Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Heroes 3 alapjáték átprogramozása http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=1779 |
Oldal: 3 / 9 |
Szerző: | Vass Gábor [ 2013 júl. 03 szer., 21:42 ] |
Hozzászólás témája: | |
Lehessen csatázni a hősökkel is pls pls |
Szerző: | Glacius Van Thomas [ 2013 júl. 03 szer., 22:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Grafikába én is be tudok szállni, sajna a programozáshoz még nem értek Akkor a Dungeont bevállalom a nomáddal és a trollal ha más nem melózik rajta. |
Szerző: | Glacius Van Thomas [ 2013 júl. 04 csüt., 16:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
Találtam egy érdekes képet: |
Szerző: | InteGrál Játék [ 2013 júl. 12 pén., 13:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Mindenkinek! Most készítünk egy honlapot is, amire fel lehet tenni a már elkészült dolgokat. A fórum majd átlinkel ide. A programozással van még 1-2 szakmai hiányosság de az is jól halad, viszont az új egységek nagyrésze már elkészült. A jelenlegi vár nevek, mint: rampart, fortress, stonghold, kastély stb nagyrészt a VÁR-nak a szinónimái. Megint eretnek ötletem támadt, a várak nevei 1-1 tulajdonság legyen, ami az adott vár, az egységek karakterét, meg az egységek varászlatait egy szóban összefoglalja. Valami ilyesmi: 1. Hűség városa 2. Illuzió tornya 3. Rettegés temetője 4. Álnokság mocsara 5. Nyugalom erdeje 6. Félelm pokla |
Szerző: | ElderOne [ 2013 júl. 12 pén., 19:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kicsit tanulgattam a Hex Editor használatát, és rájöttem, hogy az eredeti Heroes3.exe fájlt nem lehet átírni. Illetve át lehet, csak a változtatások a játékban nem jelennek meg. Valószínűleg le van védve, vagy valami. Így aztán letöltöttema WoG-hoz is használt feltört Heroes3.exe fájlt, és azzal kezdtem el játszadozni, és az abban véghezvitt módosítások a játékban is működnek. Sajnos nem könnyű, mivel Hexadecimális számrendszerben vannak bekódolva a dolgok, de neten itt-ott remekül meg lehet találni, hogy a játék mely része melyik memóriasornál található. Amit eddig sikeresen módosítgattam, azok a másodlagos skillek tulajdonságai. Eképpen néznek ki a változtatások: Basic, Advanced, Expert szinten az eredeti értékek, és mellette az általam kreáltak: Archery: 10% 25% 50% sebzésbónuszról 15% 30% 50% -ra változott. Learning: 5% 10% 15% -ról 10% 20% 30%-ra változott Armorer: 5% 10% 15% -ról 10% 20% 30%-ra nőtt a sebzéselnyelés Estates: +125, +250, +500 aranyról +250, +500 +1000-re nőtt Eagle Eye: +40% +50% +60% -ról +40% +60% +85%-ra változott az esélye a varázslat tanulásnak Resistance: 5% 10% 20% varázslat elnyelésről 7% 14% 25%-ra változott Sorcery: 5% 10% 15% sebzésbónuszról 7% 14% 20%-ra változott Mysticism: Napi +2, +3, +4-ről +3, +4, +6-ra változott a visszatöltött Mana pont First Aid: +50, +75, +100 HP gyógyításról +50, +100, +150-re nőtt a visszatöltött életerő pont. Továbbá jónéhány varázslat erősödött, főleg a tűz varázslatok, és a Town Portal többé már nem kizárólagosan Föld, hanem Föld és Tűz mágiaosztályban is expert szintre vihető. Amit még tervezek: A várak 500, 1000, 2000, 4000-es napi bevételét megnövelni 750, 1500, 3000, 5000-re, amire azért van szükség, mert a lények szaporulatát is megnöveltem, így a heti bevásárlás is többe kerül, valamint néhány épület költsége is változott (nőtt, vagy csökkent...) Az 1-es szintű lények +6, a kettes szintűek +4, a 3-as szintűek +2, a 4-es szintűek +1-et kaptak a heti szaporulathoz (átlagban, persze nem minden várban, pl. a gremlin és a pixie +8-at kapott) Ezt azért tartottam szükségesnek, mert a lények HP táblái is megváltoztak, minden lény életereje nőtt 33%-al. Így egy ŐsBehemót 300 helyett 400-as HP-vel van, csakúgy, mint a Titán, vagy a Fekete sari. És mivel a 6-os, 7-es szintű lények nagyobb bónuszt kaptak, mint az 1-es, 2-esek, a szaporulatnövekedéssel kompenzáltam őket. Remélem tetszeni fognak a változtatások, ha elkészülnek, és kikerülnek tesztelésre! |
Szerző: | Zsee [ 2013 júl. 12 pén., 20:42 ] |
Hozzászólás témája: | |
Majd kiderül hogy muzsikálnak ezek a változtatások, bár csak javaslatként pár dolgot megemlítenék Ha az Armorer és a lények Hp-ja is jóval megnövekedik, azzal szerintem van egy kis gond. Ha sokkal strapabíróbbak a lények, kevésbé jönnek ki az A-D értékek, ami az artik értékét is csökkenti. És mivel megnő a resistencia, hiába nő a srocery, a +33% HP miatt általánosságban elveszi azt a képviselt erőt a játék a "csatamágus"-októl, amit jelenleg képviselnek. Ugyanúgy, ha megnöveljük a varázslatok sebzését, kb. nem jutottunk sehova, csak mindent megemeltünk És a pénzbevétel is egy érdekes dolog. Mivel szintenként 25,50,50 és 25%-al emelkedett a bevétel + az estates a droidoknál +200%, így a nyersik is elértéktelenednek egy kicsit, de a bányák jövedelmét ha megduplázzuk, akkor megint lehet újrapiszkálni mindent Nehogy félreértsetek, hogy nem díjazom a változásokat, csak próbálok rávilágítani pár dologra És egy tip-et is adnék már, nem csak beleszólok Az amúgy használhatatlan vagy alig használt levegő, tűz és víz varázslatokat lehetne erősíteni vagy, de inkább és, olcsóbbá tenni, hogy ne csak a föld mágia és a haste+cure tartozzon az alapmágiák mellé |
Szerző: | InteGrál Játék [ 2013 júl. 13 szomb., 7:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
"Az amúgy használhatatlan vagy alig használt levegő, tűz és víz varázslatokat lehetne erősíteni vagy, de inkább és, olcsóbbá tenni, hogy ne csak a föld mágia és a haste+cure tartozzon az alapmágiák mellé icon_razz.gif" Nekem is ez a tapaszaltom. Bár nem gondoltam hogy a varázslatokat módosítsuk, de most hogy írod lehet, hogy mégis kéne egy kicsit. |
Szerző: | doom3d [ 2013 júl. 13 szomb., 11:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igen, a mágiákat lehetne egyensúlyozgatni. A town portal/dimension door lehetne elemtől független, "primordiális" varázslat. A WogMod-ban ezek helyettesítésére fejlesztettem ki a táltosfutás és sámántánc varázslatot. Lehetne körönként több varázslat. Így a varázslatoknál bevezethetnénk az időigényt. Lassabb varázslatokból kevesebbet lehetne használni körönként. Így lehetne variálni, hogy mondjuk egy ütősebb chain lightningot küldök, vagy több gyors ice boltot. Miint a Mágus 1.0 szabálykönyvben a lassabb/gyorsabb fegyvereknél, mondjuk 1 kör= 60 szegmens, alap időigény 30 szegmens lvl3 spellekre. Ha teljesen új játék lenne, a mass slow időigénye nagyobb lehetne, mint a sima slow egy egységre, és választhatnánk a kettő között. Gyakorlatilag két külön varázslat lenne, mint a H2-ben. Átvehetnénk a képet a H2-ből. Még akár azt is beletenném, hogy a varázslatok ereje, mana igénye a használati gyakoriságtól függjön. Ha mondjuk folyamatosan nyomatod a slow-t - ha kell, ha nem- akkor jobban lassít, és/vagy kevesebb manába kerül, és/vagy csökken az időigénye. Támadó varázslatok gyakran használva erősödnének az adott hősnél. |
Szerző: | InteGrál Játék [ 2013 júl. 13 szomb., 11:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nagyon jó ötletek Doom3d! A varázslatokban ti úgyis jobbak vagytok, csináljatok egy pontos módosítási tervet. Ha sikerül átprogramozni az alap várakat akkoe rez már csak haba tortán lesz. |
Szerző: | gergely012 [ 2013 júl. 13 szomb., 17:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ti milyen programot használtok a .lod fájlok és .pcx fájlok szerkesztésére? |
Szerző: | doom3d [ 2013 júl. 13 szomb., 18:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
A részemről pcx fájlokat nem szerkesztek. A lod fájlokhoz az erm tools csomagban (letöltések menü) levő resedit2-t. |
Szerző: | ElderOne [ 2013 júl. 14 vas., 0:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
pcx fájlok szerkesztésére én egyszerűen IfranView képnézegetőt, amivel átkonvertálom bmp-vé, aztán meg paintbrush-t Az Attack, Defense értékeket nem módosítottam, csak a HP-t, ezzel csak annyit érünk el, hogy hosszabbak lesznek a csaták, és kevesebb ellenfelet ölnek a varázslatok. A skilleken azért módosítgattam, hogy hasznosabbak legyenek, pl. mysticism, meg az Estates, vagy a sorcery. A vár bevételének módosítását csak ötletként vetettem fel, nem biztos, hogy módosítva lesz. Csak azért kell több bevétel, mert nagyobb lesz a szaporulat minden kisebb lényből, és nem csak a várban, hanem ha dwellingből vásárolsz, akkor is többet vehetsz. Vagy egy másik megoldás, hogy az árukat csökkentem le. |
Szerző: | ElderOne [ 2013 júl. 17 szer., 23:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
H3sprite.lod-ben találtam egy szép, piros obeliszket, amit valami miatt az editorból, és így az egész játékból kihagytak a készítők. 8-féle tereptípus van, és 8-féle obeliszk készült, de aki járatos az editorban, tudhatja, hogy a Sivatagban és az Underground terepen is fekete színű obeliszk van. No, én reaktiváltam a pirosat, és betettem a Láva-terep tárgyai közé, míg az ott lévő barna obeliszket átpakoltam az Underground tárgyak közé. Ja, és jó hír: Úgy tűnik az OBJECTS.txt fájl végtelen számú tereptárgyat engedélyez, és sorol be a Map-editorba. Persze csak akkor jelennek meg azok, ha fel vannak töltve a h3sprite.lod-ba is, és valószínűleg a heroes3.exe-be is. Holnap kipróbálom, lehet-e integrálni néhány HotA-ba készült tárgyat... |
Szerző: | InteGrál Játék [ 2013 júl. 18 csüt., 15:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Mint már megígértem, itt van a honlap, így lagalább nem kell a képfeltöltés oldalt használni, ha valami újdonság elkészül: http://www.heroes3.webneked.eu/ Még nagyon kezdetleges, de hát van munka vele, jelenleg 3 várnak vannak fent az egységei. A feketesárkány épületének kell egy új épületet készíteni, szerintetek barlang alapú legyen vagy vár-torony alapú mint a warlokban? |
Szerző: | Glacius Van Thomas [ 2013 júl. 20 szomb., 17:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem a barlang a nyerő, mivel azt beszélik a sárkányok a kincseiket barlangokban gyűjtik Milyen progikkal szerkesztitek az egységeket, épületeket? |
Szerző: | Attilaahun [ 2013 júl. 25 csüt., 17:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ígéretesnek néznek ki a várak. |
Szerző: | ElderOne [ 2013 júl. 26 pén., 18:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
Az ötlet az jó, de megvalósítani mindazt, amiről beszlünk már egy kínkeserves szorulásos bélgörcs élményével ér fel! Teljesen át kell írni az .exe fájl paramétereit. Ami nem is lenne gond, ha értenék hozzá. De hát 16-os számrendszerben kódolt 675.000 soros fájlban találd már meg azt, amit éppen keresel úgy, hogy csak számokat látsz....ehhemmm... Szerencsére egy Litván kollégával e-mailen értekezek, ő keni vágja a modolás művészetét, sokat segít. Egyébként kibővítettem a Mapeditort! Adtam hozzá eleddig 200 új tereptárgyat (zömében csak egyszerű tereptárgy, fa, hegy, szikla, gomba, stb..., de van jópár látogatható épület is. Illetve ma megnézem tudok-e implementálni újfajta lény-bankokat, vagy olyan helyeket, amiket ki lehet fosztani némi nyersanyagért, v. artifaktért cserébe) |
Szerző: | InteGrál Játék [ 2013 aug. 08 csüt., 22:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Mindenkinek! A kilenc várból fent van már az a 6 amelyik módosítva lett valamennyire. A grafikákkal jól haladok, íme a legnagyobb változás a dungeonból a görög mitolgia vár: http://www.heroes3.webneked.eu/index.php/mitosz A vár belseje és az épületek az nagy munka ezért azt a végére hagyom, a tesztelések után, de nagyjából már megvan a terv. Még meg kell tanulnom hogy hogyan kell poziciónálni az épített dolgokat, hogy passzoljon a háttérhez. Egy egységet kell majd még megoldani a "gyűrűk ura" " bátorság" várba jó volna egy rohani lovas vagy egy Gandalf. Jelenleg unkikornis foglalja a helyet. |
Szerző: | Glacius Van Thomas [ 2013 aug. 16 pén., 22:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kezdem Főnixnek érezni magam H3 terén, főleg ezek után Mindig fellobban a láng egy kis nosztalgiázásra |
Oldal: 3 / 9 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |