Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 15 vas., 11:26 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
5.rész után játszódik akkor már nem létezik a Griff birodalom helyett megalakult Unikornis királyság.Nemes elfek is egy kicsit feleslegesek előjönnek a semmiből még egy elf faj.Azték harcosok jók :)
Nem bántásból írom még de oroszlán ember már van a H5-be a mágusnál ők a 6.szintű lények.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 15 vas., 15:19 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Nekem az ideális: emberek, démonok, orkok, törpök, nekrók, elfek, varázslók. A többi már csak hab lenne a tortán mint pl. elementálok, gyíkszerűek, vizí lények...
Támogatnám ha a következő részben benne lenne az összes alap faj, attól függetlenül, hogy pl a fele nem lenne benne a hadjáratokban! Mint itt a mágusok, elfek. Nem kell mindig minden fajnak benne lenni a hadjáratokban, de attól a semlegesekkel is lehessen játszani! Engem az sem zavarna, ha ugyan úgy néznének ezek ki, mint az előző részben csak több legyen a választható faj...
Mert valljuk be sokkal többet játszunk generált pályákkal mint a hadjáratokkal.

Én a jól megszokott 7 lényt legalább 10re emelném, mert már annyi lény van hogy csak na :) A dupla fejlesztést is támogatnám! Várostrom után bizonyos épületeket újra kelljen építeni, ősellenségek 1 seregben nem nagyon férhetnének meg anélkül, hogy időnként egymást ne ütnék pl Angyal Ördög) Az is jó, hogy bizonyos lények mágiahasználók. De a sokféle lények miatt testvérvárakat is eltudnék képzelni! És még hosszan sorolhatnám veletek együtt.

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 15 vas., 17:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Ha a hős választást és a mágia irányokat függetlenné teszik a váraktól, akkor korlátlan számú várat és lényt lehet a játékba rakni. Akár vár szerkesztőt is kiadhatnak a rajongóknak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 18 szer., 16:01 

Csatlakozott: 2011 márc. 08 kedd, 16:34
Hozzászólások: 8
Áyron írta:
5.rész után játszódik akkor már nem létezik a Griff birodalom helyett megalakult Unikornis királyság.Nemes elfek is egy kicsit feleslegesek előjönnek a semmiből még egy elf faj.Azték harcosok jók :)
Nem bántásból írom még de oroszlán ember már van a H5-be a mágusnál ők a 6.szintű lények.


Unikornis Királyság? Ez hol van leírva? De most komolyan, miért nevezték át, mert erről lemaradtam, akkor bocs, majd kijavítom. Szerintem te a rakshasak-ra gondolsz, de az egy teljesen másik faj (kék szőrűek, több karúak és iszonyú agresszívak). Az oroszlán emberek, a rakshasa és ember keveréke, mint például az ork, a démon és ember keveréke.
De ezt egyébként leírtam és megmagyaráztam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 18 szer., 17:04 

Csatlakozott: 2011 márc. 08 kedd, 16:34
Hozzászólások: 8
Oké, már utána néztem,hogy hogy lett a griffből unikornis birodalom.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 18 szer., 18:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Amit hiányoltam a 6-osból.

Időjárás, árvíz, stb... :twisted:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 21 szomb., 20:15 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Lenne még egy észrevételem a jövőre nézve. Mi lenne, ha az erdőknek lennének ösvényeik, barlangoknak bejárataik amikhez ha odaérünk ott lenne a kard, hogy harcolnunk kell. Harc után megkapnánk a szokásos tp-t kis ásványi kincseket, pénzt, varázstárgyat... És a harc után az erdő,barlang másik oldalán lennénk.

Az új fajokra én vevő vagyok :) De én valami sima lovas népet is el tudnék képzelni, barbárokat, hegyi embereket...

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 25 szer., 19:44 

Csatlakozott: 2011 aug. 28 vas., 2:06
Hozzászólások: 1
Biztos baromság, de szerintem meg ki kéne kukázni ezt az Ashan sz.rságot, egyáltalán, hogy sikerült ilyen unalmas és semmitmondó sztorira lecserélni Enroth-ot (még Axeoth is izgalmasabb volt)? Hol vannak az olyan ikonikus alakok, mint Sandro? Ja, hogy az milyen tök jó ötlet, hogy újrahasznosítunk pár régi arcot teljesen új, mondanom sem kell nevetséges történettel, biztos ráharapnak majd az oldschool Heroes arcok. Azt még lenyeltem volna, hogy a Heroes V tulajdonképpen egy felturbózott három World of Warcraft szkinekkel, de ez az új univerzum teljesen kiakasztott. A negyedik részt még mindig jobban tisztelem, hiszen ott a 3DO radikális lépéseket tett a megreformálás érdekében, az új világ létrehozása közben gondoltak az előző játékok szerelmeseire is. Más kérdés, hogy nem nagyon jött be, de legalább nem önmagukat ismételték negyedszerre is. Ami jól működött, azt nem kellett volna elrontani, csak a játékmenetbe jobban illő elemeket lehetett volna építeni. Ellenben azért is képtelen vagyok az öt-hattal akár egy órát is eltölteni, mert marhára zavar a sztori, amit ugye teljesen feleslegesen kreáltak újra, és tulajdonképpen Heroes 3 remake szaguk van, semmilyen - vagy nagyon kevés - innovációval. A béna karakterdesign-ról ne is beszéljünk (Fate Weaver, most komolyan). Persze, ez az én személyes fröcsögésem, úgyhogy ne tessék komolyan venni.

Igazából nekem is a Diablo 2-féle hőstápolás fekszik, szerteágazó képességfával, de az Advanced Levels dolog is okés lenne. Eltudnék még képzelni új mágiafajtákat, tonnányi varázslatot, H2-H3 váraihoz hozzáadni még egyszer ugyanannyit, természetesen saját lényekkel. Egy várban több lény is lehetne. Régi karakterdesign, régi világ, akár 2D, akár 3D. Nehéz téma ez, de valami olyasmire gondolok, hogy ne Starcraft 2-effekt legyen. Értsd: Starcraft remake, 3-4 új egységgel minden oldalon, minimális változtatásokkal. Összefoglalva: régi Heroes íz, sok új, a játékmenetbe tökéletesen beleillő változtatásokkal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 17 csüt., 9:49 

Csatlakozott: 2014 júl. 16 szer., 8:33
Hozzászólások: 2
A kommentek felét én is élvezném az új játékba,de 3 év lenne mire csak kiengyensullyoznák a szörnyeket.
Én mit várok?
Azt hogy bármilyen hőst tudj venni,ha nem is a várban akkor valami helyen.
A ballisztát én is el tudnám képzelni.
De nekem az nem tetszik hogy csak 30 szint van :/
Utána mi értelme,semlegeseket ölni?Mire eléred a 30 biztos nem 1-2 k van mindenből.
Valaki irta külön törp külön elf vár.Nekem veyiteni is lehetne a 2-őt 1 várba :)
Rendesen kiadott verziót kérek és nem 1 bugos fost :D
Megjelenéskor megvettem,de csak most kezdtem el vele tolni 2 évre rá...
Mert 1 halom bug volt.
Minimum 30-40 pályát kérek alapból !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 22 kedd, 18:14 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Majd gyűlhetnek itt a kommentek . :) Bár már nem sokáig szerintem. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 24 csüt., 11:35 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Jó volna tudni a létezését egy igazi folytatás ráférne már.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 29 kedd, 13:52 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Én is összeszedtem a gondolataimat, vágyaimat a lehető legjobb Heroes folytatásokhoz.
Bele is vágok a lecsóba.
Hősök:
A hősökre tessék megcsinálni ha már megharcol egy varázstárgyért akkor az látható is legyen rajta. Fajonként más élőlényeken utazzanak a hősök. Minden faj ne tanulhassa meg az összes mágiát. Inkább legyenek faj specifikus mágiák. Mert nem nagyon értem, hogy az Infernónak vagy a Nekróknak minek a fény mágia. Az elfeknek a sötét és még sorolhatnám. Az is jó lenne ha pl. egy alap Íjász hősből ne lehetne varázslót képezni, ha már megvan a hős előtörténete és alaptanultatása akkor az alapján lehessen a képzettségekbe belekóstolni. Nem azt mondom, hogy ne tudjon a harcos varázsolni, de azért egy vérbeli mágussal ne vegye fel a harcot mágiában.
Pályák:
A pályák szerintem élvezhetőbbek, ha minél több lénnyel harcolhatunk, ha több a kirabolható épület, Pandora szelencéjét is szívesen látnám újra, varázskút, szerencseforrás, morálemelő és mi egymás kis csodamicsodák :D
A semleges lényeket is díjaznám, ha megtámadhatnák a várainkat és hőseinket. Vannak, akik gyűjtögető életmódot folytatnak hónapokig minimum csatával. 2-3 hónap után a vár közelében maradt egységeket a gép egy sereggé gyúrná és simán betámadhatnák a várat vagy csak rámozdulnának a hősökre. Így csata is lenne és a lények is pusztulnának.
A várak:
Maradnék a jól bevált emberek, démonok, élőholtak, varázslók, elfek, törpök, orkok, elementálok, mocsári lények sokaságánál. A várakat tessék normális nézetbe megcsinálni, hogy legalább láthassuk mikor mit és hová építettünk. A lények számat 10-re emelném vagy maradna a hét toborozható lény, de akkor lennének testvérvárosok. Mivel Asha világa új és még felfedezetlen ezért a népek vándorolhatnak, letelepedhetnek máshol a fajok mutálódhatnak…
Pl a Haven ha 10 lény: Paraszt, Lándzsás, Íjász, Lovag, Könnyű lovas,Griff, Szerzetes, Bajnok, Paladin Angyal.
Ha testvérvárosos akkor pl: Paraszt, Lovag, Íjász, Griff, Barát, Bajnok, Angyal vagy Alabárdos, Buzogányos, Nyílpuskás, Sas, Könnyű Lovas, Pap, Paladin.
Inferno: Imp, Démon,Gog,Cerberus,Succubus,Rémparipa,Alakváltó,Efreet,Veremúr,Ördög
Testvérváros: Imp, Szarvas Démon, Pokol Kutya, Succubus Úrnő, Rémparipa,Efreet Ördög vagy, Kártevő, Démon, Gog, Cerberus, Tűzgyújtó, Veremúr, Sátán és még sorolhatnánk.
A várak ostrom után bizonyos épületeit újra meg kell venni, így nem halmozódik az arany és a nyersanyag. Örülnék, ha már végre a várvédőknek is lenne valami ostromgép szerű kilövő micsodájuk. A kovácsnál be lehessen szerezni a harci gépeket és mi egymást. A karaván is jöhet. Fajonkénti speckó épületek is maradjanak. Van, amikor elfogy a pénzünk nem tudunk mindenkit megvenni a várvédelméhez és ha elfoglalják a várat a lények az ellenségé lesznek na most már 1 lótúrót. Melyik egység hagyja veszni a várat és áll át jóképűen az ellenhez. Szóval ostromnál az összes lényt megkapod, mert egy ellentétes faj sem küzd együtt boldogan.
Hadvezetés:
Legyen bármennyire jó a hadvezérünk azért az ellentétes lényeket ne tudjuk 1 seregbe gyűjteni még ha gagyibb a morál akkor sem. Egy Angyal sem harcol kézen fogva a démonokkal vagy a Titán a Fekete Sárkánnyal és még sorolhatnánk. Ha mégis egy seregbe kerülnének az ellentétes fajok, akkor azok bizony csapják is egymást mindenféle bábjátékos, őrjöngés nélkül. Így kizárva a főemberes sereg és mi egymás.
Lények:
Amint már írtam 10-re vagy testvérvárosokat csinálnék. Fejlesztett változatot kihagynám, mivel úgy gondolom a csaták során nem csak a hős szokott tapasztalatot szerezni, hanem a harcosok is. Bizonyos csataszám után a lények képességeik nőnének. Jó azért a parasztot nem lehetne úgy kigyúrni, hogy meneküljenek előle a sárkányok :D A lehető legtöbb lényt belepakolnám pl: Naga, Pegazus, Meduza,Nimfa,Troll,Múmia,Lidérc,Ghoul,Farkas Lovas,Behemót,Vízbefúlt,Szúrbozót… Szóval kell csinálni valamit a várakkal, mert csak kimaradnak a kedvencek. Ja örülnék ha a csont, szellem sárkikat végre elfelejtenék. Minek, ha ott a kaszás meg a halál lovag.
Helyőrség sem lenne rossz illetve a semlegesek még a bányákat is elfoglalhatnák.Ja és a terepviszonyokra kitérve hazai pályán a saját hős közlekedjen már rendesen, mert tapasztaltam a mocsaras területen a Fortress-es hős ugyan úgy alig tudott menni mint az ellen.
Így gyorstalpalóban ennyi :D

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 29 kedd, 22:38 

Csatlakozott: 2011 márc. 08 kedd, 16:34
Hozzászólások: 8
Helló mindenki!
Elkezdtem egy könyvet írni. Rengeteg ötletem van, de az a baj hogy senkivel sem tudom megosztani. A könyv története a heroes 5 eseményei után játszódnak és Ashan történetét viszi tovább. Ha van valaki, akit érdekel, kérem írjon az alábbi e-mail címre: patrik.varga@indamail.hu .
Abban reménykedem, ha elég jó lesz, akkor majd felfigyelnek rá, és talán valaki majd segít eljuttatni a Nagykutyáknak.
Az építő kritikákra vevő vagyok, a bunkóságra nem.
Előre is köszönök mindent.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 29 kedd, 22:48 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Btor Harcosok!

Ide elküldheted, én kapcsolatban állok a nagykutyákkal: vogyi73@gmail.com

Nem ígérek semmit, de elolvasom, véleményezem és ha tényleg jó, akkor eljuttatom a megfelelő helyre (persze ehhez angolra is kellene fordítani...) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 31 csüt., 7:03 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Hát igazából Ubi azt nyilatkozta, egyszer fogják folytatni, de most jegelik mert vannak fontosabb projekt náluk ( AC,WD stb)

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 31 csüt., 13:04 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Ha egyszer még ebben az életben lenne heroes 7-akkor én csak egyetlen dolgot kérek mint újítás (bár nem is annyira az):
Moddolhatóságot és felhasználóbarát pályaszerkesztőt !

hiába szeretem a hatodik részt, hiába a van jól összerakott kidolgozott kampánya, ha a közösség nem tud vele mit kezdeni. A harmadik részt sem a sztori miatt szeretik az emberek és játsszák a mai napig (én kb az első három pálya után abbahagytam)hanem az újabb és újabb térképek és rajongói kiegészítők miatt. Ezért fordulhat az elő hogy még ennyi év után is az ősöreg harmadik részt nyúzzák az emberek, a hatodikról meg kb néhány év múlva meg fognak feledkezni. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 31 csüt., 14:33 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Jegeljék csak nyugisan a játékot addig a rajongók kitalálják, hogy s mint legyen és nekik csak meg kell csinálni :D Bár azt nem tudom, hogy mennyi rajongói 5let került bele pl a legutóbbi részbe.
Egyetértek veled jani91 egy kigyúrt pályakészítő csodákra képes.

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 01 pén., 9:11 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
Glacius Van Thomas írta:
Jegeljék csak nyugisan a játékot addig a rajongók kitalálják, hogy s mint legyen és nekik csak meg kell csinálni :D Bár azt nem tudom, hogy mennyi rajongói 5let került bele pl a legutóbbi részbe.
Egyetértek veled jani91 egy kigyúrt pályakészítő csodákra képes.


Hát én úgy hallottam, hogy az ubi ilyen szempontból nem volt túl rugalmas. A városképekért is mennyit kellet könyörögni, míg végül rábólintottak.

Amúgy rengeteg jó dolog van a hatodik részben, amiket szeretnék viszont látni egy esetleges folytatásban. Például a frakciók lényei kellően változatosak, még a legolcsóbb lények is rendelkeznek olyan képességekkel amik nagyon hasznosak tudnak lenni akár egy meccs utolsó felében is. Emellett nekem a grafika is nagyon bejön, valahogy a harmadik részt juttatja az eszembe: kevésbé elnagyolt, kicsit sötétebb tónusú, és a hősök újra lovon ülnek :D
A town porlal rendszert viszont úgy ahogy van gondolják újra. A moddolhatóság hiánya mellett ez a legnagyobb baja a játéknak. Már attól el megy a kedvem ha csak rágondolok arra a fogócskára, amibe torkollani szokott egy menet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 01 pén., 13:25 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Józan paraszt ésszel meghallgatom, hogy mit akar a nép, mérlegelek, hozzáteszem a saját és a készítők 5leteit, egybegyúrom és kész a sikersztori. :D

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 01 pén., 13:45 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Szerintem az hogy minden hős lovon ül nagy hülyeség. H5 nekem ezért tetszett minden frakciónak megvolt a maga hátasa kivéve a démonok de azokhoz meg illett a sima futás.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség