Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 135 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: heroes 6 fagyás
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 29 csüt., 9:36 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 12 szer., 9:26
Hozzászólások: 15
andrej írta:
Nekro kampány 5 pályáján, ha megtámadom a dél nyugati erődöt a játék lefagy mindig akkor amikor a dárdás csontvázakkal támadnék.
A játé eredeti, és csak ennél a várnál csak evvel az egységgel támadva jön elő a hiba.

Próbáltam nemzetközi fórumot is olvasni, de egyik megoldási javaslat sem jött be van valakinek valamilyen ötlete?


Ez abban az esetben történik, ha a verembestiákon olyan varázslatot használsz amit elméletileg nem lehet. Pl bábjátékos. A varázslat, használata utáni verembestia lépésekor vagy közvetlen az után szokott kifagyni a játék. Ha jól sejtem ez az a vár ahol valami 100 verembestia van... Ha nem tévedek a megoldás az, hogy más taktikát alkalmazol a kibelezésükhöz. :)

_________________
"A szavak olyanok, akár a nyilak. Ha egyszer elrepülnek, többé nem hívhatod vissza őket."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 19 csüt., 15:49 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
Beorn the Shapeshifter

Belépett: 2005 Aug 16
Hozzászólások: 1905
Város: Dungeon

Hozzászólás elküldve: 2012 Jan 18 Sze, 23:15:05



Két nagyobb bugot szeretnék jelenteni:

1.) inkább bosszantó, mint komoly: a bejelentkező képernyőn tök mindegy, hogy beikszelem-e a "jegyezze meg a jelszót", avagy nem, nem jegyzi meg

2.) nekró kampány, nekró vár: 3-szorra száll el a játék kék halállal akkor, amikor a vár egyes építendő elemeinek tool-tippjét akarnám megnézni jobb egér gombbal (a bug jelentkezett a kampányban, és egyedi pályán is)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 19 csüt., 20:28 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nos, kicsit kibővítve a bugot.

Eddig ötször fagyott kékbe a gép. Minden esetben valamilyen várműveletnél, amikor valamilyen képernyő váltás, vagy részképernyő váltás történik.

Háromszor volt fagyi a jobb gombos infónál, amikor valami építendő dolgot, vagy szörnyet akartam jobb gombbal megnézni a várban.

Egyszer volt fagyi a vár-konvertálás videónál.

Egyszer volt fagyi a várba belépéskor, a várablak felhozatalakor.

A fagyi ez esetben azonnali rendszerösszeomlást, és gép újraindulást jelentett.

Nincs valakinek valami ötlete? Találkozott már ezzel valaki más is? Driver hiba lehet, vagy XP sajátosság? Vagy a játék egy még nem kitúrt hibája?

(Eredeti verzió, 1.21 patch, jogtiszta XP SP 3, 2 MB Ram, Intel Core 2 duo 2,33 MHz proci, Nvidia Geforce GTX 550 Ti 1 MB-os videókártya )

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 19 csüt., 22:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Idézet:
(Eredeti verzió, 1.21 patch, jogtiszta XP SP 3, 2 MB Ram, Intel Core 2 duo 2,33 MHz proci, Nvidia Geforce GTX 550 Ti 1 MB-os videókártya )


Nem Gb-re gondoltál :P

Más játékoknál volt hasonló probléma? Pl: heroes 3-nál

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 20 pén., 3:00 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nem. Kings Bounty : Crossworlds, WoW, meg még tucat más fut simán, max felbontásban. Ez is fut maxon, csak a vármenüknél néha lefagy. :(

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 20 pén., 8:33 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Mi volt a kék hiba üzenete?
PL: KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 20 pén., 22:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Fogalmam sincs, 0,05 secig dobta fel a kék képernyőt, majd restartolt...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 21 szomb., 10:07 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ha xp-d van, akkor a SAJÁTGÉP -> TULAJDONSÁGOK-nál válaszd ki a speciális menüt. Ott az indítás és újraindítás fülnél szedd ki a pipát a rendszer hiba rész AUTOMATIKUS ÚJRAINDÍTÁS-tól.

WIn7-et nem ismerem.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 21 szomb., 16:57 

Csatlakozott: 2011 nov. 03 csüt., 16:50
Hozzászólások: 21
Mióta az új patch van fent kb 5x fagyott meg a játék random.
Win7 van fent (amikor megjelent akkor lett felrakva) még 1 program sem akasztotta ki. Minden más tökéletesen megy.
Úgy kiakad a gép ,hogy semmi nem segít csak a reset gomb :)

Néztem az esemény naplót,de semmi lényeges info nincs benne...
Biztos ,hogy az 1.2 patch-ben van valami (vagy a conflux-rendszerből jön ??) ,mert az 1.1 verzióval nem volt ilyen gond , könnyű fokozaton végitoltam az egészet...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 23 hétf., 13:43 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Az 1.2-ben, vagy az 1.21-es patchben lehet a hiba?
Gondolom hamarosan javítani kellene, mert szegény kis nekró csajom ott áll épp a győzelem küszöbén, és nem játszom vele, mert nem szeretném a gépemet elkaszálni teljesen. :)

Mondjuk King's Bounty-val most elvagyok, mint nagyi barackbefőttje...

@T-Rex: Köszi! Kipróbálom, és jelzek, segített-e.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 23 hétf., 15:48 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de szerintem egy kicsit idegesítő, hogy az AI mindig a pokolkutyákat/Cerberoszokat támadja, és sikerrel. Már egy csomó mindent kipróbáltam, de hosszabb csatákat, amikor az ellenségnek is sok lénye van, egyszerűen nem élik túl. Az erősítés 1-2 körig használ, de utána kész. Az életelszívás meg az élőholtak elleni harcokban nem használható, így akkor szinte mindig kipusztulnak.
Nem is lenne olyan nagy baj, hogy fő célpontok, de akkor legalább legyen már egy kicsit jobb védelmük!

Üdv: Orin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 23 hétf., 17:05 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Orin írta:
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de szerintem egy kicsit idegesítő, hogy az AI mindig a pokolkutyákat/Cerberoszokat támadja, és sikerrel. Már egy csomó mindent kipróbáltam, de hosszabb csatákat, amikor az ellenségnek is sok lénye van, egyszerűen nem élik túl. Az erősítés 1-2 körig használ, de utána kész. Az életelszívás meg az élőholtak elleni harcokban nem használható, így akkor szinte mindig kipusztulnak.
Nem is lenne olyan nagy baj, hogy fő célpontok, de akkor legalább legyen már egy kicsit jobb védelmük!

Üdv: Orin


Egyetértek, a sebzésük ugyan nem rossz, de a szaporulatuk tekintetében is kicsit méltatlanul gyengének tartom. Nekem ugyan nem hullanak ennyire ahogy írod de valóban idegesítő. Szoktam egyébként azt csinálni, hogy nélkülük simán megnyerhető csatákból kihagyom, de már régen rossz mikor ilyennel kell fabrikálni. Egyetlen vár sincs amelyben ennyire rámennek egy egységre, vagy ha mégis, akkor az eleve sokkal szívósabb és erősebb. Pl a lich - csakhogy ő egyrészt elit, másrészt könnyű visszatámasztani. Megvallom kicsit kiegyensúlyozatlan, talán nem is kicsit. Nem mondom hogy gyengébb vár a pokol, és megvan a maguk hatékony taktikája is, amit én legalábbis kihasználtam eddig mindig elég jól, de azért tényleg kicsit átgondolatlan. És ahogy olvasom már nem az elsők vagyunk akik ezt említik.

Az egyensúlyhiányt igazából a kampányban éreztem. az élóhalottak egyszerűen brutálisak voltak. Gyakorlatilag átmasíroztam velük a pályákon. Az embereknél akárki akármit mond, a gyógyítás hátán gyógyítás - no komment - magas szinten még a különleges képesség is, papok és angyalok, várban építményből visszatámasztható némely egység és a fénymágia ha nem elég. A szentélynél már kicsit kiegyensúlyozottabbnak éreztem a dolgot. a pokolnál voltak olyan pályák ahol már az elején brutális veszteségeket szenvedtem csak azért, mert az átkozott lélekszívás helyett tűzmágiát vettem fel, gondolván hogy kicsit jobban illik a pokolhoz... szóval dőlt minden. Aztán az orkoknál már visszaállt a rend, mert bár előfordultak veszteségek, de sokkal szívósabbak voltak az egységek, nem is beszélve hogy ultramagas kezdeményüket megspékeltem varázstárggyal és képzettséggel, + a különleges képességük, meg taktikával. És az esetek 80-90%ban a jaguár a kentaur de még a küklopsz is, előzte az ellen összes egységét és át is értek. Az első körben ha egyáltalán életben maradt valami az már sok dolgot nem tudott kezdeni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 23 hétf., 22:09 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Orin írta:
Az életelszívás meg az élőholtak elleni harcokban nem használható, így akkor szinte mindig kipusztulnak.


Gondolom, ez direkt van így. Az élőholtaktól csak negatív életenergiát lehetne elszívni, talán ezért nem mükődik.

Beorn the Shapeshifter írta:
Az 1.2-ben, vagy az 1.21-es patchben lehet a hiba?
Gondolom hamarosan javítani kellene, mert szegény kis nekró csajom ott áll épp a győzelem küszöbén, és nem játszom vele, mert nem szeretném a gépemet elkaszálni teljesen.

Mondjuk King's Bounty-val most elvagyok, mint nagyi barackbefőttje...

@T-Rex: Köszi! Kipróbálom, és jelzek, segített-e.


Öcsém gépén elég ismeretes a kék halál. Volt amikor a nv4_disp.dll fájlra hivatkozott/zik. Újra raktuk a videókártya illesztőprogiját és utána azzal nem volt baj.

Az is lehet, hogy nem elég a lapozó fájl méreted. Tedd be az összes meghajtónál 3GB-re, hátha az miatt van a gond.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 26 csüt., 17:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Üdvözlet!

Először is elnézést kérek, az alábbiakban lehet, néha túl erős kifejezéseket fogok használni, mert egy kicsit felhúztam magam a Heroes 6 játékon. Szintén elnézést a más játékokkal való összehasonlítgatásokért.

Mindenesetre meg kell jegyeznem itt az elején, hogy a H6 játékmenet tekintetében szerintem nagyon jóra sikeredett, az újítások nálam beváltak, nagy piros pont ezért a játék designereinek!

Ám nem mehetek el amellett, hogy a sokezer magyar rénes forintért megvásárolt, jogtiszta termék, feltelepítve egy olyan - szintén jogtiszta - rendszerre (XP), ami szerepel az ajánlott oprendszerek között, egy olyan vasra, ami bőven az ajánlott konfiguráció felett van (legutolsó frissítésekkel, driverekkel), a programozó-kódolók hiányosságai, hibái, az Ubisoft korbácsosai miatt (az elkészülés előtt jó pár hónappal meg kellett jelennie) ebben a formában még finoman fogalmazva is félig sincs kész! Ám az már különösen bosszantó, hogy az azóta kiadott 541 !! MB 1.1-es, tizenvalahány MB 1.11-es, 280 MB körüli 1.2-es és egy szintén apró 1.21-es patch után is, több, mint két hónappal a megjelenés után, még mindig vannak benne olyan hibák, amik szinte élvezhetetlenné, játszhatatlanná teszik az egész, amúgy remek gammát! Ezen kívül számtalan olyan apró- és kevésbé apró, igen bosszantó játéktervezési hiba is belekerült, amitől néha már a falra tudnék mászni. Nézzük ezeket részletesebben.

A jó tanácsokat megfogadva, mindent végrehajtottam, amit írtatok. Felvettem 3 GB-ra a lapozófájlt (eddig is akörül volt), kikapcsoltam az automata újraindítást, de mindez nem segített rajta: fél-háromnegyed óránként, a nekró várakban turkálva kékre fagyott az egész. Ez így KAKI!!! (Ugyan az a dll-hiba, ami fent már említve lett.)

Lekaptam az egész játékot, újra raktam, és csak 1.1-re patcheltem fel másodjára, mert valaki írta, hogy azzal nem volt gond. Persze az 1.21-ben elkezdett nekró kampány mentései elvesztek a reinstall során (nem tudom miért, mert a beveztő kampányé megmaradtak), úgyhogy lehetett újra kezdeni. Cserébe az első két pályán kék halál nem is fordult elő, csupán egyes csaták közben lépett ki a game a bejelentkező képernyőre (ám ez még messze nem rendszerösszeomlás). A harmadik pályán viszont megint kezdődött a kékhalál-hullám, hatszor omlott össze a rendszer, mire végeztem vele. Ennek vajon mi az oka???!!! Úgyhogy megint fel lett patchelve 1.21-re, úgy látszik, nem oszt, nem szoroz.

Mivel elég sokszor láttam a játék betöltő képernyőit, nem egészen értem, hogy mi a bánatért így oldották meg a dolgot, ahogy?!

1.) Az automata patch jó ötletnek tűnik elsőre… másodikra már kevésbé. Egyrészt, mi a bánatért csak egy patchet tesz fel? Miért nem az aktuális, végső patchet? Egy patch után meg indul is a game elfele. Úgyhogy kilép, újra autopatch, megint kilép… BOSSZANTÓ! Másrészt mi a bánatért nem kaphatjuk meg a patchet letölthető formában? Hogy fogunk így a játékkal teszem azt tíz év múlva játszani, amikor már sehol nem lesz a Conflux, az Ubi patch szervere, stb??? Ráadásul ezzel az elcseszett megoldással ismét letöltögethettem mind a majdnem egy giga anyagot a reinstall után, ami szintén bosszantó dolog! Ha ott sorakozna a négy patch file letöltve, elmenthető, dvd-re írható formában, ez nem lenne gond!

2.) A játék indítása után ugye felugrik egy kis ablak, szép színes, és kerregteti a frissítés keresése menüt. Minek?! A csupán 1.1-re felpatchelt játéknál sem talált új frissítést! Felesleges, bosszantó, időt rabló, idegesítő!

3.) Ez után következik a regisztrációs ablak, ahol ugye hiába jelölöm be a négyzetecskét, nem akarja megjegyezni a nevemet és a jelszót! Idegesítő, buta hiba! Főleg úgy, hogy fél óránként kell a játékot újra indítani a dll-hiba miatt!

4.) Jön a színes-szagos, online hírekkel teli - szerintem totálisan felesleges - ablak, és a szintén kikapcsolhatatlan mentések szinkronizálása! Mi a bánat ez???!!! Hova szinkronizál? Ki kérte rá? Miért? Buta-buta-idegesítő-idegesítő!!!

5.) Végre elindul a játék. Oké, hogy elsőre végig kellett nézni a készítőket, és a bevezető videót. Ez általában minden játékban így van (pl. WoW), de hogy a sokadik újraindításnál se tudjam Esc-el elnyomni, csak miután az Ubi-logó és a Might&Magic felirat megjelent, az rohadtul idegesítő!!! (Próbáljátok meg félóránként újra indítani a gémet, rájöttök, miről beszélek, mitől akadtam ki…)

6.) Töltőképernyő. Szép, hangulatos képek. De könyörgöm! Miért kell mindig egy gombot megnyomni a folytatáshoz???!!! Azt az egy mondatot már kívülről fújom, minek ezzel is lassítani a betöltődést??!!

7.) És elkezd töltődni végre a mentett állás. Hosszan-nagyon hosszan. Szerintem ezt a kóderek nagyon elcseszték, mert viccpalacsinta az, hogy a Fallout 3 húsztrillió poligonját az előttem ugrabugráló 8 szupermutánssal egy „fitty” alatt betölti, a King’s Bounty hasonló kaliberű játék állását egy másik „fitty” alatt, és addig ez a grafikailag azért nem is annyira a hű-de-nagyon-lesett-az-állam kategóriába tartozó stratégiai gamma állása vagy egy fél percig tart, míg teljesen betöltődik. Szép lassan épül fel a pálya, teszi fel a hegyeket, városokat, hősöket, stb… És ne mondjátok, hogy kevés a RAM, mert a játék dobozán 1,5 GB (2,0 GB ajánlott) szerepel! Bosszantó, idegesítő, buta, rosszul kódolt hiba!!!

8.) Az már csak hab a tortán, hogy a kampány képernyőn a ”Folytatás” gombra kattintva, még véletlenül sem a legutolsó mentett állást tölti be, ha vannak F5-ös, és manuálisan elmentett állásaid is!

9.) Az is csak apróság, hogy a csaták szörnyhangjai a csata-sebesség felgyorsításával szintén felgyorsulnak, a lények fejhangon visítanak a győzelem után, a jóízű, győzedelmes bömbölés helyett.

Mindez annak a tükrében nagyon idegesítő, hogy a már említett King’s Bounty-t ugye a játék angolszász megjelenése után másfél hónappal kaptuk meg magyarul, ami már egyúttal az 1.65-ös patchet is tartalmazta, és egy-két fordítási elíráson kívül más, játékbeli hibát NEM tartalmazott! Nem volt benne rendszerösszeomlás, kifagyás, teljesíthetetlen küldetés! A WoW szintén nem apró gamma, 11 millió játékossal, összetett online játékrendszerrel. Egy-egy nagyobb patch után (ami ugye 1,5 GB-os is lehet - viszont cserébe iszonyú mennyiségű újítást, új raideket, komplett új rendszert tartalmaz), azaz tulajdonképpen majdnem egy teljesen új játéknak felel meg, egy, maximum két nap elteltével javítják a kisebb-nagyobb, benne maradt hibákat, és pár héten belül a maradék aprókat! Heroes-nál úgy látszik nem ez a cél! :(

A fentiek főként azért hihetetlenül idegesítők, mert maga a játék nagyon jó lett! Magával ragad, bejön a csak-még-egy-kört feeling, és tényleg szeretnék vele játszani! Ha rossz játék lenne, már a kukába hajítottam volna az install dvd-t, mielőtt egy rohamkéssel kicsit átalakítottam volna az ezüst-bevonatot rajta… :)

Úgyhogy azért én még reménykedem… De mondjuk kicsit nagyobb ütemben kéne dolgozni a játék kijavításán.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 26 csüt., 17:50 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
liok írta:
Az egyensúlyhiányt igazából a kampányban éreztem. az élóhalottak egyszerűen brutálisak voltak. ...


Mivel még csak a nekrókkal játszottam, róluk annyit mondanék, hogy a vámpírok egy nagy rakás hmmm..., a lammassuk sem egy nagy szám. A 3 első szintű lény a lich-csel és a főpókkal nagyjából mindent le tud tarolni, megfelelő taktikával. Ahhoz képest, hogy a vámpír milyen űbermega lény volt általában, egy kicsit csalódás...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 26 csüt., 22:22 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ebből (hirtelen) nekem az jött le, hogy várjak még a játék megvételével. Jobban járok úgy. :?

Melyik dll-el van a baj?
nv4disp.dll-el?
Próbáltad a windows-od javítását?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 26 csüt., 22:38 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Jaja, azaz.
Hogy is javítsam a windows-t?
Mire gondoltál pontosan?
Alap karbantartások megvannak, töredezettségmentesítés, ilyesmi.

+ 1 sirám: miért nem lehet kikapcsolni a várkonvertáló videókat? Egyrészt baromi unalmas 1000. szerre, másrészt a fele fagyásom ekkor történik... :(

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 27 pén., 10:29 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Levél ment, remélem az ötletek valamelyike műkődni fog.
NÁlam azok működtek.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 27 pén., 10:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
És tényleg csak a jobbító szándéktól vezérelve:

A H6 talent-rendszerén egy kicsit lehetne még dolgozni.
Harcos hőssel indultam, és 16-17. szinten egyszerűen elfogytak az értelmes talentek, amire akartam pontot tenni.

Mass életszívás, mass haste (várostromhoz), fejlesztett taktika, logisztika, terepismeret, és a harcban használatos talentek (visszatámadás, óriásölö, őrjöngés...).

Simán elférne még vagy két-három szint az eddigiek alatt, az eddigi 5-10 helyett mondjuk a 4-8-12-16-20 szinteken elérhetően.

Tök felesleges annyi varázslatot felvenni, amikor körönként amúgy is csak egyet lehet elnyomni. A passzív skillek messze jobban megérik az árukat, mint az aktívak (csatakiáltások így már ki is estek pl.).

Teljesen felesleges a főhőssel felvenni a birodalom-erősítő skilleket, azok jó helyen vannak egy segédnél is.

A varázsiskolákban is van jópár felesleges skill.

Az általános mágia skillben meg szerintem vicc a +2 mágia adása vagy 4-6 skill esetén.

Ugyan a játék maga nem sikerült valami jóra, de emlékezzünk pl. a H4 hősfejlesztésére, amikor kimaxolni egy hőst csak nagyon-nagyon magas szinten lehetett... H5-ben is azért el lehetett molyolni egy ideig, míg az ultimate-skillt kiszedte az ember.

Úgyhogy kicsit szvsz át kéne gondolni, és a kiegészítőben módosítani rajta. (Maga a rendszer így nagyon ötletes, csak csiszolásra szorul!)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 28 szomb., 12:58 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Beorn the Shapeshifter írta:
Mivel még csak a nekrókkal játszottam, róluk annyit mondanék, hogy a vámpírok egy nagy rakás hmmm..., a lammassuk sem egy nagy szám. A 3 első szintű lény a lich-csel és a főpókkal nagyjából mindent le tud tarolni, megfelelő taktikával. Ahhoz képest, hogy a vámpír milyen űbermega lény volt általában, egy kicsit csalódás...


Szia Beorn!:)

Én a vámpírt és a lamát inkább emberi, nem gép elleni játék alapján közelítem meg, ettől függetlenül igazat adok neked - a kampányban nem sok hasznát vettem én se. Írtad te is hogy a lich és az első szintű egységek meg a bajnokuk.. Szóval ilyen alapon minden várnak vannak kilógó egységei és minden résznek vannak lassabban haladó egységei is, ami nem baj. Most a vámpír lett az:) A kezdeménye viszont más tészta. A kezdeményt azért emelem ki, mert az élőholtak távolbaható egységei meglehetősen durvák... ezt azért be kell látni, ráadásul a bajnok egység közelharcra is alkalmas. Épp ezért a vámpírnak jó taktikusi háttérrel nem kimondott elsődlegesen fontos hogy átérjen mielőbb az ellenhez, ám ha az ellen jön át akkor igencsak megnő a harci jelentősége, ugyanis tagadhatatlanul azt tapasztaltam akkor is ha ellenem volt az egység, hogy a magas kezdemény mellett meglehetősen ütésálló - és ha hozzáteszem azt is hogy milyen lehet harcos hőssel /mondjuk akkor a lichek gyengébbek viszont/... akkor egyből más megvilágításba kerül és eltávolodik egymástól a taktikai lehetőség és a nyers erő. A lammasut én sem éreztem erősnek, csakhát van mellette másik 6 ami viszont az - nálam a vámpír is, mégha nem is használtam ki én se.

Írnivalómnak viszont mégsem ez volt a lényege, hanem visszautalni igyekeztem egy előttem nyilatkozónak hogy igaza van a pokol várral kapcsolatosan - és hogy az élőholtak brutálisak voltak, azt igazából az alapján írtam, hogy gyakorlatilag nekem a legminimálisabb szintű fennakadást és fejtörést nem okozta kampány során, ellenben a pokol várral néha kellett kicsit gondolkodnom. Utaltam is külön, hogy nem állítom, hogy erősebb egyik vár a másiknál, de a kiegyensúlyozottság tényleg más kérdés. Ha a vámpír ilyen egységek és a szívóssága mellett sokat is léphetne... hát... Még annyit, hogy a lammasu azért még nyitott kérdés nálam mert igazán halállovaggal nem játszottam és ott a fizikai sebző egységek felértékelődnek. Így tehát nem lenne reális viszonyítanom egy lovag alatt harcoló griffhez és lovaghoz.

Egyébként nem tudom te hogy látod majd, talán, nagyon talán, az orkok a legerősebbek:) És emellett nekem nagyon tetszenek is. Jó sokat írtam... Kellemes hétvégét Beorn! :)

Na ma még visszanéztem és figyelmesen végigolvastam az utolsó hozzászólásodat is. Mindenképpen le akartam írni, hátha valahová csak-csak eljut több személy visszajelzése, hogy ennél jobban meg se fogalmazhattad volna, amit leírtál. A-tól Z betűig ez a véleményem nekem is, ha hozzáveszem azt az egyébként nekem nem annyira tetsző dolgot, hogy ebben a részben a képzettségrendszert és az egyes varázslatokat teljesen összedolgozták. És egy kicsit bizakodom abban is hogy jóval több lényt is kapunk a kiegészítőben, mert a frakciós lények megújítása szubjektív véleményem szerint egyáltalán nem ellensúlyozza az előző részek mennyiségi fölényét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 135 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség