Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu)
http://hommm.hu/heroesforum/

HoMM VI Demo kérdések, vélemények
http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=1662
Oldal: 1 / 4

Szerző:  Bombaharcos [ 2011 aug. 24 szer., 22:42 ]
Hozzászólás témája:  HoMM VI Demo kérdések, vélemények

Hmm a demo.Hát mint mondjak azon kívűl, hogy nagyon vártam!:D.De mégmielőtt letölteném, érdekelne, hogy a magyar nyelv is beállítható-e, és hogy ingyenesen letölhető-e?

Szerző:  Kmettil [ 2011 aug. 24 szer., 23:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Demo kérdések

Bombaharcos írta:
Hmm a demo.Hát mint mondjak azon kívűl, hogy nagyon vártam!:D.De mégmielőtt letölteném, érdekelne, hogy a magyar nyelv is beállítható-e, és hogy ingyenesen letölhető-e?



Hali,

Szerintem a magyar nyelv nem állítható be és mivel demó persze ingyenes. :)
Szerintem. :)

Szerző:  Jacamar [ 2011 aug. 26 pén., 11:42 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv Srácok. Na akkor - ugyan még csak pár óra játék után -, de megosztanám veletek Demo tapasztalataim.

A másik topikban olvasottak után kicsit kétkedve töltöttem le a cuccot. Aztán miután beléptem és indult a játék, elfelejtettem minden rossz kritikát amit a Demo kapott.

- ATI kártyám van de nálam semmilyen grafikai bug nem volt. Természetesen a legújabb Catalyst driver van felrakva. Mellesleg ezért háborogni egy béta alapján készült Demo-nál, hát hogy is mondjam...
- A Menü felépítése számomra szinte semmit nem változott (már amit a demóban elértem), ami jól bevált azt ugye minek zargatni.
- A grafika princeless. A térkép nézet, a csata nézet, gyönyörű. Az első tutorial 1. csatájának helyszíne egyszerűen lélegzetelállító ha a legtávolabbról nézed. Térképnézetben a 2,5D-s megoldás is nagyon bejön. A mélységet jól lehet érzékelni, a forgatás nekem egyáltalán nem hiányzott. Talán egyszer próbáltam ki a térképen (csatánál viszont többször is, de itt meg is marad a betekintési szög - látszik hogy itt gondoltak arra hogy jól jöhet). Egyedül az átvezető videók minősége az ami hagy némi kívánnivalót maga után. Ennél talán még egy képregényszerű állókép-folyam is jobb lenne. Merthogy az átvezető képek pl. gyönyörűen meg lettek rajzolva.
- A várnézet elsőre nekem is furcsa volt, de aztán gyorsan megszoktam, viszont egy kicsit hiányérzetem is volt, mivel a gyors-gombok (építés, lényvásárlás) "tálcára" helyezése után (ami amúgy király dolog) szinte nem is néztem a vár felé.
- A piacban tényleg nem lehet kőért fát venni, aranyért kristályt és fordítva?
- A toborzó ablak jól néz ki, minden infó ott van, kivéve a heti szaporulat (vagy csak én nem találtam meg).
- Az építős oldalon kicsit hiányolom azt, hogy nem látszanak a még fel nem építhető épületek, így azt sem tudhatom hogy milyen irányba induljak, mire gyúrjak, stb. Bár ez lehet hogy csak a tutorial-ban volt így.
- Nem tartom kevésnek a 4 nyersanyagot, így kiélezettebb lesz a harc az erőforrásokért. Pl. jóval nagyobb érvágás lesz egy kristálybányát elveszíteni, hiszen az gyakorlatilag mindenhez kell majd. Illetve a Fort dolog is tetszik, ahogy a külső lénytanya termésének várba "integrálása" is. A Fort-ban az a jó hogy némileg az erőforrásaid megosztására ösztönöz, hisz ha a Fort-ot bukod, akkor azzal bukod minden bányádat és külső lénytanyádat is, ami valljuk be elég **** ügy.
- A zene is tetszett. Ezt onnan tudom hogy hallani hallottam ugyan, de egyáltalán nem volt zavaró vagy monoton egyik sem.
- Hős képzettségfa: A logikus felépítés ellenére elsőre kicsit áttekinthetetlen volt, sőt másodjára is. Szerintem jobb lenne egyben látni az összes képességet, nem aloldalanként (persze ez lehet nem férne el a panelen).
- Igen, az ablak bezáró X nekem is kicsi és hülyén hangzik de szerintem rossz helyen is van. Én a jobb-alsó vezérlőpanel(+gyorslinkek) közelébe raknám hogy ne kelljen akkorát mozdulni az egérrel az ablak bezárása után.
- Csata: Hasznos hogy be lehet kapcsolni az utolsó egység életerő csíkjának megjelenítését. Pláne az elején, pláne ha tele vagyunk gyógyítókkal. Azt már írtam hogy a csataterek nagyon szépek. Nekem a négyzetrácsos felosztással sincs gondom.
- Várostrom: Hát itt ballisztára kell gyúrni mint állat. Mondjuk csak Core lényeim voltak, de azokkal vagy 8x oda kellett csapni a kapura mire kidőlt. Nyilván erősebb egységeknél kevesebbet kell beleverni, de akkor is nehezebb lesz a bejutás érzésem szerint.

Na így elsőre talán ennyi ami eszembe jutott. Ha baromságot írtam valahol úgyis kijavítotok. Addig is csapassa mindenki hogy okt. 13-án már ne a tutorial-lal kelljen kezdeni :)

Szerző:  Bombaharcos [ 2011 aug. 26 pén., 12:29 ]
Hozzászólás témája: 

Na srácok, csak most nézem a rendszerkövetelményeket, és nálunk egyáltalán nem menne, új gépre meg nincs pénz.Pedig a heroes sorozatok a kedvenc játékaim :( :( :(

Szerző:  Kmettil [ 2011 aug. 26 pén., 15:02 ]
Hozzászólás témája: 

Jacamar írta:
- Igen, az ablak bezáró X nekem is kicsi és hülyén hangzik de szerintem rossz helyen is van. Én a jobb-alsó vezérlőpanel(+gyorslinkek) közelébe raknám hogy ne kelljen akkorát mozdulni az egérrel az ablak bezárása után.


Sziasztok,
Teljesen egyet értek. Annyira el van dugva az ablakbezáró (és eléggé rossz helyen is van), hogy sokat a homokórára sikerül rányomnom és ezáltal kérdés nélkül átadnom a kört a következő ellenfélnek. Így már buktam el hőst is :(
Remélem ezt átalakítják a játék megjelenésére.

Szerző:  Orin [ 2011 aug. 26 pén., 20:52 ]
Hozzászólás témája: 

Egész jó ez a demo verzió, igaz nekem hiányzik a taktikai mód a csaták előtt :(
A gyorsgombok néha bemondják nálam az unalmast, így többet kell mozgatni az egeret.
Nekem még a mágiaszerzés nem teljesen egyértelmű.
Ami nagyon tetszik az az, hogy a Haven alapegységeknek jó tulajdonságaik vannak, és így például ha körbeállom az íjászokat, nemcsak kisebb a sebzés, hanem még nagyobbat is sebeznek, ugyanakkor, ha egy idegen egység megüti közelről, a fegyvernökök megtámadják :)

Szerző:  hahakocka [ 2011 aug. 26 pén., 21:21 ]
Hozzászólás témája: 

Van taktika skill. Csak szintlépéskor azt kell benyomni és kész.

Szerző:  Jacamar [ 2011 aug. 27 szomb., 18:16 ]
Hozzászólás témája: 

Na nyomtam kicsit normál módon is. Szanaszét vert a gép :)
- 11 Celestial nehogy már 1-3 Crusadert nyomjon le, pláne ha 70 van belőle (azonos szintű hősök mellett)
- A zene egyre bejövősebb, a grafikával meg továbbra sem tudok betelni.
- A kampányban az autosave betöltése után két helyen is látszott a hősöm. Ahol hagytam, meg egy hegy közepén. Természetesen utóbbit tudtam csak irányítani. Illetve a hegyen azt se :)
- Az advanced townport nagyon kemény. Ráadásul ha jól láttam fort-ba is lehet vele hoppanálni.
- Az elementálok nagyon kemények, pláne a víz :)
- A fejlesztett íjász aranyos és a saját egységeinket is sebzi
- Az attack értékeket továbbra is alacsonynak találom.
- A fegyvernök nekem is a kedvencem, bár az íjász mellé okos helyre kell állni, lásd fentebb.
- Az ablakbezárás helyett homokóra dolgot én is beszoptam párszor :)
- Jó lenne ha két napot is mentene az autosave, mint H4-ben.
- Kicsit lehangoló volt találkozni a pirossal és látni hogy 2x akkora serege van (persze ez lehet hogy az én hibám - vagy már túl jó az AI :).
- Csataképernyőn a vár/nem lép/speckó képesség gombokat átrakhatnák a jobb oldalra hogy ne kelljen akkorát mozdulni ha varázsolni akarok (vagy azok is áthelyezhetőek?).
- A várostrom nagyon faja, de a toronyban lévő íjász egy kicsit hülyén lett megoldva. Addig nem tudom melee-vel támadni míg a tornyot bizonyos szintig le nem amortizáltam? Mert ahogy ez történt, az íjász lemászott, de addig csak távolságival tudtam gyakni.

Egyelőre ezek jutottak eszembe. MAjd még re-szerintem :)

Szerző:  Orin [ 2011 aug. 28 vas., 13:50 ]
Hozzászólás témája: 

hogyan lehet varázslatok tanulni?
Csak a hős szintlépésekor lehet választani, vagy lehet máshol is tanulni?

Szerző:  444Tibi [ 2011 aug. 28 vas., 18:55 ]
Hozzászólás témája: 

Orin írta:
hogyan lehet varázslatok tanulni?
Csak a hős szintlépésekor lehet választani, vagy lehet máshol is tanulni?


Tudtommal csak szintlépéskor!

Szerző:  Véraláfutás [ 2011 aug. 29 hétf., 12:45 ]
Hozzászólás témája: 

Jacamar írta:
- A fejlesztett íjász aranyos és a saját egységeinket is sebzi

Van olyan spec hősképesség, amit ha beraksz (multi/skirmish módnál), a fejlesztett íjász nem sebzi a baráti egységeket.

Idézet:
- Kicsit lehangoló volt találkozni a pirossal és látni hogy 2x akkora serege van (persze ez lehet hogy az én hibám - vagy már túl jó az AI :).
Elvileg az AI easy és normal módnál nem csal. (Bug persze lehet)

Idézet:
- Csataképernyőn a vár/nem lép/speckó képesség gombokat átrakhatnák a jobb oldalra hogy ne kelljen akkorát mozdulni ha varázsolni akarok (vagy azok is áthelyezhetőek?).

Még nem próbáltam, de elvileg minden kirakott ikon tetszés szerint mozgatható (sőt pl. a skillek/varázslatok is kihúzhatóak).

Idézet:
- A várostrom nagyon faja, de a toronyban lévő íjász egy kicsit hülyén lett megoldva. Addig nem tudom melee-vel támadni míg a tornyot bizonyos szintig le nem amortizáltam? Mert ahogy ez történt, az íjász lemászott, de addig csak távolságival tudtam gyakni.
Amíg a toronyban van, nem lehet melee támadni (az építményt ütheted, ami védi - csak akkor nem az íjászra kell célozni, hanem az építmény lábazatára).

Szerző:  Megamikor [ 2011 aug. 31 szer., 13:46 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv!
Kicsit aggódok, hogy már egy ideje kint a demo, de alig van itt eszmecsere róla. :roll:

Nekem amúgy egyre jobban tetszik :D
Heaven-nel kezdtem, hard :oops: fokozaton. Gondoltam így izgibb. Több kevesebb pancserkodással végre sikerült eljutnom az angyalig és gazdaságilag is kezdek jól állni. Kicsit meglepődtem mmikor megláttam, hogy az angyal 300-at bír :shock: Végre egy egység, ami nem hullik. :)
Néha az AI rosszul méri fel, hogy kit tudok könnyűszerrel kivégezni. Pl, a szamurájkardos kígyóemberek, atombrutálak. Loadgame lett belőle. :)

1 bugom volt. Első nap után már nem tudtam mozgatni a képernyőt jobbra-balra fel-le a térképen. Másnap (valós időben) már nem jelentkezett ez a hiba.

Szerző:  444Tibi [ 2011 aug. 31 szer., 17:32 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

Én is leírnám a véleményem, eddigi tapasztalataim a demoval kapcsolatban eddig.
Számomra idáig nagyon megnyerő a játék, végigjátszottam a két bevezető kampányt is, illetve a borken alliance-t is az inferno várral. (Nekem az előzetes infók alapján eddig ez tetszett a legjobban.) Na és akkor az észrevételek, kicsit össze-vissza lesznek:

-Azt vettem észre, hogy a Sanctuary szerintem a legerősebb vár az összes közül, valahogy nagyon jól sikerültek az embereik és majdnem mind nagyon erősek és használhatóak is. Valóban a Kenshi valami eszméletlen, de pl. szerintem a Spring spirit is szinte már túl erős azzal a képességével, hogy a sebzés 10%-át a sebző szenvedi el. (ha jól tudom) Mindamellett kifejezetten hangulatos és érdekes vár lett!

-A többi vár eddigi érzéseim alapján nagyjából egyforma erős. (Talán esetleg a nekrók kicsit meggyengültek)

-A Haven vár a kampány alatt nagyon megtetszett, bár ott csak 3 lény érhető el, de nagyon jól lehet építeni a guardian angelre és a figurákra, nagyon jól összedolgoznak.

-Az Inferno várral vittem végig a multi mapot. Meg kell mondjam, hogy ez a vár lesz szerintem továbbra is a kedvencem, mindamellett, hogy pl. a Havennél sokkal jobban össze kell játszani szerintem. A kedvencem a breeder lett, bár a szaporodós képességére még nemigen sikerült felfigyelnem, hogy mikor és hogyan működik, de ez a legkevesebb; lehet csak én nem figyeltem eléggé. Viszont a kutya valami eszméletlen gyenge lett szegény; nagyon könnyen lehet ölni, nem is üt nagyot és mindenki őt szedi. Ja és érdeklődnék, hogy az a kukac, ami megeszi az ellenfelet az csak ott van, vagy lehet is vele valamit csinálni, mert az még sosem siekrült nekem?!

-Ami még ennek a várnak a képességeivel akpcsolatban feltűnt, hogy sikerült elérnem a magicen belül a blood irányon át mindkét képességet, de sajnos egyiket sem éreztem annyira erősnek ahhoz képest, hogy mennyi kellett ahhoz, hogy elérjem. Viszont maguk az animációk nagyon bejönnek, nagyon el vannak találva.

-Stronghold: Bár sokáig még ezzel a várral nem juttottam, de egész érdekes; izgalmas vár, amire - ha jól figyelünk - nagyon erős lehet szerintem. Sok benne az apróság, az ilyen egy-két körig tartó kisebb dolgok, mint pl. hogy az első körben eggyel többet léphetünk. Ez pl. sokszor elég volt ahhoz, hogy a hárpiámmal pont elérjem a szemben lévő egységet. Aztán a kentaúr pl. szerintem kifejezetten erős a mozgó lövéses képességével.

-A végére maradtak a nekromanták: velük még nem igazán játszottam, így nem tudom mennyire erősek. Itt tűnt fel először, hogy már nincs meg az a koncepció, hogy minden várban ugyanannyi a nagyméretű lény. :)

-A pályákról egy keveset: nagyon gyorsan lép az ellenfél, nagyon jó az, hogy ha nem látszik, akkor már közel fénysebességgel megy az ellenfél, jelentősen meggyorsítja a játékot. Viszont nagyon okosak az ellenfelk; túl okosak. Konkrétan az, hogy mindig kiszámolják, hogy pont 1 lépés kelljen még hozzájuk... Szóval ez már kicsit nehézzé teszi így a multit. Azt kell mondjam, hogy sajnos, ami nekem nem tetszik az a town portal varázslat, illetve az, hogy a várak relatíve nagyon olcsón konvertálhatók, ahhoz képest amennyi előnyt adnak szerintem. A town portal miatt a multi a későbbi szakaszban majdhogynem egy végtelen patthelyzetté válik, mert az ellent nehezen lehet elérni a pontos lépései miatt, míg én meg ha várba vagyok, akkor szinte bárhova kerülhetek nagyon gyorsan. Szerintem ez így nem jó.

-A három nyersanyagos rendszer szerintem egész jól működik, mert tényleg jobban számít az, hogy hány bányád van, ahelyett, hogy milyen, viszont szerintem a 2. kategóriába tartozó lények túl gyorsan és olcsón megvehetőek, akárcsak az 1. kategóriájúak, míg a 3. kategóriások (főlény) kifejezetten drágák. De ez persze nem biztos, hogy rossz, csak nekem szokatlan, furcsa.

-A varázstárgyak, arénák, képességfa nagyon tetszik, nagyon jó lett szerintem, erről nem tudok mást mondani.

-A semleges lények közül nekem hiányzik egy igazi vízelementál, és valóban, ahogy már írták; a légelementál tényleg gyenge lett szerintem, ugyanúgy ahogyan a tűzelementál végső robbanása sem igazán olyan dolog, ami miatt figyelnék rá egyelőre, hogy ne sok lény álljon mellette. Viszont kidolgozásukat tekintve nagyon tetszik az összes elementál, változatosak is és kellően erősnek tűnnek!

-Egy-két hiba a végére, ami már lehet, hogy azóta javítva van, de mivel nem bétázok így csak ez alapján tudom összeírni őket:
-- Sokszor nem tudom megnézni egy lény tulajdonságát csata közben, mert jobb gombbal sem mutatja.
-- A jégcsapás (?) varázslat után ott maradt "jégdara" a földön szintén forog és megy az adott lénnyel.
-- Bár nem hiba, de azért javíthat a hangulaton: ha a kappa képességét meg lehetett úgy oldani, hogy ugrás közben már támadjon és ne legyen benne megszakítás, akkor nem lehetne esetleg a griff lecsapásával is ezt megcsinálni esetleg?

Összességében nagyon tetszik eddig a játék, és számomra furcsa, hogy már egy demóban ennyi mindent ki lehetett próbálni, az összes várat lehetett használni, úgyhogy nekem az a megérzésem, hogy azért lesz a teljes játékban még más is és most nem a kampányra és a multi mapokra gondoltam.. :)

Még egy kérdés a végére: Direkt van a strongholdnál az álomjáró már az első kategóriában??



Találtam még 2 dolgot a demoba:

-Az egyik, hogy ha nekrókkal vagyunk és might hősünk van, akkor az adatlapon a csík felett az első blood képességre azt írja, hogy neutral.
-A másik, hogy ha valakire rárakom azt a képességet, ami olyan, hogy ha az a lény támad, akkor előtte üt egyet a hős, akkor ha már a hős leveszi a lényt, a sajátom akkor is odamegy támadni, de csak a levegőt üti már! :)

-Illetve lenne még egy kérdésem: várható esetleg, hogy nem csak a szerencsés támadásoknál lesz akció kamera? Nekem személy szerint nagyon tetszik, az 5-ben is mindig használtam!

Szerző:  Megamikor [ 2011 aug. 31 szer., 21:30 ]
Hozzászólás témája:  bug?

Ma úgy jártam csata közben, hogy az angyalom meg az íjászom nem tudta ütni az egyik ellent, a többieket viszont igen, de a többi én lényem is tudta ütni azt a kitüntetett helyzetbe került lényt. Ha rávittem erre az egy ellenfélre a kurzort átváltott attack jellé, de nem jelent meg mellette a várható sebzés ablak és nem is tudta megütni.

Más:
Eddig a goblin animáció a legkirályabb. :D
Elesik és felpattan. :)

Szerző:  Jacamar [ 2011 szept. 01 csüt., 15:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: bug?

megamikor írta:
Ma úgy jártam csata közben, hogy az angyalom meg az íjászom nem tudta ütni az egyik ellent, a többieket viszont igen, de a többi én lényem is tudta ütni azt a kitüntetett helyzetbe került lényt. Ha rávittem erre az egy ellenfélre a kurzort átváltott attack jellé, de nem jelent meg mellette a várható sebzés ablak és nem is tudta megütni.

Nem volt épp a lényen az őrangyal varázslat (asszem ez a neve a haven speckónak)? Mert mikor ezt "varázsolta" az ellen a sajátjára, nálam is pont ugyanígy viselkedett a program: attack kurzor, de sem a várható sebzés nem látszott sem odamenni nem tudtam ütni.

Szerző:  Megamikor [ 2011 szept. 01 csüt., 18:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: bug?

Jacamar írta:
Nem volt épp a lényen az őrangyal varázslat (asszem ez a neve a haven speckónak)? Mert mikor ezt "varázsolta" az ellen a sajátjára, nálam is pont ugyanígy viselkedett a program: attack kurzor, de sem a várható sebzés nem látszott sem odamenni nem tudtam ütni.


Nem mert gazdátlan lények voltak és nekem két egységem sem tudta támadni, de a többiek igen. Szóval az enyéimen sem volt semmilyen varázslat.

Szerző:  Orin [ 2011 szept. 01 csüt., 19:57 ]
Hozzászólás témája: 

2 kérdésem lenne:

1. Honnan lehet letölteni az új patcheket?

2. Melyik az a képesség, ami megakadályozza, hogy az íjászok baráti egységet sebezzenek?

Szerző:  eriklimo [ 2011 szept. 01 csüt., 20:03 ]
Hozzászólás témája: 

Orin írta:
2 kérdésem lenne:

1. Honnan lehet letölteni az új patcheket?

2. Melyik az a képesség, ami megakadályozza, hogy az íjászok baráti egységet sebezzenek?


Orin, a Demohoz nincs patch és nem is lesz, soha nem szokott lenni!

Szerző:  Orin [ 2011 szept. 01 csüt., 20:11 ]
Hozzászólás témája: 

akkor az csak a bétához van?

Szerző:  eriklimo [ 2011 szept. 01 csüt., 22:36 ]
Hozzászólás témája: 

Orin írta:
akkor az csak a bétához van?


Talált, süllyedt, 3 pontos dobás! :wink:

Oldal: 1 / 4 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/