Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

Titkos vágyaink, igényeink és ötleteink a VII. részhez
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=1709
Oldal: 2 / 26

Szerző:  Áyron [ 2012 júl. 07 szomb., 12:54 ]
Hozzászólás témája: 

"Blizzardról kellene példát vennie. Kiérlelt remekműveket adnak csak ki a kezeik közül"Diablo 3 nem azt a a szintet hozta amit elvártak.Ők maguk is elismerték sokkal jobbat kellett volna csinálniuk és gőzerővel próbálják menteni a menthetőt.D3 azért lett sikeres eladásba mert a rajongók ezrei várták már.De jönnek a visszajelzések hogy gondok vannak vele.Wow is kezd elkortyosodni ezzel a pandás mizériával.De megtehetik mert ott van Wow ami önti magából az aranyat.Mögötte vannak azok a nagy nevek WArcaft 1-2-3,Starcraft,Diablo 1-2.Megmutatták a Starcraft 2hogy még tudnak jó játékot csinálni.Blizzard fő ütőereje a Wow.
Ubisoft ő más tészta.Neki Heroes egy befektetés nem pedig fő ütőerő mint a Wow a másiknál.Assassin's creed,princ of persia és még más játékok (Far Cry )amelyek vannak olyan sikeresek mint a Heroes.3D megjelenése a Heroes-ba játékosok nagyobb része már nem játszik olyannal ami nem 3D tehát ez kellett.Heroes 5 sikeres volt mért is ? azért mert sokan már eltemették a a játékot.UBi pedig lehetőséget látott benne.Egy kicsit felújította,új világba helyezte,néhány dolgot vissza hozott 3.részből hogy régieknek is legyen valami jó.De valójában a játék a kelet törzseivel játszható igazán.H6 nem szerepelt olyan jól mint vártak.Nem volt olyan nagy visszhangja.Nemzetközi viszonylatba persze.Meg kell figyelni mi a fontos az Ubinak Heroes 6 félkészen adták ki még az Assassin's creed 3-ra sokkal több időt hagynak hogy egy kész játékot adjanak ki.
Ami pedig a jövőt illeti princ of persia reboot jön.De mellé biztos jön a Heroes 7 is mert ameddig nem veszteséges addig csinálják.Csak egy kicsit másképpen kellene hozzá állni.Nem hiszem hogy vissza hívnák a régi csapatokból bárkit és valószínű hogy a német csapat se marad.Ámbár lehet hohg most az Ubi a filmes szakmába próbálkozik ezért egy hamar nem fog jönni.

Szerző:  Zsee [ 2012 júl. 07 szomb., 13:50 ]
Hozzászólás témája: 

Áyron írta:
"Blizzardról kellene példát vennie. Kiérlelt remekműveket adnak csak ki a kezeik közül"Diablo 3 nem azt a a szintet hozta amit elvártak.Ők maguk is elismerték sokkal jobbat kellett volna csinálniuk és gőzerővel próbálják menteni a menthetőt.D3 azért lett sikeres eladásba mert a rajongók ezrei várták már.De jönnek a visszajelzések hogy gondok vannak vele.Wow is kezd elkortyosodni ezzel a pandás mizériával.De megtehetik mert ott van Wow ami önti magából az aranyat.Mögötte vannak azok a nagy nevek WArcaft 1-2-3,Starcraft,Diablo 1-2.Megmutatták a Starcraft 2hogy még tudnak jó játékot csinálni.Blizzard fő ütőereje a Wow.
Ubisoft ő más tészta.Neki Heroes egy befektetés nem pedig fő ütőerő mint a Wow a másiknál.Assassin's creed,princ of persia és még más játékok (Far Cry )amelyek vannak olyan sikeresek mint a Heroes.3D megjelenése a Heroes-ba játékosok nagyobb része már nem játszik olyannal ami nem 3D tehát ez kellett.Heroes 5 sikeres volt mért is ? azért mert sokan már eltemették a a játékot.UBi pedig lehetőséget látott benne.Egy kicsit felújította,új világba helyezte,néhány dolgot vissza hozott 3.részből hogy régieknek is legyen valami jó.De valójában a játék a kelet törzseivel játszható igazán.H6 nem szerepelt olyan jól mint vártak.Nem volt olyan nagy visszhangja.Nemzetközi viszonylatba persze.Meg kell figyelni mi a fontos az Ubinak Heroes 6 félkészen adták ki még az Assassin's creed 3-ra sokkal több időt hagynak hogy egy kész játékot adjanak ki.
Ami pedig a jövőt illeti princ of persia reboot jön.De mellé biztos jön a Heroes 7 is mert ameddig nem veszteséges addig csinálják.Csak egy kicsit másképpen kellene hozzá állni.Nem hiszem hogy vissza hívnák a régi csapatokból bárkit és valószínű hogy a német csapat se marad.Ámbár lehet hohg most az Ubi a filmes szakmába próbálkozik ezért egy hamar nem fog jönni.


Egyetértek. De szvsz nagy hiba volt az ubitól hogy nem a bevált H5 recept alapján csinálták a hatot. Pedig abból nagyon szép dolgot lehetett volna kihozni, az 5 alapvető hibáinak kiküszöbölésével... Kicsit nagyobb balance ( őrhely és az orkokra gondolok ), pörgősebb játék. Ennyit kellett volna tenni, kb, meg pár újítás és "kész ba**meg, késsz!".

Mod: Trunks

Szerző:  Áyron [ 2012 júl. 07 szomb., 14:18 ]
Hozzászólás témája: 

Őrhely ??? Itt mire gondolsz és orkokkal mi a gond :D Amúgy én vissza adnám a játékot az orosz fejlesztőknek.Meg vissza térhetne a Kelet törzseiből a 3 lényes választást lenne az alap és lenne 2 fejlesztett változata annó megszínesítette a játékot nekem..Plusz a vár konvertálást eldobnám a fenébe.Ja és nem a múltba kellene játszódnia hanem Izabella háborúja után.Nem hiszem hogy ne lenne ötletük rá hisz még mi is milyen jó kis történetet szőttünk az Írd tovább a Legendába :wink:

Szerző:  Zsee [ 2012 júl. 07 szomb., 14:56 ]
Hozzászólás témája: 

Áyron írta:
Őrhely ??? Itt mire gondolsz és orkokkal mi a gond :D Amúgy én vissza adnám a játékot az orosz fejlesztőknek.Meg vissza térhetne a Kelet törzseiből a 3 lényes választást lenne az alap és lenne 2 fejlesztett változata annó megszínesítette a játékot nekem..Plusz a vár konvertálást eldobnám a fenébe.Ja és nem a múltba kellene játszódnia hanem Izabella háborúja után.Nem hiszem hogy ne lenne ötletük rá hisz még mi is milyen jó kis történetet szőttünk az Írd tovább a Legendába :wink:


Hát a törpéknél :D Nem elég hogy elpusztíthatatlan kis genyók, még az az 1k + kis mocok oda a várba :D
Az orkoknál mi a gond??? VÉRTOMBOLÁS! Ork kampány 5. pálya... néha 4x akkor akadémia seregeket lehet leverni szinte 0 veszteséggel, mert 34 rákfaxa ksahktramatra nem tud leütni 1 Pakokai-t... Kicsit túlerősek...
Amúgy az egész ToE úgy jó ahogy van! Játékmenet gyorsításával és az orkok mérséklésével kellene hozzá csinálni egy H5:WoDG ( Wake of Dragon Gods ) :D

Szerző:  ElderOne [ 2012 júl. 07 szomb., 15:18 ]
Hozzászólás témája: 

Hehe.. hát a törpék überfaszák voltak! Erősek, szívósak, nívósak, és a Thunder Thane meg a Magma Dragon elpusztíthatatlanok.

100 Véresszemű Küklopszot úgy beletapos a földbe 60 Magma dragon, hogy csak füstöl. Elég csak rádobni az anyagtalanság rúnát, és a küki üti a levegőt! Vagy ott van az a rúna, amivel kétszer csap a sárki. vagy a Rune of dragonform: Megduplázza az erejét az amúgy is dögerős sárkánynak. Ráadásul visszatámadásnál a támadó még marha nagy tűzsebzést is elszenved. És 285-ös ereje volt, míg a második legerősebb Kükopsznak csak 235.

Hiába ott a vértombolás! A küklopsz alul marad... :lol:

Szerző:  Áyron [ 2012 júl. 07 szomb., 15:25 ]
Hozzászólás témája: 

ja tényleg:D egyszer haverom ellen nyomtam betámadtam a törp várat és ott 1k mondom mi van mondanom se kell elvéreztem :D
Orkok jók úgy ha már nem varázsolhatnak :D De nálam Haven,inferno,Dungeon volt a kedvencem és nagyon hiányolom a sötételfeket , minókat, fekete sárkányokat a H6-ból

Szerző:  Zsee [ 2012 júl. 07 szomb., 15:45 ]
Hozzászólás témája: 

Akkor is, ez a kettő erősebb mint a többi vár. Kicsit gyengíteni kellene őket, de hát sz*rnak a H5re fejlesztés/javítás terén...

Mod: Trunks

Szerző:  Heroical [ 2012 júl. 07 szomb., 22:00 ]
Hozzászólás témája: 

Az új heroesok legnagyobb betegsége az, hogy lassúak. Mindkettő ubis részről elmondható, hogy a töltések, mentések, ai lépések, csaták negatív hatással vannak a játékélményre. Azt kéne megcsinálni, hogy egy 5 éves géppel (és azok közül is a gyengébekkel!) pöccre betöltse a játékot, gyorsan lépjen az ai, stb, hogy ne kelljen ennyit várni.
A 3. rész dinamizmusát kellene újrateremteni, ahol sokkal gyorsabbak az online meccsek, a csaták, és úgy általánosságban a játékban is kevesebb fölös idő megy el. A normális rmg szintén kihagyhatatlan.
Az adventure mapen hiányolom, hogy a lények sebessége befolyásolja a hős lépésszámát, egyszerűen a 3-4 óta ezek negatív irányba egyszerűsödtek.

Szerző:  T-Rex [ 2012 júl. 07 szomb., 22:32 ]
Hozzászólás témája: 

Idézet:
Az új heroesok legnagyobb betegsége az, hogy lassúak. Mindkettő ubis részről elmondható, hogy a töltések, mentések, ai lépések, csaták negatív hatással vannak a játékélményre. Azt kéne megcsinálni...


Én elmondhatom, hogy nálam nem így van. A H5-ben a gép elég gyorsan lép, akármilyen fokozaton játszom és pillanatok alatt betölti a mentést.

Mindegyik részben az a szép, hogy van benne valami, ami a többiben nincs.
Lehet, hogy egyszer már leírtam a vágy Heroes-om, de az idő folyamán az én ízlésem is változik. Így, íme az én elképzelésem.


- A városkép: Lehetne olyan, mint a H3-ban, vagy a H5-ben
- Hősök kapjanak nagyobb mozgásteret. Lásd heroes 4. Lehetne olyan, hogy egy csapatban csak 2-3 hős lenne, ezeket ugyanúgy meglehetne ölni és akkor a várat nem tudnák elfoglalni.
- Sok-sok képesség vagy a saját hős kigyúrása azzá, amivé én szeretném.
- Előbbi ponthoz jöhetne a rengeteg kaszt (ninja, nekromanta, ősmágus, generális, stb...)
- Fontos! A 7 nyersi, esetleg bővülhetne egy a "frakció"-nak előnyös nyersi fajtával.
- Blacksmith: ostromgépek, gyógysátrak, fegyverek, páncélok
- Mageguild: varázslatok és gyógyitalok.
- Bizonyos várakban (tower, castle félék) lehetne egyetem a hősöknek, ahol képességet tanulhatnak.
- Tolvajcéh: információ, lopás, lázadásszítás
- Karaván: nem kell részletezni
- Hős nélküli seregek, amik mozoghatnak a térképen
- Haunt Mine varázslat: kísértetek kísértsék a bányát, ha ezt varázsolom
- Kísértet: ala heroes 2 ghost :wink:
- Egyszerű, ám mégis sok mindent tudó map szerkesztő
- Különböző várak:
Emberek (castle) / Mágusok (tower)/ Elfek (rampart)/
Démonok (inferno)/ Nekromanták (necropolis)/ Barbárok (stronghold)/ Sötételfek (dungeon) / Törpék (Dwarf)/ Orkok (orcs)/ Teknokraták (Technocrats)
- Teknokraták: olyan nép, mely csak a tudománynak él. Lőport készítenek, gőzágyúkat használnak, stb...
- Arénák: ahol csak a hős harcolna.
- A csatában történhetnek váratlan események (villámcsapás, földrengés)
- Börtön
- Vizesárok
- Várkapitány
- Henchmen, mint a WoG-ban
- Mellékhősök : temple Guardian (pl)
- és ne kelljen elérni a Conflux várat online, hanem bármikor, amikor én akarom :)

Szerző:  rafalgar [ 2012 júl. 09 hétf., 11:35 ]
Hozzászólás témája: 

Ez így nem is rossz felsorolás bár van 1-2 dolog amivel étek egyet :D
- Az új vár amit mondtál szerintem nem illene bele az ilyen tudományos várra meg már ott van az academy :D
- Az hogy a csaták közben történjenek különböző meglepetések jó ötlet lenne csak így lehet ez pont a gyengébb csapat ellen fordulna és így nem sok esély lenne legyőzni egy erősebb sereget mert köztudott egy gyenge sereggel is lehet győzni ha jól csinálod szerintem :D ( meg egy 16 poweres hős 15 tudással már szépen tud villámokat osztogatni :D :D szerintem bőven elég )
- szerintem az orkokat nem kéne külön venni a stronholdtol :D az 2 barbár várat jelentene szerintem és az úgy már durva :D
- A 4-ben jó volt hogy több hős is lehetett egy csapatban de belegondolva nem olyan jó mert ha van pl 2 erős varázsló és csak pl egy barbár kigyúrva akkor tényleg semmi sem tudja megállítani őket és így már nagyon egyenlőtlen lehetne a játék szerintem :D

Szerző:  Barbar [ 2012 júl. 09 hétf., 12:27 ]
Hozzászólás témája: 

OFF: Azért a 6. részről mindent elmond az, hogy nem sokkal a megjelenés után már meg is jelent ez a topic. :D

Amúgy alapként a H3- at és a H5-öt kéne venni. Itt el kell azt dönteni, hogy faji alapon legyenek a frakciók (mint az 5-ben) vagy változatosan (mint a H3-ban) Én személy szerint a H5-ös verziót támogatom. Így faji alapon sokkal jobb lenne majd a következő rész, már csak azért is mert sokkal jobb sztorit lehet köré írni.
Jó lenne viszontlátni a régi nagy hősöket is (Sandro, Crag Hack stb.)
Azt hogy alap frakciókat kihagytak a H6-ból (Academy, Dungeon, Silvan) egyszerűen érthetetlen ezért is mindenképp legyen benne a 7. részben.
A mágia rendszer viszonylag jó csak meg lehetne spékelni pár dologgal ezzel is újítást lehetne bevinni a következő részben.
A piacon is lehetne kis változtatásokat csinálni, például ne legyen olyan pofátlanul nagy uzsora mint a H5 ben.
Én a küklopsz helyett visszahoznám a behemótot is. (Gondolom sokak kedvence volt a H3-ban)
Sárkányokat mindenféle képen vissza kell hozni.
Meg engem annyira a zenék sem fogtak meg, sem az 5. részben, sem a 6. ban. A H4-ben és H3- ban viszont rengeteget dobott a játékon. Nem azt mondom hogy pont ugyan azt kéne, de valami hasonló nem ártana :D
Az 5. részhez képest sokkal egyszerűbb editort kéne visszahozni. (pl. én mai napig nem tudom hogyan kell földalatti területeket csinálni, ráadásul nem is magyar)
Az is jó ötlet lenne, ha megint két kasztja lenne a frakcióknak. Azt például a H5 ben sose értettem a törpéknél miért mentek rá a varázsló kasztra. Ha valaki rájuk gondol inkább egy rettenthetetlen harcos jut eszébe, mint egy varázsló...
Lezárás képen én annak a híve vagyok, hogy inkább kis újításokkal kéne a régit visszahozni, mint hogy minden részben világmegváltó ötletekkel jönni. (Azért ez az új nága faj nem rossz. :D Régóta hiányoltam egy vizi frakciót. :P )

