Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 5:38 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Két kérésem lenne:

1. Egy teljesen kiépítet várról kérnék egy külső képet (nem a townscreent)
2. A piaci árakra lennék kíváncsi (mennyibe kerülnek a nyersik) és egy vár átalakításhoz kellő pénzre vagyok kíváncsi.

Egy másik dolog. Bár, még nincs meg a H6, de ezt még megakartam kérdezni.

Mi van akkor, ha én nem akarom konvertálni a váraimat a sajátom fajára? Hanem, teszem azt, megtartom a sanctuary-t és a necropolist és megtámad egy háromszor akkora lovag sereg?
Pl: a pályán 6 vár van.
Enyém: 1 haven + 1 sanctuary + 1 démon
Ellenség: 3 haven

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 8:09 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Loga: Én is laptopról tolom, és biza nekem is voltak a bétánál problémáim (pl.: egész egyszerűen az egész játék villódzó poligon halmazként jelent meg :) ). Mostanra ezek a dolgok nálam kijavultak (igaz pár verzión túlestünk mire kijavult, és minden esetben jeleztem is, ha még volt gondom).

Sokan itt nem emlékezhettek arra az időre amikor a H3 megjelent. Tudjátok Ti milyen hibák voltak benne?? Mai szemmel játszhatatlan állapotban jelent meg a játék... Nem sorolom fel az akkori hibákat, kapásból teleírnék 2 A4-es oldalt...

Játszatok, tanuljatok, és adjatok időt, hogy kiforrja magát a H6! Jah és igen, ahogy Vogyi is írta, kell a szemlélet váltás... megéri!! :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: multi
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 9:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 16 vas., 20:08
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Eger
A multiplayer milyen benne ? Vannak már tapasztalatok ? Hasonló a H5-höz ?
(pl. ghost mode) .Szinron probléma ugye itt nem jelentkezik?
Köszi!

_________________
A tokaji aszú a királyok bora a borok királya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 9:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
PAUL ANTHONY ROMERO HEROES MIGHT & MAGIC Október 31.-ei Budapesti zongoraestjére készített egy reklám videót. :)

http://www.youtube.com/watch?hl=hu&v=yb1DUFk2q3I

Vologya mestert is kérdezhetitek a koncertről nem csak engem, ahogy Paul Romero odaírta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 11:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jún. 03 csüt., 11:02
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Bp.
Kérdésem lenne nagy H6 szakikhoz.
A necro kampány utolsó pályáján, amikor megtaláltam a 4 szikradarabot, odaadom egy hősnek, megkapom a küldit, hogy itt van a területen és keressem meg Asha könnyét. Nah az a poén, hogy semmi de semmi nincs a térképen a területen ami jelezné, hogy hol van (elásva?, kitéve a fűre mint felvehető tárgy?, monstert kell legyőzni érte?), infót semmit nem kapok, ergo így meg sem találtam ...

HELP ? thx


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 11:46 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Szerintem még kb. 2 hónapig bizton nem beszélhetünk olyasmiről, hogy "nagy H6 szaki". Sőt, ha Te már a Necro utsó pályáján vagy, akkor valsz Te vagy az egyik legnagyobb szaki a mezőnyben. :)

Egyébként meg miért nem a Stronghold kampányt tolod... azt bizton tudnám mondani, hogy az a 0.9-es verzióban még szépen végigjátszható volt. :lol: Egyébként biztosan el vagyon az a macska ásva valahol. :)
Sajna nem emlékszem, hogy a Necro kampányt ki nézte át a lektorálók közül... :( Esetleg ő adhat tippet, vagy más aki már eljutott eddig. 8)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 13:46 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
Na én is telepítettem a játékot, 10 perce hozta meg a postás:

- Install után rögtön patch-et töltött, de nem telepítette azonnal. Ki kell lépni mindenből (uplay is) és újra elindítani, ekkor fogja telepíteni az 1.1-et
- Nálam is villog a kurzor, de annyira nem zavaró. Azt mondják, hogy a v-sync letiltása néha segít.
- Próbaként telepítettem a netbook-ra, elindul, és egész jól eldöcög rajta (netbook, nem laptop!)
- A kezdőképernyőn is van pár angol szöveg, ezek valószínűleg megjelenés után kerültek bele, ezért nem lettek fordítva, plusz az újabb javítások és patch-ek is tartalmazhatnak majd újonnan bekerülő szövegeket, amiket utólag kell majd lefordítani. A fordító munka ép ezért még nem ért véget, és a kiegekkel is lesz majd még meló...
- az inventory-ban a hős és a hátizsák közelsége engem is zavar, már a béta elején is említettem, remélve, amint lesz idejük a srácoknak a megjelenési hajrá után a kevésbé fontos dolgok javítására, megcsinálják.
- Valaki 1000-s szintű hősöket meg 99999-s támadást említett Heroes3-ban. Nos ilyen sose volt benne, max a WoG-ban, ami egy nem hivatalos dolog. Ilyet akár a H6-hoz is készíthetnek moddrek utólag (ha alkalmas rá), ezért felesleges őket összehasonlítgatni. Csak a Heroes3 alapjátékot hasonlíthassuk, ha már Mindenhi a H3-t tekinti etalonnak.
- Ha lassú a játék, érdemes pl a növényzet animációt, v-sync-et és az árnyékokat levenni, illetve a textúra felbontást is lejjebb állítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 17:15 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Vologya írta:
1. 30. szintkorlát - Mint a King's Bounty-ban itt is 30-as szintkorlát van, amit a kiegekben fognak növelni. (A nagy pálya felére nem gyors fejlődéssel érted el a 30. szintet?) Nincs ezzel semmi gond szvsz...

2. Nyersanyagok - Sokaknak tetszik, sokaknak nem a kevesebb nyersanyag... Mivel minden népnek ez kell, nagyobb taktikázásra ad lehetőséget, 1x-erűbb a térképszerkesztés... Igen, Heroes III-ban voltak nyersanyagspecifikus pályák, de hónapok után már csak váltásra használtuk, mert felhasználni nem tudtuk... Az idő majd eldönti...

3. Town portal - Működik, csak tanuld meg használni és van Mindenkinek, ellenben a Heroes III-mal, ahol vagy megkaptad vagy nem...

4. A Mage guildnél is nagy volt a szerencsefaktor, vagy megkaptad amit akartál vagy nem, vagy örültél vagy bosszankodtál... Itt pedig előre kikalkulálható, hogy milyen irányt választasz... És jobban balanszolható 1-1 irány...

5. Nem lehet ugyanazokat a lényeket betenni egy játékba, kell a vérfrissítés... Nekem is hiányzik jó pár lény, de úgy vagyok vele, hogy remélhetőleg lesznek majd a kiegészítő(k)ben...

6. A felhasználói felület, valamint a hős inventory felülete is változni fog az ígéretek szerint, úgy ahogy a városkép is... Csak győzzük kivárni...

7. Kergetőzés: Nem tudom milyen fokozaton játszottál, bosszantó lehet a mindent pontosan kiszámoló AI... Sokan azt hiszik, hogy az AI csal, de mindent óramű pontossággal kiszámol, ezért is nehéz... És szokni kell, ez biztos... De nem gondolnám, hogy ettől unalmas lenne...

8. Látom azt is, hogy sok érthetetlen dolog van a számodra, ez is bizonyítja, hogy nem ismerted még meg az új játékot és Heroes III rutinnal nyomod... Ne tedd, mert csak csalódás fog érni... De asszem ezt már kifejtettem korábban...

9. Sajnos el kell, hogy keserítselek, mert sok dolog van, ami miatt a 6. rész sohasem lesz a 3. rész 6-os grafikával... Más a világ, eltelt 12 év, a 3D-é a világ sajnos és mások az elvárások egy 2011-es játékkal szemben...


Vologya mesternek igazat adok, mert az ubi is megmondta hogy egy teljesen más dolgot akartak kihozni a 6. részből, mint az előző részek játéka. Ez sikerült is nekik, a probléma ott van hogy a kedvenc 3. rész ( 2 + 1 kieg. ) 12 éve van a pályán. És amit 12 éve szeretünk, az biztos hogy jobb mint amit 3 napja játszunk. Mert azt ne modnjátok hogy amikor kijött a H3 már akkor tudtátok hogy még a "kriptában is ezzel fogunk multizni"... Ettől függetlenül én is imádom a H3-at, elfogult is vagyok vele valamilyen szinten, de szerintem inkább csak a csúfot akarják egyesek beleverni a 6-ba, mert annyira elvakult H3 fanok ( megjegyzem én a 4-el voltam így, de 1 év Herores 5 után már mindenre vevő voltam ami heroes :wink:, remélhetőleg a 6-al is így leszünk ). Ehhez is hozzá lehet szokni, szvsz nagyon jól ki lett találva ez az egész, csak hát még nem tökéletes. (jó)pár finomítás még ráfér, amit patch-ekben és kiegészítő(k)ben megkap(hat)unk. Elég példának hozni az előző részt, mert szerintem a ToE fokokkal jobb volt mint az alapjáték. Nah és akkor nézzük pontról pontra :D
Nyersanyag : Erről már írtam, és tényleg, még a géppel is lehet harcolni a nyersanyagokért amikor elfelejti megvenni az embereket, és van raktáron egy nagy csomag Bajok lény :wink: .

Szintkorlát : Ezzel nem nagyon értem mi a baj, bár nagyobb pályán és hadjáratban tényleg jól jönne a 35-40.

Városi portál : Fel kell építeni, tudod használni ( bár csak a 2. épületnek van értelme, szerintem ), ennyi :P .

Varázslatok : Szintén.. megtanulod, van kész, jó. Pont annyit lehet megtanulni amennyi kell. Ha meg kell akkor fejlődsz. De ha meg kevés a 30 szint akkor úgyis gyorsan megvan ami kell. Ha meg nem akkor nem értem, hogy miért baj a gyors fejlődés? De szerintem jó ötlet lenne 3-4 szintenként egy lehetőség ellentétes képességre való felvételhez ( mágusnál valami harci skill, harcosnál valami mágia skill ). mert lehet egyszerre fejlszteni 2 mágiát, meg egy harc "képességfát" de úgy eggyik se halad semerre :P .

Lények : Ez szerintem teljesen felesleges hisztérika. Jó mondjuk a Sárkányok hiánya meg látszik, de Ashan világát nem mi írjuk. A saját világunkban sem mondhatjuk meg milyen állatok éljenek, nem? :D Pedig szeretnék egy házi gremlin-t ami takarít. Vagy a kertbe egy kis behemótot házőrzőnek, de nem lehet :? .

A hős inventorija nekem se tetszik. Az zavaró hogy a sok cucc összevissza van. Egy olyan jól nézne ki mint a 3,4,5-ben, mert egyenlőre olyan mint egy rumlis iskolatáska :D .

Arra pedig hogy utolérjünk egy másik hős vannak mozgást növeli skillek. Valószínüleg érdemes még egy mágusnak is felvenni ezeket. Pár mindkettő min. 2 pont, de úgyis sokan sérelmezik a gyors fejlődést :wink:.

Mellesleg a hadjárattal nekem is van problémám, de ezt csak a szolgáltató tudná megoldani. Mert a naga, szentély, vízimádók vagy hirtelen nem is tudom milyen faj az, kampányban az utolsó csata közben megy el a net, vagyis játék közben 5 percenként. Nyomhatnám offline is, de ha már van CE, meg egyéb netes lehetőségek akkor már inkább megvárom a "netesbácsit", hogy bekössék a netet. Addig játszok a gyári pályákon.

Megjegyzem, ez csak az én véleményem. Lehet szidni, szeretni, megütni a monitort vagy kirakni háttérképnek amit írtam. Szerintem a H6 alapjában jó, csak még simítgatni kell ( de azt jó sokat! ) és akkor egy jó játék lesz.

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 17:52 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Loga

Na akkor sorjában:
Loga írta:
Pénteken feltelepítettem, ma letöröltem.

A játék lényegi részéről nem tudok sokat mondani, mert nem tudtam vele annyit és olyan minőségben játszani, hogy képet alkothatnék róla, de mélységesen felháborít hogy nem kevés pénzért kaptam egy olyan béta stádiumú játékot, amiben vibrál az egér, és egy büdös szóval nem mondta senki, hogy nem fog laptoppal működni, így játszani sem tudok vele, mert szaggat az egész.

És ezen a tényen az sem változtat, hogy egy patch-ben ígérik a hiba kijavítását majd valamikorra. Ez a hiba már a béta változatban is fennállt, tehát tudtak róla, mégis kiadták így. Erre igazán nincs mentség. Mi lenne hogyha normális, működő és rendesen tesztelt játékot adnának a pénzemért? Kenyeret sem úgy veszek a boltban, hogy fizetek, aztán majd valamikor pár nap, de max egy hónapon belül mehetek érte...

Hogy ez az Ubisoft vagy a Black Hole hibája, nem tudom, az előbbire gyanakszom, és ezek után kétszer is meggondolom, hogy bármit is vegyek tőlük.


Idézet:
Please find the pre-release patch notes for Patch 1.1.1.

• Hot fix on default setting video option detection at start-up causing possible dead locks on laptops
• Blinking cursor fix
• Fixing a version number issue

Hopefully it should be live this evening!

Egy fejlesztésnél van egy véglegesen lázárt kiadási dátum, ami után már semmiképpen nem tolják el a projektet (ezer okból). Ami azt jelenti, hogy kiadás előtt 3-4 héttel elkészül egy gold verzió, ami megy nyomtatásra, függetlenül attól, hogy mennyi hiba van benne. Ekkor folytatódik a javítás/teszt, mintha mi sem történt volna, és elkészül a megjelenésig az első (first day) patch, de az is jóval előbb kész, amit aztán követ a következő patch, ütemtervek szerint.
Előfordul olyan, hogy bizonyos tesztek eredményei későn érkeznek meg. Ezeket már csak egy következő patch tudja orvosolni, ami a következő ütemezésbe kerül be. Természetesen előfordulnak hotfix-ek is, (ütemezés függetlenek), ami itt az 1.1.1.

Ha elolvasod a doboz hátulját akkor ott van:
Idézet:
...A fenti kártyák laptop változatai nem támogatottak, bár lehet, a játék ennek ellenére elindul...

Kép
Ehhez nem fűzök kommentárt, hogy úgy vásárolsz, hogy előtte nem tájékozódsz, aztán meg felidegeled magad.

A városképet soha nem ígérte a UBI a kiadásra. Volt egy rossz dizájneri döntésük és ezt belátták, hogy aztán mit és mikor lépnek ez ügyben, az már csak rajtuk múlik.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 18:24 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 25 vas., 23:56
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Pécs
Véraláfutás írta:
Loga


Ha elolvasod a doboz hátulját akkor ott van:
Idézet:
...A fenti kártyák laptop változatai nem támogatottak, bár lehet, a játék ennek ellenére elindul...

Kép
Ehhez nem fűzök kommentárt, hogy úgy vásárolsz, hogy előtte nem tájékozódsz, aztán meg felidegeled magad.

A városképet soha nem ígérte a UBI a kiadásra. Volt egy rossz dizájneri döntésük és ezt belátták, hogy aztán mit és mikor lépnek ez ügyben, az már csak rajtuk múlik.


Az én dobozom hátulján speciel semmilyen írott szöveg nincs, lévén hogy a gyűjtői változat van meg, díszdobozban, innen rendeltem elő még május magasságában, ha jól emlékszem. Ennek ellenére tájékozódtam, vegyük például a hivatalos fórumon szerepló minimális gépigényt:

"1.2. System Requirements

1.2.1 Minimum Configuration:

Operating System: Windows® XP or Windows Vista® or Windows® 7 (all 32/64bit)

- Nekem Windows 7 van, pipa.

Processor: 2 Ghz Intel® Pentium® Core 2 Duo E4400 or higher
2.6 Ghz AMD Athlon™ X2 5000+ or higher

- i7-es, quadcore processor, pipa.

RAM: 1 GB for Windows® XP / 1.5 GB for Windows® Vista®, Windows® 7

- 8 GB, pipa.

Video card : NVidia™ GeForce® 8600GTS (512 VRAM)
ATI™ Radeon 2600XT (512VRAM) or better

512 MB DirectX® 9.0c–compliant card

- ATI Mobility Radeon HD 4830, 1 GB Ram, pipa.

with Shader Model 3.0 or higher
See Supported List 1.1.3 for more information
DVD-ROM: DVD-ROM (8x)
Hard Drive Space: 8 GB
Sound: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
Internet: Broadband required for multiplayer and online features
Peripherals: Windows-compatible mouse required

- bla-bla-bla, pipa.

Megpróbálhatsz hülyének beállítani, nem tudom mi érdeked fűződik hozzá, de a tények attól még makacs dolgok...

Én nem szubjektív dolgokat kritizálok, mint írtam is, azt nem teszem amíg nem tudtam kipróbálni a játékot. Kora délután még nem volt 1.1.1-es patch, most már van, nekifutok még egyszer, hátha most megy.

_________________
Ut leo semper feriatur.
Mindig üsd az oroszlánt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 18:27 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Vologya írta:
yc írta:
No olvasgattam, nagyon úgy tűnik, hogy a 30-as szintlimit nem pálya függő..ezért kár, nagyon nagy kár...meglátásom szerint a Ubiék kiadtak 1 olyan játékot,amivel nem nagyon fognak 10 év múlva játszani...de ne legyen igazam...
szubjektív vélemény következik:)
Nem tetszik..
- nincs már higany, sem gyémánt, kevesebb féle nyersanyag...pedig ennek taktikázásra rengeteg jó térkép épült...
- a town portal most sem az igazi, ezt a 3. rész óta mindig elrontják, szintén nagy taktikázásra adott lehetőséget!
- nincs mage guild, helyette a hősök skillpontokért(wtf:S) tanulhatnak varázslatot...
- 30-as szint limi.ááááá fájópont (ha mondvalakinek valamit mondjuk egy 60. szintű Tazar:)) )..mentségükre legyen mondva, néhány pályán már nem tudtam mire pontot tenni..hiába van sok skill, rengeteg használhatatlan, mert nem fejlődnek odáig a hősök, hogy érdemben foglalkozni lehessen velük...néha a kevesebb több lett volna és inkább azokat kellett volna fejleszteni, van képesség, ami 3 szintes és egyel mindig több védekezést ad, de könyörgöm mit számít az a 3 pont, mikor van már mondjuk 40-ed? nem érdemes pontot tenni rá:SSS lesznek így 99 99 99 99-es hősök, mint a 3-ban? :)
- a lények közül személy szerint a sárkányokat, a behemótot, a titánt nagyon nagyon hiányolom, méltó hetedik szintű lények voltak...
- a hősök inventory-jában jobban elkülöníthették volna a hátizsákban lévő cuccokat, így néha elég nagy a káosz...(ez elég kis probléma,de néha zavaró)
- reflexből mindig jobb oldalon keresem a csata közben a védekezés és várakozás gombokat..eleinte zavaró később megszokható...
- nincs lehetőség igazán spéci hősök létrehozására...lásd Dessa, Mephala, Cracg hack, Sandro... így lényegében majdnem mind ugyan olyan lesz..hiába vannak korlátozva a képességek a hősöknél frakciónként...nem épülhetnek erre pályák,taktikák...játszottam olyan heroes 3-as pályával, ahol az egyik hős 6200. szintű volt, az armageddonja 350K-t sebzett...kellemes meglepetés volt ez nekem 10 éves Heroes 3 pályafutás után az utóbbi hónapokban !:)

Mindent összevetve..az a véleményem, hogy próbálják hamar megfogni a játékosokat, szép grafika, rengeteg újítás..de hosszabb távon nem fogja visszaadni a HEROES feelinget...nem arra törekedtek, hogy a fanatikusok évek múltán is játszanak..lásd pl a Heroes 5-el már nagyon nagyon rég nem játszom, mert unalmas..lassú, vontatott...és sajnos a 6. rész is errefelé megy..ha elmúlik az újdonság varázsa, ha már mindent felfedeztél, akkor nem lesznek olyan pillanatok, mint a 3. rész esetében voltak...a mai napig előveszem és játszom vele..mert az TAKTIKAI játék....gyors,pörgős...de taktikázni kell...itt ámulok,bámulok, molyolok...de épp a minap vagy 6 körön keresztül kergettem 1 hőst 1 tó körül, mert nem értem utol.....
-a vár és dwelling konvertálás...hát nem tudom idővel jó lehet, csak pl ma is belefutottam abba, hogy elkezdtem 1 hatalmas térképet, 6 játékossal, a játék felénél volt már 8 egyforma váram, mindet átkonvertáltam, szép nagy sereg..végre volt is 1 nagyobb csatám 180K xp-vel, de elértem a 30-as szintlimitet...a pálya felénél...szóval az szintkorlátokat a skilleknél inkább felemeltem volna 10-30-50-re és az 50. szintes skilleknél valóban durva dolgok kerültek volna bele, nem olyanok hogy ad 3 magic defense-t, ezek számomra érthetetlenek...ezek az emberek nem játszottak a 3 résszel??? elvégre ez a Heroes sorozat folytatása, nem 1 új franchise...
Grafika: 9/10
Hangok/zenék: 8/10
Játékélmény: eleinte : 8/10 3. térkép után már 7/10... gyanítom később lejjebb fog menni,de bízom a DLC-kben és a remek user made térképekben...
Szavatosság: eleinte 7/10 félő idővel 4/10 lesz, de ne legyen igazam...
Nagyon vártam ezt a játékot...de egyre inkább azaz érzésem, mint az 5. résznél...jónak jó...de a Heroes 3 még mindig a trónon csücsül..és fog is...kár érte...miért nem lehet előre gondolkodni,tervezni??? hiába vannak boss harcok, és olykor lenyűgöző grafika...ha a skill rendszer feleslegesen bonyolult és valós taktikázásra nem ad annyi lehetőséget, inkább hagyták volna meg a többféle nyersanyagot..a terület rendszer kifejezetten zavaró számomra..nekem úgy tűnik az egész, hogy a csatákra próbálták kihegyezni a játékot és a grafikára...részemről 80% :SSS (a H3 + WOG 95%, H4 +2 kieg : 60%, H5 +2kieg :75% ) csak viszonyítási alapként..és mielőtt még valaki szóvá tenné...igen..mérhetetlenül elfogult vagyok a 3. résszel...de szerintem nem vagyok egyedül! van 1 külföldi fórum, ahol rengeteg térkép is van fenn..csak érzékeltetném, hogy mik az arányok..Heroes 5-ös térképből havonta felkerül jó esetben 1, az is csapni való és kap 1-2 kommentet...a Heroes 3-hoz mind a mai napig hetente felkerül 4-5 térkép és nem ritka, hogy 1 térképhez írnak 100-200 kommentet...azért ez elgondolkodtató....még mindig csak azt tudom mondani, Heroes 3-at szeretnék Heroes 6 grafikával, valaki teljesítené a kérésem ? :)))

Ez mind az én véleményem, lehet egyetértetni, vagy épp ellenkezni !:)))
Többet vártam, mint amit kaptam...de kezdem azt hinni, hogy a mostanság készülő játékok nagy része csak a parasztvakításra megy és próbálják a hipe-al felkelteni az érdkelődést, hogy megfelelőek legyenek az eladási számok, ami alapvetően nem zavarna, mert minden ilyesmit elkerülök...de hogy pont a szívemhez közelálló sorozattal???


Üdv Bátor Harcosok!

Tiszteletben tartom a véleményed, mint bárki másét is. De ezt már kifejtettem pár helyen, így most itt is megteszem! A játékot nem lehet régi Heroes berögződéssel játszani... Főleg nem úgy, hogy MINDIG a Heroes III-mat emlegeted. Egyetértek, hogy a legjobb része volt a sorozatnak a maga idejében, de 12 év multi játék után rájöttem, hogy az is tele van hibákkal!!! Már csak kevesen játszanának vele, ha nem lennének a MOD-ok, továbbfejlesztések, versenyre alkalmas verziók. Remélhetőleg lesznek kiegészítők a Heroes VI-hoz is és majd a 2. után hasonlítgassuk egy kiforrott játékhoz. Sajnos manapság szinte az összes játék idő előtt kerül a boltok polcaira és a kiadó általában megköti a fejlesztők kezét, mivel Ők adják a pénzt, Ők diktálnak. De hogy visszatérjek a játékhoz... Mint a 3. rész után a 4.-ben, itt az 5. után a 6. részben is rengeteg az újítás. Ezeket meg kell ismerni, hogy tényleg véleményt tudj alkotni. A legtöbb játékossal az a baj, hogy idő előtt feladja a próbálkozást a játékkal, mielőtt ráérezhetne az ízére. Természetesen nem mondom azt, hogy a játék tökéletes, de nagy lehetőségek rejlenek benne! Én már fél éve játszom vele, de még mindig találkozom újdonsággal, meglepetésekkel... No ennyit általánosságban, most nézzük a hozzászólásaidra a válaszaim:

1. 30. szintkorlát - Mint a King's Bounty-ban itt is 30-as szintkorlát van, amit a kiegekben fognak növelni. (A nagy pálya felére nem gyors fejlődéssel érted el a 30. szintet?) Nincs ezzel semmi gond szvsz...

2. Nyersanyagok - Sokaknak tetszik, sokaknak nem a kevesebb nyersanyag... Mivel minden népnek ez kell, nagyobb taktikázásra ad lehetőséget, 1x-erűbb a térképszerkesztés... Igen, Heroes III-ban voltak nyersanyagspecifikus pályák, de hónapok után már csak váltásra használtuk, mert felhasználni nem tudtuk... Az idő majd eldönti...

3. Town portal - Működik, csak tanuld meg használni és van Mindenkinek, ellenben a Heroes III-mal, ahol vagy megkaptad vagy nem...

4. A Mage guildnél is nagy volt a szerencsefaktor, vagy megkaptad amit akartál vagy nem, vagy örültél vagy bosszankodtál... Itt pedig előre kikalkulálható, hogy milyen irányt választasz... És jobban balanszolható 1-1 irány...

5. Nem lehet ugyanazokat a lényeket betenni egy játékba, kell a vérfrissítés... Nekem is hiányzik jó pár lény, de úgy vagyok vele, hogy remélhetőleg lesznek majd a kiegészítő(k)ben...

6. A felhasználói felület, valamint a hős inventory felülete is változni fog az ígéretek szerint, úgy ahogy a városkép is... Csak győzzük kivárni...

7. Kergetőzés: Nem tudom milyen fokozaton játszottál, bosszantó lehet a mindent pontosan kiszámoló AI... Sokan azt hiszik, hogy az AI csal, de mindent óramű pontossággal kiszámol, ezért is nehéz... És szokni kell, ez biztos... De nem gondolnám, hogy ettől unalmas lenne...

8. Látom azt is, hogy sok érthetetlen dolog van a számodra, ez is bizonyítja, hogy nem ismerted még meg az új játékot és Heroes III rutinnal nyomod... Ne tedd, mert csak csalódás fog érni... De asszem ezt már kifejtettem korábban...

9. Sajnos el kell, hogy keserítselek, mert sok dolog van, ami miatt a 6. rész sohasem lesz a 3. rész 6-os grafikával... Más a világ, eltelt 12 év, a 3D-é a világ sajnos és mások az elvárások egy 2011-es játékkal szemben...

Mindent egybevéve persze egyet is értek Veled sok dologban, de azt gondolom, hogy adni kell egy esélyt a játéknak és amikor már nem lesz több kiegészítő és eljut valahová a játék, akkor kell értékelni... Mert ugye a Heroes III-t is a WOG-gal emlegeted 95%-nak, ami azért nem ugyanaz, mintha csak a Heroes III-t 1999-es megjelenésekor értékelnéd... :wink: Szóval 1 szó, mint 100, ne rutinból nyomd és ismerd meg az újdonságokat... Szép lassan haladj, ráérzel majd az ízére, de tartsd észben, hogy ez sohasem lesz Heroes III! :roll: :oops: :roll:
És legyél kitartó, mert különben sosem fog megfogni a Heroes 6!!!

Baráti üdv!


Szép napot! :)
Mentségemre legyen szólva, hogy a mai napig, szinte minden áldott nap 2-3 órát játszom, külföldi fórumokon elismert pályakészítők pályáival játszom, s látom mi mindent ki nem hoznak ebből a játékból!
Bevallom, ezért megkövezhettek..engem teljesen hidegen hagy a kampány..és a jó, hosszű,kidolgozott pályákat szeretem, akár single,akár hot seat-ben!:)
A miker felsoroltál..a Heroes 3-ban, mindent be lehet állítani, még a hősök portréját, az xp-t a skilleket, és ugyan ezt a váraknál is, szóval ezért nem nagyon értem, miért reagáltál így...megvolt a játékban a lehetőség, votl aki élt vele, votl aki nem,de 1 jó pályán, amit kb 10 alkalommal is végigvittem,csak hogy 1-1 nappal korábban végezzek, ez mind megvolt..szóval nekem ezrét fura ez a rendkívüli korlátozás...nincs bajom a játékkal,csak ak orlátokat érzem mindenhol..abban igazad/igazatok van, hogy nem játszottam még vele olyan sokat és még nincs meg a 2 kieg, sem pedig a temérdek user-made térkép...de én személy szerint kevésbé látom benne a lehetőségeket...!
A másik fele..bő 10 év Heroes után...gondolod nem gyúrtam rá már az elején az xp növelésre és a movement speed növelésére?:))))
Mint mondtam ez csak az én véleményem, de nekem a Heroes a 3. résszel ért véget, az volt a kiteljesedés, a csúcs..tudom sok idő eltelt, változtak a körülmények, az igények..és első sorban eladhatónak kell lennie 1 játéknak, nem a hardcore fanatikusoknak megfelelni..meglátjuk mit hoz a jövő, mennyire hallgatják meg a "sirálmainkat", de én akkor is azt vallom, főleg az itteni skillekkel kapcsolatban..hogy néha a kevesebb több és én itt ezt maximálisan érzem..most pl 1 olyan H3 pályával játszom, elég friss, amiben nincs egyetlen 1 mage guild sem, semelyik várban...1 eagle eye speckós hőssel kezdtem és csaták közben kell össze"lopkodnom" a varázslatokat....nekem ez a fajta kreativitás jön be...ezért el lehet engem ítélni...és igen vállalom, hogy a kedvenc sorozatommal szemben, irreálisan magasak az elvárásaim...erről nem tehetek, én 1 dolgot tudok..jöjjön még akárháyn Heroes rész...de a 3.-al még 90 évesen is játszani fogok!: ) Valaki nem akarná megcsinálni a 3. részt tabletre, vagy okos telefonra? :)))))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 18:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
és még 1 dolog, remélem a kiegek során a skillek 3-as felosztását átrendezik és 4-re bővítik...no meg a balance-ot is helyreteszik, mert hibáa van 100-as naygság rendű skill, ha a több, mint a fele használhatatlan..valahogy az az érzésem, mikor először voltam plázába, megjegyzem azóta se sokszor fordult elő..de rengeteg votl az üzlet, a csillogás, és rnegeteg idő volt bejárni minden boltot megnézni,de legközelebbi alaklommal, már csak ap ostára, a tesco-ba vagy a moziba mentem...remélem valaki érti miről is beszélek!:)))
node adjunk 1 újabb esélyt a játéknak!:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 19:42 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 01 kedd, 21:24
Hozzászólások: 17
Én nagyon szerettem - és szeretem most is - a Heroes3-at, de a town portalt egészen borzasztónak tartottam és a mostani megoldás ezerszer jobban tetszik. Nem értem, mi volt abban olyan hű,de nagy taktikázási lehetőség, ha egy hőssel bármelyik várba bármikor el tudtam teleportálni (expert earth magic-kel persze). Az ott nem taktika, hanem felrántok egy hőst, és azzal odaérek bárhová, ahová kell. Több pályát is készítettem, de a town portalt minden toronyból kiszedtem, látni sem bírtam. Town portal nélkül felépíteni a birodalmat és megvédeni, ahhoz kellett ész és logisztikai képesség! A H3-féle town portal a gyengék fegyvere:P
Bevallom, tartottam a Heroes6-tól, de nekem nagyon bejön. A terület alapú bányabirtoklás, a várátalakítás, a kaszárnyákból egyből a várakban megjelenő plusz populáció mind előremutató ötletek. Már csak egy-két új faj kell:-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 19:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Sziasztok!

Örömmel olvasom, hogy szelídültek a vélemények, kicsit legömbölyödtek a sarkos álláspontok - mindezt már 3 nap után! :wink: Nem semmi! :twisted:
Megvolt az első nagy roham, mindenki a megváltó játékot várta, ez lett belőle: megosztó játék. Azt hiszem, ez már kódolva volt a (jelentősen) csúsztatott megjelenésben, a kiadott városképes fotókban :?: , meg sok másban...
Én (pár emberrel közösen) már vagy fél évvel ezelőttről ismerem a játékot, miután a tesztelés közben hozzáfértünk a játszható verziókhoz. Szépen alakulgatott és egészen pofásan jött ki. Egyelőre a körítést és a külcsínt lehet szidni (Vologya, hány anyázós levelet írtam neked hajnalonta, hogy ez nem megy meg az nem megy :wink: ), a játék menetét meg a többi belbecset :) ennyi idő után talán még nem kellene... :!: Egyszerűen azért, mert nem lehetett annyi ideje senkinek, hogy végigjátssza a küldetéseket (ami itt sokkal nagyobb lélegzettel bír, mint pl. a H3-ban), de egy-egy nagyobb normál térkép sem igen férhetett bele... (A fejlesztők egyik főembere, Boci 1 hét alatt nyomja végig a kampányokat - napi 8 órában, ő csinálta a pályát, meg ilyenek mellett :lol:. )

Én a Heroes II.-től látom a fejlődést, végigéltem az egészet... A kölykök papírgyűjtésébe most került bele jó pár '98-2004-es PC GURU, PC ZED, Gamestar, stb., amikben ott vannak a H3 és H4 kezdő értékelései, amik alapján mindkettő 90 % felettinek jött ki alapváltozat korában is, ennek ellenére a H III.-hoz az 1.4-es patch volt a jó működés feltétele (pl. multi, egyensúly...).
Így azt kell gondolnom, ezt az esélyt meg kell adnunk a H6-nak és a patch-eknek s. Én legalább is megadom és majd nyilatkozom kicsit később. /Na jó, sokkal később, mert nem tudok ma már napi 5-6 órát játszani. :cry: . Gondolom, addigra már az 58. oldalt kell megnyitni hozzá!!! :lol: /

yc: te vagy az egyik olyan stílusú játékos, mint én (ha ez nem sértő számodra), alapvetően ugyanezt keresem én is a Heroes-ban: gigantikus csaták, furfangos pályák, 100 %-ig megtervezett pályák és a végén nyerni! Ezért az egyért ma is játszom a Heroes III.-mal, azt a pályát is megnézem, amit linkeltél a hétvégén. Köszi. :)
Remélem, egyszer a H5-H6-ban is gyártanak ilyet, csak legyünk türelemmel... 8)

Üdv:

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 21:27 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Krityó Mester, már hgoy venném én ezt sértésnek?:) Inkább megtiszteltetés a javából!:)))

a H3-as town portal már hogy lenne hülyeség, no meg a gyengék végső fegyvere? :DDDD
nah mind1, nem kommentálom...de amennyiben igényleg, mutatok pár linket a kedvenc térképeimről,amikben biza ott lapult a TP, no nem a játék elején,sokszor kínkeserves csatározások árán lehetett megszerezni! :)

csak pár map a teljesség igénye nélkül (a szeritnem elgnaygobbak közül) :

the lord of war
uprising
the lone knight
where is the beauty
Alexander the great

gondolom nem én vagyok az egyetlen,akiknek a lelke emgtelik bizsergéssel ezen nevek hallatán, és igen, mindegyikben van TP és igen nem kicsit kellett taktikázni, hogy pl ha Te meg is szerezted, de az ellenfél ne szerezhesse meg, emrt akkor esélytelen lettél volna a végső győzelemre...és mikor a térkép 80%-át már felfedezted 8-10 hónapnyi játék után, akkro a hangsúly már nem a logisztikán van....
Az egyik linkelt pályán..a hősömnek 50 000!! movement point-ja lett...elárulom...egy 50. szintű dessának (logisztikás speckó hős) is max 6-7000 van cipőven kesztyűvel, istálló látogatássall...nah az efféle fifikáns pályákat szeretem, ahol mondjuk 100 titánnal és 1 arkangyallal kell megverni 1700 black dragont 1 nálad sokkal erősebb hőssel, akinek az implosion-je olyan 15K-t sebez...ez a Heroes 3, mikor a lehetetlen is lehetségessé válik, ha kellően soakt gondolkozol...vagy mikro 1 csatánál 10* egymás után levernek, mint a vak a poharat, de utána átgondovla veszteség nélkül győzöl, mert taktikát váltasz....ezért szeretem én ennyire, és szerencsére van pár olyan pályakészítő, lásd az említett térképek készítői, akik elhivatottan csinálják a mai napig az újabb és újabb remekműveket... számomra érthetetlen dolog pl az, hogy külföldi ismert fórumokon barangolva, miért nem kértek fel pár lelkes amatőrt a Heroes 6-hoz pályát készíteni? tudom nem volt idő..de ők ingyen is megtették volna, garantálva azt, hogy a megjelenés után bugosan..fanyalogva is de minőségi pályákon szeressük emg az új jövevényt...én nem akaroma fejlesztőket bántani..az IT szférában dolgozom én is, tudom milyen mikor a határidő közeledtével rendszeressé válnak a 60-90 munkaórás hetek....de emberek a tervezés, az előrelátás, a Heroes szeretete megérdemelte volna ezt,és amia vicc nem került volna semmibe,csak pár név kiírásába a a játék végén a credits címszó alá...hatalmas elégtétel lett volna azon immár koros embereknek,akik az utóbbi 10 évben, 8-10 óra munka után odaültek a gép elé, a végletekig imádott játékok elé..és 680-edszerre is tesztelték a térképeiket, mert szerették volna megörvendeztetni azon hasonló fanatikus játékosokat, akik még mindig el vannak evszve ennek a csodálatos játéknak a hangulatában! :)))
én egyszerűen csak szkeptikus vagyok sé többnyire a "worst case" eseteket nézem,de ne legyen igazam..és 2021-ben is a Heroes 6-ról beszéljünk, dacára annak, hogy megjelent még jópár játék ebben a csodás univerzumban,és nem hal ki, a kevésbé eladható körökre osztott stratégia..és ismét felháborodást fogok kelteni..de eddigi tapasztalataim alapján a Kings Bounty legend és a 2 kieg köröket ver a Heroes 4-5-6-ra :S eddig....bízom a változásban,és hogy idővel, a temérdek javítással egyetemben, ismét 1 méltó folytatást kapunk...node ennyit erről a magasztos témáról ! :)

u.i: Krityó ha érzel még magadban affinitást és időd engedi, összerakok Neked 1 zip-et benne temérdek csodálatos, bár meglehetősen nehéz térképpel..olyan csatákkal, amikre még évek múltán is emlékezni fogsz....:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 21:43 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Az editor folyamatosan elérhető volt a UBI VIP heroes tesztereknek.
A játék megjelenésével mások számára is elérhető. De a H5 se termel/termelt annyit, mert egész egyszerün egy jól is kinéző pályához rengeteg idő kell - a 3D és az editorok összetettsége (sok feature) miatt. Itt se lesz másként.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 21:51 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Mostmár kíváncsi vagyok...

-Milyen is ez a town portal?
-Tényleg látszanak a megépített épületek a kalandtérképen lévő városnál?
-Nem lehetne visszatérni a 99-es szintű hősőkhőz?
-Mennyibe kerül egy város átalakítás?
-Végül... Mi lesz, ha én úgy döntök, hogy nem konvertálok át egy másik vár fajtájára, lesznek-e hátrányaim a gép ellen vagy a játékosok ellen?

MEGJ: csak ezen a héten tudok fejleszteni gépet + még egy hét kell a H6 megvételéhez, mert addigra a legtöbb vizsgámat le is teszem.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 22:01 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 01 kedd, 21:24
Hozzászólások: 17
Én hálás vagyok, hogy nem olyan a town portal, mint a H3-ban volt. Sokat egyszerűsített a játékon, és ezzel nem releváns az, hogy milyen nehéz bizonyos, általad felsorolt pályákon megszerezni, lol. Itt a használatáról volt szó. Mindegy, én ezzel a vitát részemről lezárom, főleg, hogy itt már a H6-ról kellene írni, szóval bocs az offért.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Davalon 2011 okt. 18 kedd, 8:34-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 22:20 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Én meg csak a H6-ról fogok most írni... Szépen csöndesen és békésen tolom a kampányt, ami eddig nekem nagyon bejön! :wink:

Részemről az eddigiek alapján minden dícséret megilleti azokat, akik a kampányt csinálták, mert tartalmas, szórakoztató, jó a történet, látszik, hogy végig van gondolva az egész, a köztes szövegeken meg sokszor jókat vigyorgok, nem beszélve a szinkronról...
Megvallom, én a digitális verziót vettem meg, így németül játszom vele, de a beszélők is végre átélve beszélnek, él a játék, érezni benne és mögötte az embereket.

De ha már erről írok, akkor kedves Black Hole-os srácok - remélem olvassátok (Vologya :wink: ) -, a nekró kampány 2. pályáján, ahol Any (Anasztázia) önmagában harcol, ott a labirintusban gondok vannak a harcoknál! A zöld kordonos részen ha harcolsz, ott a csatában nem jelennek meg a tereptárgyak, csak szürke jelölők!

A többieknek meg egy jótanács, aki még nem tart a nekró kampány 3. pályájánál: Azon a térképen lefele és jobbra tartsatok, semmiképpen se lefele és balra, mert ha elfogadjátok a másik nekrós hős feladatát, akkor extra ellenfél szabadul rátok, ami könnyen véres vereségbe torkollhat! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17 hétf., 23:03 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 3:23
Hozzászólások: 124
Egy játékot nem a jól sikerült kampánya tart életben 10 évig...azért ezt nem szabad elfelejteni....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség