Dianaes írta:
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni nekem? A nekro 4. kampányát nem bírom végigvinni, akárhogy próbálom. Már több, mint 10 x ujraindítottam. Mi a trükk? Már volt hogy nagyon közel voltam hogy nyerjek, az összes portált elpusztítottam, de a fent maradt várban egyre nagyobb serege van a hősnek, ami engem támad...
1.)bevezetés
2.)csata taktikák
3.)röviden a pálya végigjátszás
4.)utószó
5.) nem ebben a sorrendben kellett volna leírjam, de már nincs kedvem átszerkeszteni a a regényem.
Én tegnap fejeztem be hardon (2.alk) a necro kampányt.
Leszögezem vér útját járom és mágus hősöm van.
Fontos varázslatok: életszívás, tömeges életszívás, időstop, sötét elementál idézés, terror, báb mester, taktika, íjászat lvl1-2., sötét mágia fejlesztés. Ha nincs dinasztia fegyvered 5-ös szinten akkor elemésztés.
Nos lényegében ha jól fejlesztetted a hősödet akkor csatáid 90%-ban 3 egységre van szükséged. Legfontosabb a lics, csontváz, és pályaközepétől a pók. Mindegy milyen ellenfél van pályán ezzel három egységgel mire közel érnek halottak lesznek. (alacsony csekély, szerény és átlagos csapatok esetében elég.)
csaták kilencven százaléka így néz ki. Taktika két íjászodat rakd a pálya szélére ha van már sorsszövőd akkor azt középre. A lics mindig lője a legerősebb célpontot. Az ált. meg is hah, ha nem akkor csontváz rá segít. ha meghal akkor csontváz a második meg hős is, utána lics a harmadikat és másodikat a csontváz és hős/sorsfonó befejezi.
Amennyiben távolsági az ellenfél és 2 csoportban van idéz közéjük egy sötétségelemetált és akkor nem tudnak majd lőni utána meg agyag galamb lövészet. Amennyiben 3 csoport távolsági van akkor elementált 2 közé lehetőleg azok közé akik először lépnek utána lics lője le a harmadikat. tipp: ha az ellenfelek elementálok vagy rendelkeznek a szellemforma képességgel akkor első kört várakozással töltsd és csak utána támadj, ha ők lőttek.
Erődostrom hős nélkül. taktika a fönt említett. mivel mindig van távolsági elemntált rá után a többi egység is arra izgul majd. te leszeded a távolságit utána a többi szabad préda.
Várostromok hős ellen. Na ezek az izgalmasabb csaták 3 olyan csatám volt amikor 2x akkora az az halálos sereget kellett levernem.
Problémás pontok a lövészek. A verembestiák. És a 300-1000 körül mozgó kutyák meg őrültek. Illetve a kínokozók.
Taktika: előre jelzem, hogy egy egy húzósabb csata csődbe viheti a gazdaságot hetekre. Létfontosságú, hogy minél több örök szolgaság oltára legyen váraidban.
1.) első pár vár és hős csata elején gyakorlatilag elég shadowelemntál idézése a lövésze közé a többit meg le lövöldözöd illetve ha félpályán belül jön az ellenség akkor dögevőkkel vagy vámpírokkal lerohanod. (esetleg eltipró vagy kutya fog közel jönni a többi mind az elemntálra gizdul.)ezek a csaták ált 2-3 körig tartanak és 2.-3. kör környékén próbál menekülni a gép ha nem várban van. Ilyenkor bármilyen magasan van nekromanciád éleszd fel a licseket mert ideális esetben csak abból lesz veszteséged.
Ostrom 2x akkora seregek ellen. asszem ezzel volt problémád.
Ennek trükkje, hogy világ összes manáját el kell varázsolni.
Fel állás nálam. lics fenti sarok alatta 1-2 egységgel vámpír szellem. középen lamaszu, alatta sorsfonó. alatta dögevő végül csont váz.
1. kör ha szerencséd van sikerül is ha nem akkor kicsit nehezebb lesz.
terror varázslatot kell alkalmazni a tenyészanyákon, illetve a lövészeiddel le kell szedni a lilimeket. ( ha minden jól megy ebben a körben a lilim meg hal és vesztettél 9 licst- ennyit öl meg hőse egy varázslattal.) valamint a lamaszukat vidd a kapuba, hogy 2x2 lényei ne tudjanak kijönni.
2. kör:
Na itt kezdődnek problémák. Itt fontos döntéseket kell majd meghoznod és vigyázni kell az egységeidre. A gép valószínűleg (ha 2x túlerőben van biztosan illetve magas és halálos jelzésnél) ki fog támadni az örültekkel, marcangolókkal és verembestiákkal. Ha az utóbbiak száma 50 alatt van. Akkor licsek kezeléseb tudják venni őket (1-2 kör alatt kinyirják) Ha több akkor a 3. körben kénytelen leszel idő csapdát rakni rá. Nos a kitámadás eredményeként a lamaszuid felétől kénytelen leszel elbúcsúzni. Egyetlen dolog amit meg kell tenned a körben az, hogy a pitlordokat megpróbálod kinyirni valamint valamint a marcangoló köré csoportosítani a dögevőket és vámpírokat szellemmel gyógyítani a lamaszukat. Csontvázakkal kinyírni a maradék lillimet, ha maradt, ha nem akkor lőni tenyész anyákat, vagy pitlordokat ha kijöttek. Illetve az időstoppot rányomni a 300-1300 körüli őrültre. Közben gép tovább szadizza a licseket és valszeg ráidéz vagy 100-300 kutyát.
Megjegyzés. semmikép se üssük meg semmivel a marcangolókat illetve az örülteket az utóbbit esetleg sorsfonóval vagy csontvázzal, ha a lics megölte sikeresen a lilimeket és verem bestiákat.
3. kör.
Nos sorfonóval lőjük a tenyészanyát. A kedves vámpírunk, az bevállal egy pofont a marcangolótól (fájni fog neki). Ezután felélednek a kutyái az ellenfélnek és elkezdik molesztálni a licst aki jó esetben visszakézből lecsapja, ha nem akkor rá megy köre. (kb 30-50 lics veszteségnél járunk). A többi egység várakozik majd a marcangoló köre előtt alkalmazzuk rajta a bábmestert és használjuk vele a speciális képességet) utáni addig kell verni amíg él. (a gép valószínűleg nyit egy újabb kaput vagy kutyával licsre vagy mániákussal a csontvázra.)
4.kör. Tömeges életszívás bevetése. Ha betöltött a necromancia akkor ott használd ahol legtöbbet vagy leghasznosabban tudsz éleszteni. (ha a kapukörnyékét éleszted fel és 80-90%-ban feléledtek az egységeid akkor sima életszívást varázsolja licsre az 90% életszívás nagyon meghálálja magát.)
A kör lényege az, hogy a mániákusokat meg kell ölni, mert lassan lejár róla az időstop. Ha ez megy lics nélkül is akkor azzal lőjed a tenyészanyákat.
5. kör innentől kezdve sima ügy az egész a lamaszu őrködik a kapuba, hogy 2x2-es egységeik ne tudjanak kijönni. (csak akkor tudnak, ha megölik a lamantint vagy valahol szét esik a fal)
Lényeg innentől kezdve a kinti egységeid csak azzal lesznek elfoglalva hogy megöljék a megidézett eltiprókat kutyákat és tenyészanyakat, míg a lövészeid szépen kiszednek mindenkit a várból.
Prioritási lista. lövészek maradéka--> kutya---> eltipró.
További célok mágia és fókuszálás segítségével a veszteségek minimalizálása.
A pályáról még annyit. Az elején fontos, hogy ne veszíts egységet. 1- héten ürítsd ki a várad környékét Anasztáziával. 2-3 héten foglald el fönt lévő erődöt és környékét. Közben Ludmilla szállítsa az után pótlást. 2-3 hét elején attól függ mikor kapod el. utána fölötte lévő kis terülted 1-2 hét alatt kilehet szedni az első sheogi várral együtt is. 2. hónap első hete végére a fönti vár is meg van valamint a másik hőse is aki vár eleste után 1-2 nappal megérkezik. (amint elfoglalaltd az első várat még aznap teleportáljon oda a második hősöd és adja át az utánpótlást.)
Ezután a jobb felső sarokban lévő vártól balra lévő sheogi erődött is vedd be ez is kb 2 hét alatt meg van.
(játék elején a legfontosabb épületek lich ház örökösszolgaság oltára. ezt követően a 2. teleport kapu illetve 2. citadella. aztán jöhet vámpír meg lamaszu, ja ha van egy kis fölös pénzed akkor vegyél még egy hőst és fejleszd ki vele a +1 kö +1 fa/ kört és az építész képességet. illetve a csere képességet.)
Ha ezekkel megvagy akkor indulj el lent is foglald el az erődöt meg sheogi várat rombold le. ezekhez még nem kell nagyobb sereg. Közben ha a másodlagos hősödet is felfejlesztetted az előző pályán akkor add neki a goulokat, vámpírokat és lamaszukat esetleg csontvázakat/szellemeket. (ha csontvázak akkor szellemek a liches hőssel mennek, hogy ha valami közel kerülne akkor azt le tudják ütni.) És kezd el középső részt felderíteni verd le a gyengébb szörny csoportokat és fejleszd tovább a hősödet. Ha erre nincs igény akkor hagyj mindent Anasztáziánál max nem használja őket.
Na ha meg volt alsó erőd és sheogi vár akor ideje Anasztáziának adni minden egységet. Hajóra szállni felszedni a holdlemez szilánkot a szigeten majd bal alsó sarokba vezetni az inváziót. Az vár nálam elég kemény volt. (seregem harmadát elveszettem, mert még nem alakult ki a fent említett taktika) Utána a helyi erődben levered a 130 körüli pit lordot. (húzósnak hangzik, de amint kijönnek várból megkapják az idő stopot és onnantól kezdve sok lúd disznót győz elv érvényesül. Ebben az erődben várd meg az utánpótlást. Utána foglald el fölötte lévő várat, ha előtte kijön hőse nagyon egyszerű csata lesz. ugyan ez igaz a fölötte lévő sheogi várra is. ( ha van egy sereg nélküli hősöd a main hősöd mellett akkor az sokszor jó csalinak számít és, ha felépítetted a hősház 2.0-át akkor ingyen újra tudod venni ha meghalt.)
Ha ezekkel meg vagy kényelmesen végig mehetsz a pálya középső részén felszedheted a holdlemezt megépítheted ahsa könnyét és felszívhatod magad, ha megcsinálod az opcionális feladatot (1000 csontváz össze gyűjtése akkor utána már minden egyszerű lesz)
Aztán fogod magad és végig vered az utolsó két várat majd lezúzod a bosst.
Amennyiben türelmetlen vagy mint én akkor egyből mész az utolsó két démon várra ebből lesz egy nagyon kemény csatád egy kb 2x akkora sereg ellen. És akkor kb 4-5 hónap alatt lezavartad a démokat elmész bosst öni és annak rendje módja szerint el is vérzel vagy épp, hogy megölöd. b.) Megvárod, az 1000 csontvázat( ezzel arányos sereg már elég jó) és akkor boss is egyszerű lesz jó taktikával. Ha taktika nem jó akkor még így is egy jó csata elé nézel
Remélem tudtam segíteni.
U.I: Dinasztia jellemzőknek javaslom azt amelyik marketeket javítja esetleg kevesebb kristály/épület vagy valami hasonló gazdasági. Ha már játszottad korábban is kampányt akkor a kegyetlen kaszás is jó lehet illetve az átkok mestere is elég jó.