Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 15 pén., 14:53 
Avatar

Csatlakozott: 2011 ápr. 04 hétf., 9:07
Hozzászólások: 110
A véleményem nekem is az, hogy a kampány utáni játszhatóságra gyúrjanak inkább. De hamár kampány, a jó történetet egy-egy jó átvezető videóval is fel lehet dobni, ezt csak azért említem mert legutóbb is a H6-nál katasztrófális minőségű bejátszásokkal dobták piacra, és a "gyenge" minőség nagyon elvonta a figyelmet, de akkor igen finoman fogalmaztam.
Lehessen jó multi csatákat játszani, ehhez a szimultán kör és egy jó mapgenerátor viszont elengedhetetlen hosszú távon. Nyilván lehessen saját pályákat is szerkeszteni, de személy szerint nekem ahhoz időm nincs.

Mindenesetre remélem nagyon jól sikerül majd a játék, habár felköthetik a gatyát mert kemény feladat lesz ha mindennek meg akarnak felelni valamint remélem nem félkészen a részletekre egyáltalán nem ügyelve adják ki... :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 15 pén., 16:10 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
A might& magic facebook oldalán van néhány screenshot a játékból. Csekkoljátok

:wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 15 pén., 17:39 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Glacius, ha kell, én megfogalmazok nekik egy levelet az összegyűjtött ötletekről angolul, akár franciául is. :)

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Glacerenard 2014 aug. 15 pén., 21:42-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 15 pén., 20:26 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Elég hosszú gameplay a gamescomról


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 13:02 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Kezelőfelület király,végre megint 6 nyersanyag.Változatos ötletesek a csaták helyszínei. Egység kártyák okék és a Titán valami állat és a várak meseszépek belülről és kívülről is egyedül a Haven vár szerintem kívülről **** e nagyon és ugyan úgy a Haven terület komor, rossz egyszerűen nem tetszik, de a Varázslók területe mesészép ahogy meg van csinálva külön pont az ostromnál hogy teleportkapu van :) Grafika látvány egy kicsit Age of Wonders 3 de szerintem lehetne egy kicsit meseszerűbb .
Negatív így amin kéne változtatni: Ivan külsején remélem lesznek változtatások. Ne legyen már minden népnek lovas hőse......találjunk ki mindegyiknek egyedi hátast hogy a fajok még jobban külön legyenek.
Varázslók lényeinél az a gyík fura de még azon várok hát ha lesznek jók.
Térjenek vissza a hősök faji speckói.

Lényegében eddig bizakodó vagyok mert nem rossz de kell még rajta dolgozni. Csapat nemrosz.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 13:33 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Szerintem azért a 4-es élőholt kampányának története és (különösen) a főhős jelleme eléggé ott volt. Nagyon tetszett, hogy a nekrot nem mint elvetemült gonoszt állították be, aki világuralomra akar törni.

Amúgy jómagam támogatom az ötletgyűjtögetést. Én annak örülnék, ha a történetnek lenne hatása a játékra, ha a történetbe belevinnék a ?választhatóságot?, tehát lennének benne pontok ahol a játékosnak kell eldöntenie mit tesz, és ez később hatással lenne a többi pályán(De nem feltétlenül befolyásolná a történetet: pl. Van egy kapu romja, amit valamennyi kőért és aranyért megjavíthat, és bérelhet bele őröket, egy későbbi pályán pedig ha megjavította, akkor egy ellenfélnek kisebb serege lesz, mert meg kellett küzdenie a kapu őreivel.) Na meg ami még nagyon jó lenne, ha lennének kombinálható varázstárgyak (Mint a 3-mas kiegészítőjében.), és egy kicsit játszanának az artifactokkal, hogy legyenek olyanok amik egyforma erősek, és tényleg taktikázni kell, hogy mit használunk(Tehát nem olyan az összes fegyver, hogy +1 támadó, aztán +2 támadó.... Hanem akár olyan, hogy +5 támadó, de csak a nekro lényeknek.)

Bocsánat, ha valami olyat írtam, ami már a hatosban is megjelent, ahhoz egyelőre még nem volt szerencsém.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 14:02 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Nekró kampány jó volt csajt megkedvelt és egy új oldalról mutatta meg az élőholtokat.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 15:10 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Ötletgyűjtögetés képp, lássuk a mountokat!

Haven: itt azért maradhat a ló.
Academy: nekem hiányzik az elefánt. A teve is jó lenne, de az nem olyan kényelmes.
Stronghold: valami nagyon vad kéne. A bivaly se volt rossz, de valami nagymacska jobb lenne.
Necropolis: undead ló maradhat simán.

Lehetséges frakciók:
Sylvan: itt kihasználnám a Compendium fanartját és a hiúzt raknám be.
Fortress: medve. Már csak azért is, mert a hadi medve el lesz készítve egységnek, ha berakják a Fortresst, de nem lesz lovasa.
Dungeon: nehéz dönteni. A raptor is menő volt és a shadowcrawler is, ami a 6-ban mutatkozott. Talán az utóbbi inkább.
Inferno: kiiktatnám a mountot. Egy teleportszerű ugrásanimációval közlekedtetném a démonhősöket. Persze, rájuk is vonatkozna a domborzat.

Ha bárkinek van még valami javaslata, tegye hozzá! Egyelőre csak ennyire futotta tőlem.

A cabirra visszatérve, nekem tetszik, a mágusok úgyis mindig kísérleteztek félállat lényekkel. Ami kevéssé tetszik, hogy így valószínűleg nem lesznek gremlinek megint.

A sztorit illetően egyetértek. A szerepjátékhoz közelebb érdemes lenne vinni a kampányokat.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 18:42 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Glacerenard írta:
Glacius, ha kell, én megfogalmazok nekik egy levelet az összegyűjtött ötletekről angolul, akár franciául is. :)


Én már pár oldallal előrébb leírtam az 5leteimet :wink:

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 19:53 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Majd, ha mindenki leírta az ötleteit és a halmaz átesett egy szelektáláson, akkor megírom. :)

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 20:38 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Én nem sok dolgot kérek:
- moddolhatóság
- pályaszerkesztő
- random map generátor
- Karavánok
- H6 féle tartomány rendszer ( nekem bejött :D )

Amit viszont NEM szeretnék:
- a H6 féle town portal rendszer


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 16 szomb., 21:27 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Úgy néz ki, van egy teljesített kívánságunk. Állítólag, karavánrendszer lesz, szerintem sokmindenki nagy örömére.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 17 vas., 7:36 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 21 pén., 18:55
Hozzászólások: 314
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!!! Nekem a szimultán kör és egy könnyű map editor kéne nagyon :)

_________________
A háború célja nem az, hogy meghaljunk a hazánkért, hanem hogy elérjük, hogy ellenségünk tegye meg ugyanezt.
"George S Patton"
(Versenyeken Alyr)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 17 vas., 7:40 
Avatar

Csatlakozott: 2013 szept. 11 szer., 14:25
Hozzászólások: 72
Üdv. minden bátor harcosnak!

A hírnév az egyik legfontosabb tényező a játékban, nekem ezzel kapcsolatban lenne egy ötletem.
A 6.-ban ugye fix maradt az éppen elért könny illetve vér hírnév,
itt miért ne lehet ne rugalmasabb a dolog, azaz folyamatosan változna a beállítottság...sokkal reálisabb lenne, gondoljatok bele, a való életben is befolyásolják tetteink a jövő kimenetelét...
Ha a 7.-ben elérnénk egy bizonyos hírnév határt és aktiválódna egy képesség, még koránt sem lenne biztos, hogy meg is marad ez a képesség a játék végéig...
Egy példa a gyakorlatra: (a 6.os határokat és képességeket veszem példának)
Én havennal vagyok és felbukkan a térképen az stronghold ellenfelem, aki nemrég érte el a könny hírnevet, mondjuk 254 könny hírnév pontja van...
sokkal erősebb mint én, de egy lény áll kettőnk közt, amit nem tud kikerülni tehát énelőttem leüti a lényt..igen ám..de a lénnyel való csatában ellőtt egy tűzcsóvát, ami 5 vér hírnév pontot generál, vagyis mire hozzám ér, már csak 249 könny hírneve lesz és nem tudja használni az 1es könny képességét..
A lényeg, hogy a hősök hírneve folyamatosan változhasson, ha jót illetve rosszat tesz...ez egy plusz fejtörést és izgalmat adna a játékosnak...

A szimultán kör jó lenne...
Az egyszerű és kezelhető map editorért meg imádkozni fogok(legyen olyan, mint a 3-ban, 4 ben)... :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 17 vas., 18:30 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Glacerenard írta:
Úgy néz ki, van egy teljesített kívánságunk. Állítólag, karavánrendszer lesz, szerintem sokmindenki nagy örömére.



Köszönöm mindenki nevében! Én egészségügyi okokból egy időre nem tudom látogatni az oldalt, de remélem sikerül megírni és elküldeni az észrevételeket, 5leteket.

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 17 vas., 20:28 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://www.youtube.com/watch?v=HyjBp9pmiUI&app=desktop

KING-ROMERO: HEROES:M&M VII recording w. KARIN MUSHEGAIN

Egy kis zenei making of videó a rutinos zeneszerzőtől Mr. Romerotól aki szeret szivárogtatni! :)

Jók ezek az ötletelések egy részüket el lehetne juttatni erre az új Shadow Council oldalra a fórumára hátha tetszik a fejlesztőknek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 17 vas., 20:59 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Ez a terv, Haha. Csak mindenki adja le az elképzeléseit! Én megírom a levelet, és ha valakinek van kapcsolata közvetlenebbül a Shadow Councilen kívül, arra be lehetne adni.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 18 hétf., 10:51 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Az egyszemélyes kampány 60 óra játékidőt ígér, de a skirmish és duel módok tovább hosszabbítják majd ezt, és lesz helyi hotseat játék is a LAN-os lehetőségek mellé.

No lesz LAN is???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 18 hétf., 18:55 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Egy kis érdekesség

Úgy tűnik visszatérnek a karavánok és nem lesz azonnali egység átadás egyik várból/erődból a másikba.
A 6. néphez egy Dungeon vs Inferno szavazás lesz.
A viszonylag kevésnek ható frakciószám a kisebb költségvetési okok miatt van ez az Ubi sara. De végülis 6 nép van a 4. rész óta sőt a 6. nál csak 5 volt...
Mindegyik frakciónak 8 egyedi lénye lesz a bajnok lénynél egy alternatív lehetőségként lesz a 8.
Újra lesznek városképek mint régen. Remélem azért pl a Haven-né jobban fog kinézni mint a gameplay demoban. Bár jobb mint a H6 é volt az tény.
Nem lehet majd átkonvertálni a várakat mint a 6-ban a saját népünk fajtájára.
Újra 6 nyersanyag lesz + az arany és lecserélik arégi fajta nyersiket 3 új féle kristályra a 4. kristály úgy tűnik mintha a 6.-ból ismert lenne + lesz fa és kő és arany.

S nekem úgy tűnt a demoból hogy lesznek újra területek mint a H6-ban mivel az erődök is kb úgy helye3zkedtek el benne.


http://www.gamestar.de/spiele/might-mag ... 58798.html

The German PC games magazine GameStar has an article with some additional information direct from Limbic:

1.) The second faction vote (after Fortress and Sylvan) will be between Dungeon and Inferno.

2.) The limitation of faction types is due to budget restraints -- i.e. Ubisoft hasn't given Limbic more money to implement more factions. This is no speculation -- it's the way Stephan Winter, the head of Limbic, himself tells it to GameStar.

3.) Each faction will have 8 unique creatures while there will be two top-tier creatures as alternatives.

4.) Town screens will back as we know them from the good old days.

5.) The game will feature 6 resources plus gold again -- instead of the 3 resources plus gold in Heroes 6. This also means a return of the marketplace. It's interesting to note that there will be 3 new resources replacing gems, mercury, and sulfur.

6.) It will not be possible to convert towns to other town types anymore.

7.) Caravans will be reintroduced as a means of transporting creatures between towns over the course of days. The immediate transportation and global recruitment of Heroes 6 will not exist in Heroes 7.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 18 hétf., 20:57 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Az eddigi infók alapján nekem eddig nagyon bejön. Az a 6 frakció ami kezdetnek van az bőven elég, főleg ha kellően jól kidolgozottak.
Nekem a várnézettel sincs bajom, nagyon tetszik ez a festményszerű ábrázolás, de a H6-os városképek is tetszettek (természetesen a patch utáni állapotra gondolok). Én a Heroes 5-féle 3d-s megoldást mindig is túlzásnak gondoltam. Persze, jól nézett ki,de azon felül értelme nem sok volt, főleg, hogy számomra egy kicsit átláthatatlan is (főleg a törpök városa). Arról nem beszélve, hogy baromi drága is volt megcsinálni.
Szóval inkább a játékmenetre költsék azt a pénzt és helyette elégedjünk meg egy stílusos 2d-s megoldással.

A facebook oldalon persze megy megint a fikázás, hogy "ez de unalmas", meg "de ocsmány" meg a "bring back Homm3" közben meg szegény játék még alfa állapotban sincs :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség