Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Heroes 3 alapjáték átprogramozása http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=1779 |
Oldal: 4 / 9 |
Szerző: | ElderOne [ 2013 aug. 17 szomb., 13:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nem is gondolná az ember mennyire összetett egy program, és mennyi minden kis apró szir-szarra oda kell figyelni, hogy működjön.. |
Szerző: | InteGrál Játék [ 2013 szept. 03 kedd, 9:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Mindenkinek! Kísérletként lecseréltük a várak alapzenéjét, kiváncsi vagyok a véleményetekre. http://www.heroes3.webneked.eu/index.php/varak Mivel még nem készült el minden vár képe, ezért érdemes a zene megnyitása közbe az adott vár egységeit nézegetni a hangulat kedvéért. A másik téma amire véleményt kérnénk, az új játékmód neve. Jó, kifejező név-e az hogy: Heroes 3 - Mítosz Heroes 3 Myth Egyrész van egy új várunk a MÍTOSZ, ami a görög mitológia lényeit tartalmazza, másrészt angolul olyan rövid hogy nem kell tovább rövidíteni (mint pl a HOTA)-t) és nagyon jól hangzik. |
Szerző: | Vologya [ 2013 szept. 03 kedd, 14:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Bátor Harcosok! Nekem tetszik... A név is, nagyon frappáns! Baráti üdv! |
Szerző: | light [ 2013 szept. 04 szer., 9:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
InteGrál Játék írta: Üdv Mindenkinek!
Kísérletként lecseréltük a várak alapzenéjét, kiváncsi vagyok a véleményetekre. (...) HŰSÉG jó BÁTORSÁG jó REMÉNYSÉG mint remény zene jó, de nem paszzol az elementálokhoz MÍTOSZ jó az irány, de lehetne tartalmasabb BŰBÁJ nem tetszik ÁLNOKSÁG nem tetszik, ki énekel a mocsárban? KEGYETLENSÉG jó az orkzene, csak túl monoton FÉLELEM itt is ki énekel, a lidércek? KÁRHOZAT errol sem az ördög jut eszembe Pár javaslat, ha már úgyis a Gyűrűk ura filmzenék dominálnak: A nekrókhoz lehetne mondjuk a Holtak ösvénye vagy a Holtak városa zenéje Fortressnek mehetne a Holtláp Az infernóhoz pedig valami Végzet hegye zene kellene |
Szerző: | T-Rex [ 2013 szept. 04 szer., 18:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hűséghez én egy olyan "templomibb" zenét tudnék elképzelni, de ez sem rossz. Bátorsághoz (szvsz) jó lesz. Remény: a Mass Effect sorozatban akad egy-két olyan zene, mely jó lenne ide. Mítosz: okés Bűbáj: ez a zene szerintem nem passzol ide. Ide valami Hári Péteres zene kéne. Álnokság/Kegyetlenség/Félelem/Kárhozat: ugyanazon a véleményen vagyok, mint light |
Szerző: | InteGrál Játék [ 2013 szept. 05 csüt., 9:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi az észrevételeket! Nem írtam le az eredeti zenéket és az lehet hogy segít a kiválasztás logikájában. 1 Hűség: Mennyei királyság 2. Bátorság: Völgyzugony a gyűrűk urából 3. Remény: A természet elementáljai http://www.youtube.com/watch?v=waqJMvzaXOM Ezeknek a zenék felemelő pozitív érzésűek. 4. Mítosz: A Trójából van hogy az ógörögséghez kapcsolódjunk. 5. Bűbáj: Narnia a fehér boszorkány zenéje a fagyos várból 6. Álnokság: A titánok harcából a medúza zenéje. Mivel a medúza is pikkelyes kígyólény ezért került át a fortressbe. Ezek a zenék olyan "homályosak" nem felemelőek de nem is depressziósak. 7. Kegyetlenség, hát mi más mint az orkok zenéje. Jó hír, hogy a várat át lehet alakítani, a sasbérc helyett Szarumán tornya lesz és onnan lehet majd a mágusokat venne. A Másik, hogy az a torony ami a + támadást adja azt le tudom cserélni a szauron mindent látó tornyára. 8. Félelem: Boszorkányvadászat 9. Kárhozat: Szintén gyűrűk ura Na ezeknek kell nyomasztósabbnak lennie. Ha túl sok a gyűrűk ura zene az nem lenne jó szerintem. Kettőhöz mindenképp passzol. Azért az is felmerült bennem hogy ezek "jogdíjas" zenék és nem-e lesz belőle baj ha ezek szerepelnek benne. ElderOne-nak nem jön be a Conflux 6os szintű lénye a lélek elementál. Mi lenne ha kicserélnénk a "tündérsárkányra" az animációját? (A lélek elementál képessége nem változna.) A színe nem kötelező hogy lilás legyen, a színtippek jöhetnek az elep és felfejlesztettre is! A Naga kiesik a várak egységeiből, semlegesek közé kerülne, de csak egy sima lovas képességeivel. Találtam egy jó kis "keleti" páncélos lovast, és akkor az lenne helyette. |
Szerző: | Glacius Van Thomas [ 2013 szept. 05 csüt., 14:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kár, hogy a többi részből nem lehet belevarázsolni a lényeket. Nekem a pszichikai elementál olyan, mint egy szatír Széttárta a kabátját és a látványtól szörnyet haltak Vagy lehetne kreálni fény, vagy kő elementált. Jó tudom nem 1xű |
Szerző: | doom3d [ 2013 szept. 05 csüt., 19:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
Lehet átvenni lényeket. A WoG-os vaddisznó is H2-ből van. |
Szerző: | ElderOne [ 2013 szept. 08 vas., 14:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem a Pszihik elementál, Mágia elementál kinézete abszolút nem tetszik, ezért javasoltam, hogy cseréljük le a Naga kinézetére, mivel a hatkezű nagát el tudom képzelni, ahogy maga körül mindenkit levág. A tündérsárkányt már kevésbé. De a Naga meg Jocónak nem tetszik ott, így most 1 lény mínuszban vagyunk.. Ötletek, hogy mivel helyettesíthetnénk a turbános mágiaelementált? A képességei meegmaradnak (mágia immunitás és minden körülállót támad)? Az a baj a Tündérsárkánnyal, meg a Nagával is, hogy 2 hexásak, a Mágia elem meg csak egy! Lehet-e módosítani az 1-hex és 2-hex lények helyét? Úgy értem, pl. a 2-hex hosszú griff helyére betettünk egy 1-hexes lényt, viszont csata közben a 2-hexes griff szerepel még mindig.... Ez kicsit probléma. |
Szerző: | ElderOne [ 2013 szept. 08 vas., 14:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
Még egy dolog: Mit gondoltok, a Conflux várban maradjon a heti 4 főnix, vagy izmosítsam meg, és csökkentsem le 2-re a heti szaporulatot, mint a többi várban? |
Szerző: | Áyron [ 2013 szept. 08 vas., 14:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gólem például a helyére ? |
Szerző: | Glacius Van Thomas [ 2013 szept. 08 vas., 18:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
Elsőre nekem is gólem ugrik be pl. gyémántgólem. Sztem jó 5let egy kis tunning a főnixeknek. Olyat meg tudtok csinálni, hogy egyes lények tudjanak varázsolni? Mint pl az V-ben a druida, lich... Vagy mint akár a 3-ban a tündérsárkány, szemfényvesztő. |
Szerző: | ElderOne [ 2013 szept. 09 hétf., 20:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
Olyat nem. Az valahol az Exe fájl 250.000 sorában van valahol bekódolva hexadecimális rendszerben.... Ember legyen a talpán, aki megtalálja... Ha meg is lenne és módosítanánk, crash-elne a játék. Valami bonyolultabb módon meg lehet oldani, de bináris programozásban meg .dll fájl gyártásában nem vagyok jó. |
Szerző: | Glacius Van Thomas [ 2013 szept. 09 hétf., 22:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Értelek Lenne egy kérdésem vagy inkább észrevételem a zenékkel kapcsolatban. Így, hogy innen onnan lettek beszerezve nem sértettek vele szerzői jogokat? Mert lehet, hogy pl a Gyűrűk Urások le vannak védve. |
Szerző: | ElderOne [ 2013 szept. 09 hétf., 22:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Glacius Van Thomas írta: Értelek Lenne egy kérdésem vagy inkább észrevételem a zenékkel kapcsolatban. Így, hogy innen onnan lettek beszerezve nem sértettek vele szerzői jogokat? Mert lehet, hogy pl a Gyűrűk Urások le vannak védve.
Mivel nem kívánjuk pénzért értékesíteni a mod-ot, aligha sértünk törvényt. Ha mégis, nem hinném, hogy Peter Jackson, Howard Shore, vagy Chritopher Tolkien Heroes-ozni fog a magyar moddal. Egyébként nem egy-az-egyben lesz átemelve a zene, hanem megvágva. Max 3-4 perces trackek lesznek. |
Szerző: | Glacius Van Thomas [ 2013 szept. 10 kedd, 14:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
Akkor jó Csak így tovább! |
Szerző: | Áyron [ 2013 szept. 10 kedd, 21:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Total War Medival 2 egyik modnál jött elő az hogy a modot a leakarták védetnii meg stb és hát azt nem lehet mivel a mod alapja Medival 2 és így törvénybe ütközik ha nem fizetnek a jogért. |
Szerző: | InteGrál Játék [ 2013 szept. 17 kedd, 12:21 ] |
Hozzászólás témája: | |
Elkészült a "Szauron" vár: http://www.heroes3.webneked.eu/index.php/kegyetlenseg 1-2 akadályba ütköztünk, ha valaki tud segítsen! - Hogyan lehet módosítani, hogy 1, vagy 2 hexás helyet foglaljon az egység, de a képességei ne változzanak? - Mivel át lett alakítva az eredeti heroes 3 ezért voltak lénycserék, a harci morál ezért rossz az új várban, hol lehet átállítani? - Az új rendszerben van 2 egység (mesterlövész, fehér Gandalf) ami a semleges egységekből lett betéve a várba, ezért nem lehet őket egymásba fejleszteni. Ezt hol lehet átállítani? Ha nem lehet átállítani, az sem a világvége, akkor két különböző képességű egység lesz amit nem lehet felfejleszteni, de azt lehet kompenzálni az egyébb képességeikkel. Viszont akkor 2 semleges lényt fel lehet majd fejleszteni, gorgon bika, naga. |
Szerző: | Áyron [ 2013 szept. 17 kedd, 15:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gnóm ??? Már bocsáss meg de a Gnómnak semmi köze a Goblinhoz Teljesen más fajba tartazó Törpök és a félszerzetek fajába tartozik. |
Szerző: | Helmar [ 2013 szept. 17 kedd, 19:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egy kérdés: Új varázstárgyakat is tesztek bele? Pl.:Morgul penge, Narsil vagy Zeusz villáma, illetve Perszeusz. |
Oldal: 4 / 9 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |