Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

M&M Heroes VI - Végigjátszás, tanácsok - SPOILER VESZÉLY
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=1669
Oldal: 1 / 5

Szerző:  Nimbus [ 2011 okt. 20 csüt., 16:28 ]
Hozzászólás témája:  M&M Heroes VI - Végigjátszás, tanácsok - SPOILER VESZÉLY

Valóban nem árt ennek egy új topicot nyitni (Psycopatic jogos felvetésére). :)
Trunks úgyis alszik, én meg nem bírok magammal... így aztán tessék!

Természetesen a kapcsolódó kérdéseknek is itt a helye. ;)

Áthelyezve - eriklimo:

"Aki esetleg küzködik a nekró kampánnyal: Blood vonalon gyönyörűen végigvihető! icon_wink.gif Any-nak (Anastasya) 2 varázslatra van igazán szüksége és azzal meg némi taktikai érzékkel szinte minden csata nyerhető:

1, Kolletív szenvedés, amivel az összes ellenséges egység sebződik, amikor lépéshez jut a csatában, ráadásul körönként nő is ez a sebzés, így ez nagyon erős nekrós varázslat! :)

2, Kollektív életelszívás: Bármelyik egységetekkel léptek, lőttök, az ellenségen okozott sebzés a ti életpontjaitokat tölti vissza! :wink:

Uccsó jótanács: Én a nekró 3. pályáját újra kezdtem, mégpedig taktikai okokból kifolyólag és javaslom mindenkinek a következőre odafigyelni:
A nekró hős, aki a feladat elvégzése után hozzád áll, - mindegy, hogy blood vagy tear vonalon - a következő kampánypályán is szerepel, szóval tessék őt is ezen a pályán szintkorlátra húzni! :wink: "

Szerző:  Zsee [ 2011 okt. 20 csüt., 16:35 ]
Hozzászólás témája: 

Szeritem van értelme, de úgysem én döntök. Melesleg olvastam ott már hasznos tippet, ami így megelőzött egy-két nap visszatöltést. Hogy a nekró kampány 3. térképén érdemes délnek, és nem dél-nyugatnak menni először. Mert lennt szépen ki leeht takarítnai egy részt, van aranybánya, lénytermelő, lejáró az alvilágba. Míg dél-nyugatra magunkraszabadítunk hirtelen egy gépi játékost.

Szerző:  Nimbus [ 2011 okt. 20 csüt., 17:49 ]
Hozzászólás témája: 

Magix hsz-e áthelyezve:

"A főhősödnek nem árt beválasztani a mentorálás képességet. Odamész a kisebb hősödhöz és azonnal kap x szintet :) Nem kell szenvedni hogy felhúzd a másodlagos, harmadlagos hőst! Emellett a sürgetett támadás skill is igencsak sokat hozhat a konyhára főleg magas morál mellett ..."

Szerző:  V-kony [ 2011 okt. 20 csüt., 18:54 ]
Hozzászólás témája: 

Magix írta:
Nem kell szenvedni hogy felhúzd a másodlagos, harmadlagos hőst!
Én sosem húztam fel ezeket a hősöket, mert ezeket csak lények szállítására használom. Harcolni mindig a főhősömmel szoktam. :)

Szerző:  Zsee [ 2011 okt. 20 csüt., 19:06 ]
Hozzászólás témája: 

Ez is attól függ ki hogyan játszik. Valaki a több, valaki egyhőssel. És hadjáratban se árt ha van egy mellékhős, mert ha jön egy kisebb sereg nem kell a világvégéről hazaportálni :wink:. Mondjuk ez a Szentély hadjáratban jön jól ahogy láttam, mert a gép képes hetente küldeni egy kis "porbatipornivalót".

Lementem a föld alá erre azt látom hogy az a Piros területe. Gondoltam elég nekem hirtelen az a pár orkocska, úgyhogy visszatöltés :wink: . Azaz szerintem nem érdemes lemenni amíg az orkocskák élnek :P

Szerző:  V-kony [ 2011 okt. 22 szomb., 23:24 ]
Hozzászólás témája: 

Egy kis segítség azoknak akik a Kastély kampány 3. pályáján keresik Asha könnyét, de nem figyeltek, amikor bemutatta a játék a kis térképen. Ha a térkép bal alsó sarkában lévő nyilra kattintotok, akkor a térképen megmutatja a játék, ha be van kapcsolva a küldetések gomb a képernyő közepén.
Én kész idegbajt kaptam, hogy hova is mutatta, mert nem néztem éppen akkor oda. :(

Szerző:  vaczyfoldimate [ 2011 okt. 23 vas., 13:39 ]
Hozzászólás témája: 

Mi a trükje a haven kampány 2. pályályának?

Szerző:  chromanyon [ 2011 okt. 23 vas., 16:01 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!
Sima csatározásokat játszok.. nagyon erős a gép képtelenség felvenni vele a versenyt és a leggyengébb szinten csinálom mindezt..
Az egy dolog,hogy pl csekély veszélyszintet ír egy mobcsoportra és kicsit erősebbek.. de az hogy ha megjelenik az ellen és halálos seregekkel támad azt kicsit erősnek találom..
Demoban ugyanezt tapasztaltam..
Nálatok is előforduló jelenség ez? vagy csak én nem tudok játszani a 6 s résszel?
:)

Szerző:  Krityó [ 2011 okt. 23 vas., 16:15 ]
Hozzászólás témája: 

Hali Ősember! :)

Én is csak sima meccset vívtam eddig, a Bátor új világot. Semmilyen gondom nem volt az ellenféllel, normál szintre állítottam mindent, a pályát és az ellenfelet is, persze én nem vagyok kezdő játékos. (Mondjuk az egyik szín egyáltalán nem lépett, a lovagos hős, ez valami bug lehetett...)
Szóval a klasszikus játékstílusommal (egy nagyon erős hős visz mindent :D ) esélye sem volt a gépnek, pedig a főhőseik erősebbek lettek, mint én, mire találkoztunk.
Könnyűn szerintem még ennél is egyszerűbb lett volna...
Egyébként egy másik várral kipróbálom nehéz fokozaton is ezt a pályát...

Szóval vagy valami beállítást néztél el az elején (pl. a pálya szintjénél az AI-t agresszívre tetted...), vagy nem vagy még teljesen kiforrott H6-játékos. :wink:
Hali:

Szerző:  Zsee [ 2011 okt. 24 hétf., 19:28 ]
Hozzászólás témája: 

Befejeztem a Nekró kampány 3. pályáját. Igazából az orkok és Démonok legyőzése után, csak az utolsó csata tartogatna némi izgalmat, de ha már mind az 5 vár a miénk, szerencsétlen gép szinte nem is kap embert. Így ha Anastasya-val odaállunk a vár elé, legyőzzük a kis hősöket amikkel ki szeretne jönni, simán össze lehetne gyűjteni az embert és szevasz. Ezért szerintem érdemes minél hamarabb támadni, teleport, tömeges gyorsítás-lassítás-al le lehet amortizálni őket. Bár pár gyengeséget is kioszthatunk, ártani nem árt. A csata végére minden egységem megmaradt, bár a lícs-ekre rászáltak, de a lövészeivel nem nagyon törődtem. Elég volt beteleportálni a kis ghoul-t ( szeritnem a legjobb egység az egész várban :wink: ), azzal eljátszogattam a lövészeivel. És végre kiderült miért van ott az a fránya hajtű a mi drága hősnőnknél :)
----------------------------------------------------------------

Most néztem csak meg a Nekro/4-et, ugye az a sok izé amire azt írja ki hogy "portál" ( ilyen Démoni cuccok amiket az elején mutat ) az ugye nem portálként működik? Mert akkor meg fogok hülyülni a sok városi meg biszbasz portáltól :shock:

Szerző:  Smithchrstn [ 2011 okt. 26 szer., 20:08 ]
Hozzászólás témája: 

Nos, mindegyik frakcióval megcsináltam a kampányt; a következő észrevételeim lennének - főleg kezdő játékosoknak.

A paraméterek:
- Normál fokozaton, mindig harcos kaszttal, mindig a Vér útján játszottam
- Törekedtem, hogy ne veszítsek egységet (a csaták 99%-ban sikerült is)
- Az összes pályán eltüntettem minden semleges sereget, ládát, varázstárgyat

A "klasszikus" Heroes technikával, a tápos meg a gyűjtögető-szállító hőssel haladtam. Induláskor a gyors építkezés a siker titka. Ez a korábbi részeknél sokkal könnyebben megvalósítható, köszönhető 1; a Dinasztia fegyvereknek, 2; a Kívánságok oltárán vásárolható kiegészítéseknek és 3; a kampány-fejezetek között átvihető varázsholmiknak.
1; A Dinasztia-fegyverek igencsak megkönnyítik a kezdeti harcokat. Nem tom', hogy bug-os vagy szándékos, de... S most SPOILER! Magas szinten az Arachne kardnak köszönhetően minden egység a támadásával gyógyítja magát, a Griffek pengéje végtelen visszatámadást ad, még a Kirin spádé teleportálást. S még a számokkal is kifejezhető pluszokat (Kezdemény, Támadás, stb.) értelem szerűen csak attól a fegyvertől kapod, amelyik a kezedben van, az aktív csataképességét mindegyiknek használhatod, ha a játék elején egyszer a kezedbe veszed! Mivel az utolsó kampány elejére 4 kardot is csúcsra húztam, az egységeim már az első csatában regenerálódtak, fagyasztottak, tudtam teleportálni és az ellent lassítani... úgyhogy nagyon igyekeznem kellett, hogy egységet veszítsek. De nagyon.
2; A vásárolható kiegészítések is megkönnyítik az életet: van, amelyik nyersanyagot vagy aranyat, van, amelyik a kezdő városban erődöt vagy plusz lényt ad. Akad választék bőséggel, és a hozzávaló pontok - legalább is eleinte - könnyen jönnek, mert a legtöbb "öcsit" akaratlanul megszerezed.
3; Fejezetek között átvihető fegyvercsalád-darabok is tápolják a hőst, de az ultra-táp egyértelműen a Főnix megidézésének lehetősége: a harmadik pálya első hónapjában nem kell költened egységek vásárlására, mert az a madár keményebb, mint Chuck Norris.

Tehát, normál fokozaton nagyon könnyű gyorsan építkezni és veszteség nélkül harcolni: ha használod a frakcióképességedet és az Erősítést, elolvasod az ellenfelek leírását (pl.: a mozdulatlan szellem sokkal kisebb sebzést szenved el, stb.) és kihagyod a tömegsebző (pl.: légelemtál) ellenfeleket, folyamatosan haladhatsz. Ha a fenti lehetőségeken túl, követed az "egyszeri hírózos" módszerét - az első egy hétben két hőssel csak végigfutja a környéket, megnézi, hol vannak a bányák és a nyersanyagok, majd újra kezdi a térképet és tudatosan halad - a pálya első felében nem lehet problémád. Ha pedig lendületben maradsz - folyamatosan foglalsz és fejlesztesz -, az utolsó nagy csatákat is könnyedén megcsinálhatod.

Tippek-trükkök:
- A kicsit faramuci képzettségfa miatt, a pontok elosztása elég könnyű. Sajnos a legtöbb fejlesztésre egyáltalán nincs szükség - a 20 éves fantasy/RPG "karrierem" alatt ez az első játék, ahol nincs értelme felvenni a tapasztalatpont/xp fejlesztést :( Mivel a valóban használható bónuszokat 15. szinten lehet elsajátítani, a 11. után nem osztottam el a pontokat, így 15-re lépve azonnal megtanultam a legütősebbeket - Erősítés III, Ellencsapás III, Hasítás, Íjászat III... Innentől fogva esélye sem volt senkinek.
- A Taktika képzettség fontos (elég az első), mert sokat számít, hogy melyik egységed hol áll - bővebben lásd. alább. Csata előtt javasolt a leghatalmasabb ősmágia, a Gyorsmentés használata, majd miután kiderült, hogy hol állnak az ellenfél lényei, betölteni és a seregedet megfelelő módon elrendezni.
- A frakciónként használható hét lényből legalább kettő - hogy melyik kettő, az a stílusodtól függ - használhatatlan. Kapufa. Felesleges őket fejleszteni. Van, ami a pálya elején fontos, de később már csak a kispadról nézi a meccset (pl.: a Szentély várban a Cápaőr), ám akad olyan is, mi az elején gyengus, de később kaszál, mit a Halál ( pl.: ugyan itt a Kappa). Azonban van mindenhol egy jolly-joker, ami a megfelelő képzettségekkel és okosan használva legyőzhetetlen: az Erőd Mesteríjássza vagy a Szentély Kardmestere olyan brutális, hogy egyszer-kétszer még én is megijedtem tőlük. Az íjászt - a hősömnek kiválasztottam azt a képességet, hogy a tömegsebzésével a saját lényeket ne üsse - megfelelő taktikával használva nem egyszer elértem, hogy egymaga már az első körben leszedte az ellenfél hat egységét! A Kardmester meg detto: az Erősítés-Ellencsapás-Hasítás kombóval az első körben előre tolod, majd utána hátradőlsz és nézed, ahogy mindenkit levág anélkül, hogy megkarcolnák...
- Harcosként felesleges mágiát tanulni. Eleinte megtanultam a Hatástalanítás, de igazából nem volt rá szükség, mert a nyers erő mindig átvágta a zűrzavaros mágia teremtette Gordiuszi-csomót :lol:
- A kisebb erődöket úgy is átalakíthatod, ha nem mész oda. Tudom, banális jótanács, de én kb. a játék felénél vettem észre, hogy a várakhoz és a nagy erődökhöz tartozó barakkok messziről is konvertálhatók
- Nem mindig kell görcsösen megakadályozni, hogy az ellenfél elfoglalja az erődöket és barakkokat: mivel mindig hagy benne sereget, van, amikor kifejezettten hasznos, ha hagyod, hogy vigye. Nem egyszer megesett, hogy mire a Halálos hős elért hozzám, az elfoglalt épületek miatt Szerénnyé zsugorodott. Így már simán lezúztam, majd még simábban visszafoglaltam a helyőrségeimet :D

Szerző:  chromanyon [ 2011 okt. 27 csüt., 10:03 ]
Hozzászólás témája: 

Krityó írta:
Hali Ősember! :)

Én is csak sima meccset vívtam eddig, a Bátor új világot. Semmilyen gondom nem volt az ellenféllel, normál szintre állítottam mindent, a pályát és az ellenfelet is, persze én nem vagyok kezdő játékos. (Mondjuk az egyik szín egyáltalán nem lépett, a lovagos hős, ez valami bug lehetett...)
Szóval a klasszikus játékstílusommal (egy nagyon erős hős visz mindent :D ) esélye sem volt a gépnek, pedig a főhőseik erősebbek lettek, mint én, mire találkoztunk.
Könnyűn szerintem még ennél is egyszerűbb lett volna...
Egyébként egy másik várral kipróbálom nehéz fokozaton is ezt a pályát...

Szóval vagy valami beállítást néztél el az elején (pl. a pálya szintjénél az AI-t agresszívre tetted...), vagy nem vagy még teljesen kiforrott H6-játékos. :wink:
Hali:

Hella Krityó:)

AI-t valóban nem néztem meg.
én is klasszikusba tolom 1 hőssel
H6 kiforott játékos nem lehetek mert most jelent még csak meg:)
Az 1 résztől játszok vele.. eddig sose volt iylen gondom:)
probálkozok továbbra is..
szerintem az építkezésnél ronthattam el valamit:)

Szerző:  andre90 [ 2011 okt. 27 csüt., 16:49 ]
Hozzászólás témája: 

Egyelőre még nem akadt olyan pálya, amit több nekifutásra ne bírtam volna megcsinálni, de az tény, hogy nagyon nagy seregei vannak néha az ellenfélnek.
A necro végén pl. idézett lényekkel öltem meg a démoni seregeket az elején, még halálos nehézségűeket is, ezt javaslom másnak is, aki még nincs túl azon a pályán.
A heven 2. pálya volt még necces először, de rájöttem, hogy annak meg az a taktikája, hogy mimnél gyorsabban elfoglalod az ellenséges várakat, és meg is tartod őket, ami nem nehéz igazából a városi teleportok miatt.

Szerző:  V-kony [ 2011 okt. 28 pén., 19:21 ]
Hozzászólás témája: 

Tesók! Eddig nagyon elvoltam normál fokozaton, de a Démon kampány 1. pályáján amikor mi vagyunk a főgonoszok, kicsit kemény a csata és szégyen szemre, de könnyűn kellett megcsinálnom a pályát.
Aki ide ér, kösse fel a gatyáját. Tippem hozzá: Kerberoszt támad nagy erőkkel, a többire mehet a tömeg ártás, a másik támadása mágikus cuccot meg a Juggernautra (nem jut eszembe a magyar neve, neten néztem meg az angolt) tegyétek, az leaprítja a többit.

Szerző:  mongoose789 [ 2011 okt. 30 vas., 14:49 ]
Hozzászólás témája: 

Hát edig én is normon vittem de a szentély kampány 4.ik pályáján amikor becsobban az inferno elgondolkodtam hogy mi legyen. Nem tudom hogy kéne lezúznom mert a váraimat nem tudom megtartani 1 kivételével. Ha valaki megcsinálta az írja már le hogy hogy sikerült neki. :)

Szerző:  Smithchrstn [ 2011 okt. 30 vas., 17:01 ]
Hozzászólás témája: 

mongoose789 írta:
Hát edig én is normon vittem de a szentély kampány 4.ik pályáján amikor becsobban az inferno elgondolkodtam hogy mi legyen. Nem tudom hogy kéne lezúznom mert a váraimat nem tudom megtartani 1 kivételével. Ha valaki megcsinálta az írja már le hogy hogy sikerült neki. :)


Nekem megvan, de semmi trükkre nem emlékszem - ergo simán tudtam haladni... A szokásos gyors építkezés, veszteség nélküli haladás, stb... Sztem ne vedd le normálról, mert később unalmas lesz... Valszeg az ütemmel lehetett a gond - túl korán/későn foglaltál el bányát/várost vagy értél el területet...


Jah, s már ütem: az Ork kampány 2. pálya elején, mielőtt beszéltek az erődnél lévő orkkal, az egész szigetet zúzzátok le és minden nyersanyagot gyűjtsetek össze - csakhogy ne kelljen újra kezdeni...

Szerző:  gayana18 [ 2011 nov. 14 hétf., 20:06 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

Én sajna nem jutok túl a gyakorló kampányon. Eljutottam addig h le kellett volna győzni az ellent a várban, de simán kinyírt, mivel alig van emberem. Szerintem nem lehet végigvinni enyicske emberrel. Nagyon gyenge a hősöm. Valami tipp?

Szerző:  Orin [ 2011 nov. 14 hétf., 21:12 ]
Hozzászólás témája: 

A várból tudsz őrszemeket venni + ha lemész a föld alá és északnak mész találsz egy építményt, ahonnan ha kivered a védőket kapsz 20 fejlesztett íjászt :)

Szerző:  gayana18 [ 2011 nov. 14 hétf., 22:36 ]
Hozzászólás témája: 

Ezek mind megvannak, de kevés, és hiába kapok út közben lényeket, a kisebb csatákban elhullanak, mire a várhoz érek.

Szerző:  Nimbus [ 2011 nov. 14 hétf., 23:29 ]
Hozzászólás témája: 

Ne viccelődjünk kérem... A tutorialt Normál!! fokozaton végig autocombatot (villámcsata) használva könnyedén meg lehet csinálni. Csak végig kell battyogni az úton és meg kell hallgatni a párbeszédeket.

Olyat persze hallottam, hogy a törtverziók művelnek furcsa dolgokat, de itt nyilván nem erről van szó, igaz? ;)

Oldal: 1 / 5 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/