Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 135 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 30 hétf., 10:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Üdvözlet!

Nos, úgy néz ki, hogy a dll hibát tényleg nem a Heroes produkálja (illetve nem az ő hibájából produkálja a videókártyám). Úgyhogy ez úton megkövetem a fejlesztőket, fejemre hamut hintek, és fél napot kukoricán fogok térdepelni. A mester már dolgozik a hiba elhárításán, remélem sikerül neki, mert ha nem, az szörnyű véget fog neki jelenteni, vagy legalább is 8 napon túl gyógyuló sérüléseket… :)

Természetesen a többi, általam leírt betöltési lassítás / felesleges csilivili továbbra is fenn áll… :)

A dll hibában az az érdekes egyébként, hogy amíg a nekró kampányokban fél-háromnegyed-egy óránként jelentkezett, addig az ember hadjáratban eddig egyszer sem. Úgyhogy alább a Haven várról pár szót.

A lovagvár szerintem hozta ismét a formát: brutálisan jó lett. Szinte minden egység kellemesen használható, a három első szintű sereg önmagában is megállja a helyét, az elitek meg táposak úgy, ahogy vannak. Örök nagy kedvencem a varnyú (mások talán griffnek mondanák :) ) ismét megmutatta, hogy mi a szép, mi a jó, és mi az igazán brutállat. A pályák felét poénból csak úgy nyomtam végig, hogy egyedül párszáz varnyú komát küldtem a csatába. A hősöm lényei a nekróktól kölcsönkapott vampirizáló kardnak hála, eléggé életképesek voltak; itt is csirke betámadott, aki közel jött, annak leharapta a fejét, azt a pár egységet, akit meg nagy nehezen levertek belőle, a következő támadásánál visszagyógyulta.

A fénylányka is rettenetes, megfelelően feltalentolva, az első körben két várban lévő egységet is kiüt úgy, hogy visszatér a helyére… no comment.

Egyedül a lovagokkal nem vagyok 100 %-ban kibékülve, kicsit gyengusnak tűnnek, de hát ez már az összes eddigi Heroes játékban is így volt.

Angyalka a két kardjával meg eszetlen hangulatos, tiszta Kill Bill feelingem volt, ahogy aprította az ellent. :)

Úgyhogy Haven vár úgy ahogy van jó lett, szerencsére. Éljenek a tiszta fényben ragyogó paladinok! :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 31 kedd, 15:31 

Csatlakozott: 2012 jan. 29 vas., 18:10
Hozzászólások: 1
Sziasztok,

A barbár második pályán előforduló bugra tudja már valaki a megoldást?

Már törzsfőnökként érkeztem a 2. pályára, amikor gyorsan elintéztem a pálya elején található elleneket, felszedtem a hárpiákat meg a kentaurokat, majd mentem az ork törzsfőnökhöz, a video után meg kiírta, hogy mivel a könny útján járok így a vér küldi nem sikerült, és be sem tudom zárni az ablakot...

Csak azt tudom elképzelni rá, hogy újra letolni az első pályát, még nem dönteni a hírnévről és úgy érkezni ide, de annyira nem volt kellemes az első pálya, kevés építhető egység, fejleszteni sem lehet őket, úgyhogy ez eléggé bosszant most.

Üdv,
Twinsen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 01 szer., 21:17 

Csatlakozott: 2009 ápr. 30 csüt., 13:53
Hozzászólások: 159
Nálam a snatch képesség nem működik, legalábbis fogy a hősömnek mozgáspontja, ha felszed egy mellette lévő nyersanyagot, ill bemegy egy épületbe. Az örvényeket jobban szerettem úgy, hogy szóközzel újra lehet látogatni, és ha 2 helyre vihet, akkor 2x egymás után ugyan azon a nap nem ugyan oda visz.
Néha a lényeimnek más speciális képességei is vannak, mint amik le vannak írva. (Ghoulok sokszor 2 ellenséges lényt támadtak meg az első pályákon 1 helyett, még szellemekkel is sikerült ilyet csinálnom)
Kisebb hiba, de a hősőm néhány alkalommal kap tears reputation pontokat, amikor már blood vonalon kétszer átalakultam.
Az AI elég mókás, ha várat ostromol az ember, akkor a seregből egy kis részt mindik kirak a gép a vár elé, legyőzöm, aztán másnap megint kirak sereget és így tovább... Többször is volt már, hogy így veszteség nélkül legyőztem egy olyan várat 2 nap alatt, amit 1-ben nem lehetett.
(Az autocombat nagyon király lett, sok unalmas csatától megkímél)
Nagyon sajnálom, hogy előre nem lehet tudni milyen seteket tud felvenni a hős. Összeszedtem 6-ot a 8-ból, erre a 7-nél kiderül, hogy a főhős nem tudja használni mert nem might beállítású:S
A mana elég furcsa az előző részekhez képest, töltődik 1000-rel, pláne ha a hősnek van meditációja.
A csata közben néha nem érzékeli a wait parancshoz kiadott w-t és a defendhez kiadott d-t, úgyhogy kattintani kell.

Egyébként nagyon tetszik a játék, csak jó lenne, ha ezeket javítanák, meg egy kicsit letisztultabbá válna az egész. (Ki fog erre olyan pályát csinálni, ahol kb csatánként visszatölt az ember? Beleunna az egész életét, míg a heroes 3-ban ahol kattra már be is tölt, ott lehet ilyennel szórakázni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 01 szer., 22:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Heroical írta:
Nálam a snatch képesség nem működik, legalábbis fogy a hősömnek mozgáspontja, ha felszed egy mellette lévő nyersanyagot, ill bemegy egy épületbe.

Az, hogy odamégy a cuccoshoz mozgáspontba kerül, de a felvétel már ingyen van, tehát az már nem fogyasztja külön.

Heroical írta:
Néha a lényeimnek más speciális képességei is vannak, mint amik le vannak írva. (Ghoulok sokszor 2 ellenséges lényt támadtak meg az első pályákon 1 helyett, még szellemekkel is sikerült ilyet csinálnom)

Ha egymás mellett állnak, a védelmező lények is sérülnek, illetve támadnak.

Heroical írta:
Kisebb hiba, de a hősőm néhány alkalommal kap tears reputation pontokat, amikor már blood vonalon kétszer átalakultam.

Ez nem hiba, simán kaphatsz bármilyen pontot, csak már a másikból nem léphetsz szintet.

Heroical írta:
Az AI elég mókás, ha várat ostromol az ember, akkor a seregből egy kis részt mindik kirak a gép a vár elé, legyőzöm, aztán másnap megint kirak sereget és így tovább... Többször is volt már, hogy így veszteség nélkül legyőztem egy olyan várat 2 nap alatt, amit 1-ben nem lehetett.

Az AI egy idióta. A várban lévő szörnyek sokszor únottan várják, hogy halomra íjászkodjam őket, miközben már neki nincs íjász egysége, ahelyett, hogy legalább megpróbálna kijönni.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 01 szer., 22:56 

Csatlakozott: 2009 ápr. 30 csüt., 13:53
Hozzászólások: 159
Beorn the Shapeshifter írta:
Heroical írta:
Nálam a snatch képesség nem működik, legalábbis fogy a hősömnek mozgáspontja, ha felszed egy mellette lévő nyersanyagot, ill bemegy egy épületbe.

Az, hogy odamégy a cuccoshoz mozgáspontba kerül, de a felvétel már ingyen van, tehát az már nem fogyasztja külön.

Nálam fogyasztotta szerintem. Amikor nyersanyag mellett állok közvetlenül, akkor is mindig megy le mp.

Beorn the Shapeshifter írta:
Ha egymás mellett állnak, a védelmező lények is sérülnek, illetve támadnak.

Nem tudtam, ez a heroes 6 ujítása? (Nálam mindig támadó előnynek számított, nem tudom védekezésre lehet-e értelmesen használni.)

Beorn the Shapeshifter írta:
Ez nem hiba, simán kaphatsz bármilyen pontot, csak már a másikból nem léphetsz szintet.
Csak furcsa, hogy csatában nem kapom rá a pontokat, arénában, meg ilyen helyeken pedig simán adja.

Beorn the Shapeshifter írta:
Az AI egy idióta. A várban lévő szörnyek sokszor únottan várják, hogy halomra íjászkodjam őket, miközben már neki nincs íjász egysége, ahelyett, hogy legalább megpróbálna kijönni.
Nem értem miért nem kezdenek ezzel valamit, heroes 4 óta problémát jelent a gyenge ai.

Mégegy, ami hiba is, meg szőrszálhasogatás is:
Kocsmában ha vesz az ember 3 db 15-ös szintű might hőst, és mindegyiknek megadja az architect III-at, akkor egy nap 4x is építkezhet ugyan abban a várban. (Erre rámenő stratégiákat lehetne kidolgozni a precízkedő pályákon, szerintem mókás lenne :twisted: )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 03 pén., 12:18 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 22 szer., 16:40
Hozzászólások: 79
Heroical írta:
Beorn the Shapeshifter írta:
Ha egymás mellett állnak, a védelmező lények is sérülnek, illetve támadnak.

Nem tudtam, ez a heroes 6 ujítása? (Nálam mindig támadó előnynek számított, nem tudom védekezésre lehet-e értelmesen használni.)


Nem lehet, hogy konkrétan őrszemeket támadtál? Mert ugye azoknak van ilyen képességük, hogy a mellette állók sebzésének egy részét átveszik egy részét pedig megszüntetik.

_________________
http://ashi.web.elte.hu/rejtv

Fejtörés


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 10 pén., 9:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Háááát.... wazze... aki a H6 démon kampány 2. pályáját megalkotta, annak szívesen lefűrészelném ezt-azt az alkatrészét!

Elérkeztem a játékban egy olyan pontig, ahol egyszerűen egy métert sem tudok tovább haladni, mert a hősöm azzal tölti az idejét, hogy a 3-4 oldalról érkező ellenséges hősöket vadássza le egymás után. Ráadásul a gép szemérmetlenül csal, mert az egyik irányból, állandóan kiteleportáló kis mocsoknak maximum egy vára lehet már, és egy erődje, de MINDEN héten 35-40 második szintű lénnyel (mindegyikből ennyi) és 350-400 első szintű lénnyel érkezik. A segédhősömnek, aki a 4 váram és 4 erődöm (+ a lénytermelők hozzá) komplett 2 heti termését megkapta, halálos fokozatot jelent bármelyik csámborgó hős. A fenti csámborgók között ráadásul akad egy, aki ennél kb. háromszoros sereggel érkezik. És megmondom őszintén, nagyon flusztráló, hogy ugyan azok az ellenséges hősök jönnek állandóan, nem tudom őket agyonverni végleg... semmi eredményét nem látom annak, hogy legyőzök egy ellenséges hőst, hiszen jövőhéten ugyan az, ugyan akkora sereggel, vagy még erősebben is ugyan úgy mosolyog a váraim alatt...

Az már csak hab a tortán, hogy élőholtakról van szó, tehát állandóan veszítek egységeket, akár hogy taktikázok. A legutolsó nagyvár ostromnál, sokadik próbálkozásnál örültem, hogy "csak" 175 kutyus hullott, és egy tucatnyi a többiből... grrrrr...

És miért kellett teleportot rakni bele? Ez így abszolút nem fair! Az ellenfél állandóan a váraim közepén jelenik meg, az egyirányú teleportból...


MÁS. A hülye mentés szinkronizálást is feldu...ná valaki magának. Egy hosszú-hosszú szinkronizálás után (mert elfelejtettem kilépés előtt 2 kivételével az összes többi mentést letörölni) állítottam valamit a grafikán, kiléptem (mert ugye nem voltak képesek megoldani azt, hogy simán a játékon belül állítsa át a grafikát... grrrr....), majd ÚJRA szinkronizálni kezdett hosszú percekig, pedig magát a játékot még el sem indítottam, játékállást be sem töltöttem, tehát a mentésekben semmi nem változott! Ááááá, nem lettem tőle ideges, áááá... :evil:


Na jó, kidühöngtem magam, megyek vissza játszani... :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 10 pén., 23:09 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Beorn the Shapeshifter írta:
MINDEN héten 35-40 második szintű lénnyel (mindegyikből ennyi) és 350-400 első szintű lénnyel érkezik. A segédhősömnek, aki a 4 váram és 4 erődöm (+ a lénytermelők hozzá) komplett 2 heti termését megkapta, halálos fokozatot jelent bármelyik csámborgó hős. A fenti csámborgók között ráadásul akad egy, aki ennél kb. háromszoros sereggel érkezik. És megmondom őszintén, nagyon flusztráló, hogy ugyan azok az ellenséges hősök jönnek állandóan, nem tudom őket agyonverni végleg... semmi eredményét nem látom annak, hogy legyőzök egy ellenséges hőst, hiszen jövőhéten ugyan az, ugyan akkora sereggel, vagy még erősebben is ugyan úgy mosolyog a váraim alatt...


Azt tényleg megmagyarázhatnák, hogy ha leverünk egy ellenséges hőst hogy lehet hogy semmi egységet nem veszít pedig a várában semmilyen lényfeltámasztó épülete sincsen?

Meg mondjuk tényleg nem ártana ha ide is bevezetnék a börtönöket a Heroes 4-ből :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 11 szomb., 13:46 

Csatlakozott: 2011 nov. 03 csüt., 16:50
Hozzászólások: 21
Orin írta:
Azt tényleg megmagyarázhatnák, hogy ha leverünk egy ellenséges hőst hogy lehet hogy semmi egységet nem veszít pedig a várában semmilyen lényfeltámasztó épülete sincsen?

Meg mondjuk tényleg nem ártana ha ide is bevezetnék a börtönöket a Heroes 4-ből :)


Elmenekül ? :P :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 11 szomb., 15:28 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
nem, szabályosan kikap, semmije sem marad és gyakran 2* nagyobb sereggel jön vissza mint az előző


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 05 hétf., 13:27 
Avatar

Csatlakozott: 2011 nov. 02 szer., 18:37
Hozzászólások: 10
Eredeti CD-n a grafikát át lehet állítani alacsonyabb fokozatra?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 05 hétf., 16:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Igen, nagyon korrektül lehet állítani mindenfélét.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 11 vas., 17:59 

Csatlakozott: 2012 márc. 04 vas., 15:45
Hozzászólások: 1
Nos, találtam 1 apró hibát.
Sheogh kampány harmadik küldetés. Az elején megnyílik a beszélgetés, majd amikor vége megnézem hogy hősnek kiket kaptam. A kiírás szerint 3 hőst kaptam (az egyik strucubus, Kiril és Veyer) na a hiba itt kezdődik. Veyer nincs sehol, csak a képét látni. Megnéztem a kocsmában, ott sincs. Mit csináljak?
szerkesztés: Próbáltam többször újrakezdeni, de semmi.
szerkesztés 2: Felhúztam a fejlett várportált és Veyer varázskönyvében megjelent a varázslat amivel behoztam a várba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 aug. 10 pén., 17:23 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
vape68

Belépett: 2008 Jan 13
Hozzászólások: 2

Hozzászólás elküldve: 2012 Aug 10 P, 12:25:00
Hozzászólás tárgya: heroes 6



heroes 6, erőd kampány 2.küldetésénél,MINDIG lefagy a játék!!!
Mit csináljak??!! A választ előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 28 vas., 12:52 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
Sziasztok Harcosok!

A tegnapi napon a laptomon akartam játszani a H6-ommal. Szokás szerint patch-elt automatikusan.
Elindítottam a játékot és azt tapasztaltam, hogy az eddig mindenhol tökéletesen működő grafika megvicceli a játékélményt.
Történt, hogy a várakba ha belépek nem mutatja az eddig megszokott épületeket stb., hanem a szürke különböző árnyalataiban látszó nagy méretű téglalapok vannak, az eddigi képek, rajzok stb. nuku, semmi nulla. Ronda az egész.

Próbáltam a grafikán állítani, de hangsúlyozom, hogy eddig minden tökéletesen működött az előző patch-ekkel, csak a legújabb feltelepítése után nem élvezhető a várak belseje.

Még egyszer elmondom, hogy eddig minden jó volt, tehát nem az op. rendszer, nem a videó kártya, stb. a hiba kód.

Valaki még járt így?
Ötlet esetleg?

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 28 vas., 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Taegen Eveninfal írta:
Sziasztok Harcosok!

A tegnapi napon a laptomon akartam játszani a H6-ommal. Szokás szerint patch-elt automatikusan.
Elindítottam a játékot és azt tapasztaltam, hogy az eddig mindenhol tökéletesen működő grafika megvicceli a játékélményt.
Történt, hogy a várakba ha belépek nem mutatja az eddig megszokott épületeket stb., hanem a szürke különböző árnyalataiban látszó nagy méretű téglalapok vannak, az eddigi képek, rajzok stb. nuku, semmi nulla. Ronda az egész.

Próbáltam a grafikán állítani, de hangsúlyozom, hogy eddig minden tökéletesen működött az előző patch-ekkel, csak a legújabb feltelepítése után nem élvezhető a várak belseje.

Még egyszer elmondom, hogy eddig minden jó volt, tehát nem az op. rendszer, nem a videó kártya, stb. a hiba kód.

Valaki még járt így?
Ötlet esetleg?


Igen, rengetegen jártunk így. Többek között én is. Bár nálam viccesebb a dolog, mert a várak többsége megjelenik, ahogy kell, kivéve a Stronghold-ot. Az ilyen fekete-fehér téglalalpos. Gondoltam kilépek, és újra be, hátha lesz valami, hát lett is: A várak megjelennek rendesen, de a Fortok lettek fekete-fehér téglalalposak. Elindítottam egy új pályát, akkor meg az Inferno vár lett ilyen, a többi rendesen megjelent. Valahényszor elindítok egy pályát, egy random vár fekete-fehér kockás lesz...... :?: :?: :?:

Amúgy a megoldás erre az nVidia driver törlése, és egy régebbi verzió felpakolása. Ami megint csak egy vicc.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 30 kedd, 10:33 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
ElderOne írta:
Taegen Eveninfal írta:
Sziasztok Harcosok!

A tegnapi napon a laptomon akartam játszani a H6-ommal. Szokás szerint patch-elt automatikusan.
Elindítottam a játékot és azt tapasztaltam, hogy az eddig mindenhol tökéletesen működő grafika megvicceli a játékélményt.
Történt, hogy a várakba ha belépek nem mutatja az eddig megszokott épületeket stb., hanem a szürke különböző árnyalataiban látszó nagy méretű téglalapok vannak, az eddigi képek, rajzok stb. nuku, semmi nulla. Ronda az egész.

Próbáltam a grafikán állítani, de hangsúlyozom, hogy eddig minden tökéletesen működött az előző patch-ekkel, csak a legújabb feltelepítése után nem élvezhető a várak belseje.

Még egyszer elmondom, hogy eddig minden jó volt, tehát nem az op. rendszer, nem a videó kártya, stb. a hiba kód.

Valaki még járt így?
Ötlet esetleg?


Igen, rengetegen jártunk így. Többek között én is. Bár nálam viccesebb a dolog, mert a várak többsége megjelenik, ahogy kell, kivéve a Stronghold-ot. Az ilyen fekete-fehér téglalalpos. Gondoltam kilépek, és újra be, hátha lesz valami, hát lett is: A várak megjelennek rendesen, de a Fortok lettek fekete-fehér téglalalposak. Elindítottam egy új pályát, akkor meg az Inferno vár lett ilyen, a többi rendesen megjelent. Valahényszor elindítok egy pályát, egy random vár fekete-fehér kockás lesz...... :?: :?: :?:

Amúgy a megoldás erre az nVidia driver törlése, és egy régebbi verzió felpakolása. Ami megint csak egy vicc.


Basszus ez tényleg vicc!?!?!?!

Bízom benne, hogy rövidesen orvosolják a fejlesztők.

Köszi a visszajelzést.

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 30 kedd, 16:57 
Avatar

Csatlakozott: 2012 jún. 19 kedd, 12:11
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Budapest
Ezért veszek ati videókártyát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 31 szer., 12:56 
Avatar

Csatlakozott: 2005 márc. 19 szomb., 19:17
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Pécs
gergely012 írta:
Ezért veszek ati videókártyát.


Nekem meg az nem jött be, nálam az nVidia-val kevesebb gondom volt, pontosabban eddig ez volt az első.
Véleményem szerint ezt a játékfejlesztőknek kell orvosolni, az ő érdekük, hogy minden eszközzel működjön a játék.
Még annyit pontosítok, hogy a JÁTÉK frissítése után nem működött a dolog, nem a meghajtó illesztőt frissítettem.

_________________
Taegen

"Az izé egy olyan valami!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 31 szer., 15:52 
Avatar

Csatlakozott: 2011 jan. 03 hétf., 21:09
Hozzászólások: 3
MÁS. A hülye mentés szinkronizálást is feldu...ná valaki magának. Egy hosszú-hosszú szinkronizálás után (mert elfelejtettem kilépés előtt 2 kivételével az összes többi mentést letörölni) állítottam valamit a grafikán, kiléptem (mert ugye nem voltak képesek megoldani azt, hogy simán a játékon belül állítsa át a grafikát... grrrr....), majd ÚJRA szinkronizálni kezdett hosszú percekig, pedig magát a játékot még el sem indítottam, játékállást be sem töltöttem, tehát a mentésekben semmi nem változott! Ááááá, nem lettem tőle ideges, áááá... :evil:

Én Egyből kikapcsoltam az Ubin a Auto szinkront... csak egy gépen játszom. nem kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 135 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség