új vártípustól és egy-két új egységtől nem bonyolultabb csak változatosabb lesz a játék.
Annak idején szerintem senki se szomorodott el, mikor a 2 után a háromban két(kiegészítővel együtt 3) új frakciót kaptunk, plusz minden lénynek lett fejlesztett változata és plusz a toborozható lények száma hétre nőtt. Bonyolultabb lett a játék? Nem. Legalábbis számomra, talán több taktikát igényelt, tény. De azóta a hell is szinte kötelező frakció lett, a gyíkokért azóta is sokan sopánkodnak (vagy tévedek?). Lehet, ha egyszer bekerülne egy egyiptomi csapat, soha többé nem tudnád elképzelni a Heroest egyiptomi csapat nélkül. Adjunk egy esélyt neki!

Számomra egyébként a Heroes V az antitalentum. Nekem az jelenti azt, amit mások számára a négy. Az elfek Warhammeres ábrázolása, a sötét elfek felbukkanása és dominálása, a minotauruszok szolgasorba helyezése, a törpök és az orkok kiegészítőben való elhelyezése (számomra az ork és a törpe nem csak Heroesnál, hanem egyáltalán Fantasy játéknál alapvető és alapvető dolgokat kiegészítőbe rakni, az maga az arcátlan pénzlehúzás megtestesítője az én szememben).

Egy szó mint száz, a H5 története, világa, lényei egy teljesen másik világba vittek el, mint az első négy, ami nem is baj, egészen addig, amíg a borítóra azt nem írják: Heroes of Might and Magic.

persze, remélem nem érted félre (rossz fórumos tapasztalat máshol, ha valamiben nem értünk egyet, azt hiszik ellenségek vagyunk :D ) és nem veszed magadra, csak néhány dologban nem értünk egyet és nem egyforma az ízlésünk. Persze szerintem ez a kulcs egy jó és értelmes beszélgetéshez. Aztán kitudja, lehet kettőnk érvei és ellen érvei alapján születik meg egy koncepció, ami talán föl lesz használva és bumm! :D na jó, túl messzire mentem. :oops:

_________________
mokusfeszek.blog.hu - Saját zenéim és írásom a Dinka Villa lakhelye (valóságshow "paródia")


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 12 csüt., 9:04 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Dehogy veszem magamra, de gondoltam megosztom az én véleményemet is. Csak úgy gondlom, a VI-ban is kapunk 2 vagy 3 frakciót, ami reményeim szerint Akadémia, Kazamata és Erdőlakók lesznek :wink:!
Ezért gondolom nem lesznek igazán új fajok. Bár szerintem a Szentély, mint faj és mint Frakció beolvadnak majd az elfeknek és "Tavi elfek"ként maradnak majd meg, mint a H5ben, mikor még Tieru élő és nem szellem volt :P

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 14 szomb., 8:58 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Senkit nem akarok megbántani.
"Egy szó mint száz, a H5 története, világa, lényei egy teljesen másik világba vittek el" nagyon jól fogalmaztál ezzel a mondattal.Ez nem Erathia vagy H4 világa ez Asha.Amikor megszűnt 3DO és az Ubi átvette a jogokat és kiderült hogy egy teljesen új világot fognak teremteni akkor megsemmisült a régi világ kész.

Ez egy mese és fantázia világ így csak a képzelet szabhat határt mindennek (azért be kell tartani pár dolgot) Minotaurusz számomra mindig is egy vadállatias természetű dúvad volt aki egy bizonyos fokig értelmes és civilizált volt de azért annyira ne legyen már okos hogy fekete sárkányoknak,és föld alatti jószágoknak parancsoljon. Elfek és Sötét elfek szerintem jó történetük van és kidolgozottak nincs nagy bajom velük inkább velük mint a mocsáriakkal.Törpök és orkok egy kicsit gy síkúak de jók. Törpék szerintem mindig is kis szerepet kaptak de ez meg változott plusz sohasem tudtam megbékélni azzal hogy dombokba laknak mint valami félszerzet kérem szépen a törpök hegyi népség. Orkok végre valami szörny vezeti a barbárokat nem pedig ember. H3 -ba ez engem zavart hogy egy egyszerű barbár ember vagy b.mágus uralkodik orkok,ogrék,behemótok,küklopszok felett és elvétve lehetett találni más fajú hőst.Legtöbb hős a H3-ba ember volt és fele annyi más fajú lény de nem voltak besorolva hogy ki ki felett áll pl egy Troglodyta hős már már a világ ura .
Egy szóval ez nem a régi világ és annak felépítse hanem egy új világ teljesen más nézettel,rendel,történelemmel.(na nagyon jó története van)

Elég keveset játszottam az új részel de van egy pár javaslat a jövőre :
1.kevés a nyers anyag nem lehet taktikázni így a nyersanyagokkal
2.hősök mind lovon vannak, személy szerint nagyon tetszett ahogyan megoldották a H5 a hősök kinézetét ezt vissza lehetne hozni.
3.H5 vagy H4 hős fejlődési rendszerét behozni esetleg a kettő vegyített verzióját
4.hol Dungeon és Wizard és hol vannak az Elfek őket mindenképp vissza hozni
5.Sárkányok hiánya egy kínai sárkány plusz az istenek ez....................
6.egy új gonosz félbúkanása, kezd egy síkú lenni ez a démon dolog
7.Tieru,Realag, és többi nagy hőst irányítani a küldikbe nem pedig hol mi neve nincs testvéreket
8.Internet szükséges a játékhoz. Elment párszor a net és kezdhetem mindent előröl ez vicc és mi lesz ha megszűnnek a szerverek ????????????
9.Mágus tornyok hova lettek ? komolyan Kings Bounty érzésem volt a varázslatokkal kapcsolatba
10.Vár konvertálás ???? minek semmi vegyes csapat nem lesz elfoglalom az ellen várat konvertálás oszt kész mint a valós idejű játékoknál kiválasztom az elején a fajt oszt kész azzal tolom holott a Heroesba az volt a jó hogy több vár lényeit bepakolhattad a seregbe

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 14 szomb., 17:08 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Nekem a legfájóbb az hogy nem lehet hőssel csatázni úgymint a 4-ben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 14 szomb., 18:05 

Csatlakozott: 2012 márc. 17 szomb., 10:37
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: SZOLNOK
Üdv harcosok.
Olvastam a véleményeket a H6-ról, van amivel egyetértek és van amivel nem.
Nos..................:
Amivel nem.
A H6 sok új dolgot hozott, szerintem fogadjuk el, és ne akarjunk mindíg a régi ( H3-4-5 ) játékokhoz visszatérni. pl. minek mocsár vár???
Már volt, most van helyette a "vizi" vár, ami rendkívül erős, hisz a fagyasztásuk, főleg a tápos sárkányé brutális. A béka átugrik a pályán (mikor először rám ugrott, nem hittem a szememnek..........nagyon tetszett, na persze nem mikor engem pusztított)
Így is sűrű a játék, épp elég ami van.

Amivel egyetértek és én is hiányolom...........:

Több lehetőséget és mozgást adnék a hősöknek (mint pl.a H4-ben.ezO.K.)
Én is alkotnék még egy várat, de olyat, amilyen még eddig nem volt.
Pl. egy nindzsa vár, vagy egy kolostor jellegű papok gyülekezete, mint tudjuk nem minden pap imádkozott hajdan, voltak keresztes lovagok is, vagy pl. a túlvilág szörnyei akik valóban szörnyetegek, és brutál erősek legyenek, vagy pl. egy sárkány várat, ahol csak sárkányok élnének, vagy egy AMAZON várat, ahol csupa női sereg lenne, és nem csak a kardjukkal, hanem a bájaikkal is vagy csapdáikkal is tudnának irtani, lenne köztük csaló, hamiskártyás, bordélyházi cica-mica stb.
A varázstorony szerintem felesleges, hisz épp elég varázslatot lehet venni, ha megvesszük a fejlesztett piacot és a scillek között is van épp elég választék a szakosodásra.
Ami nekem furcsa, hogy 30-as szintnél feljebb nem enged fejlődni a játék, így már feleslegesen csatázok, nincs tovább ..............!!!
Valóban hiányolok egy-két épületet én is, lehetne gazdagabbá tenni bár mondjuk pár pálya vagy küldetés után nem tűnik kevésnek.
Kifejezetten tetszik az "ARÉNA"
Már végigtoltam a küldetéseket, sok kellemes percet hozott, és újra lejátszom majd más hősökkel, ha túl leszek rajta majd megosztom a tapasztalatomat veletek, egy biztos.................nekem így is tetszik.

_________________
PIT LORD (ATI)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 14 szomb., 19:15 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én arra nem jöttem rá, hogy régen (1-4) volt csak a lépésszám.
Aztán megjelent a (5-6) kedvezményezés.

Szerintem, a 7-esben elég lenne a lépésszám, sokkal könnyebb volt követni, hogy ki és miért jön előbb a csontváznál.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 14 szomb., 19:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Álmaim heroes verziója a H3 WoG, a warlords 2 és a Diablo 2 LoD keveréke. Könnyen áttekinthető 2D-s kalandtérkép, hatszöges csatatérrel, a warlords sorozatból megszokott erejű AI-val, és nagyjából a Diablo-ban megszokott hős fejlesztéssel (képzettségek, százalékos készségek és varázslat erősség fejlesztések TP-ért). WoG-os parancsnokok és halhatatlan hősök. A mocsárvár visszajöhetne.
És fusson gyengébb gépeken is.

Megjegyzések: A véletlenszerű képességfejlődés a H2-H3-H4 legnagyobb gyengéje. Elég lenne váranként 1-2 hőstípus mint a H4-ben, amit ízlés szerint fejleszthetek. A kockadobásos specializálódás szörnyű emlékeket idéz fel. (pl. lvl 20-as főhős pathfinding nélkül, mocsaras pályán)

A csili-vili 3D háttérbe szorítja a stratégiai elgondolást. Ha már muszáj 3D-ben megcsinálni (mert máshogy nem bólint rá az ubi), legalább legyen lehetőség 2D-re átkapcsolni. Gép ellen sakkozni is 2D-s táblán szoktam.

Esetleg rakhatnának bele moddoláshoz támogatást. (saját várak, lények, varázslatok) Kedvenc váram kb. így nézne ki: master gremlin, storm elemental, griff, enchanter , mighty gorgon, naga, főnix.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 16 hétf., 15:22 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Volna pár kívánságom azért a 7. részhez, most hogy eszembe jutott.

Legyen ( az alapjátékban is lehetőleg ) sok térkép ( kb. mint a H3-4ben ), mind Multi és mind Egyjátékos célra. Legyenek egyensúlyos, szövetséges, brutálnehéz multimapok és egyhősös, XL-es, sok küldetéses, hatalmas csatás vagy épp kicentizett egyjátékos térképek, amik valahol kapcsolódnak történetileg a hadjárathoz. Ne csak hadjárat meg + 7-8 térkép legyen.

A MapEditor legyen felhasználó barát, tőlem lehet 3D-s is, ha jól van megcsinálva. Legyen egyszerű, hogy kezdő szerkesztők tanulhassanak, de persze lehessen bonyolult dolgokat is művelni, hogy a profi szerkesztők profi térképeket csinálhassanak.

doom3d-nek azon ötletét hogy váranként elég a 2 hőstípus támogatom. Bár mondjuk valahogy úgy lehetne megoldani mint a könny és vér, csak mondjuk Idéző-Pusztító mágus Academy-nél, vagy Necroploisnál Halál Lovag és Nekromanta. Mert azért a mágusuk maradjanak mágusok, de a nekróban lehetne variálni, szerintem. Mondjuk egy mágus is tanulhatna ki "nem mágikus" skillt, de mondjuk 5 skillből, vagy skillfából csak egyet. Ugyanígy egy Lovagnak pl. Harc, Védelem, Vezetés, Szerencse mellé jöhetne Fény mágia.

A Diablo-s hős nem tudom hogy válna be, igazából nekem jó lenne egy H5 szerű építési forma, csak átalakítva az előbbi említett elképzeléshez.

A modoláshoz való támogatást is jó ötlet szerintem, bár engem ez nem érint, de attól másnak lehet még jó :wink: .

Az pedig hogy a történet Ashan-ban marad azt természetesnek veszem. Számomra nagy csalódás volna ha új történetet kezdenének...
Kíváncsi lennék mi jönne még Isabella Királynő háborúja után :wink:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 21 hétf., 16:52 
Avatar

Csatlakozott: 2012 máj. 13 vas., 11:48
Hozzászólások: 3046
Tartózkodási hely: Winterfell, Gallifrey, meg mikor hol :D
Én is már elég régóta játszok és lenne néhány konkrét elképzelésem:
Hiányok:
-Heroes sárkányok nélkül, ez ugye csak vicc?
-Elfek hiánya
-Fortress(H3as) hiánya. Ez az a vár ami a 3 óta a kedvencem és nagyon fájó pont, hogy csak a 3ban van benne.
-Mágustorony. Csak mert kell és kész.
-Vár ablak. Nemtudom, a mai játékkészítők nem gondolnak arra, hogy a játékosoknak mekkora élményt nyújtott, amikor látta, hogyan épül fel szépen, lassan a saját városa?
-Academy. A jeges hegyvidéki academy. Egyszerűen nem passzolnak sehova máshova, csak a hóba.
Hősök: Sandro, Yog, Christian, Bron, Shiva, Korbac, Aeris (Nekem ők feltétlenül kellenének a következő részbe :D)

Plusz javaslatok:
-Nemtudom hogy vagytok vele, de én eltudnék képzelni egy ilyen "Kém" rendszert , hogy mondjuk lenne egy ilyen tárgy vagy épület a térképen, hogy bizonyos időre átválthatja a karaktered színét egy ellenséges birodalom színére,(persze attol még nem veszted el felette az irányítást) és így az ezt(és csakis ezt a sereget )nem támadhatja meg , az álcázott hős bemehet az ilyen színű városokba, felveheti az ott lévő lényeket, építkezhet, stb. De egy bizonyos idő után kikapcsolna a képesség és visszaváltozna az eredeti színre. (lehetne egy kicsit taktikázni) :D
-És így a végére, lehetne a moboknak 3 fejlődési fokozatuk.

Nos én ilyennek képzelném a Heroes of Might and Magic VII-t. (Igen, a régi címmel, semmi bajom az újal, de a HOMM jobb mint az MMH :D )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 23 szomb., 1:06 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 12 szer., 9:26
Hozzászólások: 15
Nos én pár szót szolnék a H6-al kapcsolatban.
1.) nem kell félni jön kiegészítő elfekkel és darkelfekkel és járulékos sárkányaikkal.
2.) ha minden igaz azt is követi még egy kiegészítő, ahol még 1/2 nép jön, és ha jól sejtem akkor kapjuk a törpe és akadémia témát, de az utóbbit biztos, ha a lore-ral haladni akarunk, mert valakiknek rendbe kell raknia azt a sok rakoncátlan élőholtat.
3.) a vár hátterek is már útón vannak és ha minden igaz 17.-én ki is jönnek.

Ha lesz heroes VII és továbbra is az ubi fejleszti majd akkor story és dizájn is ezen síkon marad, mert ez az ő játékuk és nem az 1-4.

_________________
"A szavak olyanok, akár a nyilak. Ha egyszer elrepülnek, többé nem hívhatod vissza őket."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 23 szomb., 12:31 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Én örülnék neki, ha a különböző frakciók között nagyobb lenne a különbség!

A skillfában legyenek tiltva bizonyos képességek bizonyos frakcióktól! Pl. a Nekró hős ne tanulhasson meg Heroismot (mivel alkalmazni úgyse tudja)

Hiányolom a Blacksmith épületet és a hadi gépezeteket! Hozzák vissza a ballistát! :D

Magasabb szintű képességeket csak úgy lehessen megtanulni, ha előtte bizonyos számú és fajtájú alapskillet megtanítunk a hősnek. Úgy, mint a H5-ben volt. Aztán ott van a H5-ből sól megismert faji Ultimate képesség! Ezt is vissza!

Kérem a Törpöket vissza! A kedvenc népem volt H5-ben, és igazi kis elpusztíthatatlan genyák voltak! Talpig páncélban pajzzsal, a védekezés a speckójuk.
Hajóidézés, és hajó elpusztítás varázslatokat vissza!

Több neutral szörnyet, és a dwellingjeiket! Rossz, hogy az elementálokat nem lehet beszerezni a pályáról, csak megidézve. Csakúgy, mint a Főnixet.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 04 szer., 0:45 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 08 vas., 19:46
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: dunakeszi
Én szerintem fogni kéne az előző részeket és egy jó kis élvezhető heroest csinálni

A heroes 2-ben volt pár dolog amit nagyon bánok hogy kivettek mivel szerintem nagyon jó ötlet volt :
- A várakba lehetett ilyen kapitány őrház dolgot építeni én nagyon sokszor hasznát vettem ha éppen nincs pénzed hősre jól tud jönni.

- A Heroes 3-ból tegyenek vissza minden hadi gépezetet egy jól felspécizett balliszta életeket ment.

- A heroes 4-ben nagyon jó ötlet volt a karaván pl ha van pénzed és egy erős sereg közeledik a várad fele akkor ki tudod venni a seregedet és át szállítani egy másik várba nagyon hasznos
- És lehessen hős nélkül egységet irányítani sztem a négybe nagyon hasznos volt felderítésre nyersanyagbegyűjtésre stb :D

A várak meg legyen a következők:
Castle, Academy, Sylvan, Necropolis, Inferno, Dungenon, Stronghold, sztem a törp vár az 5-ból nagyon jó és vissza hozhatnák a Confluxot kicsit vegyítve a Sancutaryval, és akár esetleh még a mocsár várat is. :D

- vissza a hét nyersanyagot
- szetm jó kis újítás lenne hogyha a lényeknek nem upgrade lenne hanem minden lénynek lenne pl 5 upgradje hasonlóan mint az 5-ben azzal a különbséggel hogy maga a lény kinézete nem változik hanem válaszhatsz mondjuk max 2-őt bizonyos összegér és sztem ezzel sokoldalúbbak lennének a várak és úgy lehetne alakítani a seregedet hogy ütőképes legyen az épp ellened lévő várak ellen :D

hirtelen ennyi jut eszembe :D

_________________
by Mukilo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 04 szer., 0:59 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
rafalgar írta:
Én szerintem fogni kéne az előző részeket és egy jó kis élvezhető heroest csinálni

A heroes 2-ben volt pár dolog amit nagyon bánok hogy kivettek mivel szerintem nagyon jó ötlet volt :
- A várakba lehetett ilyen kapitány őrház dolgot építeni én nagyon sokszor hasznát vettem ha éppen nincs pénzed hősre jól tud jönni.

- A Heroes 3-ból tegyenek vissza minden hadi gépezetet egy jól felspécizett balliszta életeket ment.

- A heroes 4-ben nagyon jó ötlet volt a karaván pl ha van pénzed és egy erős sereg közeledik a várad fele akkor ki tudod venni a seregedet és át szállítani egy másik várba nagyon hasznos
- És lehessen hős nélkül egységet irányítani sztem a négybe nagyon hasznos volt felderítésre nyersanyagbegyűjtésre stb :D

A várak meg legyen a következők:
Castle, Academy, Sylvan, Necropolis, Inferno, Dungenon, Stronghold, sztem a törp vár az 5-ból nagyon jó és vissza hozhatnák a Confluxot kicsit vegyítve a Sancutaryval, és akár esetleh még a mocsár várat is. :D

- vissza a hét nyersanyagot
- szetm jó kis újítás lenne hogyha a lényeknek nem upgrade lenne hanem minden lénynek lenne pl 5 upgradje hasonlóan mint az 5-ben azzal a különbséggel hogy maga a lény kinézete nem változik hanem válaszhatsz mondjuk max 2-őt bizonyos összegér és sztem ezzel sokoldalúbbak lennének a várak és úgy lehetne alakítani a seregedet hogy ütőképes legyen az épp ellened lévő várak ellen :D

hirtelen ennyi jut eszembe :D



Jól összefoglaltad! Más nem is kell bele! :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 07 szomb., 11:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 10:25
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Budapest-Balatonberény
Sajnos én azzal értek egyet, h a 3DO megszűnésével egy teljesen más Heroes készült, és ennek nem csak a nem igazán a játékhoz illő megvalósítású 3D grafika lett a következménye.
Véleményem szerint a sorozat fejlődésének nem tett yoot a Heroes 3 túlzott népszerűsége, teljesen elfogult lett vele szinte mindenki.
Ezért aztán teljesen más játékot készíteni eleve öngyilkosság (Heroes 4), nagyon hasonlót meg kicsit ötlettelenség (Heroes 5), kicsit bétásat meg furcsa (Heroes 6).
Amit csinálni kellene: egy gyors, pörgős, élettel telibb grafikájú játékot, amely nem a trendeknek, hanem a régi gamereknek akar megfelelni.
Lehetne végre kicsit dárkosabb, sötétebb és a hangulat, és nem ennyire kisiskolás stílusú helyenként. És a megjelenítés stílusa is lehetne egységesebb. Számomra vészjóslóan fájdalmas volt a Heroes 4 bukása, hiszen rengeteg yoo ötlet volt benne az alap Heroes 3-hoz képest (hős csatázhat, több hősöd is lehet egy seregben, karaván, a lények is léphetnek nem csak a hősök, a hős fejlődési rendszere, a lények mindegyikének spec tulajdonságai, stb).
Az, h az ötletek java része senkinek sem tetszett - hibák voltak csak túlhangsúlyozva -, előrevetítette, h a sorozat megreformálhatatlan, felesleges is kiadni több részt, m nem fog egyöntetű fogadtatásra találni. Ehelyett inkább csak leapasztja a Heroes játékosok számát, akik csak kiváncsiságból és a sorozat iránti rajongásból folytatják tovább a játékot, és nem azért m az új rész is annyira elbűvölte őket mint annak idején a 2., a 3., v akár a 4.
A játékfejlesztés sosem mehet "visszafelé", de úgy gondolom, az Ubinak a Blizzardról kellene példát vennie. Kiérlelt remekműveket adnak csak ki a kezeik közül, és igazi úttörők a saját területükön. Összességében nem is annyira sok újítás, hanem néhány rossz fejlesztés orvoslása és a yook megtartása és továbbfejlesztése lenne szükséges.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség