Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: M&M Heroes VI - Megjelenés után
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 15 szomb., 8:20 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Krityónak igaza van:
Íme az új topic. :) Tessenek itt folytatni, a Heroes VI-al kapcsolatos eszmecserét. Gondoltam a megjelenés ténye, a hsz-ek jellegét tekintve is mindenképpen vízválasztó.:)

Legalább az új névhasználatot is szokjuk. 8)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 15 szomb., 9:31 

Csatlakozott: 2011 okt. 15 szomb., 9:26
Hozzászólások: 32
Sziasztok!
A következő lenne a problémám: installáltam a játékot, le is töltötte az 1.1-es patch-et, majd az indulás helyett annyit írt ki, hogy "2-es hibakód." Mi a szöszt kezdjek vele? Eredeti Win 7-esem van, Ati 6900-es kártya, legújabb driverek, frissítések...
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 15 szomb., 10:53 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 8:54
Hozzászólások: 9
Sziasztok.

Olyan problémám lenne, hogy beírtam a füzet elején lévő és a bonus kódot is, kötőjelekkel és anélkül.
Elfogadta mindenhogy, ( Végül a bónusz kóddal fogatta el ) de a confluxra bejelentkezési hibát ír. : " A belépési kulcs, nem aktiválja a várt jogosultságokat.

Olyat olvastam ubisoft fórumon, hogy az utolsó patch csinált valamit a termék kulcsokkal és világszerte nem megy. De nem tudom hogy ez igaz e, vagy mi van ...

Kérem segítsetek,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 15 szomb., 11:33 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Damien írta:
Sziasztok.

Olyan problémám lenne, hogy beírtam a füzet elején lévő és a bonus kódot is, kötőjelekkel és anélkül.
Elfogadta mindenhogy, ( Végül a bónusz kóddal fogatta el ) de a confluxra bejelentkezési hibát ír. : " A belépési kulcs, nem aktiválja a várt jogosultságokat.

Olyat olvastam ubisoft fórumon, hogy az utolsó patch csinált valamit a termék kulcsokkal és világszerte nem megy. De nem tudom hogy ez igaz e, vagy mi van ...

Kérem segítsetek,


sg-n ezt írták:

Idézet:
Akik UbiShop-ból rendeltek Digital Deluxe változatot a következőt tegyék:

3 kulcsot küld ki az Ubi:
Might & MagicŸ HeroesŸ VI -
Might & MagicŸ HeroesŸ VI - Edge of Chaos
Might & MagicŸ HeroesŸ VI - Akasha

Telepítés után első indításnál kéri a kulcsot itt a Might & MagicŸ HeroesŸ VI hoz tartozó kulcsot adjátok meg.

A főképernyőn a jobb felső sarokban van egy "Feloldás Extra tartalom" opció ezen belül "Zártkörű tartalom" ide kell beírni az Edge of Chaos és az Akasha kulcsát.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 2:40 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Üdv üdv,

valaki aki hátha tudja, már 2 custom map-et is kipörgettem, de feltűnt nekem, hogy 30. szint fölé nem lehet menni...ez térkép korlátozás, vagy a játék ilyen?:S
a többi tetszik,de ez nagyon elvenné a kedvem tőle hosszabb távon:SSS


No olvasgattam, nagyon úgy tűnik, hogy a 30-as szintlimit nem pálya függő..ezért kár, nagyon nagy kár...meglátásom szerint a Ubiék kiadtak 1 olyan játékot,amivel nem nagyon fognak 10 év múlva játszani...de ne legyen igazam...
szubjektív vélemény következik:)
Nem tetszik..
- nincs már higany, sem gyémánt, kevesebb féle nyersanyag...pedig ennek taktikázásra rengeteg jó térkép épült...
- a town portal most sem az igazi, ezt a 3. rész óta mindig elrontják, szintén nagy taktikázásra adott lehetőséget!
- nincs mage guild, helyette a hősök skillpontokért(wtf:S) tanulhatnak varázslatot...
- 30-as szint limi.ááááá fájópont (ha mondvalakinek valamit mondjuk egy 60. szintű Tazar:)) )..mentségükre legyen mondva, néhány pályán már nem tudtam mire pontot tenni..hiába van sok skill, rengeteg használhatatlan, mert nem fejlődnek odáig a hősök, hogy érdemben foglalkozni lehessen velük...néha a kevesebb több lett volna és inkább azokat kellett volna fejleszteni, van képesség, ami 3 szintes és egyel mindig több védekezést ad, de könyörgöm mit számít az a 3 pont, mikor van már mondjuk 40-ed? nem érdemes pontot tenni rá:SSS lesznek így 99 99 99 99-es hősök, mint a 3-ban? :)
- a lények közül személy szerint a sárkányokat, a behemótot, a titánt nagyon nagyon hiányolom, méltó hetedik szintű lények voltak...
- a hősök inventory-jában jobban elkülöníthették volna a hátizsákban lévő cuccokat, így néha elég nagy a káosz...(ez elég kis probléma,de néha zavaró)
- reflexből mindig jobb oldalon keresem a csata közben a védekezés és várakozás gombokat..eleinte zavaró később megszokható...
- nincs lehetőség igazán spéci hősök létrehozására...lásd Dessa, Mephala, Cracg hack, Sandro... így lényegében majdnem mind ugyan olyan lesz..hiába vannak korlátozva a képességek a hősöknél frakciónként...nem épülhetnek erre pályák,taktikák...játszottam olyan heroes 3-as pályával, ahol az egyik hős 6200. szintű volt, az armageddonja 350K-t sebzett...kellemes meglepetés volt ez nekem 10 éves Heroes 3 pályafutás után az utóbbi hónapokban !:)

Mindent összevetve..az a véleményem, hogy próbálják hamar megfogni a játékosokat, szép grafika, rengeteg újítás..de hosszabb távon nem fogja visszaadni a HEROES feelinget...nem arra törekedtek, hogy a fanatikusok évek múltán is játszanak..lásd pl a Heroes 5-el már nagyon nagyon rég nem játszom, mert unalmas..lassú, vontatott...és sajnos a 6. rész is errefelé megy..ha elmúlik az újdonság varázsa, ha már mindent felfedeztél, akkor nem lesznek olyan pillanatok, mint a 3. rész esetében voltak...a mai napig előveszem és játszom vele..mert az TAKTIKAI játék....gyors,pörgős...de taktikázni kell...itt ámulok,bámulok, molyolok...de épp a minap vagy 6 körön keresztül kergettem 1 hőst 1 tó körül, mert nem értem utol.....
-a vár és dwelling konvertálás...hát nem tudom idővel jó lehet, csak pl ma is belefutottam abba, hogy elkezdtem 1 hatalmas térképet, 6 játékossal, a játék felénél volt már 8 egyforma váram, mindet átkonvertáltam, szép nagy sereg..végre volt is 1 nagyobb csatám 180K xp-vel, de elértem a 30-as szintlimitet...a pálya felénél...szóval az szintkorlátokat a skilleknél inkább felemeltem volna 10-30-50-re és az 50. szintes skilleknél valóban durva dolgok kerültek volna bele, nem olyanok hogy ad 3 magic defense-t, ezek számomra érthetetlenek...ezek az emberek nem játszottak a 3 résszel??? elvégre ez a Heroes sorozat folytatása, nem 1 új franchise...
Grafika: 9/10
Hangok/zenék: 8/10
Játékélmény: eleinte : 8/10 3. térkép után már 7/10... gyanítom később lejjebb fog menni,de bízom a DLC-kben és a remek user made térképekben...
Szavatosság: eleinte 7/10 félő idővel 4/10 lesz, de ne legyen igazam...
Nagyon vártam ezt a játékot...de egyre inkább azaz érzésem, mint az 5. résznél...jónak jó...de a Heroes 3 még mindig a trónon csücsül..és fog is...kár érte...miért nem lehet előre gondolkodni,tervezni??? hiába vannak boss harcok, és olykor lenyűgöző grafika...ha a skill rendszer feleslegesen bonyolult és valós taktikázásra nem ad annyi lehetőséget, inkább hagyták volna meg a többféle nyersanyagot..a terület rendszer kifejezetten zavaró számomra..nekem úgy tűnik az egész, hogy a csatákra próbálták kihegyezni a játékot és a grafikára...részemről 80% :SSS (a H3 + WOG 95%, H4 +2 kieg : 60%, H5 +2kieg :75% ) csak viszonyítási alapként..és mielőtt még valaki szóvá tenné...igen..mérhetetlenül elfogult vagyok a 3. résszel...de szerintem nem vagyok egyedül! van 1 külföldi fórum, ahol rengeteg térkép is van fenn..csak érzékeltetném, hogy mik az arányok..Heroes 5-ös térképből havonta felkerül jó esetben 1, az is csapni való és kap 1-2 kommentet...a Heroes 3-hoz mind a mai napig hetente felkerül 4-5 térkép és nem ritka, hogy 1 térképhez írnak 100-200 kommentet...azért ez elgondolkodtató....még mindig csak azt tudom mondani, Heroes 3-at szeretnék Heroes 6 grafikával, valaki teljesítené a kérésem ? :)))

Ez mind az én véleményem, lehet egyetértetni, vagy épp ellenkezni !:)))
Többet vártam, mint amit kaptam...de kezdem azt hinni, hogy a mostanság készülő játékok nagy része csak a parasztvakításra megy és próbálják a hipe-al felkelteni az érdkelődést, hogy megfelelőek legyenek az eladási számok, ami alapvetően nem zavarna, mert minden ilyesmit elkerülök...de hogy pont a szívemhez közelálló sorozattal???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 3:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
és hogy miről beszéltem, kissé off topic, de összefügg az előző kommentel :)
http://www.maps4heroes.com/heroes3/maps ... ty_869.zip

ez 1 meglehetősen nehéz térkép, de lesznek vajon akárcsak hasonlók is a 6. részhez???? 10 év után...:S

és még 1 nagyon nagy kedvenc: http://www.maps4heroes.com/heroes3/maps ... at_864.zip

a második WOG-os 3.58f kell hozzá, de ah letöltitek, akkor látni fogjátok, hogy a zip-be mennyi mindent rakott a készítő, mennyi munkát, időt, energiát fektetett bele..mondjátok, hogy a 6. részez is lesz ilyen és akkor még a CE-t is megveszem a 6. részből (ha lehet még itthon kapni:) )

no ennyi voltam...kissé lelkesen..de nehéz a Heroes sorozatról érzések nélkül beszélni! :)))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 8:27 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Kinek a pap kinek a papné. Ha nem tetszik akkor maradj a Heroes 3- nál és kész.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 8:55 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
yc írta:
No olvasgattam, nagyon úgy tűnik, hogy a 30-as szintlimit nem pálya függő..ezért kár, nagyon nagy kár...meglátásom szerint a Ubiék kiadtak 1 olyan játékot,amivel nem nagyon fognak 10 év múlva játszani...de ne legyen igazam...
szubjektív vélemény következik:)
Nem tetszik..
- nincs már higany, sem gyémánt, kevesebb féle nyersanyag...pedig ennek taktikázásra rengeteg jó térkép épült...
- a town portal most sem az igazi, ezt a 3. rész óta mindig elrontják, szintén nagy taktikázásra adott lehetőséget!
- nincs mage guild, helyette a hősök skillpontokért(wtf:S) tanulhatnak varázslatot...
- 30-as szint limi.ááááá fájópont (ha mondvalakinek valamit mondjuk egy 60. szintű Tazar:)) )..mentségükre legyen mondva, néhány pályán már nem tudtam mire pontot tenni..hiába van sok skill, rengeteg használhatatlan, mert nem fejlődnek odáig a hősök, hogy érdemben foglalkozni lehessen velük...néha a kevesebb több lett volna és inkább azokat kellett volna fejleszteni, van képesség, ami 3 szintes és egyel mindig több védekezést ad, de könyörgöm mit számít az a 3 pont, mikor van már mondjuk 40-ed? nem érdemes pontot tenni rá:SSS lesznek így 99 99 99 99-es hősök, mint a 3-ban? :)
- a lények közül személy szerint a sárkányokat, a behemótot, a titánt nagyon nagyon hiányolom, méltó hetedik szintű lények voltak...
- a hősök inventory-jában jobban elkülöníthették volna a hátizsákban lévő cuccokat, így néha elég nagy a káosz...(ez elég kis probléma,de néha zavaró)
- reflexből mindig jobb oldalon keresem a csata közben a védekezés és várakozás gombokat..eleinte zavaró később megszokható...
- nincs lehetőség igazán spéci hősök létrehozására...lásd Dessa, Mephala, Cracg hack, Sandro... így lényegében majdnem mind ugyan olyan lesz..hiába vannak korlátozva a képességek a hősöknél frakciónként...nem épülhetnek erre pályák,taktikák...játszottam olyan heroes 3-as pályával, ahol az egyik hős 6200. szintű volt, az armageddonja 350K-t sebzett...kellemes meglepetés volt ez nekem 10 éves Heroes 3 pályafutás után az utóbbi hónapokban !:)

Mindent összevetve..az a véleményem, hogy próbálják hamar megfogni a játékosokat, szép grafika, rengeteg újítás..de hosszabb távon nem fogja visszaadni a HEROES feelinget...nem arra törekedtek, hogy a fanatikusok évek múltán is játszanak..lásd pl a Heroes 5-el már nagyon nagyon rég nem játszom, mert unalmas..lassú, vontatott...és sajnos a 6. rész is errefelé megy..ha elmúlik az újdonság varázsa, ha már mindent felfedeztél, akkor nem lesznek olyan pillanatok, mint a 3. rész esetében voltak...a mai napig előveszem és játszom vele..mert az TAKTIKAI játék....gyors,pörgős...de taktikázni kell...itt ámulok,bámulok, molyolok...de épp a minap vagy 6 körön keresztül kergettem 1 hőst 1 tó körül, mert nem értem utol.....
-a vár és dwelling konvertálás...hát nem tudom idővel jó lehet, csak pl ma is belefutottam abba, hogy elkezdtem 1 hatalmas térképet, 6 játékossal, a játék felénél volt már 8 egyforma váram, mindet átkonvertáltam, szép nagy sereg..végre volt is 1 nagyobb csatám 180K xp-vel, de elértem a 30-as szintlimitet...a pálya felénél...szóval az szintkorlátokat a skilleknél inkább felemeltem volna 10-30-50-re és az 50. szintes skilleknél valóban durva dolgok kerültek volna bele, nem olyanok hogy ad 3 magic defense-t, ezek számomra érthetetlenek...ezek az emberek nem játszottak a 3 résszel??? elvégre ez a Heroes sorozat folytatása, nem 1 új franchise...
Grafika: 9/10
Hangok/zenék: 8/10
Játékélmény: eleinte : 8/10 3. térkép után már 7/10... gyanítom később lejjebb fog menni,de bízom a DLC-kben és a remek user made térképekben...
Szavatosság: eleinte 7/10 félő idővel 4/10 lesz, de ne legyen igazam...
Nagyon vártam ezt a játékot...de egyre inkább azaz érzésem, mint az 5. résznél...jónak jó...de a Heroes 3 még mindig a trónon csücsül..és fog is...kár érte...miért nem lehet előre gondolkodni,tervezni??? hiába vannak boss harcok, és olykor lenyűgöző grafika...ha a skill rendszer feleslegesen bonyolult és valós taktikázásra nem ad annyi lehetőséget, inkább hagyták volna meg a többféle nyersanyagot..a terület rendszer kifejezetten zavaró számomra..nekem úgy tűnik az egész, hogy a csatákra próbálták kihegyezni a játékot és a grafikára...részemről 80% :SSS (a H3 + WOG 95%, H4 +2 kieg : 60%, H5 +2kieg :75% ) csak viszonyítási alapként..és mielőtt még valaki szóvá tenné...igen..mérhetetlenül elfogult vagyok a 3. résszel...de szerintem nem vagyok egyedül! van 1 külföldi fórum, ahol rengeteg térkép is van fenn..csak érzékeltetném, hogy mik az arányok..Heroes 5-ös térképből havonta felkerül jó esetben 1, az is csapni való és kap 1-2 kommentet...a Heroes 3-hoz mind a mai napig hetente felkerül 4-5 térkép és nem ritka, hogy 1 térképhez írnak 100-200 kommentet...azért ez elgondolkodtató....még mindig csak azt tudom mondani, Heroes 3-at szeretnék Heroes 6 grafikával, valaki teljesítené a kérésem ? :)))

Ez mind az én véleményem, lehet egyetértetni, vagy épp ellenkezni !:)))
Többet vártam, mint amit kaptam...de kezdem azt hinni, hogy a mostanság készülő játékok nagy része csak a parasztvakításra megy és próbálják a hipe-al felkelteni az érdkelődést, hogy megfelelőek legyenek az eladási számok, ami alapvetően nem zavarna, mert minden ilyesmit elkerülök...de hogy pont a szívemhez közelálló sorozattal???


Kedves yc és a többi Heroes III Fanatikus (egy bizonyos ésszerű határig én is az vagyok)! :wink:

Idézni fogok magamtól és egy utánam hozzászólótól a Heroes VI Béta fórumból! Olvassátok el legyetek oly kedvesek!

És még egy mondat az idézet előtt: Azért kedves yc! 2 nap után nem vagyok meggyőződve arról, hogy a véleményed minden tekintetben megalapozott! :wink:

Az idézet:

"Az alábbiakban a magánvéleményemet írom, amivel SENKIT nem óhajtok szidni, kissebbíteni vagy sértegetni, csupán nem értek egyet nézetekkel.

Természetesen mindenki úgy ítéli meg az új dolgokat, ahogyan az neki tetszik, de ha megteszitek, hogy több oldalról, szempontból vizsgáljátok jelen esetben a Heroes VI-ot, akkor szerintem más megvilágítást kell hogy kapjon az ügy.


Kezdem a legfontosabbal: Amit én a Heroes VI esetében nagy hibának érzek többek véleményalkotásánál, az az, hogy a múltra hivatkoztok és állandóan a Heroes III-mal jöttök.

Tény és való: A Heroes III a sorozatban egy nagyon jól megalkotott, annak idején rendkívül profi munka volt, ami a Heroes társadalom szinte teljes egészének meghódította a szívét.... Nekem is! Ezért is lett neki számtalan kiegészítője, mod-ja, fejlesztése, stb, stb.
De vegyük már az idő előrehaladtával azt is figyelembe, hogy nem biztos, hogy minden tekintetben nyerő, ha egy rókáról 263.476 bőrt próbálunk ugyannazzal a módszerrel lehúzni.
Mert az tény, hogy a Heroes VI is ugyanazt a rókát nyúzza, de egy más felfogásban, egy más megközelítési módszerrel és modernebben.
És én pontosan ebben látom az ügy lényegét.

Mert meg lehetett volna tenni azt is a Heroes VI esetében, hogy minden ugyanolyan lenne, mint a Heroes III-ban csak 2011-es grafikával, ugyanazok a várak, lények, hősök, spellek, minden, csak vadiújan. Csakhogy én pl. ebben az esetben nem biztos, hogy megvenném mégegyszer a játékot, csak azért, mert 2011-es grafikával készült, mert ez pénzpazarlás lenne.

Így viszont, hogy van új frakció, van minden frakcióban több új egység nagyon aranyos mozgásokkal, találó képességekkel, más a hősök fejlődési módszere, alakul a várak kinézete, jó a netes koncepciórésze a game-nek ... és még sorolhatnám, így látom értelmét, hogy megrendeltem a VI-ot.

----
Csöndes mellékkitérő pár mondatban a hősök fejlődési módszerére: Én kifejezetten jónak tartom az új rendszert, mert bár idő kell hozzá, de ha rájössz a titok nyitjára, akkor egy hőst számtalan féleképpen lehet erősíteni, és már most biztos vagyok benne kb. egy hónap bétázás után, hogy nem lesz kikövesedett menete nálam a dolognak. Kiindulhatok egyrészt mondjuk abból, hogy ha könnyű módban játszom, más skillfát építek a hősnek, mintha normálban vagy hardban. Próbáljátok ki! Nem beszélve arról, hogy az ellenfelek frakcióit látva érdemes más fejlődést választani, mert más taktika kell a nekrók ellen mint a Stronghold ellen.

---
Tudom, a játékon az idő folyamán kell még csiszolni, mert vannak még benne hibák, bugok, javítani valók, adni kell az ötleteket, a tippeket a fejlesztőknek, de én a magam részéről igyekszem elfogadni az ő koncepciójukat és ennek mentén segíteni a munkájukat, beleépíteni a javaslatokat. ... Biztosan jót fog tenni a VI-nak, ha lesz majd menet közben 1-2-3 mittudomén mennyi új frakció, egység, spell, stb, de hagyjuk kiforrni az egészet, építsük együtt a dolgot, és akkor felnőhet a VI a III-hoz.
Igaz, nem lesz ugyanolyan, nem is lenne jó, ha ugyanolyan lenne, de megütheti azt a szintet, még akár jobbat is, csak el kell fogadni az újat, a másat.

Bocsi a hoszzért, ez kikívánkozott belőlem!

Vissza a tetejére


Áyron



Belépett: 2011 Már 20
Hozzászólások: 123
Város: Debrecen
Elküldve: 2011 Sze 21 Sze, 15:58 Hozzászólás tárgya:

--------------------------------------------------------------------------------

Egyet értek veled !!! Heroes 3 egy kiváló játék amit bármikor elő lehet venni.De figyelembe kell venni azt amit erklimo írt ha most ugyan azt megcsinálják akkor az felesleges idő pocséklás.Lehet most írni hogy ez nem jó az nem jó, úgy se fog mindenkinek tetszeni, és majd elválik a hogy nemzetközi viszonylatba hogyan fog szerepelni vagy sikert arat vagy elbukik.De az biztos le a kalappal a magyar fiúk előtt .Félre értés ne essék arról hogy én most imádom a H6-t. Sajnos a sárkányok,varázstornyok,Dungen,Wizard hiány miatt lehet hogy majd 1 év után fogom megvenni a játékot amikor kiegészítőkel fog megjelenni .Ugyan azt tapasztalom mint H5 esetében , azt is kritizálták,kijelentetek hogy nekik nem kell stb. Holott egy igen jó játék jó ötletekkel,szép grafikával(rajzoló egy képregény rajzos volt).Én a Heroes 5 hatására kezdtem ismét Heroessal játszani.És ha nem lett volna Ubisoft és Nival akkor most nem lenne Heroes 6 sem, amit magyarok fejlesztenek.És aki nincs meg elégedve az új Heroes sorozattal annak ott van Heroes 3.

erklimo levele után nálam ez kikívánkozott.
_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 10:01 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én csak azt tudom mondani, hogy:
Ez is Heroes, ezt is szeretni fogom, akárcsak a többit :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 13:37 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 08 szomb., 15:02
Hozzászólások: 76
Most találkoztam egy hibával.

SPOILER!
A nekró kampány 2. pályán, Namtaruval való beszélgetés után Anasztázia felkeresi az arctalant és ekkor az egész beszélgetés angol nyelvű.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 13:47 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
V-kony írta:
Most találkoztam egy hibával.

SPOILER!
A nekró kampány 2. pályán, Namtaruval való beszélgetés után Anasztázia felkeresi az arctalant és ekkor az egész beszélgetés angol nyelvű.


Üdv Bátor Harcosok!

Köszi, tudunk már róla, biztos valami szöveg átemelési hiba lehetett, majd kezdeményezzük egy patchben való javítását az UBI-nál... Baráti üdv!

ui: yc, majd reagálok az általad leírtakra, ha több időm lesz itt lenni, látom sok dologgal kapcsolatban nem vagy tisztában... :shock: Persze néhány dologban igazad van... :roll:

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 14:09 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://tv.gamestar.hu/video/gamestar-li ... episode-19
41.09-től kb 1 percen át az én kérdésemre válaszolnak Heroes VI és RAGE témakörben GLIVE-ban.
A fejlesztőket akartam csábítani a GS stúdióba, mondták, hogy majd a megjelenés után talán mert az nem megy csettintésre. Nem is úgy akartam persze. :) Pl 1-2 hét múlva gondoltam.

Heroes VI megjelenéskori interjú. A majdani új patchel érkező városkép kapcsán, esetleges új népekről kiegekben, a nyersanyag menedzsment lenyirbálásáról stb stb.

Norwegian site Gamer.no have published a Q&A with producer Erwan le Breton. It is a net-meeting kind of Q&A, with the various readers posting their questions and Erwan typing in his replies. The start of the article (the introduction) is in Norwegian, but the actual Q&A is in English, so just scroll down the page to find it. Here are a couple of tidbits:

Q:Why did you decide to remove town view from homm5?
A:The town view has not been removed - it is still there. But we agree it is not as nice and rewarding as in the former Heroes. Improving these town views is on top of our post-launch support priority list.

Q:How many factions can we play on release, and will you add more later on?
A:5 factions are present in H6, out of 9 that are present in the world of Ashan. So there is ample room for additional factions in possible extensions.

Q:What would you say was THE toughest choice/compromise for you during the development?
A:The toughest choice was the revised skill system. It was discussed at length with the VIP fans from our private forum, and our first proposal was (justly) discarded in favour of the current system.

Q:Why where so many resources removed? Less resources equals less fun. One of the fun part of the Heroes of Might and Magic games is to find the right resource.
A:The 4 rare resources have been combined into a single one, called “Dragon Blood Crystals”. Its existence is linked with the history of Ashan. We have three main reasons for this change:

This brings more strategy to the game. At first, you could think this is the contrary but on former Heroes, each faction had his specific resources to look after and so did not care much about the other guy and his mines. Now that every faction is looking for the same resource, mines possession will be much more strategic as you’ll also prevent the other to take this crucial resource.
Games with a lot of resources are not strategy games but management games. If you look at Starcraft 2, they have 2 resources. Games such as Settlers VII (7 resources) or Civilization V (32 resources!!) focus more on management. In the former Heroes games, you would often spend a lot of time collecting rare resources that were useless to you just to convert them in the marketplace. This kind of micromanagement was not really the funniest part of playing M&M Heroes...
It is much easier for map makers. You don’t need to think too much about which resources to place on the map depending on which factions are present.


http://www.gamechannel.hu/cikk/exkluziv ... ajekoztato

Budapesti Heroes VI sajtótájékoztató Vologya Mesterrel és magyarországi kiadóval, fejlesztőkkel, újságírókkal, stb.

S lám azt írják, hogy választható az angol nyelv az itthon kiadott magyar változatnál is, csak nem a telepítéskor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 15:31 

Csatlakozott: 2008 márc. 30 vas., 9:55
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Lehet hogy nem jó helyre írok, de elakadtam a nekro pályán, a 2. térképnél. Már harmadszorra csinálom végig, de mindig kinyírnak, mert az a kevés sereg, amit toborozni tudok, sehogyan sem elég (nekem) a pálya végigjátszásához. Újrajátszáskor már csak az adott küldetések miatt merek megtámadni valamit, a vas, érc és fagyűjtést is csak elcsenem, mégsem megy. Tudom, hogy elég kezdő vagyok, segítetek? Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 16:38 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 08 szomb., 15:02
Hozzászólások: 76
nolane írta:
Tudom, hogy elég kezdő vagyok, segítetek? Előre is köszi!
Tanuld meg a életelszívást tömegesen, a szellemnél meg a hősödnél alkalmazd mindig a feltámasztás képességet, így 1-2 egységet veszthetsz csak el legrosszabb esetben is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 21:36 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

Van egy hibás fájlom: ubiorbitapi_r2.dll. Tudna valaki segíteni?
Üdv: Orin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 21:41 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Idézet:
A nekró kampány 2. pályán, Namtaruval való beszélgetés után Anasztázia felkeresi az arctalant és ekkor az egész beszélgetés angol nyelvű.


Megjegyzem, csak ez az egy jelenet angol nyelvű, utánna már magyar.

Mellesleg szerintem a játék nagyonjó DE... már az 5 térképszerkesztője is "barátságtalan" volt az átlag játékos számára, a 6 pedig még bonyolultabbn lehet ( a játék alapján ), esetleg egy teljesen "sík" terepet tudok elképzelni, amit az egyszerű halandó játékos elkészít. Meg persze a víz, dehát az egy egyszerűbb folyamat, mint a hadjáratban látott gyönyörű táj a Szentély-hadjárat 1. pályáján. ( én azzal kezdtem, de az utolsó csata legvégén elment a net, így holnap újra kell játszanom azt a csatát, mert még mindig nem szerelték be a netet :? ) Mert gondolom nem olyan könnyű azt szépen megcsinálni. Így ha a szerkesztő olyan lesz mint az 5. részé ( vagy bonyolúltabb ) akkor én se hiszem hogy hosszú életű lenne.

Persze még annyi patch és, reményeim szerint, 2 kiegészítő is vár ránk, ami akár csodákat is művelhet.

Ettől függetlenül a Hadjárat térképei ( az a 3 amit eddig játszottam, a 2 gyak. és az egy szentély ) gyönyörűek, a történet pedig lebilincselő. Szinte hetente történik valami, mégse tűnik eröltetetnek. Vagy csak nekem tetszik ennyire, nem tudom.

Az egyensúlyal nincs bajom de az emberek szerintem túl erősek. A faji képességük 4. szintje, ha pedig rendesen van nekik tolva fénymágia ( az angyalról ne is beszéljük ), többet lehet gyógyítani, mint amenyit néha tudnak sebezni. Mivel az emberek egységei mindegyik részben nagyon jók, igazából alig van gyenge pontjuk, erre még a rengeteg gyógyítás, szerintem túlerő. A szentély pedig gyengének tűnik, a Kirinnek lehetne több HP-ja, a kardforgató lehetne gyorsabb, de mégse maradnak alul a többi fajjal szemben. Nem tudom, talán azért érzem őket gyengébbnek, mert nem túl harcias a kinézetük, vagy nem tudom.

Persze ezek csak észrevételek és vélemények, ezért lehet mondani rá akármit, de én így érzem és "velem én játszok" :wink: .

Ui.: Ashan "történelme" szerint mostanában játszódik az elf-sötét elf polgárháború és ugye itt az arctalan, most jönnek a Démonok. ( ugye úgy szól hogy az elf erdőkben tűz üt ki, meghal a király, elég a szent fa, elűzik a sötét elfeket,mert az elfek szerint ők voltak de kiderül hogy egy démon okozta a tüzet, közben a sötét elfek az arctalan segítségével rátalálnak Malassára és neki kezdenek húdolni, kb. ez nagyvonalakban. ) Szóval nem lehet hogy a következő kieg.ben esetleg ez is benne lesz? Ami ugye +2 elf faj. Abban már nem vagyok biztos, de a mágusok meg még üldözik a nekromantákat és Bel-Keth vagy ki, meg Zoltan is mostanában ha meg. Ami ugye +1 faj. És máris van titán meg zöld sárkány, fekete nem hiszem mert ugye őrájuk még csak most találnak de lehet. Így azért már van 8 faj ami nem is hangzik rosszul :wink: . De jó is lenne :roll:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 21:53 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nem lepődnék meg azon, ha ez is 2 kieget kapna :D
H3 --> SoD + AB (+nem hivatalos WoG)
H4 --> WoW + GS
H5 --> HoF + TotE

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 22:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 22 szer., 16:40
Hozzászólások: 79
ShurTugal írta:
Az egyensúlyal nincs bajom de az emberek szerintem túl erősek. A faji képességük 4. szintje, ha pedig rendesen van nekik tolva fénymágia ( az angyalról ne is beszéljük ), többet lehet gyógyítani, mint amenyit néha tudnak sebezni. Mivel az emberek egységei mindegyik részben nagyon jók, igazából alig van gyenge pontjuk, erre még a rengeteg gyógyítás, szerintem túlerő. A szentély pedig gyengének tűnik, a Kirinnek lehetne több HP-ja, a kardforgató lehetne gyorsabb, de mégse maradnak alul a többi fajjal szemben. Nem tudom, talán azért érzem őket gyengébbnek, mert nem túl harcias a kinézetük, vagy nem tudom.

Persze ezek csak észrevételek és vélemények, ezért lehet mondani rá akármit, de én így érzem és "velem én játszok" :wink: .


Ez nekem furcsa. Én megpróbáltam gép ellen (normál nehézségen) párbajozni és valahogy, ha az emberekkel voltam, nagy nehezen tudtam csak nyerni, nekrók ellen még sose. Az összes többivel meg tudtam nyerni a csatát, de ezzel harmadszorra sem ment. Persze lehet, hogy csak én nem tudom még őket irányítani, vagy csak a párbajhősöknél nem jó a balance, de valahogy nekem pont az emberek sikerültek a többihez képest valamivel gyengébbre.

_________________
http://ashi.web.elte.hu/rejtv

Fejtörés


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 22:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 25 vas., 23:56
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Pécs
Pénteken feltelepítettem, ma letöröltem.

A játék lényegi részéről nem tudok sokat mondani, mert nem tudtam vele annyit és olyan minőségben játszani, hogy képet alkothatnék róla, de mélységesen felháborít hogy nem kevés pénzért kaptam egy olyan béta stádiumú játékot, amiben vibrál az egér, és egy büdös szóval nem mondta senki, hogy nem fog laptoppal működni, így játszani sem tudok vele, mert szaggat az egész.

És ezen a tényen az sem változtat, hogy egy patch-ben ígérik a hiba kijavítását majd valamikorra. Ez a hiba már a béta változatban is fennállt, tehát tudtak róla, mégis kiadták így. Erre igazán nincs mentség. Mi lenne hogyha normális, működő és rendesen tesztelt játékot adnának a pénzemért? Kenyeret sem úgy veszek a boltban, hogy fizetek, aztán majd valamikor pár nap, de max egy hónapon belül mehetek érte...

Hogy ez az Ubisoft vagy a Black Hole hibája, nem tudom, az előbbire gyanakszom, és ezek után kétszer is meggondolom, hogy bármit is vegyek tőlük.

Amit ezen kívül tapasztaltam, és bosszant:

1. A már több ezer ember által követelt városképek, ezt már a bétateszt közben is sokan kérték, én is. A tény hogy patch-ben jön, megint csak azt a feltevésemet támasztja alá, hogy gyorsan ki kellett adni ezt a játékot, függetlenül attól hogy nem volt kész. Inkább nem fejteném ki hogy az ilyen hozzáállásról mi a véleményem, ki lehet találni könnyen.

2. A párbeszédeknél hasznos lehetne az a funkció, amivel vissza lehet lépegetni a szereplők egy-egy megnyilvánulásához, de sajnos nem az, mert hiába lépek vissza, nem marad ott, hanem az eredeti időzítésnek megfelelően tovább ugrik. Ez hihetetlen bosszantó, és értelmetlen is.

3... Inkább leállok, majd ha kijött az a patch, ami után használni is tudom a játékot, amire elköltöttem egy tele tank benzinem árát, akkor talán majd derűsebben látom a helyzetet, és a hibák mellett a pozitív élményekről is be tudok majd számolni. Legalábbis merem remélni, azzal a naívsággal, ami most már belátom, az előrendeléskor mindenképpen jellemzett.

_________________
Ut leo semper feriatur.
Mindig üsd az oroszlánt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 16 vas., 23:55 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
yc írta:
No olvasgattam, nagyon úgy tűnik, hogy a 30-as szintlimit nem pálya függő..ezért kár, nagyon nagy kár...meglátásom szerint a Ubiék kiadtak 1 olyan játékot,amivel nem nagyon fognak 10 év múlva játszani...de ne legyen igazam...
szubjektív vélemény következik:)
Nem tetszik..
- nincs már higany, sem gyémánt, kevesebb féle nyersanyag...pedig ennek taktikázásra rengeteg jó térkép épült...
- a town portal most sem az igazi, ezt a 3. rész óta mindig elrontják, szintén nagy taktikázásra adott lehetőséget!
- nincs mage guild, helyette a hősök skillpontokért(wtf:S) tanulhatnak varázslatot...
- 30-as szint limi.ááááá fájópont (ha mondvalakinek valamit mondjuk egy 60. szintű Tazar:)) )..mentségükre legyen mondva, néhány pályán már nem tudtam mire pontot tenni..hiába van sok skill, rengeteg használhatatlan, mert nem fejlődnek odáig a hősök, hogy érdemben foglalkozni lehessen velük...néha a kevesebb több lett volna és inkább azokat kellett volna fejleszteni, van képesség, ami 3 szintes és egyel mindig több védekezést ad, de könyörgöm mit számít az a 3 pont, mikor van már mondjuk 40-ed? nem érdemes pontot tenni rá:SSS lesznek így 99 99 99 99-es hősök, mint a 3-ban? :)
- a lények közül személy szerint a sárkányokat, a behemótot, a titánt nagyon nagyon hiányolom, méltó hetedik szintű lények voltak...
- a hősök inventory-jában jobban elkülöníthették volna a hátizsákban lévő cuccokat, így néha elég nagy a káosz...(ez elég kis probléma,de néha zavaró)
- reflexből mindig jobb oldalon keresem a csata közben a védekezés és várakozás gombokat..eleinte zavaró később megszokható...
- nincs lehetőség igazán spéci hősök létrehozására...lásd Dessa, Mephala, Cracg hack, Sandro... így lényegében majdnem mind ugyan olyan lesz..hiába vannak korlátozva a képességek a hősöknél frakciónként...nem épülhetnek erre pályák,taktikák...játszottam olyan heroes 3-as pályával, ahol az egyik hős 6200. szintű volt, az armageddonja 350K-t sebzett...kellemes meglepetés volt ez nekem 10 éves Heroes 3 pályafutás után az utóbbi hónapokban !:)

Mindent összevetve..az a véleményem, hogy próbálják hamar megfogni a játékosokat, szép grafika, rengeteg újítás..de hosszabb távon nem fogja visszaadni a HEROES feelinget...nem arra törekedtek, hogy a fanatikusok évek múltán is játszanak..lásd pl a Heroes 5-el már nagyon nagyon rég nem játszom, mert unalmas..lassú, vontatott...és sajnos a 6. rész is errefelé megy..ha elmúlik az újdonság varázsa, ha már mindent felfedeztél, akkor nem lesznek olyan pillanatok, mint a 3. rész esetében voltak...a mai napig előveszem és játszom vele..mert az TAKTIKAI játék....gyors,pörgős...de taktikázni kell...itt ámulok,bámulok, molyolok...de épp a minap vagy 6 körön keresztül kergettem 1 hőst 1 tó körül, mert nem értem utol.....
-a vár és dwelling konvertálás...hát nem tudom idővel jó lehet, csak pl ma is belefutottam abba, hogy elkezdtem 1 hatalmas térképet, 6 játékossal, a játék felénél volt már 8 egyforma váram, mindet átkonvertáltam, szép nagy sereg..végre volt is 1 nagyobb csatám 180K xp-vel, de elértem a 30-as szintlimitet...a pálya felénél...szóval az szintkorlátokat a skilleknél inkább felemeltem volna 10-30-50-re és az 50. szintes skilleknél valóban durva dolgok kerültek volna bele, nem olyanok hogy ad 3 magic defense-t, ezek számomra érthetetlenek...ezek az emberek nem játszottak a 3 résszel??? elvégre ez a Heroes sorozat folytatása, nem 1 új franchise...
Grafika: 9/10
Hangok/zenék: 8/10
Játékélmény: eleinte : 8/10 3. térkép után már 7/10... gyanítom később lejjebb fog menni,de bízom a DLC-kben és a remek user made térképekben...
Szavatosság: eleinte 7/10 félő idővel 4/10 lesz, de ne legyen igazam...
Nagyon vártam ezt a játékot...de egyre inkább azaz érzésem, mint az 5. résznél...jónak jó...de a Heroes 3 még mindig a trónon csücsül..és fog is...kár érte...miért nem lehet előre gondolkodni,tervezni??? hiába vannak boss harcok, és olykor lenyűgöző grafika...ha a skill rendszer feleslegesen bonyolult és valós taktikázásra nem ad annyi lehetőséget, inkább hagyták volna meg a többféle nyersanyagot..a terület rendszer kifejezetten zavaró számomra..nekem úgy tűnik az egész, hogy a csatákra próbálták kihegyezni a játékot és a grafikára...részemről 80% :SSS (a H3 + WOG 95%, H4 +2 kieg : 60%, H5 +2kieg :75% ) csak viszonyítási alapként..és mielőtt még valaki szóvá tenné...igen..mérhetetlenül elfogult vagyok a 3. résszel...de szerintem nem vagyok egyedül! van 1 külföldi fórum, ahol rengeteg térkép is van fenn..csak érzékeltetném, hogy mik az arányok..Heroes 5-ös térképből havonta felkerül jó esetben 1, az is csapni való és kap 1-2 kommentet...a Heroes 3-hoz mind a mai napig hetente felkerül 4-5 térkép és nem ritka, hogy 1 térképhez írnak 100-200 kommentet...azért ez elgondolkodtató....még mindig csak azt tudom mondani, Heroes 3-at szeretnék Heroes 6 grafikával, valaki teljesítené a kérésem ? :)))

Ez mind az én véleményem, lehet egyetértetni, vagy épp ellenkezni !:)))
Többet vártam, mint amit kaptam...de kezdem azt hinni, hogy a mostanság készülő játékok nagy része csak a parasztvakításra megy és próbálják a hipe-al felkelteni az érdkelődést, hogy megfelelőek legyenek az eladási számok, ami alapvetően nem zavarna, mert minden ilyesmit elkerülök...de hogy pont a szívemhez közelálló sorozattal???


Üdv Bátor Harcosok!

Tiszteletben tartom a véleményed, mint bárki másét is. De ezt már kifejtettem pár helyen, így most itt is megteszem! A játékot nem lehet régi Heroes berögződéssel játszani... Főleg nem úgy, hogy MINDIG a Heroes III-mat emlegeted. Egyetértek, hogy a legjobb része volt a sorozatnak a maga idejében, de 12 év multi játék után rájöttem, hogy az is tele van hibákkal!!! Már csak kevesen játszanának vele, ha nem lennének a MOD-ok, továbbfejlesztések, versenyre alkalmas verziók. Remélhetőleg lesznek kiegészítők a Heroes VI-hoz is és majd a 2. után hasonlítgassuk egy kiforrott játékhoz. Sajnos manapság szinte az összes játék idő előtt kerül a boltok polcaira és a kiadó általában megköti a fejlesztők kezét, mivel Ők adják a pénzt, Ők diktálnak. De hogy visszatérjek a játékhoz... Mint a 3. rész után a 4.-ben, itt az 5. után a 6. részben is rengeteg az újítás. Ezeket meg kell ismerni, hogy tényleg véleményt tudj alkotni. A legtöbb játékossal az a baj, hogy idő előtt feladja a próbálkozást a játékkal, mielőtt ráérezhetne az ízére. Természetesen nem mondom azt, hogy a játék tökéletes, de nagy lehetőségek rejlenek benne! Én már fél éve játszom vele, de még mindig találkozom újdonsággal, meglepetésekkel... No ennyit általánosságban, most nézzük a hozzászólásaidra a válaszaim:

1. 30. szintkorlát - Mint a King's Bounty-ban itt is 30-as szintkorlát van, amit a kiegekben fognak növelni. (A nagy pálya felére nem gyors fejlődéssel érted el a 30. szintet?) Nincs ezzel semmi gond szvsz...

2. Nyersanyagok - Sokaknak tetszik, sokaknak nem a kevesebb nyersanyag... Mivel minden népnek ez kell, nagyobb taktikázásra ad lehetőséget, 1x-erűbb a térképszerkesztés... Igen, Heroes III-ban voltak nyersanyagspecifikus pályák, de hónapok után már csak váltásra használtuk, mert felhasználni nem tudtuk... Az idő majd eldönti...

3. Town portal - Működik, csak tanuld meg használni és van Mindenkinek, ellenben a Heroes III-mal, ahol vagy megkaptad vagy nem...

4. A Mage guildnél is nagy volt a szerencsefaktor, vagy megkaptad amit akartál vagy nem, vagy örültél vagy bosszankodtál... Itt pedig előre kikalkulálható, hogy milyen irányt választasz... És jobban balanszolható 1-1 irány...

5. Nem lehet ugyanazokat a lényeket betenni egy játékba, kell a vérfrissítés... Nekem is hiányzik jó pár lény, de úgy vagyok vele, hogy remélhetőleg lesznek majd a kiegészítő(k)ben...

6. A felhasználói felület, valamint a hős inventory felülete is változni fog az ígéretek szerint, úgy ahogy a városkép is... Csak győzzük kivárni...

7. Kergetőzés: Nem tudom milyen fokozaton játszottál, bosszantó lehet a mindent pontosan kiszámoló AI... Sokan azt hiszik, hogy az AI csal, de mindent óramű pontossággal kiszámol, ezért is nehéz... És szokni kell, ez biztos... De nem gondolnám, hogy ettől unalmas lenne...

8. Látom azt is, hogy sok érthetetlen dolog van a számodra, ez is bizonyítja, hogy nem ismerted még meg az új játékot és Heroes III rutinnal nyomod... Ne tedd, mert csak csalódás fog érni... De asszem ezt már kifejtettem korábban...

9. Sajnos el kell, hogy keserítselek, mert sok dolog van, ami miatt a 6. rész sohasem lesz a 3. rész 6-os grafikával... Más a világ, eltelt 12 év, a 3D-é a világ sajnos és mások az elvárások egy 2011-es játékkal szemben...

Mindent egybevéve persze egyet is értek Veled sok dologban, de azt gondolom, hogy adni kell egy esélyt a játéknak és amikor már nem lesz több kiegészítő és eljut valahová a játék, akkor kell értékelni... Mert ugye a Heroes III-t is a WOG-gal emlegeted 95%-nak, ami azért nem ugyanaz, mintha csak a Heroes III-t 1999-es megjelenésekor értékelnéd... :wink: Szóval 1 szó, mint 100, ne rutinból nyomd és ismerd meg az újdonságokat... Szép lassan haladj, ráérzel majd az ízére, de tartsd észben, hogy ez sohasem lesz Heroes III! :roll: :oops: :roll:
És legyél kitartó, mert különben sosem fog megfogni a Heroes 6!!!

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség