Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 25 szer., 12:01 
Avatar

Csatlakozott: 2012 máj. 13 vas., 11:48
Hozzászólások: 3046
Tartózkodási hely: Winterfell, Gallifrey, meg mikor hol :D
Összeállítottam egy kis leírást, hogy számomra milyen lenne az "álom heroes":

Haven
Nincsen Heroes emberek nélkül :D
Paraszt
Íjász
Griff
Keresztes
Szerzetes
Bajnok
Angyal


Nekropolis
A nekromanták sem hiányozhatnak
Csontváz
Zombi
Szellem
Vámpír
Halál Lovag
Lich
Dracolich


Inferno
A démonok is tiszteletüket tehetik
Imp
Tűzszellem
Démon
Cerberus
Sucubus
Veremúr
Ördög


Sylvan
Az elfek valahol elbújtak a 6-ban. Ideje előjönni! :D
Driád
Kentaur
Elf Íjász
Druida
Unikornis
Ent
Aranysárkány


Fortress
Egy maréknyi gyíkember és gnoll túlélte a Leszámolást. Sokáig tartott még megerősödtek, de most eljött az idő, hogy visszatérjenek!
Gnoll
Gyíkember
Kígyólégy
Baziliszkusz
Wyvern
Gorgon
Hydra


Dungeon
Na, hogy pont őket hagyják ki?! A játék leghűebb lényei itt találhatóak.
A minotaurusz és a fekete sárkány örök!
Bandita
Troglodita
Medúza
Beholder
Sötét Lovas
Minotaurusz
Fekete Sárkány


Stronghold
Orkok, barbárok, goblinok és további zölségek.
Goblin
Farkas Lovas
Fejszedobó
Ogre
Viharmadár
Küklopsz
Behemót


Sanctuary
Ha már ekkora sikernek örvend a vizes vár, vétek lenne kihagyni :D
Kappa
Cápa Őr
Korall Papnő
Vízszellem
Kenshi
Méllységi Óriás
Kirin


Academy
És végül még a mágusok is beférnek a felhozatalba
:D
Gremlin
Törpe
Gólem
Mágus
Dzsinn
Sárkánygólem
Titán

_________________
“Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse...”


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 25 szer., 14:14 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Van egy pár dolog ami engem zavar már bocsi :)
1.Hidrák a sötét elfeket szolgálják és a mélység gyermekei.
2.Nagy leszámolás.Asha világába szó sincs ilyesmiről tehát akik azt túlélték nem hiszem hogy benne lennének.
3.Kentaurt is átraktad máshova és törpét az egyik az orkok oldalán van a másik meg saját vára van.

De ha kivesszük a mocsár lakókat és vissza hidrát,törpét,kentaurt a saját helyére akkor nekem tetszik eme várak össze rakása.
Amúgy H5 modba benne van gnoll meg jó pár új egység ;) Ezek a várak lehetnének H5 története utáni idők várai

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 13 csüt., 12:52 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Áyron, ne értsd félre a kérdésemet, azért teszem föl, mert nagyon ritkán járok erre mostanában és nem ismerek mindenkit: de te csak az öttel játszottál?

Nem bunkóskodni, bullyskodni akarok, csak olyan dolgokon lepődsz meg, ami nekem tök természetes. Nekem pont az a bajom az említett listával, hogy kb. egy-két módosítást leszámítva ez a H3 várlista, kiegészítve az új várral, ami a hatban volt. :roll:

Engem nem zavarna, ha a kentaur nem lenne többé barbár. Kivéve, ha olyan frakcióhoz csatlakozna, ami tényleg nem passzol hozzá, pl. inferno, vagy élőholtak.
Annak idején a kentaurok az első két részben a Dungeon szolgái voltak, utána lettek az elfek barátai, amíg a négyben kitalálták, hogy ők barbárok lesznek. A négyben pedig az orkok csatlakoztak a Dungeon akkori megfelelőéhez, a Chaoshoz. Szóval ork és kentaur az ötben tartózkodott először egy várban.
Na ezzel csak azt akartam mondani, ha egy ex barbár egység mondjuk átpártol az elfekhez, vagy a nagákhoz, az szerintem nem olyan nagy gond. Régen is volt olyan, hogy egy lény másik néphez csatlakozott.

Ugyanígy a hidrával. Régen a gnollok aduásza volt, mégrégebben a warlockok egyik legjobb fegyvere, elégé degradáló, hogy most már csak egy szolga. Ráadásul olyan lényeké, akik a HeroesV-ig nem is voltak a játék részesei. Ejjj.... gondolom mindenki rájött, hogy nem az V a kedvencem :P

Ami azt illeti én nem akarok fajspecifikus várakat. Anno a Heroes 2-3-4 azért lett a szívem csücske, mert (az embereket leszámítva) egy vegyes tál fogadott az összes várban. Számomra ez tette különlegesebbé a többi stratégiától.

Ui:
lehet, hogy az ötben nem említik a leszámolást, de ha az Ubisoftnak van pofája Heroes néven futtatni a játékot és van bőr a képén pénzt kérni mini kiegészítőkért, amikben old school herokat irányíthatunk, mint Sandro és Hack, akkor az Ubisoft legyen szives figyelembe venni az előző epizódok és az M&M történéseit és ne kezdjenek a nulláról építeni egy másik univerzumot. Vagy ne nevezzék Heroesnak és ne a Heroes rajongói tábor legyen a célközönség. 8)

_________________
mokusfeszek.blog.hu - Saját zenéim és írásom a Dinka Villa lakhelye (valóságshow "paródia")


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 13 csüt., 17:13 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Hát, az Ubisoft a Heroes V-el új történetet kezdett, ami mára már egy teljes értékű "fantasy történelem"-é nőtte ki magát, Ashanban. Egy erős váltás volt, a 3D grafikával együtt.

Mondhatni, nem akartak egy régi dolgot folytatni, hanem új dolgot akartak mutatni a játékosoknak (Látod, szépen is meg lehet fogalmazni hogy rohadtul kell nekik a pénz :lol: ). Ami így szép és jó és mindenki örülhet neki :P

Másfelől pofátlanság lett volna, ha egy teljes új néven, új játékként adják el a Heroes-t, mert az egy undorító húzás lett volna, mellesleg amivel elveszítették volna a vevőket. Így ebből a szempontból megérthető, hogy miért Heroes a Heroes még mindig. Így viszont az Ubi-nak hála, újra kiadták a régebbi, 3DO-s részeket is, ahol ugyan a borítón már nem, de továbbra is a 3DO logo látható. Így ha kicsit jóindulatúak akarunk lenni, akár úgy is fogalmazhatunk, hogy egyedi ötletekkel "támasztották fel" a HoM&M-sorozatot, ami így egy szép gesztusként nyilvánul meg a nagyközönség-felé.

Így viszont teljesen egyértelmű, ha az Ashan-világi, H5 koncepcióra épül dolog, ami szvsz egy jól kidolgozott konstrukció.

Viszont utána amit a H6-al művelnek, azért megint lehet őket szidni :lol:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 13 csüt., 22:52 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Tisztára mint a H4-nél.
Az Ubisoft csontra elkövette ugyanazt a hibát. Ez csak vélemény

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 14 pén., 17:33 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Asha világa jól ki van dolgozva .H6 meg úgy elszarták ahogy lehet.5 fivérrel meg-főképp játékmenetről nem beszélve.H4 megismétlődött.Koncepció Asha világa és története,mitosza,kultúrája.NEm a H3 világa tehát szevasz orkok barbárok akiket a mágusok tenyésztetek ki a démonok ellen jó sok száz évvel ezelőtt.Hidrák meg mélység bestiái.Ott H3 lehet vele játszani mint a többi más résszel együtt is.H5 már másik világba van csáááá.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 14 pén., 21:22 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Áyron írta:
Asha világa jól ki van dolgozva .H6 meg úgy elszarták ahogy lehet.5 fivérrel meg-főképp játékmenetről nem beszélve.H4 megismétlődött.Koncepció Asha világa és története,mitosza,kultúrája.NEm a H3 világa tehát szevasz orkok barbárok akiket a mágusok tenyésztetek ki a démonok ellen jó sok száz évvel ezelőtt.Hidrák meg mélység bestiái.Ott H3 lehet vele játszani mint a többi más résszel együtt is.H5 már másik világba van csáááá.


Annak ellenére, hogy írtam nem bunkóságból kérdezem, érzek egy kis sértődöttséget a kommentedben. :D

Az a baj, hogy az nem a H3, hanem a HEROES világa, pontosabban a MIGHT AND MAGIC világa volt. Tehát az 1-2 és a 4 is ebben a világban élt.
Asha egy jól kitalált világ, ezt senki sem vitatja. De itt jön az egész paradoxon: minek új világ, ha már van egy jól bevált világ? Ha meg nem jó a régi világ, miért veszik fel a régi világ címét? Ja igen, a könnyebb profit a titka, hiszen egy bejáratott címet könnyebb eladni. :roll:

ShurTugal mondta, hogy pofátlanság lett volna új címen kiadni egy régi receptet. Én nem így látom. Nem a Heroes az egyetlen körökre osztott stratégiai játék (Worms, Hongs of War, Disciples, King's Bounty). Igaz, az a legismertebb, főleg fantasy játékok közül.
nekem az öttel semmi bajom nem lenne, HA World of Asha vagy Wars of Asha lenne. Lettek volna rajongók is kritikusok, akik plágiummal vádolták volna a nagy lila uborkát, de könyörgöm, igazából minden stratégiai játék ugyanazokkal a sablonokkal játszik. Legalábbis én még nem láttam olyan stratégiai játékot, ahol elf, minotaurosz és ork együtt, vállvetve küzdött volna az ember, gnoll és ogre hármasa ellen.
Vegyük az élőholtakat és a nekromantákat. Minden játékban van egy pici saját dolog. valahol van vámpír, valahol nincs, valahol egy féle csontváz van, van ahol több, de mindnek ugyanaz a lényege: dark mágusok irányítanak hullákat.

Amik minden játék hangulatát mássá teszik, azok az apró különbségek. Például a minotauruszok önálló, viszonylag fejlett civilizációt alkotnak (H1-2-3-4) vagy egy másik faj IQ betyár szolgái szájkosárral (H5). Megjegyzem egyik koncepcióval sincs gond, a gond ott van, ha az első rész felállít valamilyen világot, amit a második rész önkényesen tökön rúg.

No ezzel csak azt akartam mondani, hogy biztos lett volna pár troll, aki Heroes klónnak állította volna be az Uborka munkáját, de jogtalan lett volna a vád, mert igazából az academyben kellett volna kicserélni néhány lényt és kész is egy teljesen új világ. Ami pedig hasonlított volna a Heroesra, az kollektívan hasonlított volna más fantasy játékokhoz is. Innentől kezdve megint ott vagyok, hogy akkor miért Heroesnak hívják a játékot. És újra ugyanazt a választ kapom.

Az Ubisoft kiadta újra a régi játékokat. Ez nálam nem pozitív dolog. Nem a rajongók kedvéért, vagy a 3DO csapat tiszteletére tették ezt. Pénzt szereznek. Az öt-hat valóban általuk választott fejlesztőcsapatok által elkészült, eredetileg is általuk kiadott játékok. De más munkájáért ne ők kapják már a pénzt. Plusz, nekem már ős idők óta megvan a 2-3-4, a mai gyerekek pedig nem értékelik a klasszikus játékokat, tehát ha elmegy a boltba és Heroes vásárol az ötöt vagy a hatot fogja megvenni. Innentől kezdve én semmi pozitívat nem látok ebben a dologban.
Játsszak a Heroes 3-al. Na ja, könnyen lehet érvelni ezzel. De van egy gond: több mint tíz éve játszom a 2-3-4-el és ennyi idő alatt azért csak megunja az ember. Igen, variálok „most a kettővel játszom, most a hárommal”, „most ugyanazt a pályát orkokkal viszem végig, amit múltkor gyíkokkal toltam”. De még így is egy idő után „unalmassá” válik a dolog szükségem, van változatosságra. Persze magát a Heroest szeretem és bár vannak más jó játékok is a Földön (Dungeon Keeper, Tekken, Croc) azért jobb a régi recepten alapuló de újításokkal is szolgáló alkotás.
Szóval újítás alatt nem azt értem, hogy kapjak egy másik világot, mert akkor a másik játékot tenném be a gépembe. Én annak a játéknak egy picit megspékelt verzióját szeretném kapni. Új egység, új faj, néhány átrakott egység, de ugyanabban a világban.

Tehát én is annyira függök az új részektől, mint mindenki más. Játszhatok a hárommal, ez igaz, de én mindig ezt a választ fogom kapni, mert jobbnak tartom az új részeknél?

Szóval nem az a bajom, hogy Asha rossz. Az a bajom vele, hogy Heroesnak hívják. Gondolom senkise azért ül be egy Superman filmre, hogy Pókembert bámulja.

És ezzel tényleg nem akartam megbántani senkit, csak ez a véleményem.

Mellesleg azt továbbra se értem, hogy miért jelennek meg old school hősöket tartalmazó DLC-k, ha ez már „nem az a világ”.
Meg igazából azt se értem, hogy ha én a 2-3-4-en fölnőtt ember fogadjam el, hogy a H5 új világban játszódik, akkor miért lenne baj, ha a hétben xy egység nem A hanem B kastély cinkosa lenne. Én fogadjam el, hogy a Heroes nem az, ami régen, de Asha az szent? Nyugi, csak poén, nem kell komolyan venni. ;)

_________________
mokusfeszek.blog.hu - Saját zenéim és írásom a Dinka Villa lakhelye (valóságshow "paródia")


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 15 szomb., 8:21 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Azért írtam hogy lehet játszani a H3-mal mert ilyen köröket már lefutottam.
Értem én itt a problémát de az Ub új alapokra akart fektetni amit megértek 4rész után. (hisz ott a H3 kontinense elpusztult és egy másik világba kerültek)
Megtehették volna hogy a H3 adják ki újra csak más külsővel.Az egy kicsit szemét húzzás lett volna vagy nem.
Dark Messiah of Might and Magic is Might and Magic.
H5 jól sikerült jól ki voolt dolgozva az utolsó kiegészítőre.H3 még mindig a legjobb rész a kiegészítőkkel.(H5 még mindig a 3-ra épül)De abba ne menjünk bele hogy milyen faj hova vagy mennyire intelligens.
Játéknál egy a történet aminek jónak kell lenni, ami fontos az a játék menet.Láttunk már olyat hogy az egyik **** de a másik jó így a játék élvezhető.
H6 az valami iszonyúan rossz lett.Játék menet főképp.Történetbe meg az 5 testvér meg főképp ,a mellékkarakterek izgalmasabbak.3d vár minek az.Több kincs minek.Sárkányok minek igaz mi találtuk az 5 részbe hogy fontos lények.Tegyük be egy új várat semmi gond de valami bővebb sztori neki.LÉny rendszer átrendezés meg a többi...........
Dlcék meg egyszerű pénz lehúzások inkább letöltöm de tényleg mintsem megvegyem őket 2 pályáért meg egy hősért.
Jobb lett volna ha másképp nyúlnak a múlthoz.(Démonok első kitörése,orkok felszabadítása,Elf polgárháború,Nyikolaj apjának halála)
H5 még méltó folytatása volt H1,H2,H3-nak de a H6 az már nem.
Meg kell figyelni manapság kevés stratégia játék jön kin.PLusz a Heroes is vesztett a lendületéből.Ja és az Uborka barátunknak jobb játékai is vannak a talonban.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 15 szomb., 12:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Off:
Szerintem a H3-at felejtsük el, ha a hatos részről van szó és fordítva is. Ezek az összehasonlítások teljesen logikátlanok minden szemszögből, mert az aktuális kívánságokra épül és egy játéknak eladhatónak kell lennie, nem pedig a hard-core fanoknak kedvezzen. Valamint a két rész között eltelt egy évtized, akkoribban a H3 egyeduralkodó volt a maga nemében (szvsz), szóval az összehasonlítás mínőségileg teljesen felesleges, az újjak a hatos fogják szeretni, a régiek meg inkább a hármast. Én is a H3 óta játszok a sagával, nekem is az a kedvenc részem, de az is jó, meg a hatos rész is jó, mindegyik más, de játszható és szórakoztat, leköt, ez a lényege. Lehet más a sztori, más a koncepció, de mindegyikben van hiró! 8)

On:
A hatos még friss rész, sok idő lesz még a hetesig, hogy egyáltalán elkezdjék tervezni (ha egyáltalán lesz).

Csoki!

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 15 szomb., 15:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Nekem ugyanaz a kívánságom, mint a H4-5-6 megjelenése előtt: Egy heroes 3 Wog-ot és a Diablo 2 hős fejlesztést ötvöző játék, alacsony gépigénnyel. Meg legyen benne Tower és mocsárvár.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 15 szomb., 19:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Végül is, igazad van Utrkij.

On kérdés:
Szerintetek mi lenne az ideális választható frakció mennyiség és szerintetek egy frakción belül mekkora az ideális lényválaszték?

_________________
mokusfeszek.blog.hu - Saját zenéim és írásom a Dinka Villa lakhelye (valóságshow "paródia")


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 17 hétf., 21:27 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ideális frakciószám 5-nél kezdődik, de csak akkor, ha igazán jól ki vannak egyensúlyozva.

Ideális lényszám mondjuk 6×2, azaz minden szinten lehet választani két féle fejlesztést, amik merőben mások (mint H5).

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 17 hétf., 23:16 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A 7*2 (szerintem) jobb. Még színesebbek így a seregek. A sima és az upgradel-t jó, de lehetne némelyiknek egy upg. upgradelt fajtája is.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 18 kedd, 13:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Szerepjáték klubok megfigyelései alapján az ideális csoportlétszám min. 5, max. 7 fő. pl. a Mágus szabálykönyv is valami ilyesmit ír. 5 alatt nincs minden szerepkör betöltve, 7 fölött meg kicsit szétesik az egész.

Erre alapozva én 5-7 frakciót, és frakciónként 5-7 lényt, seregenként 5-7 slotot mondanék. pl. a heroes 4-ből az 5+1 felosztás tetszett. Lehetne mondjuk 6+1 frakció, 3 pár ősellenséggel és egy "primordiális" csapattal.
Meg mondjuk 6 slot, 6 lény váranként.

Ezenkívül könnyebb kiegyensúlyozni a játékot, ha minden várban lehet bármelyik hőstípust választani (mint H4). Így egymástól függetlenül lehet a várakat és a hősöket kiegyenlíteni. Minden hős speckó nélkül jöhetne, és TP-ért vehetnének képzettséget meg specializációt. Választhatnál, hogy a begyűjtött TP-t mire költöd: primary skillek, képzettségek, speckó %, varázslat feljavítás.

Ha mondjuk a hősömből icebolt specialistát akarok csinálni, akkor kifejlesztem az icebolt varázslatot pénzért a varázstoronyban, pénzért megtanítom a hősnek, és TP ellenében fejlesztem az icebolt statjait (spellpower szorzó, alap sebzés)

A varázslatok elsütése levonhatna a hős kezdeményező értékéből, így a nagyobb varázslatok után hosszabb ideig maradna ki a hős a csatából, a kisebbekkel meg lehetne gyorstüzelni. Így lenne értelme mondjuk körönként öt magic arrow-nak, körönként 1 implosion helyett.
/ a szerepjátékokban is a kétkezes csatabárd többet sebez, de két körönként egyszer. A tőrrel meg körönként 2x támadhatok, de kevesebbet sebez./


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 10 kedd, 18:41 

Csatlakozott: 2011 márc. 08 kedd, 16:34
Hozzászólások: 8
Helló mindenki!
Olvastam az ötleteiteket, álmaitokat és vágyaitokat, sok mindenben egyetértettem, de sok mindenben viszont nem értek egyet. Először is ez Ashan világa, tehát a H7-nek, a H5-6 kelljen hogy támaszkodjon,hogy egységesebb történetet kapjunk, és ne az legyen, hogy egyszer a sötéelfek a minotauruszokat ugráltatják, aztán később már külön váruk legyen. Viszont nem szabad elfelednünk, hogy Ashan történelmének csak a felszínét ismerjük, tehát bármikor előtűnhet egy két új arc, vagy régi, csak más háttér storyval, aztán kész. Továbbá többen is említettétek, hogy jó lenne egy egyiptomi vár, illetve, ha visszajönnének a gyíkemberek. Úgy tűnik, hogy igaz a mondás, mi szerint "a nagy elmék egyre gondolnak", mert egész nyáron arra gondoltam, hogy hogy lehetne beilleszteni őket Ashan világába. Azt hiszem sikerült.
Vologya Mesternek már elküldtem ötleteimnek egy kis töredékét, ő mondta hogy tegyem ide fel az ötleteimet, mert így többen tudják értékelni. Elég sok ötletem van, ezért fajonként szeretném leírni ötleteimet.
Akkor kezdem is:
Heroes 7: A régiek haragja (a név még nem végleges): történetünk 10 évvel később játszódik, miután Izabella és szövetségesei legyőzték Biarát és követőit, két régi-új ( Ashan történelmében régi, de nekünk új) faj tért vissza a feledés homályából, hogy bosszút álljanak azokon, akik már régen elfelejtették őket.


Egyenlőre csak azokat az ötleteimet küldöm be, amit már Vologya Mester elolvasott és értékelt. Tehát első neki futásra jönnek a két régi-új ellenfél
története, a következőbe pedig a teljesen új vár története, illetve az egységeik.

Az első az Izigánik ( dél-karolinai indiánok hívnak így egy gyík-ember keverék népet) népe, kik Ashan legrégebbi népével vívott háborúban a nagák ellen harcoltak a "Hüllők" háborújában, mely Shalassa sárkányistennő kegyeiért folyt. Az Iziganik vesztettek, és a Nagák meg próbálták az írmagjukat is kiírtani, levadászni őket és majdnem sikerült is, ám egy kiscsoportjuk a Szabad Királyságoktól keletre fekvő mocsarakba menekült, így ők megmenekültek a mészárlás elől. Az évszázadok alatt hatalmuk nagyságának nagy részét visszaszerezték, ám a gyakori vérfertőzések miatt testük eltorzult, inkább hasonlítottak gyíkokra, mint emberekre, és egykor oly fényes elméjükre is árnyék vetült, és mágiájuk is meggyengült. Viszont harci tombolásuk, gyűlöletük és bosszúvágyuk csak nőtt és nőtt és nem feledték el céljukat, a Nagák népének kiírtását és Shalassa kegyeinek visszaszerzését. Montezuma (a név még nem végleges), az izigánik új királya hadat üzent a nagáknak, és mindenkit eltaposnak aki az útjukba áll.

A második faj a nemeselfeké, kik az Angyalok és Arctalanok háborújának következtében szinte teljesen kihalt. A nemeselfek akkoriban Elrathot, a fény sárkányát imádták, még akkor is, amikor az arctalanok elpusztítottak városaikat, fohászaik azonban süket fülekre találtak. Elrath elhagyta őket, és az angyalok serege nem védelmezte többé őket. A nemeselfek népe éhezett, szenvedett, az arctalanok támadásától való félelmeik miatt Grimheim határvidéki hegyeiben lévő barlangokban húzták meg magukat. Évtizedeken át bujkáltak a sötétben, és akkor, amikor minden reményük odalett, fényt láttak a barlang mélyén. Hatalmas kristályokat és mágikus ékköveket találtak, melyekből csak úgy áramlott a mágikus energia. Az elkövetkezendő évek alatt megtanulták ezt az energiát befolyásolni, később pedig uralni. Népük újra megérezte a fejlődés szelét, és meg sem álltak addig, míg nem szerezték vissza régi dicsőségüket. Viszont az ékkövek csillogása nem feledtette el azt a rút árulást, melyet a fény istene követett el ellenük. A sötétben töltött évek alatt testük nem változott, elméjük viszont annál többet, érzelmeik szinte teljesen eltűntek. Nem éreztek többé szeretetet, sem kegyelmet, sem megbánást, arcuk csupán ridegséget tükröz. Egyedüli érzelmük a harag, és ezt a haragot Elrath legújabb követőinek eltiprására tartogatják, akik nem mások, mint a Szent Griff Birodalom emberei. Kosmima ( görögül azt jelenti "ékkő"), az Ékkő Boszorkányok Rendjének legfőbb vezére és legerősebb tagja vezetésével a nemeself hadsereg a grimheim-i, határmenti, törp falvakra támadtak, meggyengítve ezzel az emberek egyik legerősebb szövetségesét, majd egyenesen Talenguard felé vették az irányt, és közbe megölnek minden embert, akit csak találnak


Az iziganikat azték-maya-inka, míg a nemeselfeket görög-római stílusban képzelem el.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Avatar 2013 szept. 10 kedd, 21:16-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 12 csüt., 20:14 

Csatlakozott: 2011 márc. 08 kedd, 16:34
Hozzászólások: 8
A harmadik faj az oroszlánemberek faja, akiket az Ezüst Városok varázslói hoztak létre Biara halála után. Még a démonok inváziója előtt, Cyrus főmágus megálmodott egy teremtményt, mely felülmúlhatja az orkok harci lelkesedését, viszont hűségesek maradnak a varázslók népéhez. Cyrus álma viszont veszni látszott, mikor Markal betört a területükre és elkezdte kiírtani őket. Apja halála után Zehir mérhetetlen tudás vágyának elegettéve, bevetette magát apja titkos dolgozó szobájába, ahol kutatásai során, véletlenül rátalált apja terveire és ötleteire, hogy miként lehetne ezt megvalósítani. Zehir napokon át tanulmányozta apja terveit, míg végül rájött a tökéletes kivitelezés módjára. Viszont, a háború közbe szólt, így Zehirnek nem volt ideje arra, hogy elvégezze kísérleteit. A démonok inváziójának köszönhetően rengetegen válltak földönfutókká, akik még csak nem is napról napra, hanem óráról órára élték nyomorúságos életüket. Ez pont jól jött fiatal varázslónk számára, akinek immáron voltak alanyai kísérletei számára. Sokan haltak bele a kísérletekbe, mire sikerült megteremteniük a tökéletes szövetségest, az oroszlánembereket, akik az emberek intelligenciájával és a rakshasák erejével és harci tombolásával rendelkeznek. Tömegével változtatták át a földönfutó parasztokat, és más önkénteseket. Tanulván az orkok kudarcából, már nem holmi pótolható rabszolgák ként gondoltak saját teremtményeikre, hanem mint szövetségeseikre. Saját területet kaptak, az Ezüst Városok és Heresh közötti területet kapták meg, ahol kialakították saját városaikat(melyek többsége folyó menti, vagy óázis város), kultúrájukat és Ashan egyik legerősebb birodalmát építették ki mindössze tíz év alatt (persze a varázslók segítségével). Kereskedelmet alakítottak ki a Griff Birodalommal, akik szívesen fogatták őket. Az Ezüst Városoktól délre, a sivatagokban élő orkok viszont irigységgel nézték őket, mivel ők már az elején megkapták azokat, amiket ők nem, szabadságot és tiszteletet. Az oroszlánemberek viszont mélységesen megvetették, őket és gyűlöletük olyan mély és gyökeres volt, hogy népírtó háborút indítottak a félszigeten élő ork törzsek ellen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 13 pén., 20:02 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Az az oroszlánember egy logikátlan felesleges, erőltetett változtatás volt, semmi más! Mert mi az? NAGA karddal minden kezében. csak nem kígyó, hanem oroszlán. Értelme? Nem sok...

Ugyanakkor az én álmom egy Updatelt Heroes 3 lenne Heroes 6 grafikájával., Ja, és 10 frakció. :)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 14 szomb., 1:22 

Csatlakozott: 2008 márc. 28 pén., 20:16
Hozzászólások: 59
ElderOne írta:
Az az oroszlánember egy logikátlan felesleges, erőltetett változtatás volt, semmi más! Mert mi az? NAGA karddal minden kezében. csak nem kígyó, hanem oroszlán. Értelme? Nem sok...

Ugyanakkor az én álmom egy Updatelt Heroes 3 lenne Heroes 6 grafikájával., Ja, és 10 frakció. :)


Ízlések és pofonok.
Én inkább egy olyan módnak örülnék, amivel H3 megjelenítéssel futtatható a H5 (vagy akár a majdani H7). Hiába szép a grafika, elég gyorsan eljutok oda, hogy inkább legyen pörgősebb a játékmenet, ne foglaljon sok erőforrást a játék és tudjam akár ablakban is futtatni.

_________________
Adam


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 14 szomb., 18:10 

Csatlakozott: 2011 márc. 08 kedd, 16:34
Hozzászólások: 8
ElderOne írta:
Az az oroszlánember egy logikátlan felesleges, erőltetett változtatás volt, semmi más! Mert mi az? NAGA karddal minden kezében. csak nem kígyó, hanem oroszlán. Értelme? Nem sok...
:)


mi az hogy naga karddal?! a varázslók, meg emberek pálcával, nem?! a kentaúr meg hárpia, csak félig ló nem madár. miért nem vagytok nyitottak az új ötletekre? miért kell azonnal elutasítani valamit, mert az új, és nincs benne a H3-ban? ti most tényleg a H3-at akarjátok viszont látni a polcokon, csak új grafikával, annak mi értelme? mi értelme van egy klasszikust újra meg újra felújítani, és nem fejleszteni a történetét? lejjebb kéne tenni azt a mércét, vagy pedig nem figyelni az újabb részeket, és ugyanazzal a játékkal játszani egészen addig, amíg meg nem unjátok (mindent meg lehet unni, csak szólok).

és csak hogy tudd, ez nem egy légből kapott hülyeség, amit egy piás pénteken találtam ki. nekik mitológiai alapjuk van, csak a legendákban tigrisemberekről van szó, azok meg inkább ázsiai stílusúak lennének, de mivel már van egy ilyen (nagák), ezért gondoltam, hogy jobb lenne az oroszlánember, és azok egyiptomi stílusban lennének, de már látom, hogy itt senki sem nyitott semmi ilyesmire ezért inkább nem is írom le az ötleteimet, mert csak úgyis ócsárolnátok őket. ti tényleg fanatikusok vagytok, H3 fanatikusok, úgyhogy innentől kezdve felesleges bármit is kiírni ide.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 14 szomb., 19:34 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A magam részéről eljutottam oda, hogy nőttek a grafikai igényeim. Egyre gyakrabban játszok a H3 WoG-gal 1360x768 16 bit felbontáson.

A H4-ből átvenném azt, hogy minden várban minden hős típus elérhető, és később skillek felvételével szakirányban tovább tanulhatnak. A szintlépést viszont véletlenszerűen szórt pontok/skillek helyett a diablo 2-höz hasonló stílusban oldanám meg. Pontosztás kézzel. Képesség fák, százalékos módosítók (tűz immunitás, armorer, offense, varázslatok..)
Így a hősöket a váraktól függetlenül lehetne balanszírozni.

A H4-ből átvenném a hősök nélkül mozgatható csapatokat és a karavánokat (elakadások nélkül).

A WoG-ból átvenném a parancsnokokat, vagy a hősök helyére tenném.

A mágia rendszerben lenne egy primordiális, elemhez nem tartozó ág, ide tartozna a town portal / Dimension Door / táltosfutás / sámántánc varázslat és pl. a magic arrow. Összesen lehetne mondjuk 5+1 elem a kínai öt elem tan mintájára.

Ezen felül kellene egy normális AI, olyasmi mint a Warlords III-ban, csak szélesebb skálán, több lépésben állítható (pl. 1%-100%).

És persze legyen olyan jó a grafikája, mint a H3 HD modnak. Többit ld. fent.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség