Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Heroes 3 alapjáték átprogramozása
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=1779
Oldal: 4 / 9

Szerző:  ElderOne [ 2013 aug. 17 szomb., 13:35 ]
Hozzászólás témája: 

Nem is gondolná az ember mennyire összetett egy program, és mennyi minden kis apró szir-szarra oda kell figyelni, hogy működjön.. :(

Szerző:  InteGrál Játék [ 2013 szept. 03 kedd, 9:36 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv Mindenkinek!

Kísérletként lecseréltük a várak alapzenéjét, kiváncsi vagyok a véleményetekre.

http://www.heroes3.webneked.eu/index.php/varak

Mivel még nem készült el minden vár képe, ezért érdemes a zene megnyitása közbe az adott vár egységeit nézegetni a hangulat kedvéért.

A másik téma amire véleményt kérnénk, az új játékmód neve. Jó, kifejező név-e az hogy:

Heroes 3 - Mítosz
Heroes 3 Myth

Egyrész van egy új várunk a MÍTOSZ, ami a görög mitológia lényeit tartalmazza, másrészt angolul olyan rövid hogy nem kell tovább rövidíteni (mint pl a HOTA)-t) és nagyon jól hangzik.

Szerző:  Vologya [ 2013 szept. 03 kedd, 14:20 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv Bátor Harcosok!

Nekem tetszik... :) A név is, nagyon frappáns! :) Baráti üdv!

Szerző:  light [ 2013 szept. 04 szer., 9:15 ]
Hozzászólás témája: 

InteGrál Játék írta:
Üdv Mindenkinek!

Kísérletként lecseréltük a várak alapzenéjét, kiváncsi vagyok a véleményetekre.
(...)


HŰSÉG jó
BÁTORSÁG jó
REMÉNYSÉG mint remény zene jó, de nem paszzol az elementálokhoz
MÍTOSZ jó az irány, de lehetne tartalmasabb
BŰBÁJ nem tetszik
ÁLNOKSÁG nem tetszik, ki énekel a mocsárban?
KEGYETLENSÉG jó az orkzene, csak túl monoton
FÉLELEM itt is ki énekel, a lidércek?
KÁRHOZAT errol sem az ördög jut eszembe

Pár javaslat, ha már úgyis a Gyűrűk ura filmzenék dominálnak:
A nekrókhoz lehetne mondjuk a Holtak ösvénye vagy a Holtak városa zenéje
Fortressnek mehetne a Holtláp
Az infernóhoz pedig valami Végzet hegye zene kellene


Szerző:  T-Rex [ 2013 szept. 04 szer., 18:16 ]
Hozzászólás témája: 

Hűséghez én egy olyan "templomibb" zenét tudnék elképzelni, de ez sem rossz.

Bátorsághoz (szvsz) jó lesz.

Remény: a Mass Effect sorozatban akad egy-két olyan zene, mely jó lenne ide.

Mítosz: okés 8)

Bűbáj: ez a zene szerintem nem passzol ide. Ide valami Hári Péteres zene kéne.

Álnokság/Kegyetlenség/Félelem/Kárhozat: ugyanazon a véleményen vagyok, mint light

Szerző:  InteGrál Játék [ 2013 szept. 05 csüt., 9:15 ]
Hozzászólás témája: 

Köszi az észrevételeket! Nem írtam le az eredeti zenéket és az lehet hogy segít a kiválasztás logikájában.

1 Hűség: Mennyei királyság
2. Bátorság: Völgyzugony a gyűrűk urából
3. Remény: A természet elementáljai
http://www.youtube.com/watch?v=waqJMvzaXOM

Ezeknek a zenék felemelő pozitív érzésűek.

4. Mítosz: A Trójából van hogy az ógörögséghez kapcsolódjunk.
5. Bűbáj: Narnia a fehér boszorkány zenéje a fagyos várból
6. Álnokság: A titánok harcából a medúza zenéje. Mivel a medúza is pikkelyes kígyólény ezért került át a fortressbe.

Ezek a zenék olyan "homályosak" nem felemelőek de nem is depressziósak.

7. Kegyetlenség, hát mi más mint az orkok zenéje. :-)
Jó hír, hogy a várat át lehet alakítani, a sasbérc helyett Szarumán tornya lesz és onnan lehet majd a mágusokat venne. A Másik, hogy az a torony ami a + támadást adja azt le tudom cserélni a szauron mindent látó tornyára.
8. Félelem: Boszorkányvadászat
9. Kárhozat: Szintén gyűrűk ura

Na ezeknek kell nyomasztósabbnak lennie.

Ha túl sok a gyűrűk ura zene az nem lenne jó szerintem. Kettőhöz mindenképp passzol.

Azért az is felmerült bennem hogy ezek "jogdíjas" zenék és nem-e lesz belőle baj ha ezek szerepelnek benne.

ElderOne-nak nem jön be a Conflux 6os szintű lénye a lélek elementál. Mi lenne ha kicserélnénk a "tündérsárkányra" az animációját? (A lélek elementál képessége nem változna.) A színe nem kötelező hogy lilás legyen, a színtippek jöhetnek az elep és felfejlesztettre is!

A Naga kiesik a várak egységeiből, semlegesek közé kerülne, de csak egy sima lovas képességeivel. Találtam egy jó kis "keleti" páncélos lovast, és akkor az lenne helyette.

Szerző:  Glacius Van Thomas [ 2013 szept. 05 csüt., 14:13 ]
Hozzászólás témája: 

Kár, hogy a többi részből nem lehet belevarázsolni a lényeket. Nekem a pszichikai elementál olyan, mint egy szatír :D Széttárta a kabátját és a látványtól szörnyet haltak :D Vagy lehetne kreálni fény, vagy kő elementált. Jó tudom nem 1xű :)

Szerző:  doom3d [ 2013 szept. 05 csüt., 19:01 ]
Hozzászólás témája: 

Lehet átvenni lényeket. A WoG-os vaddisznó is H2-ből van.

Szerző:  ElderOne [ 2013 szept. 08 vas., 14:07 ]
Hozzászólás témája: 

Nekem a Pszihik elementál, Mágia elementál kinézete abszolút nem tetszik, ezért javasoltam, hogy cseréljük le a Naga kinézetére, mivel a hatkezű nagát el tudom képzelni, ahogy maga körül mindenkit levág.
A tündérsárkányt már kevésbé. De a Naga meg Jocónak nem tetszik ott, így most 1 lény mínuszban vagyunk.. :)

Ötletek, hogy mivel helyettesíthetnénk a turbános mágiaelementált?
A képességei meegmaradnak (mágia immunitás és minden körülállót támad)? Az a baj a Tündérsárkánnyal, meg a Nagával is, hogy 2 hexásak, a Mágia elem meg csak egy!

Lehet-e módosítani az 1-hex és 2-hex lények helyét? Úgy értem, pl. a 2-hex hosszú griff helyére betettünk egy 1-hexes lényt, viszont csata közben a 2-hexes griff szerepel még mindig.... Ez kicsit probléma.

Szerző:  ElderOne [ 2013 szept. 08 vas., 14:13 ]
Hozzászólás témája: 

Még egy dolog:
Mit gondoltok, a Conflux várban maradjon a heti 4 főnix, vagy izmosítsam meg, és csökkentsem le 2-re a heti szaporulatot, mint a többi várban?

Szerző:  Áyron [ 2013 szept. 08 vas., 14:29 ]
Hozzászólás témája: 

Gólem például a helyére ?

Szerző:  Glacius Van Thomas [ 2013 szept. 08 vas., 18:47 ]
Hozzászólás témája: 

Elsőre nekem is gólem ugrik be pl. gyémántgólem. Sztem jó 5let egy kis tunning a főnixeknek. Olyat meg tudtok csinálni, hogy egyes lények tudjanak varázsolni? Mint pl az V-ben a druida, lich... Vagy mint akár a 3-ban a tündérsárkány, szemfényvesztő.

Szerző:  ElderOne [ 2013 szept. 09 hétf., 20:45 ]
Hozzászólás témája: 

Olyat nem. Az valahol az Exe fájl 250.000 sorában van valahol bekódolva hexadecimális rendszerben.... Ember legyen a talpán, aki megtalálja... :D

Ha meg is lenne és módosítanánk, crash-elne a játék.

Valami bonyolultabb módon meg lehet oldani, de bináris programozásban meg .dll fájl gyártásában nem vagyok jó. :)

Szerző:  Glacius Van Thomas [ 2013 szept. 09 hétf., 22:28 ]
Hozzászólás témája: 

Értelek :) Lenne egy kérdésem vagy inkább észrevételem a zenékkel kapcsolatban. Így, hogy innen onnan lettek beszerezve nem sértettek vele szerzői jogokat? Mert lehet, hogy pl a Gyűrűk Urások le vannak védve.

Szerző:  ElderOne [ 2013 szept. 09 hétf., 22:49 ]
Hozzászólás témája: 

Glacius Van Thomas írta:
Értelek :) Lenne egy kérdésem vagy inkább észrevételem a zenékkel kapcsolatban. Így, hogy innen onnan lettek beszerezve nem sértettek vele szerzői jogokat? Mert lehet, hogy pl a Gyűrűk Urások le vannak védve.


Mivel nem kívánjuk pénzért értékesíteni a mod-ot, aligha sértünk törvényt. Ha mégis, nem hinném, hogy Peter Jackson, Howard Shore, vagy Chritopher Tolkien Heroes-ozni fog a magyar moddal. :lol: :lol:

Egyébként nem egy-az-egyben lesz átemelve a zene, hanem megvágva. Max 3-4 perces trackek lesznek.

Szerző:  Glacius Van Thomas [ 2013 szept. 10 kedd, 14:10 ]
Hozzászólás témája: 

Akkor jó :) Csak így tovább!

Szerző:  Áyron [ 2013 szept. 10 kedd, 21:09 ]
Hozzászólás témája: 

Total War Medival 2 egyik modnál jött elő az hogy a modot a leakarták védetnii meg stb és hát azt nem lehet mivel a mod alapja Medival 2 és így törvénybe ütközik ha nem fizetnek a jogért.

Szerző:  InteGrál Játék [ 2013 szept. 17 kedd, 12:21 ]
Hozzászólás témája: 

Elkészült a "Szauron" vár: http://www.heroes3.webneked.eu/index.php/kegyetlenseg

1-2 akadályba ütköztünk, ha valaki tud segítsen!
- Hogyan lehet módosítani, hogy 1, vagy 2 hexás helyet foglaljon az egység, de a képességei ne változzanak?
- Mivel át lett alakítva az eredeti heroes 3 ezért voltak lénycserék, a harci morál ezért rossz az új várban, hol lehet átállítani?
- Az új rendszerben van 2 egység (mesterlövész, fehér Gandalf) ami a semleges egységekből lett betéve a várba, ezért nem lehet őket egymásba fejleszteni. Ezt hol lehet átállítani? Ha nem lehet átállítani, az sem a világvége, akkor két különböző képességű egység lesz amit nem lehet felfejleszteni, de azt lehet kompenzálni az egyébb képességeikkel. Viszont akkor 2 semleges lényt fel lehet majd fejleszteni, gorgon bika, naga.

Szerző:  Áyron [ 2013 szept. 17 kedd, 15:08 ]
Hozzászólás témája: 

Gnóm ??? Már bocsáss meg de a Gnómnak semmi köze a Goblinhoz :D Teljesen más fajba tartazó Törpök és a félszerzetek fajába tartozik.

Szerző:  Helmar [ 2013 szept. 17 kedd, 19:08 ]
Hozzászólás témája: 

Egy kérdés: Új varázstárgyakat is tesztek bele? Pl.:Morgul penge, Narsil vagy Zeusz villáma, illetve Perszeusz.

Oldal: 4 / 9 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/