Szerző:  Zsee [ 2012 júl. 09 hétf., 13:47 ]
Hozzászólás témája: 

Még jön két kieg. történetben pedig a két elf faj elengedhetetlen lesz, a polgárháborújuk miatt. Azaz zöld és fekete sárkány várható. A titánt pedig bűn lenne kihagyni, szóval elméletileg jön az akadémia is :wink:. A sötét elfeknek pedig el kell bújni a föld alatt, ahol meg igencsak szaladgálnak a törpök :P

Szerző:  ElderOne [ 2012 júl. 09 hétf., 14:08 ]
Hozzászólás témája: 

ShurTugal írta:
Még jön két kieg. történetben pedig a két elf faj elengedhetetlen lesz, a polgárháborújuk miatt. Azaz zöld és fekete sárkány várható. A titánt pedig bűn lenne kihagyni, szóval elméletileg jön az akadémia is :wink:. A sötét elfeknek pedig el kell bújni a föld alatt, ahol meg igencsak szaladgálnak a törpök :P


:lol: :lol: :lol: :lol:

Igencsak szaladgálnak, és fúrkálják az alagútjaikat mindenfele. Hol itt, hol ott bukkannak fel a felszínen és leigáznak egy-egy népet :-)

Szerző:  T-Rex [ 2012 júl. 10 kedd, 2:55 ]
Hozzászólás témája: 

Idézet:
- Az új vár amit mondtál szerintem nem illene bele az ilyen tudományos várra meg már ott van az academy


Ennél az lenne az érdekes, hogy a varázslatot megvetik. Csak a tudomány és semmi más.
A varázslatok helyett különböző képességeik lennének.
PL: Javítás : mint Luke Skywalker kezénél :D

Ez mellett, vissza jöhetne a sárkánygólem.

Szerző:  rafalgar [ 2012 júl. 10 kedd, 13:29 ]
Hozzászólás témája: 

Én személy szerint a várakat így képzelném el :D Most egyenlőre csak a castle-t írom le kiváncsi vagyok a véleményekre.
- Footman : Egy egyszerű közelharci lény blokkolás képességgel ami annyit tesz, hogy képes kivédeni a távolsági támadásokat vagy kisebb sebzést szenved tőlük ( a pajzsa miatt ugye):DD
- Crossbowman : hasonló a 3 ijászához csak kicsit tovább bírja közelharcban :D viszont nem lő ketőtt ehelyett lehet várni vele egy kört ( addig képletesen céloz) és a következő körben 60 % esélyel triplát sebez :twisted:
- Pikeman : sztem a pikeman nagyon hiányzott az 5-ből az 3-ban pedig gyenge volt 1 szintűnek a 2-ben volt nagyon jó szerepe itt is hasonló lenne leginkább az távol lövőket lehetne vele védeni de ezen felül extra sebzés adna a nagy lényeknek vegyük pl a champion, így sikeres lehetne vele védeni az íjászt és nem hullana el olyan hamar :D
- Paladin : kb a keersztes lovag és 5-ben lévő monk keveréke tudna gyógyítani és necroktól meg démonoktól kevesebb sebzést szenvedne és extra sebzést adna nekik az elgondolkodtató hogy kétszer üssön lehet az már sok lenne :twisted:
Gryphon : sztem mindig nagyon lehúzták őt pedig bele illene egy 5-ös szintű lénynek kb az 5-ben lévő griff lenne repülne és lenne az felrepül és lecsap képpesége sztem az nagyon jó volt:DD
- Knight : sztem róla nem kell beszélne mindenki tudja mire lenne jó nem is kell változtatni rajta :D csak a neve más
- Angel : kb mint bármlyik részben bivaly erőset üt feltámaszt repül és nem szívleli az ördögöket :twisted:

- maga az egészben lenne 6 féle mágia osztály víz, tűz, levegő, föld, fény és sötét mágia nem kell mondani hogy ők leginkább a fényt használnák, tudnának mást de a fény nagyon hatékonysággal ugyanúgy mint pl a nekrok sötét mágiát nagyonbbal.
- arra is gondoltam hogy minden népnek lehetne különféle ostrom gépe más-más képességel, nekik a ballisztát lehetne kigyúrni nagyon meg nekik nem katapult hanem hajító gép lenne ami 40 % esélyel egy ütésre lerombolja még a castle falát is :twisted: meg persze lenne first aid tent és ammunition cart
- a hősök meg ugye lovag és pap : a lovaggal a lények lehetne erősen tápolni páncél sebzés morál szerencse :DD a pappal meg ugyanezt csak varázslatokkal sztem ez a 4-ben nagyon jól meglett oldva :D
- 2-ben jó volt hogy a várfalat meglehetett erősíteni ezt is visszatenném :D
kb ennyi lenne :D

Szerző:  Zsee [ 2012 júl. 11 szer., 13:10 ]
Hozzászólás témája: 

Szerintem a mágia osztályokat kicsit elemibbé kellene tenni és valamilyen szinten kasztosítani.
Ugye a négy elem adott, ezt vegyük ki 8 frakcióra mert optimisták vagyunk :D.
Két várnak lenne egy elemi mágiaosztály főbb mágiája, amit kezdésnek vagy nagyobb valószínűséggel kapnak meg. Ezen belül pedig lennének kasztra szabott varázslatok pl. mérgezés : földmágia - nekró, tűzpajzs : tűzmágia - inferno.

Nem tudom mennyire volt érthető de szerintem ez nem lenne rossz. Vagy ha az 5-ből továbbvinnék az ellentétes-mágiaosztályokat :
Idéző - Pusztító
Fény - Sötétség
Ezeket pedig lehetne egymás "ellen fordítani" valamilyen szisztéma szerint.

Szerző:  T-Rex [ 2012 júl. 11 szer., 15:55 ]
Hozzászólás témája: 

Vagy a Might and Magic 6 mágia osztályait.

Tűz
Víz
Föld
Levegő
Sötétség
Fény
Elme
Test
Lélek

Szerző:  Beorn the Shapeshifter [ 2012 júl. 12 csüt., 11:07 ]
Hozzászólás témája: 

... és micsoda varázslatok voltak ezekbe a mágiaosztályokba! Nyami! Repülve szórni a meteorzáport az alant kolbászoló szörnyekre... na az a fincsiség... :)

Szerző:  T-Rex [ 2012 júl. 12 csüt., 12:29 ]
Hozzászólás témája: 

Vagy az arma:D

Egy problémám volt a meteorzáporral.
Amikor TBS-ben volt és egy meteor ráesett a lejtős hegyre, befagyott minden. Nem tudtam semmit csinálni, pedig az én köröm volt.

Szerző:  ElderOne [ 2012 júl. 12 csüt., 14:44 ]
Hozzászólás témája: 

T-Rex írta:
Vagy az arma:D

Egy problémám volt a meteorzáporral.
Amikor TBS-ben volt és egy meteor ráesett a lejtős hegyre, befagyott minden. Nem tudtam semmit csinálni, pedig az én köröm volt.



Igen, az arma.. Aztán kaptad is a Notorius besorolást Hehe! :twisted: Mehettél elgyónni 10000-eket a templomba!

M&M7 nekem most is fenn van gépen. Most gyilkolászom az Ancient Behemotokat a Pit-ben, a Breeding Zone-ban... :D Azért a Sharpmetal szedi lefele a Behemótokat, mint a sörét a az őzet.... :twisted:
(A Queen of the Dead meg a Lich King elég nagy genya!!! :P )

Húúú, de jó is volna egy Might and Magic játék megint csak mondjuk Half Life 2 szintű grafikával....ááá, azt imádnám!

Oldal: 2 / 26 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/